موسیقی «آدمکش» یک موسیقی افکتیو
موسیقی ما - آهنگساز فیلم در حال اکران «آدمکش» گفت: در موسیقی این فیلم با توجه به مضمون آن، به جای استفاده از ملودی، بیشتر از افکت استفاده شده است.
آریا عظیمی نزاد پیرامون موسیقی فیلم آدمکش افزود: ساخت موسیقی آدمکش برای من تجربه ای متفاوت بود و حال و هوایی متفاوت از سایر موسیقی های رایج و تماتیک داشت.
این آهنگساز تصریح کرد: البته همفکری رضا کریمی کارگردان و خانم موگویی تهیه کننده در این مسیر، بسیار راهگشا بود.
عظیمی نژاد در ادامه بیان داشت: با اینکه در سازبندی موسیقی این فیلم از سازهای متعارف استفاده شده اما برای ایجاد فضایی انتزائی و نیز نشان دادن فضای ذهنی بیمارگونه و توهمات بازیگر نقش اول، استفاده افکتیو از این سازها، فضایی جدید از آنها را ارائه می دهد که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
آریا عظیمی نزاد پیرامون موسیقی فیلم آدمکش افزود: ساخت موسیقی آدمکش برای من تجربه ای متفاوت بود و حال و هوایی متفاوت از سایر موسیقی های رایج و تماتیک داشت.
این آهنگساز تصریح کرد: البته همفکری رضا کریمی کارگردان و خانم موگویی تهیه کننده در این مسیر، بسیار راهگشا بود.
عظیمی نژاد در ادامه بیان داشت: با اینکه در سازبندی موسیقی این فیلم از سازهای متعارف استفاده شده اما برای ایجاد فضایی انتزائی و نیز نشان دادن فضای ذهنی بیمارگونه و توهمات بازیگر نقش اول، استفاده افکتیو از این سازها، فضایی جدید از آنها را ارائه می دهد که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
منبع:
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1389 - 00:00
افزودن یک دیدگاه جدید