برنامه یاد بعضی نفرات
 
مستند‌های موسیقیایی در جشنواره فجر؛
معرفی آثار بخش نمایش فیلم جشنواره موسیقی فجر
موسیقی ما - در بخش نمایش فیلم جشنواره موسیقی فجر آثاری از آلمان، سوئیس، آرژانتین، انگلستان ، ایتالیا، کانادا و ایران به نمایش درمی‌آید. در بخش نمایش فیلم که یکی از بخش‌های جنبی جشنواره است، 10 اثر در تالار ناصری خانه هنرمندان به نمایش در می‌آید. در اولین روز جشنواره فلیم صدا و سکوت (همراه با مانفرد آیشر) (Sounds and Silence Travels with Manfred Eicher) به کارگردانی نوربرت ویدمر/پیتر گویر از آلمان و سوئیس به نمایش در می‌آید.

جمعه 25 بهمن دو اثر به نام بن بست (مستندی درباره بابک بیات) به کارگردانی مصطفی شیری و بی‌همگان ساخته طیب نجفیان به علاقمندان ارائه می‌شود.

ال انکوئنترو (فیلمی برای ویلنسل و باندونئون) El Encuentro A film for Cello and Bandoneon ساخته نوربرت ویدمر آلمانی و انریکه رو از آرژانتین و فیلم موسیقی عرفانی در جهان اسلام، Sufi Soul The mystic music of Islam به کارگردانی سایمون براتون از انگلستان برای اکران در روز شنبه 26 بهمن در نظر گرفته شده است.

یکشنبه 27 بهمن مستند مرز پرگهر (در باره سرود ای ایران) به کارگردانی هومن ظریف برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

دوشنبه 28 بهمن دو فیلم از کانادا و ایران به نمایش درمی‌آید که عبارتند از بچه‌ها در برزیل (مستندی در باره چگونگی برپایی تور- کنسرت های گروه "راش")Boys in Brazil ساخته دانیل کاتویو و مستند جهله (در باره مدرسه پیپه سرا در بندر عباس) ساخته کیوان آزاد.

سه‌شنبه مستند ارکستر میدان ویتوریو Orchestra di Piazza Vittorio به کارگردانی آگوستینو فرنته از ایتالیا در خانه هنرمندان اکران می‌شود و روز چهارشنبه نیز یک فیلم با نظر تماشاگران از میان آثار این بخش از جشنواره انتخاب و اکران می‌شود.

آثار بخش نمایش فیلم بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر ساعت 10:30 در تلار ناصری خانه هنرمندان اکران خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 07:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود معرفی آثار بخش نمایش فیلم جشنواره موسیقی فجر | موسیقی ما