برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرایی به نام «ملودی‌های پارسی»
اجرای «حسام ناصری» با همراهی آنسامبل «نواک» در فرانسه برگزار شد
موسیقی ما - «حسام ناصری» با همراهی آنسامبل «نواک» در فرانسه روی صحنه رفتند. اجرای آنها در قالب بیست و هفتمین دوره فستیوال صداها و نواهای کهن به میزبانی شهر «استرازبورگ» فرانسه برگزار شد. عنوان اجرای حسام ناصری و آنسامبل نواک «ملودی‌های پارسی» و موضوع فستیوال هم موسیقی قرون وسطی بود. قطعات آنسامبل نواک هم برداشتی نو براساس آثار «صفی‌الدین ارموی» و «عبدالقادر مراغه‌ای» با آنسامبل ایرانی و سازهای ابداعی «سیف‌الله شکری» بود. قطعات هم با موسیقی حسام ناصری و همچنین «سیاوش ولی‌پور» اجرا شدند. این اجرا هم در سالن کلیسای تاریخی دومینیکن شهر گبویلر روی صحنه رفت.
 
مهدی عباسی (خواننده)، مینا دریس (همخوان)، سیف‌الله شکری (نی و نارسینا)، پویا خوش روش (کمانچه) و زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای) اعضای آنسامبل نواک به سرپرستی و نوازندگی سه تار و مشتاق حسام ناصری بودند.
 
این اجرای حسام ناصری در حالی روی صحنه رفت که او از اوایل فصل تابستان برای انجام پروژه‌های موسیقی مرتبط با وزارت فرهنگ دولت فرانسه در آن کشور اقامت داشت و به تازگی به ایران برگشته است. این آهنگساز و تنظیم‌کننده بهار و تابستان امسال وظیفه ساخت موسیقی کنسرت‌های «با من بخوان» با صدای «علیرضا قربانی» را بر عهده داشت. شنیده‌ می‌شود که ناصری و قربانی به همراه اعضای گروهشان در تدارک تولید آثار جدید و همچنین برگزاری تور سراسری اجراهای با من بخوان در پاییز و زمستان سال جاری هستند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 - 19:03

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای «حسام ناصری» با همراهی آنسامبل «نواک» در فرانسه برگزار شد | موسیقی ما