جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
هومن نامداری
گفتگوی مفصل «موسیقی ما» با رهبر ارکستر «احسان خواجه امیری»:
هومن نامداری: همه جوره «احسان» را قبول دارم!
موسیقی ما – بهمن بابازاده: بیست سال بعد وقتی آلبوم «عاشقانه ها» را جایی بشنوید و اتفاقی به گوش تان بخورد، چند اسم خاص در ذهن تان عبور خواهد کرد:« احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، علیرضا افکاری و هومن نامداری...».

آلبومی که در سال افت محسوس بازار پاپ توانست جور ضعف عمده ستاره ها را بر دوش بگیرد و کمی آبرو داری کند. تا اهالی پاپ هم در مواجهه با اساتید نکته سنج سایر ژانرها حرفی برای گفتن داشته باشند.

موفقیت این آلبوم، اوج گرفتن دوباره کنسرت های احسان خواجه امیری و تغییرات ارکستر این خواننده باعث شد سراغ «هومن نامداری» برویم و با او گپی مفصل داشته باشیم:
 
  • * همین اول حرف هایمان می خواهم بگویی که چه فرق هایی را بین «احسان خواجه امیری» و بقیه چهره ها دیدی که عمده زمان فعالیت هنری خودت را صرف همکاری با احسان کردی ؟
من باید بگویم هم این شانس را داشتم و هم این افتخار را داشتم که کنار بهترین خواننده ایران کار کنم.هم در بخش نوازندگی و هم در بخش کار تنظیم و کارهای ارکستر احسان. راستش من احسان را کاملا قبول دارم چون که حواسش به کار خودش هست. کاری که دارد انجام می دهد از همه لحاظ برایش مهم است. به نظر من خوانندگی یک پکیج است و فقط صدای خوب داشتن کافی نیست. به نظر من یک پکیج اخلاقی است چون اخلاق یک خواننده و برخوردش با طرفدارانش و کسانی که با وی کار می کنند باید درست باشد. فکر میکنم احسان تمام این پکیج را دارد. به همین جهت از روز اول هم خود احسان در خیلی از بخشها به من اعتماد کرد.
 
  • * می خواهم بدانم که چگونه با یکدیگر آشنا شدید و اولین جرقه همکاری تو با احسان از کجا زده شد؟
تقریبا سه سال پیش بود که آن موقع مدیر برنامه ها و رهبر ارکستر احسان آقای سلیمان بود. سه سال پیش احسان ارکستر زهی داشت و می خواست که تغییراتی را در ارکسترش ایجاد کند و بخش بادی را به ارکستر اضافه کند. من و دو دوست دیگرم یعنی علی ضرابی و سیامک کریم پور که همین الان هم در ارکستر هستند به دفتر زایا رفتیم. صحبتهایی که داشتیم و به توافقاتی که رسیدیم جرقه اولیه همکاری ما بود.
 
  • * یادت هست که چه سالی بود ؟
سال 88 یا 89.
 
  • * در مورد سابقه کاری خودت پیش از روزی که به آن جلسه رفتی برای ما می گویی؟
راستش شاید خیلی از کسانی که سایت شما را پیگیری می کنند و اصولا کسانی که در موزیک هستند به فعالیتهای من قبل از اینکه بخواهم در بخش پاپ فعالیت کنم خیلی آشنایی نداشته باشند.
 
  • * قطعا آشنایی ندارند چون خود من هم چیزی نمی دانم !
اصلا کار من فضا پاپ و ترانه نبود. من سالهای زیادی کار موسیقی انیمیشن انجام داده ام. در کنار دوستان خیلی خوبم مثل علیرضا کهن دیری که یکی از موزیسین های خیلی خوب کشورمان است کار موسیقی فیلم انجام داده ایم. چندین پروژه خوب داریم که در جشنواره فجر هم پخش شده بود. خودم به موسیقی انیمیشن علاقه زیادی دارم و موسیقی تیزر و کارهایی از این دست انجام داده ام. یعنی موسیقی برای تصویر بوده است. به همین جهت شاید چیزی که از آن سالها هنوز در من باقی مانده است باعث شده خیلی از بچه هایی که همین الان موسیقی های احسان را می شنوند و تنظیم های عاشقانه ها را می شنوند به من می گویند که کارهایی تو کار میکنی خیلی تصویری است. یعنی وقتی که گوش می کنند مثل موزیک باکس اول قطعه «لحظه» ، یک تصویری در ذهنشان ایجاد می شود. برای همین شاید چیزی از آن سالها در من باقی مانده است.
 
  • * جالب شد. سابقه فانتزی و جالبی پس داشته ای. الان دیگر آن ماجرا را ادامه نمی دهی، درست است؟
خیلی کم و بیش. چون که دیگر الان یک خرده فعالیت هایم به این سمت رفته است. من همیشه در کار موسیقی ام سعی کرده ام که تجربه کسب کنم و سعی کرده ام فضاهای مختلف را تجربه کنم.چندین سال آن کار را انجام دادم و اکنون در این بخش مشغول فعالیت هستم. در بخش پاپ فعال هستم و این هم برای خودش تجربه ای است.
 
  • * به نظرم امسال سال شکوفایی هومن نامداری بود.اینکه آلبوم «عاشقانه ها» اینقدر همه گیر شد و کنسرتهای احسان اینقدر خوب مورد توجه قرار گرفت. به نظر من یکی از شاخصه های این اتفاق و این موضوع قطعا و بدون شک با درصد بالایی به خود تو مربوط بوده. اینکه تو هم در آلبوم عاشقانه ها و هم در اجراهای زنده یک پوست اندازی اساسی را داشتی. خودت در مورد این حرف من چه نظری داری ؟
خوشحالم که این اتفاقات رخ داده است. اول در مورد آلبوم احسان خیلی خوشحالم که این بازخورد را داشت. چون باید از همه این تیمی که ما با هم کار کردیم یعنی علیرضا افکاری و روزبه بمانی و احسان تشکر کنم چون آدم های بزرگی هستند و با آدم های بزرگتری هم کار کرده اند و این اعتماد را به من داشتند که بتوانم در کنارشان باشم و این فعالیت را انجام بدهم زیرا آلبوم حساسی بود. به خاطر اسم ها و کسانی که در این آلبوم فعالیت داشتند به نظرم حساسیت زیادی داشت و چشم های زیادی روی این آلبوم زوم بود که ببینند چه اتفاقی می افتد.
 
  • * واقعا قبل از اینکه آلبوم بیرون بیاید فکر می کردید که تا این حد همه گیر شود و شنیده بشود ؟
ما اولین تجربه ای که برای این آلبوم داشتیم ترک «نابرده رنج» بود. «نابرده رنج» وقتی پخش شد خیلی بازخوردهای خوبی داشت. تقریبا جزو اولین ترک های آلبوم هم بود که انجام شد و کارهایش را انجام دادیم. بازخورد خوب این کار ما را خیلی دلگرم کرد به خصوص من را خیلی دلگرم که این همکاری بازخورد خوبی خواهد داشت. ولی خب آن استرس تا روزی که قرار بود آلبوم منتشر شود وجود داشت و  بر سر برخی مسائل ارشاد آلبوم به تعویق می افتاد آن استرس با من بود. شاید بقیه بچه ها آنقدر استرس نداشتند ولی چون کار اول من بود و در آلبوم قبلی احسان هم یک ترک داشتم که برای سریال«مسیر زاینده رود» ساخته شده بود و آن را هم کار کرده بودم اما در این آلبوم چون از نه ترک از ده ترک آلبوم کار من بود احساس می کردم که بار مسئولیتم بیشتر است. به همین دلیل یک مقدار استرس هم داشتم.
 
  • * با رفتن «زایا سلیمان» وظیفه رهبری ارکستر و کلیه مسئولیتهای ارکستر را شما بر عهده گرفتید. درست است؟
بله.در یک فرصت یک ماهه دو نفر از اعضای گروه کاملا عوض شدند و هومن غفاری و امید حجت به ما اضافه شد که واقعا همینجا از آنها تشکر میکنم چون که جزو بهترین نوازنده های ایران و با تجربه هستند. آنها هم به من اعتماد کردند و با صبر و حوصله در تمرینها وقت و انرژی گذاشتند. در یک ماه ما توانستیم کاری کنیم که احسان در اولین اجرای تهرانش بگوید که تا الان این بهترین ارکستر من بوده است. این اتفاق خیلی بزرگ و حرف خیلی خوبی بود که احسان گفت.
 
  • * پس احسان پیش از این چه کار می‌کرد؟
تمام بچه ها زحمت خود را کشیده اند. تمام بچه هایی که قبلا بوده اند به در نوع خود زحمت کشیده اند. ولی به نظرم این گروهی که الان هست از همه لحاظ یک گروه یک دست تری است.
 
  • * و این گروه چه فرق هایی با زمان حضور «زایا» دارد؟
این جزو بخش مدیریتی قضیه حساب می شود. من در بحث هنری جریان دخیل بودم. در بخش تنظیم هایی که برای این ارکستر جدید انجام دادم چون بیشتر ترک های آلبوم عاشقانه ها به این ارکستر اضافه شد و من در بخش هنری بیشتر دخیل بودم.
 
  • * و همیشه هم جزو کم حاشیه ترین گروهها و افراد حاضر در بازار بودید؟این حرف را قبول دارید؟
من فکر میکنم که خود احسان هم شخصیتش به همین گونه است. خواه ناخواه همه ما هم به این سمت سوق داده شدیم و خدا را شکر از همه لحاظ بازخورد خوبی هم داشته است. یعنی ما داریم کارمان را انجام می دهیم و کارمان موزیک است و سعی میکنیم در کنسرتهای احسان مردم موزیک خوب بشنوند. حداکثر سعی ما هم همین است.
 
  • * این روزها با احسان درگیر چه کاری هستید؟
احسان در حال انجام مقدمات آلبوم جدید است و امیدواریم که این آلبوم هم مثل آلبوم عاشقانه ها موفقیت خوبی در بازار موسیقی کشورمان داشته باشد.در مورد خودم بخواهم بگویم که انشالله در اردیبهشت ماه آلبوم«مهدی یراحی»منتشر می شود که من سه کار هم در آلبوم مهدی دارم که خیلی هم دوستشان دارم و اصلا فکر کنم در آنجا یک هومن نامداری دیگر است!
 
  • * اتفاقا سوال بعدی من همین بود.این که تو خیلی کم و به ندرت با بقیه چهره ها کار میکنی و این که تماما در اختیار احسان هستی و با احسان کار می کنی، کمی استقلال هنری تو را زیر سوال نمی برد؟
نه راستش. احسان خوشبختانه پیگیر کارهای من است که الان چه فعالیتی داری؟ بعد از آلبوم عاشقانه های کسی به سراغت آمده است؟ خیلی پیگیر این جریان است. من خودم در این جریان یک مقدار وسواس دارم چون فکر میکنم که در واقع کیفیت کار از کمیت آن مهمتر است. این که ما در طول سال فلان تعداد ترک با فلان تعداد خواننده منتشر کنیم و فقط دو مورد آنها شنیده شود و دو مورد آنها معروف شود خیلی کار جالبی نیست. این که سعی کنیم در  هرکدام از کارهایی که انجام می دهیم به روز و متفاوت باشد. الان خودتان در بازار موسیقی هستید و می شنوید فکر می کنم که بازار موسیقی دچار یکنواختی شده است. هم آلبومهایی که منتشر می شود و حتی تک ترکهایی که بیرون می آید.همه موزیک ها و همه صداها شبیه هم شده اند و نمی دانم به کجا قرار است برود ولی شاید بر خلاف مسیر رودخانه باشد ولی من سعی کردم خودم را به این راه بسپارم.
 
  • * حضور چهره های جدیدی مثل «آرون حسینی» یا «امیر جمالفرد» که وارد عرصه موسیقی الکترونیک شده اند کمکی می کند که بازار از این کسالت و تکراری بودن کمی فاصله بگیرد؟
بله حتما. آرون که یکی از دوستان نزدیک من است و خیلی به کارها و شخصیت خودش علاقه مندم. ببینید متاسفانه یک چیزی که در موسیقی ما و کلیه اصنافی که هنری هستند جا افتاده و فکر کنم فقط هم در ایران باشد این است که وقتی یک نفر گل می کند ناگهان همه سراغ او می روند و وقتی یک نفر جدید می خواهد بیاید همه آن نفر جدید را با قبلی مقایسه می کنند. در صورتی که اینجا یک بحث خیلی خوبی که می تواند پیش بیاید رقابت است.این رقابت در تمام دنیا وجود دارد و در تمام رسانه های دنیا وجود دارد.به عنوان مثال شاید ما از یک سری رسانه هایی که در کل دنیا خیلی فراگیر است و باعث معروف شدن خیلی از چهره های شده است دور هستیم. مثلا«جاستین بیبر» از داخل یوتیوب در آمده است. به نظرم خود موزیسین ها باید به هم کمک کنند یعنی این رقابت شکل بگیرد و به هم کمک کنیم.
 
  • * که هیچ وقت البته این اتفاق نمی افتد و متاسفانه همه مشغول خراب کردن بقیه هستند.
متاسفانه.
 
  • * هومن سوال آخرم از تو این است که یک سری چهره ها خیلی دوست داشتند با تو کار کنند. حتی دیدم در بک استیج کنسرت احسان که «رضا صادقی» خیلی تمایل به همکاری با تو داشت. می خواهم ببینم چهره ای بوده در همه این سالها که تو خودت خیلی دوست داشته باشی با او کار کنی و هنوز موقعیتش پیش نیامده است؟
اجازه بدهید الان نگویم ولی کم کم موقعیتهای خوبی دارد پیش می آید که من دوست داشتم با یک سری افرادی کار کنم که الان با آنها مشغول کار هستم. ولی اجازه بدهید قضیه را خیلی لو ندهم چون در مراحل اولیه کار هستیم. ولی کسانی بودند که هم خودم دوستشان دارم و هم می دانم شما دوستشان دارید که خوشحالم که این موقعیت برای همکاری با آنها پیش آمده است.
 
  • * از آلبومهای سال قبل به جز آلبوم احسان کاری بوده که دوست داشته باشی؟
من آلبوم سیروان را هم خیلی دوست داشتم. چون سیروان تنظیم کننده خوب کشورمان است .


عکس: سعید عبداللهی
پیاده کردن گفتگو: وحید لشکری
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 01:56

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 11:24

ممنون.
کار آقای نامداری واقعا عالیه

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 11:40

احسنت به هومن نامداری و احسان خواجه امیری.واقعا البوم عاشقانه یه اتفاق بزرگ بود توی تاریخ موسیقی پاپ بعد از این همه افت توی بازار البوم توی چند سال اخیر.تبریک میگم به احسان عزیز به خاطر همچین البوم حرفه ای و گیرای که ادم اصلا از گوش دادنش سیرایی نداره.

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 12:15

ماشاالله چه حرفایی

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 12:29

جناب بابازاده ببخشید این سوال رو از خودتون هم بپرسید گاهی
چرا" متاسفانه همه مشغول خراب کردن بقیه هستند" ؟؟؟
واقعا جالبه بدونم جوابتون چیه :|

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 23:05
انوشیروان

تایید

151.245.101.172
چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 12:47

عالی بود مثل همیشه
به امید موفقیت روزافزون تک ستاره گروه احسان خواجه امیری

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 12:51

دمت گرم موسیقی ما مصاحبه باحالی بود ...........
آخخخخخخخخخخ اونجاش که گفت احسان در حال مقدمه چینی آلبوم جدیده ...........
من از خوشحالی پوووووووکیدم...........

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 14:03

Ehsan vaghean behtarine...bi hashie ,khosh seda

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 14:08

جناب بابازاده شما متاسفانه فقط در گزارش هاتون اغراق می کنید و بس...
عاشقانه ها ابروی موسیقی ایران رو نگه داشت واقعا؟!!
من خودم از طرفداران محمد علیزاده ام،اما به نظرم شما به شدت در مورد البوم "من خود آن سیزدهم"کم لطفی می کنید دوست عزیز...
البوم محسن چاوشی بود که ابروی موسیقی پاپ ایران رو حفظ کرد و متاسفانه شما و دوستانتون نادیده می گیرید تلاش های چند ساله محسن رو و کار رو به جایی می رسونید که تو گزارشتون"عاشقانه ها"بشه فخر موسیقی پاپ...

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 17:02
sajad

آقا میلاد عزیز درسته آلبوم محسن آلبوم خیلی خوبیه ولی شما خودت قضاوت کن کدوم آلبوم همه گیرتر شده و کروم آلبوم رو همه دارن گوش میدن و با خودشون زمزمه میکنن؟؟؟؟
صد در صد آلبوم عاشقانه ها با اون صدای مخملی و ملودی های زیباست ...

5.250.0.116
چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 14:17

mamnun az mosahebeye khubetun,va afarin be homane aziz ke inghadr poshte ehsane,vayyyyyyyy albome jadid,vaghean alie,mersiiiiiiiiii,eshgh ast aghaye asheghanehaye iran.

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 14:20

در تاریخ آمده که 130 سال پیش یک کمپانی بلژیکی اولین خط‌آهن ایران را راه‌انداخت؛ اما کار ریل‌گذاری و آتش‌کردن لکوموتیوها به دلایلی متوقف شد و تا مدت‌ها محدود بود به «ماشین‌دودی» معروف، که آن هم فقط مسیر دارالخلافه و حرم عبدالعظیم شهر ری را می‌رفت و برمی‌گشت. معروف بود در همان عهد، یک مرد ایرانی در فرانسه با یکی از مردم آن دیار گفتگو می‌کرده و هرکدام داشتند درباره کشورشان قمپز در می‌کردند. جوان فرانسوی با غرور می‌گوید: «در کشور ما بیشتر شهرها را می‌شود با قطار مسافرت کرد.»

مرد ایرانی هم کم نمی‌آورد و با رندی جواب می‌دهد: «اتفاقاً ما هم خط‌آهن داریم و اگر اراده کنید می‌توانید تا تهران را با قطار بروید؛ این‌طور که از اینجا با کشتی به بندر بوشهر بروید و از آنجا تا شاه‌عبدالعظیم را با اسب و کجاوه سفر کنید و آن‌وقت بقیه راه تا تهران را با قطار بروید!»

فکر نمی‌کنم اگر از این حکایت برای وصف حال و وضع موزیک پاپ ایرانی استفاده کنیم، به کسی بربخورد. اصلاً مدافعی هم هست که بخواهد شاکی شود؟ در چند روز اخیر مورد پرسش دو نظرسنجی درباره موسیقی پاپ سال 91 قرار گرفتم که اولی را یک سایت پربیننده و دومی را ماهنامه‌ای قدیمی انجام می‌دادند. خواستم از زیرشان در بروم و یکی را جا خالی دادم، اما دوستان دومی از در رفاقت وارد شدند و خلاصه آچمز شدیم و نشستیم به جواب نوشتن.

سوالات که معلوم است، همان گزینه‌های معمول و روتین بودند. بهترین خواننده سال، بهترین آهنگساز، تنظیم‌کننده، آلبوم، میکس و مسترینگ، ترانه و تراک سال و... مسئله انتخاب «خوب‌ها» در میان خیل بدها و بدترها بود. باور کنید اگر می‌گوییم «سال به سال دریغ از پارسال»، یک غر معمولی و مثلاً ژست فرهیختگی یا حتی از سر سخت‌گیری نیست. در این دو نظرسنجی کلی کارشناس موسیقی و فعالان صنف، «مجبور» به انتخاب خوب‌هایی شدند که تعدادشان از عدد انگشتان دو... نه، یک دست هم کم‌تر بود. برای کسی که بیرون ماجراست و از تحولات این حوزه خبر ندارد، عبارت «نظرسنجی انتخاب بهترین‌های سال» جذاب و مهیج به نظر می‌رسد. در حالی که کل اهل فن می‌دانند اصلاً نیازی به این کارها و گرفتن وقت ملت و خرج پول تلفن و اینترنت نیست. آدم‌ها و کارهای موفق سال گذشته، کاملاً شاخص و معلوم‌اند؛ دوتا آلبوم خوب، سه- چهار خواننده و آهنگساز و تنظیم‌کننده خوب، با چندتایی ترانه‌سرای خوب. خوب‌ها همین‌ها هستند. حکایت همان سفر با خط‌آهن در کل کشور و تفاوتش با ماشین‌دودی سواری بین شاه‌عبدالعظیم تا تهران است!

بنابراین مجبوری با چند اسم محدود، کل پرسشنامه را پر کنی. وقتی قرار باشد برای هر سوال به سه گزینه رای بدهی، ناچار می‌شوی یک بار مثلاً بنویسی: محسن چاووشی- روزبه نعمت‌اللهی- سینا حجازی، و بار بعد اسم‌ها را از آن‌ور بیاوری: سینا حجازی- روزبه نعمت‌اللهی- محسن چاووشی. یا: محسن چاووشی- سیروان خسروی- شهرام شعرباف، و بالعکس!

خلاصه درباره سالی که گذشت باید گفت: عدد خوب‌های موسیقی پاپ بسیار نازل بود. اسم‌های تکراری دوباره تکرار شدند و تازه‌واردهای نسبتاً موفق هم همان زیرزمینی‌هایی بودند که قبلاً به شهرت رسیده بودند و فقط مجوزدار شدند. قحطی آلبوم خوب بود و اگر چاووشی هم اواخر سال کار تازه‌اش را به بازار نمی‌داد، معلوم نبود برای پاسخ به نظرسنجی‌ها چه‌قدر باید با وجدان‌مان در می‌افتادیم! البته در ترانه کسانی مثل «حسین غیاثی»، «میثم یوسفی» و «حسین صفا» آبروداری کردند، یا تک ترانه‌هایی از روزبه نعمت‌اللهی شنیدیم که عالی بودند (صبوری، رویای روزهای ابری). ولی کلاً 1391 شمسی سال بدی بود؛ سال تقلب از روی دست همدیگر، سال ترانه‌های بی‌حال، موزیک‌های پرت و پلا و کلی هم تبلیغات چندش‌آور، ادعاهای شاخ‌دار، سال ماشین‌دودی سواری تخت‌گاز!

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 15:44

ممنون خیلی جالب بود.......ایول احسان میخواد آلبوم جدید بده.

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 17:04

هومن جون آخرشه, من یه بار از نزدیک دیدمش, آخره اخلاقو همچی تمومه

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 17:33

عشق است احسان خواجه امیری
فوق العادس

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 18:56

مصاحبه ای جالب و تکرار نشدنی
مرسی

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 19:23

بي صبرانه منتظر آلبوم جديد آقاي احسان خواجه اميري هستيم.(فقط احسان خواجه اميري عزيز)

چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 21:47

هومن نامداری پیشرفت محسوسی توی عاشقانه ها داشت و کاراش برام جالب بود.تنظیم کننده ی کار بلدیه.
مثل اینکه هومن سیروانی هم هست!دمش گرم!راستی تک نوازی ساکسفونش توی ورژن جدید "تو خیال کردی بری" سیروان فوق العاده بود.

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 00:23

خستـه نباشید میگم به هومن نامداری عزیز
ایشـون از موزیسین‌های نابغه‌ی کشورمون هستن.
آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشون و احسان خواجه امیری عزیز دارم.

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 11:12

chi begam ali bood

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 19:13

به نظر من میتونیم البوم عاشقانه ها رو بهترین البوم سال انتخاب کنیم.واقعا عاااااااااالیییییی بود.

پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 19:37

"بیست سال بعد وقتی آلبوم «عاشقانه ها» را جایی بشنوید و اتفاقی به گوش تان بخورد، چند اسم خاص در ذهن تان عبور خواهد کرد:« احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، علیرضا افکاری و هومن نامداری...»."
احسنت...
ممنون آقای بابازاده و موسیقی ما

جمعه 30 فروردین 1392 - 18:37

واقعا آلبوم "قصه زندگي" از استاد ايرج (پدر هنر موسيقي ايران) در هياهوي خوانندگان جوان يه شاهكار بود. علي رغم انتقادهاي آقاي احسان نسبت به آلبوم پدر، مردم هم همه جوره قدر اين هنرمند اسطوره اي رو دونستن و فعلا آلبوم ايشون از نشر مردم در رتبه چهارمه.
ايرج بزرگ به وجودت افتخار مي كنيم و ميدونيم كه نظير نداري و نخواهي داشت.
زنده باد ايرج
زنده باد هنر موسيقي ايران.

آلبوم هاي برتر سال:
1- قصه زندگي از استاد ايرج
2- حباب از محسن يگانه
3- من خود سيزدهم از محسن چاووشي

دوشنبه 20 مرداد 1393 - 20:28

ديشب أهواز كنسرت احسان بودم كار هومن واقعا عاليه واقعا تحت تأثير قرار گرفتم. واقعا محشره. اميدوارم هميشه موفق و سلامت باشي هومن جون.

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 18:06

سلام
ممنون از سایت خوبتون.
دوستان عزیز وبلاگی به اسم هواداران هومن نامداری ساخته شده لطفا سر بزنید و حمیت کنید ممنون
hoomannamdari-fans.blogfa.com

یکشنبه 10 آبان 1394 - 06:09

به نظر من یکی از بزرگترین تنظیم کننده هایی که تو ایران هست ولی متاسفانه هنوز جایگاهشو بدست نیاورده سینا شفیعی هست که مجبوره با خواننده های بسیار سطح پایین کار کنه من درخواست دارم مدیران سایت موسیقی ما به این استعداد های گران بها اهمیت بدن لطفا . سپاس

یکشنبه 10 آبان 1394 - 06:14

هومن نامداری سیروان خسروی و سینا شفیعی تنظیم کننده و نوازنده های مورد علاقه من هستند واقعا دوسشون دارم کارشون بی نظیره این سه هنرمند خوب کشورمون ......

یکشنبه 10 آبان 1394 - 06:18

هومن نامداری سیروان خسروی و سینا شفیعی تنظیم کننده و نوازنده های مورد علاقه من هستند واقعا دوسشون دارم کارشون بی نظیره این سه هنرمند خوب کشورمون ......

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هومن نامداری: همه جوره «احسان» را قبول دارم! | موسیقی ما