برنامه یاد بعضی نفرات
 
 «برای کار فرهنگی به جشنواره آمده‌ایم، نه پول!»
بدشانسی‌های «فرزاد فرزین»، نقص‌های فنی و اجرایی پر انرژی:
«برای کار فرهنگی به جشنواره آمده‌ایم، نه پول!»
موسیقی ما – بهمن بابازاده: فرزاد فرزین سومین شب اجراهای بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر را در شرایطی روی صحنه برد که نقص‌های فراوان فنی سالن برج میلاد و عوامل صدا، باعث شد دقایق زیادی از سانس اول، صرف برطرف شدن این نواقص شود و همین باعث دلخوری برخی از حاضرین در سالن شد و انتقاد آن‌ها را از مسئولین سالن در پی داشت.

به گزارش موسیقی ما، خواننده آلبوم «شلیک» در اجرای جشنواره‌ای خود نیز استفاده از طراحی‌های صحنه و تعریف سناریویی ویژه را برای برنامه‌اش در نظر گرفته بود تا مثل اکثر اوقات، اجرایش صرفا به اجرای قطعات‌اش محدود نشود و شاهد برخی «شو»‌های جالبنیز از سوی او و گروه کارگردانی‌اش باشیم.

شروع برنامه فرزاد در حالی شود که ویدئوی جالبی از مونیتورهای غول پیکر پشت صحنه پخش شد و ثانیه شمار ۶۰ ثانیه را به صورت معکوس شروع به شمارش کرد. نور سالن کاملا گرفته شد و به محض صفر شدن ثانیه شمار، بخش‌هایی از ویدئوی «دوریت» پخش شد و وقتی نور به سالن داده شد فرزاد پشت به جمعیت روی یک صندلی نشسته بود و بلافاصله چرخید و ادامه قطعه پرطرفدارش را اجرا کرد.

این شروع پر هیجان ابتدای برنامه‌ای بود که سه بار hf فرزاد فرزین در آن قطع شد تا صدای اعتراض خود فرزین هم روی سن دربیاید و بگوید: «امروز ظاهرا روز بدشانسی ماست و همه ایراد‌ها در روز اجرای ما قرار است اتفاق بیفتند!».

اما جمله نخست فرزین که لحظاتی پس از اجرای قطعه اول رو به جمعیت گفته شد، باعث شد حاضرین در سالن با یک تشویق جانانه حمایت خود را از هنرمند محبوبشان نشان دهند: «قبل از هر چیزی حتما باید به این نکته اشاره کنم. برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها قبل از اینکه من روی سن بیایم با من گفتگوهایی را داشتند و از من درباره کیفیت اجرای جشنواره‌ای و فرق‌های آن با اجراهای خصوصی پرسیدند. باید بگویم ما برای کار فرهنگی وهنری به جشنواره آمده‌ایم و به رغم رقم بسیار کمتری که در این اجرا‌ها به گروه «شوک» تعلق گرفته، هیچ کم و کسری در محتوای برنامه نداریم و سعی کرده‌ایم که با بهترین برنامه و بهترین کنداکتور اجرای جشنواره را روی سن ببریم. چون ما برای کارفرهنگی اینجائیم و نه پول در آوردن!».

قطعات پرطرفداری چون «می‌دونم»، «بچه»، «بیا بیا»، «دوریت»، «وطن»، «شانس» و... از جمله آثاری بودند که در طول برنامه اجرا شدند که در این بین همراهی تصویر و ویدئوی‌هایی که از سوی گروه کارگردانی (به سرپرستی کیوان ملک مطیعی) برای هر کدام از قطعات در نظر گرفته شده بود، مشخصا فرق‌های اساسی این اجرا را با بقیه برنامه‌هایی که در طول این چند روز در سالن برج میلاد روی صحنه رفته بود را نشان می‌داد.
ارکس‌تر فرزاد فرزین به رهبری «امیر میلاد نیکزاد» و سرپرستی «زایا سلیمان» روز خوب‌اش را پشت سر گذاشت و حضور «حسام نواب صفوی» که در یکی از آثار به عنوان نوازنده پیانو روی صحنه آمد نیز غافلگیری فرزین برای مخاطبان‌اش بود.

انتهای برنامه این خواننده هم با اجرای ویژه قطعه «صلح جهانی» به اتمام رسید که «حسام نواب صفوی» و گروهی دیگر از تیم هنری فرزاد در این قطعه او را همراهی کردند تا برنامه با یک پایان حسی و حماسی به اتمام برسد و همه به صورت ایستاده خواننده مورد علاقه‌شان را بدرقه نمایند.



 
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •  
  •  
  •  
  •  


  •    
  •  
  •  
  •  

  • منبع: 
    اختصاصی سایت موسیقی ما
    تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1391 - 00:00

    برچسب ها:

    دیدگاه‌ها

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

    بنظر من امیر میلاد نیکزاد هم خیلی خوب درام میزنه!!!
    کسایی که درام زدنشو دیدن میدونن چی میگم!
    ولی درکل بنظرم از همه ی اجراهای جشنواره 100ها برابر بهتر بودگ
    بدون شـــــــــــــــــــــــک!

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

    جاى الیار و یاشار واقعا خالى بود، آقاى سلیمان اگرچه مدیربرنامه ى خوبى هستند، اما از نظر نوازندگى الیار(علیرغم سن کمش) بهتر و با تکنیک تر مینواخت

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

    شما با این اسم خیلی جاها نظر دادین! فکر نمی کنین مشخصه کی هستین ؟ ;)

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

    فرزادمممممممممم عالی بود مرسی

    M2
    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

    استاد فرزاد فرزین مثل همیشه پرفکت بود

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

    ما که محکومیم به زندگی در شهرستان و دوری از کنسرت ولی هرجا فرزاد باشه میترکونه فرزاد آخرشه

    سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

    بله دوست من ، از سال ٨٨دارم تو این سایت نظر میدم، چون خودم درامرم خیلى خوب فرق درامر با تکنیک رو از درامر معمولى تشخیص میدم، جایى که لازم بوده دفاع کردم (از جمله، از خود آلبوم شلیک) وجایى هم ضعف بوده بیان کردم، درمورد ساکسیفون پا فشارى نمیکنم، چون تخصصى ندارم در موردش، اما در درام هنوز بر نظرم استوارم که الیار خیلى با تکنیک تر میزد: پاساژهاى متنوع، استیک تریکس، تکنوازى خوب، ریتم ننداختن. که هیچکدوم رو در کنسرت اخیر با آقاى سلیمان مشاهده نکردم،
    درضمن فکر نمیکنم که به کسى مربوط باشه که من کى هستم، حداقل مث بقیه با چندین اسم نظر نمیدم و فقط اسم خودمو به کار میبرم، سرک کشیدن تو چیزهایى که به کسى مربوط نیست، کار پسندیده اى نیست دوست من ؛)
    با احترام

    افزودن یک دیدگاه جدید

    محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

    Plain text

    • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
    • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
    • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
    CAPTCHA
    This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



    دانلود «برای کار فرهنگی به جشنواره آمده‌ایم، نه پول!» | موسیقی ما