من فکر می کنم حق با آقای محمدرضا باشه....چون ایشون فقط به خاطر قضیه مالی ترک کردند ارکستر رو در ضمن این مساله ای که آقای سعید فرمودند در مورد بعضی نوازنده ها مثل آقای جعفری پویان صادقه ولی آقای فریوسفی بار و بارها عشقشون به موسیقی جدی رو ثابت کردند نمونش هم فیلارمونیک تهران و یا فیلارمونیک ایرانیان و ارکستر مجلسی ...اگر ایشون به موسیقی کلاسیک و ارکستر نوازی علاقه ای نداشتند اصلا از اول نمی اومدن و تو استودیو ها برای کارهای پاپ می زدند و موسیقی فیلم که بسیار راحت تر هستش رو اجرا می کردند (که اینکار به هیچ وجه کار اشتباهی نیست و برای تامین هزینه ها واقعا لازمه) ایشون تمام حرفشون اینه که آقای رهبری در ایران باید اجازه بده نوازنده ها علاوه بر کارهای ارکستر کارهای متفرقه از قبیل پاپ و... رو برای تامین هزینه هاشون انجام بدن و این کاملا درسته
و مساله مالی جدی ترین مساله هستش
من فکر می کنم حق با آقای محمدرضا باشه....چون ایشون فقط به خاطر قضیه مالی ترک کردند ارکستر رو در ضمن این مساله ای که آقای سعید فرمودند در مورد بعضی نوازنده ها مثل آقای جعفری پویان صادقه ولی آقای فریوسفی بار و بارها عشقشون به موسیقی جدی رو ثابت کردند نمونش هم فیلارمونیک تهران و یا فیلارمونیک ایرانیان و ارکستر مجلسی ...اگر ایشون به موسیقی کلاسیک و ارکستر نوازی علاقه ای نداشتند اصلا از اول نمی اومدن و تو استودیو ها برای کارهای پاپ می زدند و موسیقی فیلم که بسیار راحت تر هستش رو اجرا می کردند (که اینکار به هیچ وجه کار اشتباهی نیست و برای تامین هزینه ها واقعا لازمه) ایشون تمام حرفشون اینه که آقای رهبری در ایران باید اجازه بده نوازنده ها علاوه بر کارهای ارکستر کارهای متفرقه از قبیل پاپ و... رو برای تامین هزینه هاشون انجام بدن و این کاملا درسته
و مساله مالی جدی ترین مساله هستش