برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی جوانِ قوچانی از آرزوها و کارهای جدید خود می‌گوید
داود یونسی: خواننده‌ی محبوبم «رضا بهرام» است
داوود یونسی هنرمندِ جوانِ اهلِ قوچان است. پدرِ او از خوانندگان سنتی خراسانی و به اصطلاح (لولوچی) بوده که همین امر باعث علاقه‌ی این هنرمند و رشد در این عرصه شده است. یونسی ساز بومی دوتار و همچنین آواز اصیل خراسانی را نزد علیرضا اسلامی که تجربه‌های فراوانی در موسیقی نواحی و مقامی خراسان به دست آورده بود، فرا گرفت. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرد و از همان ابتدا ترانه‌هایی را به سبک‌های مختلف به قلم خود نوشته و اجرا کرد، تمرکز او کشف سلیقه‌های مختلف موسیقی بومی خراسان بود.

او هم‌‌اکنون ساکنِ «قوچان» است. خودش درباره‌ی علاقه‌اش به موسیقی می‌گوید: «مهم ترین دلیل روی آوردن من به خوانندگی علاقه شخصی به این حوزه بود. در مورد آهنگسازی هم باید بگویم در حال حاضر دوست دارم. 

کارهایی که خودم م‌یسازم را بخوانم. به همین دلیل هم بود که به فراگیری آهنگ‌سازی پرداختم  و البته ناگفته نماند که بنده برای جذب سلیقه‌های مختلف موسیقی بومی خراسان از کارهای آهنگسازان برتر استان هم استفاده می‌کنم.»
او هم‌چنین بر این اعتقاد است که خوانندگی احساس درونی و احساس همان لحظه افراد را نمایان می کند:‌ «این روزها مخاطبان به دنبال موسیقی‌ای می‌روند که حرف دلشان باشد. خوانندگی یک عمل اکتسابی است و افراد می‌توانند با شرکت در کلاس‌های مختلف و با همت و تلاش به این موضوع برسند.»

یونسی هم‌اکنون روی تک آهنگ‌ها کار می‌کند و طبقِ آن‌چه خودش می‌گوید: «برنامه‌ای برای انتشار آلبوم ندارم. اما دوست دارم یک آلبوم EP به صورت اینترنتی و دارای حق کپی رایت منتشر کنم. مهم‌ترین هدف من انجام کارهای با کیفیت و درخور سلیقه‌ی موسیقیای مخاطبان محلی خراسانی است.»

 او هم‌چنین درباره‌ی آرزوی موسیقایی خود می‌گوید: «مطمئنا آرزوی هر خواننده ای برگزاری کنسرت است. این آرزو به نوعی در همه خوانندگان مشترک است. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من تمامى کارهاى خوب، از خوانندگان کاربلد را دنبال مى کنم اما به «رضا بهرام» علاقهی خاصى دارم و همچنین در محلی  خراسان کارهای خانم یلدا عباسی را که موسیقی را در بهترین دانشگاه موسیقی دنیا در ایتالیا فرا گرفته‌اند را میپسندم.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 - 13:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود داود یونسی: خواننده‌ی محبوبم «رضا بهرام» است | موسیقی ما