برنامه یاد بعضی نفرات
 
بری دیگر به باغِ کنسرت‌های موسیقی
محمدحسین توتون‌چیان: ستاد ملی کرونا با برگزاری کنسرت مخالفت کرده است
موسیقی ما- «پس از موافقت تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذاران برای برگزاری کنسرت در سالن‌های بزرگ و تلاش‌های زیادی که برای برپایی جلسات مختلف و متعدد میان مدیران سالن‌ها، تهیه‌کنندگان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل مشکلات و موانع این حوزه برگزار شد، حالا ستاد ملی کرونا با برگزاری اجراهای صحنه‌ای مخالفت کرده است.»

این سخنان «محمدحسین توتون‌چیان» (تهیه‌کننده) است. او در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفته است: «براساس آنچه در روال برگزاری کنسرت‌ها انجام می‌گیرد، درخواست برگزاری کنسرت‌ها پس از تایید رسمی دفتر موسیقی وزارت ارشاد به اداره اماکن ارائه می‌شود. اما متاسفانه طی روزهای گذشته با وجود تعداد زیاد تقاضاها که از سوی تهیه‌کنندگان و برنامه‌گذاران از سوی دفتر موسیقی به اداره اماکن رسیده، این مجموعه با اعلام اینکه ستاد ملی کرونا مخالف برگزاری کنسرت‌هاست فعلاً صدور مجوزها را متوقف کرده است. امیدوارم دوستان در ستاد ملی مقابله با کرونا پاسخ لازم را به ما بدهد.»
 
این تهیه‌کننده کنسرت ادامه داد:« شرایطی که به وجود آمده در حالی است که حتی طی روزهای گذشته خبرهای خوبی مبنی‌بر برگزاری کنسرت‌ها با ظرفیت ۱۰۰ درصدی سالن‌ها به شرط ارائه کارت واکسیناسیون در هنگام خرید بلیت در رسانه‌ها منتشر شده بود، موضوعی که ما را بر این داشت تا به منظور رعایت سلامت حداکثری مخاطبان، بلیت سالن‌ها را فعلاً با پنجاه درصد ظرفیت ارائه کنیم. اما متاسفانه در همین چند روز دوباره با اتفاق بدی مواجه شدیم و به ما گفته شده که ستاد ملی مقابله با کرونا فعلاً برای برگزاری کنسرت‌ها مخالف است. در حالی که ما واقعاً امیدوار بودیم که ظرف روزهای آینده شاهد بازگشایی سامانه فروش بلیت کنسرت‌ها در تهران باشیم. کما اینکه بنده هم در این زمینه مصاحبه‌هایی را انجام دادم و از این اتفاق اظهار خرسندی کردم.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 12:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمدحسین توتون‌چیان: ستاد ملی کرونا با برگزاری کنسرت مخالفت کرده است | موسیقی ما