جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «حالیت نیست» با صدا و موسیقی «علی عبدالمالکی»
موسیقی ما - جدیدترین اثر «علی عبدالمالکی» با نام «حالیت نیست» منتشر شد. این قطعه با ترانه، ملودی و تنظیم خود عبدالمالکی تولید شده و «محمد کلهر» عهده دار میکس و مسترینگ آن بوده است. «حالیت نیست» اولین قطعه ای است که علی عبدالمالکی در سال 93 در اختیار مخاطبینش قرار داده است.

عکاسی و طراحی کاور این قطعه را «میثم حاجی عباسی» بر عهده داشته است.

«حالیت نیست» را در ادامه از «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
حالیت نیست
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 03:40

دیدگاه‌ها

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 06:30

آقا شما یه لطفی به خودت بکن و تنظیم کاراتو بده دیگران انجام بدن

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 17:29
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

اگر صبر کنید همچی درست میشه...........وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...............

37.63.233.221
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 07:57

دارم از دوري تو دق ميكنم حاليت نيست...
اونكه ميميره برات خود منم حاليت نيست...
من ميخوام تا هميشه كنار تو بمونم....
اما تو نميذاري حرف بزنم حاليت نيست...
***
عشق مني حاليت نيست...
عمر مني حاليت نيست...
همش ميخواي بري ازم دل بكني حاليت نيست...
***
تويه قلب من فقط جاي توئه حاليت نيست...
يكي دلواپس فرداي توئه حاليت نيست...
كاش ميشد عشقمو احساس منو بفهمي...
چشم من دنبال چشماي توئه حاليت نيست...
***
عشق مني حاليت نيست...
عمر مني حاليت نيست...
همش ميخواي بري ازم دل بكني حاليت نيست...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:48
Sina 0423

زنده باد وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی

128.140.89.54
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:40
رویا حبیبی

عجب شعر فاخری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

94.183.113.143
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:12
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

رویا حبیبی ما منتظر بودیم شما بگی!!!!!!!!!..................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.............

37.63.254.61
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:38
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

همه شدن كارشناس!!! والا...
عشق است وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي...

2.187.72.39
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 08:02

از همون لحظه اي كه تو كنسرت شنيدم عاشق اين آهنگ شدم... اسفند 90 تا ارديبهشت 93 صبر كرديم... واقعا ترانه و ملودي اين آهنگ در حد عالي بود... علي جان خيلي دوست دارم...

عشق است وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:49
Sina 0423

منم عاشق این آهنگ بودم.. الانم که به صورت رسمی پخش شد بیشتر عاشقش شدم

128.140.89.54
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 09:00

بازهم ضعف در ترانه و آهنگسازی. آخه حیف این صدا نیست.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:50
Sina 0423

اینطور نیس دوست خوبم، شعر این آهنگ طوری بود که تنظیمش باید اونطوری میشد.

128.140.89.54
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:41
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

اتفاقا نقطه ي عطف اين آهنگ ترانه و ملودي هستش... تنظيم يه كم ...

2.187.82.54
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 09:40

خوشمان امد.تبریک به هواداراش.
سلطان احساس مجید خراطها

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:50
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما هوادار سلطان احساس................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی................

37.63.226.45
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:51
Sina 0423

مرســـــــی آقا نوید.. یاشاسین علی عبدالمالکی

128.140.89.54
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 09:49

زنده باد وسعت همیشگی صدای ایران علی عبدالمالکی , یک آهنگ 6/8 بسیار زیبا که قبلا تو کنسرت اجرا شده بود , تنظیم هم نه میشه گفت خوب نه میشه گفت بد , مهمترین قسمت صداست که همیشه میماند , ملودی دلنشین و بسیار زیبا , ترانه ای که تکرار توش زیاده ولی بازم قابل قبوله . الان استاد نوید ترابی کبیر میاد علی رو به تمسخر میگیره دوستان خواهش میکنم جوابشو ندید .

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:45
سيروان

دوست عزيز عبدالمالكي خواننده متوسطيه نه ضعيف نه خوب اين لقب هم فقط شايسته سيروانه نه هيچكس ديگه

2.184.179.216
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:41
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

سيروان جون باز اگه طرفداراي محسن چاوشي و محسن يگانه و مجيد خراطها و مرتضي پاشايي و... اين حرفو ميزدن جاي بحث داشت چون علي عبدالمالكي با اين عزيزان رقابت داره... سيروان كه ديگه!!! شما فقط يه نظر سنجي بگو كه اسم علي عبدالمالكي و سيروان خسروي توش باشه و سيروان جلوتر از علي عبدالمالكي باشه!!! توي نظر سنجي ترانه ماه علي عبدالمالكي پيشتازه و يكي از مدعيان... و اما سيروان... : ))))

2.187.95.13
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:25
ابوالفضل لطفی راوندی

سیروان جان توجه داشته باش
علی عبدالمالکی فقط از دنیای مجازی تونسته این همه هوادار داشته باشه و هنوز آلبوم رسمی نداده و تو تلویزیون نیامده حالا فکرشو بکن علی آلبوم بده تو تلویزیون هم بیاد دیگه چی میشه ...

37.254.39.86
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:34
سيروان

دوستان اگه عبدالمالكي بهتر از سيروان بود كه انريكه ميرفت بااون همكاري ميكرد كه البته خيلي بعيد ميدونم تاحالااسم عبدالمالكي روهم شنيده باشه ولي سيروان فقط ميتونم درباره اين مرد بزرگ بگم آبروي موسيقي ايران عبدالمالكي هنوز خيلي مونده تا به سيروان نزديكم بشه موسيقي ما تاييد كن

2.184.186.209
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:03
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب سیروان من جوابتونو داده بودم شما ظاهرا نمیخوای قبول کنی . درسته سیروان تنظیم کننده ی خوبیه ولی دلی نمیشه خواننده ی خوبی باشه!!!!!!!این لقب واسه کسیه که صداش صدای کاملیه نمیدونم درک میکنی یا نه؟! ................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.............

37.63.254.193
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:17
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

همکاری سیروان و انریکو؟

یک شایعه تاریخی

24 مهر سال 91 بزرگترین شایعه موسیقی ایران در رسانه ها منتشر شد: «همکاری سیروان خسروی و «انریکه ایگلسیاس» (ستاره اسپانیایی موسیقی جهان) در قطعه Stay Here Tonight». انتشار این خبر به قدری سروصدا کرد که حتی خبرگزاری های رسمی کشور هم آن را بازتاب دادند. خبری که خود سیروان آن را روی صفحه شخصی اش منتشر کرد و سپس در یک گفت و گوی رسمی با سایت «موسیقی ما» از همکاری خودش و زانیار با این خواننده جهانی خبر داد: «کار روی قطعه Stay Here Tonight از حدوددو ماه پیش آغاز شد و تقریبا دو - سه هفته پیش به اتمام رسید.

از ابتدا تصمیم داشتیم که تنها به شرط دریافت تایید از سوی تیم مدیریتی انریکه، این قطعه را رسما منتشر کنیم. به همین دلیل منتظر تایید ماندیم و حال که این اتفاق افتاده، آن را منتشر خواهیم کرد. این قطعه در Fan Club های او نیز منتشر خواهد شد. انتخاب انریکه به این علت این بود که او به دلیل آثار زیبایش، در سراسر دنیا محبوبیت بالایی داشته و به ویژه در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و همچنین امکان برقراری ارتباط با او برایم وجود داشت. قطعه Stay Here Tonight را نیز به این دلیل انتخاب کردم که احساس می کردم علی رغم پتانسیل بالای ملودی اش، در مقایسه با سایر کارهای انریکه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

از طرفی می خواستم قطعه ای باشد که جای کار داشته باشد و بتوان روی آن مانور داد و در واقع یک کار جدید و خوب ارائه کرد، نه یک ریمیکس معمولی و تکراری ... برادرم «زانیار» در تنظیم این قطعه خیلی به من کمک کرد و از ایده هایش استفاده کردم. همچنین «نیما رضمان» در این اثر به نوازندگی گیتار پرداتخته است.»

ماه ها از انتشار این خبر گذشته ولی به مرور معلوم شد که اصلا همکاری این بوده و همه این جار و جنجال ها صرفا یکجور بازار گرمی برای انتشار آلبوم جدید این خواننده «جاده رویاها» بوده است. یک سال بعد از این اتفاق سیروان در یک گفتگوی رسمی با روزنامه «تماشا» وقتی درباره اثر مشترکش با «انریکو» سوال شد، فقط یک جمله جواب داد: «لطفا سوال بعدی!»
موسيقي ما لطفا تاييد كن...

2.187.92.81
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 12:56
tara tehrani

اینطور که خودش گفته بود انگار ارشاد بهش مجوز نداده بوده بعدش هم انریکو اسم ایتالیایی هست و انریکه درسته که اسپانیایه ....

2.179.119.3
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 17:43
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

تارا جان اولا من از منبع كپي و پيست كردم... غلط املايي هاش هم به من مربوط نميشه... ثانيا ربطي به ارشاد نداره... چطور ترانه سرا ها و تنظيم كننده هاي مجاز ما ميتونن با خواننده هاي سياسي اونور آب همكاري كنن ولي نميتونن با يه خواننده ي معروف و محبوب بي تقصير و غيرسياسي همكاري كنن؟!!! خدايي كسي باورش ميشه؟!!!

2.187.84.218
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 20:16
tara tehrani

انریکه رو همه دیگه میشنسن دو تا کلیپ ازش ببینی متوجه میشی که سیاسی نیست اما خب حاشیه های خودش رو داره که از نظر ما حاشیه اس نه از نظر خودشون بعدش هم ترانه سراهایی که با اونور ابی ها همکاری میکنن جورش رو هم میکشن و ممنوع الاسم میشن ولی سیروان خواننده اس میخاد مجاز البوم بده کنسرت بذاره واسه همینمبه اجازه ارشاد بستگی داره

5.236.224.199
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 08:55
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

كي تا حال جورشو كشيده؟!!! عليرضا افگاري و روزبه بماني و بابك صحرايي و مونا برزويي و زهرا عاملي و محمد ناهيدي و سروش دادخواه و ... همه جزء كسايي هستن كه با خواننده هاي سياسي اونور آب همكاري داشتن!!! و هيچ مشكلي هم نداشتن... خب اينكه آقاي يغما گلرويي ميره و با خواننده ي هتاك ش.ن همكاري ميكنه بايدم جلو پاش سنگ بندازن!!! ولي جريان سيروان يه چيز ديگه بود كه بالا بهش اشاره كردم... از يه منبع موثق...

2.187.94.108
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 12:38
tara tehrani

شما معلومه رو جلد هیچ البومی رو تا حالا نگاه نکردین مونا برزویی رو جلد کدوم البوم اسمش نوشته شده ؟؟؟ یا از اسم خواهرش استفاده میکنه یا اسم مادرش روزبه بمانی رو جلد کدوم البوم بوده ؟؟؟ یغما که اصن هیچی ...ممنوع الاسم به این میگن دیگه وگرنه کی میتونه یه شاعر ممنوع القلم بکنه به جلد البوم امپراطور تصمبم 14 مراجعه کنید فقط این بین عاشقانه ها استثنا بود و اون هم دلیلش خواننده اش بود...

2.179.121.208
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 14:36
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

روزبه بماني و عليرضا افگاري اسمشون تو آلبوم عاشقانه هاي احسان خواجه اميري بود... روزبه بماني اسمش تو آلبوم امپراطور مهدي يراحي و شخصي فرزاد فرزين هم بود... اگه بخواين عكس كاور هر سه تا آلبوم رو دارم و لينكشو تقديكتون كنم...

2.187.93.150
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 16:08
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

تازه محمد ناهيدي هم تو آلبوم انتخاب شادمهر هستش و هم تو آلبوم تصميم اسمش نوشته شده... به هر حال... من با شما موافقم كه گير ميدن بهشون ولي بحث اينا با بحث سيروان فرق ميكنه... موفق باشيد..

2.187.93.150
پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 15:08
tara tehrani

رو جلد البوم شخصی فقط از لفظ روزبه استفاده شده بود و اگه برای نوشتن اسمشون مانعی نبود کامل مینوشتن چون بهرحال نام خانوادگی مهمتره...رو البوم امپراطور هم اگه دقت کرده باشین 11 تا جای خالی بود از ترانه سرا تا تنظیم

2.179.160.19
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 10:31

واقعا چه اصراریه خودش بخواد شعر بگه میخواد مث بعضیاااا بشه...این ترانه رو شنیدم واقعا خندم گرفت خیلی ابتداییه.....بهتره بده ترانه سراها واسش شعر بگن.....

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:34
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

میشه توضیح بدین ببینیم دوست داره مثل کدوما بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

37.63.232.187
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:35
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

آقاي بهنام اولا علي نميخواد مث بعضيا بشه !! علي خودشه! بعدشم طوري ميگين چه اصراريه انگار تا الان مث اون بعضيا كه من خيلي دوسش دارم تمام شعراشو خودش گفته!! بعد عذاب وجدان كه سال 91 خوند اين اولين آهنگ بود... يعني يه خواننده تو بيش از دو سال نميتونه يه ترانه از خودش بخونه؟؟!

2.187.82.54
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:29
سعید ابراهیمی

حالا ما هر چی بگیم. کو گوشه شنوا. بخدا ما خوبی و رشد علی عبدالماکلی رو میخوایم. حالا هی منفی بدید.

46.143.221.1
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:54
فرشاد رجبی

بعضیا رو اسم میبردی تا جوابتو بدیم دیگه....
ترور شخصیت میکردیم...

2.147.66.80
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:18
ابوالفضل لطفی راوندی

شعر ابتدائیه؟؟
خوبب شما بیا یک شعر خوب بگو
شعر خیلی هم خوبه از شعر خیلی از خواننده ها بهتره

37.254.39.86
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 10:36

فوق العاده بود

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:53
Sina 0423

فوق العاده نبود، خیلی فوق العاده بود

128.140.89.54
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:35
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

دقیقا همینطوره دوست عزیز.................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...............

37.63.232.187
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:07

عشق است داداش خودم با این اهنگ فوق فوق العاده ای که خونده

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:54
Sina 0423

فقط و فقط علی عبدالمالکی

128.140.89.54
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:14

همه حالیشونه خودشونو میزنن به اون راه !!

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:36
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

چیرو حالیشونه اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

37.63.232.187
u3f
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:23

مرسی از علی...........پیش لرزه های البوم بدجور خطرناکه........!!!!!!!

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:54
Sina 0423

شک ندارم آلبومش بهترین آلبوم سال خواهد شد..

128.140.89.54
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:27

یه کم شعور واسه مخاطب در نظر گرفتن بد نیست آقای عبدالمالکی،واقعا ضعف ترانه و ملودی و تنظیم حال آدمو بد میکنه توی کارای علی عبدالمالکی،هر چی گفتیم با دیگرانی که کار رو بلدن کار بده زبمونمون مو در آورد

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:50
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

اقای بادپا فکر نمیکنی کمی زیاده روی داری به خرج میدی؟؟؟؟؟؟؟؟خداییش خوب اجرا کرده اهنگ رو نامردیه که انقدر تند برخورد کنیم...................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...................

37.63.232.187
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:30
سعید ابراهیمی

بالاخص ترانه.

46.143.221.1
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:04

قشنگ بود

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:22

خیلی ضعیف ،
تنظیم واقعا در حد آماتور هاست نه فضا سازی داره نه تکنیک های فنی ،
شعر هم که بگیم ندارد بهتره !
آهنگ سازی هم که به شدت بد و تکرار مکررات علی آقا ،

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:38
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

خيلي لطف كردي دوست عزيز... هر چقدر كه طرفدارش باشم قبول ميكنم تنظيم زياد جالب نبود ولي ملودي خيلي زيبايي داشت و ترانه هم ساده و دلنشين بود... قرار نيست كه بياد كلمه هاي قلمبه سلمبه به كار ببره... در ضمن اين ترانه رو علي اسفند ماه سال 90 تو كنسرت اجرا كرده و حالا فرض كن يه سال قبل اونم ترانه شو نوشته باشه... تاريخش تقريبا مربوط ميشه به سال 89...

2.187.82.54
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:40
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

شما اول برو خودتو درست کن بعد به فکر درست کردن دیگران باش.............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..................

37.63.254.68
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:38

فوق العاده بود

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:44

بد نبود...فکر نمیکنم کلمه "حالیت نیست" تکرار شدن زیادش خیلی خوب باشه...
صدای خوبی داره ولی باید ترانه و تنظیم رو به افراد حرفه ای بسپاره...این نظر من اصلاً توهین به آقای عبدالمالکی نیست...من فقط میگم که بهتره همکاری کنه تا اینکه همه کار رو خودش انجام بده.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:41
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

دوست عزیز در اینکه صدای علی حرف نداره شکی نیست . ولی این اهنگ در نوع خودش خیلی خوب اجرا شده . در البوم بزرگان موسیقی حضور دارن...............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی................

37.63.232.187
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:45

به نظر من این آهنگ نسبت به آهنگ روانیتم خیلی عالی بود، من نمیدونم چرا بعضیا به این آهنگ اعتراض میکنن،
بعضیا هستن که میگن علی باید فقط غمگین بخونه ولی اینطور نیس، یه خواننده باید همه جور سلیقه هارو در نظر بگیره.
به نظر شخص من این آهنگ عالی بود ، شاید به دل بعضی از آدما نشینه ولی در کل آهنگ خوبی بود که قبلا عبدالمالکی در کنسرتاش اجراش میکرد.. خیلی از هواداراش منتظر بودن تا علی عبدالمالکی این آهنگو به صورت رسمی پخش کنه که بلاخره این اتفاق هم افتاد.
مرسی از وسعت صدای ایران و بسیار ممنون از سایت موسیقی ما

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:42
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

به نظر منم خیلی خوب اجراش کرده................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..................

37.63.232.187
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:08
Sina 0423

ایول به علی عبدالمالکیه خودمون

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:57

خــــــــــــــــــیــــــــــــــــلـــــــــــــــــــی عـــــــــــــالــــــــــــی بـــــــود
واقعا تو دنیا تکی , حالیت نیست
من تورو دوستت دارم , حالیت نیست
خیلی صدات عالیه , حالیت نیست

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:43
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

صدا و لحن و احساس علی با روح ادم بازی میکنه.....................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.................

37.63.232.187
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:10
Sina 0423

فقط و فقط علی عبدالمالکی

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 12:57

شعر یه خورده ضعیف بود ولی در کل خوب بوت.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:45
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما دوست عزیز....................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی....................

37.63.232.187
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:10
Sina 0423

مرســـــــی دوست عزیز.... وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..
ایشالا آلبومش بهترین آلبوم سال میشه.

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 13:01

عااااااالــــــــــی بووووووووووود

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:09
Sina 0423

مرســــــــی لاله خانوم، آهنگ بی نظیر بود

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 13:20

عالی بود حرف نداشت دیگه نمی دونم بعضی ها چرا همش تخریب می کنن ولی علی آقا با این آهنگ گل کاشته

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:47
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ولش کن مهدی جان صدای علی رو بچسب چه انعطافی داره ................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..........................

37.63.232.187
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:11
Sina 0423

به نظر منم آهنگش خیلی فوق العاده بود..

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 13:46

به امید البومی بی نظیر که همینم میشه...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:07
Sina 0423

ممنون داداش... عشق است علی عبدالمالکی

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:26
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

البوم با حضور بزرگانه حالا حساب کن چی میشه.................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی........................

37.63.254.68
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 13:50

خوب بود آقا من که راضیم
ایشالا آلبومش میترکونهه

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:06
Sina 0423

آلبومش طوفان میکنه، فقط وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:28
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ایشالله مثل بمب صدا میکنه...................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی....................

37.63.254.68
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 09:21
سعید ابراهیمی

آلبومی که بزرگان را متحیر خواهد کرد.
کمربند های خود را محکم تر ببندید.
به زودی ....

46.143.221.8
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:17

عالی فوق العاده

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:05
Sina 0423

مرسی بی نظیر بود

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 15:44

واقعااااااااااااااااااا برای عبدالمالکی متاسفم

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:05
Sina 0423

چرا مثلا دوست عزیز ؟؟؟؟؟

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:29
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

منم واقعا برای امثال شما متاسفم..............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی................

37.63.254.68
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 16:31

موسیقی ما چرا کامنتمو تایید نکردی؟؟ مییشه علت شو بپرسم؟؟

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:17

آیول..... کلا دوسش دارم .....این چندوقت عالی بودن ترکاش......

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:04
Sina 0423

آره در کل سال 92 و این آهنگش که پخش کرد عالی بودن، به امید پیشرفت روز به روز علی عبدالمالکی در موسیقی ایران

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:31
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما هوادار خوب محسن یگانه عزیز . به امید همکاری نابغه ی موسیقی ایران و وسعت صدای ایران........................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..........................

37.63.254.68
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:54

بد نبود.ولی من آهنگ های زمستون و عید بی تو رو خیلی بیشتر دوست داشتم.البته این نظر منه.همین که طرفداراش خوششون اومده یعنی این که خوب کار کرده.ولی ای کاش علی با شاعر ها و تنظیم کننده های بهتری کار کنه.واقعا حیف صدای زیباشه.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:03
Sina 0423

مرســــــی دوست عزیز، در کل آهنگ خوبی بود.. فقط وصعت صدای ایران علی عبدالمالکی

128.140.86.80
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:33
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنونم دوست خوبم ایشالله البوم جبران میکنه...............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..................

37.63.254.68
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:06

تبریک به هواداراشون.امیدوارم موفق باشن...........

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:03
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما هوادار خوب و با شخصیت حمید عسگری................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.................

37.63.254.68
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:08
Sina 0423

مرســــــــــــــــی دوست عزیز...

128.140.80.136
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 18:31

ن اجرای کنسرت این اهنگ رو داشتم. اهنگ خوبیه،کتا علی عبدالمالکی صداش حرف نداره.منتظر البومشم.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:04
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون دوست خوبم خوب علی ما وسعت صدای ایران...................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..................

37.63.254.68
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:02
Sina 0423

مرسی ازت ، بی شک آلبومش بهترین آلبوم سال میشه

128.140.80.136
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:38

آخه به این آهنگ که شعرش فوق العاده ضعیف و بچگونه ست میگید ترانه؟؟ که اومده توو تموم قافیه ها از حالیت نیست استفاده کرده ، اگه قرار بود من اینجوری شعر بگم روزی حداقل 10 تا ترانه اینجوری می نوشتم.
حالا یه عده طرفدار متعصب میاد و میگه پیش لرزه های آلبوم جدیده
اگه توو آلبوم جدیدش از این ترانه ها استفاده کنه همه بهش می خندن.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:12
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

اقای زلزال برای البوم زمان زیادی صرف شده و ترانه سرا های خوبی حضور دارن خود علی هم چندتا ترانه داره تو البوم و مطمئن باش سطح اون ترانه ها بسیار بلاتر از اینهاست صبر کنید ببینید چطور میترکونه . خیلی جالبه که هر کی میاد میخواد واسه ما شعر بگه هه...............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..................

37.63.254.68
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:53
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

آقاي زلزال من يه بار با شما بحث طولاني داشتم و متوجه شدم كه شما رو اصلا نميشه قانع كرد. به قول اون ضرب المثل معروف كه ميگه:‌آدمي رو كه خوابه رو ميشه بيدار كرد ولي آدمي كه خودشو به خواب زده رو اصلا نميشه بيدار كرد... شما كه ادعاي شعر و شاعري داريد به كجا رسيديد؟؟! با كدوم خواننده ها همكاري كرديد؟! كدوم كتاب رو چاپ كرديد؟!! شما اگر داعيه داريد شهامت داشته باشيد و يه نمونه از شعراي سطح بالاتون رو بنويسيد تا دوستان قضاوت كنند... هيچكس به علي عبدالمالكي نميخنده ... همه به حرف هاي پوچ و تباه و تو خالي شما ميخندن كه همه نشان از حسادت شما به موقعيت وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي هستش... عجب صبري خدا دارد....

موسيقي ما خواهش ميكنم اين كامنت رو تاييد كن تا بعضيا فكر نكنن با حرف هاي بدن سند و دليل ميتونن ستاره و نبض موسيقي ايرانو تخريب كنن...

2.187.95.13
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 09:52
tara tehrani

جناب ترانه سرا
حالیت نیست ردیفه نه قافیه اگه توو ورس دوم ببینی چشما و فردا با هم قافیه ان توو ورس اول هم به خیال خودش قافیه درست کرده ولی نمیدونسته شناسه الحاقی محسوب میشه

5.236.229.122
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 10:17
abolfazl zelzal

اولا اونی که خودشو به خواب زده توئی نه من که از شدت تعصب داری از این شعر بچگونه که هیچ نقطه قوتی نداره بی خودی دفاع میکنی. اگه این شعرو خواننده دیگه خونده بود همه ازش انتقاد میکردند
ثانیا من توو بحثی که با شما داشتم گفتم که ( هنوز تازه کارم و شاید در آینده آلبومی با ترانه صدای خودم منتشر کنم )
ثالثا من واسه ترانه هام وقت زیادی میذارم ، ضعیف ترین ترانه من صد برابر این آهنگ بچگونه می ارزه.
اینم از لینک وبلاگم که میتونی به گوشه ای از ترانه هام مشاهده کنی.
http://avazganjineh.mihanblog.com

2.187.95.63
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:33
abolfazl zelzal

در جواب : تارا تهرانی
بله حق با شماست ایشون از ردیف استفاده کرده ولی منظور من این بود که بهتر بود کل شعر رو به جای استفاده از ردیف ، از قافیه در آخر مصرع های دوم و چهارم که در پایین مثال زدم ، استفاده می کرد که حداقل ضعف شعرو کمی پوشش میداد
مثال :
همه چی اینجا فرق کرده
شده روزام سوت و کور
چرا فاصله افتاد
تو شدی از من دوور
( هرگونه سوء استفاده از این شعر پیگرد قانونی دارد)

2.187.74.76
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:24
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

شمايي كه فرق قافيه و رديف رو نميدونين ديگه چه ادعايي داريد؟؟!! چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است؟!! شما كه ادعا دارين سطح ترانه هاتون بالاست كدوم مقام كشوري رو به دست آوردين؟؟؟‌لوح تقديراتون كجاست؟؟؟ با كدوم خواننده همكاري داشتيد؟؟؟ كدوم كتاب اشعارتون چاپ شده؟؟؟ كدوم مجله ترانه هاي شما رو چاپ كرده؟؟؟ شما كه كباده ي شعر و ادب مي كشيد به كجا رسيديد؟؟!!! هر وقت تونستي يه ترانه در حد همين حاليت نيست بنويسي بيا ادعا هاي پوچ و بي محتواي خودتو مطرح كن!! يا اينكه شما هنوز استعداد هاي كشف نشده هستيد؟!! شما با شخص علي عبدالمالكي مشكل داريد نه كارنامه ي هنريش!!! يه بار ميگي كاوره ... حالا كه كاور نبود ميگي ترانه اش ابتداييه... يه بار ميگي تقليديه... شما چشم ديدن موفقيت علي عبدالمالكي رو نداريد...

به قول علي عبدالمالكي:
بميرن حسودا... نباشن حسودا...

موسيقي ما لطفا تاييد كن

2.187.72.39
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:44
abolfazl zelzal

1_ اگه فرق بین قافیه و ردیف و نمیدونستم الان داشتم با شخص ( تارا تهرانی ) جرو بحث میکردم . من از کلمه قافیه به صورت اصطلاح استفاده کردم که عموم منظورم و متوجه بشن ولی میبینم که سطح درک شما پایینه.
تو خودت اگه فرق بین قافیه و ردیف و میدونستی توو اولین کامنتت ازم انتقاد میکردی خوب شد که ( تارا تهرانی ) یادت داد که حالا واسه ما ادای علما رو درمیاری.
2_ من چنین ادعایی ندارم سطح ترانه هام خیلی بالاست و اشعارم فلان جایی چاپ شده و فلان خواننده ای خونده و جایزه گرفته و .... ولی خوب میدونم که سطح ترانه هایی که تا به حال سروده ام خیلی بالا تر از این شعر بچگونه ست.
3_ شما با حرفای ( یه روز میگی کاوره یه روز تقلیده ...) جوری میگی که انگار من دروغگو ام مگه بحثی که قبلاً با هات در مورد آهنگای کاور و تقلیدی ایشون داشتم ، دروغ میگفتم؟؟
من با ایشون هیچ مشکلی ندارم ولی مشکل شما اینه که واقعیت ها واست تلخه.

موسیقی ما لطفاً تایید کن

2.187.64.80
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:14
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

سطح ترانه هاي شم بالاست؟؟!!
آخه اون ترانه ي شما رو كي كپي ميكنه؟! حالا قانون كپي رايت هم براش گذاشتي!!
ترانه ي ابوالفضل زلزال:
همه چی اینجا فرق کرده
شده روزام سوت و کور
چرا فاصله افتاد
تو شدی از من دوور
ترانه ي آهنگ كور بودم علي عبدالمالكي سروده ي عليرضا مرتضي قلي:
تو رو داشتم ولي تو خواب بودم... كنارم بودي اما دور بودم...
نفهميدم داري از دست ميري... تو رو ميديدم اما كور بودم...
اين مقايسه رو به خاطر هم قافيه بودن كردم... با اينكه ميدونم شما براي اشعار مولوي و حافظ و سعدي هم ايراد ميگيري چه برسه به مرتضي قلي!!! ولي خدايي يه نگاه به هجا بندي هات بنداز!!! قضاوت با دوستان... ولي مطمئنم همچنان شما خودتو بالاتر از شكسپير خواهي دانست!!! عجب اعتماد به نفسي داري...

موسيقي ما خواهشا تاييد كن تا حرفاي ايشون بي جواب نمونه...

2.187.92.81
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 01:33
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جالبه تو این دوره زمونه چقدر تعداد روشن فکر ها و شاعرا زیاد شده . جناب زلزال شما عددی نیستی که بخوای درمود وسعت صدای ایران و کارهاش نظر بدی...موزیک ما حتما تایید شه...............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی................

37.63.235.128
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 14:59
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

خدايي من از ديروز فكرم مشغوله!!! اگه به اين ترانه ميگن پس به ترانه هاي روزبه بماني و زهرا عاملي و مونا برزويي و بابك صحرايي و... چي ميگن؟!! به قول محسن يگانه مات و مبهوتم هنوز... من به اعتماد به نفس شما غبطه ميخورم...
همه چی اینجا فرق کرده
شده روزام سوت و کور
چرا فاصله افتاد
تو شدی از من دوور
خدايي من به هركسي كه اين رو شعر فرض كنه تبريك ميگم به نظرم اين يه سري...
اصلا هجا بندياش منو كشته!!! عاشق وزنش شدم... حالا همه اينا به كنار... بعضيا خودشونو ترانه سرا هم فرض ميكنن و جرات هم پيدا ميكنن به ترانه هاي ديگران ايراد بگيرن... داداش من عذر ميخوام از شما... واقعا از وقتي ترانه ي شما رو خوندم ديگه ... شما از اين به بعد ديگه آزادي... فقط مواظب دفترچه ي اشعارت باش... آخه بچه هاي محل دزدن... دفترچتو ميدزدن...:)))
موسيقي ما خواهشا اين كامنت رو تاييد كن... خدايي اين آخرين كامنتمه...

2.187.68.109
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 16:50
abolfazl zelzal

1_ من این بیت و فقط واسه مثال زدن نوشتم نه اینکه مدعی بشم ادبیاتش خیلی قویه و ...
2_ این بیتی که از علیرضا مرتضی قلی نوشتی در مقایسه با بیتی که من نوشتم ، فقط قافیه هاشون شبیه هم اند که اینم یه امر خیلی عادیه در ضمن ممکنه هجای بیت های اشخاص متفاوت ، با هم همسان باشند ولی مهم اینه که اقتباسی بین این بیتها وجود داره یا نه.
واز همه مهمتر شما مطمئنی که هجا های بیت من با هجاهای این شخص همسانی داره ؟؟
الان هجا های مصرع اول من 8 تا هست ولی هجاهای مصرع اول ایشون 10 تا و همینجور که مروری به مصرع ها میکنم فرق تعداد هجای های بیت من و ایشون بیشتر میشه.
3_ من کی باشم به اشعار این برزگان گیر بدم و انتقاد کنم؟؟ این توئی که یکی اومده از خواننده محبوبت انتقاد کرده ، نتونستی هضمش کنی حالا پای دیوان ادبیات کشور رو به وسط کشوندی که چی بشه ؟؟
در ضمن من نه بالاتر از شکسپیر و نه ... هستم من هم مثله همه یه آدم عادی ام .
موسیقی ما لطفاً تایید کن

2.187.73.240
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 17:35
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب زلزال لطف کن دیگه تو پستای علی عبدالمالکی نظر نده خوب؟؟!! اصلا از این ادمای پر ادعا و فیلسوف گونه که میخوان از اب گل الود ماهی بگیرن خوشم نمیاد.................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.................

37.63.233.221
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 17:40
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

عزيز من درسته شما ترانه سراي بسيار فهيمي هستي كه هيشكيو به غير از خودت قبول نداري و در همه چي ادعا داري ولي يه نگاه به مثلا شعرت بنداز!!! مصرع اولت 8 تا هجا داره... دومي7 تا هجا داره... سومي 7تا هجا داره... و آخري هم 6 تا هجا داره... تازه واسش پيگرد قانوني هم گذاشتي!!! اونوقت يه نگاه به شعراي عليرضا مرتضي قلي هم كه قبولش نداري و خودتو بالاتر از اون ميدوني بنداز... همه يه دستن... به جز بعضي جاها كه اونم فقط يه هجا فرق داره... مثل:
بازم چه خوابي ديده برام 9
چه نقشه اي باز كشيده برام 10
قراره باز چي سرم بياد 9
اين دفعه از جونم چي ميخواد 9
اگه دقت كني فقط مصرع دوم يه هجا اضافه داره... يه نگاه به ترانه ي حباب محسن يگانه بنداز!!! همه اش 11 تا هجا داره... ترانه به اون ميگن... يا مثلا ترانه هاي روزبه بماني... الان همين حاليت نيست كه جنابعالي قبولش نداري به جز مصرع همش ميخواي بري ازم دل بكني حاليت نيست بقيه 14 تا هجا داره... اونم فقط يه دونه اضافه داره... منو باش كلاس هجا بندي دارم به كسي درس ميدم كه واسه ترانه سراهاي ديگه غلط املايي ميگيره... اون ترانهي كور بودم رو هم به خاطر هم قافيه بودن نوشتم كه اگه يه شعر ديگه مينوشتم نگي كه چه ربطي به شعر من داشت وگرنه قبل ايشون هم از اون قافيه ها استفاده شده... داداش من خودم اينكارم... تعصب ندارم... فقط وقتي ميبينم كسي بدون هيچ گونه اطلاع از ساده ترين قسمت ترانه ( هجا بندي) حالا كاري به عروض و قافيه ندارم داره به يه ترانه سرا و يا خواننده ي حرفه اي ايراد ميگيره حرصم در مياد... اگه نقدت يه ذره حرفه اي بود من هيچ مشكلي نداشتم... همونجور كه با نقد هاي حرفه اي كساي ديگه مشكلي ندارم چون بعضي چيزا رو هم از اونا ياد ميگيرم... ولي شما چي؟؟؟ از اين به بعد هم ديگه كاري با شما ندارم... راحت باشيد... فقط يه توصيه دارم اطلاعات خودتون رو بالا ببريد... موسيقي ما لطفا تاييد كن...

2.187.84.218
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 21:41
abolfazl zelzal

خیلی کنجکاوم که بدونم چجوروی شد که شما به این نتیجه رسیدید که من غیر از خودم هیشکی رو قبول ندارم و مدعی ام که شعرم هم از شعر علیرضا مرتضی قلی سر تره ، میشه لطفاً بگی که چگونه این حرف و حدیث توو ذهنت جرقه زد؟؟

توضیحات در مورد هجا ها :
آقا شما فکرمیکنی که زرنگی که هی به هجا ها گیر دادی که یه چیزی گیرت بیاد و بحث و به حاشیه بکشی ، که کور خوندی فک کردی واست محل میزارم ... آره ؟؟
بیا اینم یه بیت از بابک جهانبخش که هجاهاش با هم همسانی نداره.

کیه که مثل یه سایه میاد هرجا که ما میریم 16
حسودیش میشه وقتی که ما واسه همدیگه میمیریم 17
حسودیش میشه وقتی من واست هرلحظه دلتنگم 16
ببین که واسه ی تو دارم با دنیا می جنگم 15

1_ درسته که هجاهای بیتی که من نوشتم یکسان نیست ، واسه منم یکسان بودنش مهم نیست مهم اینه که وزن و قافیه هاش جوره
2 _ شما اول وزن و قافیه ها رو خوب یاد بگیر که بجز هجا ، وزن و قافیه هم توو ترانه به کار برده میشه بعد بیا کلاس هجا بذار ... آفرین پسر خوب
3_ من واسه کدوم ترانه سرا ها غلط املایی گرفتم؟؟ نکنه منظورت علی عبدالمالکی هست ، آخه این که شد یه نفر ، پس باید ترانه سرایان دیگه هم در کار باشه چون میگی ( ترانه سرا های دیگه ) حتماً تو بهتر از من میدونی که من نمیدونم.
موسیقی ما لطفاً تایید کن

2.187.67.44
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 09:08
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

ابوالفضل جان بحث هاي حاشيه رو بيخيال شو... از اون شعرات بنويس يكم بخنديم... :))))

2.187.80.41
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 09:12
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

ابوالفضل جان شما از اين به بعد ديگه آزادي... من از شعرات تويه وبلاگت فهميدم در چه حدي هستي... آقاي ترانه... مواظب دفترچت باش...

2.187.80.41
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 16:27
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

همه چی اینجا فرق کرده
شده روزام سوت و کور
چرا فاصله افتاد
تو شدی از من دوور
اين بيت اصلا معني داره؟؟؟ آرايه داره؟؟ كنايه داره؟؟؟ كلا چي داره؟؟؟ واقعا پيش خودت چي فكر كردي كه اسم اينو شعر گذاشتي؟؟ يه ذره احساس تو اين شعر پيدا نميشه!!!
همين شعري كه آقاي ترانه سرايي كه شما باشي واسش ايراد ميگيري سرشار از تصوير سازيه... من قسمت دوم آهنگ علي الخصوص مصرع آخرشو با كل دفترچه ي اشعار جنابعالي عوض نميكنم... چشم من دنبال چشماي توئه حاليت نيست... اين يه زماني اتفاق ميفته كه كسي رو دوست داري و همش چشات دنبال چشاي اونه ولي اون نميدونه كه دوسش داري اون هرجا نگاه ميكنه ولي تو فقط به چشاي اون خيره شدي ... اين يه تصويرسازيه خيلي عاليه كه اين اتفاق ممكنه براي هركسي تا حالا افتاده باشه و شنونده يه تصويرسازي خيالي ميكنه و ياد خاطراتش ميفته... ولي تو شعر جنابعالي چه خاطره اي ميتونه براي يه فرد يادآوري بشه؟!!! علي عبدالمالكي تويه كنسرتش قبل اجراي اين آهنگ گفت:‌يه وقتايي هست شما يكي رو دوست داريد و اون شخص هم شما رو دوست داره... ولي يه موقع هايي هست كه شما يكي رو دوست داريد ولي اون نميدونه كه شما اونو دوست داريد!!! موضوع اين ترانه ممكنه واسه هركسي رخ بده... عاشق اين ترانه ام... ترانه بايد هم ساختارش درست باشه و هم معني داشته باشه... نه اينكه واسه يه سري چرت و پرت بي معني و بدون وزن و هجابندي پيگرد قانوني هم گذاشته بشه... من به شما قول شرف ميدم اين اشعار رو هيشكي حتي نميخونه چه برسه به سرقت ادبي... اگه حاليت نيست ترانه ي ضعيفي بود قبل از اجراي علي عبدالمالكي دو بار به سرقت نمي رفت... شما يه فكري به ترانه هاي خودت كن... و مواظب دفترچه ي اشعارت باش... چيزي كه واضحه علي عبدالمالكي جز 5 خواننده ي برتر ايرانه... اينو ميشه تو هر نظرسنجي مشاهده كرد... يه نگاه به سايت ترانه ماه بنداز... پس علي عبدالمالكي مشكل نداره... يا كل مردم مشكل دارن و يا ...؟؟؟؟

2.187.88.154
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 18:45
abolfazl zelzal

محمد جان کم آوردی و جواب سوال ها مو ندادی که هیچ ، اومدی پشت سرم حرف زدی و حرفایی که من نزدم با پر روییه کامل زدی به نامم ، بعد حالا که میبینی واست محل نمیذارم ، میگی بحث و به حاشیه میکشم ؟؟ واقعاً یه نگاهی به کامنت ها بکن ببین کیه که داره بحث و به حاشیه میکشه کیه داره سفسطه گویی میکنه ؟؟ تا به حال آدم پررویی مثل تو ندیدیم!!!
من توو کامنت بالا هم بهت گفتم که تو نتونستی انتقاد های منو هضم کنی حالا به فکر راه چاره ای که چجوری میتونم بحثو به حاشیه بکشم.
ختم کلام : شما با این سفسطه گویی هات از هفت دولت آزادی.
موسیقی ما لطفاً تایید کن.

2.187.64.79
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 19:01
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

منم ترانه سرايي مثله تو نديدم... ترانه كه نميشه اسمشو گذاشت!!! يه مشت اراجيف و چرت و پرته... من ديگه كاري باهات ندارم... از اين به بعد هم منتظرم تا تو پست هاي علي عبدالمالكي ببينمت... دمت گرم... از ديروز هم كلي با دوستان با ترانه ات حال كرديم... منتظر كاراي بعديت هستم... :)))

موسيقي ما لطفا تاييد كن...

2.187.88.154
سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 19:35
abolfazl zelzal

من ازت چنین انتظاری ندارم که بیای این شعرو درک کنی چون معلومه سطح ادراک شما خیلی پایینه
ولی ظاهراً این شعر تاثیری روت گذاشته که دائماً داری توو هر کامنت می نویسی.
در ضمن موضوع این شعر در مورد عاشقیه که معشوقه ازش دووره و عاشق میگه :
همه چی اینجا فرق کرده ( اینجا همه چی بعد رفتن معشوقه فرق کرده)
شده روزام سوت و کور ( بعد رفتن معشوقه روزاش دیگه طعم گذشته رو نداره و سکوتی زندگیشو فرا گرفته )
چرا فاصه افتاد ؟ ( سوالی ذهنشو مشغول میکنه که علت جدایی چی بود )
تو شدی از من دوور ( اینم که خیلی واضحه)
بازم میگم که انتظاری ندارم که تو درک کنی تا اینجاش ام جهالتت رو خوب ثابت کردی.

2.187.64.79
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 08:24
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

آره سطح درك من زيره صفره.... تو شعرت يه ذره احساس نداري!!! برو پيش يه استاد بگو من اينو نوشتم... بيبين ازت تعريف ميكنه يا با اردنگي ميندازه بيرون!!! من اينو به صورت خودجوش همين الان سرودم...
يه چند وقته كه حال من خرابه...
دارم از نبود تو تب ميكنم...
كي ميفهمه با اين همه دلهره...
روزا رو به عشق تو شب ميكنم...
يه چيزي بگو و يه حرفي بزن...
بگو هم خودت هم دلت بامنه...
بگو به يادت بودم تو هر نفس...
بگو بر ميگردي دلم روشنه...

من اينو تو يك دقيقه نوشتم... و اصلا هيچگونه ادعاي ترانه سرايي ندارم... و ميتوني هرجا كه دلت ميخواد سرچ كني كه ببيني ماله يه ترانه سرا يا خواننده نيست كه مثلا از يكي كپي كنم برات... حالا هم اين و هم اون بيت خودتو ببر پيش يه استاد ترانه سرا و ازش بپرس كدوم خوب تره؟؟!!! آقاي ترانه سرا به خدا سوادت خيلي كمه!!! از همونجايي فهميدم كه تو وبلاگت نوشتي: من از كاور مخالفم!!!! درستش اينه: من با كاور مخالفم!!! تو بايد ادبياتت قوي باشه تا بتوني شعر بگي... كسي كه سرتا پا غلط دستور زباني و املايي داره ميتونه شعر بگه؟؟؟ تو عمرا تو زندگيت پيشرفت كني چون اولا اعتماد به نفس فوق العاده اي داري و ثانيا بر اشتباهات خودت اصرار ميكني...

2.187.94.108
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 11:15
abolfazl zelzal

اول به هجاهای شعرم گیر دادی دیدی که خوب جوابتو دادم ، فهمیدی که از هجاها چیزی گیرت نمیاد و داری ضایع میشی ، اومدی حرف از تصویر سازی کری ، حالا مشتاق شدم ببینم بعدها چی توو اون ذهنت جرقه میزنه ... البته به خودت کم فشار بیار یه دفعه فشار رو زیاد میکنی مغزت از کار می افته و ما از یه سوژه ی خنده محروم میشیم.

اینم چند نمونه در مورد هجا
محسن یگانه : امروز تولد منه
امروز تولد منه 8
منی که هیشکی همصدام نبود 10
اگه با آهنگام قدم نمیزدی 12
رو زمین رد پاهام نبود 9

محسن یگانه : باور کنم
نه خودش موند نه خاطره هاش 9
تنها چیزی که مونده جای خالیشه 12
قصه ی دنباله دار رفتنش هم 12
شبا مثه یه ستاره از ذهنم رد میشه 14

فکر کنم دیگه قانع شده باشی ... ولی محاله.
تو یه کاری کن ، یه قانونی واسه هجا تعیین کن تا من ، محسن یگانه و ... تابع قوانین شما بشیم.

ترانه چرت و پرت به این ترانه بچگونه آقای عبدالمالکی میگن نه ترانه های من
یه نگاه به انتقاد ها بکن همه میگن ترانه این آقا ضعیفه ولی شما برعکس شو میگی ، لابد اینا هم حسودن ... آره همه حسودن و شما آدم منطقی.
موسیقی ما لطفاً تایید کن

2.187.68.132
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 12:19
abolfazl zelzal

هر چقد هم سوادم کم باشه از توئه بی سوا ، با سوادترم ... آقا شما غلط گیری ؟؟ پس بیا اول قوانین هجا که از خودت ابداع کردی ، اصلاحش کن بعد بیا واسه ما نقش غلط گیری ، معلم و ... رو بازی کن .

2.187.68.132
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 12:29
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

ابوالفضل علي اكبري محسن يگانه اكثر شعراشو روي ترانه مينويسه واسه همونه هجا بندي درست نيست... تو چي ؟؟؟ تو هم رو ملودي نوشتي؟؟؟؟ الان مهرزاد اميرخاني هم اكثر ترانه هاشو رو ملودي مينويسه!!! هجا بندي نداره... فرق ترانه روي ملودي با ترانه اي كه شعر گونه سروده بشه زمين تا آسمونه!!!!!!!!!!!!

2.187.84.213
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 15:56
abolfazl zelzal

برو بابا بیش از این خودتو ضایع نکن بی سواد
چطور شد اول میگفتی ( يه نگاه به ترانه ي حباب محسن يگانه بنداز!!! همه اش 11 تا هجا داره ) حالا هم نمونه ای از ترانه های ایشون رو مثال میزنم ، 380 درجه تغییر میکنی ؟؟
درسته محسن یگانه شعراشو رو ملودی میگه ولی این هجا ها هیچ ربطی به ملودی و ... در ترانه نداره ، مهم اینه که تعادل وزنی داشته باشه .
اینا فقط قوانینی اند که شما از خودتون ابداع کردین حالا هم متوجه اشتباهت شدی میخوای یه جوری ماست مالی کنی ولی نتونستی که هیچ بدجوری هم ضایع شدی.

من ترانه هایی که می نویسم ملودی شو توو ذهنم طراحی میکنم و اکثر ترانه های من به سبک الکترو هاوس هست.
موسیقی ما لطفاً تایید کن

46.100.80.60
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 - 22:48
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

می‌خوانید؛حضرت عیسی مسیح(ع) هراسان در حال دویدن بود، انگار از چیزی فرار می‌کرد، بین راه فردی جلوی ایشان را می‌گیرد و می‌گوید، از برای چه اینچنین می‌دوی؟ آن هم هراسان و مضطرب؟!

حضرت عیسی به او پاسخ می‌دهد، اینگونه؛ از دست آدمی نادان و احمق می‌گریزم.
آن مرد گفت؛ تو آن مسیحی نیستی که کور و کر را شفا می‌دهی، تو آن نیستی که سر غیب و اسم اعظم می‌دانی و آن را که بر مرده می‌خوانی، زنده می‌شود؟
حضرت عیسی(ع) پاسخ می‌دهد؛ آری من همانم.
آن مرد دوباره می‌پرسد؛ پس از که می‌ترسی که اینگونه می‌گریزی؟
حضرت مسیح(ع) اینگونه پاسخش می‌دهد؛ با سر غیب و اسم اعظم همه آنها را انجام دادم، اما با همه مهربانی خود هزاران بار آن را بر فردی نادان و احمق خواندم اما درمان نشد.
آن مرد باز پرسید؛ چرا دفعات پیش چنان شد و اثر کرد، اما این بار اثر نکرد، هر دوی آنها رنج و عذابی است؟

حضرت عیسی(ع) این بار پاسخی داد بس عمیق؛ رنج حماقت قهر خداوند است، اما رنج کوری و کری ابتلا و آزمایشی برای انسان است. ابتلا موجب می‌شود که رحمت خداوند به جوش آید و از گناهان درگذرد، اما حماقت و نادانی، رنجی است که موجب صدمه به خود و دیگر ا نسان‌ها می‌شود.

موسيقي ما لطفا تاييد كن... داستان آموزنده هستش...

2.187.86.70
پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 12:46
abolfazl zelzal

بله داستان آموزنده است ...هرچی دلیل و مدرک واست میارم ... که یه نمونه اش همین هجاها هستش که از خودت قوانینی واسه هجا در ترانه تعیین میکنی.
دیروز که اومدی تو وبلاگم کامنت های ضد اخلاقی نوشتی که نشانگر ادبته ، حالا اومدی از حضرت عیسی حرف میزنی؟؟ یا اون چرخش 360 درجه ای که در مورد هجای ترانه های محسن یگانه که کردی ؟؟ یا اون ایرادی که به ترانه ( زندون ) من کردی که واست مدرک آوردم ؟؟ یا اون کلمه ( ابلح ) که تو به این شکل غلط نوشتی ( ابله ) ؟؟ آخه مگه تو سواد داری ... تو دیگه به ضایع شدن عادت کردی ... مواضب باش تا بیش از این ضایع نشی .
موسیقی ما لطفاً تایید کن

2.187.67.145
پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 14:14
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

از قديم گفتن وسط دعوا حلوا پخش نميكنن...!!! ابي جون ترانه اگه روي ملودي باشه مثه اكثر ترانه هاي مهرزاد اميرخاني و يا اغلب ترانه هاي محسن يگانه تعداد هجا ها در ابيات فرق ميكنه... اگه روي ملودي نباشه مثه حباب محسن يگانه و اكثر ترانه هاي روزبه بماني و ... تعداد هجا ها تويه مصرع ها و علي الخصوص ابيات با هم برابرند و گاهي يه هجا اينور و اونور ميشه كه چندان مشكلي ايجاد نميكنه... مثه ترانه ي ماه عسل سروده ي روزبه بماني عزيز كه فقط يه هجا كمتر نسبت به بقيه ي ابيات داره... من اينارو واسه تو نميگم چون ميدونم به قول گذشتگان نرود ميخ آهنين در سنگ و جنابعالي در جهالت اصرار مي ورزي... اين براي اون عده اي از دوستان مينويسم كه احتمال ميدم با بيسوادي شما گمراه بشن و نتونن مسير درست ترانه سرايي رو پيدا كنن... هر چي باشه ضايع ترين ترانه ي من از بهترين ترانه ي شما ( مگه منو نداري دوست ) خيلي خيلي سر تر هست... من ديگه بميرم هم اين بحثو ادامه نميدم... فقط گفته هاي من توي وبلاگت درباره ي حضور در پست هاي علي عبدالمالكي رو جدي بگير... موسيقي ما لطفا تاييد كن... اين آخرين كامنت من بود...

2.187.90.16
پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 15:43
abolfazl zelzal

کار بران عزیز سایت موسیقی ما این شخص بی ادب همچنان داره به کامنت های ضد اخلاقی در وبلاگ من ادامه میده ، بنده هم جواب ایشون رو با رعایت اصول ادبی داده و از این به بعد از بحث با این شخص که دائماً شخصیتش با این کامنت های حاوی فحش و کلمات ضد اخلاقی رو به نزوله ، امتناع خواهم کرد. و از سایت موسیقی ما تقاضای عدم اشتراک این شخص در این سایت را دارم.
دوستان و مدیر سایت موسیقی ما ... قضاوت با شماست.
اینم آدرس وبلاگم که میتونید کامنت های ضد اخلاقی ایشون رو مشاهده کنید
این کامنت ها بعد از مدت موقت خذف خواهد شد.
http://avazganjineh.mihanblog.com
موسیقی ما لطفاً تایید کن

2.187.74.155
پنجشنبه 1 خرداد 1393 - 19:43
abolfazl zelzal

اومدی دو سه بیت شعر گفتی حالا واسه ما شدی ترانه سرا؟؟ من بیش از صد بیت شعر دارم ... تازه اگه بیت های ترانه هایی که به صورت ماکت اند رو حساب نکنم ... دو بیت اول ترانه (سوت و کور / دوریت) سرتر از دو سه بیتی که تو نوشتی ... که این ترانه از ترانه های عادیه منه ... آره تو از قواعد ترانه سر در میاری که اومدی به ترانه ( زندون ) من ایراد گرفتی که جوابتو هم خوب دادم ... بعدشم این مصرع چه ایرادی داره ( مگه نداشتی منو دوست ) ایراد اصلی تو خودته که با کین ورزی نمیتونی به جایی برسی دائماً داری ضایع میشی.
موسیقی ما لطفاً تایید کن

2.187.88.39
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 19:54

از ترانه که بخوایم فاکتور بگیریم کار قابل قبولی بود
اما همچنان در انتظار البوم دیگه این انتظار خیلی داره طولانی میشه علی اخه چرا

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:35
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ایشالله البوم به زودی زود پخش میشه و مطمئنن میترکونه.................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی....................

37.63.254.68
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:03
Sina 0423

ایشالا به زودیه زود آلبوم وارد بازار میشه

128.140.80.136
.
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:11

این کارا چیه پس کنسرتتون چی شد؟ خخخخخخخ بیخیال...

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 11:08
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب نقطه خیلی ذهن منو بخودش مشغول کرده!!!!!!!!!..............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.................

37.63.245.62
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 13:08
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

شما فرهگ غنی خودتونو تو یکی از پست ها ثابت کردی بحث کردن با امثال شما گناهه.............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...............

37.63.229.107
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:21

یعنی خداوکیلی ازین آهنگ بهتروقشنگ ترتاحالاشنیدین؟دست مریضاد علی جان..عالی مثل همیشه.مطمئنم آلبومت که بیاددنیای موسیقی ایران رو منفجرمیکنه.باآرزوی موفقیت برای شما

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:36
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

علی خیلی خوب خونده منم دوست داشتم کار رو.............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی......................

37.63.254.68
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:04
Sina 0423

مرســــــــــــی از علی عبدالمالکی ، واقعا آهنگ فوق العاده ای بود...

128.140.80.136
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:29

به دل من که خیلی نشست من عاشق شعرای علی هستم با وجود سادگی تمام بدون آرایه های آنچنانی چنان ارتباطی باهات برقرار میکنه که خیلی دوست داشتنی میکنه این کار رو
ضمنا این آهنگ تنظیمش خوبه ولی این میکس مسترینگ هست که ضعیف کار شده ولی تنظیم قابل قبوله.
ملودی و صدا هم که دیگه فکر نمیکنم نیازی به تعریف و تمجید داشته باشه!!
با این که میمیرم برا علی ولی قبول دارم که این آهنگ میتونست خیلی بهتر کار شه.
آلبوم هم که به زودی زود میاد و میترکونه <3

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 20:39
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

محمد جان این ترانه یه ترانه ی بی شیله پیله بوده و خیلی هم خوب اجرا شده . علی ساده ترین کار هارو به بهترین شک اجرا میکنه .................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.................

37.63.254.68
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:29

آهنگ خوبی بود من که حال کردم از صداس عبدالملکی خیلی خوشم میاد آهنگش هم خیلی خوب بود البته فک کنم یک بار این خونده بود بازم آهنگ عالی بود طرفدارش حال کنند دیگه
یکی از طرفدارن شادمهر و خدای احساس مجید خراطها
ایشالله به امید آهنگ جدید مجید خراطها ................

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:43
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما یاس احساسی که همیشه به علی لطف داشتین . این کار رو تو کنسرتاش اجرا میکرد و الان رسمیشو داده . ما هم منتظر اهنگ مجید جان هستیم....................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.......................

37.63.254.68
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:55
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

واقعا آدم عشق ميكنه با خوندن كامنت هاي مودبانه ي طرفداران سلطان احساس مجيد خراطها...

انشاالله كه هر دو عزيز هميشه موفق باشن...

2.187.95.13
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:05
Sina 0423

ایشالا.........

128.140.80.136
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:40

صدای علی فوق العادست.اهنگ هم در حده خوب بود چون واقعا روی اینکار زحمت کشیده شده ...............بعد از اومدنه البوم منتظره منتقدان هستیم و با اغوشه باز ازشون پذیرایی میکنیم...ببینیم اون موقع چه حرفی برای گفتن دارن... وکاله فوق العاده+ترانه سراهای حرفه ای+تنظیم های حرفه ای و استاندارد= البومی بسیار قوی .... همین.یا علی

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:22
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

بهزاد جان یه عده هستن که حتی اگه کسی بهترین کار رو ارائه بده بازم هم انتقاد میکنن به اینا میگن تخریب گر...................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...................

37.63.241.17
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 21:57

خیلی خوبه ، اما این تیکه از شعر اول یه آهنگ دیگ هم شنیدم ک سال پیش اومد

دارم از دوري تو دق ميكنم حاليت نيست...

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:25
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

این اهنگ بارها در کنسرت علی عبدالمالکی اجرا شده شاید شما اجرای کنسرتو گوش کرده باشین . ممنون از شما................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...............

37.63.241.17
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:01

ممنون از سایت موزیک ما که اثر جدید عبدلمالکی رو روی سایت قرار داد

من فقط به یه جمله بسنده میکنم.ترانه کار الهام گرفته از یکی از بزرگان موسیقی ایران بوده که الان در قید حیات نیست.قافیه های اون ترانه هم با حالیت نیست هست.

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:26
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون میلاد جان فدایی داری............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..............

37.63.241.17
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:20
ابوالفضل لطفی راوندی

هر چی بابا
همین که آهنگو گوش میدی و کیف میکنی بسه

37.254.39.86
شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:13

تبریک به هوادارای ایشون از طرف هوادارای بهنام صفوی /سلطان ارامش/

شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 23:27
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما jblack-flower عزیز طرفدار با شخصیت سلطان ارامش.............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..................

37.63.241.17
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:05
Sina 0423

مرسی دوست عزیز..

128.140.80.136
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:12

من نقدهاى بسيار زيادى به على عبدالمالکى از لحاظ ملودى و ترانه دارم,اما انصافا حجم و گام صداش فوق العادس...

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:07
Sina 0423

آره داداش منم با نظر تو موافقم... انتقاداتو در وب سایت رسمی علی عبدالمالکی زیاد دیدم..
به امید پیشرفت روز به روز علی عبدالمالکی
Sina Abdolmaleki 0423

فقط وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی

128.140.80.136
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:19

عالی بود
بهترین آهنگ سال 1393 تا اردیبهشت ماه

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:10
Sina 0423

فوق العاده بود... واقعا که بهترین آهنگ سال 93 تاکنون بود

128.140.80.136
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:10
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون ابوالفظل جان مر30 از نظرت............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی................

37.63.254.61
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 00:33

من نقدهاى بسيار زيادى به على عبدالمالکى از لحاظ ملودى و ترانه دارم,اما حجم و گام صداش انصافا فوق العادس...

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:09
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب پیمان بشیری در این که حجم و گام صدای علی عبدالمالکی فوق العادست شکی نیست چون اگه غیر از این بود به ایشون وسعت صدای ایران نمیگفتن در ضمن شاهکارای علی رو میتونید تو البومش بشنوید پس منتظر باشید...............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...................

37.63.254.61
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 03:00

اخه این چه ترانه ایه اقای عبدلمالکی؟ خب شما که استعداد ترانه سرایی نداری چرا بیخودی زور میزنی ترانه بگی؟ اخه یه نگاه به ترانه ای که گفتی بنداز خداییش خودت خجالت نمیکشی؟ فقط قافیه هاش رو با یه حالیت نیست سرهم کردی و فکر کردی این ترانه ست؟ به خدا اسم این رو نمیشه گذاشت ترانه!!!!یعنی بگی یه ادمی که هیچ رشته ای تو ترانه سرایی نداره واست ترانه بگه هزار برابر این قشنگتر میتونه ترانه برات اماده کنه.

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 12:12
Sina 0423

واقعا متاسفم برات آقا نوید... فقط و فقط علی عبدالمالکی وسعت صدای ایران.

128.140.80.136
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 13:16
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

سلام نوید جان خوبی؟؟!!!!من ترسیدم دیدم دیر کردی گفتم نکنه اتفاقی واست افتاده باشه خدا رو شکر سالمی................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..............

37.63.254.61
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:48
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

نويد جان با اينكه باهات حال ميكنم و ميدونم اين حرفا رو از روي محبت و عشق به علي عبدالمالكي ميزني ولي ميخوام چند تا نكته خدمت با سعادتت عرض كنم:
1- حاليت نيست رديف است و قافيه كلا يه چيز ديگه هست...
2- علي عبدالمالكي ترانه هايي مثله : دست اونو نگير و مسافر و حيا كن و تكپر و ... نوشته كه فوق العاده هستن...
3- شما هم اگه ميتوني يه نمونه از اين اشعار دم دستي و شعر در 10 دقيقه واسه ما بيان كن...
4- اصلا فرض كن دكلمه بوده... واسه طرفداراي محسن چاوشي عزيز كه نخونده!!! واسه طرفداراي خودش خونده!!! هر مشكلي هم باشه به ما مربوط ميشه!!
6- فقط ميتونم حيف محسن چاوشي كه طرفداري مثه شما داره...
7- راستي نويد جان شما كه قبلنا ميگفتي وسعت صداي ايران يه لقب بي معنيه!!! پس چي شد تغيير عقيده دادي و محسن چاوشي رو با اون لقب خطاب ميدي؟؟!!!

عشق است وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي...

2.187.72.39
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:13
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

من قافیه رو کلی گفتم چون این ترانه نه ردیف داره نه وزن و نه قافیه!!!! در ضمن من نگفتم از لقب وسعت صدا بدم میاد گفتم از اینکه به اقای عبدلمالکی این لقب رو بدین بدم میاد چون در حد این لقب نیستن........نامه تمام

2.147.243.138
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:04
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

به کوری چشم دشمنا..............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.................

37.63.254.193
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:15
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

نويد جان تو بر عكس مني... زير حرفات ميزني...
تنها كسي كه برازنده ي اين لقبه علي عبدالمالكيه...
وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي...

2.187.92.81
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 02:24
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

من کور شدم !!!!! یعنی از بس به این اهنگ و هنر اقای عبدالمالکی حسادت کردم دیگه چشام نمیبینه!!! به اقای صدای وسعت خاورمیانه بگین تورو خدا دیگه اهنگ نده بیرون چون تا میشنوم از بس بهش حسادت میکنم کور میشم!!

2.147.243.138
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 13:03
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

عشق است نوید ترابی..............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.................

37.63.229.107
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 13:13
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

اتفاقا ميگيم از اين به بعد هفته اي سه تا آهنگ بده تا چشم شما اصلا نبينه و ديگه نتوني پاي كامپيوتر بشيني و يه سري....

2.187.66.245
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:07

نمیدونم چرا انقدر رنج سنی طرفدارای علی داره میره پایین!!
این حرفای بچه گونه و حمایت بیخودی چیه؟
100% ترانه ضعیف بود

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 14:20
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

علی اقا نظر شما واسه ما محترمه . ترانه یه ترانه ی متوسطیه و کسی نگفته که ترانه فوق العادست!!!!!!ولی در کل کار خوبی شده............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی................

37.63.230.152
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:29

به طرفدارای وسعت صدا علی عبدالمالکی عزیز تبریک میگیم.من طرفداره مجیده خراطها هستم منتها تمامه اهنگ های علی عبدالماکی رو گوش کردم شاید این ترانه علی آقا متوسطه ولی ترانه هایی هم ایشون گفتن که فوق العادس.مخصوصا :دسته اون نگیر / اون دوست نداره / تا سیر بشه ازت / میره تنهات میزاره

از آهنگای علی هم عاشق دنیا نذاشت فدات بشم فدات شم هستم
به امیده همکاری مجید خراطها و علی عبدالمالکی

شاه بیتی از سلطان احساس:

به اینم راضیم گرچه / همه میگن ازم سیری
ولی وقتی که میترسی / هنوز دستامو می گیری

ولی وقتی که میترسی/ هنوز دستامو میگیری

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:07
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما سعید جان علی تو دوتا البومش همه ی شعرارو خودش گفته بوده و خیلی هم حرفه ای سروده شده بودن بازم ممنون از نظر شما . به امید همکاری وسعت صدای ایران و سلطان احساس............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی......................

37.63.254.193
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:19
MOHAMMAD91 ( ALI ABDOLMALEKI) VOSATE 3DA

مرسي دوست عزيز... آدم وقتي همدلي طرفداراي سلطان احساس رو ميبينه روحيه ميگيره...

2.187.92.81
یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:41

Vos'ate seda yedoone basheeeeeeee

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 19:46

من خودم یکی از طرفدارای عبدالمالکی ام .در مورد این اهنگ شاید ترانه اش خوب نباشه ولی خیلی خوب اجرا شده.در کل اهنگ خیلی خوبیه.

یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 - 23:09
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

اره نیاز جان علی ساده ترین شعر هارو به بهترین شکل اجرا میکنه میدونی چرا؟؟؟؟چون.............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..................

37.63.254.193
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 09:34

فکر کنم اگه مولانا هم زنده بود نمیتونست همچین شعر فاخر و پر معنی را خلق کنه.

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 12:58
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب ارش رحمانی منتظر نظرات پر بار و پر محتوای شما بودیم................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...............

37.63.229.107
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 10:19

سلام به همه دوستان
نميدونم چرا طرفداراي علي انقدر تعصبي قضاوت ميكنن ،به خدا علي صداي خوبي داره اما قبول كن برادر من شعر و تنظيم ضعيفه . علي خيلي جاي پيشرفت داره و جايگاهش بالاتر از اين ها ست فقط اگه قدر خودشو بدونه وكار بده دست كاردون .عاشق سوز تو صداشم

دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 13:02
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما فرهاد جان . ما هوادارای وسعت صدای ایران تعصبی قضاوت نمیکنیم فقط با عده ای که به قصد تخریب میان تند برخورد میکنیم . نظر شما خیلی محترمه و با دل و جان میپذیریم...............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.......................

37.63.229.107
دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 - 20:14

من این آهنگو نشنیدم ولی شعرشو خوندم، واقعا شعرش ضعیف و سطحی هست...

سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 - 01:23
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

شما شنیدی همه گفتن شعر رفتی یه چیز بپرونی هه............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...............

37.63.246.135
یکشنبه 11 خرداد 1393 - 11:34

من عاشق خود علی و تمام کاراشم حالیت نیست فوق العاده بود

یکشنبه 11 خرداد 1393 - 13:16

این کار زیبا بود ولی در کل کار های علی چند سالیه که دچار ضعف شده - شما این کار یا خیلی دیگه از کار های علی را با آلبوم خدانشناس و نامسلمون یه مقایسه کنید -
امیدوارم این بار با آلبومش نه به عنوان بهترین خواننده غیر مجاز بلکه به عنوان" صدای بی حریف عرصه مجاز" تبدیل بشه - زنده باد وسعت صدای ایران

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «حالیت نیست» با صدا و موسیقی «علی عبدالمالکی» | موسیقی ما