مدیر کل دفتر موسیقی:
کنسرتهای پاپ نیاز به تبلیغات محیطی ندارند
موسیقی ما - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که کنسرتهای موسیقی پاپ برای جذب مخاطب، نیازی به تبلیغات محیطی ندارند.
سیدمحمد میرزمانی با اشاره به اینکه انجام تبلیغات محیطی برای فعالیتهای شاخهها و رشتههای موسیقایی مورد نیاز جامعه بدون مانع است، گفت: هنرمندان شاخههایی از موسیقی که نیاز است خود را به مردم معرفی کنند، میتوانند در سطح شهر تبلیغات محیطی داشته باشند.
وی در عین حال در گفتوگو با ایسنا افزود: بعضی هنرمندان عرصه موسیقی، مخاطبان خود را جذب کردهاند و به تبلیغات محیطی نیاز ندارند، بنابراین خوانندگان حوزه موسیقی پاپ، به نصب تبلیغات در سطح شهر نیاز پیدا نمیکنند.
مدیر مرکز موسیقی وزارت ارشاد همچنین درباره ابهامات پیش آمده در باره فعالیتهای ارکستر سمفونیک تهران گفت: متأسفانه ارکستر سمفونیک در چند سال اخیر، با مشکلات مالی مواجه بوده است که خوشبختانه این مشکلات حل شده و قرارداد با نوازندهها در حال بسته شدن است و برای اجراهای عادی آن، برنامهریزیهایی صورت گرفته است. میرزمانی در واکنش به پرسشی در باره تفکیک نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران هم پاسخ داد: ما آن قدر نوازنده نداریم که آنها را تفکیک کنیم. به جای این حرفها باید به دنبال تربیت نوازنده برویم و سعی کنیم مشکلات آنان را حل کنیم.
سیدمحمد میرزمانی با اشاره به اینکه انجام تبلیغات محیطی برای فعالیتهای شاخهها و رشتههای موسیقایی مورد نیاز جامعه بدون مانع است، گفت: هنرمندان شاخههایی از موسیقی که نیاز است خود را به مردم معرفی کنند، میتوانند در سطح شهر تبلیغات محیطی داشته باشند.
وی در عین حال در گفتوگو با ایسنا افزود: بعضی هنرمندان عرصه موسیقی، مخاطبان خود را جذب کردهاند و به تبلیغات محیطی نیاز ندارند، بنابراین خوانندگان حوزه موسیقی پاپ، به نصب تبلیغات در سطح شهر نیاز پیدا نمیکنند.
مدیر مرکز موسیقی وزارت ارشاد همچنین درباره ابهامات پیش آمده در باره فعالیتهای ارکستر سمفونیک تهران گفت: متأسفانه ارکستر سمفونیک در چند سال اخیر، با مشکلات مالی مواجه بوده است که خوشبختانه این مشکلات حل شده و قرارداد با نوازندهها در حال بسته شدن است و برای اجراهای عادی آن، برنامهریزیهایی صورت گرفته است. میرزمانی در واکنش به پرسشی در باره تفکیک نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران هم پاسخ داد: ما آن قدر نوازنده نداریم که آنها را تفکیک کنیم. به جای این حرفها باید به دنبال تربیت نوازنده برویم و سعی کنیم مشکلات آنان را حل کنیم.
منبع:
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1390 - 00:00
دیدگاهها
az oon harfa boood!!!!!!
جناب میرزمانی
بالاخره مشخص نشد خواننده های موسیقی پاپ میتونن تبلیغات محیطی داشته باشن یا نه.
نیازی ندارن یعنی چی؟
خواهش دیگه من اینه که طرح دریافت مجوز توسط اشخاص حقیقی در همه مراحل اخذ مجوز عملی بشه.اون چیزی که اعلام کردین رو عملیش کنین.میدونم که عده ای دلال دست به دست هم دادن که این طرح عملی نشه ولی باور کنید اینا به فکر منافع شخصیشونن.دلالان به فکر 1.5 میلیون تومان پولی هستن که از خواننده دریافت میکنن و بعضیاشون شدیدا هنرمندان رو اذیت میکنن.
جای تاسف داره صحبت ایشون
آخه یه حرفی بزنید تو ذهن بگنجه ،مثلا تو شهزستانا اگه تبلیغات محیطی نشه پس چجوری می خوان مردم جذب بشن این قضیه شاید تو تهران عملی باشه اما تو شهرستان ها نه
افزودن یک دیدگاه جدید