برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار آلبوم‌های بی‌کلام و در قالب کنسرت تهران اتفاق افتاد
آغاز فصل جدید کارنامه هنری «حامد حنیفی» از تالار وحدت
موسیقی ما - کنسرت موسیقی بی‌کلام «حامد حنیفی» در تالار وحدت تهران برگزار شد. این موزیسین که سال‌های گذشته بیشتر با آثار باکلامی که برای خوانندگان دیگر ساخته است شناخته می‌شد مدتی است پروژه‌های شخصی خود را پیگیری می‌کند. پروژه‌هایی که بر مبنای موسیقی بی کلام و براساس آثاری است که بر مبنای پیانو و ارکستر نوشته شده‌اند. حامد حنیفی در کنسرت پنجم تیرماه با همراهی گروه موسیقی «حنیف» و با محوریت ساز پیانو قطعات دو آلبوم بی‌کلام «یک» و «دو» که چندی پیش منتشر کرده بود روی صحنه رفت. کنسرتی که فصل جدیدی در کارنامه هنری حامد حنیفی محسوب می‌شد و با استقبال خوب دوستدارانش هم مواجه شد. در حقیقت حامد حنیفی با این کنسرت گام بزرگی در راستای تثبیت جایگاه مستقل خود در عرصه موسیقی بدون تکیه بر نام‌های خوانندگانی که تا کنون با آنها همکاری داشته است برداشت. این در حالی است که جدی شدن موسیقی بی کلام و همچنین کارهای شخصی برای حامد حنیفی به نظر می‌رسد همچنان تداوم داشته باشد و در آینده هم شاهد آلبوم‌ها و آثار و کنسرت‌های او باشیم.

اما حامد حنیفی در اولین اجرای خود در سال 1401 قطعات رویای برکه، ماه خواب آلود، رقص در برف، از تولد تا مرگ (تکنوازی پیانو)، با من قدم بزن، نجوای فرشته، دلبسته، خورشید، دارم یخ می‌زنم، قایق بی‌مقصد و انسان و جنگ را اجرا کرد. آثاری که با سرپرستی و رهبری حامد حنیفی و نوازندگی پیانو خودش اجرا شد.
محمود عربانی (نوازنده ویولن 1)، پریا کاظمی (نوازنده ویولن 2)، سحر شاطری (نوازنده کاخن و هنگ درام)، امیر مهراد (نوازنده کیبورد باس و پد)، زهرا ایران نژاد (نوازنده هارپ)، حسین احمدی‌پور (نوازنده گیتار)، محمد محمدحسینی (نوازنده فلوت)، مریم فتحی (نوازنده بلز) و تینا احدوند (نوازنده پیانو 2) اعضای گروه موسیقی حنیف در این برنامه بودند. کنسرت حامد حنیفی به تهیه‌کنندگی شرکت فرهنگی و هنری «سل» و با عکاسی و فیلمبرداری «جواد قاسمی» روی صحنه رفت.
 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 تیر 1401 - 19:39

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آغاز فصل جدید کارنامه هنری «حامد حنیفی» از تالار وحدت | موسیقی ما