برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای دعوا و درگیری که خواننده نشده ام
فرزاد فرزین یک روز پس از کنسرت 5 تیر اش در سالن برج میلاد در مورد همه حاشیه های این روزهایش گفت:
برای دعوا و درگیری که خواننده نشده ام
موسیقی ما - بهمن بابازاده: فرزاد فرزین باز هم در تهران روی صحنه و باز هم برنامه ای شاد و پر هیجان را برای دوستدارانش اجرا کرد تا مخاطبان اش لحظات پر نشاطی را در برنامه اش سپری نمایند. این خواننده که در آخرین ماه های سال گذشته آلبوم «شلیک» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده بود ، این روزها در راس اخبار اهالی پاپ جای گرفته و البته چند تن از بزرگان این عرصه نیز در گفتگوهایی پر سر و صدا به موضع گیری در مورد او پرداخته اند و صحبت ها و جار و جنجالهای فراوانی را در موردش به راه انداخته اند. همه این ماجراها درست در دست هم داد تا یک روز پس از اجرای 5 تیر فرزین با او هم کلام شویم و در مورد اتفاق ها و صحبت های اخیر با او گپ بزنیم.

  • موضع گيري های زیادی این روزها علیه تو در رسانه های مختلف از قول همکارانت شده ولی تو روزه سکوت گرفته ای و هیچ پاسخی به آنها نمیدهی. ماجرا از چه قرار است؟
اول اين مصاحبه به تو بگويم كه قرار نيست من امروز در مورد آدم هاي مختلف حرف بزنم. هر چند اين روزها اوضاع جوري شده كه هر كسي مي خواهد در مورد دوستان دور و بري اي حرف بزند، اين وسط من به هر حال بي نصيب نمي مانم و از كرامات دوستان فيضي مي برم. ولي اصل قضيه اين است كه متاسفانه روش جديدي در بين دوستان پيدا شده كه متاسفانه وقتي هر كس هر مشكلي دارد، با تخريب بقيه سعي مي كند راه خود را همراه كند. حواسش هم نيست كه اين تك رو بودن و زياده خواهي هاي زياد از حد فقط به خود مان ضربه مي زند و وضعيت هميني مي شود كه مي بينيم.

  • اين را مي گذارم به اين حساب كه تو زياد از حد در بسياري مواقع سكوت كردي و بخاطر آلبومت جواب خيلي ها را ندادي .
فضاي نرمال در همه جاي دنيا به همين صورت است. يعني هيچكس براي پيشبرد اهداف اش سعي نمي كند ديگري را بكوبد. تخريب و هوچي گري هم به نظر من نشانه ضعف طرف مقابل است. دليل اصلي سكوت من همين هاست. ولي در برخي مواقع هم به قول تو شرايط باعث شد كه جواب دوستان را ندهم.

  • مثل زماني كه نزديك انتشار آلبوم «شليك» بود؟
مثل زمان انتشار آلبوم و ماجراي نظر سنجي هايي كه در جاهاي مختلف انجام شد و بعضي دوستان باز هم شروع كرده بودند. ولي چيزي هم كه هست اين است كه من اعتقادم اين است كه با هر كسي نبايد «دهن تو دهن» بزاري. يعني من بايد ببينم سطح كسي كه من با او قرار است وارد يك مجادله رو در رو شوم، در حد من هست يا نه ؟ اگر بود نقطه نظرات ام را به او مي گويم و وارد ديالوگ مي شوم و اگر هم نبود باالطبع اصلا جواب اش را نمي دهم.

  • جرياني كه در اين يكي دو سال اخير راه افتاده در بين هنرمندان موسيقي اين طور است كه هر كس وقتي نزديك به انتشار آلبوم اش مي شود يا برنامه مهم اي را در پيش دارد بدون هيچ بهانه و اتفاقي مي آيد و يك مصاحبه تند و تيز انجام مي دهد و در آن از خجالت بزرگان موسيقي در مي آيد و با يك نوع بازی سعی می کند نام اش را در رسانه ها پر رنگ تر کند. نگاه ات به این جریان چطور است؟
این جریان بیشتر به ضعف هنری افراد بر می گردد و نه به سیاست کاری شان. من هم ممکن است با خیلی ها مشکل داشته باشم ولی با هیچکس وارد جنگ های لفظی و رسانه ای نشده و نمی شوم. دلیلش این است که آن مشکلات به من مربوط است و نقطه نظرات من اند. اگر از آنها به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده کنم، یعنی اینکه من ضعف دارم و با این رفتارها من در حال فرار کردن از خودم و آن ضعف ام هستم. کار اگر خوب باشد مردم واکنش نشان می دهند و بهترین قضاوت ها همیشه از طرف مردم بوده و هست.

  • تعریف تو از یک کار خوب چیست؟
کاری که کارشناسان بی غرض موسیقی وقتی آنرا گوش می کننددر همان دور اول بتوانند تشخیص بدهند که روی کیفیت و تکنیک آن کار شده و همه چیز تمیز و بالقوه انجام شده.

  • خود تو کدامیک از آثارت را حائز این شرایط می بینی و حاضری تمام قد از آن دفاع کنی؟
من هنوز در نظر خودم هیچ آلبومی نداشته ام که آن صد در صد رویای خودم را شامل شود. این صد در صد را در مقایسه با موسیقی بین المللی و روز دنیا می گویم و منظورم موسیقی داخلی و لس آنجلسی نیست. موسیقی داخلی که ضعف های خاص خودش را دارد و موسیقی لی آنجلسی هم کلا تعطیل است.

  • اینکه می گویی هیچوقت آلبوم هایم آن صد در صد استاندارد را شامل نشده را می گذاری به حساب کم کاری خودت یا بالا رفتن سلیقه مخاطب موسیقی ؟
هم بالا رفتن سلیقه ها و هم اینکه من هنوز تکمیل نشده ام. ولی اگر قرار به انتخاب خودم باشد واقعا آلبوم «شلیک» بسیاری از قابلیت های مورد نظر من را داشته و خیلی جلوتر از دوره فعلی موسیقی کشور است هرچند ضعف های خاص خودش را هم داشته که آنها را در آلبوم های بعدی برطرف می کنیم. ولی قطعا آلبوم بعدی من بسیار از لحاظ ساختاری نسبت به این آلبوم متفاوت تر خواهد شد. ما بر خلاف بسیاری از دوستان روی کلمه به کلمه اشعار و ترانه هایمان فکر میکنیم و روانشناسی خاصی پشت این متن ترانه هاست. که مثلا کدام رده سنی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و ما چه کارهایی را برای ارتباط بهتر با آنها انجام دهیم. یعنی آدم های باسواد موسیقی و ترانه در موردشان نظر می دهند. بعد یک نفر هم پیدا می شود و می گوید مثلا «بیا بیا» ترانه سخیف است! دوست عزیز یک آلبوم کامل باید برای هر سلیقه ای قطعه ای را داشته باشد تا بتواند قشرهای مختلف مردم را جذب کند. «بیا بیا» قطعه ای بود که برای رده سنی بین 16 تا 25 ساخته و در آلبوم گنجانده شده بود. این در حالی ست که قطعاتی مثل «بچه» ، «یه زن» و عذاب هم برای دیگر مخاطبان موسیقی در آلبوم وجود داشت و همین باعث می شود این البوم موسیقی مختص یک رده سنی یا مخاطب خاص نباشد و همه از آن استقبال نمایند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

  • این روانشناسی موسیقی که می گویی، باعث نشده این روزهایت را درگیر ترانه ای خاص از آلبومت شوی؟
واقعیت اش را بخواهی من یک ماه است آلبوم را گوش نکرده ام و بیشتر از دیگران در مورد ارتباط هایشان با آن می پرسم. ولی دوباره این چند وقت که سر تمرین می آیم کارهای آرام و سنگین ام را بیشتر دوست دارم. البته این مساله خیلی به حال و روز آدمها مربوط می شود.

  • الان زمانی است که می شود خیلی خوب در مورد واکنش ها حرف بزنی . کدام قطعات آلبوم بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند؟
از ترانه های «می دونم» و «بچه» بیشتر از همه طرفدار دارند و البته این انتخاب ها شگفت زده ام کرده.

  • چرا ؟ فکرش را نمی کردی؟
در این حد نه. واقعا نه.

  • این یعنی فرزاد فرزین از سلیقه مخاطبان اش دور شده؟
ببین این که تو بعد از چهار آلبوم مخاطب ات را بشناسی خیلی مهم است. قطعا این طوری که تو می گویی نبوده. کلیت آلبوم همانی بود که خودم هم فکر ش را می کردم ولی در مورد جزئیات باید بگویم خیلی سخت است پیش بینی کردن. یعنی شاید یک نفر به خاطر حالت خاص شخصی اش در لحظه توانسته با یکی از آثار ارتباط برقرار کند و دوستش داشته باشد. اینها خیلی چیزهای ظریفی هستند که سخت می شود در مورد شان اظهار نظر کرد.

  • خود تو در حالت شخصی خودت شده کاری را بشنوی و آرزو کنی که ای کاش خواننده این کار من بودم ؟
از کارهای بقیه؟

  • بله.
قطعا بوده. مثلا از ترانه های قدیمی رضا صادقی می توانم مثال هایی را بیاورم. از آلبوم «متاسفم» محسن چاوشی که البته خودم هم در آن حضور داشتم. ترانه «خوشگل عاشق» فریدون را خیلی دوست داشتم و در کل آلبوم «غریبه» آلبوم بسیار قوی و خوب و دوست داشتنی ای بود.

  • الان اگر از تو بخواهم رنکینگ بهترین خواننده های پاپ این روزهای بازار موسیقی را بچینی، آن رنکینگ شامل چه کسانی است؟
ببین من نمی توانم قطعا قضاوت درستی داشته باشم و نظرات شخصی ام را بخواهم عمومیت بدهم. ولی چیزی که مردم و واکنش ها و اظهار نظرهایشان می گویند شامل رضا صادقی، چاوشی، یگانه و خواجه امیری است.

  • و مازیار و بابک؟
مازیار با توجه به اینکه فقط یک آلبوم را در بازار منتشر کرده، به آن صورت نمی شود در مورد اش قضاوت کرد ولی اتفاق های خیلی خوبی این اواخر برایش افتاده که با توجه به صدا و موسیقی دلنشین اش آینده بسیار خوبی را می شود برای پیش بینی کرد. بابک هم خواننده بسیار توانا و خوش قلبی ست.

  • حامی چطور؟
ما در مورد سلیقه عام مردم صحبت می کنیم اگر من درست متوجه سوالت شده باشم.

  • حامی را جزو خواص می دانی؟
صدای حامی را من دوست دارم. صدای تکنیکی و قوی ای دارد ولی اگر در مورد آلبوم های او و آثارش از من بپرسی واقعا بعد از آلبومی که آقای بیات برای ایشان ساختند، دیگر کارهایش را به اندازه آن آلبوم دوست نداشتم. البته خود من همه آلبوم های منتشر شده را می گیرم و گوش می کنم ولی آلبومی را موفق می دانم که مردم دوستش داشته باشند و قطعات اش در بین مردم گل کند. اینکه من بگویم «من» این کار را دوست داشتم غلط است. من همان فرزاد فرزینی بودم که چند سال قبل می رفتم دانشگاه و هیچکس هم محل ام نمی گذاشت. مردم باعث شدند که من به فرزاد فرزین خواننده باشم. خیلی چیزهاست که دست به دست می دهد که موفقیت حاصل شود.

  • چهره های زیر زمینی زیادی امسال مجوز گرفته اند و آثارشان را شاهد ایم که در بازار موسیقی کشور ارائه می کنند. سعید عرب، علی عبدالمالکی و... این اتفاق به رونق بازار موسییقی کمک می کند؟
من از این اتفاق بسیار خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. دلیل دارم برای این خوشحالی. اول اینکه من دوست دارم و خوشحال می شوم وقتی مثلا چهره ای مثل مهدی مقدم بعد از این همه فشارهای مختلف می تواند باز هم در بازار باشد و رقابت کند. به هر حال من هم دوره ای این اتفاق را تجربه کرده ام و نمی توانستم آلبوم منتشر کنم. من چرا باید ناراحت باشم از اینکه مهدی مجوز گرفته و دوباره می تواند کار کند؟ من موقعیت خودم را دارم و در کارم هم به اندازه خودم موفق ام. چرا باید به خاطر ورود یکی دیگر از چهره های خوب حرص بخورم؟

  • ولی سیروان خسروی دقیقا بر عکس تو فکر می کند و نظراتش کاملا بر عکس توست.
نظر ایشان محترم است. اما نظر من چیز دیگری است. تو به من جواب بده. اگر من مشکلی دارم باید مهدی مقدم هم ممنوع الکار بماند؟! آیا این دلیل است که چرا ارشاد به فلان خواننده که در شبکه های ماهواره ای کلی ویراژ داده، مجوز داده؟ مگر خود من سال قبل چهار ماه ممنوع الکنسرت نشدم؟ من اعتقاد دارم که چهارچوب ها برای همه باید یکسان باشد . در این که بحثی نیست. ولی در کل چه اتفاقی با این قبیل صحبت ها و تصمیم ها برای ما می افتد؟ جز تخریب بقیه؟ توی آقای خواننده وقتی می آیی و من را تخریب می کنی که چرا فرزاد فرزین باید مجوز داشته باشد و من نه، آیا مشکل ات با این حرف حل می شود؟

  • ولی تلنگری به مسئولین زده می شود که آنها را به روابط خاص و پشت پرده محکوم می کند.
من سه سال تمام ممنوع الکار بودم. اگر ارتباط خاصی داشتم سه سال بیچارگی می کشیدم؟ کسی را تخریب کردم؟ علیه کسی حرف زدم؟ولی نکته ای را بارها در همه مصاحبه هایم گفتم. گفتم آی مردم، خواننده های ما چشم دیدن موفقیت همدیگر را ندارند. حتی آنهایی که با هم دوست هستند هم دلشان نمی خواهد کار دوست شان بگیرد و گل کند. همان بحث فرهنگی که قبلا هم به خود تو گفتم. ولی با جسارت تمام خودم را از این مجموعه جدا می کنم. چون واقعا این طور نیستم و از موفقیت کار دیگران خوشحال می شوم.

  • ولی خیلی ها در مورد شخص تو این طور نبوده اند و صحبت هایشان بعد از انتشار آلبومت بزرگترین شاهد حرفهای من اند.
اینها برای من هیچ ارزش و اهمیتی ندارد. من که نمی توانم آدم بدی بشوم برای بقیه. آدمها نون دلشان را می خورند. کسی جای کس دیگر را نخواهد گرفت. متوجهی؟

  • رسیدیم به اصل ماجرا که من منتظرش بودم. همیشه و در همه مصاحبه هایت در مورد همکارانت صحبت کرده ای و همیشه هم نقاط مثبت شان را با قاطعیت تمام برجسته نشان داده ای. ولی واقعا بقیه در مورد تو این کار را نکرده اند. در همین چند ماه اخیر چندین خواننده پاپ علیه تو موضع گیری های تندی را داشته اند ولی تو همین الان هم خوبی های آنها را داری می گویی و از آنها تعریف و تمجید می کنی. واضح جواب من را بده تو از مجادله رو در رو با آدمها می ترسی یا این ذات مثبت نگر توست که باعث می شود همیشه خوبی آدم ها را بگویی؟
اتفاقا بعضی از طرفدار های خود من هم در فضای مجازی همین حرف های تو را می زنند و اینکه چرا جواب اینها را نمی دهی...

  • نه، اشتباه نکن. من اصلا نمی گویم که تو جواب اینها را بده. در مورد همین جواب ندادن های تو دارم می پرسم.
توی نوعی را مثال می زنم. بهمن بابازاده در یک جایی و با یک خانواده بزرگ شده. تربیت اش را افرادی به عهده داشته اند و او از آن اصول پیروی کرده و به اینجا رسیده. بخواهی یا نخواهی شخصیت تو این است و بعضی اصول ذاتی ات را نمی توانی عوض کنی. شخصیت من به عنوان فرزاد فرزین خواننده همین است و به آن اعتقاد دارم. یک جمعیت زیادی این حرفهای من را که به تو دارم می زنم را می خوانند و این برای من مهم است. در ثانی تو باید جواب کسی را بدهی که در سطح تو باشد. او آمده و با یک ادبیات تند به من تاخته. من هم بالطبع باید جواب اش را قاطع تر بدهم. همین می شود که نگاه مردم به من همان نگاه بدبینانه می شود و این در شخصیت من نیست. آنها به بی رحمانه ترین شکل به من می تازند ولی من پوزخندی می زنم و رد می شوم. حالا تو بگو . کی این وسط برنده شده؟

  • کنسرت
  • کمی هم درمورد کنسرت هایت صحبت کنیم. سوال اول ام می دانم که تو را ناراحت خواهد کرد ولی من خیلی وقت ها حس این را دارم که تو وقتی نوازنده هایت در روی سن تک نوازی می کنند و مردم شروع به تشویق آنها می کنند، تشویق ها را قطع می کنی و به نوعی دوست داری زودتر تشویق ها قطع شوند. فرزاد تو به محبوبیت بعضی از نوازنده هایت حسادت می کنی؟
این موضوع را اولین بار است که می شنوم. البته من اکثرا در زمان تک نوازی اعضای گروه روی صحنه نیستم و خودشان می زنند و خودشان معرفی می کنند. ولی اصلا این طور نیست. نوازنده ها و کلا گروه من برای من فراتر از یک نوازنده ساده اند و بیشتر با هم دوستیم. با هم مسافرت می رویم، رفت و آمد خانوادگی داریم و اتفاقا خیلی هم از بودن با آنها روی سن حس خوبی دارم. ممکن است مثلا گاهی اوقات یادم برود معرفی شان بکنم ولی اینی که تو می گویی برای خود من هم عجیب است. همین جا جا دارد از تمام بچه های گروهم تشکر کنم. از یاشار و امیرمیلاد و مهرداد وکسری و محمد گرفته تا ایلیار و حسام و کیوان و آرین و آرمن و احمد و همین طور بچه های گروه کر علی و شهاب و علیرضا به سرپرستی انوش تقوی.

  • همیشه به نو آوری در برنامه های زنده معروف بوده و هستی و اینکه «شو» های خیلی خوب و جذابی را برای برنامه هایت در نظر می گیری که واقعا در برخی اوقات بسیار مورد توجه قرار می گیرد. ولی کلیت کنسرت های پاپ ما به جایی رسیده که همه خواننده فقط روی سن می آیند و 15 قطعه می خوانند. خیلی اگر اعتماد به نفس داشته باشند بلندی جیغ استقلالی ها و پرسپولیسی های سالن را با هم مقایسه می کنند. در ادامه یک روند خسته کننده از همه دست اندرکاران و حتی مسئولین و نظافتچی های برج میلاد تشکر و تقدیر می کنند و مهمانان سینمایی شان را به رخ همدیگر می کشند. این پکیج اسمش «کنسرت» است واقعا؟
ما قطعا توانایی مان برای اجرای زنده و تعریف مان همینی هست که می بینید و نمی شود و نمی توان بیشتر از این بود. این واقعیت تلخی ست که باید باور و قبولش کنیم. امکانات ما بیشتر از این به ما اجازه نمی دهد که نو آوری و خلاقیت به خرج دهیم. ولی من تا حدی که در توانم باشد سعی میکنم ترکیبات نمایشی را هم در برنامه ام داشته باشم و از مردم بابت انتخاب کنسرت های من در اکثر نظر سنجی ها به عنوان بهترین کنسرت سال، ممنونم. این شعور مردم را می رساند که فرق بین کنسرتی که برایش زحمت کشیده شده و فکر و ایده پشت اش بوده را می فهمند.

  • حرف دل
  • امیدوارم دوستان همکار به قدری درکارشان موفق باشند که وقت تخریب بقیه را نداشته باشند. بعد دعا می کنم به موسیقی پاپ که فرهنگ صحبت کردن مان عوض شود و بیشتر و بهتر یاد بگیریم که به دیگران احترام بگذاریم. با تخریب دیگران قرار نیست کسیی بهترین باشد. بهترین کسی است که کارش را می کند و با بقیه کاری ندارد. در مورد من هم که می گویی آدم زیادی خوش اخلاقی هستم باید به تو بگویم که نه من هم در شرایطی که حس کنم دیگر بعضی ها شورش را در آورده اند و بیشتر از حد شان حرف زده اند، طوری جواب شان را خواهم داد که خودشان به خوبی بفهمند و حساب کار دست شان بیاید. ولی دوست ندارم شخصیت ام به آن صورت در جامعه شناسانده شود. توهین و تهمت به بقیه کار سختی نیست.
  • یک نگاه زیر چشمی به محسن چاوشی بکن. مگر بعضی ها در مورد او هم همین صحبت ها و تخریب ها را انجام نداند؟ چاوشی چه واکنشی نسبت به آنها داشت؟ حتی یک کلمه جواب شان را داد؟یا رضا صادقی. چون آنها هنرمندان بزرگی هستند و رفتار حرفه ای را بلدند.
  • وقتی می بینم در کنسرت هایم مردم شاد اند و با ترانه های آرام من احساس خوبی به شان دست می دهد، بهترین حس دنیا را دارم. من برای دعوا و درگیری که خواننده نشده ام. من باید به همه حس خوب منتقل کنم و برای من این مهم است که مردم از من راضی باشند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

just faaaaaaaaaaaaaaarzad faaaaaaaaaaaaaaaarzin

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

من باید ببینم سطح کسی که من با او قرار است وارد یک مجادله رو در رو شوم، در حد من هست یا نه ؟ اگر بود نقطه نظرات ام را به او می گویم و وارد دیالوگ می شوم و اگر هم نبود باالطبع اصلا جواب اش را نمی دهم

این طور صحبت کردن اصلا شایسته یک هنرمند نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

افرین فرزاد حرف های خیلی قشنگی زد و حقایق رو گفت
یه خواننده ای هست که اسمش هم نمیارم و همه هم میدونن کیه تا به حال بر علیه چندین خواننده و حتی کسایی که معروفش کردن صحبت کرده جالب اینجاست موقعی که نزدیک به انتشار البومش میشه هم این کارا میکنه واسه مطرح شدن و فروشش که به هدفش هم نمیرسه
هنرمند اگر هنرمند باشه به همه احترام میذاره نمونش چاوشی و صادقی و خودت فرزاد عزیز
هیچ وقت به یاد نداریم جنجالی از سوی این افراد ایجاد شده باشه
این خود فرد هست که جنجال سازی میکنه و هدفی جز مطرح شدن نداره
هنرمند واقعی به همه احترام میذاره و بر علیه کسی صحبت نمیکنه چون به کارش ایمان داره
مرسی از این مصاحبه خیلی خوب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

این 5 تا رو خوب اومدی البته قبول کنیم سطح استاد چاوشی از موسیقی ایران بالاتره.
دلیل که نمیخواد این حرف؟ برید هر روز پاییزه و قطار رو گوش کنید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

دقیقا همینطوره ... من یه پست رو سه بار متوالی در شنبه دوبار و یکبار هم دیروز فرستادم.نمیدونم چرا فکر میکنند هرکی طرفدار یگانه باشه واسه دعوا و چالش میاد تو این تاپیک و نظر میده! محتوای پستم این بود:<چاوشی استاده یگانه بوده و هست..امکان نداره یگانه عزیز به استاد چاوشی و دوست خودش توهین کنه.من چون تحقیق کردم میگم اینارو.میتونین لینک زیر رو نگاه کنین:
http://www.2onya.net/show-12124.html
قبول دارم که یه خورده رک و راست رفته سر اصل مطلب،ولی من چون همه ی مصاحبه های یگانه رو خوندم به این نکته رسیدم که اون شخصیت هنری و بی پروایی داره و تودار و ظاهرنمایی نیست.چاوشی بزرگ هم اینو میدونه و به همین دلیل ازش خرده نگرفته. در مورد چاوشی اون گفته بود که محسن نباید توی یه آلبوم اکثر آهنگهاشو سبک ترنس کار کنه چون یک سری از هواداراشو از دست میده(نکته ای که خود چاوشی عزیز سریعا متوجه شد و این کار رو توی آلبوم جدیدش تکرار نکرد) خود یگانه هم آلبوم جدید چاوشی رو بهترین آلبوم سال در نظر گرفت و نشون داد که هم چاوشی یگانه رو قبول داره و یگانه هم فقط یه راهکار به دوست قدیمیش داده بود و مشکلی بینشون نبوده و نیست و توی نظر سنجی همین سایت موزیک ما میتونین این نکته رو ببنین.

در مورد فرزاد هم با اینکه من عاشق فرزاد بودم و هستم ولی فرزاد در مورد دوستش (یگانه) یه خورده تند رفت و به خاطر حرف های تفرقه اندازهایی که نمیخوان این مثلث آتشین پاپ ایران با هم متحد باشن،به محسن لقب کاور کننده ی آهنگ سکوت رو داد.ولی اگه یه گشت ساده تو نت میزد کاملا آشکار هستش که اون خواننده ی ترک تبار نام ناآشنا چندین ماه بعد از انتشار آلبوم رگ خواب اون رو منتشر کرده اگرم تو فیس بوکش برین میبینین که یگانه جزو favourit هاشه.درسته که اینو یه هوادار برای دفاع محسن نوشته ولی کاملا منطقی و دور از غرض ورزیه:
http://mosavi2009.mihanblog.com/post/266

اینم مصاحبه محسن که از فرزاد نارحته:
http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-4675.html

امیدوارم این پستمو موزیک ما در پاسخ هاش قرار بده چون من طرفدار هم یگانه ام و هم طرفدار صدای خسته(چاوشی) هم استاد فرزین هستم و دلیل ارسال این پستم این بود که دوست دارم باز هم طرفدارای این سه تن کنار هم و پشت هم باشند.با مرافه که کاری از پیش نمیشه برد.
با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا لذت بردم از مصاحبه ی آقای فرزاد فرزین
اون قسمتی هم که گفته: موسیقی لس آنجلسی کلا تعطیل هستش.
خیلی باهاش موافقم

S66
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا آقای فرزین خواننده خوب و با فرهنگی هستن . براشون آرزوی موفقیت میکنم .
همیشه آهنگای ایشون رو گوش میکنم و لذت میبرم البته بعد از چاوشی
امیدوارم باز شاهد کار مشترک ار این دو عزیز باشیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

AGE MIBINID VAZE MUSICE MA ENGHADR KHOOBE BEDOONID KE SATHE MOHSENE CHAVOSHI AZ MOOSIGHIE IRAN BALATARE!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

فرزاد یه انسان واقعیه:)))))))

تا ابد هوادارش میمونم:)))))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

محمد خان لینکشو بده ببینیم!!!
مطمئناً حاشیه داشته اما مطمئناٌ در حال حاضر جزو بهترین های پاپ ایران هست و این باعث شده بعضی ها خوششون نیاد و در مورد مصاحبه ها خوب برادر من تو مصاحبه نمیان چاق سلامتی کنن؟ ایراد ازین جاس که هرچی یگانه میگه یه عده ای به خودشون نسبت میدن!!! الانم این بحث ها دیگه تموم شه بهتره نه اینکه دوباره بحث 5 ماه قبل زنده شه چون مطمئناً بی فایدست و به ضرر موسیقیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

متاسفم برای این اقا که فقط هدفش تخریبه فرزاده ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

namordimo maniye sokot kardanam fahmidim jalebe

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

زنده باااااد سلطان رضا صادقی
همیشه اول تو همه ی رنکینگ ها
فرزاد فرزین عزیز دوستت داریم
فرزاد خودش طرفداره سلطانه و تو همه ی مصاحبه هاش سلطانو نفر اول ایران دونسته
نظر فرزادو قبول دارم و به شخصه اعتقاد دارم فرزاد عزیز میتونه تو 5 نفر اول موسیقی پاپ باشه به همراه این 4 نفری که خودش نامبرد.یعنی در واقع الان هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

امیدوارم از "وقت تخریب کردن دیکران"محسن یگانه نباشه که خودتون خوب میدونید حرف الکی نمیزنه هرچی میگه حرف دلشه و به واقعیت خیلی خیلی نزدیک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

میدونم زیر قرض دلم به چشمای تو باختم.....................................................................

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

عاشقتم فرزاد
البته همه خواننده ها اینطور نیستن تعداد خیلی کمی هستند که حسود هستن و بیشتر از اینکه به فکر کارشون باشن به فکر جنجال و دعوا هستن ولی خیلی از هنرمندا هستن خیلی گلن و با اخلاق مثه خودت و امثال عزیزانی مثه محمد اصفهانی و محسن چاوشی و رضا صادقی و ... که سرشون به کارشونه و همیشه شخصیتشون حفظ کردن
ایشاالله که یه روز هنر ایران به ویژه موسیقی ایران از وجود همچین به ظاهر هنرمندانی که فقط به فکر جنجال واسه مطرح شدن خودشون هستند پاک بشه
امین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

چقد با خوندن این مصاحبه احساس خوبی بهم دست داد من افتخار میکنم که طرفدار فرزاد فرزین هستم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا مرسی فرزاد کار خودشو می کنه کسی رو هم خراب نمی کنه یعنی اصلا احتیاجی نداره به این چیز ها البوم هاش همیشه جزو پر فروش ترین ها بوده کنسرتاش هم که دیگه همه می دونن من یکی از طرف دارای پرو پا قرص فرزادم هم کارشو دوست دارم هم شخصیتش رو و ارزوی موفقیت بیشتر از این هارو براش دارم مرسی از موسیقی ما ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

یک نگاه زیر چشمی به محسن چاوشی بکن. مگر بعضی ها در مورد او هم همین صحبت ها و تخریب ها را انجام نداند؟ چاوشی چه واکنشی نسبت به آنها داشت؟ حتی یک کلمه جواب شان را داد؟یا رضا صادقی. چون آنها هنرمندان بزرگی هستند و رفتار حرفه ای را بلدند.

اینو خوب اومدی فرزاد عزیز امید است اون شخص هم به راه راست هدایت شه و دست از مصاحبه کردن بر علیه این اون برداره و هنرش ببره بالاتر تا از این راه خودشو مطرح کنه نه راه های حاشیه ای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

یک نگاه زیر چشمی به محسن چاوشی بکن. مگر بعضی ها در مورد او هم همین صحبت ها و تخریب ها را انجام نداند؟ چاوشی چه واکنشی نسبت به آنها داشت؟ حتی یک کلمه جواب شان را داد؟یا رضا صادقی. چون آنها هنرمندان بزرگی هستند و رفتار حرفه ای را بلدند.

عالی بود این تیکش مرسی فرزاد فرزین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

جریانی که در این یکی دو سال اخیر راه افتاده در بین هنرمندان موسیقی این طور است که هر کس وقتی نزدیک به انتشار آلبوم اش می شود یا برنامه مهم ای را در پیش دارد بدون هیچ بهانه و اتفاقی می آید و یک مصاحبه تند و تیز انجام می دهد و در آن از خجالت بزرگان موسیقی در می آید و با یک نوع بازی سعی می کند نام اش را در رسانه ها پر رنگ تر کند.

گل گفتی اون شخص کسی نیست جز م.ی....
البومش یکی دو ماه دیگه میخواد بیاد تو این 6-7 ماه اخیر بر علیه کلی خواننده ها مثه فرزاد فرزین ،چاوشی ، صادقی ، بنیامین ، مهدی مقدم ، و ... صحبت کرده

jck
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

ممنونم از فرزاد عزیز
pbku فرزاد جون
موزیک ما و بهمن جان از شما هم ممنونیم که dd
عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

افرین به این میگن خوانندهء با شخصیت کنسرتتم عالی بود ادامه بده چون دوست داریمُ بهترینی با قدرتنرین صدای ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

فرزاد فرزین حرفه ای ترین و با شخصیت ترین خواننده حال حاضر ایران است

s
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

فرزاد فرزین عزیز شما بهترین و با اخلاق ترین هنرمند کشور هستی ... کنسرت های شما همشیه واقعا بدون تعصب بهترین کنسرت های ایران هست و آلبوم های شما هم همیشه عالی بوده و این رو توی مردم میشه دید . از اینکه اینقدر تربیت خانوادگی شما مناسبت بوده واقعاً اول از همه به خانواده ی محترم شما تبریک میگم که من شخصاً ندیدم مثل خیلی از دوستان هر روز بیانیه بزنید و کار دیگران رو تخریب کنید ولی بقیه همکاران شما ...متاسفم ! البته افرادی مثل چاوشی ، صادقی و خواجه امیری هم تقریباً مثل شما هستند ولی شما بیشتر ظاهرا اهمیت میدین به این مسائل . شما واقعاً شخصیت فرهنگی که باید یک هنرمند داشته باشه رو دارید به مرور به معنای واقعی پیدا می کنید و من به عنوان یک مخاطب موسیقی خوب به شما افتخار می کنم . امیدوارم بقیه خواننده ها هم یاد بگیرن !

کنسرت 5 تیر هم منی که واقعاً یک مخاطب موسیقی فقط هستم حضور داشتم و واقعاً ..واقعاً بهترین کنسرتی بود که توی عمرم رفته بودم . مرسی از شما و گروهتون .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

فرزاد تو فوق العاده ای.
من بعد از صدای زیبات عاشقه اخلاق و شخصیت بی نظیرتم،واقعا نباید خودتو واسه یه عده که در حد تو نیستن زیر سوال ببری.
اینو بدون ما هوادارات همیشه دوستت داریم و باهاتیم تا آخرش...
ممنون موسیقی ما.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

دمت گرم از محسن چاوشی حمایت کردی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

دوستان واقعاً ... از شما خواهش می کنم یک بار دیگه متن رو به دقت بخونید ... دقت کردید که در مورد رنکینگ وقتی ازشون سوال شده بود هیچ اسمی از خودشون نیاوردن ایشون ؟!!!! در حالی که هم استقبال از آلبوم ها و کنسرت های ایشون بسیار عالی هست بدون تعارف و هم شخصیت ایشون شخصیت یک هنرمند هست هم طرفداران بسیار بسیار زیادی دارند و روز به روز داره افزایش پیدا می کنه . ولی اگر یکی دیگه بود که با مدرک می تونم مثال بزنم که خود اون خواننده خودش رو بهترین می دونه !!!!!!!! واقعاً شخصیت هنری داشتن یعنی همین . من که طرفدار خیلی پروپاقرص فرزاد فرزین نبودم هیچوقت انصافاً ولی آلبوم هاش نسبت به خیلی ها عالیه . کنسرت هاش رو تعریفش رو از خیلی ها شنیدم که خیلی خیلی عالیه و راضی بودن . تبریک میگم بهتون واقعا . شما علیرغم ضعف های کوچکی که دارید مثل همه ی هنرمندان و بلکه همه ی انسان ها دارند به معنای واقعی دارید یک روند صعودی خارق العاده رو طی می کنید . امیدوارم خواننده هامون دیگه هم رو تخریب نکنن !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا ایول به موسیقی ما واقعا مصاحبه خوبی بود عاشقتم فرزاد!!!!!
خوشم اومد از مهدی مقدم هم دفاع کرد کلا فرزاد بیسته!!!
راستی با مهدی مقدم هم مصاحبه کنید!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

سلام

موسیقی نباید در حاشیه قرار بگیره.

فرزاد نباید اهمیتی بـده.راســتی چه خوب که محسن رو دوست داره.

تولدش هم مبارک.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

دوست عزیز شما اگه خبر رونمایی از البوم شلیک بخونی میدونی که اقای فرزین هم جواب محسن یگانه رو داده وهم از خجالت اقای یگانه دراومده؟
من از شخصیت اقای یگانه خوشم میاد اگه از کسی بخواد انتقاد کنه رک راست حرفش میگه مثله اقای فرزین نیست برای انتقاد از دیگران در برخی از موارد حاضر نیست اسمم بیاره و برای توجیه خودش هزاران نفر هم مثال میزنه که شاید نگاه کنیم سالی یه بار هم مصاحبه نمیکنند اما اقای فرزین مصاحبه وکنسرت تلویوزیون و...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا ممنون از مصاحبه ی بسیار عالی تون

ممنون اقای فرزن شما یک انسان با شخصیت و بسیار بسیار خوب هستین ما همیشه پشت شماییم ودوستتون داریم .بهترینید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا ممنو از مصاحبه بسیار بسیار خوبتون .

اقای فرزاد فرزین شما یک انسان با شخیت وخیلی خیلی خوب هستین ما همیشه پشتتونیم ودوستتون داریم شما بهترینید .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

خداییش خیلی آدم با شخصیت و با اخلاقیه...امیدوارم بازم شاهد کارای مشترکش با محسن چاوشی باشیم...مثل آلبوم متاسفم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

" این را می گذارم به این حساب که تو زیاد از حد در بسیاری مواقع سکوت کردی و بخاطر آلبومت جواب خیلی ها را ندادی .

فضای نرمال در همه جای دنیا به همین صورت است. یعنی هیچکس برای پیشبرد اهداف اش سعی نمی کند دیگری را بکوبد. تخریب و هوچی گری هم به نظر من نشانه ضعف طرف مقابل است. دلیل اصلی سکوت من همین هاست. ولی در برخی مواقع هم به قول تو شرایط باعث شد که جواب دوستان را ندهم. "

سکوت ؟؟؟؟؟

این فقط یه موردش بود اقای فرزین که ادعا میکنید سکوت کردین؟؟؟متاسفانه شما حرفتان را میزنید ومیگویید سکوت کردم و در سکوت طرف مقابلاتان سکوتش علامت رضایت است!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعــا خیلیـــ با اخلــاق هستــن ...
بــه قــولـــِ دوستــان ایشــون نبــایــد خودشــنو بابتــــِ ایـن چیزای حــاشیه ای نـاراحـت کننـــــ....
ممنـــون :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

حمایت نکرده خواسته خودش با چاوشی یکی کنه
اما چاووشی کی مصاحبه کرده؟چاوشی کی کنسرت گذاشته که بخواد تو کنسرتش با کنایه حرف بزنه؟
چاوشی کی گفته من فلانم من بهمانم؟
چاوشی کی خودشه فراتر از موسیقی ایران دونسته؟
چاوشی کی هر کی از من انتقاد کنه یا در مورد کارم حرف بزنه شناخت اش از موسیقی هیچه؟
چاووشی کی روی کاور البومش از یه خبرنگار(شما بخونید ....) بنویسه وازش تشکر ویژه کنه؟و...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

خب راست گفته فرزاد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا به خودم افتخار می کنم که "فرزاد فرزین" خواننده ی مورد علاقمه.
واقعا یه عده باید شخصیت کاری و حرفه ای رو از تو یاد بگیرن.
امیدوارم هرجا هستی موفق و پاینده باشی فرزاد جان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

مرسی عزیزم...عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

انقدر تعریف کردید فکرکردم حالا چه خبره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

آفرین به این خواننده ... خواننده ای که هیچ وقت به کسی بی احترامی نکرده و نمیکنه و همینه که این قدر مردم این خواننده رو دوست دارن و باز هم آفرین به این خواننده.

جا داره تولدش رو هم بهش تبریک بگم.

فرزاد عزیز تولدت مبارک.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

آخه چرا انقدر تو گلی فرزاد؟!؟!

خیلی دوست داشتم کنسرتات بیام مخصوصا کنسرت 23و24 تیر رو اما متاسفانه نمیشه!!! :-(

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

یک نگاه زیر چشمی به محسن چاوشی بکن. مگر بعضی ها در مورد او هم همین صحبت ها و تخریب ها را انجام نداند؟ چاوشی چه واکنشی نسبت به آنها داشت؟ حتی یک کلمه جواب شان را داد؟یا رضا صادقی. چون آنها هنرمندان بزرگی هستند و رفتار حرفه ای را بلدند.
.
.
.
شما یه نگاه به طرفدارای چاوشی بنداز اکثرا از قشر خاص جامعه اند افراد تحصیل کرده و... که موسیقی را می شناسند.

و همین که فرزاد فرزین عزیز از بزرگی و عظمت استاد چاوشی حرف می زنه نشانه ی شعور بالا و درکیه که از موسیقی داره. و قلب پاکش و اینکه اصلا حسادت توی وجودش نیست.

با آرزوی موفقیت براش و آلبوم های که از آلبوم خوب شلیک هم بهتر باشن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

عاشق همین شخصیتشم یدونه ای به خدا

افتخار میکنم که طرفدارشم

فرزادم اینو بدون ما همیشه پشتتیم هیچ وقت هیچ وقت تنهات

نمیذاریم سلطـــــــــــــــــــــــــان پاپ ایــــــــــــــــــــــــــران

موفق باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

مرسی دادا دمت گرم کاش همه مثل تو فکر میکردن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

درود مرسی از فرزاد فرزین که مثل هواداراش مودب و با شخصیته، آلبوم شلیک تو سطح بالایی قرار داشت پس دلیلی نداره که با توجه به موفقیت آلبوم از خودش ضعف نشون بده، خیلی واقع بینانه به محسن چاوشی اشاره کرد که قابل تقدیره، هوادارای فرزادم انصافأ تا حالا ندیدم به کسی بی احترامی کنن و این نشان از شعور و شخصیت بالای این دوستانه و از همشون تشکر میکنم پاینده باشید بدرود

M.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

خداراشکراین سنگ اندازیا تو راه سیروان نشون از پیشرفتشه-...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

... آخه مصاحبه رو بخون بعد اینجا بنویس فرزاد عزیز کارش درسته بسیار مصاحبه عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

فقط خواجه امیریو دیگر هیچ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

ham khoshtip...ham khosh seda ...ham mofagh...yekam ghororesho too concerta bezare konaar dge harf nadare

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

حامد فهمیدی چی گفتی اصلا؟طرف با شخصیته چرا ناراحت میشی برو لحن این مصاحبه رو با مال یگانه ببین میفهمی الکی طرفداری نکن انتقاد کردن با تهمت زدنو بی ادبی کردن فرق داره لازمه بدونی .خوشم میاد که طرفو تو سطح خودت ندونستی که اصلا جوابشو بدی مرسی فرزاد افرین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

فقط استاد خواجه امیری که از بقیه خیلی بالاتره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واقعا رضا صادقی خب گفت که موسیقی ایران جای دفاع نداره
یه دوستی گفت اگر فلانی بخواد رو راست نقد می کنه
آخه ایشون نقد نمی کنه نقض میکنه یه جورایی تخریب
چی میشه هوای همدیگرو داشته باشید به جای تخریب همدیگرو بالا ببرید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

ببخشید موسیقی ما میشه جواب بدین چرا از کنسرت 8 تیر مازیار فلاحی گزارش نمیذارید؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

گزارشگر دیگه سوال نداشت اسم سیروان میاره ؟
اونجا سیروان مثال زد که روابط جای ضوایط هست . مهدی مقدم مجوز گرفت خیلی خوبه ولی چرا بقیه نمی تونن بگیرن ؟
سیروانم با مجوز مهدی مقدم مشکل نداره . الکی حاشیه بسازین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

هر کسی بخونه میفهمه که فرزادفرزین خواننده ی با شخصیت و مودب موسیقیه پاپ ایرانه
مشکلات زیادی واسش پیش اومد اما هیچ وقت سعی نکرد گردن دیگران بندازه و یا توهین کنه
من واقعا خوشحالم که طرفدار همچین خواننده ای هستم
موفق باشی فرزاد جان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

منم مثه بقیه افتخار میکنم که هوادار این خواننده ی با شخصیتم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

ما طرفدارای مهدی مقدم از فرزاد فرزین عزیز به خاطر شخصیت بالا و خوبش کمال قدر دانی را داریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

متاسفانه آقای بابازاده، مشکلات شخصی رو با کارشون قاطی کردند!.
همین چند وقت پیش در روزنامه تماشا از اعتراض مسعود سعیدی و یاسر محمودی نسبت به آلبوم مهدی مقدم نوشته بودند.
ولی در اینجا اسمی از اونها برده نشد و بدون دلیل و بی مقدمه از سیروان اسم بردند. در صورتی که اگر مصاحبه سیروان رو بخوانید متوجه میشید که سیروان با مجوز گرفتن کسی مشکل نداره!!!
می دونم این مسئله به مصاحبه سیروان در مورد برخی خبر نگار ها بر میگرده.ولی به نظر من یک خبرنگار حرفه ای مسئولیت سنگینی بر عهده داره و نباید جبهه گیری کنه یا اجازه بده که مسائل شخصی با کارش قاطی بشن.
امیدوارم که دیگه شاهد این مسائل نباشیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

فقط افتخار میکنم که طرفدارتم فرزاد .....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

بسیار خوشحال شدم از خوندن صحبتهاتون. آقای فرزین واقعا بابت حرفه ای بودن و بزرگمنشیتون بهتون تبریک میگم. در بین حسادتهای این همه افراد به ظاهر حرفه ای تنها کسی که نسبت به مهدی مقدم برخورد حرفه ای کرد و مدافعش بود شما بودین. دست مریزاد. بی شک فرزاد فرزین از با اخلاق ترین خواننده های امروز ماست. خوشحالم که کسانی مثل شما در میان این همه فرد مغرض هنوز هستند و فعالیت می کنند.
ضمنا وقفه ای که در دوستی شما حداقل در دنیای موسیقی دیده می شد با این صحبتها دوباره از نو شکل گرفت.
همواره موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

شما بهتره یک کم چشمهاتونو باز کنید. اقای خسروی النا به مهدی مقدم اعتراض کرد! لطفا وقتی حرفی برای گفتن ندارید سایت موسیقی ما رو به حاشیه سازی متهم نکنید. در ضمن چطور حرفهای سیروان حاشیه نبود؟! اگر هم اینها حاشیه هست در جواب همون حاشیه اس!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

منظورم علنا بود!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

فقط میتونم بگم موسیقی ما ایرانیا با وجود خواننده ای با فهم مثل تو میتونه سربلند باشه هممون به این افتخار میکنیم که طرفدار خواننده ای به با شخصیتی توایم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

بچه ها واقعا باور نکردنیه!!!.....برای اولین بار همه از فـــــرزاد فـــــــرزین خوب گفتن و سعی در تخریبش نداشتن !!!.....و خبری از فقط سلطان گفتن و این حرف ها نبـــــــود.....مرسی بچه ها!
از فــــــــرزاد عزیز هم به خاطر مصاحبه ی خوبش متشکرم..و مثل بقیه ی دوستان....به اینکه هوادار چنین خواننده ی با شخصیتی هستم افتخار می کنم.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

دوست عزیز تو که جرات نداشتی اسمتو بگی بیخودی چرا حرف میزنی با بنیامین که تو گلریزان آشتی کردن یه نگاه هم به صحبت مهدی مقدم کن که گفته بود اولین کسی که بهم تبریک گفت محسن یگانه بود، با صادقی هم دارن کار مشترک میدن بیرون و با چاوشی هم دوست هستن. ازین حرفا نزن خدایی هم اون بالا هست حالا شاید یکی نخونه این مطالبو نظرتو ببینه فک کنه محسن باید چه جور آدمی باشه گناه این پای توئه ! اونایی هم که میگن محسن قبل از انتشار آلبوم اینکارا رو میکنه دیگه باید بهشون خندید این مسایل مال 5 ماه پیش بود که آقای ب.ب داره دوباره شروعش میکنه آلبوم محسن هم یه ماه دیگه میاد یعنی 6 ماه قبل آلبوم طرف میاد ازین کارا میکنه؟؟!! استدلالیه ها !!! بس کنین این محسن یگانه و محسن چاوشی با این حرف ها تخریب نمیشن! موزیک ما این چه موردی توش هست که تایید نمیشه؟؟؟ چون دارم حقیقت رو میگم؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

متاسفانه مثل ایتکه سایت شما نظرات هوادارای یگانه رو ثبت نمیکنه من الان دو تا نظر دادم که هنوز ثبت نشده هیچ توهینی هم نداشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

آقای ادریس خان مثل اینکه یادت رفته آقای مهدی مقدم توی همین سایت مصاحبه کرد و گفت که اتفاقاً اصلا هم محسن یگانه به من تبریک نگفته تا حالا ! چرا آخه شایعه می سازی ؟ آقای یگانه واقعاً حاشیه داشته توی این چند سال و لحن بدی هم دارن متاسفانه . این حقیقته و قابل انکار هم نیست .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

به نظرم نیازی نبود که از سیروان اسم برده بشه.
اون هم طوری که منظورشونو به طور کامل متوجه نشدند!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

واسه همین چیزاست که عاشقتم فرزاد دیگه
توی همه چیز تکی این همه مصاحبه من تو سایت موسیقی ما خوندم ولی هیچکدوم از خواننده ها شخصیت فرزاد و مازیار رو نداشتن

فرزاد ازین که هوادارتم افتخار میکنم و تا ابد عاشقانه هوادارت خواهم ماند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

آفرین به تو فرزاد عزیز که با وجود این همه بی مهری هایی که در حقت شد بازم شخصیت خودتو حفظ میکنی و در نهایت ادب و متانت رفتار میکنی...واقعا روز به روز بیشتر داره از شخصیتت خوشم میاد و به طرفدار بودنم هم هر روز بیشتر افتخار میکنم....کارات که حرف نداره...کنسرتات که عالی هستن...شخصیت و منشت هم که دیگه همه بهش پی بردن...هیچی کم نداری به خدااااااااااا....
ما هم وقتی میبینیمت و آهنگاتو گوش میدیم بهتربن حس دنیا رو میگیریم...انشالا 23 میبینمت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

مرسی فرزاد ....
آلبومت عالی بود مخصوصا عذاب ... :(
مصاحبتم عالی بود... به امید موفقیت های بیشتر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

فرزاد فرزین جزو اون دسته خواننده هایی که با تخریب بقیه به اینجا نرسیده و کلا کاراش عالیه کنسرت5تیر حرف نداشت امیدوارم موسیقی پاپ همین طور با وجود ادم هایی مثل فرزاد فرزین رضا صادقی بابک جهانبخش محسن چاووشی یگانه خواجه امیری و...
پیشرفت کنه وبهتر بشه

یکشنبه 21 مهر 1392 - 15:36

وای عاشق فرزاد جونم خیلی ترانه هاشو دوست دارم واینو بدونه طرفداراتش همیشه باهاشن

چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 15:01

فرزاد فرزین خواننده نیست چون صداش مثل شهرام شکوهی یا چاوشی خاص نیست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برای دعوا و درگیری که خواننده نشده ام | موسیقی ما