برنامه یاد بعضی نفرات
 
در سالن رودکی؛
کنسرت ارکستر مجلسی جوانان برگزار می‌‌شود
موسیقی ما - کنسرت ارکستر مجلسی جوانان به رهبری بهروز وحیدی آذر در تاریخ 11 مرداد ماه ساعت 20 در سالن رودکی برگزار می شود.

بهروز وحیدی آذر رهبر ارکستر مجلسی جوانان با اعلام این خبر در توضیح جزئیات برگزاری این کنسرت در تهران  گفت : این کنسرت در دو بخش برگزار می شود در بخش نخست مقدمه ای از قطعات موزارت با تکنوازی ویولن گلنوش اخوان اجرا می شود و در ادامه قطعه سرناد موزارت (آلگرو- رومانس- منوئت-روندو) و کنسرتو ویولن در سل ماژور (آلگرو- آداجیو- روندو) نواخته خواهد شد؛ در بخش دوم هم سرناد در می ماژور (مودراتو- والس- اسکرتزو- لارگتو) از آثار آنتون دورژاک به اجرا در خواهد آمد.

این رهبر ارکستر در ادامه صحبت های به اجرای ارکستر فیلارمونیک ارومیه اشاره کرد و گفت : پس از برگزاری کنسرت در تهران نخستین اجرای ارکستر فیلارمونیک ارومیه را در دو شب در تاریخ 15 و 16 مردادماه در تالار شمس این شهرستان رهبری خواهم کرد.

وحیدی آذر در ادامه افزود : در اجرای ارومیه سمفونی "روستایی" از آثار ویوالدی اجرا خواهد شد و در ادامه کنسرتو ویولن این آهنگساز با تکنوازی داود جهانگیری به روی صحنه خواهد رفت ؛ در بخش دوم هم قطعاتی از آثار توماسو آلبینونی اجرا می شود و قطعه پایانی این کنسرت هم به اجرای قطعه "ساراباند" از آثار جرج فردریک هندل اختصاص دارد.
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

سلام
خیلی ممنون از سایت خوبتون و خیلی خسته نباشید
خیلی خیلی ممنون میشم که حالا که شما لطف کردین و خبر به این خوبی رو اینجا گذاشتید حالا هم لطف ککنید یه شماره برای رزرو بلیت اگر دارید بزارین
باز هم ممنون از سایت خوبتون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت ارکستر مجلسی جوانان برگزار می‌‌شود | موسیقی ما