برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «احساس عاشقی» با صدای «فریدون»
موسیقی ما - خواننده آلبوم «خاطرات گمشده» تک آهنگ جدیدی منتشر کرد. این اثر که «احساس عاشقی» نام دارد، با آهنگ و تنظیم «کارن زیاری»، از اعضای ارکستر فریدون، تولید شده است. ترانه این قطعه را «مهدی حبیبی» سروده و «اشکان موسوی» در آن ویولن نواخته است. میکس و مسترینگ این قطعه توسط «بهزاد عبدالهی» در استودیو فرزین صورت گرفته است.

«احساس عاشقی» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
احساس عاشقی
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 - 22:55

دیدگاه‌ها

شنبه 4 مرداد 1393 - 08:48

مثل همیشه خیلی خوب و جذاب .

شنبه 4 مرداد 1393 - 09:30

سلام : ممنون از سایت خوب موسیقی ما بابت توجه به حال و احوال موسیقی کشور ، در متن خبر اسم بنده به اشتباه رهبر ارکستر فریدون برده شده است ، رهبر ارکستر فریدون عزیز ایمن خراسانی راد هست و بنده افتخار دارم در محضر این اساتید سهم کوچکی در ارکستر ایشان داشته باشم .
ممنون از حسن توجه شما .

شنبه 4 مرداد 1393 - 17:38

سلام خیلی خوب بود؛دست همگی درد نکنه که حالمون رو خوب کردید...
عمو فریدون پس چی شد آلبوم؟؟

شنبه 4 مرداد 1393 - 17:40

اصلا آهنگ خوب نداره واقعا

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 01:11
اشکان عباسی

آقای ابوالفصل خان شما کلا تو پستای خواننده ها میگردید یه تخریبی انجام بدید! با این وضع طرفداری فقط هوادارای احسان عزیز رو بدنام می کنید. بعدشم فریدون اهنگ خوب نداره؟!! گل هیاهو چیه پس؟! من خودم عاشق احسانم ولی اون موقع که احسان تازه داشت معروف میشد فریدون با آلبوم غریبه ترکوند!!

2.191.97.82
چهارشنبه 15 مرداد 1393 - 13:13

سلام.خسته نباشید.
یه گله از شما دارم! چرا اون طور که باید از آقای آسرایی حمایت نمیشه؟!چرا هیچ خبری از روند انتشار آلبوم ایشون که الان به مرحله نهایی رسیده نمیزارید؟! آقای آسرایی حقشون خیلی بیشتر از این هاست! باید از ایشون در راه رسیدن به موفقیت حمایت شه نه وقتی که موفق شدن همه بیان دور و ورشون رو بگیرند! هرچند ایشون همیشه با کارهای خوبشون جواب خیلی چیزا رو میدن ولی اگه کمی حمایت هم باشه بد نیست شاید باعث دلگرمیشون باشه.
ایشون بیشتر از هرکس دیگه ای به فکر موسیقی ایران هستن.در مصاحبه هاشون هیچ ترسی از بیان واقعیت ها ندارند و برای دفاع از موسیقی پاپ هر آنچه که واقعیت هست رو بیان میکنن نمونه ش همین مصاحبه با یمی از خبر گزاری ها در باره ی تفکیک جنسیتی در کنسرت ها!شما شک نکنید هیچ خواننده ی دیگری جرأت بیان این حرفا که واقعیت موسیقی هست رو نداره.یا یه نمونه ی دیگه ش برنامه ی ساعت بیست و پنج که ایشون واقعیت رو گفتن و به صراحت و چندبارهم تأکید کردن که لقب استاد تنها لایق استاد محمدرضاشجریان هست. تا اون روزی هیچ کس به خاطر حفظ منافع خودش جرأت آوردن اسم استاد شجریان رو در تلویزیون نداشت اما فریدون آسرایی همیشه نشون داده که همیشه هم نباید ساکت بود و ایشون درک کردن که هنرمند درقبال مردم مسووله و سکوت دربرابر بد رفتاری ها چیزی جز ظلم در حق مردم نیست.فقط خواستم بگم که لطفا کمی بیشتر از ایشون حمایت کنید.به خدا لیاقتشون خیلی بیشتر از این حرفاست!خیلی بیشتر...
ممنونم ازتون. واینکه بی صبرانه منتظر انتشار آلبموشون هستیم و امیدواریم هرچه زودتر خبر انتشار آلبومشون رو در همین سایت بخونیم.
باتشکر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «احساس عاشقی» با صدای «فریدون» | موسیقی ما