جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
درباره آریان و حواشی آن و بازخوانی یک خاطره:
ما آریان ها هستیم

[ آرش نصیری - روزنامهنگار / مدیر و مجری برنامه 1000 صدا]
 
می خواهم از اشتباهات خودم در باره موضوع آریان شروع کنم. اینکه الان می گویم جزو اشتباهات من نیست اما به تلقی اشتباه من از سال های خاموشی آریان مربوط می شود. آن زمان ها خبرنگار موسیقی و بیشتر خبرنگار حوزه موسیقی اصیل ایرانی بودم اما به فراخورموضوعات جذاب روز، مسائل موسیقی پاپ را هم پیگیری می کردم و گروه آریان به شدت موضوع جذابی بود. چند سال از آمدنشان می گذشت و کاملا جا افتاده و موفق بودند. شاید این دومین مواجهه حضوری من با گروه بود و به اتفاق دوست خوبم مانی تهرانی برای گفتگو با آنها به دفتر ترانه شرقی رفتیم تا عکس شان برود روی جلد اولین شماره مجله نسیم. جدای از جذابیت ها و شهرت گروه، من آهنگی با شعر«گفتم که رو بال ابرا/همدم ستاره ها شم» (که شاید اسمش پرواز باشد) را دوست داشتم به خصوص اورتور آن را و هنوز فکر می کنم این قطعه، نمونه یک آهنگ شنیدنی، جذاب و سالم برای مخاطب جوان به خصوص مخاطب  تین ایج است. سوال اصلی من (نقل به مضمون) این بود: «آیا موسیقی و شعرهای شما، همگام به بزرگ شدن مخاطبان شما رشد می کنند و بزرگ می شوند؟». تلقی من این بود که مخاطب هجده ساله شان بعد از پنج سال حالا بیست و سه ساله ست و توقعات و نیازهای دیگر و فراتری از «پر بگیریم تو اوج آسمونا» دارد. معمولا جواب علی پهلوان بهتر و کارشناسی تر بود و جواب داد و قصدم پیگیری آن جواب نیست و اصولا پرداختن به این موضوع حتما مجالی بیشتر از این یادداشت کوتاه می خواهد، اما نکته این است که وقتی از پنج شش سال قبل آریان کم کم از صحنه اصلی موسیقی پاپ فاصله گرفتند، دچار این تصور شدم که پیش بینی آن موثع من درست از آب درآمده و آنها کم کم مخاطبان شان را از دست داده اند.
 
***

اشتباه بعدی من وقتی بود که مطلبی با عنوان «اعضای «آریان» فعالیت‌های گروه را به حالت تعلیق در آوردند» در موسیقی ما منتشر شد. تصور من این بود که رجب پور مثل ماجرای بنیامین رفتار کرده و آریان را به خود گروه واگذار و استفاده از تولیدات قبلی ترانه شرقی را هم به آنها واگذار می کند. نمی دانم چرا اما باور کرده بودم که او برای اینکه باز هم با آریان ادامه بدهد و شاهد تکرار سال هایی که گذشت باشد، وقت ندارد و به آریان هم اجازه می دهد که کار را خودشان ادامه بدهند و وقتی از اشتباه درآمدم که گفتگو با مجیدروغنی با عنوان «چه کسی «آریان» را به سمت یک بن‌بست تاریک می‌برد؟» در موسیقی ما منتشر شد و در آن از قول روغنی آمده بود که «رجب پور آریان را مثل فرزند خود می داند».

این جمله را که خواندم و در همان گفتگو ماجرای کنسرت ورزشگاه انقلاب و 200 میلیون ضرر آن سالهای ترانه شرقی را، رفتم به همان سالها. آن شب من آنجا بودم. نمی دانم برای کجا اما می دانم که رفته بودم با محسن مصاحبه کنم و گزارش بگیرم. شور و شوق بسیار داشت. ساعت از نیمه شب گذشته بود که مجال پیدا کردیم با هم حرف بزنیم. همه چیز منظم و مرتب بود و این فراتر از استاندارد آن زمان کنسرت های داخل ایران بود. چنان انرژی داشت و بال بال می زد که انگار الان شش صبح است . شخصا باور نمی کردم بعد از تعطیلی آن کنسرت و آن ضرر کلان آن سالها او باز هم ادامه بدهد اما هم آریان را از آن مشکلات در آورد و هم خودش مطرح و مطرح تر شد. آن نگاهها و تلاش ها و همدلی و همراهی آریانی ها بود که نتیجه داد و هم آریان هم بعدا، هم بعدا بنیامین و هم خود محسن رجب پور به موفقیت های بزرگ رسیدند. بگذریم از حرف هایی که آن شب بین ما رد و بدل شد. الان البته نمی دانم آیا حالا او همان محسن رجب پور هست یا نه.
 
***

بعدا گفتگوی محسن رجب پور با مجید رئوفی را در همین موسیقی ما خواندم. پازل را کامل کرد. حدس های من تقریبا درست بود و وقتی همه شواهد را کنار هم بگذارید متوجه خواهید شد. رجب پور در این گفتگو گفت: «همه این اتفاقات بعد از صحبت‌های پیام صالحی و به دنبال آن مصاحبه «مجید روغنی» همکار ما در «ترانه شرقی» ایجاد شد.» که البته ظاهر ماجراست و قطعا قبل از آن ماجراها آغاز شده بود. لابد حرف ها و حدیث هایی بود حتی اگر برنامه «خوشا شیراز»ی نبوده باشد که پیام صالحی در آن حضور پیدا کند و آن حرف ها را بزند و ماجراها شروع شود. آریانی ها خسته شده بودند و علت آن چند سال نبودن روی صحنه بود و شاید بتوان گفت بخشی از آن مرتبط با محسن رجب پور و دفتر ترانه شرقی ست که کار گرفتن مجوز را پیگیری نکرده است. البته رجب پور در همین مصاحبه جواب این سوال را داده که توضیحاتی که او داده هم قانع کننده به نظر می رسد اما شاید آریانی ها از او توقع داشتند که با توجه به روابط و نفوذی که در مرکز موسیقی داشت این مشکلات را با مدیریت و پیگیری بهتر و بیشتر حل کند. موضوع و مشکل به ظاهر همین است اما به غیر از این، اختلافات به جاهای دیگری هم مربوط می شود.
 
***

به نظرم موضوع اصلی که باید در این دعوا مورد توجه قرار گیرد این است که پیام صالحی نماد آریان نیست. محمدرضا گلزار از گروه رفت مشکلی پیش نیامد و گروه به راه خود ادامه داد، نینف امیرخاص در مقاطعی نبود و نیست، گروه ادامه داد، پیام صالحی اگر خیلی وقت پیش تر می رفت یا همین الان برود و یک خواننده خوش صدای جوان بیاید هیچ اتفاقی نمی افتد، آنچه که نمی توان تصور کرد آریان بدون علی پهلوان است. فراموش نکنید ویژگی مهم گروه آریان موسیقی جوان پسند و شاد با اشعار و ترانه های نرم و عاشقانه های لطیف است و همه این ویژگی ها تنها در علی پهلوان هست. صدای علی-خوب یا ید-یک صدای خاص مهربان و جوان است و با آن چهره بیبی فیس، تا ابد می تواند جوان و خواننده این گروه بماند و پیام صالحی، هر ویژگی که داشته باشد، این ویزگی را ندارد. نکته دیگر اینکه از بین جمع آریانی ها، دکتر پیام صالحی بیزنس من و صاحب شرکت و امکانات گسترده مالی ست، و حالا خود را از این لحاظ موازی با رجب پور می داند نه فردی زیرمجموعه گروهی که او مدیر آن است.  او می خواهد خود را در آن جایگاه ببیند و این موضوع فراتر از منافع مالی ست. او  چندین بار تک تراک و به صورت انفرادی آلبوم و کنسرت داده و موفق نشده و ظاهرا حالا تنها راه بازگشتش به شهرت گذشته بازگشت به آریان است. البته او اگر مشاور خوبی داشته باشد، باید به این نکته توجه کند که در نهایت بهترین شکل برای مطرح شدن مجدد، بودن در گروه آریان، اتحاد آن و حفظ شکل اولیه و اصلی آن است و او که تجربه ناموفق تکروی را از سر گذرانده بیشتر باید به این نکته مهم رسیده باشد.
 
***

رجب پور در این گفتگو اعلام کرده : «این که می‌گویم یک مدرک است که همه می‌توانند به آن استناد کنند. همین حالا اعلام می‌کنم اگر همه اعضای آریان جمع شوند و تصمیم بگیرند که در قالب نام آریان با هم و جدا از مجموعه ترانه شرقی فعالیت کنند، ما هیچ مانعی نداریم و نخواهیم نداشت.» و در بخش دیگری گفته: «قرارداد موظفی آریانی‌ها با ترانه شرقی ۳ آلبوم بوده است. اما آلبوم چهارم و پنجم را هم چند سال پیش تولید کردیم. اگر آریانی‌ها از عملکرد ترانه شرقی ناراضی بودند یا احساس می‌کردند که ترانه شرقی حقوق آنها را تضییع می‌کند، چگونه طی همه این سال‌ها با ما همکاری کرده‌اند؟ مگر می‌توان با یک جمع 10نفره که متوسط سن‌شان در آخرین آلبوم آریان بالای 30سال بوده، به زور همکاری کرد؟ مگر اعضای آریان تمام رفتارها و تفاوت نوع توجه شرکت ترانه شرقی به گروه را با نوع عملکرد دیگر شرکت‌های همکار رصد نمی‌کردند؟ این حرف که ترانه شرقی اعضای آریان را به زور مجبور به ادامه همکاری کرده، کذب محض است. امروز 6 اردیبهشت اعلام می‌کنم که بخش اعظمی از گروه آریان اعتقادی به قطع همکاری با ترانه شرقی ندارند.»

 فراموش نکنید که تک تک اعضا می توانند نظرات شان را به او گفته باشند و تصور آن هم سخت نیست. علی پهلوان در استرالیاست و حضورش موثر است و حضور مثبت پیام صالحی هم به عنوان یکی از قدیمی های گروه می تواند موثر باشد و این موضوع مشخص است که در شرایط فعلی، دکتر صالحی بیشتر از آریان از این همکاری سود می برد. رجب پور در مصاحبه فوق الذکر راه حل هایی اراده داده که نشان داده اهل مذاکره است.
 
***

تیتر آن مصاحبه که در ابتدای یادداشت درباره آن گفتم این بود: «ما آریان ها هستیم»
آیا آنها هنوز «آریان ها» باقی می مانند؟
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 15:42

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 18:13

شما یک کلمه بفرمایید که با پیام صالحی مشکل دارید و تا ایشون از آریان نره، گروه به قول شما در بن بست میمونه. خیر، آقای صالحی اگر بیشتر از علی پهلوان محبوبیت نداشته باشن، کمتر هم نیستند. هسته ی اصلی آریان علی پهلوان و پیام صالحی ست. همه قویا باید پشت این دو خواننده بمونن تا بعضی ها با پیغام و پسغام فرستادن و خودشون رو مظلوم جلوه دادن، نتونن حق آریانیا رو ضایع کنن. زنده باد آریان

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 19:59

اتفاقا صحبت های رجبپور همه چی گنگ تر کرد .درضمن پیام همیشه به فکر اریان بوده و هرکاری از دستش میامده انجام داده مثل بقیه افراد گروه. این که بحث گلزار رو میارید وسط اصلا درست نیست چون که گلزار یک گیتاریست معمولی بود و قطعا رفتنش از گروه نباید مشکلی ایجاد میکرد اما می تونم بگم رفتن نینف مشکل افرین بود چون همه یکار های اریان رو نینف تنظیم میکرد و حتی نینف در گروه شعر هم میگفت اما با این حال گروه باز سعی کرد به کار خودش ادامه بده اما از اون جای که اریان اصلیتش در ذهن پیام بوده قطعا قطعا نمیشه گفت به راحتی پیام بره اریان به کار خودش ادامه میده نه پیام و علی هر دو کنار هم معنی اریان میدن هیچ کدوم از طرف دار ها نه پیام رو به تنهایی اریان میدونن نه علی رو به تنهایی. این دو نفر مکمل هم دیگن( بهتر شما اون روز ها ی رو که خبرنگار ها برای جلب توجه با اطمینان تیتر می زدند پیام رفت رو یادتون بیاد که طرف دارها به شدت ناراحت و نگران بودند ) و هر کدوم از این 6 نفر باقی مونده از گروه برن گروه دیگه نمیتونه ادامه بده . کسی که واقعا اریانی باشه اریان رو کامل با همه اعضاش دوست داره نه تک تک این ها یک گروه هستند .
همه ی طرفدار ها هم علی رو دوست دارن هم پیام رو .
امیدوارم حق به حق دار برسه
" زنده باد اریان "

پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 - 20:25

مجله دوست داشتنی نسیم هراز، شماره اول، آذر ۸۴ و قیمت بامزه ۹۹۹ تومان!
عکس دسته جمعی آریانی ها روی جلد و تیتر: تک باشیم، ستاره نیستیم
الان هم دقیقا همینه آریان ستاره بازار موسیقی پاپ نیست اما همچنان تک هست! هنوز هم گروهی که شبیه آریان باشه و محبوبیت و موفقیت دوران اوج آریان رو تجربه کرده باشه، تشکیل نشده .
و یکی از دلایل خاص بودن آریان حضور دو خواننده با دو جنس و رنگ صدای کاملا متفاوت بود بنابراین حضور پیام صالحی ضروریه و هواداران گروه دوست دارند صدای ایشون رو هم در قالب آریان بشنوند.
جدایی اعضای اصلی گروه همیشه مشکل سازه. سال ۸۷ که نینف امیرخاص از آریان جدا شد درسته که گروه به کار خودش ادامه داد اما بخش بزرگی از زحمت ها به دوش علی پهلوان افتاد خیلی از پیگیری ها و دوندگی ها و دلسوزی ها برعهده علی پهلوان بود این رو تمام اعضای گروه قبول دارند.
درمورد بحران هایی که این روزا پیش اومده پیام صالحی و محسن رجب پور چندسالی هست که اختلافاتی دارند ولی در تمام این مدت علی پهلوان واسطه بین این دو بود و نمیذاشت اختلافات به ضرر آریان تموم بشه ولی حالا عدم حضورش باعث شده شرایط پیچیده بشه و مشکلات بیشتر.
ولی به ایشون حق میدم. من چندین ساله طرفدار آریانم و کم و بیش درجریان مشکلات ۱۴ ساله آریان هستم ولی هیچوقت علی پهلوان رو تا این حد خسته ندیده بودم.
تو این چندسال اخیر خیلی اتفاقات افتاد و ماجرای عجیب و غریب مجوز آلبوم پنجم هم باعث شد خستگی ها تو تن بمونه و انگیزه ها کم بشه.
امروز که شما این یادداشت رو گذاشتید ۱۱ اردی بهشت و تولد علی پهلوان هست و هواداران آریان باوجود همه خبرهای تلخ این روزا، امروز خوشحالند. امیدوارم بازم آریان برگرده و بازم شاد باشیم و امیدوار...
ما " آریانی ها" هستیم...

جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 02:14

کاملا با این قسمت حرفتون موافقم که "آنچه که نمی توان تصور کرد آریان بدون علی پهلوان است. فراموش نکنید ویژگی مهم گروه آریان موسیقی جوان پسند و شاد با اشعار و ترانه های نرم و عاشقانه های لطیف است و همه این ویژگی ها تنها در علی پهلوان هست. صدای علی-خوب یا ید-یک صدای خاص مهربان و جوان است و با آن چهره بیبی فیس، تا ابد می تواند جوان و خواننده این گروه بماند و پیام صالحی، هر ویژگی که داشته باشد، این ویزگی را ندارد. " - دقیقا اینجا پیام صالحی داره کار را خراب تر میکنه. قبلا هم نظرم رو در یک پست دیگه نوشته ام. پیام صالحی نه از نظر اخلاقی و نه هنرمند بودن به پای علی پهلوان نمیرسد. خیلی تابلو هست که پیام صالحی بدون منطق و جو زده داره اریان رو به بن بست نزدیک تر میکنه

من به عنوان یک هوادار قدیمی اریان وظیفه خودم میدونم از این شلوغ بازی پیام صالحی انتقاد کنم. من همیشه گفته ام که علی، نینف و سیامک ستون فقرات شخصیت و پیشرفت آریان بوده اند و هستند. دقیقا همون هایی که در تمام این سالها آریان رو به اوج رسوندن و امتداد موفقیت آریان در گرو خلاقیت و هنر و گذشت اینها بوده. البته بقیه اعضا هم بوده اند ولی یا به اندازه این سه نفر هنرمند نبودند یا گذشت نداشتند. پیام صالحی هرگز نمیتونه نقش منجی رو برای آریان اجرا کنه به چندین دلیل؛ یکیش اینکه پیام هرگز به اندازه علی و سیامک هنرمند و ستاره نیست. بهترین اهنگ های اریان که تو ذهن ها مونده رو کی ساخته؟ گل افتابگردون، یاس کبود، مسافر، پرواز، بمون تا بمونم، شاپرک، طلسم، بی تو با تو، تو که با من باشی و کلا همه کارهای هیت آریان. اصلا سهم پیام صالحی بجز قصر شنی، غریبه و نگو(با اصلاح علی) چی بوده؟ این از کار حرفه ای پیام.
از نظر اخلاقی کی بود که البوم و کنسرت انفرادی داده؟ کی علارغم ناراحتی اعضای گروه البوم و کنسرت گذاشته؟! کی از راه محبوبیت از طریق اریان شرکت سون رو ایجاد کرده و کلی پول دراورده. شهرتی که اگر منطقی باشیم و سهم هر کس رو به خودش بدیم بیشترش باید به علی و سیامک و نینف میرسید و بعد شراره.
آقای صالحی عزیز، درسته برخی هواداران احساسی هستند و شاید بازی بخورن ولی بین طرفدارهای آریان آدم هایی هستند که کل ماجراها و مصاحبه ها و خاطرات اریان رو میدونن. حداقل اونهایی که رسانه ای شده رو میدونن.
الان شما دقیقا دارین خودتون رو به علی ضمیمه میکنید که باز به سود شخصیتون برسید. اصلا از لحن حرف زدنتون و از هیجان بی دلیلتون خوشم نمیاد. درسته رجب پور پدر اریان نیست ولی شما همه دایه مهربان تر از مادر نشوید.

در ضمن کاملا با فرزانه آریانی موافقم. و با علی آریانی کاملا مخالف. مطمئن هستم اگر الان نینف هم تهران بود اینقدر جرو بحث نمی کرد. مثل سیامک که اصلا وارد این بازی ها نشده. بعضی ها به دنبال حل مسئله نیستند بلکه دنبال سود خودشونن.

از این ده پانزده اهنگی که پیام صالحی تو این چهار سال ریلیز کرده کدومش موفق شده؟ دو اهنگ "از روزی که رفتی" و "تو که با من باشی" به کل کارهای پیام صالحی می ارزه.

نکته اخر هم اینکه میخواستم بگم خاک بر سر آهنگی و البومی که بعد دو سال تاثیرش از بین میره - اقای رجب پور راست میگن دقیقا اخر بهار سال 91 البوم اریان 5 تکمیل شده - و نه چهار سال پیش - تو دو سال اینقدر تاثیر اهنگ از بین میره؟!!! اینجا میخوام از آقای پهلوان انتقاد کنم که اینقدر رو تنظیم آهنگ ها وسواس دارن. به خدا تنظیم ده سال پیش پرواز نینف از تنظیم سه سال پیش نیما وارسته بهتره. اهنگ دستای تو داریوش چهل ساله شنیدنیه و کلی اهنگ دیگه.

جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 03:24

تو قسمت آخر حرفاتون میخواستید نشون بدید نمیخواید طرف کسی رو بگیرید ولی کاملا واضحه هدفتون تخریب آقای صالحیه.
وقتی گروه مدت زیادی فعالیت رسمی نداشته پیام صالحی اشتباه کرده تکی آهنگ داده؟
وقتی با خرج خودش به خاطر خودش و هواداراش آهنگ میده یعنی عامل فتنه است؟
در ضمن قرار نیست هرکسی از نظر مالی موفق میشه حتما عوض بشه. خدا اموال آقای صالحی رو بیشتر کنه ما که بخیل نیستیم.
در هر صورت آقای نصیری شما هم نظرتون رو گفتید مثل بقیه کاربران سایت ولی وقتی قراره یادداشت شما تو این سایت منتشر بشه و عده زیادی اونو بخونن بهتره یک مقداری کمتر مغرضانه باشه نسبت به نظرات بقیه کاربرا
موفق باشید

جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 14:22

بله واقعا آقای مهندس پهلوان همیشه صداشون خاطر انگیز بوده وهست و پایه گذار آریان هستند....آریان بدون علی عزیز هیچ است....اصلن آریان بخاطر صدای ایشونه که همه دوسش دارن و مسبب تمایز از سایر موسیقی ها شده است...البته عرض کنم...در یک گروه همه اعضا موثرند ونمیتوان گفت که تنها علی عزیز بوده....این گروه ماندنیست فقط باید صبر داشت...خدا بزرگ است...خدایی که همیشه با این گروه بوده حالا هم هستش...من در این چارده سال از تمام اعضای آریان تشکر میکنم...همینطور صبر و تحمل اعضای این گروه رو تحسین میکنم...آریان از همه لحاظ برای ایرانی ها الگو بوده و هست...ایشالله همه چی درست میشه به لطف خدای بزرگ آریان

جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 16:51

روانکاوی پیام صالحی توسط شما کار درستی نیست. اینکه پیام بیزنسمن و ... هستش یک واقعیته، اما به نظرم منطقی نیست که بخوایم از این واقعیت به این نتایجی که شما رسیدید برسیم. به نظرم میاد ادعاهایی که درباره رویکرد پیام کردید صرفا می تونه در حد یک دیدگاه شخصی باشه، و نه یک تحلیل منطقی و مبتنی بر واقعیات. نکته دوم، تحلیلتون از جایگاه اعضای گروه هم زیاد دقیق نیست. در مورد گلزار باهاتون موافقم، گلزار واقعا نقش خاصی نداشت، سه تا گیتاریست برای گروه کافی بود. در مورد نینف هم درسته که گروه "ادامه داد"، اما باز باید در نظر داشت که تنظیم هر 4 آلبوم آریان دست نینف بوده و نینف هم سبک خیلی خاصی داره. میشه غیبتش رو تو تک آهنگ های بعد از رفتن نینف دید. انکار نمی کنم علی نسبت به پیام صدای آریانی تری داره، ولی خیلی بعید می دونم با رفتن پیام دیگه بشه گفت آریان آریانه، به خصوص برای طرفدارهای آریان. صدای پیام هم در نوع خودش تو تاریخ موسیقی پاپ ایران خاصه و طرفدارهای خودش رو داره. بعیده بشه با یک خواننده جوان تعویضش کرد.

جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 18:31

بیشتر شما باید از سمت یه جریان یا اشخاصی شارژ شده باشین برای تخریب چهره پیام صالحی در نشریات و عموم...
به هر حال نظر شخص شماست نه همه و نیازی نیس نظر شخصی افراد تو یه همچین سایتی منتشر بشه!
آقای پیام صالحی دلسرد نشید که دل ما آریانی ها با شماست.

جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 18:34

شما خبرنگار محترم چیو میخوایی ثابت کنی ؟؟
با این مصاحبه فقط میخواهی پیام صالحی رو خراب کنی.خجالت بکشید
شما کی هستین که نظر در مورد صدای اعضای گروه اریان میدین؟!
این مصاحبه فقط خواستید طرف محسن رجب پور رو بگیرید.
بابا بسته دیگه اریان به چه زبونی بگه که دوست نداره با ترانه کار کنه.
در مورد اقای صالحی هم به خودشون مربوطه کی گفته تو کارهاشون موفق نبوده؟!

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 11:53

خطاب به جناب آقای دکتر صالحی عزیزم

با این آیه ی شریفه شروع میکنم..
.ومکروا مکرالله والله خیرالماکرین >>>>>>
جناب دکتر عزیز...آقای صالحی خوبم...اخبارهای بسیاری درباره شما گفته شده...خواهشا جدی نگرید...همه دنبال این هستند که گروه رو بپاشند...ما همیشه شما رو قبول داریم و خواهیم داشت...خب اینجا ایرانه...پر از حسود وجود داره...تا افرادی چون شما انقدر به موفقیتهای بزرگی میرسن سریع میخوان با شایعاتی نابودشان کنند...امید الآن آریان مخصوصا در این شرایط شماهستید...شما نباشید آریان هم نیست...من به شما افتخار میکنم آقای دکتر صالحی ...به این افراد سودجو وبد ذات توجه نکنید با این کاراشون فقط میخوان شما را میکسآپ کنن...مرسی از حضور فعالتون...یک کلام...ایول....دمتون گرم...شخصا پشتتونم...هرکس بخواد این کار رو بکنه و شما رو خراب کنه نابودش میکنم....فداتون بشم....موفق و آریانی در پناه خداوند باشید

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 15:37

اميدوارم آريان هميشه با تمام اعضاي اصليش پابرجا بمونه.به هرحال بايد همه ي اعضاي گروه باشن تا آريان،آريان بشه.

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 15:54

آقای نصیری پازل هنوز تکمیل نشده قطعه اصلی پازل سرنوشت آریان در دست علی پهلوانه که باید بیاد و تکمیلش کنه. پیام صالحی تو فعالیت مستقلش نتونست هواداران جدیدی خیلی جذب کنه و هیچکدوم از آثارش هیت نشده. کسانی که کارهای مستقل پیام صالحی رو دنبال میکنند جمعی از طرفداران گروه آریان هستند که به دلیل کم کاری آریان به سمت پیام صالحی جذب شدند.
به همین دلیل هم تصمیم پیام صالحی برای استفاده از آریانی ها تو آلبوم مستقل خودش منطقیه چون جور دیگه به نتیجه نمیرسه.
من قسمتی از حرفای آقای رجب پور رو قبول دارم ولی منتظرم ببینیم حرف علی پهلوان چیه.
به نظرم البوم 5 منتشرکنند تا طرفداراشون بیشتر از این ناامید نشن.

در آخر درگذشت استاد محمدرضا لطفی رو به جامعه موسیقی ایران و هنردوستان تسلیت میگم.

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 21:26

هسته اصلی : علی پهلوان وپیام صالحی . ودر کنار آنها تک تک اعضای گروه .(زنده باد آریان)

شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 22:09

هسته اصلی : علی پهلوان و پیام صالحی هر دو بنیان گذار و در کنار آنها تک تک اعضای آریان.(((زنده باد آریان))))

یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 - 01:46

ای غریبه از کجایی ک واسه من مگساری تو همونی آریان قبلیه من ک تو قلبم ی صدای موندگاری.رفتن تو(علی پهلوان عزیزم) برای من تیره و تار بود.موندنت اما ی رویا ی رویای موندگار بود.وقتی بودی(علی عزیز)تو ایران همه فصلا واسه من مثل بهار بود.تو ک رفتی غم دنیا ی یادگار بود.به همه گفتم ک هیچ چیز تو دنیا صدای آریان نمیشه.
این روزا ک نیستی دلم بدجوری دلتنگته(علی عزیز)
حالا جز ناله و گریه و دعا واسه من درمون نمونده.....
خودت که نیستی ولی صدات همیشه تو گوشمه

دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 22:22

به نظر من بارفتن نینف یکی از اجزای مهم گروه اریان بود اریان کمی کارش مشکل تر شد مطمئن باشید که با رفتن پیام صالحی که بنیان گذار اریان است گروه از پا می افتد

پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 10:16

آریان با همه اعضاش شده آریان . همه سهیم هستن و حتی رضا گلزار و امیر مستعد کلی زحمت کشیدن واسه آریان . مطمئن باشید اگه اونا روزهای اول با آریان نبودن آریان اصلا متولد نمیشد . پیام و علی هر دو با هم خوب هستن و مکمل همدیگه هستن . ما از آریان انقدر خاطره خوب داریم که اگه 10 سال هم آریان تعلیق بمونه باز آریانی هستیم/// همیشه تنگ غروب بی تو دلگیره آسمون کاره ای نیست دله من گیره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ما آریان ها هستیم | موسیقی ما