جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
موفقیت آلبوم شلیک من را وادار کرد با انرژی بیشتر سراغ آلبوم بعدی بروم
فرزاد فرزین در گفت و گو با موسیقی ما از بازتاب‌های آلبوم پرفروشش می‌گوید؛
موفقیت آلبوم شلیک من را وادار کرد با انرژی بیشتر سراغ آلبوم بعدی بروم
موسیقی ما - حسین اولیازاده: خواننده ای که عادت دارد بیشتر به کیفیت آلبوم‌هایش اهمیت بدهد تا کمیت آن، شاید مدت زمان بین انتشار آلبوم‌هایش زیاد باشد اما روی کیفیت بیشتر زحمت می‌کشد و تمرکز دارد. طبق آمار به دست آماده از شرکت‌های پخش فرعی و اصلی مانند شرکت هنر اول که تهیه کنندگی آلبوم شلیک را به عهده دارد آلبوم شلیک فرزاد فرزین مرز ۴۰۰ هزار نسخه فروش را هم گذرانده است و یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال گذشته بوده است. استقبال خوب از این آلبوم بهانه‌ای شد برای گپ زدن با فرزاد فرزین درباره شلیک و البته خیلی چیز‌های دیگر.

  • در ابتدا به ما بگو قطعه محبوبت در آلبوم شلیک کدام قطعه است ؟
قطعه ی عذاب و بچه را این روز ها بیشتر دوست دارم و گوش می‌دهم اما در کل تمامی قطعات را دوست دارم .

  • بسیار مایلم نظر کلیت را در رابطه با آلبوم جدیدت بدانم؟
خدمتتان عرض کنم آلبوم شلیک به همه‌ی مخطبان ثابت کرد که گروه هنری ما زحمات زیادی را کشیدند تا نقص‌های آلبوم‌های قبل را بر‌طرف کنند و بهبودی در اوضاع آلبوم جدید بدهند و خوشبختانه بازتاب اعمال هواداران این رو به ما نشان داد که حدود ۸۰ در صد موفق بوده‌ایم و توانسته‌ایم تا حد زیادی سلایق همه را جلب کنیم البته به طور ۱۰۰ در صد این امر صورت نمی‌گیرد.

  • یکسری حاشیه در مورد ترک پر طرفدار «دوریت» اتفاق افتاد و هیچ وقت صحبتی در این مورد نکردی ، طبق تحقیقاتی که من داشتم این آهنگ سر البومیت نبوده که بخواهی جایگاه این آهنگ را در آلبوم تغییر بدهی .خیلی از طرفدارانت دوست دارند که در این مورد حرف‌های خودت را هم گوش کنند
آهنگ دوریت از ابتدای کار قرار نبود که سر آلبومی ما باشد و برای ما به همان اندازه مهم بود که آهنگ های دیگر آلبوم اهمیت داشت و واقعا نمیدانم چه کسی این خبر را انتشار داده که اطلاعاتش گویا بیشتر از ما بوده!! در هر صورت هدف ما بالا رساندن کیفیت و به اوج رساندن این آلبوم بود. خوشحالم که علیرغم حرف و حدیث ها مردم از قطعه ی «دوریت» استقبال کردند . ولی ما در این آلبوم قطعات دیگری هم داشتیم که بسیار مورد توجه قرار گرفت . من ترجیح می‌دهم به جای بر خورد با این گونه رفتار ها با وجود سمپاشی‌هایی که شد تمرکز بر کارم داشته باشم. در هر صورت بهتر است دوستان و ما به دنبال بر طرف کردن نقاط ضعف خود باشیم تا حاشیه سازی . البته این اشکال متاسفانه منحصر به فضای اینترنت و فضاهای مجازی نیست بلکه در کل جامعه جریان دارد . ما مدعی کامل بودن نیستیم ولی سعی بر آن داریم. من به گذشته و موفقیت های بدست آمده در آلبوم شانس و شلیک فکر نمی‌کنم بلکه تمام هم و غم من رسیدن به قله های بالاتر و اهداف والاتر می باشد که بتوانم هوادارانم را راضی نگه دارم و به دور از شخصیت و شان هنر مندان مورد علاقه ی مردم میباشد که به این مقولات بپردازیم.

  • چند جمله‌ای هم دوست دارم در مورد نو‌آوری‌هایی که در کنسرت‌هایت داری و اجراهای خوبت برای ما حرف بزنی!
در شرایط مختلف در مورد کنسرت هایم و نقطه نظراتم راجع به نحوه اجرایی کنسرت حرف زده ام . از بدو کار من دیدگاهم یک دیدگاه معمولی نبود با توجه به محدودیت ها در کار سعی داشتم که نحوه اجرایی کنسرت را متفاوت از کارهای دیگر انجام دهم . کنسرت صرفا یک اجرای زنده نیست وحیف است که مردم ما از این نمایش کامل موسیقی محروم بمانند . طبیعتا ما هنوز نتوانستیم کاملا به اهدافمان برسیم ولی با توجه به تمامی مشکلاتمان از دستمزد خود زده و به کیفیت اجرایی رسیدیم تا هواداران بهره ی کامل را از کنسرت ببرند که با کارگردانی دوست خوبم کیوان ملک مطیعی و نوازندگان گروه ارکستر که حدودا چند ماهی است در آن تغییراتی ایجاد کرده ایم تا به ساختار مورد نظرمان نزدیک شدیم و از افراد جوان و بسیار با استعداد استفاده کرده ایم مثل یاشار خسروی ُ امیر میلاد نیکزاد که رهبری گروه ارکستر را بر عهده دارد و غیره... فقط می توانم بگویم گروهی هستند با توانایی و آشنایی به موسیقی روز و صرفا کاری که در کنسرت میشود فقط یک نمایش نیست بلکه سعی بر آن شده که در همه ی کارها تغییراتی صورت گیرد نه به حرف بلکه به عمل بطوریکه در کنسرت های دیگر به دفعات دیده ام که تبلیغ شده (کنسرتی متفاوت) اما وقتی در کنسرت حاضر میشویم باز همان اجرای زنده و هبچ تفاوتی احساس نمی شود .

  • در مورد برنامه های آینده هم توضیج بدهید
بعد از موفقیت و اشتیاقی که مخاطبان ما نسبت به آلبوم شلیک داشتند ، من را وادار کرد با انرژی بیشتر و زود تر از موعد به سراغ آلبوم بعدی بروم . در سال جدید تور کنسرت ها در اکثر شهرستان ها شروع خواهد شد . کنسرت تیر ماه در تهران به احتمال زیاد در برج میلاد خواهد بود . و این را مژده بدهم که منتظر یک اتفاق جدید در آلبوم بعدی که تا به حال در کشورمان رخ نداده باشید ، کاری جدید با ساختاری متفاوت به تمام مخاطبان عرضه خواهد شد .

  • ساخت آلبوم شلیک چه مدت زمان برد و دلیل خاصی برای حرف «ش» روی اسامی آلبوم هایت داری ؟
تقریبا یک سال و شش ماه. و در مورد حرف «ش» عرض کنم که این می‌تونه یک اتفاق جالب باشه ما اول اصلا براش برنامه‌ایی نداشتیم به صورت اتفاقی این مساله تکرار شد . شاید سعی کنیم این حرف علامت منحصر به فرد برای خودمون باشه به شرطی که لطمه به مفهومه کارمون نزنه.

  • نظرت در مورد سایت موسیقی ما چیست ؟
سایت موسیقی ما سایتی است که مخاطبان زیادی دارد و بهترین کاری که انجام می‌دهد حمایت از موسیقی مجاز می‌باشد و این مهمترین کار است. چون سایتی است که هر قشری به آن رجوع می‌کند و این سایت احترام خاصی برای خواننده ها بوجود آورده است. که هر نظری را در ابتدا تایید نمی‌کند تا خدایی ناکرده به خواننده‌ای توهین نشود. ولی به هر صورت نظر‌ها مختلف است چون سلایق مختلفی وجود دارد و قطعا فرزاد فرزین نمی‌تواند همه‌ی نظر ها را جلب کند هر خواننده پر طرفداری مخالفانی هم دارد که طبیعی است و باید به همه ی آنان احترام گذاشت به هرحال جانب داری از یک شخص در یک رسانه پسندیده نیست و این دقیقا روشی است که سایت موسیقی ما به خوبی از عهده‌ی آن بر‌آمده و از خواننده‌ای طرفداری بی‌جا نمی‌کند.

  • از بین خواننده‌های مجاز کشور کدام یک را بیشتر دوست داری ؟
همه بچه ها خوبند من اسم شخص خاصی رو نمی تونم بیارم گاهی نظر سنجی هایی که در سایت موسیقی ما در مورد انتخاب بهترین های موسیقی می شود من را متعجب می کند که بعضی از دوستان در فضای فرهنگی کشور با خودستایی که زیاد هم قشنگ نیست به خود رای داده اند در صورتی که در همان وقت از من سوال شد که بهترین البوم سال 90 چه بوده , و با اینکه کاری متفاوت ارائه داده ام نام کسان دیگر را برده ام.

این مردم هستند که باید به ما رای بدهند نه خودمان اگر روزی مردم بگویند فرزاد فرزین نخواند قطعا نخواهد خواند . و این ها تمام به جهتی است که موسیقی ما پاپ و مردمی است امیدوارم که واقعا سطح فکری و فرهنگی خواننده هامون به اندازه ی کارهایشان خوب و بالا برده شود .

یادمان باشد خواننده هایی مثل فرزاد فرزین ها برای ماندگاری خیلی چیزها را باید رعایت کنند که اسم هایی مثل فرهاد را بخواهند بوجود بیاورند البته متاسفانه ما هنوز با آنها خیلی فاصله داریم هم از لحاظ شخصیتی هم از لحاظ تفکر حرفه ای .

وبا اینکه فضای دفتر موسیقی در حال حاضر مطلوب است اما ما از سمت موسیقی غیر مجاز و برخی محدودیت ها تحت فشار هستیم پس بهتر است خودمان دیگر به خود ضربه نزنیم و با هم در کنار رقابت رفاقت کنیم ؛ نباید از شکست هم دیگه خوشحال شویم که اگر اینطور باشد چطور میتوانیم برای جوانان دوستارمان الگوی فرهنگی باشیم .

  • آیا شما سایت اختصاصی هم دارید ؟
بله . www.farzadfarzin.net که در مورد تمام فعالیت های هنری ام خبر داده می‌شود و در سایت لینک اختصاصی گروه موسیقی مان به همراه ایمیل شون هست و یک پنل اس ام اس هم داریم برای اخبار کنسرت هام و فعالیت هام به شماره ی ۳۰۰۰۶۴۶۳

  • در آخر اگر صحبت یا حرفی نا گفته دارید بفرمائید!
در انتها تشکر می‌کنم از شرکت هنر اول بابت پخش و تبلیغات خوبش و از بچه های گروه و بچه های تیم سازنده ی شلیک کوشان حداد ، انوشیروان تقوی ، یاحا کاشانی ، روزبه بمانی و آقای حامد رجبی ، مسعود محمدی ، نوید سپهر ، مهران خلیلی ، میلاد صفرزاده و تشکر ویژه از بچه های بندمون حسام حسینی و کیوان ملک مطیعی که ما را در رسیدن به تیمی حرفه ای با ساختار مورد نظر کمک کردند و در آخر تشکر میکنم از هواداران خوبم که همیشه همراهم بودند و به شخصه به تمامی مردم ایران ارادت دارم .
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بى صبرانه منتشر انتشار آلبوم بعدیت هستیم فرزاد عزیز! مطمئنا میترکونه! امیدوارم همیشه موفق باشى. تو بى نظیرى!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

یه چیز جالب راجع به کارهای فرزاد اینه که همیشه آلبومهاش قشنگ و پر فروشه کاراش هیچ وقت تکراری نیست به نظر من... چون خیلی از خوانندگان عزیز بعد از دادن یه آلبوم خوب کارهاشون ضعیف میشه... من هر لحظه منتظر آلبومهای جدیدت هستم ...... حتی اگه افت کنی که نمیکنی بازم منتظر می مونم.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

همون یه موردی که واکنش نشون دادن بس بود دیگه نبود اونم قبل انتشار شلیک پشت دوستشون رو خالی کردن بعد جالبه که گفتن دوست ها پشت هم دیگه رو خالی نمی کنن این بحث نه ماله الانه نه جاشه خواهش میکنم بسه دیگه چه سودی میبری از این حرفا نمی دونم والا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خوشحالم که طرف داره فرزاد فرزین هستم منتظر کنسرت تیر ماه هستیم با قدرت!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

منتظر البوم بعدی فرزاد عزیز هستیم و همچنین کنسرت ویژه ی تیرماه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خب صفای عزیز منم همینو میگم .... چی میشه مگه یه امار دقیق داشته باشیم ؟مطمئن هستم شما منظورت این هست چاووشی رکورد دار هست منم حرفی ندارم اصلا فقط میخوام ببینم چقد بوده تیراژش و فروشش ... همین .... حرف بدی هست ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

به نظر من هم قطعه (دوریت) فرزاد فرزین با (سکوت) محسن یگانه هیچ ربطی نداره.
چون حالا تو این (ویرونه تر کرد) و تو اون یکی هم (بشکن و برگرد)
داره،بگیم کاور کرده یا هر چیزه دیگه ای.
شاید بهتر باشه منطقی بیاندیشیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

یه آلبوم کاملا عادی بود که دو ترک دوریت و بچه توش خوب بودن.آلبوم خیلی شاخی هم نبود به نظر من

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

همیشه وقتی یه نفر خوب کار میکنه حسود درو و برش زیادکجاش کاوره ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من به عنوان یک طرفداره 6 اتیشه ی محسن یگانه میگم که این دعواها هیچ نتیجه ای نداره خوده فرداز همیشه تو مصاحبه هاش از محسن تعریف میکنه و مشکلی باهم ندارن حتی توی جدیدترین مصاحبش گفته بعد از رگ خواب محسن یگانه هنوز هیچ کاره خوبی رو نشنیدم !

محسن یگانه هم وقتی ازش پرسیدن نظرت در مورد اینکه فرازد فرزین سکوت رو کاور کرده چیه ؟

گفته که دوست ها هیچوقت پشت همدیگرو خالی نمیکنن !!

تموم شد و رفت ...

محسن یگانه خیلی با اخلاق تر از این حرفاست که با این حرکات از دوستاش دلخور شه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

تا کی میخواین ادامه بدین فرزاد تو برنامه خوشا شیراز گفت این دو اهنگ هیچ ربطی بهم ندارن فقط وزن ترانه ها اونم تو بخشیش یکیه وگرنه دو ملودی کاملا متفاوت هستن هر کس ذرهای اطلاعات موسقی داشته باشه اینو میفهمه ولوزومی نمیبینم بیشتر از این راجبه این مسئله واضح صحبت کنم ومتاسفم واسه این سممپاشیها که ناشی از تصفیه حسابای شخصیه .اینم جواب میتونید برید ببینید از موفقیت اهنگ دوریت مشخصه که مردم دوسش داشتنو کاری به این صحبتا ندارن مرسی از فرزاد موسقی ما خوهشاً تائید کنین که نگن فرزاد جواب نداده مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

مراجعه کنید به مصاحبه محسن چاوشی و جواب محسن چاوشی به سوال شما ... اگر زیاد فکر کنین شاید به جوابی برسین

http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-4969.html

در جایی از این مصاحبه محسن چاوشی در جواب میزان فروش >>>

نیش خندی می زند و می پرسد:« شرکت های پخش یعنی به همین راحتی به همه آمار اعلام می کنند؟ چرا پس به خود ما آمار نمی دهند؟!»

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

وااااااااای فرزاد یه دونه ای ..
بدون شک آلبوم بعدی فرزاد مثل بقیه ی آلبوماش موسیقی پاپ رو منفجر خواهد کرد ..
عاشقتمممممممممممممممممم فرزاد ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوستان فرزاد فرزین 3 سال پیش این آهنک رو سروده پس کاور نشده 100 درصد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من طرفدار خواجه امیری ام به نظرم البوم شلیک بیشتر برای جوونترها به خصوص خانم های جوون مقبولیت داشته .البوم پرچم سفید چاووشی بیشتر به دلم نشست .منتظر البوم احسان و حباب یگانه میمونیم ببینیم خدا چی میخواد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بی خیال جای بحث نیست.همه در جایگاه خودشون فعالیت میکنن با سبک های متفاوت .هرکی یه روشی داره دیگه!!;-)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

واااااااااااااااااااااااااااااااااای ممنونننننننننننننننننننن عاشقتم فرزاد جونم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بابا بسه دیگه تمومش کنید تا کی میخواین به هم بپرین ول کنید دیگه خان بخشیده خانزاده ول نمیکنه بابا اگه فرزاد و محسن هم بخوان اشتی کنن شما نمیزارین شما هم شدید اتیش بیار معرکه .......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

Farzad ye dooneii be khoda

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

با سلام خدمت اقای فرزاد فرزین
خواستم به عنوان طرفدار محسن چاوشی از شما بابت کارهای خوبتون
و احترامی که همیشه برای خواننده های کشور بخصوص محسن ما داشتین
تشکر بکنم
امیدوارم همیشه شما و طرفداراتون موفق باشین
ما طرفداران محسن چاوشی با خریدن البوم اورجینال فرزاد فرزین
سعی کردیم به اهالی موسیقی فرق خوب و بد رو نشون بدیم
با تشکر از همه ی طرفداران فرزاد فرزین و سایت موسیقی ما

A
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دمت گرم فرزادی..............................................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

از طرز حرف زدنش پیداست ادم با شخصیتیه امیدوام همه خوانندها مثل ایشون فکر کنن تا موسیقی پیشرفت کنه البومتم عالی بود و حتما کنسرتت میام مرسی از فرزاد عزیز و سایت موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

فرزاد فرزین با شخصیت ترین و بهترین خواننده ایران است.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خیلی خوشحالم که وضعیت فرهنگ کپی رایت کم کم داره بهتر میشه.
برای فرزاد آرزوی موفقیت دارم. ;-)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

الان سعید مرادی میاد یه دوتا دعا میکنه

حمید رضا یزدانی هم میاد کلی میزنه تو سر آلبوم با استفاده از برهان های مریخی.

و......
کلا کاربرای سایت یه روال دارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

جز معدود مصاحبه هایی بود که گزارشگرتان خوب و کامل مصاحبه کرد. اقای بابا زاده خیلی بد مصاحبه میکند خیلی نه سرش معلومه نه تش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

نسبت به البومهای قبلیش خیلی پیشرفت کرده بهش تبریک میگم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چرا هیچ وقت یه امار دقیق از امار فروش البوما نمیذارید ؟ چی میشه مگه بدونیم البوم کدوم خواننده رو بیشتر مردم خریدن ؟هر کی مصاحبه میکنید باهاش میگید البومش یکی از پرفروش ترین ها و بهترین ها بوده .... پس پرفروش ترین رو کــــِی میگید ؟کاری با فرزاد عزیز ندارما کلا با هر کی مصاحبه میکنید همین رو میگید ..... یه امار بذارید از پرفروش ترین البوم سال چه اتفاقی میوفته مگه ؟ هنوز رکورد فروش البوم برای دهاتی و مسافر شادمهر هست با بیش از دو میلیون تیراژ و فروش هم داشتیم بعد از اون ؟اگه بوده یه امار بذارید به خدا هیچی نمیشه .... از دوستان هم هر کی میدونه بیاد بگه البته تعصبی نیایید بگید الان نمیدونم چاووشی سی میلیون تیراژ بود یا یگانه یه میلیارد تیراژ یا ...

ممنون میشم یه مصاحبه با کسایی که از این امار اطلاع دقیق دارن انجام بدید ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سلام به دوستای گلم من البوم شلیک رو گوش دادم و هم اورجینال گرفتم ولی متاسفانه البوم ضعیفی بود ...........ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

تو البوم بعدی با روزبه بمانی علی رضا افکاری مریم اسدی یاحا کاشانی نیما وارسته همکاری کن

و حتی فیت هم بخونی عالی میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

اقای فرزین چرا در مورد قطعه دوریت هیچ توضیحی نمیدی
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون توضیحی نداری که بدی وگرنه میدادی!!!
فقط یک کلام یه سوال از بچه های موسیقی ما اگه بد گفتم تایید نکن
نظرتون درمورد این چیه
دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد /سکوت قلبتو بشکنو برگرد
.
از موسیقی ما تقاضا دارم که این سوالو از فرزین پپرسن
فقط همین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ولی واقعا قطعه دوریت با سکوت شباهت نداره؟؟؟؟
من نمیگم کاوره ولی خداییش تابلوإ از رو سکوت ساخته شده مخصوصا ترجیح بند قطعه که میگه دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد. بر وزن سکوت قلبتو بشکن و برگرد.
کاشکی در مورد این شباهتم یکم آقای فرزاد فرزین توضیح میدادند.
آقای فرزین خواننده بزرگیه همچنین کاری ازش بعید بود چون نیازی به این کارا نداره.
سایت موسیقی ما لطفا تایید کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سامان جان من هم یکی از طرفدارای محسن یگانه هستم. ولی بنظرم بهتره که گذشته ها رو فراموش کنیم و به آینده امیدوار باشیم حتی با وجود این بی مهری ها و بی معرفتی ها. من و خیلی های دیگه از بروبچه های جاست یگانه آلبوم شلیک رو اورجینال تهیه کردیم.. امیدوارم شما هم این داستان ها رو فراموش کنی و منتظر حباب باشی
با آرزوی موفقیت برای فرزاد فرزین عزیز..

JUST MOHSEN YEGANEH

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

اصلا شخصیت و اخلاق از این آدم می باره
تورو به خدا هنرمندان دیگه هم یه مقدار یاد بگیرن همش به فکر تخریب همکارانشون نباشن!!!!! البته بعضی ها عادت کردن دیگه کاریش نمیشه کرد!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چیزی نمیگم. فقط خدایی معنی کاور رو میدونی؟
یه حرفی از خودت بزن ! یعینی چی آخه؟!
آدم باید یه فرقی با طوطی کنه آخه!
چرا یه حرفی میزنید که به دانشتون!!!! درباره موسیقی شک کنن؟!
چون یه مصراع شبیهه پس کاوره؟؟؟
خیلی خندیدم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سامان یگانه چرا ب مسائل بی ارزش دامن می زنی
اصلا فرزاد ابهام گرفته باشه چ ایرادی داره

البوم فرزاد جز 3 البوم برتر سال 90 بود وخواننده ای ک داره البوم ب البوم بهتر میشه
امیدوارم واسه البوم بترکونه

سال 91 البوم خوبی مثل بهنام صفوی خشایار اعتمادی بنیامین محسن یگانه سعید شهروز مازیار فلاحی رضا صادقی
و حمید عسگری سون امین رستمی محمد علیزاده میاد سال پر البومی ست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

با تشکر از موسیقی ما به خاطر مصاحبه خوبی که ترتیب دادن
فرزاد یه دونــــــــــــه باشی
کارات فوق العاده بوده و هست و بهترم خواهد بود

یه جمله ی معروف میگه : " کافر همه را به کیش خود پندارد ..."
یه عده که میان کاراشون رو همه کاور میکنن و از آهنگسازی کپی کردن رو به خوبی یاد گرفتن فکر میکنن فرزاد هم اینجوریه اما واقعا دیدن که کل آلبومش در سطح بالایی بود و تراک هایی به جز تراک 2 بیشتر مورد استقبال قرار گرفت !
و در آخر اینو بگم کسی مثل فرزاد که بهترین اجرای زنده و کنسرت ها در ایران رو داره اگه بخواد از روی افرادی پایین تر از خودش موزیکی رو کاور کنه من قول میدم اون روز روزیه که فرزاد دیگه باید کارش رو رها کنه !
امیدوارم موفق باشی و همچنان صدای گرمت رو بر فراز قله ی موسیقی ایران بشنویم و لذت ببریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خداییش آلبوم خیلی قشنگی بود.
اگه پرچم سفید نمیومد این آلبوم بهترین آلبوم سال میشد.
"شلیک" رو بیشتر از هر آلبومی دور و برم شنیدم و این نشون میده چقد مورد توجه قرار گرفته مخصوصا توی نسل جوون.
تنظیم های کوشان توی این آلبوم خیلی عالی بود.
دوستانی هم که از کاور بودن آهنگ "دوریت" صحبت میکنن، باید بگم چیزی از کاور کردن نمیدونن وگرنه هیچ وقت این حرف رو نمیزدن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

قضاوت با خودتون ... بدون شرح ...

http://s2.picofile.com/file/7315315478/01_Bia_Bia.mp3.html
و
http://s2.picofile.com/file/7315315371/01_Ehsase_man.mp3.html

...

http://s2.picofile.com/file/7317055371/05_Na.mp3.html
و
http://s2.picofile.com/file/7317055050/04_Done_done.mp3.html

...

http://dl.tehranhits19.com/upnewmusic/02/farzad%20farzin%20cover%20by%20...
و
تراک شورشی

...

http://s1.picofile.com/file/7352011505/majid_kharat_ha_farzad_farzin_www...
و
http://s2.picofile.com/file/7352012254/Shahriyar.mp3.html
و
تراک می دونم

...

نظرتون چیه ؟؟؟

دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد ... سکوت قلبتو بشکن و برگرد
نمی خوام مثل گذشته که رفتی ... بی من کی قدرتو می دونه برگرد

" لطفا تایید کنین "

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

منتظر بود تا تو بگی! حالا چون شما گفتی باشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

شک ندارم تو نه طرفدار یگانه ای نه هیچکس دیگه,بلکه فقط اومدی برا جلب توجه ،آفرین،فهمیدیم تو هم هستی!خود یگانه دیگه به این موضوع دامن نزد،حالا تو کاسه داغتر از آش شدی؛برو بابا,برو که حناتون دیگه رنگی نداره!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

slm ag nazaram vasaton moheme pas to ro khoda ye concert tu karajam bezarid.mamnun mishim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بنده از طرف هواداران محسن یگانه موفقیت قطعه ی "دوریت" رو به آقای فرزاد فرزین تبریک میگم
فکر میکنم این مسئله بهتره در همینجا بسته بشه
خبرنگاری از محسن یگانه پرسید نظر شما درباره "کاور" شدن قطعه ی سکوت توسط فرزاد فرزین چیه و ایشون هم نظر شخصیش رو در قالب یک جمله ساده بیان کرد :"دوست ها پشت هم دیگه رو خالی نمیکنن"

فکر میکنم بهتره بجای دامن زدن به مسائلی که یک عده ی خاص رو خوشحال میکنه برای پیشرفت موسیقی کشورمون تلاش کنیم و این بحث های بیهوده رو کنار بگذاریم همونطور که خود محسن یگانه هم بجز این یه مورد در جای دیگه ای به قطعه دوریت واکنش نشون نداده

این آلبوم قطعه های قابل توجه دیگه ای هم داشت که میشه بهشون توجه نشون داد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

تا اونجا که ما میدونیم سالی یه آلبوم رو میده چطوری فاصله بین آلبوم هاش زیاده ؟ میخوای ماهی یه آلبوم بده ؟

اگه این زیاده پس بنیامین که 3 سال 3 سال میده بیرون اون چیه ؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

merC az Farzad aziiz ..kolli energy gereftam ba khoondan in mosahebeh
bisabrane montazere concert hastim ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

فـــرزاد فـــرزین حرف نداری
20 ، 20 ، 20

هواداران یگانه هم برید خجالت بکشید قطعه دوریت به هیچ وجع شباهتی به سکوت شما نداشت سکوتی که خودش معلوم شد کاوره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست من این همه اون خواننده ای که میگی کاور کرد یک بار این حرفا رو نزدید حالا ...
تازه این کار فرزاد کاور هم نیست کلمه ها شبیه هم گفته میشن تازه اونم فقط تو یه مصرع نه اهنگ و نه تنظیم شبیه هم نیست

دور از انصاف هست ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

فقط سیروان خسروی همین.
منتظر 3 تا تنظیم عالی سیروان تو آلبوم آرامش بهنام صفوی باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سامان جان چه این حرف درست باشه چه نباشه مال چیزی نزدیک به 4ماهه پیشه...دیگه واقعا" گذشته ازش...بهتره بی خیال این موضوع بشیم...من خودم از کسایی بودم که کلی بر اساس نت و گام ها این دو قطعه رو تو نظرات مقایسه کردم و از محسن طرفداری کردم.ولی در آخر آلبوم شلیک رو هم خریدم چون بهم ثابت شد این حرفا نه خدشه ای در کار و تعداد هوادارای محسن ایجاد میکنه نه فرزاد عزیز...پس کلا" بی خیال شدیم و گفتیم بزار چه درست چه غلط دیگه راجع بهش صحبت نکنیم چون این حرفا جز ایجاد کدورت و حاشیه هیچ پوئن مثبتی نداره...
البته رضا جان...دوست گلم خواهشا" دیگه نگو کارای محسن کاوره...مرسی دوستم...."دوست من این همه اون خواننده ای که میگی کاور کرد یک بار این حرفا رو نزدید حالا ..." خواهش میکنم شما هم با انصاف باشین.اون کارا "کاور"نیست...الهام گرفتن از یه ترانه دیگه و مهمتر از همه"با اجازه و نامبری از صاحب اثر"هستش...در ضمن سرودن ترانه بر روی یه آهنگ که از قبل توسط مردم شنیده شده اونم از نوع یونانیش کار واقعا" سختیه...دست کمی از ساختن یه ترک جدید نداره!
با آرزوی موفقیت برای فرزاد عزیز!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

شما که کلا" یه 5ماهی از جو موسیقی عقبی...خیلی وقته اون دوستانمون که انگ کاور بودن به قطعات محسن زدن رسوا شدن و با مدرک ثابت شد همه چی دسیسه بوده...شما خوبی؟!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

با تشکر از فرزاد فرزین عزیز به خاطر یکی از زیباترین آلبوم های سال 90 و به اعتقاد شخصی من یکی از برترین و بهترین آهنگهای سال سال 90 ( بچه ) که به نظر من جزو 3 آهنگ برتر سال هستش با همه مصاحبه ، از جمله صحبت در مورد موفقیت های آلبوم و رفع نقص و پیشرفت موافقم و به ایشون و تیم هنریشون تبریک میگم ولی با یک جمله توی این مصاحبه کنار نیومدم :: الان این که گفتین در نظر سنجی به خودشون رای دادن و شما خود ستایی نکردین و به دیگری رای دادین .... خود ستایی نیستش ؟؟؟ ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

جالبه ترک های فرزین رو با هم مقایسه کردی ؟ نکنه می خوای بگی فرزین از روی خودش هم کاور کرده ؟ :)))))))

اقا سبکش همینه امضاش همینه . آهنگای یگانه هم همش یه شکله ... از 10 فرسخی می فهمی یگانه ست ! مثلا می خوای بگی دونه دونه و نه شبیه همن ؟ اصلا اره شبیهن ... ملودی خودشه مال شما که نیست که جوش میزنی . حالا جالبه پر طرفدارترین قطعات این آلبوم بچه و عذاب بود و همه عاشق این دو تا هستن ... آلبوم شلیک رو با بچه و عذاب می شناسن که ملودی ها 100 % مال فرزاد هست . برید به خواننده های هنرمند (!) خودتون بپردازید !!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

درود بر تو

بالاخره یک نفر اومد و مو شکافی کرد
هرچند من 2 روز بعد از انتشار آلبوم میخواستم اینکارو بکنم ولی با جو بدی که توی اینترنت بود و هست ... و از اونجایی که طرفدار فرزاد فرزین عزیز هستم ... نخواستم جریان رو به چالش بکشم ... در روزهای اول انتشار زیاد این بحث ها جالب نیست ولی برای بهتر شدن کار فرزاد فرزین عزیزم ... این نکات خیلی مهم هستش

در ضمن

چرا همه گیر دادین به "دوریت"

اگر کاور هست خوب خدا رو شکر از یک ایرانی کاور شده ، حالا چه طرف ناراحته یا خوشحال ، دیگه نمیدونم ... این بحث واقعا الکی هستش

من که خوشحالم که مثلا آقایی مثل استاد ساکسفون ""کنی جی"" ، در قطعه "شورشی" حضور ندارند و کلا از این خوشحال میشم که ملودی و آهنگ از خارجی ها برداشته نشه

برداشت اشتباه نکنین

مرسی از این دقت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من یکی از طرفداران یگانه هستم و میخواستم اینجا چند تا نکته رو گوش زد کنم:
1.نه سکوت کاور بود و نه دوریت...چون اون آهنگ ترکی که بیرون اومده تاریخ انتشارش یک سال بعد از آلبوم رگ خواب هست...قطعه دوریت هم شباهت هایی داشت ولی فاکتور های لازم برای کاور بودن را نداشت
2.به نظرم باید سو تفاهم های گذشته رو فراموش کنیم و ما طرفداران نشون بدیم از این دعوا ها خسته ایم و دوست داریم همه خواننده ها با هم روابط خوبی داشته باشند
3.و اینکه خود شما به عنوان طرفدار دوست ندارید محسن چاوشی و یگانه و فرزاد فرزین دوباره بشن همونایی که بودن؟
پس این بحث ها رو تموم کنین که به صلاح هیچکس نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دیگه این از اون نظرات بودا!!!!
پسر جان سکوتو تو ایران و ترکیه کاور کردن دیگه تو اومدی اینجا خودتو نشون میدی که مثلا منم آره !!1
آره تو ام آره برو گلم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

از فرزاد خوشم میاد هچوقت در مصاحبه هاش از دیگران حرف نمیزنه و بفکره پیشرفته هرچه بیشتر تو کار خودشه.یدوووونه ای فرزاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

موسیقی ما واقعا بابت ابن مصاحبه ممنون ...خیلی منتظرش بودم....ما هم با آلبوم شلیک انرژی مضاعفی گرفتیم که در همه کنسرت ها شرکت کنیم و از فرزاد عزیز هم چنان مثل قبل حمایت کنیم...
در مورد آهنگ "دوریت" هم باید بگم که همه ی عالم و آدم فهمیدن که کاور نیست...لطفا طرفداران یگانه سکوت اختیار کنن و بیشتر از این خودشونو ضایع نکنن و شخصیتشونو زیر سوال نبرن!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

محسن یگانه فرزاد فرزین با هم آشتی کردن شما هنوز میاید این حرف رو میزنید....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دیگه بیخیال این بحثا فقط دوریت الانم دارم گوش میدم عالیه واقعا به تو میگن خواننده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

basalam .mamnun az akhbar va etela resanitoon, khabari az enteshare jadide albome EHSANE KHAJEAMIRI migzarid ???? mamnoon

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ببخشید دوست عزیز شما دقیقا چى رو میخواید ثابت کنید؟ ما کاراى فرزادو قبلا شنیدیم احتیاجى به یادآورى شما نبود! 4تا لینک گذاشتین اینجا که مثلا بگید خیلى حالیتونه؟! در مورد قطعه ى میدونم هم باید بگم از یه قطعه ى یونانى کاور شده که رو جلد آلبوم هم ذکر شده. پس نتیجه میگیریم آقاى خراطها هم از قطعه ى یونانى کاور کرده. بهتره چشماتونو باز کنید. البته اگه آلبوم شلیک رو اورجینال تهیه کره باشید که بعید میدونم اینطور باشه! قبل از نظردادن اول کمى فکر کنید آقاى محترم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من نه تنها از کاور شدن سکوت توسط فرزاد فرزین ناراحت شدم که خوشحال هم شدم!
چون این موفقیت قطعه سکوت رو نشون میده که هنوز هم ازش الگوبرداری میشه چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور
فرزاد هم هنرمند بسیار بسیار خوبیه و ما نباید به خاطر یک قطعه ازش دلخور بشیم.
آلبومش هم خیلی زیبا بود و الان تو most played گوشی من خیلی از تراکهای شلیک وجود داره!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سینا جان من با کاور کردن هیچ مشکلی ندارم به خدا ..... به نظرم هیچ مشکلی نیست ..... حرفتم قبول دارم ..... به خاطر اینکه اون دوستمون حرف از کاور زد منم اون رو گفتم که اگه بد هست خود یگانه هم کاور کرده ..... اگه بد هست برا همه بد هست اگه خوب هست هم برا همه خوب هست ....... نمیدونم والا چه صیغه ای هست .... اگه اون خواننده ای که دوست داریم کاور کنه خوب هست و بدون مشکل ولی خواننده ای که با خواننده ی مورد علاقه ی ما مشکل داره کاور کنه جهنم بهش واجب میشه .... نمیدونم والا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

فرزاد جون بلاخره باید تفاوت خودت رو از هر نظر با بقیه نشون بدی...این از شلیک که کلا همه رو برد فضا...اینم از ادب و متانت تو که همیشه زبانزد...یه هوادار واقعی هیچ وقت توهین نمیکنه و به سلیقه همه احترام میذاره..پس کسی اگه واقعا فن یگانه یا فرزاد باشه هیچ وقت بی ادبی نمیکنه.... یگانه و فرزاد هم با هم مشکلی ندارن و همون طور که خود فرزاد گفته اینا فقط یه سری سمپاشی برای جوسازی منفی علیه این دوتاست...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

نه عزیزم
منظوری که من از حرف محسن چاوشی برداشت کردم این بود که شرکتهای پخش کننده آمار رو نمیدن ، و آماری که میدن خیلی کمتر از واقعیت هست ، برای اینکه اگر مثلا بگن آلبوم ( ) ... 1 میلیون فروش کرده ، احتمال اینکه قرار داد بعدی خواننده مبلغ بیشتری باشه زیاده ... برای همین آمار دقیق رو نمیدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

فرزاد جون تکی تک ، ایشالا که چشه حسودات کور شه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خانم شقایق ... از کجا می دونین من ارجینال نخریدم آلبومو ... می خواین باهاش عکس بندازم بدم خدمتتون ؟؟؟!!!

در ضمن می دونم نوشته ورس اولش کاور ، دمش گرم که گفته ، ولی تو این ترَک علاوه بر کاور بودن ملودی ، نحوه خوندن هم صدصدرصد شبیه آهنگ خراطها س ...

در مورد شورشی و دوریت جواب داشته باشین ، استقبال می کنم ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چشاتونو باز کنید و قلبتون رو پاک و قبول کنید چشم دیدن موفقیت فرزاد فرزین رو ندارید حالا چرا دیگه خدا می دونه...این رو همه دیدن و میدونن دوریت به هیچ وجه کاور نیست این رو من نمی گم علم موسیقی میگه...حالا شما بیا شعراشونو بنویس بعدم دستور بده که موسیقی ما با فرزین مصاحبه کن فرزاد اگه اهمیتی می داد به این موضوع خیلی وقت پیش خودش راجبش حرف می زد...دشمنی رو کنار بزار دوست عزیز و عذر خواهی کن هرچه سزیع تر...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ممنون از شما که با اقای فرزادفرزین مصاحبه کردین واقعا جالب وخواندنی بود وتشکرویژه از خود اقای فرزادفرزین بابت وقتی که گذاشتن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

aziizam farzad 2sal pish album shans ro dade bood , ye zarre etela'atet ro bebar bala

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حالا خوبه این نوشته, اونی که ننوشته و قطعه "بمون"ش کاور از آب درومده چی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بفرمایید خانم شقایق..تحویل بگیرین....به ما میگین آلبومو نخریده قضاوت میکنین...خودتون(منظورم طرفدارای فرزاده)که بدترین...یه نگاه به نظر جناب سجاد بندازین بد نیست...
سجاد جون...داداش...بهتر بود اول یکم تحقیق میکردی بعد میومدی میگفتی "حالا خوبه این نوشته, اونی که ننوشته و قطعه "بمون"ش کاور از آب درومده چی؟"
اتفاقا" محسن دقیقا" پش جلد آلبوم ذکر کرده که"ملودی قطعه بمون برگرفته از آهنگ دایان"...این وصله ها به محسن نمیچسبه...همچین میگی قطعه بمونش کاور از آب درومده انگار همین دیروز افشا شده...اینم مدرکش
http://www.musicema.com/pgimg_image2_1_2383.jpg
حالا چی میگی داداش؟؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

به این میگن یه هوادار منطقی و با فرهنگ اتفاقا ما هم پرچم سفید رو اورجینال خریدیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سلام میکنم به فرزاد عزیز و طرفداران گلش.فرزاد جان البوم خیلی خوبی بود اما نه در حد انتظارات من.من انتظارم بیشتر از اینا بود چون میدونم خواننده ی با استعداد و تکنیکالی هستی.بی صبرانه منتظر البوم بعدیت هستم امیدوارم برامون سورپرایز جالبی داشته باشی اما ازت خواهش میکنم تاخیر نداشته باشه دوست داریییییم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بی نظیری فرزاد جان.
ممنون بابت کارای عالیت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوستان عزیز
عقاید و نظرات همه ی شما درسته ولی علایق شما یکی نیست.
هر کدومتون دارین از خواننده ی محبوب خودتون دفاع می کنید بدون توجه به واقعیت. نه آقای فرزین و نه آقای یگانه کاور نکردند.
این دو خواننده ی عزیز امید آینده ی آهنگ پاپ هستند و هر دو آلبوم های بی نظیری داشتند پس ما به عنوان هوادار فقط باید آن هارا تشویق کنیم و کدورت هایی مانند این را بزرگ جلوه ندهیم.
لطفا دیگر به هیچ کدام از خواننده ها توهین نکنید. هر کدام از این آقایان برای ساخت این آهنگ ها زحمات زیادی کشیده اند. با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

فرزاد تو بهترینییییییییییییییی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

فرزاد تو بهترینییییییییییییییی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بالاخره بعد مدت هااااااا یه آلبوم حرفه ای درست حسابی شنیدیم
دیگه خسته شده بودیم از این همه آهنگ سبک و پوچ
فرزاد جان خسته نباشی
واقعا همه چی همون طور که میخواستیم شد ... فرزاد زحمت کشید و ترکوند
و یه پیشنهاد برای سایت موزیک ما !
بهتر نیس قسمت کامنتا برداشته شه ؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سلام ممنون موسیقی ما بابت مصاحبه عالی بود یه تشکر ویژه از سلطان پاپ ایران فرزااااااااااااااااااااااد فرزیــــــــــــــــــــــــــــن عزیزم اینو بدون تا آخرش پشتتیم به امید دیدار تا تیر ماه مواظب خودت باش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

در مورد ترک دوریت فکر میکنم دیگه جاى بحثى نیست. قبلا جوابتونو گرفتید. در مورد شورشى هم نظرى ندارم. تنها چیزى که میتونم بگم اینه که همه ى مردم آهنگ el bimbo رو شنیدن و حتى بدون ذکرکردن روى جلد آلبوم میشه تشخیص داد که شورشى از کدوم آهنگ کاور شده. تو این مورد نمیتونم صددرصد حق رو به فرزاد بدم. ولى به نظر من وقتى فرزاد از روى یه آهنگ معروف کاور کرده(اونم بخشى از ملودى)مردم خودشون متوجه میشن و لازم نیست که حتما روى جلد ذکر بشه. اما در مورد میدونم این کار لازم بود چون آهنگ بین مردم شناخته شده نبود!

در ضمن نحوه ى خوندن فرزاد هیچ ربطى به خراطها نداره. هر شباهتى هست به خاطر شباهت ملودى هاست. مشخصه حالا که فرزاد رو جلد آلبومش ذکر کرده که آهنگش کاور بوده میخواید یه بهونه ى دیگه پیدا کنید که خرابش کنید! بهتون پیشنهاد میکنم این بحثو تموم کنید و انقدر حاشیه سازى نکنید.

یه چیز دیگه! خیلى ممنونم که آلبوم شلیک رو اورجینال خریدید و معذرت میخوام اگه در اون مورد یه کم تند رفتم! حق با شماست

حالا لطف کنید و توضیح بدید هدفتون از مقایسه کردن فرزاد با خودش چیه؟ فرزاد سبک کارى خودشو دنبال میکنه و من هیچ دلیلى نمیبینم که بخواد با خودش مقایسه بشه؟!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ba salam va arze khaste nabashid
man ye tarane goftam.mikhastam beporsam kasi midune che juri mitunam be farzade aziz beresunam?

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سلام آقا مازیار میتونی به سایت خود فرزاد عزیز بری و توی قسمت تماس با من بهش ایمیل بزنی اگه شعرت خوب باشه حتما منتظر جواب فرررررررررررررزززززززززاااااااااااااد عزیز توی ایمیلت باش آدرس سایت farzadfarzin.net

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

شعر آهنگ دوریت قدیمیه و جز کارایی بود که واسه آلبوم شانس نصفه سروده شده بود و بعد از اون فرزاد کاملش کرد و شد آهنگ دوریت
در مورد شورشی هم خیلی خندیدم آخه یکم فکر کنید بعد بنویسید
آلبوم عالی بود بدون شک یکی از 3 آلبوم برتر هستش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

با شخصیت و با استعداد... فرزاد عزیز ما همیشه پشتتیم... همیشه باهاتیم... همه ی کارا و اهنگا و کنسرت هات بی نظیره... خسته نباشی درخشان ترین ستاره ی پاپ ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

farzad joon bisabrane montazere albom baditam ta bahash joon begiram asheghetam miparastamet behtarinam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خواننده فقط محسن یگانه و بعدش محسن چاووشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

به نظر من اون دو تا هم خوب نبودن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

اقا چرا نظر منو تایید نکردی؟؟؟مگه من چی گفتم؟؟ دیگه نمیدونم چطوری باید انتقاد کنم والا...با به به چه چه که انتقاد نمیش!! اخه اگه فرزاد فرزین این شعرو سه سال پیش سروده پس چرا انقدر شبیه سکوته!!! نه چراااا؟؟؟ آخه انقدر شباهت مگه اتفاقی میشه؟؟؟ خودتونو گول نزنید...حقیقتو قبول کنید گرچه تلخه... امیدوارم ایندفعه با رعایت احترام نظر داده باشم و تایید بشه ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موفقیت آلبوم شلیک من را وادار کرد با انرژی بیشتر سراغ آلبوم بعدی بروم | موسیقی ما