جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفت وگوی اختصاصی «موسیقی ما» با خواننده «سنتوری» درباره حضور در فیلم «لامپ 100» و شایعات این روزها
محسن چاوشی: برای کمک به هم‌نوعان‌ام می‌خوانم، نه نقد روشنفکرها!
موسیقی ما - خواننده ترانه تیتراژ معروف فیلم «سنتوی» داریوش مهرجویی بار دیگر به دنیای سینما بازگشته و در یک همکاری پر سر و صدا، ترانه تیتراژ فیلم «لامپ 100» به کارگردانی «سعید آقاخانی» را می‌خواند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، محسن چاوشی که پس از همکاری در «سنتوری» داریوش مهرجویی هرگز حاضر به حضور در هیچ پروژه سینمایی نشده بود، بار دیگر در یک اثر اجتماعی به عنوان خواننده حضور خواهد داشت تا به قول خودش بتواند برای نجات جان آدم‌ها و هم‌نوعان‌اش بخواند.
 
«لامپ 100» داستان مردی است که با معضل اعتیاد مواجه بوده و در شرایطی قرار می‌گیرد که تصمیم به مبارزه با مواد مخدر می‌گیرد. نزدیک بودن موضوع این فیلم با داستان «سنتوری» می‌تواند زمینه‌ای برای دوستداران این خواننده باشد تا بتوانند بار دیگر صدای خواننده محبوب‌شان را در یک پروژه سینمایی بشنوند.
 
اما در روزهای گذشته حرف و حدیث‌های فراوانی در مورد این تصمیم چاوشی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح شد و برخی از تعدد اظهار نظرهای این خواننده درباره کم و کیف فعالیت‌هایش سخن به میان آوردند.
 
آنها اعتقاد داشتند که محسن چاووشی پس از عدم حضور در پروژه «چ» ابراهیم حاتمی‌کیا عنوان کرد که دیگر هرگز در پروژه‌های سینمایی حضور نخواهد داشت و نام آلبوم جدیدش «پاروی بی‌قایق» نیز بارها در صفحه شخصی‌اش دچار تغییر و تحول شده است.
 
پیگری خبرنگار «موسیقی ما» برای یافتن پاسخ به این سوال‌ها به صحبت با این خواننده پرطرفدار ختم شد.
 
«محسن چاوشی» در گفتگو با «موسیقی ما» صحبت‌هایش را درباره این انتقادها، اینگونه آغاز کرد: « راستش را بخواهید من کاری به حرف‌هایی که برخی از دوستان کارشناس می‌زنند، ندارم. فقط و فقط هم درباره ماجرای حضورم در این فیلم با شما حرف می‌زنم و بقیه موضوعات مطرح شده در این زمینه، بحث‌های حاشیه‌ای هستند که من همیشه از مواجهه با آنها گریزانم.»
 
خواننده «سنگ صبور» ادامه داد: «من برای تماشای خصوصی این فیلم دعوت شدم و فهمیدم که با موضوعی اجتماعی طرف‌ام. فیلمی که قهرمان آن با یک چالش بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند و برای ترک اعتیاد در تکاپو است و به این در و آن در می‌زند. بازی «محسن تنابنده» در این فیلم شگفت‌زده‌ام کرد و به شدت تحت تأثیرش قرار گرفتم. همانجا احساس کردم که برای کمک به هم‌نوعان‌ام باید وارد عمل شوم. اگر بتوانم با این ترانه حتی یک نفر از هموطنان‌ام را از کابوس اعتیاد رها و تشویق‌شان کنم به از سر گیری یک زندگی سرشار از عشق و انرژی و امید به آینده، وظیفه‌ام را انجام داده‌ام و آن احساس رضایتمندی از رسالت هنری و انسانی‌ام را خواهم داشت.»
 
چاوشی ادامه داد: «من برای کمک به هم‌نوعان‌ام می‌خوانم، نه نقد روشنفکرها. نظر همه برای من قابل احترام است، ولی من هم دنیای خودم را دارم. احساس می‌کنم وقتی با یک اثر هنری می‌توانم روی طرز فکر آدم‌هایی هرچند اندک تأثیر بگذارم، چرا این کار را نکنم؟ هیچ لذتی بالاتر از تلاش برای ساختن جهانی سالم‌تر و بهتر برای من نیست. می‌خواهم برای آدم‌ها آرامش و امید به ارمغان بیاورم.»
 
این خواننده در انتهای صحبت‌های خود درباره آلبوم جدید و زمان انتشارش گفت: «آرزوهای بزرگی برای آلبوم جدیدم دارم. در «پاروی بی‌قایق» نگاه و تفکر امروزی من به زندگی و عشق جاری است. راستش را بخواهید، زمان انتشار این مجموعه هنوز مشخص نیست.»
 
گفتنی است «لامپ 100» اولین فیلم سینمایی سعید آقاخانی در مقام کارگردان است که در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد. محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، حمید لولایی، پوریا پورسرخ، رضا رویگری، جمال اجلالی، مهرداد صدیقیان و مهران غفوریان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 00:38

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:14

ای کاش "چ" منتفی نمی شد
خیلی فیلم عالی ای بود و در خور آقای خاص
امیدوارم کار محسن برای لامپ 100 چیزی از سنتوری کم نداشته باشه

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:01
kamyab

اتفاقا" بهتر که فیلم {چ} کنسل شد ، حاتمی کیا رفتار خیلی غیر حرفه ای داشت و از اسم محسن سو استفاده کرد.
پرویز پرستویی هم حاضر نشد تو این فیلم بازی کنه به خاطر اینکه حاتمی کیا خودشو درگیر سیاست کرد و از چشم خیلیا افتاد.

109.162.218.31
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 01:57
Behnam k

شاید درست باشه حرف شما
اما از نظر سینمایی بخوایم بگیم "چ" نسبت به لامپ 100 یه جایگاه بالاتری داره

2.181.108.186
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:03
فرحناز

درگیر سیاست شدن یعنی حس کردن درد جامعه و قرار نیست کسی رو از چشم کسی بندازه
لطفا منطقی فکر کنید....

5.238.129.175
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:59
هاتف

درگیر سیاست شدن یعنی چی عزیز؟واسه ناگفته های جنگ فیلم ساختن رو شما سیاسی شدن قلمداد می کنید؟از کی تا حالا ساختن فیلم شهدای این مملکت عیب محسوب شده؟واقعا متاسفم برات..اگه چاوشی تو این فیلم می خوند باز می گفتی حاتمی کیا بده؟والا تا وقتی که حاتمی کیا تیتراژ خوانی چاوشی رو منتفی اعلام نکرده بود همه سایتهای طرفداران چاوشی کم مونده بود بگن فیلم چ یه فیلم جهانیه و حاتمی کیا بهترین کارگردان دنیاست...اتفاقا بر خلاف باور عوام اقای ده نمکی و حاتمی کیا همیشه خدا توسط دولتی ها مورد هجوم رسانه ای قرار گرفتن.چرا؟چون مسولین میگن از جنگ انچه را که ما می خواهیم نشان دهید نه چیز دیگر...اما اقای حاتمی کیا و ده نمکی همیشه از جنگ انچه را به تصویر کشیدند که دولتی ها بیخود و بی جهت ازش هراس دارن...به تصویر کشیدن جدایی پاوه از خاک این کشور توسط عده ای از مردم کار ساده ای نیست//اینکه چرا این اتفاق افتاد...کیا پشت صحنه بودن؟ و این که تو درگیری های داخلی فقط مردمن که متضرر میشن و کشته میدن نه کس دیگه پس این بهترین استراتژِی دشمن برای ضربه زدن به کشور رقیبه....کمی منطقی باش رفیق

78.38.12.200
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:25
هوادار دو آتیشه محسن

محسن جان پس این آلبوم جدیدت کی میاد بازار؟؟
صبرمون هم حدی داره داداش!
ما برای این آلبوم فوق العاده ومتفاوتت ثانیه شماری میکنیم
امیدوارم جز بهترین ها باشد.

151.247.10.98
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 02:07
مجید

فقط برای آقای نوید "سوزش"زاده و امسال این آقا!!!

حرف آخر ( نقد محمد رضا عباسی ):

برای جمع بندی این گفته ها سری می زنیم به شایعات پوچ این روز ها که در مورد کنسرت محسن چاوشی در سال ۹۳ رواج پیدا کردِ، اگر تمام نوشته های این متن را با دقت خوانده باشید متوجه شده اید که محسن چاوشی در یک برنامه ریزی خاصی حرکت می کند و برای هر قدمی که بر می دارد برنامه دارد، کنسرت فعلا در برنامه های او جایگاهی ندارد و نباید هم داشته باشد، یکی از عوامل افت شدید موسیقی پاپ ، همین کنسرت هاست، جیغ ها و سوت ها برای هر کار درجه ۳ و پُر شدن کنسرت هنرمندانی که هیچ ارزشی برای متفاوت بودنِ موسیقی آلبومشان قائل نیستند باعث شده این دوستان در خواب عمیقی بروند و فکر کنند که واقعا کارهای قابلی تولید می کنند،البته استثنا در هر چیزی وجود دارد!

خوشبختانه محسن چاوشی از این فضا دور است و در دنیای استودیو ۱۰۳ خود در حال خلق آثاری متفاوت و ماندگار است. موسیقی ایران در آینده متوجه ی تصمیات محسن چاوشی در رابطه با کنسرت نگذاشتن خواهد شد، و آن روز جایگاه او در موسیقی ایران کاملا متفاوت خواهد بود.

2.182.134.138
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 02:20
مجید

فقط برای آقای نوید "سوزش"زاده و امسال این آقا!!!

حرف آخر ( نقد محمد رضا عباسی ):

برای جمع بندی این گفته ها سری می زنیم به شایعات پوچ این روز ها که در مورد کنسرت محسن چاوشی در سال ۹۳ رواج پیدا کردِ، اگر تمام نوشته های این متن را با دقت خوانده باشید متوجه شده اید که محسن چاوشی در یک برنامه ریزی خاصی حرکت می کند و برای هر قدمی که بر می دارد برنامه دارد، کنسرت فعلا در برنامه های او جایگاهی ندارد و نباید هم داشته باشد، یکی از عوامل افت شدید موسیقی پاپ ، همین کنسرت هاست، جیغ ها و سوت ها برای هر کار درجه ۳ و پُر شدن کنسرت هنرمندانی که هیچ ارزشی برای متفاوت بودنِ موسیقی آلبومشان قائل نیستند باعث شده این دوستان در خواب عمیقی بروند و فکر کنند که واقعا کارهای قابلی تولید می کنند،البته استثنا در هر چیزی وجود دارد!

خوشبختانه محسن چاوشی از این فضا دور است و در دنیای استودیو ۱۰۳ خود در حال خلق آثاری متفاوت و ماندگار است. موسیقی ایران در آینده متوجه ی تصمیات محسن چاوشی در رابطه با کنسرت نگذاشتن خواهد شد، و آن روز جایگاه او در موسیقی ایران کاملا متفاوت خواهد بود.

151.235.91.104
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 09:53
امير

با سلام، شايد اين مطلب جاش اينجا نباشه... ولي خدمت دوستان و بالاخص جناب Kamyab عزيز بگم كه آقاي پرويز پرستويي بخاطر مسائل سياسي !!! از حضور در فيلم "چ" انصراف ندادند... همانطور كه در مصاحبه‌هاي ايشون هم هست و مي‌تونيد مطالعه بفرماييد ... آقاي پرستويي به واسطه مشكلي كه با عوامل فيلم مثل تهيه كننده داشتند منصرف شدند... جناب پرستويي خاطره تلخي از تجربه كار كردن با ايشون در فيلم آژانس شيشه‌اي داشتند كه حاضر نشدند دوباره همكاري كنند... ربطي به سياست و آقاي حاتمي كيا نداره.. لطفاً شايعه نكنيد...

217.66.206.178
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:36

ایشون نموته ی یک هنرمند بی حاشیه و باهوش هستند...
آرزوی موفقیت برای آقای چاووشی...

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:02
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

سلام
نمیدونم مردم یا نمی بین یا نمیخوان ببینن
یه عده همیشه که من میشناسمشون میان اینجا وشروع می کنن به مسخره بازی و حرفای بیهوده اسم یا آپی رو دنبال کنید متوجه می شید که کیا هستن و همیشه اسم عوض می کنن
بعد اینا رو نمی بینن کلیک کردن رویه نفری که میدونن هوادار چاوشی نیست
هرچند بیهوده س که جوابشون رو بدیم ولی من مجبورم جوابشون بدم به زبان و ادبیات خودشون

سعید میدونم ربطی به کامنتت نداشت
شاهان همه مسیکین تو محسن

37.137.88.220
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 16:26
Saeed Arbabpour

حامد...تا قبل از خوندن جمله آخرت داشتم سکته میکردم :))

37.191.86.115
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 17:08
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:41

زنده باد محسن چاوشی عزیزوفهیم

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:44

زنده باد محسن چاوشی عزیزوفهیم

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:48

آقای خاص همیشه خاصه.لامپ صد با ترکیب دو محسن!!چه خواهد شد؟؟؟

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:07
سعید فلاحی

شما پایین تر اومدی محسن یگانه رو کوبیدی '' تو نظردوستمون که طرفداره سامان جلیلی هستش'' اما اینجا گفتی ترکیب دو محسن چه خواهد شد.
بابا دمت گرم با خودت چند چندی؟

5.238.177.161
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:49
danesh jamshidi

سعید جان دلبندم دوتا محسن یعنی چاوشی و تنابنده!!

194.225.61.104
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:24
...

منظورش محسن تنابنده بود دوستم :)

ما طرفداران چاوشی، خوانندمون رو ورای این میدونیم که با اسامی ای که اوردید فیت بده

2.190.225.233
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 03:04
راستین خلجی

فکر کنم منظور دوستمون محسن چاوشی و محسن طنابنده باشه ;)

2.178.70.31
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 09:35
tara tehrani

منظورش محسن تنابنده اس بابا ...یگانه کجا بود

5.236.229.122
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:04
محمد(طرفدار چاوشی)

اقا سعید ...منظورش محسن طنابنده است

5.52.138.16
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:15
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

بابا بچه ی مردم گیج شد
سعید عمویی تنابنده درسته نه طنابنده

37.137.88.220
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 12:57
موسوی

سلام
منظور از ترکیب دومحسن ...می تونه محسن چاوشی و تنابنده باشه....
اما
هرموقعه ای گفتند ترکیب صدای دو محسن : یعنی محسن چاوشی و محسن یگانه
طرفداری محسن چاوشی و محسن یگانه مثه دوتا برادرند و هرکی محسن چاوشی رو دوست داره محسن یگانه رو هم دوست داره و برعکس ....اگه اکسی گفت اینطور نیست بدونید جزو اون اقلیت که این حرف رو قبول نداره ...قبلا گته باشم....
البته درسته قبلا بر اثر سوتفاهم باهم مشکل داشتیم....اما الان و همیشه کنار هم هستیم تا ابد....
زنده باد دو محسن ...

78.38.132.98
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 14:38
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

موسوی واقعیت رابطه ی هودارای چاوشی با خود محسن یگانه جوری دیگه س
ممنون

5.134.130.44
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:50

بید مجنون اثر جدید محسن چاووشی :
من از غل و زنجیر میترسم...
از آه بی تاثیر میترسم
از اتفاق ظاهرا ساده
از اتفاقی که نیوفتاده
بزودی...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:08

محسن چاوشی خیلی با کلاس و با شخصیته.امیدوارم همیشه انتخابای درستی داشته باشه و ترانه های اجتماعی بیشتر بخونه.مخلصه آقای خاص هستیم ;)

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:11

ایول........ یه آهنگ بده در حد سنتوری..... خدایا میشه.. عالیه

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:11

فیلم طنزه یا جدی کسی میدونه؟
کاش آهنگ تو فیلم پخش بشه نه اینکه واسه تیتراژ باشه که همه تو سینما از صندلیاشون پا میشن‌و توجهی به آهنگ نمیکنن

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:55
kamyab

دوست عزیز ، فیلم کاملا" جدیه ....

109.162.218.31
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:17

من از اقا محسن یه سوال دارم محسن سطحت از سینمای ایران بالاتره چرا هر چیزو قبول میکنی من دوست دارم موضوعش متفاوت باشه کاش موضوعش فقر بود بی فرهنگی بود سنتوری خیلی شاهکار بود

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:48
نوید

دوست عزیز ما اصلن چیزی به نام بی فرهنگی نه داریم ، بلکه فرهنگ داریم اما فرهنگ خوب و بد داریم !

2.187.73.35
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:19
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

نوید تو نشستی که با مرحوم دهخدا داشتی این موضوع رو بهت متذکر شدن؟
په ما بی دینی نداریم دین خوب داریم و دین بد
بی ادب نداریم ادب خوب و بد داریم
ممنون موسیقی مردم یچیزایی میگن آدم دوس داره خودشو تبخیر کنه

37.137.88.220
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:12
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

اگه قرار بر گیر دادن باشه
"نه داریم" که معنی جمله رو عوض کرد باید میگفتی" نداریم"
اونجوری میشه یه منفی در مقابل کلمه مثبت... یجور تناقض محسوب میشد

5.134.132.19
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:03
نوید احمدزاده

حامد خاجه زاده !!!!!
بنده با مرحوم ده خدا نشست نه داشتم اما اطلاعاتم انقدی هست که بتونم مسئله دین و فرهنگ و از هم تفکیک کنم و همه چیز رو در " بی " یا " با " بودن نه بینم .
با دین و بی دین داریم . دین دار خوب و بد و بی دین خوب بد هم داریم .
اما بی ادب مطلق ، یا با ادب مطلق نه داریم ، بلکه ادب خوب و بد داریم و در هر دو ادب وجود داره .

اگه منطق شما اینه و فکر می کنید من گیر دادم براتون متاسفم ، من فقط قصد تذکر از برداشت فرهنگ نه برای شما بلکه برای جناب علی و داشتم ، فک کنم این خود شمائید که گیر می دید و هیچ اطلاعی از دستور نوشتاری زبان فارسی جدید که متمرکز بر جدا نویسیه نه دارید ، طبیعی هم هست ، از طرف دارن چاوشی بیش از این هم انتظاری نیست . خواننده ای که افق دیدش در کارهاش مربوط می شه به استودیوش ولا غیر . . .

46.224.98.188
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 17:04
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

کلا ما یه قشر داریم که کلا در حال تاسف خوردنن و از اضافه وزن شدید رنج می برن چون در خوردن تاسف زیاده روی می کنن
آقای بقولا محترم واسه خودت متاسف باش چون کامنتات مشخصه هدفت چیه
بالا هم گفتم با هرکس مثه زبان خودش حرف میزنم

به هر حال هوادارای چاوشی خاری تو چشم دشمنای محسنن... یحتمل خواستم در جریان باشی

37.44.59.184
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:31
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

آقای دیکته اگه"نه داریم"درستر از "نداریم"باشه نن و خانواده م از گرفتن یارانه انصراف میدیم
مثال:
موسیقی ما خبر داری؟
جواب اول: نه داریم
جواب دوم:نداریم

5.134.179.198
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 15:21
نوید احمدزاده

رویه همه هوارادان چاوشی همین بوده و وقتی در مقابل حرف های من نمی تونن جواب درستی بدین و در واقع حرفی نه دارن برای گفتن شروع به حاشیه رفتن و نا سزا گفتن می کنن که عملن شکست خودشون و در بحث و تائید می کنند .
بله درست می فرمائید من محترمم و شما هم با نوع حرف زدن خودتون سطح شعور و ادب خودتون و خواننده ای (که اگه خواننده باشه ) رو کاملن به همه نشون دادید .
محسن سطحش انقد بالا نیست که دشمنی هم داشته باشه ، همیشه اونی دشمن داشته که از هر لحاظ بالا باشه :)

آقای خار چشم سامانه انصراف یارانه هنوز بازه برو خودت و خانوادت از یارانه انصراف بده چون با گذاشتن یه کامه (،) بین {نه (،) داریم } کاملن معنیشون فرق می کنه .
موسیقی ما خبر داری ؟
جواب اول : نه ، داریم
جواب دوم : نداریم

46.225.40.178
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 21:28
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

کدخدا خسته نباشی من دارم اشتباهت رو بهت گوش زد می کنم دوباره اومدی حرف خودمو به خودم پس میدی، اومدم با مثال براش توضیح دادمه دوباره اومده مثال خودمو به خودم میگه
دفعه ی بعدی از "نه داریم"استفاده نکن واسه خودت می گم درستش نداریم گفتن جدانویسی نه دیگه همه چی رو جدا بنویسیم
موسیقی تایید کن

5.134.141.246
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 22:00
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

من چیزی نگفتم جز حقیقت شخصیتت
با کلمات بازی نکن

5.134.155.237
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:07
نوید احمدزاده

تو بازی بکن آقای یحتمل :)

2.187.84.20
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:25

درود بر تو ای شاهزاده ی موسیقی ایران.واقعا کیف میکنم وقتی میبینم هنرمند مورد علاقه م اینگونه به فکر مردم و معضلاتشون هست و به صراحت اعلام میکنه من برای کمک به هم نوعان میخوانم نه نقد روشنفکرها.در مورد اینکه از خواندن در فیلم چ اتصراف دادی واقعا خوشحالم چون سطح هنر تو بسیار بالاتر از این کارگردان سیاست زده و فیلمهای سیاسی پر از اغراق و تحریف هستش.فقط این جمله ی اخری که گفتی زمان انتشار پاروی بی قایق مشخص نیست ناراحتم کرد چون بی صبانه در انتظار شنیدنش هستم هرچند خودم هم دوست دارم پاروی بی قایق پاییز منتشر بشه چون حال و هوای پاییز و زمستان با البومهای خارق العاده ی تو بیشتر همخونی داره.در هر حال من بی صبرانه منتظر البوم جدیدت هستم جناب سلطان صدا سلطان احساس و اقای نابغه و وسعت صدای ایران جناب استاد چاوشی بزرگ/

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:14
rozalia salehi

یه کم بیش تر تعریف می کردی....

5.200.178.107
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:26
Mohammad 2020 ♥ Ali Abdolmaleki

سلطان آرامش بهنام صفوی و امپراطور پاپ مرتضی پاشایی رو یادت رفت بقاپی :|

192.198.90.147
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:46
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

نوید ادامه بده تو میتونی خعیلی باحالی خداییش

37.63.254.68
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:22
ali yousefi

پاي احساس به ميون اومد بايد بگمـ
سلطان احساس كسي نيست جز مجيد خراطهــــا
پاي همين با احساس بودنش هم وايستادهـــ و انصافا تو همين راه خيلي از انتقاد ها رو هم به دوشــ كشيده...
ولي قبول دارمــ محسن چاوشي،دركنار محسن يگانه،احسان خيلي طرفدار دارنـــ چون سعي كردن توي سبك هاي متفاوت كار كننـ

109.109.42.97
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:34
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

نوید به قول عبدالملکی حالیت نیست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سلطان احساس فقط فقط فقط مجید

2.179.241.166
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:47
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

رفتی القاب خوااندهارو جمع کردی زدی تو نظر که مطلبت طولانی بشه؟
شاهزاده
سلطان صدا
سلطان احساس
نابغه
وسعت صدا
استاد

65.49.68.163
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:59
fateme

با تمام احترامی که برای اقای چاووشی و طرفدارانشون دارم ،اون یه درصد هم میتونستم صدای آقای چاووشی رو تحمل کنم از بین رفت.بخاطر طرز صحبت کردن بعضی طرفداراشون دیدم نسبت به اقای چاووشی عوض شد.

2.178.7.138
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:20
رویا حبیبی

نوید جان مثل اینکه از این پس شماها علاوه بر اینکه باید در انتظار کنسرت ایشون حالا حالاها بمانید،انتظار آلبوم هم به لیست انتظارهاتون اضافه شده و حالا حالاها باید منتظر آلبوم ایشون هم بمونید
شما طرفدارای آقای خراطها دلتون به چه چیزائی خوشه..............

94.183.113.143
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:54
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

Khanome ip dobare omadi
Dostane Ip moshtarak ro ham miyavordi

37.137.88.220
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:23
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خانم حبیبی خانم آپی
به دوستاتم میگفتی بیان که دور همی تو این محفل گرم تبادل نظر کنیم

37.137.88.220
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:23
Ehsan Bozorgi

تمام این القابی که اقا نوید گفته و شما به خواننده های مورد علاقه تون نسبت دادید میگم درست اما تو واقعیت هم باید همینطور باشه که بیشترش درست نیست...بعدشم ما به همون اقای خاص راضی هستیم بقیه اش مال شما....

2.179.210.129
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:33
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

بابا بی خیال این لقب ماله خواننده ی مایه اون لقب ماله فلانیه
لقب ایرانم تو جام جهانی یوس پلنگ آسیایه:)

37.137.88.220
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:35
Plaster Pate (چاووشیست)

آقایون!! خانوم ها!!
این نوید ترابی رو جزو طرفدارای محسن چاووشی حساب نکنید.منم که چاووشیستم کلا قبولش ندارم.آبرومونو برده
اینقدر هم باهم دعوا نکنید
زشته... با هم دوست باشید...

37.255.70.145
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 00:03
رویا حبیبی

حامد،میگم خوبه حالا آی پی و همین جا ،چند روز پیش یه بنده خدایی بیکارتر از خودت بهت یاد داد،والله تا چند روز پیش نمیدونستی آی پی چیه،الان که فهمیدی حسابی ذوق مرگ شدی و چنان ژست روشنفکرانه میگیری ،انگار از کشفیات محیر العقول خودت هست،منکه به این مسخره بازی که راه انداختی اهمیت نمیدم و حساسیت ندارم،ولی یکم بزرگ شو،بیا در مورد چاوشی با هم حرف بزنیم که میخواد اعتیاد و ریشه کن کنه!!!همه الان فهمیدند که تو ،فقط تو میدونی آی پی چی هست و لا غیر!!!از موسیقی ما واسه این اطلاعات غریزی و خودجوشت تقاضای پاداش دارم...بچه مردم مرد ار بس اومد اینجا و آی پی آی پی کرد و هیچکی تحویلش نگرفت

94.183.113.229
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 02:10
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

ولی پیشرفت کردی جدیدا یاد گرفتی با آی پی مختلف نظر بذاری
اون خانم که تو کامنت های آخری با نام taraکامنت گذاشته از دوستان خانم آی پی هستن

محیر العقول
زنده باشید

5.222.220.129
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 02:29
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

کی به کی میگه بزرگ شو!!!!!
تویی که یه کلمه ی "محیر العقولی "یاد گرفتی رفتی بصورت ناشیانه با اسمtaraکامنت گذاشتی

راستی دوست جدید مبارک نگفتی اسم دوست جدیدت تارا یه
چقد خوبه دور همی با عقاید و علایق یکسان. خدا حفظتون کنه

37.137.153.159
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 15:24
نوید احمدزاده

حامد خاجه!!!! زاده
اون یوز پلنگ ِ دل بندم نه یوس پلنگ !!!!!!

بیاد یه کلاس دیکته برا همه طرف دارای چاوشی بذارم حتمن !!!

46.225.40.178
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 18:16
سید حسین دلبری

با احترام خاصی که برای محسن چاوشی و هواداران با فرهنگ ایشون دارم اما باید بگم نوید ترابی مایه ننگ آقای چاوشی و هوادارنشون هست. سلطان احساس فقط مجید خراطها

65.49.68.197
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 18:26
سامان کیانی

چه پشتکاری داری نوید احمد زاده !!!!!!!!!!! تو این صفحه هر کسی هر چیزی گفته نوید احمد زاده هم افتاده وسط همین طور ادامه بده قسمت بشه تو صفحه خوانندت جبران کنیم

5.236.248.222
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 20:54
alireza mirazizi

((جناب سلطان صدا سلطان احساس و اقای نابغه و وسعت صدای ایران جناب استاد چاوشی بزرگ)) 100% داری شوخی می کنی!!! این همه حرفای خنده دار میزنی به فکر ما هم باش از خنده میمیرم بعد پشیمون میشی

5.161.238.183
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 11:07
نوید احمدزاده

سامان کیانی
اگه تونستی خواننده مورد علاقم و پیدا کنی
یه جایزه داری پسرم :))

46.225.54.79
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:27

عالیه محسن جان . تنظیمش کار خودته یا بهروز صفاریان؟

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:28

زنده باد چاووشی.........

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:56
سيروان

ما به كي بگيم خواننده استوديويي نميخوايم

2.184.179.216
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:59
محمد- ن

"سیروان" خان نیازی نیست به کسی بگی ,خودتو کنترل کن,چندت تا نفس عمیق بکش, خود هیپنوتیزمی هم توصیه میشه...ایشالا خوب میشی

5.234.85.188
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:12
محمد(طرفدار چاوشی)

سیروان جان.......برو اول اجرا زنده هاشو گوش بده بعد بیا حرف بزن...........برو عمو جون..برو
موزیک ما بچاپ

5.52.180.61
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 01:59
Behnam k

"سیروان"
با این که لازم نمیدونم به امثالتون جواب بدم اما کلا حرفت خند دار بود. همین

2.181.108.186
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:20
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

من شاید طرفدار چاووشی نباشم اما صداشو قبول دارم خیلی چون صداش بجور به دل میشنه بعد شما سیروان به فکر خودت باش نیا اینجا انتقاد کن ایشالله کنسرت برگزار بکنه

یکی از صرفدارن مجید خراطها سلطان احساس

2.181.107.219
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:57
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

Yas ehsasi dmet garm aghayi
siravan:bashe behesh migam afarin amooyi

37.137.88.220
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:09
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

سیروان شما یکی داری میشی مثل جناب نوید ترابی

37.63.230.152
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 18:10
سيروان

محمد سحابي عزيز من نميتونم بيخودي از كسي تعريف كنم وقتي ميبينم چاوشي افت كرده وداره هواداراشو از دست ميده خوب بايد نقدش كنيم تا بخودش برگرده ودوباره بشه همون چاوشي محبوب ودوست داشتنيه قديم وگرنه منم معتقدم محسن بعد از سيروان توايران بهترينه موسيقي ما تاييد كن

2.184.186.209
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 20:44
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

سیروان تو هرمدرسه ای یه صندوق پیشنهادات و انتقادات هست مبتونی اونجا تو یه نامه بنویسی و بفرستی
یا تو سفرهای استانی رییس جمهور تو یه نامه بگو که ما اون خواننده رو نمیخوایم شاید رسیدگی کردن
راههای زیاد دیگه ای هس من حضور ذهن ندارم

37.137.114.54
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 01:37
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

سیروان شما فکر نمیکنی داری سیروان خسروی رو زیادی گندش میکنی؟!!!!!!!

37.63.235.128
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:25
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

سیراوان خوان شما هر چقدر هم از چاووشی انتقاد کنی چیزی ازش کم نمیشه چون چاووشی صداشو همه مردم ایران می پسندند این یک واقعیت

2.181.100.62
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 18:17
سيروان

تعجب ميكنم از موسيقي ما وقتي ياس احساس ومحمد سبحاني زير همه كامنتها نظرات توهين آميزشون منتشر ميشه ولي نظرات من از هر 10تا يكيشون تاييد ميشه

2.184.177.11
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 01:29
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

وای چه جالب سیروان داره به همه توهین میکنه اونوقت به ما نسبت میده!!!!!!!!!!!!جناب سیروان شما یه نمونه از توهین های منو نشون بده من دیگه کامنت نمیزارم!!!!من به هیشکی توهین نکردم و نمیکنم و سخت از کسی که راه توهین کردن رو در پیش میگیره متنفرم..................موزیک ما تایید شه حتما............

37.63.246.135
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:32

این حرفش فوق العاده بود:
من برای کمک به هم‌نوعان‌ام می‌خوانم، نه نقد روشنفکرها.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:34

خیلی منتظر آلبوم پاروی بی قایق هستم.چون مطمئنم آلبوم خیلی خوبی خواهد شد.امیدوارم کاری که برای این تیتراژ می خونه هم کار خوبی بشه.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:35

به گرد پای محسن یگانه و سامان جلیلی نمیرسی..
بچاپ توام دیگه...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:15
asc

دمت گرم واقعا نمیتونم جلوی خندمو بگیرم .خیلی با حال بود مرسی. آخه بذار هنوز سامان جلیلی یه آلبوم بده بعد بیا اظهار نظر کن راجع به کسی که تو 5روز آلبومش میشه پرفروش ترین آلبوم سال.مطمئنم شما از موسیقی هیچ درکی نداری.

2.182.245.64
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:23
maryam nadri

به گرد پای کی؟ درست حرف بزنید لطفا. یه چیزی هست به اسم شخصیت. امیدوارم داشته باشید.

5.161.191.112
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:49
وبلاگ سعدابادمذهب(هوادارامحسن چاوشي)

چقد واضح نشون دادي كه مشكل داري علي اقا ...
عشق بخدا چاوشي عشق عشق عشق

2.184.106.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:54
سيروان

دوست عزيز باهات موافقم دوران چاوشي روبه پايانه

2.184.179.216
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:58
محمد(طرفدار چاوشی)

خوب میشی زود گذره.............یه خورده رو حرفی که زدی فک کن..........خنده دار نیست......
محسن یگانه با محسن شاید هم سطح باشه .......................................ولی سامان جلیلی؟
لطفا بچاپ

5.52.180.61
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:05
حسین

محسن یگانه که کارش درسته ولی این سامان جلیلی که گفتی کیه؟
فامیلاتونه؟

91.99.202.106
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:08
میثم چاوشیست

اصلا نمیتونه برسه مخصوصا تکرار که تخصص اصلی یگانس آخه مگه چاوشی میتونه به اندازه یگانه تکراری باشه؟//

10.103.117.41
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:09
zzz

نخخخخندونمون بابا.ی روزی یگانه نزدیک چاوشی بود.الان سلطان کجاوو یگانه کجا یه سری به نظرسنجیا بزن داداش .جلیلیم که کلا هیچی خخخخخ.من یگانرو خیلی دوس دارم اما کلاس کار سلطان چیزه دیگس عزیز

151.246.150.96
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:15
amirchavoshi68

به پای کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیشناسم............. آها یگانه رو میشناسم بادمه تو البوم خودکشی ممنوع زده بود همخوان : محسن یگانه زیر صدای سلطان میخوند (اهنگ خود فریبی رو شنیدید که ) اما جلیلی نمیشناسم چرا دروغ....

2.190.235.25
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:00
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

واقعا چرا هوادارا اینطوری شدن!!!!!!!هرکی میخواد دیگری رو تخریب کنه. واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

37.63.241.17
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:02
امیرحسین(یه جاستی ...محسن یگانه) .

واقعا متاسفم...... ما عادت داریم واسه بالا بردن خواننده خودمون خواننده های دیگه رو تحقیر میکنیم...... کی گفته محسن چاووشی به گرد پای محسن نمیرسه...... هردوشون عالین..... این جدایی محسنا از هم یه زخم کوچیک بود که با حرفا به زخم عمیقی تبدیل شد..... همه دنبال اینن که هر کدوم آهنگ دادن فقط تخریب کنن... من عاشق آقای خاص و نابغه ام......

2.179.205.222
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:41
حمید ناظری(هواداران سامان جلیلی)

مرسی علی
جواب بی احترامی هواداراتون(نوید) زیر پست همه خوانندها باید داده بشه
چيزي که عوض داره گله نداره
زنده باد سامان جلیلی شاهزاده موزیک پاپ

65.49.68.196
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:42
مهدی

شمایی که سامان جلیلی رو نمیشناسی میتونی بری سایت ترانه ماه و نتیجه نظرسنجی بهترین قطعه نوروز93رو ببینی بعد میفهمی سامان جلیلی کیه

2.191.188.11
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:53
danesh jamshidi

مخصوصا سامان جلیلی:)

194.225.61.104
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:44
man

یکی بگه سامان جلیلی کیه؟؟؟؟ محسن یگانه ام که تکلیفش معلوم و میشناسیمش....

2.180.109.89
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 02:01
بابک

عزیزان اولا که هر خواننده ای سبک خودشو داره،این طرز حرف زدن برازنده نیست.شما هر خواننده ای رو دوست داری سلیغت بسیار محترمه اما اینطور مقایسه بسیار اشتباس!من هنوز آهنگهای یک شاخه نیلوفر و بهتره بگم همه آلبومای محسن چاووشی رو گوش میدم واسم با دفه اولی که گوش دادم هیچ فرقی نداره به مولا!واسه اون دوستمون که گفته بودن دوران چاووشی رو به پایانه باید بگم هر سبکی درک خاص خودشو میطلبه جسارت نباشه اما به درک دیگران توحینه این حرف شما تا دنیا دنیاس محسن چاووشی، یگانه سالار قلب طرفداراش خواهد بود.

2.180.115.158
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 08:57
محمد

واقعا منم خنده ام گرفت.علی کوچولو سامان جلیلی خودشم آهنگاشو گوش نمیکنه ولی خب شما حق داری چون سنتون پایینه آهنگهای هم که گوش میکنید در خور سن تونه.یگانه هم صداش خوبه آهنگاشم خوبه کسی هم منکرش نیست.ولی خب دیگه خاص نیست

151.239.237.160
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 09:23
Narsis

:)))))))))))))))))
مچکرم که موجبات خنده و شادی ما رو فراهم کردی ! :)))))
اخه یگانه که فقط جیغ میکشه (ما هم بلدیم مثه شما رفتار کنیم)
اونم که اصلا نمیشناسمش که محسن بخواد به پاش برسه یا نه !

188.159.62.43
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 09:39
tara tehrani

دیگه انقد هم اغراق نکن هر چی باشه چاوشی سابقه بیشتری داره ....خداوکیلی طرفداراش هم بیشتر از سامان اند حداقل تا قبل انتشار پرتگاه

5.236.229.122
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:29
amir mahmudiyan

دوستان میشه منو راهنمایی کنید...؟
سامان جلیلی کیه؟
کسی میشناسه اونو عایا؟
به ما هم بگه...

72.46.141.77
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:50
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یه زمانی میگفتن محسن چاوشی جفتش اسم یگانه میومد یا میگفتن محسن یگانه جفتش اسم چاووشی میومد
حالا میگن محسن یگانه و فلانی و بمانی محسن چاوشی و فلانی... مقایسه ها رو نگاه حرفی دیگه ندارم

جای تعجب نداره چون الان دیگه سلیقه های دهه ی هشتاد و هفتاد شده برادران آرمین و برادر امیر تتل
میچاپی! اگه خواستی بچاپ اگرم نخواستی نچاپ

213.195.34.129
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:28
behireal

سامان جلیلی که فوتبالیسته چه ربطی به چاوشی داره؟

188.245.162.224
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 13:25
Dorsa Sh

بسي حرف خنده داري بود.....
دمت گرم

95.82.22.113
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 15:27
نوید احمدزاده

اقا لطفن محسن یگانه رو که یه خواننده لایو ِ با محسن چاوشی که یه خواننده استودیویه مقایسه نه کنید !!!!!

46.225.40.178
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 18:32
سامان کیانی

وقتی نوید احمد زاده میگه مقایسه نکنید یعنی مقاسیه نکنید نوید ادامه بده

5.236.248.222
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:40

بچه ها خودتونو اماده کنین که همین الاناست نوید ترابی طردار استاد محسن چاووشی کبیر قراره سخنرانی کنه و ما باز بخندیم .........
خدایا این یه دلخوشی رو از ما نگیر ..............

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:09
اسماعيل (هوادار محسن چاووشي)

من فكر كنم شما هم براي مسخره كردن در نوع خودتون خبره اي هستيد

5.190.75.107
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:00
fateme

موافقم شدیــــــــــــــــــــــــــــــــد...

2.178.7.138
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:41

کسی که این گزارش رو نوشته احتمالا ً علاقه ی ِ زیادی به شایعه پراکنی و یک کلاغ چهل کلاغ کردن داشته !!
(( آنها اعتقاد داشتند که محسن چاووشی پس از عدم حضور در پروژه «چ» ابراهیم حاتمی‌کیا عنوان کرد که دیگر هرگز در پروژه‌های سینمایی حضور نخواهد داشت و نام آلبوم جدیدش «پاروی بی‌قایق» نیز بارها در صفحه شخصی‌اش دچار تغییر و تحول شده است. ))
محسن چاوشی هیچ وقت عنوان نکرده بود که بعد از اون اتفاقات و شایعات و سو استفاده از اسم محسن چاوشی در فیلم ''چ'' دیگر کار سینمایی نمیکنه فقط در صفحه شخصیش منتشر کرده بود : (( علاج واقعه قبل از وقوع
به دليل طرح ادعاهايي سراسر وارونه و كذب درباره نحوه همكاري بنده با پروژه چ، در نشست مطبوعاتي اين فيلم در جشنواره، بهتر است '''كماكان''' سنتوري اولين و آخرين تجربه ام در سينما باشد. ))
کلا ً منظور جمله رو مثل یک بچه ی هشت ، نه ساله برداشت کردید !!
و مورد دیگه که باید یاد آور بشم ، محسن چاوشی فقط یک بار ''تصمیم'' به تغییر نام آلبوم پاروی ِ بی قایق گرفت و بعد خودش اعلام کرد اسمی بهتر از پاروی ِ بی قایق پیدا نکرده و همان میماند .. !
''بار ها'' و ''تغییر تحول'' .. هه

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:53
نوید

بهتر است '''كماكان''' سنتوري اولين و آخرين تجربه ام در سينما باشد. ))

می شه بگید معنی اولین و آخرین تجربه چی می شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

2.187.73.35
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:11
محمد(طرفدار چاوشی)

اقا نوید میشه بگی معنی "کماکان"چی میشه؟

5.52.180.61
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:59
Pedram Shakeri

دوست ِ من معنی ِ این جمله این ِ که ''بهتر'' است سنتوری در حال حاضر اولین و آخرین تجربه در سینما باشد و در فیلم ''چ'' حضور نداشته باشم .. این جمله تاکید داره به عدم حضور در فیلم ''چ'' ، نه به این که محسن چاوشی دیگه در سینما کاری انجام نمیده ..

5.235.220.10
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 18:58
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

نوید احمدزاده اصلا مشخص نیست که با چاوشی مشکل داری

37.137.236.104
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:42
parsa1

پدرام شاکری...!!!؟؟
سرزمین شاهان پاپ!؟؟!
درست گرفتم!؟!؟

151.238.176.180
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 13:27
Pedram Shakeri

بلـه جناب ! شما هم احتمالا ً همون پارسا الماسی که سالی یه بار پست میزاره هستید دیگه ؟ درسته ؟ -_- :دی
یعنی من دیگه هیچ حرفی ندارم ..

198.23.157.30
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 15:29
نوید احمدزاده

حامد خاجه زاده !!!

من که نه اما فک کنم چاوشی با من مشکل داره :))

46.225.40.178
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 11:20
parsa1

نه نه نه!
من اون پارسا نیستم!
ولی پیگیر پیجت هستم!
ایول!پیج خوبی داری!
:-)

173.208.229.9
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:54

اصلا باکلمه قابل وصف نیستی سلطان.خدایی کسی رو باسلطان مقایسه نکنیدخندمون میگیره

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:12

عاشقتم محسن.....چاوشی عزیز...اون کاری که صلاح میدونی انجام بده ...ماحمایت میکنیم........

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:25

محسن واقعا از هر نظر فوق العاده اس
این ک زیاد به نظر منتقد ها هم اهمیت نمیده ب خاطر اینه ک نظر و طرز فکرش با همه فرق میکنه و بیشتر از هوادارشو منتقدین میخواد زیاد دچار حاشیه نکننش
زنده باد محسن

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:30

زنده باد آقای خااااااااص.
یه دونه ای استاد.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:51

عشق عشق عشق محسن چاوشي ...
عاشق صداشم
هيچ صدايي مثل محسن چاوشي نيست

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:53

سلام وسپاس از این مصاحبه که داشتید میتونم بپرسم فایل صوتی این مصاحبه موجود هست و اگه امکانش هست میتونیذ فایل صوتی هم منتشر کنید . ممنون میشم اگه این اتفاق بیفتد . خسته نباشید

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:54

محسن از همه نظر یک هنرمند کامل و با شخصیته و نمونه کامل یه هنرمند مردمی....زنده باد اقای خاص....

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:56
نوید

به جز برگزاری کنسرت !!!!!!!!!!!!!!

2.187.73.35
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:07
Ehsan Bozorgi

گذاشتن یا نگذاشتن کنسرت یه موضوع شخصی و باید به نظرش احترام گذاشت و درکش کرد....به این دلیل مردمی که همیشه برای مردم و دوستداراش میخونه ...حالا چه کنسرت بزاره یا نزاره توی قلب همه ی طرفداراشه.....

2.179.210.129
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:11
نوید احمدزاده

دوست عزیز ، احسان بزرگی
روی صحبت من با اون قسمت از حرفاتون که فرمودین : هنرمند کامل !!!
هنرمند کامل باید از هر لحاظ کامل باشه چه فنی و چه بعد اجتماعی
بعد اجتماعیش و کاری نه دارم اما از بعد فنی اصلن کامل نیست چون تا حالا بنده یه تک سانس اجرا از ایشون نه دیدم !!!
لطفن در به کار بردن کلمات دقت بیش تری به کنید ، ممنون .

46.224.98.188
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 17:25
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

هرکسی هستی یدفعه قد بکش از پسش نقاب
از رو نوشته حرف نزن رها شو از ....

بجای لفظ قلم حرف زدن بدون کینه حرف زدن رو یاد بگیر
در ضمن انقد اسم عوض نکن

37.44.59.184
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 18:33
Ehsan Bozorgi

ببین دوست عزیز ...من کاملا به نظر شما احترام میزارم .... اما درسته که تاحالا کنسرت نزاشت ولی این دلیل خوبی نمیشه که شما بگی اصلا از بعد فنی کامل نیست به نظر من بهتر بود می گفتید کنسرت یکی از چند عامل مهم تو بعد فنیه ...نه اینکه بعد فنی را فقط تو کنسرت خلاصه کنی و اونو کلا زیر سوال ببری.......

5.236.9.132
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 15:33
نوید احمدزاده

احسان بزرگی ، با نظرت موافقم دوست عزیز .
حامد خاجه زاده ، شما هم به جای خودن شعر این جا اگه یه جواب منطقی داری مث احسان بزرگی بزن و گرنه وقت ملت و نگیر الکی ، در ضمن اسم عوض کردنم هم به خودط مربوطه .

46.225.40.178
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 07:18
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

تو تبلت حرف" ز" نزدیک به حرف س هستش واسه همین نوشتم یوس پلنگ
حالا خوبه بگم "خودم" درسته نه خودط

5.134.134.55
پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 14:24
نوید احمدزاده

تبلتت از این تبلت دانش آموزی هاست ؟

موسیقی ما تائید کن لطفن

2.187.69.195
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:04

اصلش هم همینه منتقد خیلی وقت ها حرف درستی میزنه اما مردم هستن که با پسندیدن یه اثر جاودانش میکنن نه منتقد.
امیدوارم دوباره چاوشی به روزهای خوب و همه پسند برگرده به شخصه دلم برای اون فضاها تنگه
با ارزوی موفقیت برای محسن چاوشی

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:12

درود بر نابغه موزيك ايران محسن چاوشي

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:35

سلام.
آفرین به محسن عزیز با طرز تفکر زیباش.
آرزوی موفقیت دارم براش

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:39

صدات به گرد پای محسن یگانه که نمیرسه اما موفق باشی!!!
جاست یگانه

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:08
محمد(طرفدار چاوشی)

به قول فامیل دور....چی شده؟

5.52.180.61
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:59
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

Baz be ghole famil door: Man dige harfi nadaram

37.137.88.220
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:34
behireal

وقتی چاوشی جلوتره معلومه صداش به گرد پای پشت سریش نمی رسه چه توقعاتی دارین واقع بین باشین یه کم

188.245.162.224
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 03:24
مجید چاوش

محمد خیلی باحال بود!!!
اینم من اضافه کنم روزی میرسه مثل فامیل دور که " از بچگی آرزوش این بود مگس آقای مجری باشه..." همه بخوانن بشن فامیل د.ر محسن.

151.235.91.104
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 10:16
نوید احمدزاده

خوشم می آد وقتی جوابی ندارین خوب بحث و به حاشیه می برین از چاوشی تا کلاه قرمزی و . . :))

46.225.54.79
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:53

خدایا من عاشق این مرد هستم....................
بی شک بهترین خواننده حال حاضر ایران............................بی شک

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:57
نوید

بعله بهترین خوانده ای که تا حالا یه سانس کنسرت نه داشته به عمرش !!!!!!!!!

2.187.73.35
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:07
محمد(طرفدار چاوشی)

شیر مردا تو چه ترسی زسگ لاغرشان که حتی از صدای خواننده مایه نمیذاره... چون میدونه کم میاره

5.52.180.61
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:37
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

نوید همون یه سانس کنسرت نذاشته انقد محبوبه و موجب سوزش خیلیا شده نع!!!!
بعله

37.137.88.220
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 20:56
حسن عاشق چاوشی

نوید عمویی پنجم ابتدایی دیکته چند شدی؟؟؟؟؟ :))

95.38.243.151
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:48
Ehsan Bozorgi

اقا نوید شما غیر از کنسرت دیگه نظر دیگه ای نداری که بگی من میخواهم بدونم شما اینو نداشتی چی میخواستی بگی....

5.236.9.132
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 15:56
نوید احمدزاده

حامد خواجه زاده
سوزش طرف دارای چاوشی نسبت به خواننده های جوونی که تو مدت کم هم آلبوم دادن هم کنسرت که خیلی زیاد ترههههه :))

حسن عشق چاوشی
عمو جون نگران نه باش برا همه طرف داری چاوشی کلاس دیکنه می ذارم ، حسین صفا رو هم حتمن بیارین با خودتون .

احسان بزرگی
فعلن که همین و داریم :)

46.225.40.178
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 18:40
سامان کیانی

حتما حسین صفا رو هم میاریم که از شما شعر گفتن رو یاد بگیره نوید !!!!!!!!!!! احسان شما هم جدی نگیر این حرفا رو همیشه این حرفو میزنه بزودی خوب میشه

5.236.248.222
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 21:12
Ehsan Bozorgi

ببین اقا نوید درسته محسن تا حالا کنسرت نزاشته ولی اینو به یقین بهت اطمینان میدم که علتش هر چی میتونه باشه جز صداش که شما میگین نمیتونه لایو بخونه بازم میگم باید به نظر محسن احترام گذاشت چون اون هم دلایل خاص خودشو داره... بعدشم اینو همه اطرافیان چه موافق و چه کسایی که باهاش یه زمانی مشکل داشتن و همینطور افرادی که باهاش کار کردن تایید کردن که صداش همینه و به قول شما استودیویی نیست...بعدشم فکر کنم درست نباشه که شما چون به محسن علاقه ای ندارین همش نظرات تون نسبت به محسن و همه ی طرفداراش منفی و تخریبی باشه حداقل شمایی که ادعا دارین نظرات باید منطقی باشه ..یکم منصفانه و واقع بینانه برخورد کنید لطفا......

5.236.9.132
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 22:06
حسن عاشق چاوشی

نوید تورو خدا راست میگی ؟
قشر عظیمی رو از نگرانی در آوردی ,,,اقای نه داشته :))))
ولی خدایی مش غلام زمبه است هر کی فک کنه نوید داره میسوزه :))
تایید

95.38.234.149
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 10:30
نوید احمدزاده

سامان کیایی جدید (یا همون احسان خاجه زاده سابق)
بله اکنون شاهدیم که حامد خاجه زاده با نقابی دیگر و اینک با اسم زیبای سامان کیانی در زیر کامنت های بنده سخن رانی می کنند ، آقایی که تا دی روز به رویا حبیبی گیر می دادی و آی پی آی پی می کردی حالا خودت با یه اسم دیگه می آی و به من می گی اسم عوض نه کن !!!!

احسان بزرگی عزیز که همیشه با منطق بودی و قبولت دارم
اگه این جوریه که شما می گین خب باشه من یه درخاست دارم فقط یه درخاست محسن یک تراک زنده فقط و فقط یک تک تراک زنده رو استیج حتا بدون نوازنده اجرا کنه برا جواب به خیلی از منتقداش یک هم من ! (اگه تونست ) داداش من ، حرف دیگرون برا خودشون مهمه برا من اجرای زنده مهمه ! من از بین کسایی که طرف داری چاوشی رو می کردن فقط شما رو دیدم که با منطق حرف می زنید و بقیه طرف داراش بیش تر نظراتوشن تخریبی و از روی تعصب خشک و خالییه و وقتی می بینن هیچ جوابی نه دارن برا گفتن شروع می کنن به مسخره کردن یا بحث و به حاشیه بردن که نشون از شکستشون تو بحث ِ . و خیلی هاشون هم گفتن که با ما مث خودمون حف بزن !!!

حسن عشق چاوشی
مش غلام زمبه رو خوب اومدی !!!
به حسین صفا بگید تو ترانه بعدیش از این مش غلام زمبه استفده کنه حتمن :))))
حرف خنده دار می زنی آخه :)))
آخه سوزش برا کسی که حتا یه سانس اجرای زنده نمی تونه بکنه تو ده سااااااال :)))

46.225.54.79
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 13:02
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

اولا اون احسان خواجه امیری
دوما خواستی فامیلی منو بیاری درست چشماتو وا کن خواجه زاده

سوم اونقد معرفت و شرف دارم که با آی پی دیگه نیام زیر نظرات بی هدف تو نظر بذارم چون هیج فرقی با حق دیگران خوردن نداره امثال شما و خانم حبیبی فکر می کنن تو دنیای مجازی میتونن هرکاری که می تونن انجام بدن ....

چهارما از این قشر شما تو این چند سال زیاد دیدم اوجشم بعد آلبوم یه شاخه نیلوفر بود که بهونه نداستن واسه جلوگیری از پیشرفت و محبوبیت محسن بهانه های کنسرت و صدای ساختگی رو آوردن وسط

پنجما خانم حبیبی قبلا با سه اسم تارا و ترانه و سارا اومدن با یه آی پی نظر گذاشتن تو پست مصاحبه و همیشه از کلمه ی محیر العقول استفاده میکنه و همیشه اون مصراع رو مسخره میکنه

ششما انقد خودتو جدی نگیر اینکه امثال من و قیماخ و بقیه میایم جوابتو میدیم فکر نکن واسمون مهمی چون تا بوده همین بوده باید یه عده باشن که حرص بخورن.... از سال86 تا به الان با امثال شماها زیاد برخورد کردیمه

اگه حرفی از تغییر سبک بود حرف از آنالیز سبک بود حرف از همکاران و ایراد شعر بود محترنانه باهات حرف میزدم اما وقتی حسادت ازت سرریز میکنه باید مثه خودت بی هدف جوابتو داد

خواستی واسه رفع تکلیف همینجوری یه حرفی زوه باشی یکم فکر کن
موسیقی واسم مهمه لطفا تایید کنید...ممنون فقط از حق خودم دفاع کردم

5.222.240.194
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 15:18
سامان کیانی

میگم داری از دست میری بگو نه !!!!!!!!!!!!! توهم زدی دوست عزیز خب اگه هر کس دیگه هم جای تو بود توهم میزد با این همه فعالیت که داری (( احسان خاجه زاده)) نمیدونم کیه هر کامنتی که میذاری ای پی پایین سمت چپ قرار میگیره نمیدونی بدون حامد شما هم زیاد جدی نگیر خوب میشه ولی با این همه فعالیت فکر نکنم خوب بشه

2.179.102.93
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 17:06
Ehsan Bozorgi

اقا نوید من بهت حق میدم که به عنوان یه منتقد نظراتتو ازادانه بیان کنی حالا چه مثبت و چه منفی ولی اینطور مقابله به مثل کردن فکر کنم درست نباشه و دور از انصاف باشه تا این حد که شما از حسین صفا اسم بیاری و تو نظراتتون ازخواننده استودیویی و از همه مهمتر انگ وابستگی به دستگاه های مختلف زدید و بیشتر جاها هم که تمام طرفداراشم به کل زیر سوال ببری ...من خودم به شخصه به عنوان یه طرفدار خیلی خیلی به محسن علاقه و تعصب دارم و فکر کنم بیشتر طرفداراشم همینجور باشن. به خاطر همینه که بعضی جاها یه خورده زود از کوره در میرن البته از حق نگذریم که بعضی از نظرات مخالفان محسن هم کاملا تخریبیه و حتی ارزش جواب دادن هم نداره...بعدشم درسته که رو استیج هنوز نخونده ولی چند تراک زنده که خونده و کاملا در دسترسه مهم به نظر من اینه که صداش اینه و به قول بعضیا ساختگی نیست...بازم میگم دلیل محسن از نزاشتن کنسرت قطعا به خاطر صداش نیست.......

5.236.9.132
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 18:59
نوید احمدزاده

خاجه زاده

اولن : این احسان خاجه امیری کیه ؟
دومن : حامد تو کتاب دستور نوشتاری نوید فامیلی شما رو همین جوری نوشتن : خاجه ! خاستی مراجعه کن !
سومن : فقط خاستم به دونید که چقد بده و تهمت زدن به دختر مختر و ضعیف گیر آوردن و اینا !!!

چهارمن :‌ شاید برا شما بهونه باشه اما واقعیت ِ عزیزم :)

پنجمن :‌خب شما هم از کلمه یحتمل استقاده می کنی !!!

ششمن : فعلن که دارین با حرص جواب می دین :))

فک نه کنم اگه بحث فنی هم بود شما همین جوری هستین « هجومی » . در ضمن هنوز جواب قاطعی برای کنسرت نذاشتن محسن و نه داشتن اجرای زنده که یه بحث فنیه هم نه دادی !!!
قبلنم گفتم حسادت به کسی که توانایی و قدرت یه سانس اجرای زنده رو هم نداره ؟ واقعن که ! :))

شما هم خاستی واسه حق دفاع خودتون یه کامنتی بذاری و موسیقی ما هم تایید کنه ;)

سامان کیانی

بحث تو نه بود داداش تو فقط این وسط نقش یه بازی گر و داشتی که بعضی ها به فهمن چه قد بده تهمت زدن و این حرفا :) زیاد خودت و حرص نده :))

احسان بزرگی

صحیح است !

46.225.84.237
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 01:17
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

تارا و خانم آی پی و خودت از یه چشمه آب میخورید.... فرقی بین تو و اون جماعت نیست...
کلا هم با کلمات خوب بازی می کنید منطق_تهمت_متاسف می شید_به ادب دیگران گیر میدید...
اگر یکذره شک داستم بلافاصله عذرخواهی میکردم
برا اولین بار برا خودم متاسفم که هم کلام جماعت شما شدم حیف زمانی که تلف کردم واسه مسخره بازی یه عده

با هرکس بیشتر از باورش سخن بگویی تو را احمق فرض می کند

5.134.148.99
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:14
نوید احمدزاده

این یعنی این که دیگه کم آوری می آری :))

حالا شما خودت و هر چی فرض می کنی ، فرض کن راحت باش .

2.187.84.20
پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 18:33
حسن عاشق چاوشی

پ نفهمیدی مش غلام زمبه رو واسه چی گفتم . خب بماند واست زوده :))
دگ داری جزغاله میشی از اینکه میبینی چاوشی بدون حتی یه سانس کنسرت طرفداراش قابل مقایسه نیستن باطرفدارای خوانندت؟؟؟ :)))))
حالا با خیال راحت به سوزش ادامه بده

95.38.184.207
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:54

درود به آقای خاص موزیک ایران ......

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:59

چه تريپ بدي جه عكس بدي
تاييد كن سايت هوادار چاوشي

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:40
Rasool Dezhpoor

نه مثل خواننده های دیگه زیر ابرو برداره صورتشم بند بندازه...
برو عمو...

2.179.26.166
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:01
danesh jamshidi

دوست عزیز پوستر رسمی نیست . کار یه طرفدار علاقه منده

194.225.61.104
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:25
Pause

با اینکه لباس ایشون هیچ مشکلی نداره ولی باید خدمت شما عرض کنم :
ما برای تیریپ و ابرو و لباس و ژست وفیگور جلوی دوربین طرفدار چاوشی نشدیم
چاوشی بخاطر مولفه های دیگری که درهنرش و شخصیت مثال زدنیش وجود داره محبوب شده
شما هم اگه ایشالله یکم سنت بیشتر بشه این مسائل رو شاید بتونی درک کنی...شاید
اینجام سایت موسیقیه نه فشن مد و لباس!!
خودت وخواننده محبوبت میتونین دنبال این مسائل باشین واز وجودهم لذت ببرین

2.187.124.107
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:46
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

کلا بجای اینکه مثه همه ی خواننده ها پودر بخوره رو هیکلش کار کنه رو سبکش تحقیق میکنه
زیر ابر برداره که تو چشم باشه آلبوم سیزده میده که تو چشم باشه
موهاشو بلند نمیذاره تا کمر بجاش اثر میده س ق دربارش نظر میده
تریپ نمزنه که با همه فرق داشته باشه عادی تیپ میزنه چون زندگیش عادیه
روز تا شب تو آتلیه نیس این عکسایی که منتشر میشه با هوادارش گرفته و امثال من میایم عکس محسن رو کات میکنیم و بهش افکت میدیم
یحتمل سوزش از جای دیگریست.... چون همیشه هوادارای چاوشی زیادن و دو وبلاگ هواداری دارن و یه وب سایت رسمی و تو اکثر نظرسنجی ها اول هستن این سایت شدههوادار چاوشی

میتونی دو سایت اونورتر هم سر بزنی تیتر نظرسجیش رو بخون متوجه میشی

37.137.88.220
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:02

درود بر Ladan. چون دقیقاً من هم منتظر سخنرانی ایشون بودم. ایشون غیر از محسن چاوشی در مورد دیگر خواننده ها هم نظرات بسیار جامعی دارند. ایشون از نوابغ موسیقی ما هستند.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:10

افرین به حضور خودت رد قلبت. متوجه شدی اقای چاوشی. دوست دار تو کهربا

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:13

از تجربه ای که از گوش دادن به صدای سلطان دارم میتونم بگم محسن هیچ وقت هیچ کاریو الکی انجام نمیده مطمن باشید ی چیزی تو این فیلم دیده ک میخونه واسش و مطمنم ک کار سلطان همیشه درست و عالیه

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:30

با این حرفش یاد حرفهای شخصیت "تارو" توی رمان "طاعون آلبر کامو" افتادم
«من برای کمک به هم‌نوعان‌ام می‌خوانم، نه نقد روشنفکرها. نظر همه برای من قابل احترام است، ولی من هم دنیای خودم را دارم. احساس می‌کنم وقتی با یک اثر هنری می‌توانم روی طرز فکر آدم‌هایی هرچند اندک تأثیر بگذارم، چرا این کار را نکنم؟ هیچ لذتی بالاتر از تلاش برای ساختن جهانی سالم‌تر و بهتر برای من نیست. می‌خواهم برای آدم‌ها آرامش و امید به ارمغان بیاورم.»

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:33

واقعا این خصوصیات خوب محسن چاوشیه که اون رو از دیگر خوانندگان پاپ بهتر و خاص تر کرده.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:35

محسن میخواند برای همه...برای نجات..برای فریاد نسلی که باید عشق رو تجربه می کردند..نه اینکه در تکاپوی احساسی خیالی غرق می شدند...
معتاد مریض است نه..مجرم...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:56

ostad mohsen chavoshiii binaziiriiiiiiiii <3

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:18

واقعا خوشحال شدم
صدای زخم خورده ی ایران استاد محسن چاوشی
به عنوان یکی از هواداران مهدی احمدوند این کار استاد را تبریک میگم
دمش گرم

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:21

تو بین خوننده ها یه عشقه اونم محسن چاوشی

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:26

آه فاتح قلبم .....

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:29

خدایا چرا اخه اینقد این بشر رو دوست داشتنی افریدی؟
داش محسن دوست داریم
خیلی مردی مرد

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:39

مونطور که دوستان گفتن چقدر خوب که از خواندن تیتراژ فیلم چ (که به خودی خود فیلم خوبی است) انصراف دادین، زیرا واقعا رفتار این کارگردان و حرفاش در این چند وقته اخیر باعث شد که از چشم خیلی از سینما دوستان بیفته،ولی در مورد فیلم لامپ 100 ،با اینکه نقد های خوبی راجبش نشنیدم و نخوندم ولی برای اینکه شما ،محسن چاوشی عزیز این فیلم رو دیدی و پسندیدی،ما هم خوشحالیم که دوباره میتونیم صدات رو در یک فیلم سینمایی گوش بدیم و لذت ببریم
موفق باشی

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 22:48

متحیرم چه نامم شَه مُلکِ موسیقی را....
بِه تو فِک کردن عجب حالی داره ..... آقای خاص و خاطره

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:06

چاوشی خواننده ی با سابقه و خیلی توانمندیه فقط نمیدونم چرا بعضی از هواداراش پی تخریب کردن هستن کاشکی روزی برسه که همه دست از این کار ها و خودبینی بردارن..........

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:54
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یعنی هوادارای دیگع ازآسمون افتادن رو فرق سر ما و عاری و معصوم منزه از تخریب هستن؟ و فقط کلمه ی تخریب ماله هواداریه چاوشیه!!!!
من حداقل 4 ساله اینجام همیشه یه عده هستن که باعث تشویش میشن

لطفا خواستید درس اخلاقی بدید دقت کنید زیاد با این نصیحت های جانبی حال نمی کنم
یحتمل موفق باشی

37.137.88.220
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:06
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب خواجه زاده من نگفتم طرفدارای خواننده های دیگه اصلا پی تخریب نیستن نمونه ی بارزشم طرفدار همین سامان جلیلی تازه کار جناب علی(طرفدار سامان جلیل) و جناب سیروان طرفدار سیروان خسروی که هردوشون به قصد تخریب اینجا اومدن و کامنت گذاشتن ولی این تعداد تو هوادارای اقای چاوشی بیشتره که سر دسته ی اونا اقای نوید ترابی فیلسوف هست . من روی صحبت و نصیحتم فقط با طرفدارای اقای چاوشی نبوده و نیست بلکه با همه هستم. گرچه این حرفا به کسایی که چشم و گوششون بستست اثر نمیکنه . نمیدونم چرا به شما بر خورد!!!!!! تا جایی که من دیدم حرف بدی زده نشده . بازم اگه چیزی بوده که از سمت شما توهین تلقی شده ببخشید .

37.63.230.152
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:43
amir mahmudiyan

والا ما هوادارای چاوشی بعید می دونیم نوید ترابی طرفدار چاوشی باشه !!!
مگه میشه یه نفر اینجوری شخصیت یه خواننده و طرفداراش رو تخریب کنه و خودش رو جزو اونا بدونه :|

72.46.141.74
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:13
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

حرفت مثه اینه که بخوای فرهنگسازی کنی واسه تماشاگرایی که ورزشگاه آزادی هستن
فحاشی و بد اخلاقی هایی که می بینی حقیقت جامعه ی ما رو دارن به رخ می کشونن، این کار غیرممکن،، اون روز نمیرسه

نمیتونی نمی شه بگی که یه قشر هوادار همه کج اخلاقی ندارن تو همین پست چند نفر هستن که اگه دقت کنی من میشنایمشون و مثه کدخدا نوید حرف میزنن و چند نفر دیگه که هنوز نیومون
ومیتونم واست بگم دو نفر که تو این پست هستن و شروع کردنه به مسخره کردن طرفدار کدوم خواننده هستن یعنی باید بگم فلان خواننده توانایی خوبی داره ولی نمیدونم چرا بعصی از هواداداش شروع به تخریب کردن می کنن

213.195.34.129
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 17:48
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

آقای سحابی نظرم تایید نشد ولی خلاصه
چاوشی چون کنسدت نذاشته سوژه ی زیادی دست دشمناش داده یکیش همینکه میگن صداش ماله خودش نیست یا چرا کنسرت نمیذاره
خواننده های دیگه همچین مسکلی رو ندارن
چون خیلی با ادب حرف زدید مثه خودتون با کمال ادب حرف زدم... امیدوارم متوجه شده باشید

نمونه واستون تو یکی از کامنتا آوردم زیرش اسم شما رو آوردم که بیاید بخونید دقت کنید عملا حرف منو تایید میکنه
البته ببخشید به استباه نوشتم سحایی

5.134.165.95
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:22

من با زخم زبونات رفیقم.
چاوشی حرف نداره.
صداهایی خوزستانی همگی گرم هستن.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:42

زحمت میکشی...

والا

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:28
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یکم بازش کن ببینیم منظورت چیه :/

والا

37.137.88.220
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:45

سلطان محسن چاووشی عزیز
قلب کرمانشاه به عشق استاد میتپه. .........

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:15

آقای چاوشی،اگر قرار بود که جامعه معتادین با 4 تا فیلم متنبه بشن و تحت تاثیر قرار بگیرن و دست از اعتیاد بردارند!!!الان از فیلم سنتوری به بعد باید به طور کل ریشه اعتیاد خشک میشد!!!نه جدی نگیر زیاد و زیادی حساس و احساساتی نشو...مشکل با 4 تا شعار حل نمیشه!!!

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:09
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خانم آپی مشترک اگه مشکلت با چاوشی حل شد منم میرم با جامعه ی معتادین یه نشست میذاریم که متنبه بشن
و بسوی رستگاری بشتابند

37.137.88.220
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:41
behireal

ممنون چه نظر جامعی دادین، دیگه با این بیانات شما اعتیاد ریشه کن شد...
الان خود آقای چاوشی رفتن جلوی اکران فیلمو بگیرن شما خودتونو ناراحت نکنین

188.245.162.224
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 01:48

خیلی خیلی خیلی دوست دارم محسن چاووشی رو تو یه فیلم موزیکال ببینم با همه کارای تاپش،میدونم که بهترین پروژه فیلم موزیکال دنیا میشه اما اینو هم میدونم که محسن از این کارا نمیکنه و هر کاریکه بکنه مثل کوه پشتشم.آقا محسن اینور ایران یکی هست که عاشقانه دوست داره...

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 02:47

سلام

موضوع هر چى باشه اخرش ختم مىشه به کل کل هواداران خواننده ها!!!!!ا
واقعا عجب فرهنگ باحالى دارىم...
تک تک اىن خواننده هاىى که اسم مىبرىد همه زحمتکش و انسانهاى با احساسى هستند که واقعا ما باىد بىشتر قدر اىن نابغه هاى سر شار از احساس و متفاوت از بقىه رو بدونىم
ببخشىد ولى هرکى واسه خودش ىه چىزى مىگه و از هىچى هم خبر نداره فقط حرف... مىزنه
ببخشىد و معذرت مىخوام
موسىقى ما لطفا تاىىد کن
ىا حق

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:18
نوید احمدزاده

نابغه رو خوب اومدی :)))

46.224.98.188
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 08:27

درووود بر سلطان محسن چاوشی کبیر که به خاطر شهرت و پول تیتراژ نمیخونه و فقط بخاطر عشق به مردم کار میکنه. درررررررررررررررررررررود بر تو

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 09:14

محسن چاوشی طی این چند سال که خوانندگی میکنه نشون داده بیگدار به آب نمیزنه و همه جوانب اون کار رو میسنجه و بعد تصمیم گیری میکنه
فیلم سنتوری که فیلم فوق العاده ای از نگاه خیلی از افراد و سینما دوستان بود بنا بر دلایلی اجازه اکران در سینما نیافت و این موضوع تا چند سال ادامه داشت و طبیعتا به مرور طی این چند سال نسخه هایی از این فیلم در بازار پخش شد و خیلی از افراد با تهیه آن به تماشای فیلم نشستن.و این موضوع باعث شد چند سال دیگه که این فیلم اجازه ی اکران گرفت فروش نرود و این خود یک ضرر برای خیلی از عوامل فیلم که یکی از آنها محسن چاوشی که خواننده این فیلم بود ، شد و چاوشی تصمیم گرفت تا فعلا سنتوری اولین و آخرین پروژه سینمایی باشد که در آن همکاری میکند تا کمتر با این گونه اتفاقات روبرو شود.
حالا هم که محسن چاوشی پس بازبینی فیلم لامپ صد تصمیم به خوانندن تیتراژ ائن گرفته پس حتما نکات خوبی در این فیلم دیده و از طرفی هم گفنه که«من برای کمک به هم‌نوعان‌ام می‌خوانم، نه نقد روشنفکرها. نظر همه برای من قابل احترام است، ولی من هم دنیای خودم را دارم. احساس می‌کنم وقتی با یک اثر هنری می‌توانم روی طرز فکر آدم‌هایی هرچند اندک تأثیر بگذارم، چرا این کار را نکنم؟ هیچ لذتی بالاتر از تلاش برای ساختن جهانی سالم‌تر و بهتر برای من نیست. می‌خواهم برای آدم‌ها آرامش و امید به ارمغان بیاورم.» پس هدف چاوشی علاوه بر شرکت در یک پروژه سینمایی خوب ، میخواهد به کمک هم نوعان امان بشتابد و خیلی از مردم را از دام اعتیاد با این آهنگ ((بید بی مجنون)) نجات دهد.
به موفقیت های روز افزون محسن چاوشی

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 10:01

بسه دیگه بسه

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 10:15

کنسرت بذار:))))

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:19
نوید احمدزاده

زهی خیال با باطل :)))

46.224.98.188
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 10:34

تنت سالم باشه محسن جان..هر کار می کنی درسته...!

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:11

هرکاری کردی عالی بوده محسن جون....
اوناییم که میگن به گرد فلانی نمیرسی.... برن بررسی کنن ببینن خواننده ی اونا چه کارای بزرگی انجام داده چاووشی چی کار کرده.... پنج تندیس تو یه سال کم نیست.....
اصلا گیرم کفته بوده دیگه تو سینما کار نمیکنه.... بهتر از اینه که بگی دیگه آلبوم نمیدم درحالی که تو استودیو در حال ضبط آلبوم جدید باشی بخوای با این کارا بازار گرمی کنی....

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:47
حسام تاجکی

دوست عزیز محسن یگانه انقدری بزرگ هست که احتیاجی به بازار گرمی نداشته باشه. اون فقط به خواسته ما هواداراش پاسخ مثبت داد.

188.245.230.230
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 19:20
Rasool Dezhpoor

من هیچ وقت هیچ خواننده ای رو نقد نکردم اما اینکه طرفداراتون تو فکر گرد پان باید جواب دادا....
سبک های چاووشی موفقیت آمیز بود اینو من نمیگم..... ثابت شده... بی تعصب جواب بده

5.238.130.215
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 12:31
b.y [just mohsenyeganeh]

آقای محترم
خودتونم میدونین که محسن یگانه همچین آدمی نیست و خدارو شکر با این جایگاهی که داره نیازی به این کارا نداره. اگه خیلی دوست دارین بدونین چرا گفته بود آلبوم نمیده میتونین برین تحقیق کنین و هر وقت اطلاعاتتون کامل شد بیاین ایشونو "نقد" کنین.
و لطفا یه چیزی یادتون باشه که نقد با تهمت خیلی فرق داره . ممنون

188.245.208.109
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 11:23

محسن چاووشی عالی هست ایشالله آلبوم بده تو سال 93 چه شود آلبوم چاووشی خراطها عبدالملکی چه شود آلبومشون با روح آدم بازی میکنند چاوشی هم سبکی خوبی داره هم صدا هم شعرش

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:12
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

لایک یاس احساسی . واقعا سال 93 بینظیره با البوم های اقای خاص و سلطان احساس و وسعت صدای ایران

37.63.230.152
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 18:55
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یاس قدر خودتو بدون
کلا اکثرا هوادار بودن تو ایران به این معنیه که چشم دیدن پیشرفت یا یه کار خوب از خواننده ی دیگه رو ندارن
حقیقت رو گفتم

37.137.236.104
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 00:43
رویا حبیبی

حامد جدی نگیر تعریف و تمجید های همرو...از رو عادت هست...
خانم یاس قصد توهین ندارم،ولی شما کلی از آقای عبدالمالکی در مورد تک آهنگ حالیت نیست که به نظرم شبیه یه فاجعه بود شعرش !!!تعریف کردی ،به خدا مجبور نیستی از همه تعریف کنی و مثل وبلاگ سعد آباد که جدیدا عاشق صدای همه شده،جدیدا تو هر پستی مینویسه خواننده فقط تو،فقط این ،فقط اون...محض اطلاع خولستم بگم که زیاد مثل جریان آی پی جو گیر و ذوق زده نشی(حامد).........

94.183.113.229
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 01:21
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ببخشید رویا خانوم شما ظاهرا خیلی خودتو روشن فکر فرض کردی که از همه ایراد میگیری . جناب شما به فکر خودت باش

37.63.235.128
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 01:39
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یاس یکی از اونایی که گفتم چشم دیدن پیشرفت خواننده های دیگه رو ندارن سرکار خانم رویا آی پی حبیبی می باشد
با رسم شکل حرف من رو اثبات کرد

تا زمانی این جماعت هستن و منقرص نشدن ما هم هستیم، ولی خوشا بحالت عقاید و تفکر دوستات خیلی به خودت شبیه هستن،

5.222.227.173
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:32
یاس احساسی (عشق مجید خراطها و شادمهر )

خانم جون چرا تعریف باشه اخه عبدالملکی کجاش آهنگ ب د بوده آخه تو برو تو مردم ببین کی توجه به تنظیم آهنگ داره آخه میگن فقط صدا که صدا هم داره شما حالا خودتو اذیت نکن شاید آهنگها بقیه خوانندها برات زیاد خوب نباشه اما با احترام گذاشتن به نظر طرفدارنش مشکلی پیش نمیاد حالا شما هم انقدر نسوز از همه تعریف وقتی خوانندی این همه تو مردم محبوبه باید ازش تعریف کرد مثل چاووشی مجید عبدالملکی شادمهر
حامد با نظرت موافقم زیاد

2.181.100.62
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:09

عزیزانی که اومدید اینجا دارید پز خواننده های مورد نظرتون رو میدید باید بهتون بگم خواننده های مورد نظر شما با هزار تا کنسرتو مصاحبه در همه جا مطرح شدند.
محسن چاوشی نه تا حالا یه دونه کنسرت داشته نه تاحالا زیاد تو کنسرت دیگران شرکت کرده که تو چشم باشه.
همیشه در خفا کار کرده و و بدون اینکه زیاد بخواد تو چشم باشه این همه طرفدار داره.
خواهش می کنم محسن چاوشی رو با خواننده های تو ایران و حتی بیرون از ایران مقایسه نکنید.
ممنون میشم.

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:22
نوید احمدزاده

عزیزم نه این که نه خواد کنسرت بذاره توانائیش و نه داره !!!
بله درست می فرمائید ، دوستان ، چاوشی رو با هیچ کدوم از خواننده های داخلی و خارجی مقایسه نه کنید ، چون محسن یه خواننده استودیویه و اون های دیگه خواننده لایو !

46.224.98.188
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 18:52
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

این دوستمون که اسمش نوید تو کامنت بالا واسه من متاسف شدن و به من بی منطق گفتن
شخصیت و ادب این دوست خوبمون خلاصه میشه تو این کامنت پر محتوایی که گذاشتن

تو یکی از کامنتاش جوری لفظ قلم حرف زد و با کلمات بازی میکرد که نگو.... زیاد از این قشر که نقاب بصورت دارن دیدمه تو این چندسالی که اینجام
فردا پس فردا با یه اسم کاربری دیگه تو پست مربوط به چاووشی جلوس می کنن

همیشه واسه این قشر و منقرض نشدنشون دعا میکنم

37.137.236.104
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:06
نوید احمدزاده

آهای شمایی که نقاب نه داری ، آقای یحتمل !
به جای این حرفای حاشیه ای ، اگه حرفی داری بیا جواب کامنتم و بده !!!!!!
من تا آخرش با همین اسم هستم و تا جایی که بتونم جلوی کارای استودیویی محسن و امثال شماها وایستادم !
واسه کنسرت گذاشتن محسنتون هم دعا کن ، نذر کن ، سفره بنداز ;)

46.225.40.178
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 22:12
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

من حرفی جز نیش و کنایه و تمسخر ندیدم چون بغیر از اون چیزی بلد نیستی
با کلمات بازی نکن

37.137.111.102
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 22:20
حسن عاشق چاوشی

بر طبق اخرین اخبار بعد از اعلام جناب نوید مبنی بر ایستادگی درجبهه نوید علیه محسن و جنگیدن تا اخرین قطره خون , عده زیادی از شیفتگان جناب نوید وفاداری خود را اعلام نمودند و
به وی دست بیعت دادند ....
اخبار تکمیلی درصورت تایید متعاقبا اعلام خواهد شد.

95.38.234.149
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 10:34
نوید احمدزاده

به هر دوتون حق می دم :))
جوابی نه دارین ، عب نه داره :)))

46.225.54.79
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 11:19
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خوشم میاد بدون کنسرت همیشه جز محبوب ترین و پرفروش ترین آلبوم
کلا حال می کنم بوی سوختگی رو همیشه حس کنم
چهار ساله با امثال شماها تو این سایت رو به رویم واسم عادی شدینه تو نباشی یکی دیگه میاد واسه رفع سوزش حرف میزنه

5.134.174.10
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:16
نوید احمدزاده

این حسرت یک دهه کنسرت چند دهه دیگر ادامه خاهد داشت !!! . . .
سوختند تشنگان در حسرت کنسرتش !!!!
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

2.187.84.20
شنبه 3 خرداد 1393 - 21:06
hasan peymani

طرفدای محسن عین خودشن.
دوست ندارن با هر کسی بپرن.
ما با گنده ها میپریم آقایان.
شما هر چی میخواهید بنویسید.
هر چی دلتون خواستا.
ما عین آقای خاص خاص هستیم.
عین شما نیستیم زیر هر کامنت بیخودی نظر بذاریم.
واقعیت ها رو می نویسیم.
البته برای اون هایی که معنایی از واقعیت و منطق رو بر خوردارند.
حالا شما ادامه سخنانتون رو ادامه بدید.

5.236.140.0
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:17

بنظرم محسن چاوشى خواننده خوبيه ولى وقتشه كنسرت بزاره. همه كسايى كه از قديم كنارش بودن مثل يگانه و فرزاد فرزين كنسرت گذاشتن و راهشونو از چاوشى جدا كردن الانم كه نوبت سينا حجازى و ايمان قياسى يه چند وقت ديگه اين دوتا هم كنسرت ميذارن ولى محسن همچنان مارو منتظر ميزاره. بابا گناه ما چيه كه خواننده محبوب و خاصمون كنسرت نميذازه. الكى دلمونو خوش كرديم كه يكى يه چيز بگه ما هم حمله كنيم بهش. بعضيا كه از حماقت ماها سئو استفاده مى كنن واسه خواننده خودشون تبليغ مى كنن. واقعاً بسه ديگه بچه ها خسته شديم از همه چيز. كنسرت فقط كنسرت كنسرت كنسزت

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:24
نوید احمدزاده

چه قد خوبه که خودون قبول می کنید حمله کردنتون رو
واقعن صداقتتون و تحسین می کنم
کاش همه طرف داران چاوشی به صداقت شما بودن حداقل

46.224.98.188
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 16:15
Mahdi 1

خیلیا به خاطر کنسرت نذاشتن محسن چاوشی ، بعضی از افراد ضعف هایی رو به محسن نسبت میدن اما اصلا اینطور نیست
چون شاید خیلیاتون بدونین که محسن چاوشی تا حالا چند باری برای برگزاری کنسرت و گردآوری گروه موسیقی برای کنسرت اقدام کرده اما نوازندگان که مورد تایید محسن چاوشی باشن پیدا نشده چون محسن چاوشی همونطور که بارها دیدیم یا کاری رو انجام نداده یا اگه انجام داده به نحو احسد انجام داده و دوست داره برای کنسرتش نوازندگانی رو بیاره که در کار خود مهارت خاصی دارند و تجارب کنسرت دارن...
و اینکه محسن چاوشی طبق برنامه خاصی به پیش میره و همونطور که گفته هنوز زمان کنسرت گذاشتن نیست و به موقعش قول داده که کنسرت بزاره
کسانی هم میگن محسن چاوشی نمیتونه زنده اجرا کنه یا صداش برای خودش نیست برن اجراهای زنده ی محسن چاوشی رو از اینترنت دانلود کنن و قضاوت کنن آیا محسن چاوشی توانایی اجرای زنده رو نداره یا بعضی از خوانندگانی که به زور دستگاه های مختلف و قلیون صداشونو باز نگه میدارن
خیلی سعی کردم محسن چاوشی رو با سایر خوانندگان مقایسه نکنم ولی نشد و مجبور شدم اندک اشاره ای به برخی از خوانندگان در پاراگراف بالا کنم
امیدوارم دوستان متوجه شن کی رو میگم و برداشت اشتباه نکن و خواهشا اگه مطمئن از اسم اون فرد نیستین نامی ازش نبرین
با تشکر
به امید موفقیت های روز افزون محسن چاوشی

5.200.223.255
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 17:30
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

آرمان دیدی که برادر نوید به محض نوشتن یه همچین کامنتی با بالگرد خودشو رسوند زیر کامنتت
الآنم در حال ماهی گیری از آب گل آلود هستن.... این قشر منتظرن یه چنین حرفایی بیاد وسط

5.134.133.72
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 03:20
مجید

فقط برای آقای نوید "سوزش"زاده و امسال این آقا!!!

حرف آخر ( نقد محمد رضا عباسی ):

برای جمع بندی این گفته ها سری می زنیم به شایعات پوچ این روز ها که در مورد کنسرت محسن چاوشی در سال ۹۳ رواج پیدا کردِ، اگر تمام نوشته های این متن را با دقت خوانده باشید متوجه شده اید که محسن چاوشی در یک برنامه ریزی خاصی حرکت می کند و برای هر قدمی که بر می دارد برنامه دارد، کنسرت فعلا در برنامه های او جایگاهی ندارد و نباید هم داشته باشد، یکی از عوامل افت شدید موسیقی پاپ ، همین کنسرت هاست، جیغ ها و سوت ها برای هر کار درجه ۳ و پُر شدن کنسرت هنرمندانی که هیچ ارزشی برای متفاوت بودنِ موسیقی آلبومشان قائل نیستند باعث شده این دوستان در خواب عمیقی بروند و فکر کنند که واقعا کارهای قابلی تولید می کنند،البته استثنا در هر چیزی وجود دارد!

خوشبختانه محسن چاوشی از این فضا دور است و در دنیای استودیو ۱۰۳ خود در حال خلق آثاری متفاوت و ماندگار است. موسیقی ایران در آینده متوجه ی تصمیات محسن چاوشی در رابطه با کنسرت نگذاشتن خواهد شد، و آن روز جایگاه او در موسیقی ایران کاملا متفاوت خواهد بود.

151.235.91.104
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:16
نوید احمدزاده

جناب Mahdi 1
این همه خواننده و گروه تو ایران کنسرت می ذارن با سالن های معمولی و نوازندگان ایرانی همشون هم به نسبت امکانات کم خیلی موفق هستند . خب اگه مشکل نوازنده ست می توننن از خارج دعوت کنند و بیایند . همون طور که همایون شجریان برای ضبط آلبومش رفت از نوازنده های خارجی استفاده کرد در حالی که نوازنده های بسیاری خوبی تو ایران داشتیم . . .
به نظرم همه ی این ها بهونه ست برای کنسرت نذشتن و در رفتن از زیر این کار !
فک نمی کنین این برنامه ای که برای چاوشی می گید خیلی به درازا کشیده اصلن معلوم نیست هم چین برنامه ای وجود داشته باشه یا نه !
خیلی متاسفم که این و می گم اما محسن خودش سر دسته کسایی هست که به قول خودتون به زور دستگاه های مختلف و . . . صداشون و باز نگه می داره !
در ضمن به نحو احسد نه و به نحو احسن :)
موفق باشید

46.224.45.44
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:17
نوید احمدزاده

حامد خاجه زاده
خب باید حرف راست و قبول کرد دیگه :)

46.224.45.44
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:27
نوید احمدزاده

خدمت جناب آقای مجید سوزشیان و بر و بچ عارضم که :

اول این که این آقای ممدرضا عباسی کیه ؟ هندبالیسته ؟ عباس معصومیه ؟
و بعد
محسن چاوشی برنامه ریزی خاصی دارد که در این برنامه ریزی کنسرت تعریف نه شده و یا اگر شده در اهداف بلند مدت شصت ساله تعریف شده !!!
یکی از عوامل پیش رفت خواننده ها همین کنسرت هاست چون هم در اون می تونن قدرت اجرای لایو خودشون و نشون بدن و هم با مردم رو در رو بشن و انرژی هاشون و تقسیم کنند ، مردم خواننده به معنای واقعی خواننده می خوان نه خواننده ای که از استودیوش بیرون نمی آد که لابد آفتاب بسوزونتش ! همین کارهای در جه ۳ که می فرمایید خب محسن جان چاوشی همین کارها رو هم نمی تونه اجرا کنه که !!!!!
خوش بختانه محسن چاوشی از این فضا دور است و در استودیو ۱۰۳ خود مشغول به خواب زمستانی است و طرف دارانش شاید دیگر خواب کنسرت را به بینید .

46.224.45.44
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 18:52
سامان کیانی

وقتی نوید احمد زاده میگه به زور دستگاه های مختلف و . . . صداشون و باز نگه می داره ! حتما داره این کارو میکنه چون نوید احمدزاده بالا سر ضبط فطعات هستش و خودش به همه چیز نظارت داره !!!!!!!!!!!!! بس کن دیگه شورشو در اوردی برو این حرفای ....... رو تو صفحه خواننده خودت بزن اینجا چه کار داری مثل این که زیاد هم حالت خوب نیست زودتر برو دکتر وگرنه از دست میری با این همه پشتکاری که داری!!!!!!!!!!!!!!!!!

5.236.248.222
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 22:25
حسن عاشق چاوشی

خب همچنیان در جبهه نوید علیه محسن مشغولی که ... خدا قوت :)))
ولی ممنون که با این جملت ((یکی از عوامل پیش رفت خواننده ها همین کنسرت هاست))
حتی در حال جنگیدن هم موجبات حنده و شادی دیگران رو فراهم میکنی ...

95.38.234.149
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 10:41
نوید احمدزاده

به به آقای حامد خاجه زاده سابق به بخشید به بخشید سامان کیانی جدید هم که این جا هستن :))
نه این که شما بالا سر اون خواننده هایی که بهشون تهمت می زنید هستین ، حالا خوبه اونا کنسرت می ذارن :)) خوشم می آد وقتی حرفی نه دارین بحث و به حاشیه می برین ، یه کم تحمل نقد درست و داشته باشین ، به قول دکتر نیما : « آروم باش ، آروم باش ، چن تا نفس عمیق به کش !! :)))

حسن یادت نره بیای واسه ثبت نام هااا
ثبت نام ترم تابستان شروع شده ها!!!

46.225.54.79
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 13:14
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

من واسه جواب دادن حرفای بی هدف شما نیازی به دو آی پی ندارم
این قشر شماست که واسه تخریب دست به هر کاری میزنن
اگه بخواستم از زبان خودم حرف میزدم نیازی نبود برم از یه ای پی دیگه استفاده کنم

با عقل جور در نمیاد که هوادارای چاوشی واسه جواب دادن به کامنت بی هدفت بیان دوتا ای پی بسازن انقد زیادن کا اگه من جوابتو ندم یکی دیگه میاد وسط

در ضمن فامیلی من رو درست بنویسید من که میدونم منظورت از اینکار چیه...
لطفا تایید کنید پشت گوش نندازین

5.134.165.89
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 15:48
سامان کیانی

بالاخره احسان خواجه زاده یا حامد قاطی کردی دیگه اینقدر سخنرانی کردی دارم کم کم نگرانت میشم اگه این لغت کنسرت رو از شما بگیرن دیگه چی میخوای بگی وقتی هم بقیه دوستان جوابتو میدن میگی ((خوشم می آد وقتی حرفی نه دارین بحث و به حاشیه می برین)) با این جمله هم موجبات خنده و شادی ما رو فراهم میکنی به قول حامد واسه جواب دادن حرفای بی هدف شما نیازی به دو آی پی نداریم و انقدر طرفدارای چاوشی زیادن که اگه من جوابتو ندم یکی دیگه میاد حالتو میگیره

2.179.102.93
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 20:14
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

قصدش از تغییر نام خانوادگی من چیز دیگه س
کار عبث و بیهوده ای که آدم بیاد با یه عده حسود سر و کله بزنه

جنابی که نظرات رو تایید میکنی نام خانوادگی من واسم مهمه بیشتر دقت کنید تو تایید نظرات

37.137.22.221
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:18
نوید احمدزاده

متصدی محرتم تایید نظرات لطفن دقت کن دیگه آقا بهش بر خورده !!

2.187.84.20
پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 18:50
حسن عاشق چاوشی

نوید فک کن همچین سوژه خنده ای مث تو رو از دست بدم اقای (نه داشته) :))
چه شود نه داشته جان

95.38.184.207
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:05

غصه معنایی ندارد تا تو میخوانی برایم
پیش تو از یاد بردم روزهای سختی ام را

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:17
امین کرد

غصه معنایی ندارد تا تو (میخندی) برایم .... مخلص حامد عزیز

5.233.240.202
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 17:51
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

میدونستم یکی میاد صحیحش رو میگه اما فکرشو نمیکردم امین خودمون بیاد فدایی داری
خواستم ادامه ش رو بنویسم نشد
آخرش میشد این(محسن مدیون تو هستم لحظه ی خوشبختی ام را)

5.134.165.95
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:46
قیماخ

وای از شب فراق و اندوه بی تو ماندن
دل کندن از تو دلبر، دارد چه ماجرایی
***
ای نازنین گل من، گفتی بمانم اما
با دیدن تو گردد، مرغ دلم هوایی...

74.207.224.233
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 02:16
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

باورنمی کنم من شد موسم جدایی....

5.222.220.129
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:29
نوید احمدزاده

پیش تو از یاد بردم روزهای بی کنسرتی ام را . . .

46.224.45.44
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 22:42
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

حرفی ندارم نوید
واقعیت جامعه ی مایی

5.134.184.97
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 22:54
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

نوید این حس حسادتی که داری واقعیت جامعه ی ماست
نمیشه عیب و ایرادی ازت گرفت
خوش باش با دنیای فانتزیت

37.137.66.218
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:19
نوید احمدزاده

خوش باشید تو و خوانندت در دنیای استودیویی :)

2.187.84.20
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:28

امیدوارم با هر تصمیمی که میگیره موفق باشه
فقط چـــــــــــــــاوشی

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:28

عاشقتم محسن جان.خواهشا ترانه های غمگین عاشقانه بیشتر بخوون.
عاشقتم.تنها ارزوم قبل از مرگ دیدن تو هست

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:25
نوید احمدزاده

فک نه کنم محقق بشه چون کنسرتی در کار نیست !

46.224.98.188
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:48
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

الان این بنده ی خدا که حرفی از کنسرت نزد
جناب سحابی نمونه بارزو ون حرفم کامنت ایشونن

5.134.179.198
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:30
نوید احمدزاده

این روزها همه ی جوان ها ی تازه کار کنسرت برگزار می کنند ، شما چه طور ؟

46.224.45.44
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 18:55
سامان کیانی

نوید احمد زاده شما چه طور کنسرت برگزار میکنی یا نه ؟

5.236.248.222
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:21
نوید احمدزاده

سامان
من مث محسن خواننده استودیویی هستم و فعلن کنسرت در برنامه هام نیست :))

2.187.84.20
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:32

محسن خان خیلی گلی
بی صبرانه منتظر این فیلم و آلبومت هستیم

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:36

چه عجب محسن چاووشی یه مساحبه ای کرد
عشق است محسن چاوشی

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:27
نوید احمدزاده

آیا همه طرف دارن چاوشی املا و نوع نوشتاریشون انقد خوبه !
مصاحبه

46.224.98.188
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 17:41
حسین(چاوشیست)

طرفدار درسته نوید نه طرف دار

2.184.158.114
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:46
behireal

طرفدار درسته نه طرف دار

188.245.162.224
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:08
حسن عاشق چاوشی

نوید د ن د همه مثل تو نمیتونن انقد تو دیکته تبحر داشته باشن :)))
نمونه تواناییت رو توی بخش دیکته در این صفحه به رخ همگان کشیدی . تو میتونی :)

95.38.243.151
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:31
نوید احمدزاده

نگران نه باشید برا همتون کلاس دیکته می ذارم عزیزانم :))

46.224.45.44
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 22:29
حسن عاشق چاوشی

باشه ثوابم داره چون دلت نشکنه تو کلاست شرکت میکنم ولی فقط محض خنده ,,

خب کلاس که نباید خشک باشه ,,, جناب نه باشید :)))

95.38.234.149
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:25

هرکی دیگه جای مجسن عزیز بود بعد آلبوم فاجعه و کاملا شکست خورده ی من خود آن 13م کلا خوانندگی رو می بوسید میذاشت کنار،واقعا اراده ی قوی ای داری داش محسن آفرین،من اگه خواننده بودم حتما تو این مورد ازت الگوبرداری می کردم.

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:21

این که آقای چاووشی خواننده خوبیه حرفی نیست چون آهنگ های اوشون رو گوش میدم و دوست دارم
............ ولی این که پای یگانه رو میکشید وسط اصلا درست نیست آخه چقدر توهین............ به آقای چاووشی هم به خاطر این طرز فکر زیبا تبریک میگم ولی کاش بعضی از طرفداراتون انقدر توهین نمی کردن تا این قدر کدورت وجود نداشت :( .............♥از طرف یکی از طرفداران محــــــــــسن یگانه♥

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:20
قیماخ

اگه تعدادی از هوادارای چاووشی تو این سایت دختر بودن شاید بهتر به نظر میرسید
شوخی کردم :}
کدورت ها ریشه ای هستن و خود دو تا محسن هم یجورایی بیشترش کردن... وگرنه تعصب کنار زده بشه هیچکس با کسی مشکل نداره
فعلا با این وضع این آرزو نیست یک توهم غم انگیزه و باید گفت زکی خیال باطل!!!!

74.207.233.181
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:34
نوید احمدزاده

قیماخ (سرشیر) جان اون زهی خیال باطل بود دل بندم نه زکی !

46.224.45.44
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 15:27

راستی اونی که میگی :((بهتر از اینه که بگی دیگه آلبوم نمیدم درحالی که تو استودیو در حال ضبط آلبوم جدید باشی بخوای با این کارا بازار گرمی کنی....)) این حرف برای بازار گرمی نیست فقط و فقط برای اینه که روی طرفداراشو زمین نندازه فقط به خاطر طرفداراش

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 16:00

سلام.من یکی از طرفداران اقای چاوشی هستم به عنوان یک طرفدار میخوام بگم که اقای چاوشی همیشه تصمیم درست رو میگرن ونیازی به وکیل ووصی شدن برای اقای چوشی نیست چرا اینکار رو کرد یانکرد.ممنون ازهمه

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 16:13

من با آنکه جزو قشر جوان اجتماعم نیستم و 55 سال تجربه را با خود همراه دارم , عاشق صدا , موزیک و کلا کارهای آقای چاووشی هستم , نمیدانم چه کسانی و چرا دوست دارند ایشان و هنرشان را زیر سئوال ببرند , دنیا خیلی بزرگتر از آن است که هر کسی جایگاه خود را نگیرد و هیچ کس جای کس دیگر را اشغال نمیکند . بگذارید این صدا و هنر برای ایرانی ها بماند و جاودانگی اش را زمان ثابت کند نه کلام . سپاسگذارم

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 17:33
حسین(چاوشیست)

دنیا خیلی بزرگتر از آن است که هر کسی جایگاه خود را نگیرد و هیچ کس جای کس دیگر را اشغال نمیکند . بگذارید این صدا و هنر برای ایرانی ها بماند و جاودانگی اش را زمان ثابت کند نه کلام . سپاسگذارم.احسنتتتتت به این جمله

2.184.158.114
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 18:42
حسینی لقب رضا

محسن چاوشي با وجودي كه سن كمي داره ولي الحق و الانصاف بالاتراز حد فعلي ميخونه ...
صدايي براي همه ي نسل ها

2.184.83.192
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 18:36

آخ آخ آخ چقد دوست دارم چاوشي
البومت چي شد پس؟
باور كنيد بدجور اهنگاتو دوس دارم بدجوري ...
هنوز كه هنوزه اهنگ خشخاش محسن چاوشي رو جوانان تاثيز خودشو ميزاره ...
عشق عشق

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:00

محسن چاووشی یعنی نبوغ یعنی هنر ناب یعنی انسانیت یعنی جاذبه یعنی نجات دهنده ی موسیقی ایران!! خدا تورو برای موسیقی ما حفظ کنه مرد بزرگ هنر!!! بی صبرانه در انتظار انتشار البوم زیبای پاروی بی قایق هستیم!!خداییش هنوزم که هنوزه با یه شاخه نیلوفرت میرم تو فضا یعنی تک تک ترکهای این البوم واسم خاطره س.بقیه البومهات هم محشره و اتفاقا به نظر من ژاکت هم یکی از بهترین البومهاته مخصوصا اهنگ حراج و دور اخر و بخون امشب و اثیری .حریص هم فوق العاده بود مخصوصا پروانه ها و کافه های شلوغ و حریص و زیبایی!! پرچم سفید هم واقعا زیبا بود که دیگه سوگلی اهنگاش قطار بود و هر روز پاییزه و بامن بمون!! من خود ان سیزدهم هم که البوم خاصی بود که نشون داد محسن چاوشی در هر سبکی خارق العاده ست و هیچکس نمیتونست مانند تو اینجوری این اشعار رو با این سبک اجرا کنه!! حالبا منتظر البوم پاروی بی قایقم که امیدوارم بیشتر به یه شاخه نیلوفر نزدیک باشه و البته تلفیقی از ژاکت و حریص و پرچم سفید هم باشه

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:39
behireal

ما بهترینیم ...

188.245.162.224
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:41
tara

حرف های محیرالعقولی به گوشم میرسد ...راستی خبرو شنیدی ؟؟ جویندگان کشته شدگان معدن ترکیه و جویندگان هواپیمای مالزی بی خیال کارشون شدن اومدن تهرانو بگردن ببینن بالاخره تهران دریا داره یا نه ...یه جهان درگیر شدن

2.179.120.175
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 02:07
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

به به دوستان خانم آی پی
دیگه بچمون پیشرفت کروه و میدونه چیکار کنه که آی پی ها متفاوت باسن

ولی نمیدونه فقط سه نظر بعد ساعت 10شب تایید شدن یکی نظر خانم آی پی ویکی نظر دوست خانم آی پی یعنی تارا و قیماخ
جالب کلمه ی محیر العقول هر دو استفاده می کنن بعد دوتاشون عقاید یکسان دارن

ولی اسمای قشنگی بکار میبری

5.222.220.129
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 12:20
tara tehrani

اقای محترم من همیشه با همین نام کاربری کامنت میزارم واقعا تاسف اوره رفتار برخی به اصطلاح طرفدارای اون اقا

2.179.119.3
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 12:25
tara tehrani

واقعا از چیزی که نمیدونی چرا حرف میزنی من مطمئنم تو اصن نمیدونی ای پی یعنی چی اگه میدونستی میفهمیدی دوتا ای پی مختلف اومدن این کامنتا رو نوشتن ...ودر ضمن اگر شما منو نمیشنسین برین به طرفدارای پاشایی بگین بیان دوباره یه جنگ جهانی راه بندازن واسه ارامش اعصابشون خوبه

2.179.119.3
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 14:44
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

حال و حوصله سر و کله زدن ندارم
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

محیر العقول باشی و ماندگار

5.134.130.44
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 14:58
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

اگه درست نگاه کنی می بینی اول جمله م نوشتم یاد گرفتی که با آی پی مختلف کامنت بذاری
جالبه که هوادار پاشایی همزمان با این خانم حبیبی کامنت میذارن بعد مواضع و کلمات یکسان
یادمه تو پست مصاحبه چاوشی خانم حبیبی هم این مصراع رو مسخره کرد

حالا چرا هوادار پاسایی بکبه بیاد همزمان با تو و یه کلمه ی خاص و یه مصراع خاص و تو یه زمان و مواضع یکسان کامنت بذاره
حرفی دیگه ندارم واقعیت جامعه ی ما همینه

5.134.130.44
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:09

بعضی ازاین جمله هاراکه می خواندم چیزی جزبغض وکینه دران نبود...واقعا نمی دانم کاربه این زیبایی که محسن چاوشی عزیز انجام داده وبرای این کارخوانده ..دیگه جای هیچ حرفی راگذاشته...تمام خواننده هاوطرفداران انها برای ماقابل احترام هستند...ولی بعضی ازجمله هاواقعا جزکینه وبغض چیزدیگری نیست... بعضی هاانگاربه جای روشنفکر... فوق روشنفکرهستند.....
این جملات محسن عزیز گویای همه چیز است... همانجا احساس کردم که برای کمک به هم‌نوعان‌ام باید وارد عمل شوم. اگر بتوانم با این ترانه حتی یک نفر از هموطنان‌ام را از کابوس اعتیاد رها و تشویق‌شان کنم به از سر گیری یک زندگی سرشار از عشق و انرژی و امید به آینده، وظیفه‌ام را انجام داده‌ام و آن احساس رضایتمندی از رسالت هنری و انسانی‌ام را خواهم داشت.»
وجمله ای دیگر... من برای کمک به هم‌نوعان‌ام می‌خوانم، نه نقد روشنفکرها. نظر همه برای من قابل احترام است، ولی من هم دنیای خودم را دارم

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:49
behireal

این همه کینه نشونه اینه که محسن داره راهو درست میره، وقتی بهترینی اونم در عین سادگی میشی یه سیبل بی دفاع، نه فقط تو موسیقی تو همه چیز متاسفانه الان یه همچین فرهنگی هست ...
ما در کنار محسن بی سپر میجنگیم این کینه ها مهم نیست زمان با ماست!!!

188.245.162.224
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 21:36

موسیقی ما نظراتمو یکی در میون تایید نکن
لطفا همه رو تایید کن

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 22:12

حاج محسن خیلی خیلی چاکریم امیدوارم این سیل انتقاداتی ک ازت میشه کوچکترین اثری رو روحیت وکارت نداشته باشه ک میدونم نداره چون من وهمه طرفدارات کاملا ایمان داریم ومیدونبم ک هیچکاریو بی دلیل انجام نمیدی وپشت تک تک کارات یه تفکر عمیق هست وهمینم باعث شده ک 11سال باهات باصدات زندگی کنیم به همه دوستای گلم وطرفدارا ی محسن میخام بگم درسته البوم طول کشیده ولی مطمنم به زودی یه البوم یه اثر فوق العاده از محسن میبینیم درباره حضورش در فیلم لامپ100هم باید بگم که محسن با این کارش نشون داد فقط وفقط به دنبال رضایت وکمک ب مردمشه یاعلی

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:40

خیلی خوشحال شدم از خوندن این خبر

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:43

عشق فقط چاووشی

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:44

دنیا یک طرف وچاووشی یک طرف

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 10:31

کنسرت بذار:))))))

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:35

کااااش فیلم "چ"...

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:44

واقعا باعث تاسفه که تو پیج مربوط به محسن چاووشی یه عده کوته فکر اومدن به محسن یگانه توهین میکنن!!
دیگه واقعا اینجور بحثا و اظهار نظرا خیلی خیلی خز و بی مزه شده، اگرم قراره بحث کنین بیاین در مورد موسیقی حرف بزنین. چه معنی میده که خواننده های مورد علاقه همدیگرو مسخره میکنین و گاها کار به توهین به همدیگه میکشه
یه عده ام که ماشالله همیشه پای ثابت این برنامه هان! جمع کنید بابا این بچه بازیارو

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 21:26
danesh jamshidi

به به اقا مهدي ازين ورا... داداش خودشو ناراحت نكن :)

91.186.207.131
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 06:44
Mehdi Mika

نه داداش! خودشو ناراحت نکردم! گفتیم بیایم یه سری به تاپیک رفقای چاووشیست بزنیم بینیم چه خبره که دیدیم به به...
آخه جالبه که کامنت من منفی ام گرفته! یعنی دوستان مخالف این هستن که به هم توهین نکنن و خواننده های مورد علاقه همو مسخره نکنن!
تو این همه مدتی که تو این سایتم شاید بیشترین کامنتا مربوط میشه به اینکه چرا چاووشی کنسرت نمیذاره! بابا یه بار گفتی دو بار گفتی سه بار گفتی خب بسه دیگه!انگار قسم خورده تو هر تاپیکی اسم چاووشی باشه بیاد این حرفو بزنه! یا اینکه صداش استودییه!یا در مورد یگانه طرف میاد میگه اینکه فقط جیغ میزنه! اومده نوشته یگانه واسه بازار گرمی گفته آلبوم نمیده بعد تو استودیوش داره رو آلبوم کار میکنه!یه کم تحقیق کن حداقل!
میدونی! به نظرم دیگه شورش در اومده!قبلا که این کامنتارو میخوندم حتما جوابشونو میدادم ولی الان دیگه...
در کل خدا هممونو به راه راست هدایت کنه

94.183.88.16
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 14:10
الناز

موسیقی ما تایید کن دیگه!!ای بابا!!!!
مهدی فکر میکنی من چرا دیگه خیلی وقته نمیام اینجا!؟!
بخاطر همین جو حاضر هست!!!
همش توهین همش تخریب همش مسخره بازی...!
از محسن چاووشی پست میذارن به محسن یگانه توهین میکنن مردم،از سامان جلیلی پست میذارن باز به محسن یگانه توهین میکنن،از شهاب اکبری پست میذارن بازهم وضعیت همینه!!!
یه سری ها کارشون این شده!!
الآن ببین،تا همین الآن اون آقای شیرمرد(سگ لاغر)تو پستی که مربوط به خواننده خودش هست هیچ خبری ازش نیست!اما کافیه یه خبری پخش بشه که کوچکترین ارتباطی به محسن یگانه داشته باشه!!ببین چجوری میاد و تو هین و تخریب هاش رو شروع میکنه!!آخر همه کامنتاش هم قربون صدقه موسیقی ما میره.....!!!
منم ترجیح میدم برم یه جایی که هم به نظرم احترام گذاشته بشه!هم بهم بی احترامی نشه و هم از محیطش و نظراتش لذت ببرم.
موسیقی ما قربون صدقت برم تایید میکنی؟!!؟
میشه لطفا این یکی رو تایید کنی؟!!
تایید کن دیگه!!!دستت درد نکنه موسیقی جان!!!!

198.204.229.153
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 22:30
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

مهدی یه عده تو نبردن ببین چه گرد و خاکی کردن... ولی نه دیگه کشش ندارم
خانم الناز درست می گید.اینا برعکس منن ولی اینا رو از رو می برم

5.134.150.86
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 13:00

کلا تو این سایت ماشالله همه منتقد و فهم موسیقی هم تراز با یانی و کیتارو و ریچارد کلایدرمن
ماشاالله همگی دلسوز خواننده های دیگه و دوست دارن خواننده های دیگه رو از زوال نجات بدن با نقد پر محتواشون
یه عده هم اینجا مشغول تدریس زبان و ادبیات فارسی هستند
یه عده دوست آی پی هم که همیشه در صحنه و در صف این جماعت حضور فعال دارن
یه عده هم کلا واسه نصیحت اومدنه و تذکرات مدبرانه میدن.
کلا راضی ام ازتون ممنون موسیقی ما که نصف نظراتمو تایید نکردی

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:41
نوید احمدزاده

این اسما رو از کجا یاد گرفتی شیطون ؟؟؟ :)))
مگه جز چاوشی کس دیگه ای رو هم می شناسین شماها !

46.224.45.44
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 21:45
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

مردم دو دسته اند
یا چاوشیست هستند
دوست دارن که چاوشیست باشن

37.137.108.187
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 10:49
نوید احمدزاده

خواننده ها هم دو دسته اند :
۱- خواننده هایی که هم آلبوم می دن هم جرات دارن می رن آلبومشون و زنده اجرا می کنند :)
۲-خاننده هایی که فقط آلبوم می دن :))

46.225.54.79
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 13:23

کنسرت بذار :))

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 14:50
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یحتمل نسبتی با اون امیرحسین که اون بالا کامنت گذاشته نداری
:/

5.134.130.44
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:42
نوید احمدزاده

می ذاره :))

46.224.45.44
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 22:36
حسن عاشق چاوشی

عع حامد این چه حرفیه معلومه که نسبتی نداره
خوب دقت کنی میبینی اون امیر حسینه این یه چیز دیگه اس کلا ,,,. کلی فرقه :)

95.38.234.149
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 19:05

خوبه....... خوشحالم......
منتظر پاروي بي قايقيم محسن!!

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 15:10
behireal

پاروی بی قایق !!!

188.245.162.118
p13
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 14:55

احسنت

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:50

آقا من میگم این کل کل ها به جایی نمیرسه. فقط پرسپولیس :))))

یه جاستی.

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 10:51
نوید احمدزاده

عشق است پرسپولیس داداش :))

46.225.54.79
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 17:22

به عنوان یه پیگیر موسیقی با دیدن تعداد زیادی از کامنت های این صفحه حالم بد شد...
پس ممیزی تایید نظرات کی کار میکنه؟!

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 18:14
Mehdi Mika

فقط وقتی که اسمی از ش.ع و س.ق بیاری کار میکنه!

94.183.91.21
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 00:59
Saeed Arbabpour

کامنت های این تاپیک فاجعه س...اونم واسه موزیسین بی حاشیه ای مثل چاووشی...

37.191.86.115
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 20:17

چقد مردم بیکاری داریم!! طرف انقد مرد نیست که یک کامنت از زبان خودش بگذاره بعد پای تک تک کامنتا میگه کنسرت کنسرت!! اصرارم داره!!
پای همه پیجهای کنسرت نوید احمدزاده رو میتونیم ببینیم که شدیدا درگیر کنسرت محسن چاووشی هست!! آخیییی =))))
http://www.musicema.com/node/197081
عزیزم که املات درجه یکه... آدم عاقل هیچوقت پاش رو جایی نمیگذاره که تهش خالی باشه... من با شما توی این پست خواستم منطقی بحث کنم ولی اهلش نبودی...
برو عامو!! مسائل مهمتری هست!! واسه خودت میگم وگرنه این چیزا واسه ما تکراریه!!

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 10:59
نوید احمدزاده

وقتی هم نقد می کنی ، می شی بی کار دیگه !!!!!
پس این جواب کامنتا رو از زبان جناب عالی گذاشتم حتمن !!!!!!
به بین قیماخ جان (سر شیر ) چه این جا چه تو پست های قبلی و چه در آینده هیج جواب منطقی واسه حرفای من نه دارید !
ولی خوشم اومد خوب رفتی آرشیو و کندی تا به خبر مورد نظرت برسی :))
نوع املا من هم بعدن تو آینده متوجه می شین آخه کلن یه کم عقبین از قافله !!!
منطق دوستاتون و دیدیم تو کامنتای بالا جز مسخره بازی و بحث و به حاشیه بردن چیز دیگه ای نه بود !!!
این و هم بدون محسن تا آخر عمرش کنسرت نمی ذاره و شما هم همین جور تشنه لب می مونین ، چون اگه خبری بود تو این ده سال و بیش تر بخاری بلند می شد !

46.225.54.79
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 17:09
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

کلمه ی "منطق" واسه تو یه کلمه ی بیگانس...
از حقایقت بگو نه از فانتزیات

37.137.196.103
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 20:10
قیماخ

عزیزم چیزی به نام منطق و نقد تو قاموس جنابعالی بصورت واقعی اصلا وجود نداره!!
به اندازه یک کاربر فهیم نبودی که نظرت(نقدت :v) رو بگی و جوابتو بگیری یا نگیری و بری پی کارت...
فقط اومدی چهار تا تیکه انداختی و رفتی... اوکی مشکلی نیست!!
حالا این چهارتا تیکه ات رو نقد حساب میکنی خودش درک متعالی میخواد!!
جواب منطقی هم که میشنوی میگی جوابی جز این نداری بگی :))))) در واقع شما به دنبال جواب مورد نظر خودتی نه جواب منطقی!!
بهر صورت شما علاوه بر کلاس املا باید کلاس منطق رو هم پاس کنی... اون تاپیک رو هم اسمش یادم بود و جستجوی سایتو زدم و آورد چیز سختی نبود...
این آخرین باری هست که به خودم زحمت میدم تا برات تایپ کنم... خدا هممونو به راه راست هدایت کنه... یاعلی

192.155.91.244
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:32
نوید احمدزاده

حامد اين بحث اصلن به تو ربطي نه داشت اما کنسرت هم فک کنم واسه شما يه کلمه بيگانه و حتي يه آرزو و روياست که فقط تو خاب مي تونين برين و همين :)

قيماخ جان
هيچي نه فقط اون قاموس تون من و کشته آخه يه واژه اي به کار به برين که زبانتون گنجايشش و داشته باشه ، مردم از خنده :))) قاموووووووس
آهاي شمائي که کاربر به اصلاح فهيمي (که نيستي) يه جواب درست و حسابي نه داري به دي!!!!!!
حالا شما اينا رو تيکه حساب کن ، اما واقعيتتون بيش تر از اين نيست عزيزممممم
مطمئن باشدي بعد کلاس ديکته حتمن براتون کلاس منطق هم مي ذارم تا عقب نه مونين .
خدا هممون و به سمت کنسرت هدايت کنه ، آمين .

2.187.90.228
پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 23:11
حسن عاشق چاوشی

اوه اوه ببین کی داره از ربط صحبت میکنه؟؟؟؟؟؟
نوید ورژن 2 تو کلا بی ربطی تو این صفحه...
بابا توروخدا ببینین این نوید ورژن 2 رو . عقده ای میشه یک وقت بچمون :))) کمبود محبتشو ما جبران نکنیم کی جبران کنه اخه؟؟؟؟؟؟؟ :))))

95.38.184.207
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 21:36

محسن چاوشي من بلد نيستم جايي ديگ ازت چيزي بخوام
ازين جا ازت ميخام كنسرت بزاري ...
جون هركي دوس داري كنسرت بزار ...
ديگ تحملم كم شده ...
چاوشي كنسرت بزار ...

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:33
نوید احمدزاده

آقا محسن تو رو خدا یه جوونیشون رحم کن . . .

2.187.90.228
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 21:40

""چــــــــــــــاوشی"" انسانی با روحی بـــــــــــــــزرگــ

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:33
نوید احمدزاده

انسانی با استودیوی بزرگـــــــــــــــــــــ

2.187.90.228
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 06:49

کنــــــــــــــــــــــــــــــسرت:)))

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:34
نوید احمدزاده

حتمن :)

2.187.90.228
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 10:33

عشق یعنی چ پرچم سفید

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 11:43

سیروان جان دوست گلم کسی منکر توانایی های اقای خسروی نیست اما شما نباید وقتی هیچی از چاوشی نمیدونی دربارش اظهار نظر کنی فدات شم بهتره با یه عذر خواهی قال قضیه رو بکنی گلم شاید چاوشی از نظر تو فقط یه خواننده باشه اما برا ما مثل عضو خانوادس پیشنهاد میکنم یه عذر خواهی بدهکاری

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 11:56

كنسرت بزار عشق من ...
كنسرت بزار ...
چاوشي ما منتظريم ...
چقد بايد التماست كنن ...
كنسرت ...

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:35
نوید احمدزاده

فایده نه داره التماس . . .

2.187.90.228
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 12:11

"آدم هاي بزرگ عظمت ديگران را مي بينند"
"آدم هاي كوچك عظمت خود را در تحقير ديگران مي بينند"
"آدم هاي بزرگ سكوت را براي سخن گفتن برمي گزينند"
"آدم هاي كوچك با سخن گفتن بسيار، فرصت سكوت را از خود مي گيرند"
"آدم هاي بزرگ درد ديگران را دارند"
"آدم هاي كوچك بي دردند"
"آدم هاي بزرگ در باره ايده ها سخن مي گويند"
"آدم هاي كوچك پشت سر ديگران سخن مي گویند"

سخته مثل آدمای بزرگ بودن ولی بایدتلاش کرد
چاوشی واقعا روح بزرگی داره

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 12:48
Saeed mohamadi

"نوید احمدزاده" یه بار کل نظرات روازبالا به پایین رویت کن
بعد ببین چه حرفایی زدی و چه جوری درفشانی کردی!!!
بعدش باتوجه به این جملات ببین توکدوم دسته قرار میگیری
آدمای بزرگ یا کوچک؟؟؟
من نمیگم بزرگ باش چون خودمم دراون حدواندازه وقواره نیستم...
ولی لااقل متوسط باش یا نهایتا فقط نشون بده که متوسطی ! اینقد حقارت نشون دادی ازخودت بس نیس؟؟؟
من دیگه هیچ حرفی ندارم

2.187.124.5
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:41
نوید احمدزاده

شما مثلن بزرگ باش و سکوت کن ، تا بنده مثلن کوچک واقعیت های موسیقیتون خدمتتون عرض کنم :)
باشد که واقع بین باشید !

2.187.90.228
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 15:17

دمت گرم محسن چاوشی ک کاری ب هیچکس نداری و مال خودتی.
ب گفته ی بنیامین بهادری:
فقط شبیه خودتی

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 18:03

چاوشي روي هرچي خواننده خارج ازايران كم كرد با اين روح بزرگي كه داره ...

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:38
نوید احمدزاده

اونا سایز روحیشون خیلی کوچیکه مال همه مث محسن 2ایکس لارج نیست که .

2.187.90.228
پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 23:07
مجید

به آقای نوید" س زاده!!! " مث اینکه جوابتو اون بالا نگرفتی میخوای زنگ بزنم 125...؟؟؟

5.237.71.43
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 20:54

عشق است محسن چاوشي

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 00:18

اه فاتح قلبم عشق تو شکستم داد
اقای چاوشی ممنون بخاطر تمام عاشقانه های زندگیم از 83 تا حالا

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 10:03

خواننده ای با حنجره ضعیف-وقتی می خواند ناله می کند- روی صداش افکت می ذاره- کنسرت نمی تواند اجرا کند چون صدا کم میاره مثل شادمهر عقیلی.

چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 15:45
حسین(چاوشیست)

آخی عزیزم می خوای بحث را بندازی تا تنهایی تو با این حرفا جبران کنی .جون هرکی دوس داری بچاپ

46.100.202.219
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 21:29

بعد ببخشید کدوم اهنگ نالس بهرام گور نالس خواب بعد از ظهر نالس باشه معلومه چقدر معلومالحالی فقط چاوشی حنجره طلایی ایرانی که سهله خارجیام باس جلوش بلال بفروشن اره عزیز خوانندهای الن دارن ناله میکنن نه محسن محسن خواننده اعتراضیه چرا چرت میگین ثبت کن موسیقی ما چون داره یه چیز کاملا پرتو پلا میگه مشکلتون با محسن چیه محسن میتونه نماینده موزیک ایران باشه هیچکدوم از خوانندهای الان نمیتونن به محسن برسن چون محسن دارای قوه تخیله بالایه نمونش اهنگ خواب بعد از ظهر که از زنگوله استفاده شده حتی اهنگ مردم ازار یعنی چی نالس اهنگ غمگینه دیگه اهنگ غمگین توش حزنو اندوهه نراحتی ساسو مانکن گوش کن از خوااند ای خوشت نمیاد ارزششو پایین نبر چاووشی انقد کار تاپ داره چاوشیو هر قشر سنی دوست داره دیدم طرف چهارده پانزده سالشه میگه محسن چیه بگه رضا یزدانی چون چاوشی پر از نوستالژیه وقتی مثلا اهنگ نفس بریده رو گوش میدی یاد دهه هفتاد میفتی بقیه چیه به قول محسن بیخیال اصلا تو نمیفهمی چی میگم راستی مرگ ناگهانی تنظیم کننده به نام کشور خیلی بهت زدم کرد تو اون سن نیما وارسته قدر محسنم بدونید اینا مهرهایین که برن ایران باید عزا بگیره

پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 13:25

نوید بهتر نیست یک سالن کنسرت کرایه بگیری بعد کنسرت بزاری بعد هیچ کس بلیط کنسرتت را نگیره بعد بر شکست بشی چه حالی میده

پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 13:27

نمیدونم چرا موسیقی ما تمام کامنتهای نوید رو تایید میکنه ولی کامنتهای مارو تایید نمیکنه

چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 16:57

واقعآ موندم چرا کسایی که با چاوشی حال نمیکنند چرا اینجا میان و نظر میدن فکر میکنم قصدو غرضی دارند و از جایی کوک شدن.

شنبه 17 خرداد 1393 - 21:05

مجید خر اطها خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

چهارشنبه 18 تیر 1393 - 15:53

تو این فضا میتونم اعتراف کنم:هیچکی مثل من بامحسن ومثلث برموداش اینقد مآنوس نیست
به اعتقاد من اجرای کنسرت دلیلی برای اثبات جرآت نبوده و نیست،حرفای ناگفته زیادی دارم
اما ترجیع میدم همچون آقای خاص سکوت کنم ،همچنان چشم انتظار "پاروی بی قایق"

شنبه 4 مرداد 1393 - 01:19

همیشه انتقاد برای بزرگان است از قبیل چاوشی. درود بر چاوشی که فقط برای دلش و طرفدارانش میخواند. تاکید به منتقدانش....فقط سلطان

شنبه 4 مرداد 1393 - 01:20

همیشه انتقاد برای بزرگان است از قبیل چاوشی. درود بر چاوشی که فقط برای دلش و طرفدارانش میخواند. تاکید به منتقدانش....فقط سلطان

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن چاوشی: برای کمک به هم‌نوعان‌ام می‌خوانم، نه نقد روشنفکرها! | موسیقی ما