برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین گفت‌وگوی خواننده «یکی هست» در مورد روزهای بیماری؛
مرتضی پاشایی: فقط به عشق هوادارانم با بیماری مبارزه می‌کنم
موسیقی ما - خواننده آلبوم «یکی هست» در ادامه تور کنسرت‌های خود در شهرستان‌ها، در روزهای میانی اردیبهشت‌ماه سال جاری در کرمانشاه به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش «موسیقی ما»، مرتضی پاشایی در روزهای 14، 15 و 16 اردیبهشت‌ماه در سالن «انتظار» شهرستان کرمانشاه روی صحنه رفت تا پذیرای دوستدارانش در این خطه از کشور باشد. این خواننده که در ماه‌های گذشته حواشی و شایعات زیادی را پشت سر گذاشته، در حالی در این شهر غربی به اجرای برنامه پرداخت که به دلیل استقبال قابل‌توجه از این برنامه، او مجبور شد به جاری 4 سانس، 7 سانس در این شهر کنسرت برگزار کند و تمام بلیت‌های این کنسرت‌ها ظرف 48 ساعت به فروش رسید.

از نکات قابل‌توجه این برنامه، اجرای ساعت 10 صبح این خواننده در روز دوم این برنامه بود که باعث شد او در یک روز در 3 سانس (10 صبح و 6 و 9 شب) روی صحنه برود. برگزاری منظم و به دور از هرگونه حاشیه و بی‌نظمی از جمله نکات مثبت این برنامه بود تا بسیاری از اهالی رسانه که برای پوشش خبری این برنامه در محل کنسرت‌ها حضور داشتند، این برنامه‌ها را جزو منظم‌ترین برنامه‌هایی بدانند که تاکنون برای پوشش رسانه‌ای به آنجا اعزام شده‌اند. «فریدون معتمدیان» تهیه‌کننده و برگزارکننده این کنسرت‌ها بود که خود نیز جزو روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه قدیمی در استان کرمانشاه است.

این تهیه‌کننده درباره کلیت این برنامه توضیح داد: «استان کرمانشاه از جمله استان‌های فرهنگی با سابقه‌ای کهن در زمینه فرهنگ و هنر است و استقبال از این برنامه نشان داد که چقدر مردم این خطه از کشور پیگیر مسائل فرهنگی در کشورند.»
وی افزود: «در ماه‌های آینده و با توجه به بازتر شدن فضای فرهنگی کشور پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، قصد داریم با ترویج این‌گونه برنامه‌های فرهنگی در کرمانشاه، مردم این استان را بیش از پیش در چنین برنامه‌هایی دخیل کنیم و امیدواریم بتوانیم سهم اندکی در پر کردن اوقات فراغت جوانان این استان داشته باشیم.»

مرتضی پاشایی در این اجرا با ارکستر کامل و به سرپرستی «پیمان عیسی‌زاده» و رهبری «حامد طاهری» به اجرای برنامه پرداخت و همچون همیشه «مهدی کُرد» مدیریت اجرایی کنسرت را بر عهده داشت.

این خواننده با قطعه «باید کاری کنی» روی صحنه آمد و در ادامه قطعات پُرطرفدارش از آلبوم «یکی هست» و سایر تک‌قطعاتش را به اجرا در آورد و در اواسط اجرایش رو به حاضرین گفت: «من کلا دو بار به شهر شما سفر کرده‌ام. اولین سفر من به دوران سربازی‌ام برمی‌گردد و مطمئن‌ام که نمی‌دانستید من در کرمانشاه سرباز بوده‌ام! از آن سال‌ها خیلی گذشته و حالا اولین کنسرت‌ام را در این شهر برگزار می‌کنم و از این بابت خوشحالم.»

پاشایی در ادامه برنامه‌اش نیز با اجرای قطعاتی چون «جاده یکطرفه» و «ستایش» توانست لحظات بااحساسی را برای دوستدارانش خلق کند تا همین فضای مثبت و صمیمی باعث شود در اواخر برنامه رو به حاضرین بگوید: «این برنامه یکی از بهترین برنامه‌هایی بود که تاکنون روی صحنه برده‌ام و بابت این انرژی خوب و ویژه از شما ممنونم.»
 
***

گفتگوی «موسیقی ما» با مدیر برنامه‌ها و مدیر اجرایی کنسرت‌های مرتضی پاشایی
مهدی کُرد: مرتضی پاشایی یک انسان باشرف است
 
مدیر برنامه‌های «مرتضی پاشایی» معمولاً تعامل خوبی با برنامه‌گزارهای شهرستان دارد و همواره سعی دارد بهترین فضا را برای اهالی رسانه فراهم کند. وی در حاشیه برگزاری کنسرت کرمانشاه این خواننده درباره برخی مسائل که هرگز حاضر به سخن گفتن درباره آنها نبود، صحبت کرد:
 
* یکی از اتفاقاتی که خیلی در ماه‌های گذشته مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، تراشیدن موهای سر شما و اعضای گروه بود تا از این طریق به نوعی سعی در روحیه دادن به مرتضی پاشایی کنید.
به‌هرحال زندگی ما در مقاطع مختلف فراز و نشیب‌های زیادی داشته و دارد و در این مقطع هم تصمیم به این کار گرفتیم. مرتضی خیلی جاها در کنار ما بوده و مشکلات‌مان را با هم حل می‌کنیم. ما به دوستی‌هایمان بیشتر از کار اهمیت می‌دهیم و همین باعث شده برخی تصمیمات‌مان هم تحت‌الشعاع این دوستی‌ها قرار بگیرد.
 
* تو در همه این مدت که شایعه‌های زیادی درباره مرتضی گفته شد، در کنارش بودی. فکر می‌کنی روحیه بالای مرتضی در مبارزه با این مشکلات از کجا آمد که او توانست به مشکلات جسمی‌اش فائق بیاید؟
مرتضی آنقدر از مواجهه با دوستدارانش انرژی می‌گرفت که حتی به ما هم انرژی می‌داد. او در این مبارزه زندگی‌اش را انتخاب کرده بود و برای آن جنگید، با انرژی تمام و قدرتی که خدا به او داده بود.
 
* در سال‌هایی که با مرتضی بوده‌ای، قطعاً فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده‌ای. تلخ‌ترین و بهترین اتفاق دوران مشترک کاری تو و مرتضی کدام بوده است؟
بدترین اتفاق اجرای ارومیه بود. با یکی از دوستان روی صحنه ایستاده بودیم و فشار جمعیت را می دیدیم. همان لحظه به آن دوست گفتم اگر این در بشکند، چه اتفاقی ممکن است در سالن بیفتد؟ همان لحظه درب بزرگ ورودی سالن از فشار جمعیت شکسته شد و سیل مردم وارد سالن شدند. چیزی حدود 6 هزار نفر. تهیه‌کننده و برنامه‌گذار همه فرار کردند. من و مرتضی و گروه ماندیم با 6 هزار نفر آدم. واقعاً آن برنامه وحشتناک بود. ولی خدا را شکر به خیر گذشت.
 
* و بهترین خاطره؟
اجرای بندرعباس. مرتضی اصلاً اوضاع جسمی مناسبی نداشت. در اوج بیماری‌اش بود و حتی کار به جایی رسید که تصمیم گرفتیم برنامه را کنسل کنیم. ولی اصرار خود مرتضی باعث شد برنامه را نگه داریم. مرتضی مثل تیرخورده‌ها بود. در آنتراکت برنامه به پشت‌صحنه می‌آمد و فقط از شدت درد دراز می‌کشید. ولی باز هم کوتاه نیامد و تا ته برنامه ایستاد و خواند و سالن را به بهترین نحو ممکن مدیریت کرد. در طول آن دو سانس اجرا من اشک شوق می‌ریختم که چطور یک نفر می‌تواند به عشق هوادارانش تا این حد از خود گذشتگی داشته باشد. آن روز را هرگز فراموش نمی‌کنم. این اولین بار است که درباره آن روز حرف می‌زنم.
 
* سوال آخر. سقف آرزوهای تو به عنوان یک مدیر برنامه چیست؟ دوست داری خواننده‌ات به کجا برسد؟
آرزو می‌کنم مرتضی هر جا که هست با قدرت تمام همین کیفیت را در اجراهایش حفظ کند و همیشه بهترین باشد. مرتضی پاشایی یک انسان باشرف است و لیاقت‌اش خیلی بیشتر از اینهاست. بارها شده که برنامه‌ای لغو شده و طبق قرارداد ما می‌توانستیم مبالغ کلان را که به عنوان دستمزد به ما تعلق می‌گرفت، درخواست کنیم. ولی مرتضی می‌گفت: «این پول را برگردانیم. اخلاقی نیست.» این اتفاق بارها افتاده و به‌خاطر همین چیزهاست که اعتقاد دارم مرتضی سوای همه قابلیت‌های هنری‌اش، انسان بزرگی است. شاید همین بزرگی روح اوست که باعث شد خدا کمک‌اش کند و بتواند با این قدرت با بیماری‌اش مباررزه کند.
 
***
 
اولین گفتگوی خواننده آلبوم «یکی هست» بعد از شایعه‌های تمام‌نشدنی درباره بیماری‌اش:
مرتضی پاشایی: فقط به عشق هوادارانم مبارزه می‌کنم
 
حالا از یک اجرای موفق برگشته و ساعت یک صبح است. اینجا لابی هتل «پارسیان» کرمانشاه است. به جز چند خدمه هتل کسی بیدار نیست و «مرتضی پاشایی» رو‌به‌روی من نشسته و می‌خواهد برای اولین بار درباره همه شایعه‌های چند ماه گذشته صحبت کند. کدام حاشیه‌ها و شایعات؟ صحبت‌ها و روایت‌های مختلفی درباره او سر زبان‌ها افتاد. خبر فوت‌اش بارها در فضای مجازی دست به دست شد. از او به عنوان یک بیمار سرطانی نام برده شد و خیلی‌ها حتی اوایل اردیبهشت را آخرین روزهای فرصتی دانستند که پزشکان به او داده‌اند! صحبت‌هایی تلخ و ناراحت‌کننده که باعث شد خیلی از طرفدارانش دوران سختی را سپری کنند. اما اصل ماجرا چه بود؟ چرا هیچوقت درباره‌اش صحبتی نشد؟ سکوت این خواننده چه دلیلی داشت؟
این گفتگو را تا انتها بخوانید تا پاسخ همه سوال‌هایتان را بگیرید.
 
* سوال اولم را می خواهم درباره خودت بپرسم. «مرتضی پاشایی» از کجا شروع شد؟
خدا خواست. این جواب کلیشه‌ای است، ولی واقعاً جواب دیگری برایش ندارم. ملودی‌هایی داشتم و ساختم و منتشر شد. مردم دوست‌شان داشتند. برای خودم جالب بود. می‌خواهی یک اعتراف بکنم؟
 
*  بگو.
بعضی وقت‌ها به این فکر می‌کنم که این ملودی از کائنات به من رسیده. با خودم می‌گویم خدایا این از کجا آمد؟
 
* امشب روی سن گفتی که در کرمانشاه سرباز بوده‌ای و امشب برای بار دوم به این شهر آمدی. چه احساسی در این دو بار حضور متقاوت در این شهر داشتی؟
دو حس متفاوت. دوران سربازی فقط احساس غربت داشتم. حس بدی بود. امشب ولی همه‌چیز پر از انرژی بود. حالم خوب شد از انرژی مثبتی که گرفتم.
 
* برویم سر اصل موضوع؟
(می‌خندد). برویم.
 
* مرتضی! در ماه‌های گذشته به قدری در مورد تو صحبت و روایت‌های مختلفی منتشر شده که همه دچار یک سردرگمی پیچیده در مورد احوالات جسمی تو شده‌اند. لطفاً یک بار برای همیشه درباره این صحبت‌ها و بیماری و مشکلات جسمی‌ات شفاف و صریح حرف بزن؟
همه آدم‌ها در زندگی‌شان دچار برخی اتفاقات و مشکلات می‌شوند. خبر بیماری‌ام به یک‌باره به من داده شد، ولی این موضوع آنقدرها هم تلخ و مهم نبود که خیلی‌ها حتی ماجرای فوت من را هم پیش کشیدند!
 
* خُب این بیماری تا چه حد جدی و خطرناک بود؟
من آدمی هستم که در هر شرایطی سعی می‌کنم از زندگی لذت ببرم. هر مشکلی هر چقدر هم که بزرگ و سخت باشد، حل شدن‌اش دست خود آدم‌هاست.
 
* خُب بعد از اینکه فهمیدی مشکل جسمی‌ات جدی است، چه تغییری در زندگی‌ات رخ داد؟ نگاهت به دنیا و زندگی تغییر کرد؟ هدف‌گذاری‌ات برای آینده‌ات چطور؟
ببین من دچار یک بیماری شده بودم که باید دوران نقاهت‌اش را پشت سر می‌گذراندم. تحت نظر بودم و هیچ تغییری در زندگی من رخ نداد. زندگی من طوری است که همیشه سعی دارم آن را به بهترین شکل بگذرانم. انرژی‌ای که در این مدت از طرف هوادارانم به سمت‌ام آمد، باعث شد خیلی روحیه بگیرم. اگر آنها نبودند، باور کنید خودم را می‌باختم. فقط به عشق هوادارانم مبارزه می‌کنم. همه‌چیز هم تحت کنترل است. خدا را شکر می‌کنم بابت این اتفاق و تغییر که باعث شد از این به بعد حواسم به خودم و و ضعیت سلامتی‌ام باشد.
 
* این ماجرا تغییری در رویه کاری‌ات به‌وجود آورد؟
نه. من تور کنسرت‌هایم را داشتم و مراحل درمانی‌ام را در این مدت طی کردم. دکترها هم وقتی می‌دیدند که تا این حد انرژی دارم، کارشان را بهتر پیش می‌بردند. همزمان روی آلبوم هم زوم کرده بودم. قرار بود تابستان منتشر شود که حتماً این اتفاق خواهد افتاد. منظورم این است که بیماری اصلاً باعث نشده از کارهایم عقب بیفتم.
 
* در مورد آینده چه فکری داری؟ در هر شرایطی باز هم قرار است از زندگی‌ات لذت ببری و در پی آرزوهایت باشی؟
ما ایرانی‌ها عادت داریم به شایعات دامن بزنیم. من کنسرت‌هایم را دارم و آلبومم را هم با قدرت منتشر می‌کنم. عمر دست خداست. من همه‌چیزم را از خدا دارم و باقی را هم به خودش سپرده‌ام. ولی باز هم تأکید می‌کنم. لطف طرفدارانم را در این اوضاع مساعد روحی و جسمی‌ام هرگز از یاد نمی‌برم. آنها باعث شدند که بتوانم سرپا بایستم.
 
در ادامه می‌توانید عکس‌های «کورش جوان» را از حاشیه و متن کنسرت کرمانشاه «مرتضی پاشایی» ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 13:34

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 17:03

مرتضی پاشایی قطعا یکی از بهتریناست ولی راستیتش از مصاحبه کردنش خوشم نیمد
واضح حرف نزد
به هر حال امیدوارم هیچ مشکلی نداشته باشه و مث همیشه بترکونه

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 17:10

واقعا مرتضی پاشایی انسان شریف وبااخلاق وبزرگیه
درکنار صدای بی نظیرش ، اخلاق خوب وشخصیت مهربونش میتونه واسه هرکسی الگو باشه.
همیشه بهترینارو واسمون رقم زده
ایشالا که بااین روحیه خوبش سلامتیشو زودتر بدست میاره
ماطرفداراش همیشه پشتشیم و حمایتش میکینیم
مرتضی عزیز دوستت داریم تاابد.

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 18:41
امپراطورپاپ مرتضی پاشایی

باهات موافقم مرتضی جون یکی ازبهتریناست وهیچ کس به پاش نمیرسه ایشالا خداتمام حسوداشوشرمنده کنه

5.161.165.20
شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 17:31

مرسی موسیقی ما....
مرتضی،ماهم از صدای تو انرژی میگیریم...ازمون دریغ نکن....

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 17:36

دمت گرم.خیلی مردی.واقعا مرتضی صدای زیبا و دلنشینی داره.خیلی هم دوست داشتنیه.

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 19:01

مرتضي پاشايي خيلي چيزها رو ثابت كرد ...
1- كسي كه با تقليد از يه نفر معروف ميشه يه روزي ممكنه يكي هم بياد و از خودش تقليد كنه و معروف بشه حتي بيشتر از قبليه . ( كسي كه موسيقي پاپ رو دنبال ميكنه ميدونه چي ميگم )
2- اگه خدايي نكرده بيمار بشي ميتوني باعث ديده شدن خيليا بشي كه حتي حاضرن باهات بخونن ....
3- ميشه با سخت ترين شرايط بهترين لحظات رو تجربه كرد ( البته اگه شانس داشته باشي و يه كم معروف باشي كه ديگه چه بهتر ! )
و خيلييييي چيزهاي ديگه كه مردم با هوش ما قطعا خودشون بهتر ميدونن .
با تشكر از موسيقي ما كه مثل هميشه ميدونست با كي مصاحبه كنه ! ...

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 21:43
tara tehrani

البته اون مورد اول قبل از این هم توسط خیلیها ثابت شده بود یگانه نمونه بارز این قضیه اس کاملا
در مورد شماره دو هم واضح بگید منظورتون کیه ؟؟ گلزار یا یگانه که توو کنسرت اومد خوند ؟ مورد سوم هم شما یجوری اومدی نوشتی که انگار مرتضی اراده کرده مریض بشه من میدونم منظور شما اینه که مرتضی الکی گفته سرطان داره موهاش هم الکی تراشیده چون بهرحال هرکس سرطان داره انقد کنسرت نمیره و علامت سرطان فقط ریزش مو نیست و داستان اصن سرطان نبوده و زخم معده جزیی بوده و اینا هم گفتن چه بهتر یه کم معروف میشیم و خود مرتضی تووی فیسبوکش میگفت من مریض نیستم بعد توو برنامه شبکه دو پرسیدن ازش شیمی درمانی میکنی گفت اره ! و چرا موی سر نداره ولی موهای ابروهاش هستن .....من منظورتون رو میدونم ولی واقعا بعیده اینجوری باشه یکم خوشبین تر هم میشه بود بعدش هم منظورتون چیه که میگید میدونید باید با کی مصاحبه کنید اینجا از همه خواننده ها مینویسن ولی واقعا خیلی وقتا از کنسرتهای مرتضی چیزی نمینویسن اصن چرا همیشه شعبون یه بارم رمضون :\

5.236.225.240
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 11:13
عاشقان مرتضی پاشایی

خانم tara
لطفا مراقب حرف زدنت باش
واقعا برات متاسفم
خدا به اندازه نیتت بهت بده
من خودم وبلاگ دارم درباره مرتضی پاشاییwww.only-pashaei.blogfa.com
تمام اخبار دست اولو اونجا میذارم
خودم دانشجوی پزشکی هستم واز تمام مراحل خبر دارم
شماام کاملا میشناسم طفدار عزیز سامان جلیلی!!!!
بارهام تو کامنتاتون با مرتضی پاشایی وطرفداراش مشکل داشتی که نمیدونم واسه چی محبوبیت زیادی مرتضی پاشایی بهت فشار آورده
مرتضی پاشایی قبل بیماریشم معروف بود
محض اطلاعتون قبل اینکه سرشو بتراشه هرکجا میرفت کنسرتاش تمدید میشد
توتهرانم که کنسرت میذاره برعکس بقیه خواننده ها 3 هفته قبل بلیطا sold out میشه یعنی کاملا فروخته میشه
چقدر بعضیا حرف الکی میزننو بیخود قضاوت میکنن
مرتضی پاشایی زخم معده داشته که به مدت خیلی طولانی وزیادی تو معدش بوده
از هر پزشکی که بپرسی متوجه میشی ومیفهمی که اگه هر مشکل معده سریع برطرف نشه در طولانی مدت زمینه ابتلا به سرطان رو ایجاد میکنه
مخصوصا اگه مشکل گوارشی یا معده از نوع زخم باشه
مرتضی پاشاییم زخم داشته ومتاسفانه تبدیل به سرطان شده
من از قبلم که مرتضی پاشایی مصاحبه کردو گفت زخم معده دارم ومشکلم حاد نیست میدونستم سرطان داره چون بیمارستانی که میره وتحت درمانه رو میشناسمو خبراش بهم رسیده
پس شما حرف الکی نزن که بعدا شرمنده نشی

46.224.95.62
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 11:17
عاشقان مرتضی پاشایی

درضمن خانمtara
درمورد بحث تقلید:
الان به همین سامان جلیلی شماام دارن انگ تقلید از یگانه رو میزنن
مرتضی پاشایی جنس صداش شبیه یگانه هست
وگرنه تقلیدی نکرده واتفاقا به همه ثابت شد که سبک مرتضی پاشایی کاملا جدا از یگانه هستش وگرنه تااین حد طرفدار نداشت!!!!
واقعا مد شده توایران که فقط بلدن یه نفرو با قبلی مقایسه کنن
واینکه محسن یگانه ومرتضی پاشایی واقعا رابطه خوبی باهم دارن چه خودشون چه طرفداراشون
پس بااسم بردن از یگانه سعی نکن رابطه طرفداراشونو خراب کنی.
مامحسن یگانه رو خیلی دوسش داریم وهرگز شب خاطره انگیزی رو که تو کنسرت 6 اسفند پاشایی واسمون رقم زد رو فراموش نمیکنیم.
منظور آقا مهران محمدرضاگلزاره که اتفاقا خود گلزارم میگه خوندن باخواننده های معروف باعث دیده شدن میشه پس شما کاسه داغتر از آش نشو.

46.224.95.62
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 11:21
عاشقان مرتضی پاشایی

و مورد آخر:
شما چون از پزشکی چیزی حالیت نیست وفقط از روی غرض حرف میزنی تارا خانم
باید خدمتت عرض کنم که موی ابرو نسبت به موی سر خیلی دیرتر میریزه
و هر کی که سرطان داره موهای سرشو میتراشه چون بعضی از قسمت های موهای سرش میریزه وبعضی قسمتا اصلا نمیریزه وبخاطر اینک نمای خیلی بدی پیدا میکنه ومجبورن کل موهاشونو بتراشن
واگه دقتم بکنی تو عکسی که کنار مهدی کرد انداخته میفهمی که ابروهاشم ریخته اتفاقا.
واقعا برات متاسفم تاحالا هیچ کس همچین تهمت وقضاوتی نکرده بود الا شما اونم از شدت حسودیت به محبوبیت این خواننده
خوب نیست که اینجوری حرف میزنی اول اطلاعاتت رو بالا ببر بعد بیا نسخه بپیچ که شرمنده نشی

46.224.95.62
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:17
راحله

خانم تارا آخه مگه میشه مرتضی پاشایی بیخودی بگه سرطان داره و الکی موهاشو بتراشه؟؟؟!!!!!!و این همه هواداراشو ناراحت کنه!!!!!!!!!لطفا یه حرفایی بزنین که با عقل جور در بیاد

46.62.167.175
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 17:46
آیلار

مرتضی پاشایی دیوونه نیست که الکی بگه بیماره منم حرف های وب عاشقان مرتضی پاشایی رو کاملا تایید میکنم چون دیروز که من رفتم بلیط کنسرتش رو بخرم هر کی میومد اونجا فقط بلیط کنسرت مرتضی رو می خرید در ضمن فقط تو تهران نیست که مرتضی هوادار داره تبریز خودش هم کلی هوادار مرتضی هست هر وقت میرم دانشکده بچه ها فقط توی بوفه آهنگ های مرتضی رو باز میکردند و گوش میکردند پس تارا خانم چرت و پرت نگو لطفا

2.186.211.98
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 18:47
امپراطورپاپ مرتضی پاشایی

تاراخانم این حرفایی که میزنی لایق مرتضی نیست این قدرشخصیت یه خواننده معروف روپایین نیاریه ادم که دیونه نیست همچین کاری کنه

5.161.165.20
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 20:16
tara tehrani

لطفا کامنت رو از اول تا اخر بخونید بعد جواب بدید و احترام خودتون رو دست خودتون نگه دارید من در جواب اون دوست گفتم که خوشبین باشید و اینا رو نگید بعد شما میای میگی مخالف پاشایی ام !!!! در ضمن محض اطلاعتون باید بگم خواهر من انترن پزشکیه من خودم خیلی راجع به سرطان ازش پرسیدم در مورد دوم هم بگم من گفتم این مسئله رو یگانه درباره شادمهر ثابت کرده من کی گفتم پاشایی داره از یگانه تقلید میکنه چرا یه بار درست کامنت رو نمیخونید که بعدا نخواین شرمنده بشید شما هرجور دوست دارید دارین کامنت رو میخونید اصلا چرا پای سامان جلیلی رو وسط میکشید چه ربطی داره ؟شما اگه توو عکس اخر ببینی متوجه میشی اتفاقا موی ابروهاش نریخته واین اصلا مهم نیست ...اصن من درباره گلزار چی گفتم که شما میگی کاسه داغتر از آش نشو ....اون اقا نوشته بود حتی حاضرن باهاش بخونن که منم منظورم این بود که گلزار باید از خداش هم باشه....من خودم از مخالفای این بحث تقلیدم شما یه بار با چشم باز بخون ببین من کجا نوشتم که پاشایی داره از یگانه تقلید میکنه واقعا تاسف اوره ...بعدشم من خیلی سعی کردم با احترام جوابتون رو بدم امیدوارم یه دور کامنت خودتون رو بخونید و یکم خجالت بکشید...

2.179.112.46
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 20:23
tara tehrani

در ضمن این رو هم با مدرک به من ثابت کنید که کنسرت 23 اسفند مرتضی 29 مرداد 2 مهر 6 اسفند کدوم تمدید شدن کنسرتهای شهرستان هم با اینکه اصلا دلم نمیخواد بگم اولین کنسرتی که تمدید شد لاهیجان بود که اگه یکم طرفدارش باشید میدونید کی بود

2.179.112.46
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 22:32
عاشقان مرتضی پاشایی

نخیر تارا خانم مث اینکه کامنت خودتو متوجه نشدی
دوباره بخونش اینو نوشتی:

من میدونم منظور شما اینه که مرتضی الکی گفته سرطان داره موهاش هم الکی تراشیده چون بهرحال هرکس سرطان داره انقد کنسرت نمیره و علامت سرطان فقط ریزش مو نیست و داستان اصن سرطان نبوده و زخم معده جزیی بوده و اینا هم گفتن چه بهتر یه کم معروف میشیم و خود مرتضی تووی فیسبوکش میگفت من مریض نیستم بعد توو برنامه شبکه دو پرسیدن ازش شیمی درمانی میکنی گفت اره ! و چرا موی سر نداره ولی موهای ابروهاش هستن

کاملا موضوع ابرو معروف شدن به واسطه بیماری رو وسط کشیدی
بعدش اومدی گفتی خوشبین باشیم که مثلا حرف خودتو رد کنی
ماهمه منظورتو کاملا متوجه شدیم
اتفاقا شما کامنتی رو که نوشتی درست نخوندی

این طرفم اومدی میگی بحث ماورایی وکائنات واقعا خنده دار بود وخندیدم...
حالا که مخالف پیدا کردی میزنی زیر حرفت
اینهمه که خوندن کامنتتو متوجه نشدن!!!!
خوبه هر بار که کامنت میذاری یبار کاملا بخونیش تا متوجه بشی کاملا.

شماها عادت دارین حرفتونو میزنین وتوهینتونو میکنین ، یا خودتونو پشت طرفدارای خواننده های دیگه قایم میکنین یا آخر حرفاتون میگین البته فلانی خواننده خوبیه ...

46.224.193.82
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 22:36
نيلوفر محمدي

تارا خانم طرز فكرتون رو تغيير بدين..
شما ميفرماييد مرتضي پاشايي قبل از بيماريش معروف نبوده يعني؟؟؟
بعد اين آمار رو از كجا بدست آورديد كه تازه معروف شده؟
بس كنين اين حرفارو لطفا..
مگه نميبينينش چه جوري رنگ و روش تغيير كرده؟
اين مرتضي پاشايي همون مرتضي پاشايي 2 3 سال پيشه؟؟
آخه چرا انقد پشت سره يكي صفحه ميچينين؟
من اين مدت فقط داشتم به اين فكر مي كردم كه چه كسايي هستن كه ين شايعات رو ميسازن..
حالا ميفهمم كيا هستن..
يه سري آدم حسود..
از يه ور ميگن فوت كرده و اين چرت و پرتا از يه طرفم ميگن اصن سرطان نداره و الكي انجوري كرده كه معروف شه..
بس كنين اين حرفارو..تا حالا واسه سلامتيه مرتضي پاشايي دعا مي كردم ولي حالا فهميدم واسه سلامتيه يه سري آدم بيكارو حسود كه كاري جز شايعه پراكني و حرف در آوردن ندارن دعا كنم..

در مورد كنسرتا هم بايد بگم كنسرت كرمانشاه 5 سانس تمديد شد+كنسرت 8 خرداد تهران+كنسرت تبريز+كنسرت لاهيجان و...
خيلي از شهر ها هم مثه اصفهان كه هنوز نرفته...

46.225.224.144
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 22:37
عاشقان مرتضی پاشایی

در ضمن تارا خانم:

همین الانم دومین باره که از حرفت پشیمون میشی:

چون کنسرت تهران مرتضی پاشایی که 8 خرداد بود به دلیل اینکه 3 هفته قبل از کنسرت همه بلیطاش بفروش رفت وحتی یکیشم باقی نموند 2 سانس دیگه 7 خرداد ماهم تمدید شد.(محض اطلاعتون)
دفعه های قبلیم که کنسرت تهران بود همه بلیطا 10 روز قبل بفروش میرفت ولی خود پاشایی تمدیشون نکرد چون برج میلاد کنسرت بقیه بود.

ودرمورد شهرستانا:
اینجا چیزی ننوشتن وگرنه:
کنسرت لاهیجان که خودتم گفتی تمدیدشد
کنسرت استارا4 اردیبهشت تمدید شد
کنسرت کرمانشاه 5 سانس تمدید شد!!!!!( رکورد زد ازاین بابت)
کنسرت کیش نوروز93 تمدید شد

وبقیه جاهام که رفته 2 روز کمتر اجرا نکرده
همین ماهم 4 سانس تبریز اجرا داره
پس حرفیو که درموردش اطلاعات نداری نزن لطفا

46.224.193.82
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 23:05
tara tehrani

اخه بیماریش چه ربطی به اون جمله کاینات داره من گفتم به اون جمله خندیدم که اونم طبیعیه چون انسان طبیعتش مضحکه یعنی نه تنها به چیزای خنده دار میخنده بلکه به چیزهای عجیب هم میخنده خب اینم عجیب بود دیگه یعنی چی پاشایی درد میکشه تو میخندی مگه من دارم به درد کشیدن اون میخندم ؟؟؟؟؟ من کی گفتم پاشایی معروف نبوده چرا چیزایی که دلتون میخاد رو میخونید نه متن منو ...بعدشم شما گفتی کنسرتهاش قبل از بیماریش هم تمدید میشد این همه کنسرتایی که شما گفتی دقیقا بعد از بیماریش بوده مثلن شما هوادار n اتیشه ی پاشایی محسوب میشی؟؟؟؟ بعدشم دوستان میگن حسودی میکنی اخه مگه من خواننده ام اهنگسازم ؟؟؟که بیام به اون حسودی کنم ای بابا شما دیگه کی هستین بعدش شما میای میگی تا مخالف پیدا کردی موضع عوض میکنی ...نه من شما رو میشنسم نه شما منو اینجا هم فضای مجازیه مگه مثلن شما چماق دستتونه که من بترسم موضع عوض کنم ...اون اقایی که اول کامنت گذاشته بودن نوشته بودن مردم ما باهوشن و این حرفا منم بهشون گفتم خوشبین باشن ...خانوم ایلار منم از شما یه خواهشی دارم اینه که شما فکری شدین انقدر فکر کردین چرت و پرت هم خودتون میگین ....بعد یه جناب پروفسوری میاد میگه کامنت خودتو متوجه نشدی اخه دانشمند مگه فیزیک هسته اییه خودم کامنت نوشتم بوعلی سینا که ننوشته ای بابا ...شما توو کامنت اولتون نوشتید که "محض اطلاعتون قبل از اینکه سرشو بتراشه هم هر جا میرفت کنسرتاش تمدید میشد "با این کنسرتهایی که نوشتی نشون دادی حتی نمیدونی که کی سرشو تراشیده ...فقط ادعاست ...

2.179.160.181
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 23:53
عاشقان مرتضی پاشایی

اولا کاینات واسه شما عجیبه نه همه!!!
دوما مرتضی پاشایی نگفته که حتما این اتفاق میفته یا خدا واسم میفرسته ملودیا رو گفته گاهی فکر میکنم که این ملودیا از کاینات میاد
یعنی اینکه همه چیشو از لطف خدا میدونه
یذره تحلیل کن بعد همه چیو مضحک فرض کن.

بعدشم اتفاقا من تاریخ دقیق کنسرتا و زمانی که پاشایی سرشو تراشیدو از شمام بهتر میدونم اوایل اسفند 92 بود که موهاشو تراشید .
قبل از شایعه بیماریشم پاشایی کنسرتای زیادی رو برگزار نکرده بود آخه کنسرت لاهیجان بود که تمدید شد غیر از اون جاهایی که میرفتن بلیطا محدود بودن که زود فروش میرفت

اردیبهشت 92 بود که کنسرت سنندج 1 سانس تمدید شد
اگه اجرای مرتضی پاشایی تو سالن شهدای خلیج فارس یاکنسرتای تهران وچالوس وسنندج وکرمان میدی که چه جمعیتی اومده بودن بعدش متوجه میشی که از اولش طرفدار داشته نه وقتی که موهاشو تراشیده
کنسرتی چالوس رو که قبل از کنسرت 6 اسفند تهران برگزار کرد واسه استقبال ودرخواست زیاد مردم از کنسرت سال قبلش بود

46.224.193.82
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 00:02
عاشقان مرتضی پاشایی

ماام که خودمون وبلاگ داریمو گزارش کنسرتا رو میذاریم نمیدونیم زمانا رو شما میدونی!!!!!!!!!!!
اگه اطلاعاتت خیلی قوی ودرسته پس باید تعداد کنسرتای قبل بیماریشم بدونی دیگه!!!
از روحیه خوبشه که بعد بیماریش کنسرتاشو کم نکرد هیچ زیادم کرد
بعدشم وقتی میگم از کامنتای خودت غافلی همینه دیگه
نوشتی اونجایی که مهدی کرد گفته مرتضی مث تیر خورده ها بود بازم خندیدم
میشه بفرمایی این ماورایی بود یا عجیب بود یا مضحک؟؟؟
کدومشه دقیقا که خندیدی شما!!!!

46.224.193.82
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 00:11
عاشقان مرتضی پاشایی

شمام مایلی هرجور دوست داری فکر کنی
همین آمارایی که میدی کنسرتایی که ازش تمدید شده مال زمان بعد بیماریش بوده
حرفتو ثابت میکنه که منظورت اینه که قبل بیماریش طرفدار نداشته حالا شما بگو منظورم این نبوده!!!!
(حداقل رو حرفت وایسا)
اصلااگه اینجوریه که بیماریشم باعث محبوبتر شدنش میشه اینم از لطف خدا وکائناته که بنظر شما عجیب وخنده داره.
شب خوش

46.224.193.82
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 01:41
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

میبینم که حمله ور شدین به سمت تارا خانم !!!! ایشون که چیزی نگفت بنده خدا اینجوری باهاش رفتار میکنید!!تارا خانم فقط گفت مرتضی پاشایی خودش رو زده به مریضی و وانمود میکنه خیلی مریضه در حالی که یه بیماری ساده داره !! حالا اینکه ایشون خودش رو زده به بیماری یا واقعا بیماره رو من نمیدونم ولی اگر واقعا بیماره خدا کنه زودتر سلامتیش رو بدست بیاره و بعد که ایشالا به امید خدا سلامتیش رو کاملا بدست اورد خوانندگی رو بذاره کنار بره در کائنات مشغول به کار بشه.

2.146.119.250
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 10:20
هانیه

تارا جان همه ی عالم آدم میدونن مرتضی یکی از بهترین های پاپ ایرانه و سامان جلیلی شما اصلن قابل قیاس با مرتضی نیست. سامان یه خواننده ی جدید و آماتوره. لصفن به مرتضی و پیشرفت خیره کننده ای که داشته حسودی نکنید

46.224.220.28
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 10:47
عاشقان مرتضی پاشایی

تارا خانم هرچی تو ذهنش بوده به زبون آورده وتحلیل کرده
بعد میگه گفتم خوشبین باشین!!!!
آقا مهران منظورش هیچکدوم از حرفای شمانبود هیچکسم مث شما استنباط نکرد.(زاییده تفکرات خودتون رو به بقیه نسبت ندیدن)

46.224.74.29
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 11:46
عاشقان مرتضی پاشایی

موسیقی ما توهین همه رو ثبت میکنی الا کامنتای ما رو که توهینم نکردیم!!!
ن.ت... نه که تواین پیج برعکس بقیه جاها خیلی در کانون توجهات نیستی بازم یه بحثی پیش کشیدی که بهت توجه کنن
احترام خودتو نگه دار اگه داری ومراقب حرف زدنت باش.
فهمیدن کائنات واین چیزا اعتقاد میخواد که از طرفدارای ش. ن بعیده!!!
هنوم طرفدارش هستی دیگه!!!افتخار کن همچنان
این شماها هستین که واسه دیده شدن هرکاری میکنید مرتضی پاشایی همه جوره معروف وپرطرفداره.
حیف که ما بلد نیستیم مث خودتون جواب همه رو بدیم والا یجوری باهات حرف میزدم که دیگه اینجا نیای.

46.224.74.29
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 12:58
hasan peymani

همه ساکتا فقط محسن چاوشی.
خسته نشدیدواقعا؟؟؟؟؟
کسی که حرف حالیش نمیشه بیخیالش بشید.
ما میگیم نره اون میگه بدوش.
taraخانوم جمع کن برو.

46.100.174.56
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 14:02
راحله

اقای نوید اون کسی که باید از خوانندگی خداحافظی کنه مشخصه کیه نه مرتضی پاشایی که همه دنیا هوادارشن.بعضی خواننده ها حتی میترسن یه بار کنسرت بذارن دیگه چه برسه اجرا تو همه شهرستانای ایران!!
شما توهم زدین که خواننده های مورد علاقتون از مرتضی بالاترن درصورتیکه تو خواب هم نمیتونین ببینین که خواننده هاتون یک هزارم مرتضی پاشایی محبوب و معروف باشن.

91.99.203.151
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 18:03
رها78

بازم ممنونم از اینکه این مصاحبه را انجام دادید تا بلکه شایعات کمتر بشن...
و در جواب شما تارا خانونم باید بگم کسی مثل مرتضی پاشایی نیاز ندارد که اینطوری جلب توجه کنه،چون کسی که با یه آلبوم تونست اینقدر خودش را بکشه بالا و این همه طرفدار جمع کنه و بشه با کسی که تاحالا سه تا آلبوم موفق داده مثل محسن یگانه مقایسه اش کرد واقعا نیاز ندارد الکی بگه من مریضم...
البته مرتضی پاشایی تمام تلاشش را کرد تا هواداراش را نگران نکنه و به خاطر همین بود که بارها تو صفحه ی فیس بوکش اعلام کرد من مریض نیستم ولی این شایعات که چند وقته اخیر همه را نگران کرده به حدی زیاد شده بود که مجبور شد تو این مصاحبه به سوالات پاسخ بدهد...
شما هم بهتر است به جای تخریب دیگران به فکر طرفداری از خواننده ی مورد علاقت باشی و حتی سعی نکنی بین دو تا خواننده و یا هوادارای دو خواننده مثل مرتضی پاشایی و محسن یگانه و یا هر کس دیگر تفرقه بندازی...
مرتضی پاشایی نیاز ندارد کسی اینجوری طرفدارش بشه...

2.190.146.56
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 18:29
رها78

واقعا متاسفم واسه بعضیایی که نمیتونن ببیبنن مرتضی پاشایی با بیماریش کنسرت های موفق و شلوغی را برگزار میکنه و فقط دهنشونو باز میکنن و هرچی دلشون میخواد میگن!!!
اگر قرار باشه مرتضی پاشایی از خوانندگی خداحافظی کنه بقیه باید برن بمیرن...
امیدوارم جوابتو گرفته باشی نوید ترابی!!!
هر چند...

2.190.146.56
سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 11:44
نيلوفر محمدي

اي بابا اين موضوعا به سامان جليلي چه ربطي داره؟؟
چرا همه چي رو باهم قاطي مي كنين؟؟
طرفدار سامان جليلي طرز فكره درستي نداره دليل نميشه به سامان جليلي توهين كنين و بگين كه خواننده خوبي نيست!!!
اينكه ميگين خواننده تازه كاريه درست..
خب همه بايد از يه جايي شروع كنن ديگه...
سامان هنوز آلبوم آلبوم مجازش نيومده..خب مسلمه كه تعداد زيادي نشناسنش..
حالا اينارو گفتم باهام بد نشين..همون قدر كه شما طرفدار مرتضي هستين منم هستم..
ولي اين كه بعضي از طرفداراي سامان طرز فكرشون اينجوريه،هيچ ارتباطي به خوده سامان نداره..
اسم اون بنده خدارو خراب نكنين..

46.225.224.144
سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 13:06
ایمان

سلام ..من همینجوری از روی کنجکاوی کامنت خانم تارا رو خوندم ..
واقعا همین جا وجود طرفدارای متعصب و دو اتیشه ای که حاضرن خودشونو الکی برای یکی فدا کنن مشخص میشه ..
واقعا حرف خانم تارا اینقدر بد بوده که شما اینطور جبهه گرفتید ؟؟
شانس اوردیم اینجا محیط مجازی بود ..وگرنه بنده خدا رو ترور هم میکردید ..
خوب حرفش رو زد ..که نظر خیلی های دیگه هم هست ..به نظر من هم درست بوده
چون طرفدارای پاشایی اینجا جمع میشن و متحد هستند حتی اگه حرفش درست هم باشه اینجور بهش هجمه میارند پزشک بودن خودشونو به رخ دیگران میکشن ..
شما اگه پزشک هستید در شان یک پزشک هست که اینجوری نسبت به یک خواننده تعصب داشته باشه و خودشو فداییش کنه بخواد به دیگران توهین کنه ..
میدونم میگید موضوع ربطی به شما نداره ..
ولی واقعا دلم میسوزه برا کسایی که الکی سنگ سینه دیگران رو به سینه میزنن ..
حدیث حضرت محمد ص بدبخت ترین انسانها کسانی هستند که اخرت خودشونو به خاطر دنیای دیگران خراب کنند ..بنده خدا نظر خودشو داد ..
مرتضی پاشایی اون دنیا شفاعت شما رو میکنه که حاضرید به خاطرش دل یه ادمو بشکونید ..
هر کسی نظری داره شما نمیتونید نظرشو تغییر بدید ..
این ماجرای مرتضی پاشایی حرف دل خییییلی هاست که خانم تارا هم بیان کردند ..

151.245.105.116
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 15:04
عاشقان مرتضی پاشایی

آقای ایمان
شما لازم نکرده به من بگین چی در حد شان من هست ویاچی نیست.
چه ربطی به شفاعت واون دنیا داشت؟؟؟
امثال شما ها از حسادتونه که این حرفا رو میزنین
آیا این درسته که امثال شما به یه نفر تهمت نا روا میزنین؟؟؟
بنظر خودتون اون دنیا بخشیده میشین؟
نه تنها باید از پاشایی حلالیت بخواین بلکه باید از طرفداراشم بخواین
منم سنگشو به شینه نزدم چون شماها با غرض حرف میزنین نه منطق براتون توضیح دادم که روشنتون کنم که متاسفانه نشدید
میگن اونیو که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو زده به خواب نه!!!
شما اگه خودتون واسه مطرح شدن ودیده شدن از هزار تا نیرنگ استفاده میکنین همه رو مثل خودتون نبینین.
اینا زاییده افکار شماست که همه اینا یه نمایشه.
اتفاقا اندک کسانی طرز فکر شما رو دارن الکی نفرمایید که حرف دل خیلیا رو زدن.
اینا حرفای انسانای حسوده
همین.

46.225.65.127
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 15:09
عاشقان مرتضی پاشایی

خوبه تا از کسی طرفداری میکنیم میشیم متعصب وبدبخت!!!!
شما آزادین هر طرز فکریو بنویسی وازش حمایت کنی ولی ما نباید در برار افکار اشتباه معدود آدمایی مث شما هیچ حرفی بزنیم.
درشان یه انسان نیست اینهمه تهمت و دروغ بستن به دیگری

46.225.65.127
پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 18:17
ایمان

سلام ..من چه جوری میخوام خودمو نشون بدم اقا یا خانم دکتر ؟؟ مگه کسی با اسم ایمان میتونه منو شناسایی کنه ؟؟ خواهشا به حرفات کمی توجه کن ..
من حرف حسابم اینه اگه واقعا پاشایی انقدر مریضیش حاد بود نمیتونست این همه کنسرت بذاره !!!
بخدا یه ادم سالم به زور میتونه این همه کنسرت اجرا کنه ..چه برسه به یک بیمار سرطانی !! بالفرض هم سرطان داشته باشه داره ازین موقعیت کمی سو استفاده میکنه ..
یه سوال ..چرا این هنرمندای ما اعم از بازیگر و خواننده و گرفته که تو کنسرت پاشایی اومدن به فکر مریضای بی نام و نشون نیستند که بر اثر تحریم پول یه قرص و امپولشون میلیونی رفته بالا دارن زجر کش میشن؟؟
کسی که مشهوره و مریض شده باید اینجوری ساپورت روحی و مادی بشه با اجراهای کنسرت متعدد و حضور ستارهای سینما و موسیقی ؟؟؟ پس مریضای بی نام و نشون چی ؟؟؟
این هنرمندای ما اون زمان کجا تشریف دارن ؟؟

151.245.74.50
جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 00:32
راحله

آقای ایمان ما برای کسی بیخودی جبهه نمیگیریم و الکی طرفداری مرتضی رو نمیکنیم.
اگه شما کمی با دقت کامنت تارا رو بخونین متوجه میشین که کاملا داره به مرتضی پاشایی تهمت دروغ گفتن میزنه.در ضمن حقیقت هایی که ما در مورد مرتضی پاشایی رو برای بعضی ها روشن میکنیم چه ربطی به شفاعت قیامت داره؟؟؟!!!بعضی ها چطوری میتونن با این همه دروغ گفتن و تهمت زدن روز قیامت شفاعت بشن؟؟؟ما بازم خیالمون راحته که به کسی ناحق نگفتیم و تهمت ناروا نزدیم ولی بعضی ها چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

91.99.81.115
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 00:03
راحله

ای بابا!!!!حرفا میزنی ها ایمان!!بیمار سرطانی تو دنیا زیاد هست که ایشالا همه خوب بشن دیگه این موضوع به مرتضی پاشایی ربطی نداره!!!!اگه هنرمندا میان کنسرتای مرتضی دلیلش اینه که دوسش دارن و باهاش رفیق هستن.در ضمن مرتضی هم کنسرتای اونا میره.
مرتضی پاشایی زیاد کنسرت میذاره چون به عشق هواداراش اینکارو میکنه و نمیخواد که بیماریش زندگیشو مختل کنه.شما بگید که از موفقیت و محبوبیت مرتضی ناراحت هستین وگرنه دیگه چرا خودتونو میندازین تو بیراهه و بحثای بیخود و شروع میکنین.!!شما بگید که از اینکه مرتضی پاشایی زیاد اجرا برگزار میکنه ناراحت هستین!!!

188.245.50.173
شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 19:12

چقد خوبه که اینقدر روحیه دارید و با بیماریتون کنار اومدید آرزوی بهترین ها رو براتون دارم انشال...سلامتی کاملتون رو بدست بیارید.

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 19:41

امیدوارم اقای پاشایی و تمام بیماران خاص ایران و دنیا سلامتی خودشون رو بدست بیارن و به زندگیشون با سلامتی ادامه بدن.اما در مورد این مصاحبه یه چند قسمتش واسم عجیب و خنده دار بود یکی اون قسمتی که اقای پاشایی گفت :بعضی وقت‌ها به این فکر می‌کنم که این ملودی از کائنات به من رسیده. با خودم می‌گویم خدایا این از کجا آمد؟ خواستم بگم دیگه یه ملودی ساده که این حرفا رو نداره عزیز من.مورد دوم هم این صحبت جناب مدیر برنامه های اقای پاشایی بود که فرمود:. با یکی از دوستان روی صحنه ایستاده بودیم و فشار جمعیت را می دیدیم. همان لحظه به آن دوست گفتم اگر این در بشکند، چه اتفاقی ممکن است در سالن بیفتد؟ همان لحظه درب بزرگ ورودی سالن از فشار جمعیت شکسته شد و سیل مردم وارد سالن شدند. چیزی حدود 6 هزار نفر. تهیه‌کننده و برنامه‌گذار همه فرار کردند. من و مرتضی و گروه ماندیم با 6 هزار نفر آدم. واقعاً آن برنامه وحشتناک بود!!! دیگه بزرگنمایی و اغراق تا این حد؟ دیگه زیادی قضیه رو لوث کرده.مگه محسن چاوشی اجرا داشته که مردم بیان در رو بشکنن؟

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 10:27
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

اقای نوید ترابی اونی که خودشو لوث کرده شمایی نه کس دیگه . تا کی میخوای همه رو بکوبی؟تا کی میخوای با ابروی اقای چاوشی بازی کنی؟تا کی میخوای خودتو مورد تمسخر دیگران قرار بدی؟بسه دیگه تو فقط میخوای جو رو متشنج کنی . باید به حال امثال شما تاسف خورد.

37.63.240.12
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 11:27
عاشقان مرتضی پاشایی

نوید ترابی!!!!(آقای تخریب!!!!)
واقعا خسته نشدی از بس حرف بی ربط والکی میزنی؟؟؟
چقدر حسادت؟؟؟چقدر توهین؟؟؟
مهدی کرد وپاشایی نیازی به اغراق ندارن
چون اون کنسرت برگزار شده واگه الان اغراق کنن بعدا مردم میفهمنو مسخرشون میکنن
نیست تاحالا کنسرت نرفتی در جریان نیستی
اتفاقا پاشایی هر جا میره یا تمدید میشه یا اگه تمدیدم نشه مث کنسرت 8 خرداد تهرانش سه هفته قبل همه بلیطا فروش میره
چون خودت طرفدار چاووشی هستی فک مکنی غیر از چاووشی هیچکس طرفدار نداره.
اتفاقا طرفدارای پاشایی بی شمارن بااینکه سابقش از خیلیا کمتره طرفداراش خیلی زیادن
عیبی نداره یه ذره که بگذره به شنیدن این چیزا عادت میکنی

46.224.95.62
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 12:20
tara tehrani

خداوکیلی این کائنات رو خیلی باحال اومده منم خندم گرفت ولی از صحبتای مهدی کرد اونجاش که میگفت مث تیرخورده ها میموند خیلی تشبیهش بامزه بود بازم خندیدم اما خداوکیلی ملودی هایی که مرتضی میسازه خیلی عالیه و خیلی خلاقه ...

2.179.123.23
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:14
راحله

اقای نوید دیگه داری زیادی تند میری!!!!ما که اصلا ندیدیم محسن چاوشی کنسرت بذاره دیگه چ برسه ب 6هزار نفر جمعیت!!!!!!چرا جو میدی؟؟؟؟؟؟

46.62.167.175
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:35
راحله

خانم تارا تو برو برای خودت بخند که هیچی حالیت نیست!!!!!!اصلا میدونی درد یعنی چی؟؟
ای کاش فقط کمی انسانیت داشتین و به همین راحتی در مورد هموطنتون قضاوت نمیکردین

46.62.167.175
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:37
عاشقان مرتضی پاشایی

tara tehrani
واقعا بدجور شخصیتتو لو میدی
این مصاحبه خنده داشت؟؟؟
پاشایی درد میکشه وتو میخندی
امثال تو وترابی به کائنات اعتقاد ندارین
وقتی یه نفر خیلی محبوب میشه وکارش میگیره به ایین چیزا اعتقاد پیدا میکنه
امثال شما چون همیشه ناکام حسود هستین به هیچی معتقد نیستین
چون بد خواه همه هستین الا خودتون
فک میکنید این نیروها وانرژی های ماورایی وجود نداره
نیتتو خالص کن که توام خیلی چیزا رو بفهمی
واقعا برات متاسفم.
خوشبحال پاشایی که امثال شما طرفدارش نیستن بخدا
اینقدرایی طرفدار داره که شماها به چشم نیاین اصلا

46.225.81.95
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:38
سارینا

ببخشین مردم نفهمیدن
از دفه بعد بعد از اینکه از طرف شما اجازه صادر شد و اول تشریف بردن کنسرت جناب چاوشی میرن سراغ خواننده ی محبوبشون ک یه وقت مردم واسش حرف در نیارن...
من ک تو دور و برم کسیو میشناسم ک فقط یک کلمه از آهنگای آقای چاوشی رو بلد باشن...
بجز زمانی ک با یگانه همکاری میکردن...
بعدشم انقدرا برنامه ی کنسرتا گسترده و تمدیداشون زیاد هست فک نمیکنم در این صورت کسی مایل ب بزرگنمایی باشه....
در ضمن اون وقت این خاطره ی خوب میشد ن بد...چون بلخره باید از هجوم اونهمه جمعیت خوشحال میشدن(اگ ب گفته شما باشه)
درمورد کنسرت خلیج فارسم باید بگم وقتی یکیتون فقط سرماخورگی داشته باشه حال و حوصله تکون خوردن و قدم از قدم برداشتن نداره
اونوقت آقای پاشایی با اون وضعیـــت با اون همه مسئولیت ب عشق طرفداراش رفت و خوند...
واقن آدم ب طرفداریش افتخار میکنهههههههههههه:))

2.186.92.218
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 17:13
( طرفدار پاشایی ) ( طرفدار یراحی )

اخه چرا محل این اقا میذارید ؟
شما نباید اصلا محلش بذارید .
این اقا دشمن چاوشیه و میخواد ایشون رو تخریب کنه . تمام .

2.185.82.37
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 18:49
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

میبینم که بازم مدافعان حقوق بشر لب به انتقاد گشودن و رو به موعضه کردن اوردن.زیادی انتقاد کنید میگم از کائنات یکی بیاد باهاتون برخورد کنه ها !!! یا میگم یه شهاب سنگ از کائنات بیاد برخورد کنه بهتون پس حواستون رو جمع کنید.

5.152.203.27
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 18:52
امپراطورپاپ مرتضی پاشایی

اخی بمیرم واسه مرتضی چی میکشه ازدست شماحسودااین حرفایی که میزنی لایق مرتضی نیست این قدرشخصیت یه خواننده معروف روپایین نیار

5.161.165.20
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 22:23
نيلوفر محمدي

اين همه متن و نوشتين كه آخرش اسم آقاي چاوشي رو خراب كنين؟!
اين درست نيست كه يه خواننده رو پايين بيارين به خاطر يه خواننده ديگه...
مرتضي پاشايي و محسن چاوشي هر دوشون از خواننده هاي خوب ما هستن و طرفداراي خاص خودشونو دارن و اگه شما از چاوشي خوشتون مياد دليلي نميشه بگين مگه كنسرت چاوشي بود؟؟
خب همون قدر كه طرفداراي مرتضي پاشايي به طرفداراي خواننده هاي ديگه احترام ميذارن شماهم متقابلن بايد همون رفتار رو داشته باشين..

46.225.224.144
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 22:41
عاشقان مرتضی پاشایی

آقای ترابی شما نگران خودت باش که از کائنات باهات برخورد بشه طبق کامنتای تخریبی که میذاری.
نکنه با کائناتم درارتباطی که دستو صادر بفرمایی؟!؟!؟!؟!
ما همیشه در حال بحث وجدل هستیم یا شما؟!؟!؟!

46.224.193.82
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 01:30
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

من با کائنات در ارتباط نیستم کائنات با من در ارتباطه !!! هی بهش میگم بی خیال ما شو ولی بازم یا اس ام اس میده یا ایمیل میزنه یا میسکال میندازه تا بهش زنگ بزنم.

2.146.119.250
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 16:24
عاشقان مرتضی پاشایی

خوبه پس از اون بالاها بخواه که ایشالا مشکلاتت حل بشه.چون فک نکنم کسی بتونه کمکت کنه

46.225.6.148
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 18:41
رها78

بس نمیکنی؟؟
فقط کافیه موسیقی ما یه مطلب بذاره،برات فرقی نمیکنه درباره ی کدوم خواننده باشه ولی مثل اینکه از نظر تو به غیر از محسن چاوشی هیچکس آدم نیست و نباید خواننده میشده و حالا هم که موفق شده و طرفداران زیادی پیدا کرده میای و فقط قصدت از نظر گذاشتن تخریب است...
بعدشم کی گفته ملودی های مرتضی پاشایی ساده است؟؟
اتفاقا از نظر خیلی از سرشناسان موسیقی هم کارای مرتضی ملودی های قوی داره...
دیگه نشنوم از این حرفا بزنی ها....

2.190.146.56
شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 19:56

مردی مرد....

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 20:24

محسن یگانه:مرتضی پاشایی بمب انرژیست

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 21:28

مرتضی پاشایی جونم امیدوارم هرچه زودنر سلامتی ات رو به دست بیاری باور کن من همیشه برات دعا می کنم همین چند شب پیش که شب ارزوها بود کلی برات دعا کردم اشک ریختم وبه خدا التماس کزدم که زودتر سلامتی ات رو به دست بیاری و بهش گفتم هیچی ازت نمی خوام فقط سلامتی مرتضی پاشایی منو بهش بر گردون باور کن تا شفای تو رو از خدا نگیرم دست از سرش بر نمی دارم
دارم با پشمای پر از اشک برات این پیغامو می نویسم خواهش می کنم زودتر خوب شو دیگه طاقت دیدن مریضی تورو ندارم

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 22:27

با ارزوي سلامتي براي مرتضي پاشايي و ممنون از موسيقي ما

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 22:31

مرتضی پاشایی همه ما بینهایت دوستت داریم
واز حضور گرمت در کنسرتا وصدای معرکه ومعجزه گرت انرژی میگیرم
همیشه باش چون ما تاابد عاشقتیم

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 22:43

مرتضی پاشایی همیشه بهترینه.انشالا به لطف خدا حالش کاملا خوب میشه.
مرتضی پاشایی هوادارات دوستت دارن تا ابد..بخدا یدونه ای

شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 23:33

مرسی از موسیقی ما بابت این گزارش زیبا از امپراطورپاپ
ما همه عاشقتیم با انرژی بیشتر ادامه بده
دوست داریم تا ابد

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 03:06

عمو مرتضی من به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی خاص می خوام بگم از این جور مصاحبه کردنت ناراحتم اصلا خوشم نیومد ما رو قانع نکرد
ما با دوستان بلیط کنسرت تبریز رو خریدیم با این که کنسرت بد موقع داره بر گذار می شه و ما دانشجوها تو پایان ترم پول کمی داریم ولی این و می خوام بگم همیشه همه جا نفس نفسم تورو داد می زنه/ نفس توی سینه صدات میزنه/------------------- دوست دارم تا ابددددددددددددددددددددددددد

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 07:49

با ارزوي سلامتي هميشگي براي مرتضي پاشايي عزيز ... تو بهتريني ....
اميدوارم كنسرت واسه ما مشهديهام برگزار كنن حداقل نزديك مشهد كه ما مشهديهام بتونيم بيايم . خيلي دلم مي خواد يبار هم شده تو كنسرتتون بيام . به اميد اونروز .
موسيقي ما بسيار ممنون و سپاسگذار از گزارش خيلي خوبتون و عكسهاي زيباتون .

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 09:19

ایشالا که سلامتیشو زود به دست بیارههههههههه

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 09:54

فقط پاشايي

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 11:31
عاشقان مرتضی پاشایی

درود برشما
کاش همه طرفدارای محسن چاووشی مثل شما باشن نه مث نوید ترابی

46.224.95.62
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 23:52
رویا حبیبی

آقای پاشایی خواننده محترمیه،گرچه من طرفدارش نیستم ولی بی شک طرفدارای زیادی داره...
آقای وبلاگ شما خوبین احتمالا؟؟؟

94.183.113.179
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 10:19

مرتضی پاشایی عزیز امیدوارم هرچه زودتر سلامتیت رو به دست بیاری............ عاشقتم مرد...............

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 11:32
عاشقان مرتضی پاشایی

علی عبدالمالکی وهوادارای عزیزش نمونه بارز اخلاق ومعرفت هستن

46.224.95.62
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 21:32
وبلاگ سعدابادمذهب(هوادارامحسن چاوشي)

نويدترابي طرفدارمحسن چاوشي نيست
چجوري متوجه نشديد ...

2.184.84.85
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 22:51
عاشقان مرتضی پاشایی

ببخشید دوست عزیز
منم اولاش فکر میکردم نوید ترابی فقط میخواد اسم محسن چاووشی رو بد کنه که اینجوری کامنت میذاره
ولی اینجوری نیست ایشون از طرفدارای متعصب محسن چاووشی هستن که میگن همه بدن وهیچکی خواننده نیست الا چاووشی!!!!
من هیچوقت بلد نیستم به کسی توهین کنم
شما تاحالا تو پیج بقیه کامنت بی ربط یا توهین آمیزی از ماها دیدین؟؟؟
ولی نویدترابی دیگه همه جا نظرمیزاره وفکر خودشو به بقیه ام القامیکنه متاسفانه
محسن چاووشی خیلی بااخلاق وبی حاشیس حیف که بعضی طرفداراش قدرشو نمیدونن.
بهتره هرکسی از خواننده محبوب خودش حمایت کنه نه اینکه به بقیه توهین کنه.
دیگه بعضیا به درد کشیدن بقیه ام میخندن متاسفانه.

46.224.193.82
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 12:25

امیدوارم همه ی اونایی که به این مملکت و مزدمش خدمت می کنن و براشون لحظات خوب و خاطره انگیز رقم میزنن همیشه در سلامت کامل به سر ببرن

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 12:31

مرتضی پاشایی بهترین خواننده است
ماهمیشه دوسش داریم
بعضیا از شدت حسادت حرفایی میزنن که زاییده ذهن کوچیک خودشونه
خانم تهرانی:
مواظب حرف زدنت باش
بخدا تا حالا به ذهن هیچکس این حرفا نرسیده الا شما
پدر دوستم پرستاره بیمارستان نیکان بود که مرتضی عمل کرده اونجا جریانو گفت
بیماریش سرطان بوده نه اونی که شمامیگی
مرتضی پاشایی اینقدر ضعیف نیست که بیاد دروغ بگه وخودشو پیش دوستاشو دکترای بیمارستان حقیر کنه بعد خبرش بپیچه وخجالت بکشه
این شمایی که باید خجالت بکشی
مرتضی پاشایی اینقدر طرفدار داره وبزرگ هست که نخواد خودنمایی کنه
اگه میخواست معروف بشه راه های بهتریم بود که بقیه بهش متوسل میشن
اگه چشمتونم میبینه میفهمین که ابروهاشم ریخته وخلوت شده
واقعا باید برات تاسف خورد بخدا
متاسفممممممممممممممممممممممممم

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 12:42

اینقد قوه تحلیل ندارن ویه حرفی الکی میزنن...
اگه پاشایی میخواست خودشو بیمار جلوه بده دیگه بقول شما تارا خانم نمیومد توفیس بوک بگه مشکلی ندارم وحالم خوبه که امثال شما واسش حرف دربیارین
از اولشم میگفت آی مردم من مریضم...
نمیخواست طرفداراشو نگران کنه
مصاحبه رو که خوندی واسه کنسرت بندر عباس از درد به خودش میپیچیده ولی کنسرتشم اجرا کرده
بعد اون کنسرت باهیچکی عکس ننداخت وامضام نداد چون حالش خیلی بد بود
وبقیه از دستش ناراحت شدن چون جریانو نمیدونستن
باید همونجا میگفت حالم بده ودرد دارم که این حرفا پیش نمیومد!!!!
ولی تو کنسرت تهران وکرمانشاه با هرکی که بود عکسم انداخت امضام داد

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 12:49

موسیقی ما چرا بقیه نظراتو تایید نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تایید کن تا بقیه از اشتباهاتی که ذهن کوچیکشونو درگیر میکنه دربیان

واقعا مرتضی پاشایی بیاد این کامنتا رو بخونه وبعضی حرفا رو بشنوه چقدر ناراحت میشه
بخدا روحیشو از دست میده

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:40
راحله

درود دوست من..شدیدا باهات موافقم

46.62.167.175
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 12:53

یاد شهرام شکوهی افتادم
ایشون هم بعد از عمل قلبی که داشتند فرداش کنسرت در اهواز داشتند
که چند بار حالشون خراب شد ولی بازم روی صحنه آمدند و خواندند
یادم نمیره که گفت: به عشق شما میخونم با این که دیشب عمل قلب داشتم بگذارید هر چه میخواهد بشود بشود.................
خواننده های باشعور و شرف مثل مرتضی پاشایی و شهرام شکوهی کم نیستند و زیادن

با آرزوی سلامتی و موفقیت هر بیشتر برای این دو بزرگوار موسیقی ایران

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 17:08
aishan

موآفقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
بیـــــــــــــــگ لآیــــــــــــــــــــــــک :)

46.164.69.112
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:00

ايشاا... مرتضي پاشايي عزيز هميشه سرحال و سلامت باشه.
اميدوارم به زودي اصفهان كنسرت بذارن.من خيلي وقته منتظر كنسرت ايشون در اصفهان هستم.

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:28

واقعا برای یه عده متاسفم که غیراز جو دادن کار دیگه ای بلدنیستن!!!!!!
مرتضی پاشایی داره حالش خوب میشه و بعدها فقط شرمندگیش برای بعضی افراد میمونه

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:39

درود بر مرتضی پاشایی عزیز
موفقیت ومحبوبیت زودهنگامش بدجوری به بعضیا ناخوش اومده
مرتضی پاشایی همچنان قدرتنمایی کن وبه آهنگا خوندنای قشنت وکنسرتای شلوغ برگزار کردنت ادامه بده
تا حسوداتو شرمنده کنی

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:46

موسیقی ما تایید کن تا همه بدونن هرچقد که مرتضی پاشایی بدخواه داشته باشه ولی ده برابرش خواهان داره..

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:48

رآحلـــــــــــــــــــــــــه موآفقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :)
آخــــــه اینکــــــــــآرآ یعنـــــــی چی؟:(
وآقعـــــــــا کـــــــــه....
آخـــــــــه میدونیـــــــد بعضـــــــی هــــآ چشـــم دیدن خوآننــــــــده محبــــــــوب کشــــــورمونو ندآرن به خــــــآطر همیــــــــن خودشونو بــــــــآ این حرفـــــــــآی چرت و پرت آروم میکنن :(
خواستـــــــــم منــــــم بگــــم که لطفـــــــــا تضعیـــــــف روحـــــــیه نکنیـــــــد...
هرچنــــــــــد ایشــــــــون فردی عــــآقل و بآلغ اند و بــــــــآ این حرفــــــــآی چرت و پرت نــــــــآراحت نمیشــــــــن....

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 13:58

من واقعا نمیدونم
بعضیا(ک معرف حضورتون هم هستن)چرا سعی میکنن از کاه کوه بسازن
نمیدونم واقن شما فک میکنین میرزه آدم ب خاطر شهرت انواع مریضیا رو ب خودش نسبت بده؟الان کسی ک مریضه و کنج خیابونه...میتونیم بگیم این کارش به خاطر بدست آوردن شهرته؟؟
من قصد بی احترامی و توهین ب هیچ خواننده ای رو ندارم
ولی اگ اینجوری باشه بنیامین بهادریم همسرشون فوت شدن تا ایشون مشهور شن؟
ن دگ...این طرز تفکر ی عدس ک تا همچین مساله هایی بوجود میاد فقط جو منفی میدن و اوضاع رو متشنج میکنن...
شما اگ ی خورده دقت کنی میتونی بفهمی اگ مرتضی پاشایی میخواس اینجوری مشهور شه هدفش فقط پول بود و هزینه ی اون کنسرتایی هم ک به خاطر ناخوشی برگزار نمیشد و ب مردم برنمیگردوند...
اگ اینجوری بود علی عبدالمالکی و یگانه و خیلیای دیگه الان باش دوست نبودن...
شما میخواین فقط اینو ثابت کنین ک همه بدن فقط خواننده ی محبوب ماست ک متواضعست...
اگ دقت کنین مرتضی پاشایی یه خورده حتی یه خورده غرور و دورویی تو ذاتش نیست...
فقط میخوام بتون بگم وقتی میخواید حرفی بزنید اول فک کنین تحقیق کنین بعدش بریزین تو صورت طرف
ن که شب بخوابین صب پاشین هرچی اومد تو مغزتونو ب زبون بیارین...

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 15:12

من با اينكه طرفدار علي عبدالمالكي هستم ولي خدايي از مرتضي پاشايي نميشه ساده گذشت... نميشه آهنگاشو گوش داد ولي دوست نداشت... ايشالا كه حال مرتضي جان هر چه سريعتر خوب بشه تا رفاقت علي و مرتضي اين دو دوست صميمي ساليان دراز پايدار باشه...

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 18:15

از طرف طرفداران یگانه به مرتضی پاشایی و هوادارای با اخلاق و خوبش تبریک می گم ... کاش طرفدارای موسیقی واقعا مثل طرفدارای مرتضی پاشایی باشن ... به امید موفقیت برای مرتضی پاشایی و بهترن آرزو ها برای طرفداران خونگرمش ....

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 22:56
عاشقان مرتضی پاشایی

ممنون از شما دوستان عزیز جاستی
به امیدموفقیت آبای نابغه عزیز.

46.224.193.82
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 23:01
راحله

ممنون زهرا جان..درود به شما که درک بالایی از هوادار بودن دارین

188.245.85.18
سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 20:29
فاطمه******

سلام زهرا جون...مرسی گلم...تولد یگانه خوش صدا رو به همه هواداراش تبریک میگم**********

5.236.15.134
یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 19:00

ايشاا... مرتضي پاشايي عزيز هميشه سرحال و سلامت باشه.مرتضی پاشایی بهترین خواننده است حرف نداره برای بعضی هاخیلی خیلی متاسفم ایشالا که خوب بشه

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 19:35

امید وارم هر چه زودتر سلامت بشی مرتضی پاشایی عزیز با ارزوی سلامتی برای شما و تمام ایرانی هاااااااا

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 21:28

آرزو ميكنمـ هرچه زودتر سلامتيشو به دست بياره ...
دوستش داريم و انصافا سبك خاص ، دلنشين و شادابي داره كه خيلي ها دوست دارنـ واسه همينه كنسرتاش بلا فاصله پر ميشن...
يكي از دوستداران مجيد خراطها

یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 - 23:05

قابل توجه بعضیها:مــرتــضــی پــاشــایــی برای 7 خرداد باز هم دوسانس کنسرتش تمدید شد چون خیلــــــــــــــــــــــــی تقاضا داشت..مرتضی پاشایی یدونه است.

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 00:55

با سلام از آقای پاشایی برای تمامی ا هنگ اش ممنونم.و اقعا در لحطات خاصی از زندگی ام حس خاصی بهم بخشیده.
انشالله هر چه زود تر خوب شن

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 01:06

واقعا متاسفم واسه همه اونایی ک در مورد پاشایی اون حرفارو میگن کل کامنتای اینجارو خوندم سرم درد گرفت...
مرتضی عشقه منه...سامان جلیلی 2 ماه پیش استارا کنسرت داشت رفتم اصلا ب ما ها حال نداد (بی احترامی نباشه ها)اما کنسرت مرتضی جونم ترکوند ملت غش میکردن براش از بزرگو کوچیکو پیرو جوون...امپراطور پاپ ایرانه دیگه چی...چون زود معروف شدو تو دل همه جا گرفت حسودا دارن میترکن...همه خواننده ها عزیزن نباید این حرفارو زد...
ولی بازم بزنین لایکو ب افتخاره اپراطوره قلبممممممممممممممممممممممم

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 15:10
عاشقان مرتضی پاشایی

لایکککککککککککککککککککککککککککککک

46.224.194.142
جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 00:36
راحله

لــــــــآیـــــــــکـــ ..

درود بر امپراطور قلبها..

91.99.81.115
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 12:27

ممنون از سایت محترم " موسیقی ما " که اخبار هنرمندان عرصه موسیقی رو جامع و کامل پوشش می ده
من پزشک متخصص سوانح و سوختگی هستم و به دوستانی که چشم دیدن پیشرفت هنرمند و نابغه موسیقی پاپ " مرتضی پاشایی " رو ندارند پیشنهاد می کنم از پماد سوختگی برای قسمت هایی که سوخته ، استفاده کنند ..
به امید اینکه روزی برسه ما ایرانیها حسادت و تنگ نظری رو کنار بزاریم و چشممون رو به روی واقعیت نبندیم . چون آدمی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی رو که خودشو به خواب زده به هیچ وجه نمیشه

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 18:25
رها78

موافقممممممممممممممممم!!!

2.190.146.56
سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 13:57
راحله

داداش گل گفتی..
لـــایـــــــــــــــــــــــــــــــــــک ..

46.41.217.175
پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 16:19
راضیه

ایووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

5.233.49.142
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 13:03

من فقط در حال خوندن این مصاحبه ناخوداگاه اشکم دراومد..
خدا خودش به مرتضی پاشایی سلامتی کامل بده.

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 15:58

برای مرتضی پاشایی عزیز آرزوی سلامتی واتفاقات خوبی رو دارم واقعا آدم دوست داشتنیه هم خودش وهم کارایی که تولید میکنه...
سایت هواداران محمد علیزاده

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 18:04

ff
با سلام...
مرسی مصاحبه و گزارش خیلی خوبی بود ...
من از طرف خودم و همه ی فرزادی ها تبریک میگم به مرتضی عزیز و هوادارای گلش..
ما فرزادی ها اکثرمون کارای مرتضی رو دنبال میکنیمااا....خیلی خوووبه
به امید سلامتی و موفقیت مرتضی و هواداراش....
ما شب کنسرت فرزاد اسفند 92 که مرتضی ممهمون ویزه بود رو یادمون نمیره
وقتی فرزاد مرتضی را معرفی کرد سالن ترکید!!از خوشحالی مردم!
.
به امید این که خیلیا یاد بگیرین چچوری باید راجع به کسی صحبت کنن !!!
بعضی از کامنتا جای تاسف داره

دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 19:53
طرفدار سلطان صدای پاپ ایران فرزادفرزین

لایکککککککککککککککککککککککککک

37.254.116.176
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 22:27
عاشقان مرتضی پاشایی

لایک
درود بر شما وفرزاد فرزین عزیز وخوش اخلاق
واقعا دوستی خواننده ها وهنرمندای عزیزمون وطرفداراشون باعث خوشحالیه
هرچند که بعضیابه این دوستیاام میگن نمایش!!!
تاسف داره واقعا اینجور طرز فکرا

46.224.157.139
سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 16:08
سارینا

واقن هم جای تفکر داره این دوستی ها:)

2.186.80.107
دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 - 23:07

آفرین کیمیا جون واقعا باید از شما یاد بگیرن طرز حرف زدنو...
همه خواننده ها محترمن و شخصیت دارن...نباید پشتش حرف زد...
عشقمممممممممممممممم مرتضی جونم

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 16:14

مرتضی پاشایی اگه بتونه تو کاراش تنوع بده اونوقته که خواننده کاملی میشه اما سبک اهنگاش جوری که فقط رو صدای خودش جور در میاد
جاست یگانه

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 15:05
عاشقان مرتضی پاشایی

دوست عزیز این نظر شماست
الان پاشایی واسه خیلی از خواننده ها بااین سبک آهنگسازی کرده وواسه همه ام جور دراومده وجواب داده
نمونش علی لهراسبی که خیلیم موفق بود

46.225.65.127
جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 00:24
راحله

میبینم که هنوزم کسایی هستن که از محبوبیت مرتضی پاشایی ناراحتن و به هر نحوی میخوان محبوبیت اونو زیر سوال ببرن.!!
آقای امیر اونایی که باید مرتضی رو دوس داشته باشن دوسش دارن و سبک کاراش شدیدا به دل ما و خیلیا میشینه

91.99.81.115
سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 18:58

به عنوان یکی از طرفدارای محسن چاوشی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم برای پاشایی عزیز.
ما هم از اجراهاش انرژی میگیریم.

جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 00:33
راحله

درود بر شما..

91.99.81.115
سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 19:41

با شـــــــــــــــرف ...با غیـــــــــــرت ...با احســـــــــــــــاس....دوست داریم بخدا تا پای جون دوست داریم عین خودت تا ابد دوست داریم...دوست داشتنی بی شک بهترینی و خاص تریـــــــــن..اینو لازم نی من بگم استقبال بینظیر مردم تو کل کشور این حرفو ثابت میکنه....همیشه سلامت و موفق باشی بزرگترین پدیده موسیقی

سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 - 20:24

خدا رو شکر ادمی هستم که با درد دیگران دردم میگیره...
دوستان عزیزی که از کائنات اطلاعاتی ندارند میتونن برن از 4 تا روانشناس بپرسن..اصلا قصد توهین ندارما ولی واقعا زندگی ما در ارتباط کامل و مستقیم با انرژی کائناته رو هوا حرف نمیزنم بخدا این حرفم کاملا علمیه..من وقتی این بخش از مصاحبه رو خوندم گفتم ئه!چ جالب !عین لحظه لحظه زندگی من!من خیلی وقتا اثر کائنات رو حس میکنم و زمانی هم که حس نمیکنم از بی توجهی خودمه.این مصاحبه عالی بود و بخودم افتخار کردم طرفدار پاشایی ای هستم ک اینجوری داره زحمت میکشه و اینجوری عشق و احساس و عملی میکنه!والا به جان خودم من از این مصاحبه درسای بزرگی از زندگی گرفتم...

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 00:18

از طرف خودم وبقیه دوستانم که همگی طرفدار احسان خواجه امیری هستیم,برای مرتضی پاشایی آرزوی موفقیت وسلامتی وشادی میکنم...
خواننده های ما همشون خوبن واینم بدونید که همشون باهم ارتباط دوستانه اشون رو دارن...
پس بهتره ماهام که طرفداراشون هستیم از منش واخلاق خودشون پیروی کنیم...
خوب نیست ک بعضیا بدون فکر کامنت میذارن وباعث بوجود اومدن یه جنجال بین بقیه میشن...
همه چیز با مهربونی ودوستی قشنگ تر میشه , باور کنید.

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 17:08
سارینا

لـــــــــایکـــــــــــ:)ــــــــــ

2.186.73.217
شنبه 3 خرداد 1393 - 11:20
aishan

بســـــــــــی زیبــــــــــآ :))))

176.227.197.86
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 00:48

سلام . واقعا از اینکه شنیدم اوضاع هنرمند عزيزمون مرتضی جان رو به بهبوده بسیار خوشحالم . خدا ایشالا همیشه پایدار نگهش داره و همینجور پرقدرت و پرانرژی و پر احساس بمونه

چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 15:07
عاشقان مرتضی پاشایی

درود برشما دوست عزیز.
ممنون از همدلیتون.

46.225.65.127
پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 02:31

فقط مرتضی پاشایی
عشقمههههههههههههههه
همه کنسرتهاش رو رفتم. چه قبل بیماری چه بعدش.

پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 14:24

خدا کنه هرچه زودتر آقا مرتضی سلامتیش رو به دست بیاره تا موسیقی به سبک پاشایی همچنان در اوج باشه. خیلی خوشحالم که اون خبر ها فقط در حد یه شایعه بود...

پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 - 16:15

مرتضی خیلی ممنون که واسه خاطر هوادارات هرکاری میکنی خیلی صدات قشنگه امیدوارم که حالت خوب شه

جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 19:04

مقاومت مرتضی پاشایی ستودنیه ...شاید برای خیلی ها عادی باشه ولی برا من نیست چون دردهای سنگین برای انسان های بزرگ.....امیدوارم در بهترین حال و روز و غرق شادی هر چه زودتر مرتضی عزیز رو ببینیم

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:55

واااااااای خدا قلبم بدرد اومد اونجاییکه گفته مرتضی از درد میرفت دراز میکشید الهی بمیرم که انقد درد داشتی اما نزاشتی هوادارات متوه بشن همین خودش نشون از بزرگواریته عزیزم انشالله همیشه در اوج باشی .درمورد کایناتم بنظرم تا کسی اونوحس نکرده باشه نمیتونه در موردش حرف بزنه قطعا مرتضی جون این قضیه رو باهمه وجودش درک کرده که داره میگه که البته باداشتن روحیه وشخصیت منحصربه فردی که داره اصلا از مرتضی بعید نیس .

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 13:41

امیدوارم زودتر خوب بشی مرتضی جان.ما دوستت داریم

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 16:03

من از اولین آهنگایی که از آقا مرتضی شنیدم چند سال پیش آلبوم گل بی تا بودش که از تن صدای متفاوت و فوق العاده ایشون متحیر شدم خیلی خوشم اومد بعد از اون همه آلبوماشو گوش میدادم و همینطور منتظر آلبومای بعدی و گوشدادن شاهکارهای ایشون با آهنگسازی زیبا و تن صای منحصر به فرد آقا مرتضی
از نظر من حقیر ایشون بهترین خواننده در سطح جهانی هستن
عاشق صداشم
مرتضی جان انشااله هر چی از خدا میخوای بهت بده وایضا شفای بیماریتون به حق حضرت مهدی عج
الف . م کرمانشاه

سه شنبه 20 آبان 1393 - 16:53

مرتضی پاشایی طرفدارتم بدجور...امیدوارم هرچی زود تر خوب بشی و دوباره اون اهنگاتو ک من عاشقشونمو بسازی.....

شنبه 24 آبان 1393 - 12:27

مرتضی عزیز بال پرواز گشودی و از کنار همه ملت ایران رفتی همه مردم من تو را از ته قلب دوست داشتند همه مردم من... روحت ارام و شاد

شنبه 24 آبان 1393 - 12:28

مرتضی عزیز بال پرواز گشودی و از کنار همه ملت ایران رفتی همه مردم من تو را از ته قلب دوست داشتند همه مردم من... روحت ارام و شاد

شنبه 24 آبان 1393 - 16:58

مرتضی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

پنجشنبه 20 آذر 1393 - 16:41

آیا افغان ها هم از جمله خانواده خاص یعنی از جمله علاقه مندان مرتضی باشایی بوده میتوانند؟

شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 10:04

زمستون رفت وروسیاهیش به ذغال موند مرتضی رفتو روسیاهیش به کسانی موند که میگفتن مرتضی خودشو زده به مریضی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مرتضی پاشایی: فقط به عشق هوادارانم با بیماری مبارزه می‌کنم | موسیقی ما