برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آخرین تمرین رهبر بین‌المللی ایران در مجموعه اپرای مارینسکی
والری گرگیف از علی رهبری تجلیل کرد
موسیقی ما- در آخرین تمرین علی رهبری در مجموعه اپرای مارینسکی، والری گرگیف (رهبر مشهور جهانی روسیه و مدیرکل هنری مجموعه تالارهای اپرای مارینسکی) در حضور نوازندگان روی صحنه آمد و ضمن تجلیل از علی رهبری از تلاش‌هایش برای بهبود کیفیت ارکستر اپرای مارینسکی تقدیر و تشکر کرد.
 
روز جمعه ۳۰ تیرماه علی رهبری بار دیگر به عنوان رهبر دائم میهمان اپرای مارینسکی در شهر سن پترزبورگ روسیه در کنسرت اختتامیه این فصل هنری با اجرای آثاری از گرونو وارتان (آهنگساز ارمنی ـ ایرانی‌تبار) سوییت رومئو ژولیت اثر چایکوفسکی (آهنگساز روسی) و سوییت شهرزاد اثر ریمسکی کورساکوف آهنگساز روسی در تالار مارینسکی روی صحنه رفت.
 
این برنامه دوازدهمین برنامه مجموعه شرق و غرب علی رهبری در ۱۲ ماه گذشته بود.
 
علی رهبری (آهنگساز و رهبر ارکستر بین‌المللی ایرانی) در این ۱۲ برنامه از آثار آهنگسازان شرقی و غربی استفاده کرد و در یکی از برنامه‌ها از رضا فکری، خواننده تنور جوان ایرانی دعوت کرد.
 
علی رهبری مدیر هنری سابق ارکستر سمفونیک شهرهای بروکسل، پراگ، مالاگا و زاگرب می‌گوید: «این فصل هنری در کنار والری گرگیف، زیباترین و پراهمیت‌ترین فصل هنری زندگی من در ۵۰ سال گذشته به حساب می‌آید و بدون شک چالش بزرگی بود. ولی به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم که بدون مشکل و با افتخار برای ایران عزیز، به اتمام رسید.»
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 11:27

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود والری گرگیف از علی رهبری تجلیل کرد | موسیقی ما