برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگوی خواننده آلبوم «مدارا» با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
شهرام شکوهی: آلبوم جدیدم با عنوان «کولی عشق» بعد از ایام محرم و صفر مننتشر می‌شود
موسیقی ما – وحید لشکری: چندی پیش در صفحات و سایت‌های هواداران «شهرام شکوهی» طرحی منتشر شد که گویا نشان از کاور آلبوم جدید این خواننده می‌داد. «انگیزه»، «جان خسته»، «دونه دونه»، «از ماست که بر ماست» و «خیال کن» و... برخی از قطعاتی بودند که در این عکس نام آنها به عنوان قطعات آلبوم جدید به چشم می‌خورد. «شهرام شکوهی» در گفتگوی اختصاصی با سایت «موسیقی ما» ضمن تایید این کاور از جزئیات آلبوم و زمان انتشار آن سخن گفت ...

*چندی پیش عکسی در فضای مجازی منتشر شد که شبیه کاور آلبوم جدید شما بود و جزئیات ترک ها و عوامل تولید در آن به چشم می خورد. آن عکس را تایید می کنید؟
بله آن جزئیات تقریبا درست است چون مجوز نشر را اخذ کرده ایم. آلبوم تقریبا با همان اطلاعات منتشر می شود. فقط شاید ترتیب قطعات کمی عوض شود ولی آهنگ ها همان است. دوازده ترک داریم و کم یا زیاد نمی شود. در این مجموعه دو قطعه در گذشته منتشر شده است و یک اثر نیز به عنوان تیتراژ مجموعه تلویزیونی «عاشقان» شنیده شد و نه قطعه جدید هم داریم. دوست داشتم که این سه قطعه در قالب یک مجموعه در اختیار مردم باشد.

*تاریخ انتشار چه زمانی است؟
تمام سعی ما این است که بلافاصله پس از پایان ماه صفر آلبوم را منتشر کنیم. پس از هماهنگی با شرکت پخش روز دقیق ارائه اثر اعلام می شود. مجوز نشر را دریافت کرده ایم و کار آماده انتشار است.

*از طریق چه شرکتی منتشر می شود؟
طبق صحبت هایی که از قبل داشتیم این آلبوم توسط آقای «مجید محسنی» یعنی شرکت «هنر اول» منتشر می شود.

*اصلا چرا چنین عکسی را منتشر کردید؟
چون معمولا از کاور آلبوم به همراه پوستر رونمایی می شود. به جهت اطلاع رسانی بود و خواستیم که یک اطلاعات جامع از نام آهنگ ها به دست مخاطبان برسد.

*طرح جلد آلبوم نیز بک گراند همان عکس است؟
خیر قطعا عوض می شود.

*از فضای ملودی ها و تنظیم های آلبوم کمی برای ما بگویید.
این آلبوم در ادامه آلبوم «مدارا» است. طبق برنامه ریزی که از قبل داشتم قرار بر این بود که آلبوم دوم در ادامه اول باشد. اما برای سومین مجموعه تغییراتی در سیستم کاری خودم لحاظ می کنم زیرا حداقل باید دو آلبوم اول در یک مسیر باشد. از سوی دیگر هنوز کارم آنقدر تکراری نشده است که بخواهم به تغییر فکر کنم. انتقادات و پیشنهاداتی که از آلبوم اول دریافت کرده بودیم را در پروسه تولید این اثر جدید لحاظ کردیم. در موسیقی پاپ آنقدر اثر ارائه نکرده ام که بخواهم اسم تکرار را بر روی آن بگذارم. برای خودم سبک قائل نمی شوم ولی آن مدلی که من کار می کنم هنوز آنقدر در گوش مردم نرفته است که بترسیم و به ما بگویند که به ورطه تکرار افتاده اید. یک سری از مسائلی که در آلبوم اول به ما گفتند از عمد بود ولی سعی کردیم که با در نظر گرفتن کلیت آنها یک آلبوم قابل قبول ارائه کنیم. در آلبوم مدارا قطعات تمام الکترونیک و آکوستیک داشتیم و این بار نیز همانگونه عمل کردیم. مدل کاری من که گیتارمحور است و باز هم می گویم که اسمش را سبک نمی گذارم را ادامه داده ایم.

با وجود اضافه شدن ترانه سراهای جدید فضای اشعار به چه صورت است؟
اصولا مدل آثار من به گونه ای است که در برخی فضاهای کاری دغدغه دارم و بیشتر در همان حدود است. از لحاظ کلامی با آلبوم اول تفاوت های خیلی زیادی ندارد. من که خودم ترانه سرای خوبی نیستم و دوستان قطعا از من بهتر هستند و کارهای خیلی خوبی انجام دادند. انشالله که مردم بشنوند و دوست داشته باشند.

از کنسرت ها چه خبر؟
همه چیز بستگی به انتشار آلبوم دارد و اگر بتوانیم در دی ماه آلبوم را ارائه کنیم تا پایان سال در تهران روی صحنه می رویم. اگر تاخیری در زمان انتشار بیفتد در برنامه های کنسرت های ما تغییراتی به وجود می آید.

و صحبت پایانی؟
از همه دوستانی که اسم آنها در کاور آلبوم هست تشکر می کنم. از آقایان مهندس «جلیلی» و مجید محسنی و همه کسانی در شکل گیری این اثر ما را همراهی کردند هم قدردانی می کنم. یک معذرت خواهی نیز باید داشته باشم از آن دوستانی که پیگیر بودند و فاصله بین آلبوم ها بیش از دو سال شد. انشالله آلبوم آنقدر به گوش این عزیزان خوب بیاید که جبران این تاخیر بشود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1392 - 18:07

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 29 آذر 1392 - 11:20

تبریک میگم آلبوم ایشون رو انشالله روال صعودیشون رو طی کنن برخلاف خیلیا

جمعه 29 آذر 1392 - 11:21

آخجون.شهرام شکوهی رو دوس دارم.سبکش واقعا جالبه.حتما آلبومش رو میخرم.
به عنوان یکی از طرفدارای آقای یگانه این اتفاق رو به ایشون و طرفداراشون تبریک عرض میکنم.

جمعه 29 آذر 1392 - 11:59

به امید موفقیت شهرام شکوهی عزیز
بیصبرانه منتظر انتشار آلبوم کولی عشق هستم

جمعه 29 آذر 1392 - 12:01

نگو استاد نگو...... عذرخواهی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
همین که موسیقی ما صدای شما رو داره خودش نعمت خیلی بزرگیه منتظر شاهکار جدیدتون هستیم. و خسته نباشید به شما و همه دوستان بابت آلبوم مدارا و کولی عاشق. زنده باد شهرام شکوهی

جمعه 29 آذر 1392 - 12:02

صد در صد البوم زیبایی است...........
از طرف طرفدارای چاوشی به شهرام شکوهی تبریک میگم......
امیدوارم مث مدارا شاهکار بشود..............................

جمعه 29 آذر 1392 - 12:18

خیلی خوشحال شدم و اینقدر از اقای شکوهی اطمینان دارم که یقین دارم البوم ایشون از برترین های سال میشه ... بی صبرانه منتظرم

جمعه 29 آذر 1392 - 12:21

به به .... منتظریمــــــــــــــــا! دیر نشه بآز :/
ولی بازم کاش اسمش یه چیز دیگه میشد ...!
به هر حال ممنون موسیقی ما

جمعه 29 آذر 1392 - 13:01

من خودم به شخصه اصلا از جنس صدای شکوهی خوشم نمیاد ! سبک پاپ صدای دلنشین و گاها لطیف رو میطلبه نه چنین صدایی رو ! اما آقای شکوهی در مورد آلبوم بگم که زیاد دلتون رو به فروش خوب این آلبوم خوش نکنید چرا که رقیبی ملقب به "وسعت صدا" و همچنین "نبض موسیقی (از سوی شادمهر)" براتون پیدا شده که خواب رو برای بقیه ی خواننده ها سخت کرده . او کسی نیست جز مرد با احساس ایران , سوزناک ترین صدای بشریت علی عبدالمالکی .

جمعه 29 آذر 1392 - 22:29
امیر

دوست عزیز من در جواب شما فقط میتونم از ته دل بخندم ... ممنون از اینکه بدون هیچ گونه چشمداشتی ملت رو شاد میکنی . ممنون از موزیک ما برای ایجاد این فرصت

65.49.2.179
شنبه 30 آذر 1392 - 01:37
محمد-13

بله...

ترانه ی آهنگ هاشون هم سرشار از مبانی فنی و فلسفی است,که هر کسی قادر به فهم و ادارکشون نیست!!!

5.234.87.156
شنبه 30 آذر 1392 - 11:10
مـهرانا روحان نژاد

دوست عزیز
اگه طرفدار یه خواننده ای خب ایرادی نداره
ولی چرا برای طرفداری از خواننده ی محبوبت میای بقیه رو میکوبی ؟؟
خب هر کسی سلیقه ای داره
شما دوست نداری عیب نداره
ولی ما دوسش داریم
یکم احترام قائل شید واسه هنرمنداتون!
ممنون موسیقی ما

151.245.38.164
شنبه 30 آذر 1392 - 11:20
امیر محمد احساني تا موسیقی بی سلطان نباشد

امیر عزیزم شما باید هم بخندی چون حرف منطقی واسه گفتن نداری !

5.238.144.54
شنبه 30 آذر 1392 - 12:24
سجاد

متاسفم برای آقای امیر محمد احسانی با این طرز فکرشون.

151.238.29.198
شنبه 30 آذر 1392 - 12:34
محمدجواد قریب نژاد

آقای احسانی واقعا حرف منطقی زدن در مقابل حرف بی منطق شما خیلی سخته.خیلیا...
سوزناک ترین صدای بشریت؟!!!!!!!
شما یا ادبیاتت ضعیفه نمیدونی "سوزناک" یعنی چی,یا ریاضیت ضعیفه نمیدونی بشریت چند نفره...
خواهشا تایید کنید.

2.190.202.123
شنبه 30 آذر 1392 - 12:56
Amir MN

در جواب بهتون بگم...اولا موسیقی جغرافیا نیست.... وسعت وسعت انگار داره مزرعه متر میکنه
دوست خوبم محترمانه بگم جوک نگو اگه چشمات و باز کنی میبنی که لقب خواننده محبوب و پدیده موسیقی ایران و داره و اگه چشتو خیلی بیشتر باز میکردی میدییی که چندین کارگردان خارجی برای همکاری به ایشون پیشنهاد دادند و ایشون قبول نکردند. ...در ضمن تمامی این خواننده ها فقط ادعای خوندن میکنن یه کسی مثل شهرام شکوهی سبک مخصوص به خودش و داره ( تلفیق گیتار اسپانیش و موسیقی سنتی و در کنارش در زمینه موسیقی پاپ به طور کاملا محسوس و عینی درخشیده)
اگه ایشون صداشون قشنگ نبود این همه طرفدار پیدا نمیکردن و در عرض چند روز پیجشون 80 هزار لایک نمیخورد ( روزانه 1000 تا 2000 تا لایک میخوره پیجشون )
اگه صداشون قشنگ نبود ترانه سراهای معروف ما تنظیم کننده های معروف ما و مردم ما وقتشون براش نمیزاشتن و الکی تلف نمیکردن نه اینکه مثل الان تمامی تلاششون و بکنن تا بهترین کارو براشون انجام بدن. اگه چشماتو باز کنی میبنی جز هیت موسس موسیقی انتخاب شده و از دسته خواننده هایی که هم آلبوم و هم کنسرتاش فروش فوق العاده داشته وبه زودی در آلبوم منتخب پاپ شاهد کار فوق العادشون خواهیم بود.
موسیقی مملکت ما آدمای خاص خیلی کم داره مثلا چاووشی ، عسکری ، بهادری ، صفوی و آقای شکوهی تمامی اینا اونقدر بین هواداراشون ارزش و اعتبار دارن ...منتظر باشید و ببینید که این آلبوم مثل مدارا فروش فوق العاده بی نظیری خواهد داشت و از 3تا آلبوم برتر 92 خواهد شد...
موسیقی ما حتما تائید کن تا بفهمن که الکی نظر خودشون به هوادارای این خواننده محبوب و پرطرفدار بی خودی تلقین نکنن. این نظرات هیچ تاثیری بر روند پیشرفت این پدیده نخواهد شد. حتی کوچکترین تاثیری نخواهد داشت.

2.178.134.98
شنبه 30 آذر 1392 - 14:04
مهسان

ممنون از این حرف خنده دار نمیدونم باید به حال چنین ادمایی گریه کنم یا بهشون بخندم....باید بگم که توی هر سایتی که برید استاد شکوهی بیشتر از اقای عبدالمالکی طرفدار دارن و این یه واقعیتیه که هر کسی نمیتونه باهاش کنار بیاد و همونطور که مدارا بازار موسیقی ایران رو دگرگون کرد البوم دوم هم قطعا همینطوره و حتی بهتر هم هست...باید بگم که با این حرفا هیچ کاری نمیتونید بکنید و ما همچنان از طرفداری دو اتیشه ی استاد با صدا و سبک خاصشون هستیم.

37.255.72.166
یکشنبه 1 دی 1392 - 17:35
Mohammad2020

جناب امیر احسانی من خودمم طرفدار علی عبدالمالکی ام و این که شما سبک کارهای شهرام رو نمیپسندید دلیل نمیشه این حرفا رو درباره شهرام شکوهی بزنید.
من به نماندگی از هوادارای علی از هوادارای شهرام شکوهی عزیز عذر میخوام.
هوادارن دیگه !! تعصبشون ناجوره!!!

2.185.52.88
جمعه 29 آذر 1392 - 13:40

امیدوارم البوم خوبی باشه, کاراش خوبه اما چند تا از عوامل توی البومش رو دوست ندارم.
اما به موفقیت البومش خوشبینم.

جمعه 29 آذر 1392 - 18:20

مبارک باشه....................کاش البوم بهنام صفوی هم زودی میومد........ااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییی خخخخخخخخخخخخخخخخخخددددددددددددددددددددددااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

جمعه 29 آذر 1392 - 19:28

اینم یه البوم جدید! تاچند روز دیگه کلی البوم جدیدمنتشر میشه ،خداکنه همشون قوی و خوب باشن.

شنبه 30 آذر 1392 - 12:35
محمدجواد قریب نژاد

ما هم امیدواریم.

2.190.202.123
شنبه 30 آذر 1392 - 13:05
Amir MN

انشاءا...
طبق گفته آقای شکوهی این آلبوم فضایی مثل آلبوم مدارا خواهد داشت و در ادامه مدارا است و شامل 12 ترک است که 3 ترک بسیار پرطرفدار و 9ترک جدید است که در آلبوم به چشم میخوره و دیده میشه.
مطمئن باشید این آلبوم از بهترین های 92 خواهد شد بین 3تا آلبوم اوله. مطمئن باشید چراکه بیش از 2 سال دارن براش زحمت میکشن و با افراد تخصصی کار میکنن ( میلاد ترابی از بهترین تنظیم کنندگان حال حاضر موسیقی پاپ ماست ) آقا بحرینی از بهترین ترانه سرایان عصر حاضر و همچنین خانوم ها مهدیه عرب در شب و بارون و بخند و خانوم مهلا سلمیانی برای خیال کن و حسرت شیرین در این آلبوم حضور دارند و اگه حضور ذهن داشته باشیم شب و بارون و خیال کن از کارهای موفق این دو ترانه سرا به خصوص شهرام شکوهی بوده و هست. ما هم امیدواریم که این آلبوم مورد استقبال خوبی قرار بگیره و باز هم شهرام شکوهی پدیده بودن خودش را به همگان اثبات کنه و جاپای خودش را از اینی که هست در موسیقی و در دل هوادارای عزیزش محکم تر کنه.

2.178.134.98
جمعه 29 آذر 1392 - 20:23

منتظر هستیم .فکر کنم یکی از آلبوم های خوب سال بشه .

جمعه 29 آذر 1392 - 21:34

به به... یه آلبوم توپ دیگه. امسال سال طوفانی موسیقی ماس. البته امیدوارم همه ی این آلبومایی که میخاد بیاد کیفیتشون عالی باشه و نسبت به آلبومای نیمه اول سال خیلی قوی تر باشه و رضایت همه طرفدارا رو به همراه داشته باشه.

شنبه 30 آذر 1392 - 00:14

ضمن تبریک وآرزوی موفقیت برای آقای شکوهی

برای شنیدن آلبوم جدید لحظه شماری میکنیم

حتما از برترین ها خواهد بود

شنبه 30 آذر 1392 - 08:28

خیلی وقته منتظر بودم. باید مثل البوم اولش بترکون باشه

شنبه 30 آذر 1392 - 11:52

تبریک به شهرام شکوهی بزرگ

بعد ماه صفر باید شاهد البومهای جدید باشیم ...

تو صدر این البوم ها بدون شک البوم پاروی بی قایق آقای خاص میباشد ...

شنبه 30 آذر 1392 - 13:07
Amir MN

در اینکه محسن چاووشی از پدیده های موسیقی ماست شکی نیست اما امسال اولین سال و اولین باری که محسن چاووشی در مقابل شهرام شکوهی قرار میگیره. فک کنم اصلی ترین رقابت ها بین شهرام شکوهی و محسن چاووشی دو پدیده و آقایان خاص موسیقی باشه با اینکه شهرام شکوهی تنها 2 الی 3 سال است که در موسیقی فعالیت میکنه ولی برعکس تمامی خواننده ها که از صفر شروع میکنن ایشون از صد شروع کردن. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای هر چی پدیده در موسیقی ماست

2.178.134.98
یکشنبه 1 دی 1392 - 17:00

سلام من طرفدار فرزاد فرزینم و ب طرفدارای اقای شکوهی تبریک میگم و امیدوارم رقابت خوبی بین البوم این دو خواننده بوجود بیاد زمان پخششونم ک تقریبا یکیه

چهارشنبه 4 دی 1392 - 10:19

خوبه اقای شکوهی سبک قشنگی دارن به امید موفقیت بیشتر ایشون وهمچنین اقای یگانه حداقل صداشون مال خودشونه نه اینکه بسازنش

چهارشنبه 11 دی 1392 - 11:36

امیدوارم هر چه سریعتر آلبوم استاد خراط ها بیاد

یکشنبه 20 بهمن 1392 - 13:29

آهنگاش خیلی قشنگ بود ولی انصافا آلبوم مدارا یه چیز دیگه بود.

دوشنبه 5 خرداد 1393 - 13:07

غم مگر جز خاطر من منزل و محوا نداری خوش بیا اسوده بنشین بر دلم گر جا نداری

PERFECT خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوب بود مثل مدارا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهرام شکوهی: آلبوم جدیدم با عنوان «کولی عشق» بعد از ایام محرم و صفر مننتشر می‌شود | موسیقی ما