برنامه یاد بعضی نفرات
 
حضور حامی در برنامه کافه سوال شبکه دوم سیما؛
حمید حامی درباره شبکه‌های اجتماعی چه گفت؟
موسیقی ما - برنامه کافه سوال، شب گذشته با حضور حمید حامی از شبکه دو سیما پخش شد.

حمید حامی در ابتدای این برنامه که به بررسی شبکه های اجتماعی می پرداخت در پاسخ به این سوال که آیا در شبکه های اجتماعی عضو هستید یا خیر، گفت:« راستش هم هستم، هم نیستم! من به عنوان یک هنرمند وقت ِ نظارت بر شبکه های اجتماعی را ندارم، شاید در گذشته که مشغولیتم کمتر بود برای این کار فرصت داشتم اما الان واقعاً چنین فرصتی ندارم. از طرف دیگر هر هنرمندی که بین مردم شناخته می شود پروفایل های تقلبی برای او ساخته می شود. در مورد من هم این اتفاق افتاده و متاسفانه صفحات تقلبی به نام من ساخته شده است. در حال حاضر 3-4 صفحه در فیس بوک وجود دارد که با نظارت من فعالیت می کنند اما دوستان دیگری مدیریت آن را برعهده دارند.»

وی در بخش دیگری «کافه سوال» در پاسخ به این سوال که علت اصلی گرایش جوان ها به شبکه های اجتماعی چیست، گفت:«در کشورهای سردسیر مثل کانادا یا کشورهای حوزه اسکاندیناوی تفریحات داخل خانه گسترش زیادی پیدا کرده است. در فصل زمستان هوا سرد است و طول روز هم کوتاه است به همین دلیل در چنین کشورهایی تفریحات خانه ای مثل وبگردی و حضور در شبکه های اجتماعی با اقبال زیادی روبه رو می شود. اما در کشور ما دلیل گرایش نسل جوان به شبکه های اجتماعی سرما یا کوتاه بودن طول روز نیست! از نظر من محدودیت جوان ها و همچنین عدم وجود امکانات تفریحی و ورزشی مناسب از دلایل مهم گرایش نسل جوان به شبکه های اجتماعی است.  اگر امکانات به اندازه کافی برای جوان ها فراهم شود، گرایش آن ها به اینترنت کاهش چشم گیری خواهد داشت.»

حامی ادامه داد:«متاسفانه در جامعه ما وقتی یک پدیده تکنولوژیکی وارد می شود، زمان زیادی طول می کشد تا فرهنگ استفاده از آن هم به دست ما برسد. مثلاٌ مساله رانندگی سال هاست وارد ایران شده اما هنوز فرهنگ آن وجود ندارد و مثلاً هرچقدر روی رانندگی بین خطوط تاکید می شود، باز هم مردم یاد نمی گیرند. تفاوت ما با کشورهایی که در زمینه تکنولوژی پیشرفته تر هستند این است که آن ها فرهنگ استفاده از یک تکنولوژی را همراه با آن وارد می کنند.»

حامی در بخش دیگری از این برنامه تلویزیونی گفت:«شاید 80 درصد از کاربران خارجی فیس بوک از عکس واقعی خود در پروفایل هایشان استفاده می کنند و تعداد محدودی از دوستان و اقوام خود را در لیست دوستانشان قرار می دهند. اگر قرار باشد استفاده غیراخلاقی هم صورت بگیرد شاید توسط 20 درصد از کاربران خارجی انجام شود. اما ما که داعیه فرهنگ داریم، شاهد اتفاق متفاوتی هستیم. 20 درصد از کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی از نظر من استفاده به جا و خانوادگی دارند و بقیه از شبکه های اجتماعی استفاده غیراستاندارد دارند.»

حمید حامی در بخش پایانی «کافه سوال» در پاسخ به این سوال در مورد صفحه های هواداران هنرمندان در فیس بوک گفت:«فکر می کنم این یکی از نیازهای یک هنرمند است که با مردم در ارتباط باشد و این نوع صفحات به این موضوع کمک می کند. من هم یک fan page  دارم که توسط مدیر برنامه هایم اداره می شود.»
وی ادامه داد:«هرچقدر تعداد لایک های یک fan page بیشتر باشد نشان دهنده شهرت بیشتر صاحب آن صفحه است. البته این موضوع در ایران کاذب است. اطلاع دقیق دارم که برخی  از خواننده هایی که در سال های اخیر مدام کنسرت می گذارند، با مبالغ نه چندان زیادی برای خودشان لایک می خرند تا تعداد لایک های صفحه طرفدارانشان افزایش پیدا کند. فکر می کنم الان قیمت هر 10 هزار لایک 500 هزار تومان است و شما با پرداخت این مبلغ 10 هزار لایک به صفحه خودتان اضافه می کنید.»

حامی افزود:«من هیچ وقت این کار را انجام نداده و نخواهم داد چون انسان واقع بینی هستم و برای اینکه به صورت کاذب تعداد لایک ها را افزایش دهم دست و پا نمی زنم. برخی هنرمندان، مخصوصاً هنرمندان داخل ایران خیلی مایل هستند که تعداد لایک هایشان را افزایش دهند.»

کافه سوال برنامه گفت و گو محور تلویزیون است که شنبه، یک شنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 21 و به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی از شبکه دو سیما پخش می شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1392 - 14:32

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 25 آذر 1392 - 14:59

خیلی مردی اقای حامی،
در باره لایک فیس بوک حق با تو هستش

دوشنبه 25 آذر 1392 - 15:27

ishala m0vafagh bashy haamie musighie khub ...

دوشنبه 25 آذر 1392 - 15:36

رفات درست بود حامی جان

گرمی دست نوازش گرت ای کاش بار دیگه مرحم زخم های من شه ....

دوشنبه 25 آذر 1392 - 16:14

بااینکه دل خوشی ازتون ندارم ولی با این حرفتون موافقم...اخیراشنیدم یکی ازخواننده ها
تو دوماه حدود200/000تالیک گرفته وخیلی درتلاشه که خودشو به احسان نزدیک کنه.
ولی خوب تابلوئه که لایکاش واقعی نیست!!!!
موفق باشین آقای حامی :)

جمعه 29 آذر 1392 - 14:55
mohamad

فیس بوک کلی از پیج هایی که به این روش لایک جمع می کنند رو میبنده
پارسال کلی از همین پیج ها بسته شد ...

2.181.66.132
دوشنبه 25 آذر 1392 - 16:23

بالاخره آلبوم حامی منتشر میشه یا نه ؟

دوشنبه 25 آذر 1392 - 17:37

ایول حامی . قسنگ حرف زده...

دوشنبه 25 آذر 1392 - 18:17

کاش زودتر اطلاع رسانی میکردیدتا برنامه رو ببینیم،دلمون برای حامی وصدای نازنینش تنگ شده.
لطفا در مورد تاریخ انتشار آلبوم اطلاع رسانی کنید.

سه شنبه 26 آذر 1392 - 00:46

صدای بی همتا...همین

سه شنبه 26 آذر 1392 - 03:16

فیسبوک باید رفع فیلتر بشه تا همه بتونن ازش استفاده کنن و در مورد باقی چیزها هم حرفای حامی رو درباره فیس بوک و فرهنگ استفاده از اون قبول دارم.در مورد حامی هم باید بگم خواننده ایه که صدای خوبی داره ولی نمیدونه چطور از صداش استفاده کنه و اهنگایی که میخونه مانند قرص خواب برای شنونده میمونه و حوصله سربرو کلافه کننده س و باید با استفاده از ترانه سرایانی غیر از بابک صحرایی و اهنگسازان و تنظیم کننده های جدید و کاربلد یه تنوعی به کاراش بده.

چهارشنبه 27 آذر 1392 - 13:15
ایمان

اولش کامنتت رو خوندم با خودم گفتم گفتم چطور شد اقای ترابی از یکی به غیر محسن چاووشی تمجید کرد ولی وقتی قرص خواب و..اوردی فهمیدم هیشوقت درست بشو نیستی همون ادم قدیم ..
حامی صداش ارامش دهنده روحه نه قرص خواب ..

151.245.116.15
سه شنبه 26 آذر 1392 - 08:23

کارت درسته. همه چیش رو استاندارده

سه شنبه 26 آذر 1392 - 13:52

حامی هم خودش هم موسیقیش هم آلبوماش هم حرفاش مثل صداش تک و بی نظیررررررره
حامی افتخار میکنم که طرفدارتم

سه شنبه 26 آذر 1392 - 16:23

انشاالله که همیشه موفق باشی.
عاشق صدات و آهنگاتم.
خداکنه البومت هم زودتر مشکلاتش حل شه.

سه شنبه 26 آذر 1392 - 18:23

اینم تا از هر جا کم میاره شروع میکنه به کوبوندن این و اون حالا به هر طریقی که شده !! یکی نیست بگه این همه انرژی و وقتی که میزاری سرک بکشی تو کار بقیه خواننده ها که چی کار میکنن رو خود آلبومش گذاشته بود شاید تا حالا چاهار نفر طرفدار جدیدم پیدا میکرد !!!

چهارشنبه 27 آذر 1392 - 23:50

عالی بود

جمعه 29 آذر 1392 - 18:36

این که تا چند ماه پیش قهر کرده بود و میخواست از ایران بره. درست از اون موقع به بعد چپ و راست تو شبکه های مختلف دیدمش.
بابا تو که انقدر عاشق و شیفته فرهنگ غرب هستی و همه رو بی فرهنگ میدونی زودتر برو تا یه بی فرهنگ از این مملکت کمتر بشه .
تا کی حسادت و تیکه انداختن به همکاراتو ادامه میدی؟ یه کم پیشرفت کن تا طرفدارای تو هم زیاد بشن

جمعه 29 آذر 1392 - 21:03

حمید حامی نیازی به لایک نداره
طرفدار ها و سابقه ی کاری و کارهایی که منتشر کرده همچیو نشون میده
صدای فوق العاده و یک شخصیت عالی که از نوع حرف زدنش مشخصه
دوستت داریم حامی عزیز

جمعه 29 آذر 1392 - 21:26

درست گفتن ، به نظر من هم اگر از فیس بوک استفاده ی به جا و مفید بکنیم خوبه . مثلا این که مدتی بادوستان خود چت یا این که هنر مند مورد علاقه ی خودمون رو فالو کنیم . ولی بعضی ها واقعا استفاده ی بی خود میکنن و یه جور دیگه اونو به کار میبرن. اقای حامی زد تو هدف!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 00:56

من براي انتشار آلبوم حامي لحظه شماري مي كنم و يكي از طرفدارهاي پرو پاقرص حامي ام. يكي از دلايلي كه من خيلي از حامي خوشم مياد و طرفدارشم اينه كه علاوه بر صداي گرم و هنري كه داره ،صداقت داره و با مردم رو راسته. هميشه موفق و سلامت و خوشحال باشي حامي عزيز.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید حامی درباره شبکه‌های اجتماعی چه گفت؟ | موسیقی ما