جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات «سامی آهنگری» (مدیربرنامه های علی عبدالمالکی) درباره شایعه خداحافظی این خواننده از دنیای موسیقی:
برخی اتفاقات باعث واکنش احساسی «علی عبدالمالکی» شد
موسیقی ما – انتشار برخی صحبت‌ها و انتقادات تند در صفحه شخصی منتسب به یک خواننده پاپ حرف و حدیث‌های فراوانی را در فضای مجازی و در بین دوستداران این خواننده پاپ باعث شد.

به گزارش «موسیقی ما»، علی عبدالمالکی هفته گذشته در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی، از خداحافظی همیشگی‌اش از بازار موسیقی کشور خبر داد و عنوان کرد به دلیل برخی اتفاقات تلخ حاضر نیست در این حوزه به فعالیت‌اش ادامه دهد.

انتشار همین صحبت‌های کوتاه و صریح که در عین حال شوک بزرگی به دوستداران این خواننده بود، باعث شد خبرنگار «موسیقی ما» پیگیری‌هایی را برای دلایل این تصمیم عبدالمالکی انجام دهد.

«سامی آهنگری» (مدیر برنامه‌های این خواننده) درتوضیح دلایل این تصمیم و انتشار این صحبت‌ها از سوی عبدالمالکی به «موسیقی ما» گفت: «متاسفانه عده‌ای با عنوان کردن برخی اطلاعات نادرست درباره مجوز نگرفتن آلبوم این خواننده بهوی باعث شدند که او به یک باره و به صورت احساسی دست به چنین کاری بزند.»

وی افزود: ‌«این صحبت‌ها ناراحتی شدید علی عبدالمالکی را در پی داشت و باعث شد او به شدت احوالات کاری‌اش بهم بریزد و همه این فشار‌ها باعث شد چنین متنی منتشر شود. بعد از این اتفاق و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت متوجه شدیم صحبت‌های این افراد به کل اشتباه بوده و به هیچ وجه صحت ندارد.»

آهنگری درباره آخرین اخبار از آلبوم عبدالمالکی که دو سه سالی هست قرار است منتشر شود نیز گفت: «شعرهای این آلبوم مجوز گرفته‌اند و قطعات در اختیار تنظیم کننده‌ها قرار گرفته‌اند و به محض اینکه تنظیم قطعات تمام شوند، آلبوم به بازار می‌آید. همه مراحل اداری نیز انجام شده و هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد. امیدوارم در کمترین زمان ممکن بتوانیم بهترین آلبوم را جمع آوری و منتشر کنیم تا طرفداران این خواننده بالاخره شاهد انتشار نخستین اثر رسمی این خواننده در بازار موسیقی کشور باشند.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 13 تیر 1393 - 01:52

دیدگاه‌ها

جمعه 13 تیر 1393 - 15:44

من هوادارا فرزاد فرزین هستم و از همه ی طرفداراش می خوام بگم که علی آقا شما جزء سرمایه های ما هستی یه وقت خداحافظی نکنیا.

جمعه 13 تیر 1393 - 16:58
سعید ابراهیمی

درود بر شما دوست عزیز.

37.255.28.83
جمعه 13 تیر 1393 - 17:03
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

مر30 از شما دوست عزیز من خودم عاشق فرزادم و قطعا فرزاد هم از سرمایه های موسیقی کشور ماست با افتخار افرینی هاش....................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی........................

37.63.254.82
جمعه 13 تیر 1393 - 23:32
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

به اميد موفقيت هر دو خواننده هم فرزاد عزيز و هم علي جان...

2.187.81.191
جمعه 13 تیر 1393 - 16:19

مطمئن بودم تصمیمش احساسیه.خداروشکر.ولی این آلبومم داستانی شده ها.تازه میگه دادن دست تنظیم کننده ها.مهران عباسی هم که میگه هنوز شروع نکرده.فک کنم در خوش بینانه ترین حالت زمستون 93 بیاد!!!

جمعه 13 تیر 1393 - 16:59
سعید ابراهیمی

آلبوم قوی باشه، تا زمستونم صبر می کنیم. اینم سره این 6 سال. :)

37.255.28.83
جمعه 13 تیر 1393 - 17:05
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

محمد جان مطمئن باش البومش یه البوم نوستالژیک و خاطرساز خواهد بود . اندکی صبر سحر نزدیک است......................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..........................

37.63.254.82
جمعه 13 تیر 1393 - 16:25

بعضيا چه الكي جو ميدن و ميخوان اسمشون تيتر اول خبرا بشه ! اون از حامي كه ميگفت ميخوام برم ولي نرفت و تكليفش با خودش مشخص نيس ! اينم از ايشون كه فكر كردن از قطبهاي اين موسيقين و ميخوان خدافظي كنن . شما خدافظي كن ، آقاي حامي هم فرار مغزها ميكنه ! خيالتونم راحت با رفتن شماها از اين موسيقي اتفاقي نميفته .. جديدا مد شده تا يه سري مشكلات سر راهشون قرار ميگيره فكر خداحافظي و اين داستانا ميفتن كه بعدش هواداراشون التماس كنن كه دوباره برگردن.. خجالت داره والا اين بچه بازيا

جمعه 13 تیر 1393 - 23:27
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

حيف شد واقعا... از اين به بعد ميگم به همه ي خواننده ها مشاوره ي قبل از خدافظي بدي... :)))

2.187.81.191
جمعه 13 تیر 1393 - 23:50
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

عزیز علی عبدالمالکی یک خواننده ی پرطرفدار و بی حاشیه هست . شما اگه 6 سال منتظر یه مجوز بمونی خود کشی میکنی!!!!!چرا یه عده که اصلا حرفی برای گفتن ندارن و نه طرفداری به راحتی مجوز میگیرن؟؟؟؟!!!!حالا کسانی مثل علی عبدالمالکی و سامان جلیلی و مهدی احمدوند با توانایی های بالا و پرطرفدار بودن نمیتونن مجوز بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!سر شادمهر هم همین بلا هارو اوردن که رفت.....................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...........................

37.63.255.89
شنبه 14 تیر 1393 - 08:16
طرفدار امین حبیبی

سر علی عبدالمالکی خیلی بلا آوردند ولی خداییش بلاهایی سر امین حبیب آوردند بیشتر نبود !!!!! اون از آلبوم زیبای عشق همیشگی که به اسم کسی که وجود نداشت رفت اونم ار آلبوم نوستالژی که گفتن قطعاتش مال اون فرد جعلی ( همایون ) بوده رو خونده و ناچار شد اسمشو قبل از اهنگاش تو البومش بگه اینم از آلبوم آخرش که بعد از سه سال مجوز گرفت . کسی که مقامی بدست آورد که کسی بدست نیاورد میدونین موسیقی پاپ ما با خارج فرق داره اما پنج سال پیش موقعی آهنگ دارم میرم رو داد صاحب رتبه جهانی شد ولی وقتی این همه بلا سرش اومد نیومد مثله شادمهر بگه میرم آ<ریکا علی که اینجور گفتم من باور نکردم چون 6 سال پیش گفت از آمریکا بدش میاد پس لطفا از شادمهر نگین که هیچ حقی تو مویقی ما نداره و فقط یه خودخواهه . نظر شخصیم بود

151.239.17.216
شنبه 14 تیر 1393 - 12:52
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

طرفدار امین حبیبی هرکسی از درد خودش خبر داره . بخدا علی ما دلش خونه چی بگم من اخه یکی دوتا نیست اههههههههههههههههههه..................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..................

37.63.239.249
جمعه 13 تیر 1393 - 16:28

یه 6 سالی هست که خواننده محبوب من علی عبدالمالکی هستش اما همیشه منتظر بیرون اومدن آلبوم وی بودم که هی امروز فردا میشه از مسئولین وزارت ارشاد میخوام که نزارن استعدادهای خوبی مثل علی عبدالمالکی از بین بره و باعث بشه که خواننده این چنین تصمیمی بگیره

جمعه 13 تیر 1393 - 16:40

علی جان خواهشا برکرد میدونم مشکلاتت زیاده میدونم جوب لا جرخت میکنن ولی برکردوبا البومت نشون بده که کی هستی به خاطرهوادارات برکرد

جمعه 13 تیر 1393 - 16:43

میگی میخوام خداحافظی کنم از موسیقی خب به درک.خب به درک

جمعه 13 تیر 1393 - 20:38
ابوالفضل لطفی

مواظب باش نخوری ترک ابوالفضل آقا

37.254.44.131
جمعه 13 تیر 1393 - 22:30
سعید ابراهیمی

شما که این حقو به خودتون میدید به این راحتی به خواننده ای بی احترامی کنید، پس این حقو به دیگران هم بدید که اگر به خواننده ی مورد علاقتون بی احترامی کردند بدتون نیاد. البته اینم به سطح فرهنگ طرف بستگی داره. من که به شخصه همیشه از کارهای احسان خواجه امیری لذت بردم. شما بهتره یه "نما" جلوی اون عبارت کنار اسمتون بنویسید.

37.255.11.166
جمعه 13 تیر 1393 - 23:25
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

از هوادار احسان خواجه اميري بيش از اين نميشه انتظار داشت...

2.187.81.191
شنبه 14 تیر 1393 - 15:53
darya

آقا محمد لطفا به طرفداران آقای خواجه امیری توهین نکنید . آقا ابوالفضل هم اگه حرفی میزنه داره شخصیت خودشو نشون میده و این ربطی به همه طرفدارای آقای خواجه امیری نداره

2.188.36.207
شنبه 14 تیر 1393 - 16:13
شیوا

خواهش میکنم اسم اقای خواجه امیری و از کنار اسمتون بردارید ابوالفضل جان....
در شان ایشون نیست....زودتر....

151.244.161.37
یکشنبه 15 تیر 1393 - 00:23
محمد 71

آقا ابوالفضل شما به چه حقی از طرف هوادارای احسان نظر میدی . علی عبدالمالکی از هنرمندای خوش صدامون هست و من از طرف خودم و هوادارای احسان عزیز براى علی آرزوی موفقیت میکنم و عذرخواهی بابت حرف این آقا

5.134.188.151
جمعه 13 تیر 1393 - 16:52

سلام,واقعا متاسفم واسه يه عده که کاملا واضح هم هست به چه دليلى اين کارو مي کنن باعث ناراحتى هنرمندانى از جمله على عبدالمالکى ميشن....
اما على عبدالمالکى کار بسيار اشتباهى انجام داد,چون باعث شد يه عده سنگ انداز به خودشون اميدوار بشن که ميتونن جلوى پيشرفت هنرمندانى از جمله على عبدالمالکى بشن رو بگيرن...
اتفاقا از اين به بعد على عبدالمالکى بايد با قدرت بيشترى نسبت به قبل به کارش ادامه بده و خار چشم دشمناش بشه
بنده به نمايندگى از طرف هواداران على عبدالمالکى ازش ميخام با قدرت به کارش ادامه بده و توجهى به اين حرف و حديثا نداشته باشه...

جمعه 13 تیر 1393 - 16:52

خدا رو شکر ک بالاخره سایت یه خبری منتشر کرد،دستتون درد نکنه،اگه میشه با خود علی یه مصاحبه داشته باشین

جمعه 13 تیر 1393 - 16:54

صد بار مردم و زنده شدم تو این مدت ...... لطفا دیگه اینطور احساستی نشو.
وسعت صدای ایران....... بازگشتی شکوهمندانه ........ منتظر باشید.

زندگی من روی خط تو بود .......... ممتد شدنش فقط دست تو بود.

جمعه 13 تیر 1393 - 16:55

علی بعد از انتشار البوم تکرار نشدنی و خاطره انگیز خدانشناس و نامسلمون در سال های 86 و 87 دیگه البومی پخش نکرده و حدود 5 ساله که داره رو البوم جدیدش کار میکنه و زحمت میکشه و 100 در 100 حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت ولی متاسفانه عده ای با کارهای غیر حرفه ای سعی در تخریب وسعت صدای ایران دارن که مطمئنا هیچ وقت به هدفشون نمیرسن چون هزاران هزار هوادار با عشق پشت علی محکم وایسادن و در هیچ صورتی علی رو تنها نمیزارن . از موزیک ما هم تشکر میکنم که خیال هوادارای وسعت صدای ایران رو راحت کردی ممنون ممنون و بازم ممنون و در اخر به همه پیشنهاد میکنم هنرنمایی اجرای زنده ی وسعت صدای ایران رو ببینن http://www.aparat.com/v/eYs7Z ...........................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...........................

جمعه 13 تیر 1393 - 17:06

انشالله همینجور که میگید باشه و علی اقا برامون بخونه

جمعه 13 تیر 1393 - 17:13

خدا رو صد هزار مرتبه شكر... يه هفته بود حال و حوصله ي هيچي رو نداشتم... ممنون از سايت موسيقي ما...

جمعه 13 تیر 1393 - 17:19

خب خدا رو شکر که چنین اتفاقی نمیفته و ما از شنیدن صدای فوق العاده آقای عبدالمالکی محروم نمیشیم. واقعا خوشحال شدم.
هوادار علی اصحابی

جمعه 13 تیر 1393 - 23:54
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما هوادار خوب و با فرهنگ علی اصحابی...................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.................

37.63.255.89
جمعه 13 تیر 1393 - 17:44

علی جان فداتتتتتتتتتتتتت میدونستم برمیگردی و بهمین راحتی ها موسیقی ایران رو ول نمیکنی خدایی موسیقی ایران به خواننده هایی مثل تو نیاز دارن فداتتتتتتتتتتت خدایی از اون روز این شایعات رو شنیدم خیلی دلم تنگت بود امیدوارم همیشه موفق باشی (اگه حسودا بزارن....

جمعه 13 تیر 1393 - 17:50

خدا رو شکر - به خدا ما آلبوم نمیخوایم - همین که باشی برامون کافیه
در ضمن خدا لعنت کنه اوناییا که علیا اینجوری نا جوانمردانه به باد انتقاد میگیرن

جمعه 13 تیر 1393 - 18:03

خداییش از خوبای ایرانه
نباید به این راحتیا این اتفاق بیفته
اگه حسودا بزارن...

جمعه 13 تیر 1393 - 18:10

از اولم مشخص بود این یک تصمیم احساسی و یجور مانور تبلیغاتی هست.
با آرزوی صبوری بیشتر برای آقای عبدالمالکی و همکاری بیشتر ارشاد با این خواننده خوش صدا.

جمعه 13 تیر 1393 - 23:56
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب سید جلال اصلا درست نیست درمورد چیزی که ازش خبر نداری نظر بدی کمی منطق هم خوب چیزیه.................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.....................

37.63.255.89
شنبه 14 تیر 1393 - 06:59
سیدجلال

محمد جان،همینطور که خودت میدونی ماطرفدارای سلطان احساس همیشه از علی حمایت کرده و میکنیم.من خودم تو سایتهای هواداری مجید، اخبار علی رو اطلاعرسانی کردم یعنی واسم مهمه...
حتی متن خداحافظیش و دلایلش هم خوندم و میدونم ولی همون اول گفتم برمیگرده چون خیلیای دیگه هم بودن ازینجور تصمیم ها گرفتن و بعد یک جوسازی برگشتن.
به نظر من یا آدم نباید تصمیمی رو عنوان کنه یا اگر عنوان کرد پاش بمونه،بد میگم؟(قابل توجه جاستی ها!)

151.238.70.248
شنبه 14 تیر 1393 - 12:21
Mehdi Mika

پسر خوب محسن بیشتر از یک سال و نیم از انتشار آلبومش گذشته بود که به خاطر فشار هوادارا و کمپین های مختلف علی رغم میل باطنیش تصمیم گرفت به خاطر دل طرفداراش دوباره رو آلبوم جدید کار کنه!میتونی مصاحبه مهران عباسی رو هم بخونی
محسن یگانه یه آدم خاکی و صاف و صادقه و اونقدی موفق و محبوب و پرطرفدار هست که هیچ نیازی به این کارا نداره برعکس بعضی خواننده هایی که طرفداراشون به زور به دو هزارتام نمیرسه و فقط واسه اینکه یه مدت اسمشون سر زبون بیفته و بگن مام هستیم میان شایعه میکنن که ما از کانادا فلان جایزه رو گرفتیم که اصلا معلوم نیس این جایزه چی هس و تازه بعدشم معلوم میشه همون جایزه آبکی رو هم نگرفته
برو پسر خوب همون آهنگای گوش خراش و ضعیف رو گوش بده و با یه لقب من در آوردی که همه میدونن برازنده بابک جهانبخشه دلتو خوش کن
جاستی هارو هم بذار به حال خودشون عزیزم

65.49.68.182
شنبه 14 تیر 1393 - 12:21
الناز

میبینم که البوم دادن محسن یگانه بدجور داره اذیتت میکنه اقای سید جلال...!
اخ اخ اخ اخ...!بهت حق میدم...!
فقط ارجاعت میدم به خبر اول سایت و مصاحبه مهران عباسی.
ببینم دیگه چه حرفی میخوای از خودت دربیاری و پشت محسن یگانه بگی؟!
البته اگه به شما باشه که این حرفای مهران عباسی هم الکیه و فقط و فقط این شما هستید که حرف درست رو میزنید.هه هه هه...
دیگه قدیمی شده حرفاتون جناب.
بهتره برید دنبال حرفای دیگه.
فعلا که محسن داره رو البومش کار میکنه و مطمئن باش میترکونه بازم و بازم شاهد ناراحتی شما از یک اثر موفق از محسن یگانه خواهیم بود.
هه!
باشد که رستگار شوید.
موسیقی ما لطفا تایید کن.ممنون.

151.238.170.31
شنبه 14 تیر 1393 - 12:58
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

سید جلال رو علی خیلی فشاره خیلی دارن اذیتش میکنن بخدا اگه منو تو بودیم بدتر بودیم این حرفشم از روی عصبانیت و ناراحتی زیاد بوده . میدونی که ادم ها تو حالت هیجانات و فشار های روحی تصمیم های عجیبی میگیرن و بعد از سرد شدن پشیمون میشن حالا این چیزی بوده که گذشته و خداروشکر علی هواداراشو تنها نذاشت . امیدوارم که هرکی باعث این اتفاقات میشه به همین ماه عزیز از دنیا محو بشه...............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.........................

37.63.239.249
شنبه 14 تیر 1393 - 15:11
صبا .

بس کننین دیگه هی هر جا میریم درباره چیزی که نمیدونین اظهار نظر میکنین . اصلا امکان نداره بیایم توی یه پستی ببینیم اسم جاستیارو نیاورده باشین .
بله آقای یگانه تصمیم شون برای ندادن آلبوم قطعی بود اما بعدش یه سری اتفاق ها افتاد که شما ها ازش خبر ندارین . اگه سایت رسمی رو پیگیر بودین این قضیه رو می فهمیدین .
اصلا این پست چه ربطی به جاستیا داره ؟؟؟؟ نمیذارین آدم آرامش داشته باشه !!!!

206.190.147.189
شنبه 14 تیر 1393 - 17:38
امیر(طرفدار نابغه ی موسیقی ایران استاد یگانه)

موفقیت البوم های قبلی محسن یگانه خیلی به شما فشار اورده و اینکه خواننده ی مورد علاقه تون که ((صد تا لقب داره))اما نمیتونه با بهترین های ایران رقابت کنه دلیلی نداره شما بیای و به محسن یگانه توهین کنی!!!
خداوند منان وسیله ای رو به اسم اینترنت برای شما دوستان روشنفکر(!!!!!!!!!!) گذاشته که در ان تحقیق و پژوهشی داشته باشی...باشد که رستگار شوی...
و استاد یگانه اونقدر بزرگ هست که هر چقدر هم شما و امثال شما سعی کنید با کامنت های مضحکتون ایشون رو کوچیک کنید موفق نخواهید شد و تنها چیزی که باقی مونده تهمت و توهین های نابجا به ایشون هست که خداوند از کار شما نخواهد گذشت...لطفا تایید کن موسیقی ما.مرسی...

109.201.10.39
شنبه 14 تیر 1393 - 17:58
سیدجلال

مهدی خان...همچین میگی یکسال و نیم انگار یه عمره! واسه دادن یک آلبوم خوب بیش ازین حرفها باید وقت و انرژی گذاشت...البته میدونم یگانه این چن ساله وقتی نمیذاره زیاد که شما واست یکسال و نیم زیاد محسوب شده! درجوابت میگم به قول داش مجید:"درسته توو چشم نیستم اما توو دل مردم هستم" سابقه هنری داش مجیدمون از یگانه بیشتر نباشه کمتر نیست.الکی پای جهانبخش رو وسط نکش کم میاری از طرفدارای بابک کمک میگیری؟دیگه گوگل و نظرسنجی ها بهمه اثبات کرد این قضیه رو...

الناز...منم امیدوارم بترکونه البته اگه بتونه! این روزا صداهای مشابه یگانه انقد زیاد شده که مردم دیگه صدای یگانه واسشون جذابیتی نداره و هر آهنگی به هر اسمی که میاد فک میکنن یگانه خونده..خخخخ!

151.238.70.248
شنبه 14 تیر 1393 - 20:29
امیر(طرفدار نابغه ی موسیقی ایران استاد یگانه)

صداهای مشابه استاد؟؟؟؟؟؟؟؟باکی کار داری؟؟؟اون موقعی که استاد یگانه مشغول البوم رگ خواب بود و همه ی ایران تشنه ی صدای ایشون بودن(و هستن و خواهند بود) سامان جلیلی (که تو خوب بودنش شکی نیست ) سعی کرد با تقلید از استاد خودش رو مطرح کنه که (الان جنس صدای خودشو داره).
((صدا های مشابه یگانه)) رو از کجا در اوردی خدا میدونه اما من و همه ی جاستی ها برای خراطها دعا میکنیم تا این شغل رو که نیازمند استعداد است رو کنار بگذاره و به شغل های بهتری روی بیاره تا شمایی که چشم دیدن موفقیت چندین ساله ی استاد یگانه رو نداری زور نزنی که با تهمت و توهین و مسخره کردن ایشون (که استاد سالهاست داره این چیز هارو تحمل میکنه و موفق و پیروز حرکت میکنه) شخصیت خواننده ی محبوبتون رو کوچیک کنید.لطفا تایید کن موسیقی ما...مرسی.

109.201.10.56
شنبه 14 تیر 1393 - 21:40
غزال ن

دوستان لطفا با آقاى سيدجلال وارد بحث نشين، ايشون يه بار تهديد كرده بودن كه حتما يه جورى حال يه عده رو ميگيرن…خب اين تهديدهاى مجازى فقط از اشخاص بزرگ منش برمياد و قطعا حق با بزرگ منشانه! بذاريد تو عالم ذهنى خودش خوش باشه

109.110.171.72
شنبه 14 تیر 1393 - 22:38
الناز

آخ آخ آخ!!!آخه سیدجلال!!حسودی تاکجاااا!؟!؟داری منفجر میشی از حسادت هاااا!!یکم به کامنت هات دقت کنی متوجه میشی!!!وقتی اینقدر طفلکی هستی که میای تو ئستی که کوچکترین ارتباطی به محسن یگانه نداره کامنت های مضحک همیشگیت رو میذاری داری این حس طفلکی بودنت رو بیشتر نشون میدی هااا!!بابا یکم خودتو جمع و جور کن!!
عوض اینکه بخوای بزرگی مثل یگانه رو خراب کنی برو یکم برای بالا بردن خواننده ی خودت تلاش کن!!نه اینکه از کوچکترین فرصتی برای تخریب محسن یگانه و گفتن حرف های بی محتوای همیشگیت استفاده کنی!!اینا فایده نداره!!چون متاسفانه متاسفانه و بازهم متاسفانه برخلاف میل شخصیت مه محسن یگانه با این حرف های الکی شما پایین میاد و نه خواننده ی مورد علاقه ی شما میره بالا!!
پس حسادت ها رو بذار واسه یه جایی که به دردت بخوره!!
البته حق هم داری هااا!!!بالاخره بزرگی و قدرت محسن یگانه و طرفدارای زیادش بدجور داره اذیتت میکنه!!یعنی بدجورها!!خصوصا بعد اون آلبومک!هه هه هه!!!
بعدم محسن یگانه که بعد یک سال و نیم آلبوم نداده که میگی برای یه البوم خوب باید بیشتر از این ها وقت گذاشت!!!اگه یکم دقت کنی متوجه میشی اقای مهدی گفتن بعد از یک سال و نیم بخاطر اصرار های طرفداراش تصمیم گرفت که کار روی آلبوم جدیدش رو شروع کنه!!!
محض اطلاعتون که میگی وقت نمیذاره((متاسفم که اینقدر راحت قضاوت میکنی))باید بگم که کلا 6ماه کنسرت های تهرانش رو کنسل کرده که داره روی آلبوم جدیدش کار میکنه!!اونوقت شما اینقدر راحت بیا بگو وقت نمیذاره و کل زحمات یک هنرمند به این بزرگی رو ببر زیر سوال!
درمورد گوگل هم بهت بگم که:گوگل بر اساس اطلاعات شخصیش نمیاد اطلاعات در اختیارت بذاره،جستوجوش بر اساس کلمات کلیدی هست!!که اینقدر شماها این لقب رو همه جا گفتین و گفتین که اونم تو سرچ هاش اول اسم خواننده ی شما رو میاره بعد اسم بابک جهانبخش رو.
بعدم شما همون خار بزرگی و موفقیت محسن یگانه هست که رفته تو چشمت که میگی اگه بتون میترکونه!!!برخلاف میل شخصیت هم قبلی ها بازار رو منفجر کرده هم به امید خدا بعدی هاش...!پس دیگه اینقدر خودت رو درگیر نکن!!سنگین تره.
بعدم اون شباهت صداهم بهت بگم که همه یگانه رو الگوی خودشون کردن!!چون واقعا یه خواننده ی بزرگه و همه شون آرزو دارن که به این جایگاه برسن و بلکه بتونن یک هزارم از تحریر های محسن یگانه رو بزنن!که هنوز خیلی هاشون همین رو هم نمیتونن!!!
محسن یگانه الگوی همشون هست!!
بازهم میگم:باشد که رستگار شده باشید!
:-)
موسیقی ما لطفا تایید کنید.

151.238.191.127
شنبه 14 تیر 1393 - 22:51
صبا .

دوستان دلیل آوردن برای انسان های بی منطق فایده نداره .
بذارید تو خیال خودشون به این خوش باشن که سابقه آقای خراطها شون از یگانه ما « بیشتر نباشه کمتر نیست » !!!!!!

206.190.145.220
یکشنبه 15 تیر 1393 - 01:04
parisa :)

اقای سید جلال
اولا یک آلبوم خوب به زمان انتشارش ربط نداره و به توانایی خواننده برمیگرده
دوما اگه سابقه ی آقای خراطها بیشتر از آقای یگانه باشه(که بعید میدونم)پس خیلی بده براشون که نصف مردم حتی صدای ایشون رو نشنیدن و نمیشناسنشون،اگرکه سابقشون کمتر باشه که هنوز خیلی راه دارن تا به محسن یگانه برسن..
سوما شما از هر کسی که نه طرفدار آقای خراطها و نه طرفدار آقای جهان بخش باشه بپرسید که کدوم خواننده لایق لقب سلطان احساس هست 99درصد آقای جهان بخش رو لایق این لقب میدونن..
چهارما اگه آقای یگانه در مورد دادن آلبوم نظرشون رو عوض نمیکردن باز افرادی مثل شما میومدن و میگفتن که محسن یگانه مغرور شده و به طرفداراش اهمیت نمیده و...
پنجما شما بااین نظرات بی منطق و متعصبانه نظرات رو نسبت به خوانندتون تغییر میدید
آلبوم هم میترکونه مطمئن باشید...

151.239.251.212
یکشنبه 15 تیر 1393 - 02:44
ameeee

با سلام ...چرا انقدر بحث میکنین بابا .....انقدر طفداری یگانهههه رو نکنین بخدا .........میدونم خواننده ی خوبی هست ولی یگانه اولاش تقلید میکرد از یه نفر به نام شادمهر عقیلی.....انقدر هم لقب استاد بهش ندید ...هی استاد استاد میکنید....استاد اونه که از ایران رفت که امثال یگانه بمونن....من محسن یگانه رو قبول دارم ولی وقتی شادمهر هست اصلا!!!!!......من طرفدار کپی شامهر نیسم هیچوقت هم نخواهم بود ...ولی نمیشه از کارای خوب محسن یگانه هم گذشت ....ولی من مشکلم اینه که محسن یگانه سکوی پرتابش شادمهر بود ..حالا فک کنین اگه شادمهر تو ایران میموند کی طرفدار آقای یگانه بووووووووووووووود؟؟؟؟
یکم فک کنید خودتون متوجه میشید...........انقدر هم به علی عبدالمالکی تیکه نندازید ...بلاخره اونم میرسه به پای آقا محسن شما اااااا جاستی ها!!!! (شب دراز هست)
(موسیقی ما تایید کن لطفا)

85.9.96.166
یکشنبه 15 تیر 1393 - 04:40
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

جناب ameeee
انقدر هم به علی عبدالمالکی تیکه نندازید ...بلاخره اونم میرسه به پای آقا محسن شما اااااا جاستی ها!!!!
اين يعني چي؟؟؟ شما چرا از آب گل آلود ماهي ميگيري؟؟
يه بحث بين طرفداراي محسن يگانه و مجيد خراطها هستشكه البته بايد هرچه زودتر تموم بشه... شما چرا اين وسط به علي عبدالمالكي تيكه ميندازي؟؟ با تمام احترامي كه به محسن يگانه قائلم و خودم 90 درصد كاراشو حفظم و شخصا به كنسرتاش ميرم ولي ميخوام بدونم علي عبدالمالكي چي كمتر از محسن يگانه داره؟!!!

2.187.92.94
یکشنبه 15 تیر 1393 - 06:31
غزال ن

آقا يا خانوم amee در هر صورت صداى شادمهر به گوش مردم ميرسه شادمهر كه تموم نشده، الان اگه يه نفر بياد شبيه زنده ياد فرهاد بخونه ( كه ميخونه) هيچ وقت موفق نميشه هر چند كه فرهاد سالهاست كه فوت كرده ولى در هر صورت (صداش به گوش مردم ميرسه) اگه محسن همه ى اين ده سالو شبيه شادمهر ميخوند هيچ وقت موفق نميشد، شما هم برو كپى رو براى خودت معنى كن، والا آهنگاى طرفو گوش ميدن قبولشم دارن بعد يه جورى حرف ميزنن كه انگار اون بنده خدا اومده بهشون التماس كرده بيايد طرفدار من باشيد!بيايد آهنگامو گوش بديد! اين ماه رمضونى رو حرفاتون بيشتر فكر كنيد شايد كلا از پايه باطل باشه…
و به عنوان حرف آخر اينو اضافه كنم كه يه حديث داريم كه ميگه ( هركسى ديگرى رو نهى كنه، نميميره تا به اون مسئله دچار بشه) خطاب به شمايى كه منتظرى محسن يگانه همين الان كلا تموم شه و چرا حرفشو عوض كرده… به حق همين ماه رمضون نميميرى تا اين مسئله براى خودت پيش بياد

109.110.182.171
یکشنبه 15 تیر 1393 - 10:05
Mehdi Mika

گفتم یک سال و نیم طول کشیده راضیش کنن وگرنه تو مصاحبه صوتی اخیرش گفته که آلبوم تا پایان سال 93 نمیاد بیرون! 10 سال فعالیت هنری داشته محسن و فقط 3 تا آلبوم رسمی!آلبوم حباب بیشتر از دوسال بعد آلبوم رگ خواب منتشر شد،بسه یا بازم بگم؟!
قبول دارم صدای مشابه محسن یگانه کم نیس همونطور که صدای مشابه شادمهر کم نیست چون این خواننده ها صدای خاص ندارن ولی حنجره ای دارن که میتونن باهاش جادو کنن! حتی یکی از اینایی که میگی نمیتونه 5درصد تحریرهای محسن رو دربیاره حتی 5 درصد!ابتکاراتی که محسن یگانه تو وکال داره خیلی از خواننده ها حتی به مغزشونم خطور نمیکنه
خوانندتون آهنگ میده کل دوهزار نفری که طرفدارشین میاین بسیج میشین که آقا بریم تو سایت موسیقی ما نظر بذاریم اونم هر کی با 10 تا اسم مختلف،شایعه مکنین که خوانندمون جایزه گرفته،نمیدونم داره ساز جدید اختراع میکنه... ولی با همه اینا بازم نمیتونه تو چشم باشه!چرا؟!چون کاراش ضعیفه!
میدونم!دوس داری اسم مجیدتون کنار اسم محسن ما بیاد که تو همه پستا اسم محسنو میاری ولی من به دام مقایسه این دونفر نمیفتم چون شان هنری یگانه رو بسیار بالاتر از این میبینم که بخوام با هر کسی مقایسش کنم فقط چون از سابقه هنری حرف زدی اینو بگم که؛ کل سابقه هنری خوانندتون = قطعه "من تورو کم دارم" محسن یگانه(لازم به ذکر هستش که این قطعه جزو ضعیف ترین کارهای یگانه بوده!!)
اما شمایی که د مورد شادمهر صحبت کردی! معنی لغت تقلید رو میدونی عزیزم؟! نمیدونی! پس قبل اینکه دوباره از این لغت استفاده کنی یه سری به فرهنگ لغت بزن
محسن یگانه یکی دوتا از کارای شادمهرو بازخوانی کرده،فقط همین! ساختار کار این دونفر کاملا متفاوته
اینکه اگه شادمهر بود چی میشد رو کسی نمیدونه ولی بهت قول میدم اگه شادمهر میموند و آلبومی مثل طرفدار منتشر میکرد جایگاهش بسیار پایینتر از اون چیزی میبود که شما تو ذهنته
ضمن اینکه شادمهر سکوی پرتاب محسن یگانه نبود بلکه سکوی پرتاب موسیقی پاپ مدرن ایران بود

94.183.92.105
یکشنبه 15 تیر 1393 - 12:49
الناز

Ameeeجان.تو این بحث اصلا هیچکس کوچکترین حرفی به علی عبدالمالکی عزیز نگفته...!!!!!!!کلا بحث رو اشتباه متوجه شدید دوست عزیز.
بعد هم صحبت هاتون درمورد یگانه دیگه یکمی زیادی قدیمی شده.شادمهر و....!!
محسن یگانه همیشه گفته که با شادمهر به موسیقی علاقه مند شده.
دیگه چرا میگی تقلید؟؟!!سبک صداش مثل شادمهره...!
بعدم اره گفتن استاد درست نیست.نه تنها به یگانه بلکه به کل خواننده های پاپ درحال حاضر.به اقای شجریان میشه گفت استاد.من خودمم موافق نیستم که همش به یه نفر میگن استاد.
بعدم درسته که رفتن ش ا د م ه ر یه تلنگر و شوکی بود واسه مسئولین ولی دیگه خواهشا زحمات خود خواننده ها رو هم نادیده نگیرید التماسا.
بعدم ما طرفدار یگانه بودیم و هستیم و خواهیم بود.مثل سابق همونجوری...
دوست عزیز شماهم بخاطر اینکه بحث رو اشتباه متوجه شدید نیاید و از یگانه بد نگید لطفا.
علی شما هم ایشا... با البومش انتظارهای شما رو جواب میده.
امروز هم که گفته بود من از روی احساساتم این تصمیم رو نگرفته بودم .واقعا ناامید شده بوده.
درهرصورت من خودم هم ازینکه خدابظی کرده بود ناراحت شده بودمو تو این کمپین بگشتنش هم عضو شدم.ولی لطفا دیگه اینقدر راحت درمورد یگانه بحث و قضاوت نکنید.اون هم جایی که کسی کوچکترین حرفی به علی نزده و کلا ب8ث یه چیز دیگست.
موفق باشید.

151.238.149.252
یکشنبه 15 تیر 1393 - 13:17
امیر(طرفدار نابغه ی موسیقی ایران استاد یگانه)

همین که شما به خیل عظیم هوادارای ایشون حسودی میکنید نشان دهنده ی خیلی چیز هاست!!!
صدا های شبیه استاد یگانه (!!!)چه کسانی اند و از کجا در اوردید این رو و اصلا وجود دارند نمیدونم اما هر کسی که هست خداوند بهشون صبر عطا فرماید...چون حالا حالاهاااااااااااا زیر سایه ی این نابغه ی تمام نشدنی اند.

109.201.10.41
یکشنبه 15 تیر 1393 - 15:52
سیدجلال

اووووووو....بابا بیخیال..خوشم میاد همدیگرو توو سایت جاستی ها خبر میکنین که بیان سیدجلال اومد!
دقت کرده باشین اول بحث من یک کلام گفتم قابل توجه "جاستی ها" ولی طبق معمول حسادت های الناز خانم و احساسات دخترونش فوران کرد و بهمراه مهدی میکا که فقط منتظر بیاد به خواننده ما توهین بکنه و اصرار هم داره که بگه خواننده ما کم طرفداره و چشمش رو به حقایق ببنده مجید رو به رگبار ببندن!
خوشم میاد که زود ازکوره درمیرین و آخرتتونو باشنیدن حقایق به باد میدین!
داداش من،میکای عزیز... مگه من به یگانه چی گفتم که شدیدترین توهینا رو به آقای خراطها میکنی؟و دست به دامن طرفداران جهانبخش هم میشی؟ باقیه دوستان هم که جای خود دارن!
اگه جوابتونو نمیدم فقط و فقط بخاطر طرفداران عبدالمالکی هست وگرنه واسه تک تکتون جواب دارم.

151.238.70.248
یکشنبه 15 تیر 1393 - 22:22
الناز

فقط یه چیز بگم بهتون جناب سیدجلال!!!
شما اگه واسه خودتو و طرفدارای علی عبدالمالکی احترام قائل بودی نمیومدی تو پستی که کوچکترین ارتباطی به محسن یگانه و جاستی ها نداره حرف ازشون بزنی!!
پس خواهشا دیگه حرف های خنده دار نزن!!!
بعدم اینکه اصلا نمیدونی جاست و فضاش چجوریه نیا اینجا حرف های مضحک بزن!!که بازم خودت گیر میکنی توش!!!
فعلا که این شمایی که داری با حرف های... همیشگیتون آخرتتون رو به باد میدید!
روزه نمازهات قبول!

151.238.148.54
یکشنبه 15 تیر 1393 - 23:20
parisa :)

آقای سیدجلال
ما نیازی نداریم که به هم خبر بدیم که بریم موزیک ما نظر بزاریم،شماچون خودتون این کار رو میکنین فکر میکنین دیگران هم مثل شما هستن..
بعدشم شما این بحث رو راه انداختین تا قبل از نظر دومتون کسی جواب شمارو نداده بود..
این شمایین که با نظرای بی منطقتون باعث میشین به خوانندتون توهین شه که البته هیچ کدوم از بچه های جاستی توهین نکردن بلکه فقط جواب توهین شما به محسن یگانه رو دادن
شما که میگین آقای میکا دست به دامن طرفدارای آقای جهانبخش شدن،خودتون بااین حرف دست به دامن طرفدارای آقای عبدالمالکی نشدین واقعا؟؟

151.239.246.90
دوشنبه 16 تیر 1393 - 02:17
امیر(طرفدار نابغه ی موسیقی ایران استاد یگانه)

خطاب به سید جلال:
1-((اگه جوابتونو نمیدم فقط و فقط بخاطر طرفداران عبدالمالکی هست...)) دوست روشنفکرمون چون میدونه دیگه حرفی واسه گفتن نداره و اگه بخواد به تک تکمون جواب بده باید مادام العمر پای سیستمش بشینه طفلکی داره بحث رو عوض میکنه .باشه!!!عیبی نداره!!! ما به روی خودمون نمیاریم:)))))
2- چون طرفدارای خواننده ی محبوبش به انگشت های دست هم نمیرسه باید یه تنه بشینه و به حداقل چندین هزار نفر جواب بده.خب طبیعی که سختی کار بهش فشار میاره و میترسه از اتحاد ما جاستی ها
بهش حق بدین خب!!!:))))
3- استاد یگانه با همین تهمت ها و توهین ها (و با حمایت هوادارا)که داره موفق روبه جلو حرکت میکنه پس شما تنها که هیچی اگه با تمام هوادارای خراطها هم بیای اینجا :)))))و هی پشت ایشون بد و بیرا بگی فقط و فقط اخرتتو خراب میکنی!!!
تایید کن موسیقی ما

109.201.28.147
دوشنبه 16 تیر 1393 - 04:34
Mehdi Mika

سید جلال دقیقا هیچ جوابی واسه هیچ کدوم از حرفام نداری و خودتم میدونی تمام چیزایی که گفتم عین واقعیته و کلمه ای توهین توش نیست ولی به هر حال حقیقت خواننده شما همینه که گفتم و واست تلخه
دست به دامن طرفدارای جهانبخش؟! الان تو این بحث اثری از طرفدارای ایشون میبینی؟!! من در مورد بابک جهانبخش نظر واقعیمو گفتم،از نظر من ایشون با اختلاف با احساس ترین خواننده پاپ ایرانه حالا چه خوشت بیاد چه نیاد
عزیزم حتی نمیتونی جواب یکی از حرفای منو بدی اونوقت میگی رفتی دست به دامن طرفدارای بابک شدی! نگفتی بالاخره قضیه اون جایزه چی شد؟!
از این به بعدم اگه نمیخوای ضعف های پرشمار خواننده محبوبت به روت آورده بشه کاری به بزرگانی نظیر یگانه نداشته باش
آفرین پسر خوب

94.183.95.81
دوشنبه 16 تیر 1393 - 14:08
محمدرضا بهمنی

دوستان عزیز متأسفانه از هوادارای آقای خراطها و آقای یگانه گرفته تا بقیه هنرمندان خوب کشورمون، همه فکر میکنیم که به خواننده های دیگه توهین نمیکنیم. درصورتی که بیشتر حرفهایی که میزنیم توهین به خواننده مقابله که باعث توهین های بعدی میشه. این که دوستان میگند دعا میکنیم آقای خراطها از این شغل انصراف بدند (که مسلماً نه ربطی به بنده داره و نه به شما و نه به سایرین)، مسلماً ایشون طرفدارانی برای خودشون دارند که کارشون را گوش بدند وبه قول شما هرچند انگشت شمار باشند، همین افراد انگشت شمار ارزش این را دارند که آقای خراطها براشون کار ارائه بدند. و این حرف شما مثل این میمونه که یه نفر که کارهای آقای یگانه را دوست نداره (من خودم دوست دارم برا همین میگم یه نفر)، بیاد بگه دعا میکنیم که آقای یگانه از خوانندگی انصراف بدند. درضمن اگه به کامنت های سیدجلال عزیز هم توی پست های مختلف توجه کنید می بینید که ایشون قبلاً از مخاطبان آقی یگانه بودند و شاید بخاطر تغییراتی که ازنظر ایشون (تأکید میکنم از نظر ایشون) توی کارای آقای یگانه ایجاد شده میاند و انتقاد میکنند.
در جواب دوستی هم که گفتند هواداری نیست و سید جلال مجبوره یه نفره جواب همه را بده هم باید بگم بحثی هست که خودشون راه انداختند و چون این پست مربوط به آقای خراطها یا یگانه نیست، سایر دوستداران آقای خراطها توی این بحث شرکت نمیکنند. شاید بشه گفت یه سری از نظرات سید جلال عزیز به خاطر یه سری از نظرات الناز خانوم و مهدی میکای عزیز هست که توی یه سری پست های مربوط به آقای خراطها نظراتی از نظر ایشون تند نسبت به آقای خراطها دادند
اون دوستی هم که گفتند صداهای مشابه آقای یگانه چه کسانی هستند، فقط یه نفر را نام میبرم که حتی بخاطر اذیت هایی که به خاطر این شباهت صدا با آقای یگانه داشته، یه آهنگ به اسم "میگند تقلیدی دیگست" خونده تا جلوی انتقادهایی که از طرف هواداران آقای یگانه یا سایرین به ایشون هست را بگیره و اون فرد هم پویا سالکی هست
درضمن چه شما و چه هواداران آقای خراطها و چه سایر هواداران باید هممون یاد بگیریم که وقتی از خواننده مورد علاقمون انتقاد میشه یا با دلیل اون انتقاد را جواب بدیم و یا اگه جوابی نداریم حداقل توهین به خواننده دیگه ای نکنیم و بگیم انصراف بده، انگشت شمارند و ...
اگه مصاحبه های خواننده های مختلف را بخونید میبینید که هیچ مشکلی با هم ندارند و فقط این ما هوادارا هستیم که این بحث های الکی را راه میندازیم.

37.255.64.174
دوشنبه 16 تیر 1393 - 16:32
الناز

آقای بهمنی عزیز.
هیچوقت به مجیدخراطها توهین نکردم.هیچوقت هم توهین نمیکنم.
در مورد این دوستتون باید بگم که من از زمانی که یادم میاد ایشون کلا با محسن یگانه مشکل داره!به غیر از آهنگ من تو هرکودوم از پست های محسن یگانه اومدن و یه حرفی یه انتقاد کاملا نابجایی از یگانه کردن.از پست های کنسرت ها گرفته تا آهنگاشون!!و یا حتی جاهای دیگه و پست های دیگه که کوچکترین ارتباطی به محسن یگانه نداشته سعی در کوبوندن محسن یگانه داشته که ما همه جا هم سعی کردیم ایشون رو از اشتباهشون خارج کنیم ولی کلا فازشون یه چیز دیگست!!
خداروشکر همه ی پست ها تو سایت هستن و میتونید برید همه رو ببینید و کامنت ها رو بخونید.
من کلا تو پست های مجید خراطها کامنت نمیذارم.یعنی یه بار یه کامنت گذاشتم واسه 7پشتم بست بود با اون ریپلای های بعدش و ارادت دوستان خراطهایی به بنده که فقط یه خط نظرمو نوشته بودم بدون هیچ تخریبی که اونجا هم شما تنها کسی بودید که با منطق بیشتری جواب دادید...حالا این بماند!
حتی تو یکی دیگه از پست های خراطها که واسه کنسرتش بود اومدم و جواب یه نفر رو که خیلی تند کامنت نوشته بود درباره ی خراطها رو دادم با یه سری توضیحات براش...!اونجا هم مشکلی نبود!!
اما این دوستمون به شدت داشتن و همچنان دارن ضد یگانه فعالیت میکنن!!تو هر پستی اومدن حرف زدن ما جوابشون رو با احترام دادیم ولی کلا خالی از منطق برخورد کردن!خصوصا سر این قضیه آلبوم ندادن یگانه!!هزااااار بااااار ما برای ایشون توضیح دادیم ولی ایشون همچناااااااااان دارن به این حرفاشون ادامه میدن!
یه سر برید پست های قدیمی رو ببینید.آلبومک محسن یگانه،بازم بخند محسن یگانه،کنسرت محسن یگانه و...!!
هه هه !و اینکه ایشون رسما بنده رو تهدید کردن که اگه بیای تو پست مجیدمون کامنت بذاری ال میکنم و بل میکنم! و اینکه ایشون تو پست محسن چاووشی هم قصد در تخریب بنده داشت و تو اون پست نوشته بود که آی مردم بیاید بگید که الناز بده و....!!که خب اونجا هم به هدفش نرسیده بود و همه ی جواب ها برخلاف میلشون بود.
باشه!بیان انتقاد کنن ولی انتقاد اصولی و سازنده!نه انتقاد بی محتوا و کوبنده!پس چرا ما با خیلی از دوستان دیگه ای که میان و انتقاد میکنن به آهنگ ها به این مشکل نمیخوریم!؟خیلی هم شیک باهاشون بحث میکنیم!!؟؟پس فرق هست بین انتقاد و توهین...!و این رو آقای سیدجلال نمیخوان متوجه بشن.
و اینکه همونطور که خودتون هم گفتید این پست هیچ ربطی به یگانه نداره!پس چرا ایشون طبق عادت همیشگیشون میان و شروع میکنن به تخریب!؟؟غیر از مشکل داشتن با محسن یگانه و طرفداراشون هست!؟با اینکه ما همین مورد آلبوم رو هزااااااااااار بار برای ایشون توضیح دادیم چرا باید دوباره بیان و تو این پست بی ربط دربارش اظهار نظر کنن!؟!؟آره!؟اونم درست وقتی که خبر اول سایت هم تاییدی روی حرفای ما بود...!مهران عباسی هم اینو گفته بود اما ایشون بااااازهم همون حرفای تکراری...!
بعد ما نباید بیایم جواب یه همچین شخصیتی رو با این افکارشون بدیم؟!!؟وقتی مینویسن:قابل توجه جاستی ها!!!پس حتما بایدمنتظر جواب هم باشن.
بعدم که ایشون ماشا... به جای همه هم حرف میزنن هم فکر میکنن و هم قضاوت میکنن!!اینم تو همه ی کامنت هاشون هست!محسن یگانه وقت نمیذاره برای کاراش اصلا.محسن یگانه خودشو لوس میکنه!محسن یگانه...!!شما تو سایت میرین هماهنگ میکنین که سیدجلال اومده.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی نوبره ایشون!!!
باید بگم ایشون دیگه شورش رو درآوردن!!
من اگر میخواستم مثل خود ایشون انتقام بگیرم و مسخره بازی در بیارم تو پست مجیدتون که همین چندوقت پیش آهنگ داد خیلی راحت میتونستیم جبران کنم!!
ولی اهل این کارا نیستم که همه جا چه با ربط و چه بی ربط بیام و کل وجود یک نفر رو ببرم زیر سوال!!
اما ایشون دست بردار نیستن واقعا!!آخه تو پست علی عبدالمالکی چیکار داشت به محسن یگانه و طرفداراش!؟؟!
آقای بهمنی هرچیزی حدی داره!اینو به دوستتون بقبولونید که باید بیخیال این حرفای همیشگیش بشه!
موسیقی ما لطفا تایید کن.

151.238.164.204
دوشنبه 16 تیر 1393 - 17:47
امیر(طرفدار نابغه موسیقی ایران استاد یگانه)

دوست محترم:1-اغاز کننده ی این بحث همیشه و همیشه میخواد تو پستهای مربوط به استاد یگانه جنگ روانی راه بندازه و چشم دیدن موفقیت چند ساله ی استاد رو نداره...
2-دوست عزیز و محترم مگه این پست مربوط به استاد یگانه هست؟؟؟این جا که باید راجع به هواداران این دو خواننده یک نتیجه گیری بزرگ داشته باشی چون اگه هوادار داشت میومدن و از خواننده شون حمایت میکردن...مگر اینکه به همدیگه خبر بدن و حداکثر 1 نفر به این بنده خدا کمک کنه چون سر یه هفته نشده تو بیمارستانه!!!
3- راجع به صداهای مشابه(!!!)جوابتون رو دادم بیزحمت کامنت های قبلیم رو بخونید متوجه میشید): صدا های شبیه استاد یگانه (!!!)چه کسانی اند و از کجا در اوردید این رو و اصلا وجود دارند نمیدونم اما هر کسی که هست خداوند بهشون صبر عطا فرماید...چون حالا حالاهاااااااااااا زیر سایه ی این نابغه ی تمام نشدنی اند اما بعد از این نابغه هرکسی اومد ما با اغوش باز می پذیریمش )) اگر هم شما واقعا فرق بین صدای سامان جلیلی و استاد یگانه رو متوجه نمیشید بهتره موسیقی گوش کردن رو بذارید کنار
4- شما بهتره به فرهنگ دهخدا یه نگاهی بندازی اونوقت فرق بین انتقاد و توهین رو متوجه میشی...به حرف های دوست روشنفکمون توجه کنی خصوصا تو چند تا کامنت اولش میفهمی انتقاده یا توهین...
5-امیدوارم لحن تند حرف های منو توهین تلقی نکرده باشین چون اگه کامنت هارو با دقت میخوندین یه سری چیز ها باید براتون روشن میشد...

109.201.28.91
دوشنبه 16 تیر 1393 - 19:34
parisa :)

آقای بهمنی شما درست میگید هیچ کس حق نداره به خواننده ی دیگه ای توهین کنه ولی این خود آقای سید جلال بودن که باعث این جو شدن ،وقتی در مورد موضوعی نظر میزارن که هیچ اطلاعی در موردش ندارن (که چرا اصلا آقای یگانه تصمیم گرفتن که آلبوم ندن وچی شد که نظرشون عوض شد)و فقط میخوان ک محسن یگانه رو تخریب کنن و تو پستی که هیچ ربطی به محسن نداره میان و پای طرفدارا رو وسط میکشن ،100درصد با واکنش مواجه میشن
من تو. نظرات دوستان ندیدم کسی بگه که آقای خراطها از خوانندگی خداحافظی کنن!!
ببینید من اگه از صدای خواننده ای خوشم نمیاد یا آهنگای قبلیش رو بیشتر دوست داشتم دلیل نمیشه بیام تخريب کنم؛ نظرای آقای سید جلال تو پست های مربوط به محسن یگانه عین تخریبه و همین نظراته که باعث شده که ذهنیت بدی هم نسبت به خودشون و هم آقای خراطها ایجاد شه..

151.239.246.31
دوشنبه 16 تیر 1393 - 21:30
سیدجلال

باتشکر از محمدرضای عزیز...
بعله الناز خانم کامنت ها موجودن،برین اونجا یه نگاه بندازین بد نیست! من همیشه اومدم نظرمو گفتم مثالهاش:
-آهنگهای قدیمی یگانه رو بیشتر میپسندم-محسن داره طرفدارای قدیمیش رو ازدست میده-از مصاحبه هاش و صحبت هاش توو کنسرت یجور ظاهرسازی موج میزنه-گفتی آلبوم نمیدم پس پاش بمون و...

ولی شماها چی؟ بجای پذیرفتن واقعیت شروع کردین به تخریب خواننده محبوب من!
درحالیکه اگر منصف بودید حرف حق هرچقدر هم تلخ بود واستون رو میپذیرفتید!
بقول داش مجید....ولی اشکالی نداره ماخدامون مهربونه....
نمونه بارزش هم همین کامنتهای اخیر امثال میکاها بود که خواننده منو به تمسخر گرفتید.متاسفم واستون!

151.238.70.248
سه شنبه 17 تیر 1393 - 01:00
امیر(طرفدار نابغه موسیقی ایران استاد یگانه)

اگه به پذیرفتن واقعیت باشه شما باید خیلی چیزارو بپذیری(اگه الان من حرفی بزنم یه بنده خدایی میاد میگه به همدیگه توهین نکنید و فلان و بیسار...) - شما که ادعات میشه استاد یگانه تو کنسرتاش ظاهر سازی میکنه برای این حرف های مضحکت مدرک هم داری؟؟؟
نکته مهم:به جای حرص و جوش خوردن برای ما برو واسه خودتون و خوانندتون متاسف باش که دیدن بهترین ها همیشه چشم بصیرت میخواد...حالا تا میتونی از حسودی متاسف باش...
نکته ی مهمتر:خیلی خوشم اومد ازت!!!وقتی نیستی سطح طنز و فان سایت خیلی پایین میاد...و دیگه به استاد یگانه توهین نکن که گناه کبیره ست

109.201.28.120
سه شنبه 17 تیر 1393 - 01:32
الناز

حرف شما حقیقت نبوده که ما بخوایم قبولش کنیم و این رو هم بدونید که هرکسی که حرف شمارو قبول کنه نمیشه انتقاد پذیر.
فقط یه چیز بگم بهت و دیگه باهات ادامه بحث نمیدم :
(( تهمت مثل ذغاله،نسوزونه سیاه میکنه... ))
((یه روزی همه میفهمیم که چجوری زندگی کردیم...))
دیگه باهات بحث نمیکنم.

151.238.186.136
سه شنبه 17 تیر 1393 - 04:34
Mehdi Mika

آقای بهمنی بزرگوار متاسفانه این هم قطارتون بدجوری کمر به تخریب محسن یگانه بسته و من دلیلشو اصلا نمیدونم! آقایی که حرفای خاله زنکی و صد من یه غاز رو نقد میدونی باید بگم متاسفانه سطح فکرت خیلی پایینه و من سعی میکنم به توصیه آقای بهمنی عمل کنم و من بعد وقت خودمو واسه جواب دادن به یه سری حرفای بی ارزش تلف نکنم
ضمنا آقای بهمنی ضمن احترام به شما باید عرض کنم به هیچ وجه من قصد تخریب یا توهین به خواننده مورد علاقه شمارو نداشتم ولی نظرم واقعا در مورد سطح کاریه ایشون همینه که نوشتم،اگه باعث ناراحتیه شما شده عذر میخوام اما نظرم همینه و تغییری نمیکنه مگر اینکه روزی کیفیت کارای ایشون تغییری بکنه
بازم ممنون از ادب و احترام شما

94.183.80.57
جمعه 20 تیر 1393 - 14:48
محمدرضا بهمنی

الناز خانوم اگه به حرف هام دقت کنید، گفتم که نظرات تند شما و مهی میکای عزیز از نظر سید جلال عزیز. بالاخره افراد توی هر زمینه ای یه معیاری دارند برای سنجش خوب و بد از همدیگه و شاید این معیار برای سیدجلال عزیز درباره نظرات شما اینطوری باشه که نظرات شما را توهین تلقی کنند و همون معیار هم باعث میشه افراد به موضوعات مختلف واکنش نشون بدند و نتیجه این قضیه هم میشه بحث هایی که بین شما و سیدجلال عزیز اتفاق افتاده.

37.255.76.211
جمعه 20 تیر 1393 - 14:50
محمدرضا بهمنی

آقا امیر عزیز (که اگه اشتباه نکنم همون آقا امیری هستید که اول توی پرانتز مینوشتید عشق انریکه و یگانه و بعد به خاطر یه سری مسائل فقط نوشتید انریکه و دوباره نوشتید طرفدار نابغه موسیقی) اگه نظرات بنده را توی پست های مختلف خونده باشید متوجه میشید که علاوه بر آقای خراطها تقریباً مخاطب همه خواننده های کشورمون هستم و بر همین اساس هم توی بیشتر پست های مربوط به خواننده های مختلف نظر میذارم و نظرم توی این پست هم از این قاعدع مستثنی نیست و ربطی به خبر کردن همدیگه و حضور حداکثر یک نفر که فکر کنم منظورتون بنده هستم نداره. من خودم توی یکی از سایت های هوادارای آقای خراطها حضور دارم و از اونجایی که خیلی از افرادی که میاند اونجا به سایت های دیگه سرنمی زنند و تا جایی که من دیدم توی نظرات کسی بقیه را خبر نمیکنه که بیاید فلان جا دارند درباره آقای خراطها و ... صحبت می کنند و همچنینی از اونجایی که سیدجلال عزیز هم توی اون سایت حضور دارند، پس ایشون جایی نگفتند توی این پست همچین اتفاقی افتاده بیاید نظر بدید و از من دفاع کنید! در ضمن این سایت هوادارای که گفتم مدیری داره که همیشه میگند از این بحث ها اجتناب کنید و دنبال بحث هایی که توی پست های مختلف بین دو هوادار ایجاد میشه را نگیرید تا به توهین به طرفین ختم نشه و تنها اطلاع رسانی که میشه هم فقط لینک پست هایی که درباره آقای خراطهاست گذاشته میشه تا دوست داران ایشون از اخبار پیرامون آقای خراطها با خبر بشند. در جواب صداهای مشابه هم بنده نگفتم مشابهه. چون اعتقاد دارم مشابه نیست. بلکه گفتم که چون یه سری به ایشون به خاطر نظری که درباره شباهت صدا دارند، فشار آوردند چنین آهنگی را خوندند. درباره لحن صحبت هاتون هم باید بگم من از نظر خودم به نظر همه احترام میذارم و اگه جوابی منطقی برای نظر کسی نداشته باشم سعی میکنم جواب کسی را ندم و همونطور که گفتم چون هرکسی بر اساس عقایدش با یه موضوع برخورد میکنه، به نظر افراد احترام میذارم

37.255.76.211
جمعه 20 تیر 1393 - 15:03
محمدرضا بهمنی

پریسا خانوم درواقع اقا امیر گفتند دعا میکنند آقای خراطها که توی خوانندگی استعداد ندارند این شغل را کنار بذارند که اون حرف من در جواب ایشون بود. برای لقب سلطان احساس هم دیگه یه بحثی شده که وارد هر پستی میشه، یه دعوا درست میشه. به نظر من هر هواداری میتونه به خواننده مورد علاقه یا کلاً فرد مورد علاقش هر لقبی که خواست بده و نباید سر یه لقب دعوا درست بشه. آقای خراطها توی مصاحبه با گانجا درمورد لقب جمله ای گفتند که دقیقش را یادم نیست ولی مضونش شبیه این جمله بود که "القاب را دوستداران یه نفر بهش میدند و رسمیت نداره و رسمیت افراد با اسمشونه که من هم مجید خراطها هستم"

آقا امیر اگه منظورتون از یه بنده خدایی منه که اشکالی نداره نظر شما برای من درمورد خودم محترمه. درمورد دیدن بهترین ها هم باید بگم هر کس، فردی را که دوست داره بهترین میدونه و این موضوع برای شما، سید جلال یا من تغییری نمی کنه و همه ما کسی را که دوست داریم بهترین میدونیم و دیگران را در حسرت رسیدن و بهترین خودمون!!!

در اخر هم امیدوارم که چه سید جلال عزیز و چه سایر دوستان با نظراتی که میدند باعث نارحتی و واکنش سایر دوستان نشند. و از خواننده های مورد علاقمون که مشکلی با هم ندارند یاد بگیریم که به هم احترام بذاریم و به طرف مقابلمون توهین نکنیم

37.255.76.211
شنبه 6 شهریور 1395 - 09:43
سایه(عشق سامان جلیلی)

امیرخان طرفدار استاد یگانه...
اگه یه خورده شعور داشتی از همون اول میفهمیدی که خود سامان گفته الگوش شادمهره نه محسن یگانه...
متاسفم واسه همچین طرفدار نماهایی که یکی به در میکوبه یکی به دیوار...
هم از سامان جلیلی تعریف میکنه هم تحقیر...

37.27.88.24
جمعه 13 تیر 1393 - 18:31

ای بابا یعنی پشیمون شده و میخواد بازم برگرده؟ اقای عبدالمالکی سر حرفی که زدی وایسا و از موسیقی خداحافظی کن!!مرد یه بار حرف میزنه و عمل میکنه حتی اگه تصمیمش احساسی باشه!! فکر کنم دلیل اینکه خداحافظی کردی این بود که خودتم متوجه شدی نمیتونی کار کنی و استعداد لازم رو نداری ولی یه عده اومدن و پشیمونت کردن!!! نذار این عده تورو گول بزنن و دوباره به موسیقی برت گردونن!!! همین الان یه بیانیه بده و بگو برای همیشه از موسیقی خداحافظی میکنم!!! در کل خود دانی من به خاطر خودت میگم ولی در هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند!!!

جمعه 13 تیر 1393 - 23:28
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

نويد اينا رو بيخيال شو... تو كي خدافظي ميكني؟!! :)))

2.187.81.191
جمعه 13 تیر 1393 - 23:57
وسعت صدای ایران

تو که برا همه خواننده ها کامنت منفی میزاری
برو به درد خودت بسوز که قراره صدای زنده استاددددددددددددددد بزرگا گوش بدی
وسعتیا پرچم بالا

212.118.232.24
شنبه 14 تیر 1393 - 02:12
شیوا

وباز هم افاضات نوید.....
وبازهم حرف های بی ته....و......بی سر
واقعا نمیدونم چی بگم
قرار نبود دیگه این مدلی حرف نزنی؟؟؟؟؟؟؟
ایشون واقعا از هنرمندای خوبمون هستن
خوشحالم می مونید

151.244.161.37
شنبه 14 تیر 1393 - 03:20
Sareh

بله به کوری چشم شما ایشون طرفداراشونو که کلی با تک تک آهنگهاشون خاطره دارن رو تنها نمیذارن!!! فقط یه عده آدم امثال شما ادامه دادن تو این فضا رو براشون غیر قابل تحمل کرده بودن که به خاطر هواداراشون تحمل میکنن و با قدرت برمیگردن!!! در ضمن اینکه مرد یه بار حرف میزنه یعنی چی!!!خودتون گفتید یا کسی کمکتون کرد!!!

95.38.202.119
شنبه 14 تیر 1393 - 16:14
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

مرد یه بار حرف میزنه یعنی اینکه وقتی یه حرفی رو میزنه مثل مرد رو حرفش می ایسته و کوتاه نمیاد و هیچگاه زیر حرفش نمیزنه!!! نامه تمام!!!

2.146.239.172
شنبه 14 تیر 1393 - 22:19
ُُSareh

خوش به حال تو که مردی!!!در ضمن یه مرد با حرفهاش باعث آزار و اذیت دیگران نمیشه!!! من نمی دونم مرد تو کار و زندگی نداری کارت شده فقط گذاشتن کامنت های منفی برای تمام خوانندها منهای چاووشی کبیر!!! من میگم همین جا تو اوج خداحافظی کن!!!

95.38.202.119
دوشنبه 16 تیر 1393 - 16:26
مهران

جالب شد : | ابی و شادمهر اصن ایشونو نمیشناسن بخوان نظر بدن راجبش ! شایعه درست نکن الکی.

میلاد جان فعلا علی جون کارای شادمهر ( از خدا خواسته ) رو باز خونی کنه تا ببینیم آینده چی مسشه... هر چند خیلی مونده بخوای ایشون و سایرینو با شادمهر مقایسه کنیم... خودتم کاملا به این موضوع واقفی اما تعصبی نظر میدی... احساسو بزا کنار، از خود علی هم بپرسی خندش میگیره از این مقایسه :))
به امید روزای خوب برای علی عبدلمالکی عزیز و آلبوم قوی از ایشون. موفق باشید.

5.236.14.26
سه شنبه 17 تیر 1393 - 00:08
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

ببين مهران جان از اين نوع حرف زدن معلومه كه يا متوجه نميشي يا خودتو زدي به متوجه نشدن !!!
اگه ابي و شادمهر كه خواننده ي فارسي زبان و هموطن هستش علي عبدالمالكي رو نميشناسه چطور يه خواننده ي خارجي علي عبدالمالكي رو ميشناسه و تو مصاحبه اش گفته بهش علاقه داره و حتي آهنگ هي تو علي رو پارسال كاور كرده... واقعا بعضي حرفايي ميزنه كه مرغ پخته خنده اش ميگيره...

65.49.68.158
جمعه 13 تیر 1393 - 18:36

دوستانی که میخوان با هنر ناب علی عبدالمالکی بیشتر آشنا بشن و بدونن که با نبودن ایشون موسیقی پاپ چه سرمایه ای رو از دست میده لطفا قطعه " به درک " از ایشون رو گوش بدن و ببینن ایشون چه نابغه ای هستن

جمعه 13 تیر 1393 - 23:29
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

توصيه هاي ايمني را جدي بگيريد ... دوست عزيز تنهايي فكر كردي يا گروهي؟!!

2.187.81.191
شنبه 14 تیر 1393 - 16:02
میلاد

سلام دوست عزیز.پستی و بلندی در هر خواننده ای وجود داره.شما با عنوان شادمهر عقیلی اومدی کامنت گذاشتی و به تمسخر میگیری ترک خوب به درک علی عبدمالکی اره این ترک ضعیف بود.ولی آیا تو کارنامه هنری شادمهر عقیلی همچنین ترکی به چشم نمیخوره؟؟ ادم فروش!!!اینو که 100%شنیدی با گوش دادن این ترک به هنر شادمهر عقیلی شک نکردی که چرا اینو خوند؟؟جواب منو بدی ممنونت میشم

5.23.112.237
شنبه 14 تیر 1393 - 22:49
مهران

آدمفروش که کل ایرانو ترکوند چی میگی شما واسه خودت ! میلاد عزیز لطفا پای شادمهرو نکش وسط چون هممون میدونیم قاصله ها خیلی زیاده پس سکوت کنی در قبال شادمهر سنگینتره... با تشکر.

5.236.12.202
شنبه 14 تیر 1393 - 23:40
احسان

بله هر خواننده ای طبیعتا فراز و فرودهایی داره اما استاد عبدالمالکی -البته اگر بشه عنوان خواننده رو بهشون اطلاق کرد- همیشه در فرود هستند و این موضوع فقط به آهنگ "به درک" خلاصه نمی شه
با وجود چنین "خواننده"هایی به حال موسیقی ایران باید گریست

46.41.215.123
یکشنبه 15 تیر 1393 - 02:40
میلاد

اونیکه کل ایران رو به قول شما ترکوند البوم دهاتی بود نه ادم فروش!!!مشخصه که داری خیلی مقرضانه قضاوت میکنی!!!اصن بحث شادمهر نی(از کاه هم کوه نساز خواهشا).دارم ترک ادم فروش رو با خوب به درک مقایسه میکنم!!شمایی که در میایی به درک رو مسخره میکنی خوب یکی هم میاد ادم فروش رو مسخره میکنه!!!محتوا شعر رو دلکم دریاب نه گنده بودن اون خواننده رو!بحث فاصله رو هم وقتی وسط بکش که یه دهه از فعالیت هنری علی عبدلمالکی بگذره عزیزم!!نه با 6سال سابقه در مقابه 15سال سابقه!!امیدوارم فهمیده باشی منظورمو

109.72.196.163
یکشنبه 15 تیر 1393 - 04:20
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

شادمهر خودش تو مصاحبه اش گفت تنها خواننده اي كه تو ايران ازش خوشش مياد علي عبدالمالكيه و ازش به عنوان نبض موسيقي ايران ياد كرد... يه سرچ تو گوگل بكني خسته نميشي.... منبعشم سايت هواداراي شادمهره... بعضيا چه سريع دايه ي بهتر از مادر ميشن... آقايي كه ميگي آدم فروش كل ايرانو تركوند!! قبول دارم حرف شما رو ولي لازم به ذكره همين خب به درك هم هر چند به قول شما ضعيف بوده ولي كل ايرانو تركوند !!! طوري كه يه اصطلاح هم شده ... البته اگه نخواي چشاتو ببندي و خودتو گول بزني...

2.187.92.94
یکشنبه 15 تیر 1393 - 22:39
مهران

عجب آدمای باحالی هستیم... داریم شادمهرو با عبذلمالکی مقایسه میکنیم ! ! ! شادمهر اصن اینو نمیشناسه بخواد راجبش نظر بده ! آدمی که داره آدمفروش و شادمهرو با عبدلمالکی مقایسه میکنه باهاش بجث منطقی فایده نداره ، خوش باشید. خیالی نیست...

5.236.12.208
دوشنبه 16 تیر 1393 - 02:00
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

مهران جان نتنها شادمهر بلکه ابی هم از علی تعریف کرده بهتره کمی تحقیق کنی بعد نظرات پخته تحویل بدی عزیز.................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی....................

37.63.248.168
دوشنبه 16 تیر 1393 - 11:44
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

عزيز من اين تويي كه چشاتو رو به حقيقت بستي... من منبعشم دادم ولي شما كاسه ي داغ تر از آش شدي... خوده شادمهر اون حرفا رو ميزنه ولي تو قبول نداري !!!!!!!!! واقعا ديگه نوبرشه... تازه منبع من سايت هواداراي شادمهر بود نه سايت علي عبدالمالكي... واقعا آدم باحالي هستي... كسي كه چشمشو رو به زمستون و يه دل شكوندم و جنون و خوش به حالت و كور بودم و اتاق و ... ببنده يعني واقعا قابل تحسينه ...

2.187.73.143
دوشنبه 16 تیر 1393 - 14:12
میلاد

من 3 ساعت نشستم تایپ کردم گفتم دارم خوب به درک رو با ترک ادم فروش مقایسه میکنم.باز این دوستمون در اومده و میگه این دوستمون رو باش داره ادم فروش(البوم) رو با عبدلمالکی مقایسه میکنه.دوست عزیز من حالم اصن خوش نیست ولی فکر کنم شما بهتر چشاتو بیشتر باز کنی ببینی من چی نوشتم.دوباره هم میگم کسی که 6سال داره کار حرفه ای میکنه رو من با دمی که 14-15 سال داره کار موزیک میکنه مقایسه نکردم گفتم وقتی یه دهه از فعالیت هنری عبدلمالکی گذشت اونوقت!!!

109.72.195.227
جمعه 13 تیر 1393 - 18:55

مهدی احمد وند هم فک کنم خدافظی کرد بخاطر مجوز نگرفتن آلبومش
اینا کین که نمیزارن یکی مث مهدی احمد وند یا سامان جلیلی
آلبومش نیاد بیرون!!!!!!!!
این همه تلاش کردن آخرش هیچ و پوچ

شنبه 14 تیر 1393 - 00:04
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

خواننده ای که مافیا نداشته باشه باید بسوزه و بسازه................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.......................

37.63.255.89
شنبه 14 تیر 1393 - 16:17
شیوا

بی انصافیه....
ینی بقیه مافیا دارن؟؟؟؟؟؟چرا یه طرفه به قاضی میرید؟؟؟؟

151.244.161.37
یکشنبه 15 تیر 1393 - 04:45
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

شيوا خانوم دوست عزيز ما درست ميگه... همه ميدونن بعضيا تو موسيقي ايران مافيا دارن... اين ديگه قاضيو يه طرفه و دو طرفه نميخواد...

2.187.92.94
یکشنبه 15 تیر 1393 - 23:58
احسان

پس خدا رو 100 هزار مرتبه شکر کنیم که این اساتید "خواننده" مافیا ندارند و یکی پس از دیگری موسیقی ایران را از وجود خودشون محروم می کنند.
هرچند که بسیارند دوستانی که مجوز هم دارند ولی هر روز امیدواریم که از دنیای "موسیقی" خداحافظی کنند.
کلا فارغ از بحث مجوز داشتن یا داشتن این جماعت "خواننده" که اتفاقا تعدادشون کم هم نیست و فقط به آقایان عبدالمالکی و جلیلی و احمدوند خلاصه نمی شه- که همیشه برای من سوال بوده چه کسی با دیدن هنرشان تشویقشان کرده که خواننده شوند - ، سلیقه موسیقیایی ما تا کجا قراره نزول پیدا کنه؟

91.98.201.123
دوشنبه 16 تیر 1393 - 13:10
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

احسان داری از این میسوزی که خواننده ی مورد علاقه تو با وجود کلی تشکیلات و پارتی و مافیا به همچین موفقیت ها و خیل هواداران دست پیدا نکرده . تا کی باید واسه ی بزرگ نشون دادن خواننده ی مورد علاقه ی خودمون دیگران رو زیر سوال ببریم؟؟؟؟تا کی سرمون رو مثل کپک بکنیم زیر برف تا هیچی رو نبینیم؟؟؟؟؟؟عزیز من کاری با سامان جلیلی و مهدی احمدوند ندارم ولی اینو بدون که همین علی جان ما که شما با حرفات میخوای کوچیکش کنی که کار محالیه توسط شادمهر و ابی مورد تعریف و تمجید قرار گرفته از همه نظر خواستی تحقیق کن تمام اسناد موجود . در ضمن دیگه هم تو پیج هایی که مربوط به شما و خواننده ی مورد علاقه شما نیست تایپک نزار چون خیلی حرفات غیر معقول و مغرضانه هست به خاطر امثال شما هاست که موسیقی کشور هیچ پیشرفتی نمیکنه........................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...........................

37.63.239.236
دوشنبه 16 تیر 1393 - 16:23
احسان

آقای سحابی عزیز
من اتفاقا هیچ اسمی از خواننده یا خواننده های مورد علاقم نبردم که بحث به مقایسه نکشه و این نصور پیش نیاد که قصد تخریب این "خواننده"های مطلوب شما و تعریف و تمجید از خواننده محبوب خودم رو دارم. وگرنه اصلا قرار دادن نام خواننده محبوب من -جدای بحث سلیقه ای و علاقه ذاتی من به ایشون-از نظر فن و هنر موسیقی در کنار نام امثال "استاد" عبدالمالکی بسیار مضحک و خنده داره!
بحث من بحث فنی موسیقی هست و این که این دوستان از هنر موسیقی ذره ای بهره ندارند.
با این حال به سلیقه شما احترام می ذارم و امیدوارم با توهم تعریف و تمجید شادمهر و ابی از خواننده محبوبتون -که به فرض محال صحت داشتن هم دلیلی بر قوت ایشون نیست و با فقط یکبار شنیدن "موسیقی" های ایشون، حتی یک فرد آماتور در زمینه موسیقی هم به اشتباه این دو عزیز در ستایش آقای عبدالمالکی-باز هم تاکید می کنم به فرض محال که این دو از آقای عبدالماکی تعریف کرده باشند- پی خواهد برد- خوش باشید و از گوش دادن به ترانه های آقای عبدالمالکی نهایت لذت رو ببرید!

188.245.189.195
سه شنبه 17 تیر 1393 - 00:13
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

احسان عزيز چيزي كه كاملا مشخصه اينه كه شما اصلا و ابدا قصد تخريب نداريد...
دوما كاملا قبول دارم قرار دادن اسم يه خواننده ي ضعيف كنار اسم علي عبدالمالكي واقعا مضحك و خنده داره...
سوما ما از گوش دادن به آهنگ هاي علي عبدالمالكي كاملا لذت ميبريم شما فكري به حال خودت بكن كه ظاهرا بد جور ميسوزي...
چهارما فرض محال تعريف شادمهر از علي عبدالمالكي در سايت رسمي هواداران شادمهر عقيلي ثبت شده نه در سايت هواداران علي عبدالمالكي...
موفق باشيد... موسيقي ما لطفا تاييد كن...

65.49.68.158
سه شنبه 17 تیر 1393 - 19:40
احسان

حق با شماست دوست عزیز!
استاد عبدالمالکی از همه بهترن!
تمام اهالی موسیقی هم ایشون رو به شدت قبول دارند،همه اسناد و مدارکش هم موجود هست!
فقط کافیه به سایت رسمی "هواداران" ابی و شادمهر و استاد شجریان و استاد بنان و ... یه سر بزنیم.
با "وســــــــــــــــــــــــــــــعت صدای ایران" خوش باشید!

46.41.228.80
سه شنبه 17 تیر 1393 - 21:58
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

ما خوشيم داداش شما به فكر خودت باش كه ظاهرا ناخوشي...
اينكه معلومه استاد علي عبدالمالكي بي نظير هستش... همه هم تاييدش كردن... شما به فكر خواننده ي خودت باش يك درصد از افتخاراي علي جان رو كسب كنه... خوش باش داداش...

2.187.82.59
شنبه 6 شهریور 1395 - 09:56
سایه(عشق سامان جلیلی)

آره علی جون...
من خودم شمالی ام ولی وقتی به سامان مجوز کنسرت ندادن مسولا رو با...یکسان کردم...

37.27.88.24
شنبه 6 شهریور 1395 - 09:58
سایه(عشق سامان جلیلی)

احسان جون شما لطف کن نظر نده که سنگینتری و حد خودتو بدون به سامان جلیلی توهین نکن...

37.27.88.24
جمعه 13 تیر 1393 - 19:18

خیلی ناراحت شدم از این خبر امیدوارم علی همیشه بخونه و ما لذت ببریم و امیدوارم انتشار این اخبار از روی جلب توجه عموم و جوسازی نباشه که ایشالا نیست. به امید انتشار هرچه سریعتره آلبوم جدید علی عزیز.<< یه خراطهایی>>

شنبه 14 تیر 1393 - 00:05
وسعت صدای ایران

ممنون از شما هوادار ن با شعور سلطان احساس

212.118.232.24
شنبه 14 تیر 1393 - 00:07
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما هوادار فهیم خراطها . دوست عزیز علی هیچوقت دنبال جو سازی نبوده و نیست بلاهایی که اینا دارن سرش میارن اگه سر خواننده های دیگه میاوردن الان بودن کنج قبرستون.................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..........................

37.63.255.89
جمعه 13 تیر 1393 - 19:31

بنده خدا بس بهش فشار اوردن سر مجوز آلبومش اصن داش بی خیال موسیقی میشد
از طرف هواداران فرزاد فرزین امیدوارم شاهد فعالیت ایشون در موسیقی باشیم

جمعه 13 تیر 1393 - 23:31
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

واقعا دم هواداراي فرزاد فرزين گرم... ايول به فرزاد فرزين... باشد كه بعضيا رستگار بشن...

2.187.81.191
شنبه 14 تیر 1393 - 00:10
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

دوست عزیز انقدر مشکلات زیاده یکی دوتا نیست علی دلش خونه خیلی دارن اذیتش میکنن..................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی....................

37.63.255.89
جمعه 13 تیر 1393 - 19:54

من هوادار شدیدشم ولی میدونستم علی عبدالمالکی داره وقت کشی میکنه واسه دیر دادن آلبوم .
در ضمن وقتی خود علی عبدالمالکی میدونه که مجوز داره چرا وقتی کسی میگه مجوز نداری باید ناراحت شه ؟
با عقل جور در میاد ؟

شنبه 14 تیر 1393 - 00:12
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

واقعا از یک هوادار علی بعیده همچین حرفهایی پس هنوز علی رو نشناختی شما!!!!!!!!شما اسمتو میزاری هوادار؟؟؟!!!!!!!!!...................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...................

37.63.255.89
جمعه 13 تیر 1393 - 20:19

واقعا حیفه این هنرمند و اذیت کنند. درسته بعضی موقع ها آهنگایی میخونه که شعر قوی نداره ولی با آهنگ زمستون ثابت کرده اگه بخواد میتونه بترکوووونه

دوشنبه 16 تیر 1393 - 17:29
مهران

اینجا عجب بلبشوییه ! نوید تو نوید شده ! ! !

5.236.14.26
جمعه 13 تیر 1393 - 20:40

یادم نرفته یه بار توی فضای مجازی چند نفر به چاوشی کبیر توهین کرده بودن و محسن بخاطرشون قصد ترک وطنو طرفداراشو گرفته بود... امان از این فضای مجازی و افراد حاضر در اون....
نوید بالایی هم تقلبیه... اتفاقا من الان نمیگم نخون من میگم الان حتما البومتو بده تا سطح واقعیت مشخص بشه و بقیه مردم هم به صحبتایی که من خیلی وقته میزنم برسن...
دربین کارات و کارنامه به پایان رسیدت فقط یه کار خوب بود اونم الوداع بود که اونم بازخونی اثر استاد مهدیان کبیر بود!!!!! بقیه کارات.....................!!!!!!!!!!

جمعه 13 تیر 1393 - 22:41
سعید ابراهیمی

شماها نوید نیستید، ساز مخالفید. و البته خود رای و خود بین.

37.255.11.166
جمعه 13 تیر 1393 - 23:35
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

بچه ها اينم از نويد ترابيه چيني !!! :))))
خوبيه نويد ترابي اصل و قلابي اينه كه هر دوتاشون تو يه سبك كار ميكنن...
استاد مهديانم كبيره؟!! من فكر ميكردم به غير از استاد ديگه هيشكي كبير نيست !!!
:)))

2.187.81.191
شنبه 14 تیر 1393 - 00:13
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جمع کن شما نظرات سمی بخورد همه میدی!!!!!!!!!!!!!!!!!..............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...................

37.63.255.89
شنبه 14 تیر 1393 - 02:00
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

خب که چی مثلا این کارا؟؟ میخوای بگی نمکدونی میای جای من نظر میدی؟ اونقدر نظر بده تا جونت دربیاد.من موندم این سایت موسیقی ما واسه چی پس گزینه ی ثبت نام رو گذاشته!!!! ثبت نام هدف اصلیش همینه که کسی نیاد جای کس دیگه ای نظر بده و مسخره بازی دربیاره و اگه قرار بود هرکسی بدن ثبت نام نظر بده خب چه احتیاجی به ثبت نام بود؟ در کل تویی که میای مسخره بازی درمیاری اونقدر این کارت رو ادامه بده تا خسته شی!!!! در ضمن ای دی هر کسی مشخصه و همه میفهمن که اون بالایی که نظر داده نوید اصلیه و خودم هستم و این نظری که تو دادی تقلبیه!!! البته من در میون کاربران این سایت همچون زندگی واقعی دوستی ندارم و اکثر کاربرای موسیقی ما با من لجن و واسه همین تو هم بخوای با این کارات مثلا من رو خراب کنی چیزی عایدت نمیشه چون دوستی با کسی ندارم که بخواد خراب بشه!!!

2.147.88.52
شنبه 14 تیر 1393 - 10:34
شیوا

اقای ترابی با کمال احترامی که براتون قاءلم ولی اینو نگم خفه میشم:
برو بابا

151.244.161.37
شنبه 14 تیر 1393 - 16:11
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

مهدیان کبیر؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ !!!!! دیگه همه میدونن من غیر از استاد چاوشی در موسیقی به کس دیگری از پسوند کبیر استفاده نمیکنم اونم تازه کی مهدیان؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!! در ضمن شیوا خانم خودت رو به یه دکتر نشون بده!!!حالت انگار خوب نیست!!

2.146.239.172
شنبه 14 تیر 1393 - 16:41
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

اینکه من گفتم تنها م و دوستی ندارم و دلم هم نمیخواد دوستی داشته باشم فقط در مورد پسرا صدق میکنه چون نه تنها از رفیقای پسری که داشتم خیری ندیدم بلکه همش ازشون شر و نامردی و بدی دیدم!!! البته برخی هاشون هم خوب بودن ولی تعداد دوستان پسری که داشتم و نامرد بودن بیشتر از کسانی بود که خوب بودن و به درد بخور بودن و واسه همین بهتر دیدم دیگه با پسرها رفاقت نکنم!!!! تنها رفیق من در پسرها و مردها استاد محسن چاوشی کبیره که با اهنگاش زندگی کردم و نه تنها ازش بدی ندیدم بلکه همیشه به من کمک کرده و با عث ارامشم شده!!! دوست دارم استاد محسن چاوشی کبیر!!!همچنین بازم میگم از اونجایی که این روزها این یارو تقلبیه میاد و به جای من نظر میده با اینکه اهمیتی هم نداره ولی خواستم گفته باشم نوید واقعی یعنی من ای دیم 2.146.76.196 هستش و هرکسی با اسم من نظر داد و ای دیش 2.146.76.196 نبود بدونید تقلبیه و من نیستم!!! البته میدونم واستون اهمیتی نداره ولی گفتم تا مشکلی پیش نیاد!!

2.146.239.172
شنبه 14 تیر 1393 - 21:57
شیوا

اونی که باید بره پیش دکتر خودشو نشون بده میدونی کیه نوید؟؟؟؟
نمیدونی؟؟؟
عجیبه اخه همه میدونن.....
تو باید بری پیش دکتر که ابروی چاووشی و طرفداراشو بردی....
به بفیه چه
به موسیقی ما چه که شما دوستی ندارید یا اگر داشتید نامرد بوده؟؟؟اینارو ببر به دکترت بگو بلکه مشکلت حل شه...اگر تهرانی برو پیش دکتر میرزایی تو شهرک زیبا بگو شیوا ربانی منو فرستاده ویزیتت میکنه...داییمه روتو زمین نمیبندازه
اقای محترم شما دیگه شورشو دراوردی....من نمیدونم این ثبت نظر معنیش چیه وقتی هیچ نظارتی رو کامنتا نیست...موسیقی ما این وضعو سریعتر سامان بدید
البته طبق گفته خودت از اونایی هستی که از دربندازنت بیرون از پنجره میپری تو و با یه ایمیل دیگه خزعبلاتتو به خورد طرفدارای باشعور هنرمندا میدی....
من از دفاع های هوادارا واقعا لذت میبرم ولی از حرفای شما چندشم میشه...
شما خیلی دوست لازم داری؟؟؟یه راه حل ....خودت نباش...ینی این طوری که الان هستی نباش تو خودت نباش ببین ادم دورو برت پر میشه....
شما اصلا غصه نسخه تقلبی تو نخور..چون هیچ کس نه نظر تو نه نظر کوپیت واسش مهم نیست و اتفاقا هم نظرید...
شیوا دیر ناراحت میشه....شما از حد گذروندی...بهم برخورده خیلی...

151.244.161.37
یکشنبه 15 تیر 1393 - 04:25
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

شیوا اصلا برام مهم نیست و ذره ای اهمیت نداره که از حرفام چندشت میشه یا نمیشه چون من همینم که هستم و اگه مشکل داری با حرفام میتونی نخونی و رد بشی ازشون!!! در ضمن من بخوام برم دکتر احتیاجی نیست بیام پیش دایی جنابعالی و خدارو شکر چیزی که زیاده تو این مملکت دکتره که خیلی هاشون هم هزاران برابر دایی جنابعالی دانش و تجربه دارن!! البته من خودم پیش یکی از بهترین روانشناس ها به نام دکتر علی پور میرم که شک ندارم هزاران برابر دایی شما معلومات و دانش داره.من ترسی از این ندارم که بگم پیش روانشناس میرم و به نظر من کسانی که در کلانشهرها مانند تهران زندگی میکنن باید نزد روانپزشک برن!!همینطور این که زود ناراحت میشی یا دیر به من ربطی نداره میخوای زود ناراحت شو نمیخوای دیر ناراحت شو.نامه تمام

2.147.35.84
یکشنبه 15 تیر 1393 - 13:15
mahyar.jafari93

برای من مهم نیست چی برای شما مهمه اما باید برای شما مهم باشه چی برای من مهمه چون من نویده ترابیم و طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر.

77.237.184.37
یکشنبه 15 تیر 1393 - 14:13
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

نويد جان دمت گرم... يه هفته اس دارم به اون تيكه استاد مهديان كبير ميخ...ندم.خدا خيرت بده :)))
راستي نويد گفتي روان پزشك ميري؟؟!!
همونطوري كه استاد علي عبدالمالكي ميفرمايد:
روانــــي روانيتــــــم ... عاشق ديوونه بازيتم...

2.187.75.21
یکشنبه 15 تیر 1393 - 17:28
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

بله روانپزشک میرم!!! مگه بده؟؟؟؟ این مهدیان کبیر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!! رو هم این یارو تقلبیه گفته بود نه من!!! به خدا من تا حالا اصن یه اهنگ مهدیان رو هم گوش ندادم!!!

2.146.239.187
شنبه 14 تیر 1393 - 00:09

نظرت محترم -
ولی چه کنیم سلیقت ما هم صدای بم تقلبیا دوست نداریم

شنبه 14 تیر 1393 - 00:13

علی جون یه دونه ایی آهی که تو صدات هست تو صدای هیشکی نیست.با حرف این و اون جا نزن.به قول خودت بمیرن حسودا نباشن حسودا .
هنوز چند تا کاری که واس محرم خوندی هیشکی صحبتش نی مث تو بخونه.تازشم کیه که با صدات خاطره نداشته باشه کیه که ندونه وقتی با سروش اس جی ترک کار میکردی خیلیا تو کف آهنگات بودن.
منتظر آلبومت هستیم ایشالله همیشه باشی و بخونی مث سابق.
اگه حسودا بذارن....

شنبه 14 تیر 1393 - 03:28
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

هر جا که دیدی دلت شکست اه منه . اه علی اخرش میگیرتشون . چوب خدا صدا نداره..................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.........................

37.63.229.175
شنبه 14 تیر 1393 - 00:19

چقدر راحت با کارو احساس یه هنرمند بازی میکنند واقعا که.

شنبه 14 تیر 1393 - 02:18

دوستان و دشمنان عزیز از اونجایی که این روزها این یارو تقلبیه میاد و به جای من نظر میده با اینکه اهمیتی هم نداره ولی خواستم گفته باشم نوید واقعی یعنی من ای دیم 2.146.76.196 هستش و هرکسی با اسم من نظر داد و ای دیش 2.146.76.196 نبود بدونید تقلبیه و من نیستم!!! البته میدونم واستون اهمیتی نداره ولی گفتم تا مشکلی پیش نیاد!!

شنبه 14 تیر 1393 - 04:24
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

نويد هيشكي واسش مهم نيست... چون نسخه ي بدل تو هم مثه خودت نظر ميذاره... داره بهت كمك ميكنه... تازه ميتونين از هم ايده برداري كنيد... ميتونيد يه قرار داد ببنديد و مواقعي كه تو اينجا نيستي اون به جاي تو شيفت بده... نگفتي تو كي خدافظي ميكني؟!! مهديان كبير چطوره؟! :)))

2.187.85.103
شنبه 14 تیر 1393 - 13:49
mahyar.jafari93

اونی تقلبیه که ای دی الکیشو توی همه پستا مینویسه تا بقیه به تقلبی بودنش پی نبرن... اصلا چرا باید کسی بیاد ای دی تورو حفظ کنه؟! درضمن چرا میخوای منو تنها و گوشه گیر نشون بدی اتفاقا من دوستای خوبی برای خودم دارم کسانی که اونام بیشترشون عاشق استاد چاوشی هستن... امیدوارم کاربرای سایت نظرای نوید جعلیرو دیگه دنبال نکنن و اگه بحثی دارن با خودم درمیون بذارن. اصلا کمی به ادبیات این اقا یا حتی شاید خانم توجه کنید میفهمید این من نیستم همین و تمام.

77.237.184.56
شنبه 14 تیر 1393 - 16:18
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

ببین یارو تقلبی نوید چینی سایت موسیقی ما نخواد تایید کنه نظراتت رو واسش 3 سوته!!! به زودی هم این اتفاق میفته و دیگه نظرات توی قلابی تایید نخواهد شد!!!اینو واسه این میگم چون مسئولین سایت موسیقی ما دوست ندارن سایتشون با مسخره بازی های تو خراب بشه !!

2.146.239.172
شنبه 14 تیر 1393 - 19:22
امید

هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه

5.22.77.59
شنبه 14 تیر 1393 - 20:19
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

من که تا به حال هرچی خربزه خوردم خداییش لرزی احساس نکردم!!! در این مورد هم من فقط خواستم اطلاع رسانی کنم وگرنه اصلا برام مهم نیست این یارو بیاد جای من نظر بده یا همه ی سایت بیان جای من نظر بدن و مسخره بازی درارن!!دیگه هم در این مورد چیزی نمیگم و فقط نظراتم رو مثل سابق میدم و هرکسی هم اومد به جام نظر داد دمش گرم!!!

2.146.239.172
شنبه 14 تیر 1393 - 10:43

من خودم طرفدار فرزین عزیز هستم اما همیشه پیگیر کارای اقای عبدالمالکی بودم...ایشون واقعا بعضی کاراشون به دل می شینه....وقتی هم خبر خداحافظی شونو شنیدم خیلی تعجب کردم چون میدونم خیلی صداشون طرفدار داره...بهرحال هرهنرمندی یا هرکسی که سرشناس بشه حالا توی هر زمینه ای مشکلاتی واسش پیش میاد که باید تصمیم بگیره
تصمیم اقای عبدالمالکی در اون زمان خداحافظی بوده...ایشون واقعا ریسک بزرگی کردند...
اما در هر صورت ایشون یکی از خواص صدای پاپ هستند وصداشون واقعا منحصر به فرده و واقعا هم تو این چند سال با وجود مجوز نگرفتن و شاید سخت گرفتن همیشه کاراشون شنیده میشده و صاحب سبک شدن
پیروز باشیدوهمیشه موندنی

نبودشون در موسیقی

شنبه 14 تیر 1393 - 12:43
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون شیوا خانوم . واقعا از هوادارای فرزاد عزیز ممنونم که همه جوره حمایت میکنن از وسعت صدای ایران امیدوارم بعضی ها یکم یاد بگیرن...............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی....................

37.63.239.249
شنبه 14 تیر 1393 - 15:55
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

آدم وقتي هواداراي فرزاد فرزين رو ميبينه روحيه ميگيره... به اميد موفقيت هر دوشون...

5.234.220.189
شنبه 14 تیر 1393 - 15:57
محمد

شیوا چی میگی؟؟؟کجا موفق بوده این بشر...؟؟؟همیشه به خاطر حاشیه هاش اهنگاش که شما میگی شنیده شده و به نظرم اصلا این طور نیست معروف شده....تازه معروفیت فقط به خاطر اه و ناله هایی که همش میکنه....به نظرم بی خیا لموسیقی شو بچسب به کارای دیگه....مثلا تنظیم....
خانم شیوا خیلی مودبی
یجوری شدم کامنتتو خوندم
بقیه پیج ها هم از این نظرهای اذبی دادی
باشه همه فهمیدن فرزاد و فرزادیا خوبن
همینون میخاستی به همه بگی دیگه؟؟؟گفتی..حالا برو تو اشپزخونه

151.244.161.37
یکشنبه 15 تیر 1393 - 04:33
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

داداش من يه حاشيه غير اين برام مثال بزن بدونم ديگه؟!!!
من كه 6 ساله طرفدارشم نميدونم گفتم نكنه احيانا شما از بچه هاي بالا باشي... :)
داداش من واقعا شرمندم... چرا اين علي عبدالمالكي نمياد از شما اجازه بگيره؟!!!
من سفارش ميكنم حتما به درخواست شما رسيدگي بشه :)))

2.187.92.94
شنبه 14 تیر 1393 - 11:14

با عرض سلام من به عنوان طرفدار مرتضی پاشایی ویکی از دوستاران علی عبدالمالکی می خوام بگم که صدای علی عبدالمالکی از گنجینه های موسیقی ماست به خدا قسم این صدا پتانسیل جهانی شدن رو داره.
دورود بر تمام وسعتیها..............

شنبه 14 تیر 1393 - 12:46
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

علی و مرتضی دو دوست بسیار صمیمی هستن و تمام هوادارای علی عاشق مرتضی هستن قطعا مرتضی هم بهترینه شکی در این نیست...................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی......................

37.63.239.249
شنبه 14 تیر 1393 - 12:47
سعید(وسعتیها)

با تشکر از شما.....
به جرات میتونم بگم که یکی از بهترین کارهای علی عبدالمالکی قطعه "چند روز" با آهنگ و تنظیم مرتضی پاشایی هست.
ماه عزیز برای مرتضی پاشایی عزیز آرزوی سلامتی کامل رو داریم.
موفق باشید.

46.143.221.41
شنبه 14 تیر 1393 - 15:56
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

ممنون دوست عزيز... ايشالا مرتضي هم سلامتيشو به دست بياره و با علي يه فيت بدن تا جيگر ما حال بياد... :)

5.234.220.189
شنبه 14 تیر 1393 - 13:16

تنها خواننده ای تو ایران دیدم که کاراش فوق العاده قوی بوده همین علی عبدالمالکی هستش.
فقط وسعت صدای ایران

شنبه 14 تیر 1393 - 16:08
شیوا

تنها خواننده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
چقدر جسورانه........................................................
یکی از بهترین ها تعبیر بهتریه حامد جان

151.244.161.37
شنبه 14 تیر 1393 - 23:29
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

شیوا خانوم هرکسی یه نظری داره از نظر حامد جان تنها خوانندست خوب نظرش اینه..............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی......................

37.63.229.177
یکشنبه 15 تیر 1393 - 04:29
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

شيوا خانوم اگه اين حرفو به خواننده ي مورد علاقت هم ميزدن بازم اينجوري جبهه ميگرفتي يا ... ؟!
ايشون يه حرفي از اعماق وجودشون به خواننده ي محبوب و مورد علاقه اش زده... شما چرا خودتو ميكشي؟!
عشق است وسعت صداي ايران علي عبدالمالكي...

2.187.92.94
یکشنبه 15 تیر 1393 - 15:04
شیوا

محمد جان من هم خواننده محبوبمو تنها خواننده خوب نمیدونم....تو همه ی پیجا چه باربط به فرزاد عزیز و چه بی ربط به ایشون گفتم که فرزاد یکی از بهترین هاست....حالا یه خصوصیات متمایز از بقیه دارن که من هوادارش شدم..خودکشی هم نکردم...فقط براین عقیدم که به همه هنرمندا باید احترام گذاشت..حامدعزیز خیلی جسورانه گفتند تنها خواننده ومن اصلا قصد توهین به نظرشونو نداشتم..اینکه ادم بیاد خواننده محبوب خودشو تنها خواننده خوب بدونه یکم بی انصافیه و واسه منی که فرزادیمو رور به روز فرزاد و موفق تر از دیروز میبینم و افتخارافرینی هاش حتی برون مرزی شده یکم بهم برمیخوره یکی قطعا بگه فقط این خوبه...کمااینکه فرزاد عزیز هم جای تلاش و کار داره هنوز

151.244.161.37
دوشنبه 16 تیر 1393 - 11:47
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

شيوا خانوم بيخيال... ايشون يه حرفي از روي شدت علاقه و احساسات زياد زدن... علي عبدالمالكي هم يكي از افتخاراتش اينه جز معدود خواننده هايي كه كاراش رو تو خارج از كشور كاور ميكنن... يعني شما حساب كن خواننده هاي كه خودش يه روز از كاور شروع كرد الان به جايي رسيده كه كاراشو كاور ميكنن... به هر حال... به اميد موفقيت فرزاد و علي...

2.187.73.143
شنبه 14 تیر 1393 - 16:40

اینکه من گفتم تنها م و دوستی ندارم و دلم هم نمیخواد دوستی داشته باشم فقط در مورد پسرا صدق میکنه چون نه تنها از رفیقای پسری که داشتم خیری ندیدم بلکه همش ازشون شر و نامردی و بدی دیدم!!! البته برخی هاشون هم خوب بودن ولی تعداد دوستان پسری که داشتم و نامرد بودن بیشتر از کسانی بود که خوب بودن و به درد بخور بودن و واسه همین بهتر دیدم دیگه با پسرها رفاقت نکنم!!!! تنها رفیق من در پسرها و مردها استاد محسن چاوشی کبیره که با اهنگاش زندگی کردم و نه تنها ازش بدی ندیدم بلکه همیشه به من کمک کرده و با عث ارامشم شده!!! دوست دارم استاد محسن چاوشی کبیر!!!همچنین بازم میگم از اونجایی که این روزها این یارو تقلبیه میاد و به جای من نظر میده با اینکه اهمیتی هم نداره ولی خواستم گفته باشم نوید واقعی یعنی من ای دیم 2.146.76.196 هستش و هرکسی با اسم من نظر داد و ای دیش 2.146.76.196 نبود بدونید تقلبیه و من نیستم!!! البته میدونم واستون اهمیتی نداره ولی گفتم تا مشکلی پیش نیاد!!

شنبه 14 تیر 1393 - 20:27
mahyar.jafari93

همین حرفای تو نشون میده کی اصلیه و کی تقلبی! دوستان شما تاحالا دیدید من بیایم و از تعداد دوستان پسر و دختری که دارم حرف بزنم؟!!! این فقط دنبال خراب کردن وجهه من هستش. این یک شخصی هست که کمبود داره نمام شد و رفت اصلا انقد نظر بذار تا دکمه های کیبوردت خورد بشه.

78.39.225.234
شنبه 14 تیر 1393 - 17:14

خــــــــدایا شکــــــــرت ...

شنبه 14 تیر 1393 - 17:27

ایشالله با دادن یه تک آهنگ جدید به کله این ماجراها خاتمه بده
واقعا صدای معرکه ای داره ایشالله که هیچوقت ازخوانندگی خدافظی نکنه

شنبه 14 تیر 1393 - 23:26
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون از شما دوست عزیز............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..................

37.63.229.177
شنبه 14 تیر 1393 - 20:21

برای نوید قلابی متاسفم که باعث شده همه فکر کنن من در جواب نظرای خودم نظر میذارم و کمبود دارم و دنبال توجه هستم. دوستان بدونید که من هیچ کمبودی ندارم.بقیه کمبود دارن که دارن از اینکه من اسمی برای خودم توی این سایت در کردم و تاحدودی مشهور شدم سوع استفاده میکنن.
درود بر چاوشی کبیر و طرفدارانش که با همه فرق دارن و بقیه ازشون تقلید میکنن.

شنبه 14 تیر 1393 - 21:41

قطعا هدفش فقط بازارگرمی بود....یه مدتی بود که به دلیل کم کاری و پخش کارای ضعیف دیگه محبوبیت قبلی رو نداشت.

یکشنبه 15 تیر 1393 - 04:24
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

دوست عزيز يه سوال دارم... احيانا تنهايي فكر كردي يا گروهي؟!!

2.187.92.94
یکشنبه 15 تیر 1393 - 12:10
سعید(وسعتیها)

لطفا یه کمی بیشتر فکر کنید.آخه اینم شد دلیل؟؟. شاید قطعا شما اشتباه می کنید.

46.143.221.20
یکشنبه 15 تیر 1393 - 12:44
شیوا

قطعا؟؟؟؟؟؟
ایشون هوادارای خودشونو دارن....کسی که به جایگاهی درموسیقی میرسه که باچندتا تک اهنگ صاحب نظر میشه و هیچ گونه حمایت از هیچ ارگانی نمیشه وباوحود مشکلات زیاد این همه طرفدار داره و باز هم کاراشون مورد اسقبال قرار میگیره دلیلی وجود نداره بازار گرمی کنه
بازار علی اقا گرمه گرمه و هنوز هم بین طرفداراشون و بقیه محبوبن....
کم کاریشون بخاطر همین مشکلات و موانعی که تو این چند سال حتی بیشترشده
اما کار ضعیف که گفتید....کدوم کار؟؟؟ایشون ثابت کردن که اگر بخوان و شرایط جورباشه میتونن بترکونن
کمااینکه کارضعیفی اگر بوده این اواخربخاطر تنظیمش بوده که من هم قبول دارم و امیدوارم زودتر درست شه

151.244.161.37
یکشنبه 15 تیر 1393 - 02:45

دوست عزیزم احسان جان ببین وقتی از یه نفر تنفر داری یا به هر دلیلی از ایشون بدت میاد من تا فردا صبحم بشینم باهات صحبت بکنم جوابی نمیگیرم.شما طرفدار یه خواننده هستی منم هوادار عبدلمالکی که هر جا جایه انتقاد داشته باشه به شدت میکوبم ولی هر حرف بی جهت و بیخودی رو هم دربارش نمیپذرم!!

یکشنبه 15 تیر 1393 - 11:09

برو بابا حالت خوشه عبدالمالکی هم مگه خوانندس؟ شما به این میگید خواننده ؟ واقعا مسخرست که 6ساله که داره یه آلبوم میسازه ؟
اگه آقای چاوشی کبیر بود تا الان حداقل 6تا بهترین آلبوم داده بود!!!!!!!!!!
واقعا همین ها هستند که موسیقی کشور رو ،روبه فساد میبرند و اسم موسیقی ایرانی رو لکه دار می کنند.
به قول آقا نوید اگه آقای چاوشی کبیر به خودش فشار بیاره میتونه در ماه یا هفته بهترین آلبوم چند دهه رو بده بیرون!!!!!!!!!!!!

یکشنبه 15 تیر 1393 - 12:57
شیوا

من خواهش میکنم اقای چاووشی به خودش فشار نیاره.....مگه مهم تعداد البومه...؟؟؟ایشون باوجود کم کاری اما همیشه کاراشون موندنی بوده و تازه بوده....
منظورتون از فساد چیه؟؟؟چه ربطی داره؟؟؟همین ها ینی کیا؟؟؟اقای عبدالمالکی هم دوست دارن هفته ای یبار البوم بدن بیرون اما ایشون مثل بفیه مجوز قبل از اقدام به تهیه البوم رو میزشون نیست
باید بدون....دویدن هم واسه کسی که پشتیبانی نداره جز هنرش و طرفداراش شاید بیشتر از شیش سال طول بکشه
من خودم فرزادیم...ولی خبر دارم از موقعیت ایشون و خیلی ناراحتم

151.244.161.37
یکشنبه 15 تیر 1393 - 14:09
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

خدايي حال ميكنم نظراي طرفداراي چاوشي رو ميخونم... خيلي با حالين... :)))
اگه اين دو سه تا طرفدار نبودن ما اينجا دلمونو به كي خوش ميكرديم...
ايول به كارتون ادامه بدين... تا الان سه تا نويد پيدا شده... جالبه همه شونم مثه هم هم حرف ميزنن...

2.187.75.21
یکشنبه 15 تیر 1393 - 18:46
مجتبی (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)رستمی(طرفدار استاد محسن

سلام شیوا خانوم اولا به شما چه ،شما برو طرفداری فرزین رو بکن ثانیا منظور من از اینه که استاد چاوشی به خودش فشار بیاره سوتفاهم نشه منظور من اینه که به خودش زحمتی نمیده چون بالاخره هرکسی نمیشه که فقط به شغلش فکر کنه در زندگی مشکلات زیادی هست بعدشم مگه شما چند بار میتونی به یک آلبوم گوش بدی؟؟؟؟!!!!!!
منظور من از فساد اینه که با این کارای بدی که بیرون میدن باعث میشن آبروی موسیقی ایرانی رو که در جهان لنگه نداره ببرند.

5.117.202.193
یکشنبه 15 تیر 1393 - 20:36
مجتبی (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)رستمی(فقط❤محسن چاوشی❤)

راستی شیوا خانم شما که میگید آقای عبدالمالکی پشتیبانی جز هنر و طرفداراش نداره ، مطمئن هستید که این ها رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
راستی آقا محمد لازم به گفتن شما نیست اگه لازم بدونیم ادامه میدیم.

5.117.138.204
یکشنبه 15 تیر 1393 - 22:20
شیوا

مجتبی جان اگر قرار بود به من ربطی نداشته باشه پس به شما هم ربطی نداره....اصلا چرا اومدی تو این پیج نظر گذاشتی؟؟؟به شما چه ربطی داره عبدالمالکی چیکار کرده؟؟؟پس ربط داره که اومدی
متاسفانه من مثل شما متعصب نیستم
کلا فرزادیا این جورین
بااین اینکه فرزادیم ولی نمیتونم حقایقی که هست مخصوصا واسه خواننده های مثل علی اقا رو نادیده بگیرم
بعدشم من از موسیقی دور نیستم و اندک سوادی از موسیقی دارم و با ادماش در ارتباطم شما شک نکن که هم هنرشو داره هم طرفداراشواونم به شددددددت
مطمئنم حقشو میگیره با همینا که اره
بازم نفهمیدم فسادی که گفتی ینی چی...؟؟راستی من به موقش از فرزاد حمایت میکنم اما مثل شما تک بعدی نیستم هوادار فرزادم ولی بقیه هنرمندا واسم اهمیت دارن
یه البومه خوبو میشه هزاران بار گوش دادو خسته نشد...البته شاید شما از اهنگای محسن عزیز زود خسته میشی و نمیتونی چند بار گوش کنی...یادمه نفس بریده که دراومد همه میگفتن فرزاد که مجاز بود اون موقع با محسن شما که غیر مجاز بود هم صدا شده...من هنوز وقتی نفس بریده رو گوش میدم انگار اولین باره که شنیدم
من هنوزم که هنوزه البومای فرزاد واسم تازگی داره...حتی اولیش...
تک اهنگای اقای عبدامالکی هم دقیقا همین طورین...هنوز شادابی اولیشو داره...
مجتبی عزیز خواهش میکنم رویه هم عقیده تونو که همون اقا نوید باشن ادامه ندید...به نفع شماست
اقای عبدالمالکی هیچ گونه حامی ندارن...وحقشون اینی نیست که الان دارن...وتا همراهی نشه از طرف بقیه که میتونن کاری واسش بکنن شاید شیش سال بشه 12 سال...هواداراشون که با تک اهنگا سر میکنن و صبوری

151.244.136.203
یکشنبه 15 تیر 1393 - 23:40
سعید ابراهیمی

بلند پروازیه زیاد از حد هم خیلی خوب نیست.بذار یه چیزی رو بگم: فقط نگران روزی باشید که همین علی عبدالمالکی چنان طوفانی به پا کنه که بعضیا که خاصن اونطوری که باید، دیده نشن. شما آهنگ "زمستون" رو نگاه کنید. یه کمی قوی کار شد، چه سرو صدایی به پا کرد.حالا شما فرض کن : صدای علی عبدالمالکی، ترانه زهرا عاملی و تنظیم کوشان حداد باشه.چه شود. اگه میتونی تصور کن، اگر میتونی.....

37.255.15.186
دوشنبه 16 تیر 1393 - 02:05
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب مجتبی طرفدار چاوشی کبیر شما بهتره بری البوم خدانشناس و نامسلمون علی رو گوش کنی بعد میفهمی موسیقی و صدا یعنی چی بعد گذشت 7 الی 8 شال هنوزم که هنوزه احساس میکنی البوم مال امساله...................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...................

37.63.248.168
دوشنبه 16 تیر 1393 - 11:51
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

دوستان با اين گونه افراد اصلا بحث نكنيد... چون يه حرفي همونجوري ميندازن وسط تا يه جنجالي بشه و مثلا معروف بشن مثله بعضيا كه نسخه ي بدلشون هم پيدا شده... پس باهاشون بگيد و بخنديد... تنها چيزي كه ايشون ندارن منطقه... خوش باشيد... اصلا علي عبدالمالكي بد ترين خواننده ي ايران و گوش خراش ترين صدا رو داره... چرا گوش ميكني به آهنگاش كه اذيت بشي؟!!!! چرا مياي به تاپيكش كه اصلا اسمشو و عكسشو ببيني؟؟؟؟ بعضيا واقعا بيكارن...

2.187.73.143
دوشنبه 16 تیر 1393 - 18:20
مجتبی (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)رستمی(فقط❤محسن چاوشی❤)

شیوا خانم درسته که به من ربطی نداره اما بالاخره ما هم تو این کشور هستیم و به ما ربط پیدا میکنه!!!!!!!! بعدشم شاید عبدالمالکی چند سال قبل اون هنر و طرفداراشو داشت بخاطر صدای سوزناکی که در آلبوم هاش داشت ولی الان که صداش تغییر کرده چی میگی؟؟؟؟؟؟
بعدشم من هیچوقت تأکید میکنم هیچوقت آهنگ های استاد برام تکراری نیست و نخواهد بود. در مورد عبدالمالکی هم شاید کارهای دو سه سال اولشون بد نبود ولی بقیه کاراشون...........
من هدفم از اومدن به اینجا اصلا تخریب نیست من فقط نقد میکنم.
آقای سحابی منظور شما از کلمه "شال" در سطر سوم همون سال است نه؟؟؟؟
محمد91 آره من بیکارم به تو چه اصلا .من اصلا واسه طفریح میام اینجا مشکلیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5.118.11.1
سه شنبه 17 تیر 1393 - 00:04
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

مجتبي معلومه كه واسه طفريح مياي... اينجا شهربازي نيست كه... كاملا به من ربط داره چون خواننده ي محبوبمه... تويي كه اون بالا حرف از فساد و اختلاس و پول شويي زدي!!! عزيز من بعضي حرفا هست اگه بزني جوابشو ميگيري كه قصه اش سر دراز داره...

65.49.68.158
سه شنبه 17 تیر 1393 - 12:35
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

مجتبی خان معلومه چی داری میگی شما؟؟؟؟؟صداش تغییر کرده؟؟؟؟؟؟؟واقعا حرفات خنده داره . علی صداش پخته تر و کامل تر شده میتونی بری کلیپ یاد تو می افتم تو کنسرت اجرای زنده شو ببینی بعد نظر بدی . بالا تو نظر اولم لینکشو گذاشتم حتما ببینیا..............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.................

37.63.250.46
شنبه 21 تیر 1393 - 16:32
چاوشي پرست

من به عنوان طرفدار چاوشي از هواداران عبدالمالكي به خاطر تندروي هاي آقاي مجتبي عذر خواهي ميكنم.به اميد حضور پررنگ آقاي عبدالمالكي در موسيقي ايران........................ديوونه ي ابدي آقاي خاص ايران

188.158.33.165
یکشنبه 15 تیر 1393 - 18:43

سلام شیوا خانوم اولا به شما چه ،شما برو طرفداری فرزین رو بکن ثانیا منظور من از اینه که استاد چاوشی به خودش فشار بیاره سوتفاهم نشه منظور من اینه که به خودش زحمتی نمیده چون بالاخره هرکسی نمیشه که فقط به شغلش فکر کنه در زندگی مشکلات زیادی هست بعدشم مگه شما چند بار میتونی به یک آلبوم گوش بدی؟؟؟؟!!!!!!
منظور من از فساد اینه که با این کارای بدی که بیرون میدن باعث میشن آبروی موسیقی ایرانی رو که در جهان لنگه نداره ببرند.

یکشنبه 15 تیر 1393 - 22:09
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

شما جدیدی؟؟؟؟ماشالله ادامه بده در اینده ی بسیار نزدیک از نوید جان ترابی پیشی میگیری

37.63.226.183
یکشنبه 15 تیر 1393 - 19:15

چاوشی کیه بابا با اون صداش.اصلا تا بحال کنسرت نگذاشته چون نمیتونه صداش طبیعی باشه
قربون علی عبدالمالکی که صداش از خودشه بدون تعییر

یکشنبه 15 تیر 1393 - 22:22
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

بهنام جان ازت خواهش میکنم به اقای چاوشی توهین نکن ایشون از خوب های موسیقی کشور هستن ولی بعضی هواداراش با ابروی ایشون بازی میکنن...............وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی..............

37.63.226.183
دوشنبه 16 تیر 1393 - 01:30
شیوا

محمد جان نمیشه...منم خیلی جلوی خودمو میگیرم که چیزی نمیگم....ملت که با خواننده ها هرشب تماس تلفنی ندارن یا اینکه هرجمعه دور همی ندارن با خواننده ها این طرفدارا هستن که شخصیت یه هنرمندو توجامعه نشون میدون
میگن لابد خود طرف این مدلی هست که همچین ادمایی طرفداراشن...
من خودم مخالف شدید توهینم..ولی بعضیا از حد گذروندن و دلم واسه هنرمندشون میسوزه
و قصد من بی اعتنایی به طرفدارنماهاست
شما هم همین کارو بکن بهنام عزیز

151.244.136.203
دوشنبه 16 تیر 1393 - 09:19
مجتبی (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)رستمی(فقط❤محسن چاوشی❤)

تو چى میگی بابا ما طرفدارای چاوشی کبیر اصلا با ایشون کاری نداریم ما کارای خودمونو در حمایت از ایشون انجام میدیم.
بعدشم بهنام جان کنسرت رو کسی میزاره که بخواد مشهور بشه مثل عبدالمالکی یا بخواد طرفدار جمع کنه!!!!!!!!!!!!!

5.117.9.143
دوشنبه 16 تیر 1393 - 11:58
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

جناب طرفدار كبير.... من يه مثال نقض پيدا كردم... ميخوام بپرسم از همه و مخصوصا شما... از شادمهر عقيلي معروفتر و مشهورتر تو تاريخ موسيقي ايران داريم؟!!! ( منظورم محبوب نبودا كه هر كي بگه خواننده ي من محبوب تره) پس چرا هر سال چند دفعه كنسرت ميذاره؟!! شما دليل كنسرت گذاشتن رو فقط به دو گزينه محدود كردي!!! حالا من ميخوام بدونم شادمهر ميخواد معروف بشه يا طرفدار جمع كنه ؟!!!
موسيقي ما خواهشا تاييد كن...

2.187.71.142
دوشنبه 16 تیر 1393 - 12:49
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

جناب مجتبی کسی که هنوز البوم رسمی نداده تو بزرگترین سالن یعنی نمایشگاه بین المللی میلاد پی در پی کنسرت میزاره و تو هر کنسرتش جای سوزن انداختن نیست این چی رو نشون میده از نظر شما؟؟؟؟!!!!!!

37.63.239.236
دوشنبه 16 تیر 1393 - 12:53
شیوا

اتفاقا کنسرت و واسه این میزارن که به هوادارا بگن اون صدایی که از هندرفری تون میاد بیرون صدای خوده خوده ماست نه دستکاری شده ی دستگاه.....,

151.244.136.203
سه شنبه 17 تیر 1393 - 09:44
مجتبی (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)رستمی(فقط❤محسن چاوشی❤)

محمد91 درسته که مثل شادمهر مشهور و معروف تر نیست اما شاید ایشون برای پول کنسرت میذارن یا برای تفریح بعدشم شما چرا بحثو به خارج از کشور میکشی !!!!!! بعد از اون استاد چاوشی کبیر رو ما همه جوره قبول داریم که ایشون نه به پول اون نه به خودنمایی نه به نشون دادن صدا نه جمع کردن طرفدار احتیاجی ندارن چون استاد با آلبوم ها و تک تراک هایی فوق العاده ای استعداد بی کرانشونو نشون میدن.
درسته آقای سحابی ایشون وقتی با صدای سوزناکشون میخونن عالیه اما الان..........
در ضمن شیوا خانم شما اگر مدرکی بر دستکاری شدن صدای استاد داری روکن مگرنه چرا بیخود تهمت میزنی ؟خوبه بگم فرزین هم صدای کلفتشو دستکاری میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!

5.117.74.122
سه شنبه 17 تیر 1393 - 12:38
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

مجتبی الان چی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟حتما شما باید بری کنسرتش تا بفهمی صدا یعنی چی . این بشر صداش خارق العادست.................................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی.....................

37.63.250.46
سه شنبه 17 تیر 1393 - 13:19
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

عزيز من چه ربطي به خارج و داخل داره؟! اونم يه خواننده ي فارسي زبانه و ايرانيه ... يعني ميخواي بگي اگه محسن چاوشي بره خارج كنسرت ميذاره؟؟؟ چون تو ايرانه كنسرت نميذاره؟!!! محسن نه پول دوست داره و نه تفريح ؟؟!!! داريم اصلا رو كره ي زمين همچين آدمي؟؟؟ داري يواش يواش به گزينه ها اضافه ميكني... اولش گفتي كسي كه كنسرت ميذاره فقط به خاطر جذب طرفدار و معروفيت هستش... من كه شادمهرو مثال زدم دو تا تبصره ي ديگه اضافه كردي... الان طبق اعلام سايت هاي موسيقي ( سرچ تو گوگل ) ثروتمند ترين خواننده ي ايران مازيار فلاحي هستش... نكنه اونم به خاطر پول كنسرت ميذاره؟؟؟ ببين دوست عزيز خواستي يه حرفي بزني كه علي عبدالمالكي رو تخريب كني ولي از يه دليل بي پايه و اساس استفاده كردي... هر وقت دليلات محكم بود بيا صحبت كنيم...

65.49.68.186
دوشنبه 16 تیر 1393 - 10:04

با سلام بنده یکی از هوادار دو اتیشه علی عبدالمالکی هستم و خواهم بود مورد اینکه میخواهد خداحافظی کند خیلی ناراحت شدم خداییش علی خیلی ادم متواضع هست و خیلی هم هواداراشو دوست داره نمیدونم چی شده که اینجور میخواد از عرصه موسیقی خداحافظی کنه در هر صورت ادم که مشهور هست دشمن داره نه علی همه ی خواننده ها بعضی ها چشم دیدنشو ندارن که امیدوارم خدا جوابشونو بده و خواهد داد به امید موفقیت هر چه تمام تر علی عبدالمالکی و میخواهم از طرف هوادارای ایشون بگم که ما همیشه در کنارتیم و برای موفقیتت دعا میکنیم

دوشنبه 16 تیر 1393 - 12:51
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ممنون دوست عزیز علی با داشتن هوادارایی چون شما به خودش میباله................وسعت صدای ایران علی عبدالمالکی...................

37.63.239.236
دوشنبه 16 تیر 1393 - 17:03

سلام به همه مخصوصامحمدسحابی که بدجوری گردوخاک کرده.من خیلی کم به آهنگای آقای عبدالمالکی گوش میدم وازمنتقدین ایشون هستم.ولی یه آهنگ ازایشون رودوست دارم چون بدون نقص کارشده.درموردخداحافظیشون بایدبگم که اصلاکارقشنگی درقبال هواداراشون نبود به هرحال قصدم از کامنت گذاشتن این بودکه یکی اینجا به عشقم توهین کرده بودوخواستم جوابشو بدم.وقتی داری درموردسامان جلیلی حرف میزنی دهنتو آب بکش.

سه شنبه 17 تیر 1393 - 12:41
محمد سحابی(طرفدار وسعت صدای ایران)

ببخشید بجا نمیارم؟؟؟؟؟؟این پست مربوط به شما بود که نظر گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون وقت میشه بگی کی به کی توهین کرده؟؟؟؟؟؟؟ اینجا نه بحث از مرتضی پاشایی عزیز هست نه فرزاد فرزین عزیز نه سامان جلیلی . خواب دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

37.63.250.46
سه شنبه 17 تیر 1393 - 16:00
آرش. مثلث عشق سامان.مرتضی.فرزاد

مگه گفتم شما توهین کردی؟؟؟؟؟؟؟انگارشماخواب دیدی.مگه قراره بجا بیاری؟؟؟؟؟ کلابانظراتت حال میکنم گفتم ی سلام مخصوص بهت کرده باشم.دقت کن پسرخوب

5.117.11.18
چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 22:59
غریبه

ببین این موسیقی به کجا رفته که طرفدارای سامان جلیلی هم شاخ شدن
گل بگیرین در این موسیقی پاپا ایران رو...

2.180.118.190
شنبه 6 شهریور 1395 - 10:26
سایه(عشق سامان جلیلی)

بابا آرش جون اونی که به سامان توهین کرد محمد بیچاره نبود امیر بود محمد کلا توهین نمیکنه بنده خدا...
غریبه جان شمام دهنتو آب بکش وقتی داری درمورد سامان جلیلی حرف میزنی...

37.27.88.24
سه شنبه 17 تیر 1393 - 20:41

هنرمندی که زود جا خالی کنه هنرمند نیست...

سه شنبه 17 تیر 1393 - 21:55
mohamma91 ( ALI ABDOLMALEKI ) vosate 3da

دوست عزيز تنهايي فكر كردي يا گروهي؟؟؟

2.187.82.59
شنبه 21 تیر 1393 - 09:24
سعید(وسعتیها)

نه تو خوبی هنرمند.
احتمالا کار گروهی بوده :)

46.143.221.56
سه شنبه 24 تیر 1393 - 01:51

به نظرم علی عبدالمالکی صداش خعلی قشنگه...
دوسش دارم.چون آهنگاش،حتی آهنگای قدیمیش...حال و هوای آدمو خوب میکنه!!!
میخان ازش بد بگن یا خوب.
برا هواداراش همه جوره عزیزه.
علی آقای عبدالمالکی........دمت گرممممممم.برو جلو ماهمه پشتتیم.

شنبه 6 شهریور 1395 - 09:34

من خودم به شدددددددددددددت طرفدار سامان جلیلی هستم ولی علی عبدالمالکی رو هم واقعا دوست دارم چون عالیه...
شما هم حد خودتونو بدونید توهین به هیچ قشری نکنید...
با محمد سحابی موافقم...
واقا چرا باید خواننده هایی مثل سامان و علی اینقدر اذیت شن اونوقت خواننده هایی که هیچ لیاقتی ندارن.............پوووووووووووووووووووووووف...
سامان بیچاره اون از پرتگاهش اینم سقوط...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برخی اتفاقات باعث واکنش احساسی «علی عبدالمالکی» شد | موسیقی ما