برنامه یاد بعضی نفرات
 
به عشق پرسپولیس می‌خوانم...
خواننده ترانه محبوب پرسپولیسی‌ها، از انتشار آلبوم «پرسپولیس» هم زمان با قهرمانی این تیم در جام حذفی خبر داد
به عشق پرسپولیس می‌خوانم...
موسیقی ما - بهمن بابازاده : یکی دو سالی هست که «داریوش خواجه نوری» با ساختن ترانه باشگاه پرسولیس به انتخاب اول طرفداران سرخ تبدیل شده است. مراحل ساخت و تولید این قطعه با سر و صداهای فراوانی توام شد و پوشش گسترده رسانه‌ای آن باعث شد که این خواننده باسابقه باز هم به یکی از چهره‌های خبر ساز موسیقی کشور تبدیل شود.

با گذشت حدود یک سال ونیم از ساخت این قطعه، از قرار معلوم در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، پکیج «پرسپولیس» وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

این خواننده روز سه شنبه نیز قبل از بازی رفت فینال جام حذفی بین پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی، باز هم در استادیوم آزادی حاضر شد و در روز برد باشکوه قرمز‌ها برای هواداران حاضر در استادیوم خواند.

این خواننده امید زیادی دارد که با قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، آلبوم «پرسپولیس» هم در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

  • * مدت زیادی از تولید قطعه «پرسپولیس» گذشته و هنوز در بازار موسیقی خبری از آن نشده. فکر نمی‌کنید پروژه تولید و ساخت این کار کمی طولانی شده و این باعث ضربه خوردن به کار می‌شود؟
خوب هنوز شرایط مساعدی برای انتشار کار بوجود نیامده است. یک اتفاق بزرگ برای ورود این کار به بازار لازم بود که آلبوم به چشم بیاید.
  • * قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی می‌تواند آن اتفاق بزرگ باشد تا بالاخره آلبوم به بازار بیاید؟
حتما. اصلا برنامه ریزی ما برای همین قهرمانی است. اگر این اتفاق بیفتد، پکیج این کار با فاصله کمی از جشن قهرمانی پرسپولیس در بازار منتشر خواهد شد.
  • * این پکیجی که می‌گویید شامل چه بخش‌هایی ست؟
یک dvd شش ساعته است که شامل چهار قسمت می‌شود. بخش اول سرود باشگاه است که هم فایل صوتی و هم فایل تصویری آن را شامل می‌شود. در بخش دوم پشت صحنههای ضبط سرود را داریم که شامل تصاویر جالب و قابل توجهی از بزرگان پرسپولیس و بازیکنان فعلی و حتی هواداران است. در بخش سوم چهل بازیکن بزرگ تاریخ پرسپولیس، بهترین خاطراتشان از حضور در این تیم را گفتهاند که از همایون بهزادی شروع و به بازیکنان فعلی رسیده است. در بخش انتهایی هم پشت صحنه بازیهای پرسپولیس را گنجانده‌ایم که تصاویری بسیار نادر و دیده نشده است که قطعا مورد توجه همه قرار خواهد گرفت.
  • * در برنامه روز سه شنبه‌تان در استادیوم آزادی اجرای زنده نداشتید و فقط play back خواندید. چرا این اتفاق افتاد؟
من در اجرای سال قبل‌ام در استادیوم آزادی ۴۰ نفر ارکس‌تر زهی برای اجرا آورده بودم و کار بزرگی را انجام دادیم. ولی اجرای ارکسترال در چنین حجمی مستلزم هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های خیلی زیادی است که با توجه به امکانات محدود در استادیوم، چندان شدنی و عملی نیست. روز سه شنبه هم چون ما محدودیت زمانی داشتیم ترجیح دادیم که اجرای play back داشته باشیم.
  • * به جز این قطعه برنامه دیگری برای فعالیت‌های موسیقیتان ندارید؟ آلبوم جدید؟ کنسرت؟
دو آلبوم تهیه و ساختهام که مراحل انتهایی کار‌هایشان را در حال انجام هستم. یک آلبوم پاپ و یک آلبوم کلاسیک که به محض نهایی شدن پروژه پرسپولیس، سراغ آن‌ها خواهم رفت. فعلا پرسپولیس همه وقت و انرژی‌ام را گرفته ولی چون با تمام وجود عاشق این تیم و هوادارانش هستم، جلو می‌روم و به عشق پرسپولیس می‌خوانم... 
منبع: 
تماشا
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

خنده داره!
اخه پسپولسم شد تیم؟!؟؟؟؟؟؟

dsm
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

صداش زیر صفره

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

perspolis kheili time khubie ba un morabish hala vasash ahangam mikhunan.baz age vase tractor va esteghlal mikhundan ye chizi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

خیلی باهوش است برای به شهرت رسیدن میانبر زدند اما نرسیده چپ کردند. صحنه های حساس پرسپولیس چه ربطی به ایشون داره شما 1 کلیپ یا سرود 6 دقیقه ای ساختید تمام

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به عشق پرسپولیس می‌خوانم... | موسیقی ما