برنامه یاد بعضی نفرات
 
به مناسبت سالروز تولد مرحوم همایون خرم
«تو ای پری کجایی» از شبکه‌ی دوم بررسی می‌شود
برنامه «دورها آوایی‌ست» با محوریت موسیقی معاصر ایران، به مرور موسیقی معاصر ایران و قطعات شاخص و اثرگذار دهه‌های اخیر به روش موشن گرافی و ویدئو کامنت می‌پردازد.
 
این برنامه طی هفت قسمتی که تاکنون تهیه و روانه آنتن شبکه دو کرده است، به صورت تحلیلی، قطعات مهم، تأثیرگذار و خاطره‌انگیز موسیقی ایران را معرفی کرده و در هشتمین قسمت قرار است به مناسبت سالروز تولد مرحوم همایون خرم که نهم 9 تیر است، به بررسی آهنگسازی قطعه «سرگشته» که به «تو ای پری کجایی» معروف است بپردازد. همچنین در این برنامه بر دیگر آثار زنده‌یاد همایون خرم نیز مرور کوتاهی صورت می‌پذیرد.
 
تاکنون عناوین «عاشقان سرمست»، «فتح‌نامه»، «بوی بهار»، «وحدت»، «همنوایی جوشن کبیر»، «تیتراژ سربداران (تپه اسب سفید)» و «شهید مطهر» از برنامه «دورها آوایی‌ست» روانه آنتن شبکه دو شده است.
 
برنامه «دورها آوایی‌ست» کاری از گروه اجتماعی و اقتصاد شبکه دو با همکاری مرکز موسیقی صدا و سیما و تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدسعید غلامی و سردبیری و نویسندگی حسن صنوبری است که به مناسبت سالروز تولد استاد آهنگسازی کشورمان، زنده‌یاد همایون خرم از هشتم تیر در فواصل برنامه‌های شبکه روانه آنتن خواهد شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1402 - 15:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «تو ای پری کجایی» از شبکه‌ی دوم بررسی می‌شود | موسیقی ما