جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
کدام خواننده بیشترین فالوور ها را دارند؛
لایک‌ها به میلیون رسید
موسیقی ما - شبکه‌های اجتماعی این روز‌ها یکی از مهم‌ترین ابزار‌های تبلیغاتی معرفی چهره‌هایی است که می‌توانند بدون واسطه با هوادارانشان ارتباط داشته باشند. اما این رسانه‌ها حالا خود محل رقابتی شده میان این چهره‌ها. در اینجا نگاهی داشته‌ایم به خواننده‌هایی که صفحاتشان در شبکه‌های مجازی بیشترین دنبال کننده را دارد.
 
  • فرزاد فرزین؛ ‎ ‎ ۱،۱۷۹، ۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«فرزاد فرزین» خواننده مطرح موسیقی پاپ که به جز خوانندگی تجربه ترانه سرایی، آهنگسازی و بازیگری را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده، بیشترین تعداد طرفدار و دنبال کننده را در میان خوانندگان رسمی موسیقی پاپ از آن خود کرده است. صفحه او در یکی از شبکه‌های مجازی از ۵ سال پیش فعالیتش را آغاز کرده و جزو شلوغ‌ترین صفحات مجازی در بین کاربران ایرانی به شمار می‌رود. در سال گذشته وی حدود ۴۸۲ هزار طرفدار و دنبال کننده را از آن خود کرده بود که ناگهان این روند صعود شتابی خاصی گرفت و به رقم کنونی رسید. بی‌شک فرزاد فرزین جزو موفق‌ترین و مطرح‌ترین خواننده‌های حال حاضر موسیقی پاپ ماست و طرفداران پرشماری نیز دارد؛ طرفدارانی که به سبب اجراهای زنده خوب فرزین به او لقب «شو من» داده‌اند. این تعداد هوادار مهر تاییدی بر تندیس‌های بخش‌های مردمی دومین جشن سالانه موسیقی ما بود که نصیب فرزاد فرزین شد.
 
  • احسان خواجه امیری؛ ۱،۰۲۱،۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«احسان خواجه امیری» که آلبوم‌های موفقی چون «عاشقانه‌ها» و همکاری با چهره‌های سر‌شناسی همچون «روزبه بمانی» را در کارنامه خود دارد در مکان دوم این لیست قرار دارد. خواجه امیری در سال گذشته با ۶۸۲ هزار طرفدار و دنبال کننده در صدر این جدول قرار داشت. با اینحال او نیز از سال گذشته روند صعودی قابل توجهی داشته و حدود ۴۰۰ هزار طرفدار و دنبال کننده به صفحه او افزوده شده است، روندی که شتابش تحسین برانگیز است و شاید به موفقیت‌های آلبوم هایش برگردد.
 
  • گروه سون؛ ۹۴۳،۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
رتبه ۳ جدول متعلق به گروه ۳ نفره موسیقی یعنی «سون» است که «آرش قنادی»، «کیارش پوزشی» و «امیر قنادی» آن را تشکیل می‌دهند. این گروه در سال‌های اخیر با انتشار آلبوم «دوستت دارم» و تک آهنگ‌هایی در فضای اینترنت و نیز برگزاری کنسرت‌های متعدد در تهران و شهرستان‌ها جایگاه خوبی را در میان دوستداران موسیقی پاپ کسب کرده است. «سونی‌ها» از ۵ سال پیش به شبکه‌های اجتماعی پیوسته‌اند و فاصله بسیار کمی با نفر دوم این جدول دارند. آن‌ها در یک سال گذشته عملکرد خوبی در عرصه موسیقی داشته‌اند و روند رو به رشد تعداد لایک‌های این گروه در فضای مجازی همانند دو نفر پیشین پرشتاب بوده است.
 
  • محسن یگانه؛ ۹۰۱،۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«محسن یگانه» خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که اینک هوادارانش از او به عنوان نابغه یاد می‌کنند، نفر چهارم این لیست است. وی علاقه بسیار زیادی به عکاسی دارد و سعی می‌کند در هر شهری که به اجرای کنسرت می‌پردازد، عکسی به یادگار و به قول خودش به شکل خود پیکچرینگ از خود و طرفدارانش گرفته و در صفحات مجازی‌اش منتشر کند. یگانه هر از چندگاهی به صفحه شخصی خود سر می‌زند و از طریق بخش نظرات با هوادارانش همکلام می‌شود و بعضا فضای شادی را هم در فرصت مکالمه با هوادارانش ایجاد می‌کند که همین موضوع باعث جذب علاقمندان موسیقی به وی می‌شود؛ گویی او هنوز هم «رگ خواب» مخاطبان موسیقی پاپ را دست دارد.
 
  • محسن چاوشی؛ ۸۵۳،۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
محسن چاوشی که از او به عنوان محبوب‌ترین خواننده موسیقی پاپ یاد می‌شود، یکی دیگر از افرادی است که شمار بسیاری از طرفدانش وی را در دنیای مجازی دنبال می‌کنند و در رده پنجم این لیست قرار دارد و با وجود اینکه وی تا به حال در هیچ صحنه‌ای نتوانسته با هواداران خود دیدار کند اما دوستدارانش جزو متعصب‌ترین طرفداران عرصه موسیقی به شمار می‌روند.این نکته را می‌توان نقطه عطف فعالیت‌های وی دانست چرا که نشاندهنده هوش بالا و توانایی او در حفظ و افزایش تعداد طرفدارانش است. در سال گذشته آقای خاص موسیقی را ۴۵۹ هزار نفر در یکی از شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کردند و امروز بیش از ۸۵۰ هزار نفر مشتاقش هستند.
 
  • سیروان خسروی، ۷۴۱،۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«سیروان خسروی» نفر بعدی این لیست است؛ خواننده‌ای که در ماه‌های اخیر اجراهای موفقی در تهران و شهرستان‌های مختلف را تجربه کرده و روی استیج نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است. خسروی در صفحه خود مسائل مختلفی را با مخاطبانش در میان می‌گذارد و در واقع از فرصت حضور در شبکه‌های اجتماعی برای گفتگو با هوادارانش کمال استفاده را می‌کند. لازم به ذکر است که در سال گذشته ۵۲۷ هزار هوادار وی را در یکی از صفحات اجتماعی دنبال می‌کردند. اوبه تازگی نیز اپلیکشنی به نام خودش در اینترنت در دسترس عموم قرا داده است.
او که در سال گذشته در جایگاه بهتری در این عرصه قرار داشت، امروز در رده ششم این لیست قرارت گرفته است. در حالی که او روزانه مطالب و عکس‌هایی از خودش را منتشر می‌کند و در انتشار تک آهنگ و برگزاری کنسرت نیز فعال است.
 
  • حمید عسکری؛ ۶۹۹،۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
خواننده آلبوم‌های سه گانه «کما» و «خوشبختی» را نیز طرفداران بسیاری در یکی از صفحات مجازی دنبال می‌کنند. وی نفر هفتم این لیست است. عسکری این روز‌ها علاوه بر آماده سازی آلبوم جدیدش، در پروژه‌های سینمایی نیز به عنوان بازیگر حضور دارد.وی نیز با وجود این آمار از جایگاه نسبتا خوبی برخوردار است و نسبت به سال گذته پیشرفت چشمگیری داشته است. نقش انتشار خوب آلبوم خوب خوشبختی در این پیشرفت را نباید نادیده گرفت.
 
  • رضا صادقی؛ ۶۴۵،۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«رضا صادقی» نفر هشتم لیست ما است که در سال گذشته ۲۷۴ هزار طرفدار اخبار وی را از طریق صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های مجازی دنبال می‌کردند. وی که چندی است صاحب دختری با نام «تیارا» شده؛ از طریق این صفحه عکس‌هایی مشترک با فرزندش را منتشر می‌کند.
طرفداران او نیز صفحه‌ای به نام «دولت عشق» را اداره می‌کنند که پایگاهی برای مشکی پوشان و دوستداران آقای مشکی پوش به شمار می‌رود.
 
  • زانیار؛ ۵۴۲،۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«زانیار خسروی» برادر کوچک‌تر سیروان که زمستان ۹۲ اولین اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد، نفر نهم لیست است. صفحه وی در سال گذشته با ۳۹۲ هزار طرفدار جزو شلوغ‌ترین صفحات مجازی به شمار می‌آمد اما امسال وی راه درازی برای پیمودن در این مسیر دارد. زانیار نیز همانند برادرش عکس‌ها و مطالبی از خودش را در این صفحات در اختیار دوستدارانش قرار می‌دهد و گا‌ها ویدیوهایی کوتاه از اجرا‌هایش را به اشتراک می‌گذارد.
 
  • بنیامین؛ ۴۸۱،۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
خواننده قطه پرطرفدار «خاطره‌ها» که روزهای سختی را به خاطر از دست دادن همسرش و یکی از بهترین دوستان خود «نیما وارسته» پشت سر گذاشته است، در جایگاه دهم این لیست قرار دارد. وی عکس‌هایی از تنها دخترش به نام «بارانا» را در صفحه خود منتشر می‌کند که مورد توجه بسیاری از دوستداران موسیقی او قرار گرفته است.ثبت لحظه‌های روزمره و به اشتراک گذاشتن آن‌ها مقوله‌ای است که این روز‌ها نه تنها بنیامین بلکه در میان دیگر همکاران او باب شده است و طرفداران آنان بدون شک از این موضوع خوشحالند و می‌توانند از لحظه به لحظه هنرمند محبوب خود باخبر شوند.

به غیر از این اسامی، بسیاری دیگر از هنرمندان موسیقی ما صفحاتی در فیس بوک دارند که طبیعتا طرفدارانی نیز دارد و البته گاهی صحت آن‌ها یا دست کم صحت بخشی از آن‌ها محل سوال است. چهره‌هایی که از آن‌ها نوشتیم ستاره هستند و طبیعتا طرفدار دارند اما در فضای مجازی فراوانند افرادی که من و شما اصلا نمی‌شناسیمشان اما افزون بر چند ده هزار نفر طرفدار دارند.
منبع: 
موسیقی قرن ۲۱
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1393 - 16:09

دیدگاه‌ها

دوشنبه 8 دی 1393 - 16:14

دیگه افزایش لایک و بالا بردن لایک تو ف.ب چیز شاخی نیست
راحت میتونی یه شبه با 200 -300 هزار تومن 300 هزار لایک یهو به پیجت اضافه کنی
تعدادی از همین خواننده ها که میدونیم کیان یهو یه شبه امار لایکاشون کلی رفت بالا

دوشنبه 8 دی 1393 - 17:39
محمد- ن

آره داداش...

نه میشه تعداد لایک ها رو باور کرد نه آمار دانلود ها رو... همش فیکه/

5.234.78.161
دوشنبه 8 دی 1393 - 23:20
حسن عاشق چاوشی

دقیقا همینِ
بله مشخصه کیا یهو امارشون بالا رفت :))
اون دوستمون که زیاد به تیتراژ علاقه مندِ

95.38.185.217
سه شنبه 9 دی 1393 - 10:56
محمد71

چرا حرف الکی میزنی ? بخدا زشته راحت اینطوری داری قضاوت میکنی . حواست باشه یه روزی باید جوابگو باشی . حالا چون صرفاً خواننده مورد علاقه شما پایین تر از ایشون هست دلیل نمیشه که ایشون لایک خریدن . یه کم فرهنگتون رو ارتقاء بدین خواهشا

5.222.162.66
سه شنبه 9 دی 1393 - 13:58
حسن عاشق چاوشی

دوست عزیز اگه منظورت با منِ که نگران نباش من همه جا جوابگوی کارام هستم
ولی مثل اینکه تو تو باغ نیستی و کلا از ماجرا بی خبری

95.38.188.244
سه شنبه 9 دی 1393 - 15:03
amin

در جواب به حسن : برادر من . منظورت جناب آقای خواجه امیری هستش ؟ وقتی از مسئله ای خبر نداری لطفا صحبت نکن . ایشون دو پیج داشتن که یکی با طرفدارا مدیریت میشد و یکی هم زیر نظر مستقیم خودشون . به خواسته ی خودشون و اینکه یه صفحه واحد باشه ، ایشون از مدیریت فیس بوک خواستن که پیج ها رو باهم ادغام کنن تا یک پیج اصلی مد نظر هواداران باشه . وقتی نمیدونی چرا ..... ؟ بیخی نمیخوام توهینی بشه . همین که بدونی داری اشتباه قضاوت میکنی برا من بسه

2.181.80.72
سه شنبه 9 دی 1393 - 15:50
ساره

بابا عجب آمارايي
موافقم باهاتون آقاي عليرضا
همه فهميدن كه كدوم خواننده كلي پول داد ولايكاي فيسبوك رو برد بالا
تنهاكسي كه نفهميد خواجه حافظ شيرازي هه

46.224.109.5
سه شنبه 9 دی 1393 - 17:15
makita yeganeh

یه چیز خیلی جالبه اینکه تا فرزاد فرزین به یه جایی میرسه یکی از یه گوشه ی جمع بلند میشه میگه اقا فیکه...کاوره...هکر داره....صفحه خریده...میدونین جالبیش باز کجا بیشتر خودشو نشون میده وقتی این امارو ارقام اون روزهایی که مال یکی دیگه بوداصلا این حرف ها نبود همه جی اورجینال بود اصلا اقا از وقتی به دنیا اومده خواننده بوده....
بابا جمع کنین این حرفهارو واقعیت و قبول کنین...
حالااین که تو شبکه های اجتماعی فرزاد از همه بالا تره باید باعث بشه که تهمت و افترا بزنین ؟؟؟اونم از چیزی که به هیچ وجه مطمئن نیستین؟؟؟
داریم یه جوری زندگی می کنیم انگار قرار نیست بمیرم!!
اقا تهمت گناه کبیره است....کسی حواسش هست؟؟؟
نه این که هوادار اتیشی فرزاد فرزین باشم نه دقیقا به همون اندازه ای که فرزاد فرزین خوشم میاد از چاوشی هم!اصلا با صدای چاوشی بزرگ شدم....
یا احسان خواجه امیری ...

2.179.182.120
سه شنبه 9 دی 1393 - 20:38
Saeed Arbabpour

به قول یه دوست از نشانه های کم و میان مایگی یکی هم همین که همه ی کار یه هنرمند رو تو تیتراژاش خلاصه کنی!!
اصلا لایک و فالو هیچ امتیازی به حساب نمیاد ... دقت کنین هیچ امتیازی
وقتی یه آلبوم میدی در سطح عاشقانه ها یا پاروی بی قایق دیگه هیچ نیازی به لایک و فالو و آره اینا نیست
ولی چقد خوبه که آدم به همه چی احترام بزاره نه به چیزی که فقط خودش روش تعصب داره...

178.157.52.117
سه شنبه 9 دی 1393 - 21:33
حسن عاشق چاوشی

کسی ایشون رو تو تیتراژ خلاصه نکرد
ولی قطعا پسر استاد ایرج هنرمندیِ که هویت هنریش و شکل گیری هسته اصلی مخاطباش رو مدیون تیتراژهای پرتعدادشِ !!
حالا چرا این تیتراژها نصیب دیگران نمیشه بحثی جداگانه است ...
و ایشون خواننده ایِ که فقط خواننده است نه بیشتر ...

95.38.188.244
چهارشنبه 10 دی 1393 - 10:43
معصومه موسوی

بجای اینکه انقد تعصب رو خوانندت داشته باشی و یجا که ببینی از بقیه پایین تره با هر حرفی میخوای دیگرونو پایین بکشی و تهمت میزنی یکم سعی کن مثل خوانندت آقا و بزرگ باشی.
همین تعصباتتون و رفتاراتون باعث شده آلبومی به خوبی پاروی بی قایق انقد منفی بخوره و تو نظرسنجی جاش اینی باشه که میبینیم!
دلیل بالا اومدن لایکای احسانم که دوستمون توضیح داد.
و مسئله اینکه همش میگی پسر ایرج و تیتراژ خون.این حرفت دقیقا برابر حرفیه که درباره صدای چاوشی و کنسرت نذاشتنش میگن.
خودتم میدونی هیچکس بدون اینکه خودش توانایی داشته باشه و محبوب باشه نمیتونه انقد بالا بیاد و این همه سال موندگار باشه و در حال حاضر یکی از بهترین ها باشه.
و خوندن تیتراژ. همونطور که آقای چاوشی دوست دارن که با شرایط حاضر کنسرت نذارن و نظر هر شخص محترمه خواجه امیری هم تشخیص میده که تیتراژهای خوبی که بهش پیشنهاد میشن رو قبول کنه و نظرش قابل احترامه.
به امید منتشر شدن پاییز,تنهایی.

2.187.27.50
چهارشنبه 10 دی 1393 - 14:14
حسن عاشق چاوشی

اولن : من در مورد لایک توضیح دادم و سر حرفم هستم ولی نمیدونم چرا تایید نکرد موزیک ما ...
شماها هر جور میخاین فکر کنین و خودتونو گول بزنین ولی حقیقت عوض نمیشه ...

دومن: ممنون از راهنماییت خانوم معلم

سومن: این نظرسنجی که ارزشی نداره چون فوقش 2- 3 هزارتا شرکت میکنن و مشخصه چی به چیه!
نظر سنجی اخر سال مهمِ که 100 هزارتا شرکت کننده داره
و فکر کنم یادتون باشه که البوم سیزده تمام جوایز مردمی رو درو کرد و پسر استاد ایرج با این تعداد لایکاش نتونست
حتی تو یه قسمت جایزه مردمی بگیره ...

چهارمن: جایگاه استاد ایرج خیلی خیلی رفیع تر از پسرشِ و دست نیافتنیِ پس لفظ پسر استاد ایرج
توهین محسوب نمیشه بلکه باعث افتخار این اقاست

پنجمن : مقایسه کنسرت نگذاشتن چاوشی با تیتراژهای احسان خیلی فرق داره
بحث مهم درمورد تیتراژ اینه که چرا این تعداد تیتراژ نصیب دیگر خواننده ها نمیشه
که این حرف من نیست حرف مانی رهنما .. حامی و ... دیگرانِ

در اخر هم بله حتما ایشون توانایی داشته ولی فقط درحد یک خواننده خوب!

چهارمن

95.38.184.181
چهارشنبه 10 دی 1393 - 15:20
سامان ( هوادار چاوشی )

خانم موسوی
اصلا لایک های احسان از همه بیشتر خوب شد راضی شدی !!!!!!!!!!!!!!!!
این لایک ها چه ارزشی داره که شماها دارین با هم این همه بحث میکنین
قضیه منفی خوردن البوم چاوشی هم اصلا مهم نیست چون معلومه کار چه طرفدارایی هستش مهم اخر سال هستش اونجا معلوم میشه البوم کدوم خواننده بهتره که با این البوما که به بازار اومده فقط باید منتظر البومای بعدی باشیم چون تا حالا که معلومه کدوم البوم از همه بهتره
این نکته هم یادتون باشه تا زمانی که طرفدارای از جنس طلای شما بخوان قضیه کنسرت نگذاشتن چاوشی و صداش رو وسط بکشن که قدیمی هم شده و بخوان در هر صفحه ای که مربوط به چاوشی نیست در مورد چاوشی نظر بذارن (( نمونه اخرش همون صفحه ای که در مورد اخرین کنسرت اقای خواجه امیری بود در تالار وزارت کشور )) که شما و اون هوادار شادتون و چند نفر دیگه اسم چاوشی رو بی دلیل اوردین باید هم منتظر همچین صحبت هایی باشین (( منظورم بحث تیتراژ و پسر استاد ایرج بودن )) که البته خودم به این دو هیچ اعتقادی ندارم ((منطقی حرف زدن با شما دوستان چاوشی فقط یه شوخیه....)) شما این جمله رو نوشته بودی که در مورد طرفدارای شما هم کاملا صدق میکنه
یک نمونه کاملا مسخره و خنده دار ((با احترام به طرفداران آقای چاووشی يک سوال ازشون داشتم. آيا واقعا فکر می کنيد آقای چاووشی می تواند در يک سالن چند هزار نفری نه 500 نفری اجرای زنده داشته باشند؟؟؟. من که فکر نمی کنم. ايشون به بهانه اين که سالن مناسب در ايران وجود ندارد از اين کار سر باز می زنند.)) این طرفدار از جنس طلا دیگه معرکه نوشته بود !!!!!!!!!!!!!!!!در مورد اون طرفدار شادتون هم که چیزی نگم بهتره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در پایان امیدوارم اقای خواجه امیری هم موفق باشند و البومشون زودتر منتشر بشه

5.236.120.83
چهارشنبه 10 دی 1393 - 18:20
Saeed Arbabpour

80 درصد صحبت هایی که شما کردی درباره شخصیت احسان خواجه امیری بود نه در مورد کاراش
ب غیر از یک خواننده خارج نشین مهاجر(!) نه هیچ علاقه ای به شخصیت خواجه امیری و نه هیچ خواننده دیگه ای ندارم فقط موزیک شون برام مهمه
قبل از عاشقانه ها خواجه امیری اکثر کارهاشو خودش میساخت حتی موزیک متن هم نوشته بود
برای دیگران هم آهنگسازی کرده بود
هیچ علاقه ای هم به این صحبت هایی که گفتم ندارم
آلبوم پاروی بی قایق رو هم فوق العاده دوست داشتم و به نظرم هر آلبومی هم تا آخر سال بیاد بهترین آلبوم سال میمونه
بالا هم گفتم لایک و اینا اصلا ارزش به حساب نمیاد..... مقایسه کن لایکای حامی رو با تتلو
دیگه تا تهشو خودت برو...

216.185.45.166
چهارشنبه 10 دی 1393 - 22:05
معصومه موسوی

اولا که وجود استاد ایرج برای ما طلایی ها افتخاره من منظورم حالت کنایه آمیز حرف شما بود که خودتونو گول میزنید و انکار میکنید.(همین که احسان همه چیزشو از پدرش داره)
دوما همیشه سعی دارید با تمسخر جواب کسایی رو بدید که عقیده هاشون برخلاف شماست.واقعا متاسفم.
یکم اطلاعاتتونو درباره تیتراژ از سطح خواجه امیری بالاتر ببرید بد نیست!یراحی و اخشابی و علیزاده ولهراسبی کم تیتراژ خوندن؟!!!!
قبل حامی هم که کلمه مافیارو اونم از سر حسادت مثل شما امثال شما بکار برد هیچکس این واژه رو بکار نمیبرد و همچین عقیده ای نداشت!
بعدش همه متوجه شدن که ای وای حق مارو خواجه امیری خورد!:))مگه کم سریال هست؟یعنی همین چندتا تیتراژی که احسان خونده بود باعث شده که دیگرون فکر کنن حقشون خورده شده؟!!!
آقا سامان کل کامنت من فقط درجهت این بود که آقای تعصبی متوجه بشه که هرجا که اسم خوانندش پایینتر از بقیس به هرچیزی از جمله تهمت متوصل نشه!که باهمین کارا باعث شدین به عنوان مثال آلبومی به خوبی پاروی بی قایق انقد منفی بخوره!من اصلا لایکا برام مهم نیس اینم در کامنتم کاملا مشهوده:
(خیلی خوشحالم که یه طلایی ام و به لایک و .... هم اهمیتی نمیدم چون سطح بالای کاری خوانندم برام مهمه و همیشه بهترین برای من احسانه در همه جا چه از نظر شخصیت و چه صدا و...
و به نظر خودم رتبه اول باید برای یگانه باشه همیشه و همه جا هم اینو گفتم.
با آرزوی موفقیت برای آقای عاسقانه های ایران.
پاییز,تنهایی به زودی...)
تونظرسنجی مگه فقط شماهستین که رای میدین؟یعنی طرفدارای خواننده های دیگه به کارای چاوشی رای نمیدن؟!!همینطور که همه به پاروی بی قایق منفی دادن میتونن تو نظرسنجی هم رای ندن.
اون صفحه ام بهتر مطالعه کنید متوجه میشید که کی بحثو شروع کرد اونم در پیجی که هیچ ربطی به چاوشی نداشت و دوستان هم فقط جواب دادن.
پاییز,تنهایی به زودی...

80.191.185.215
پنجشنبه 11 دی 1393 - 02:36
حسن عاشق چاوشی

سعید
خب ایشون قبلا ملودیسازی می کرده ولی بالاخره ایده ها ته میکشه دیگه و در نهایت به جایی میرسه که عملا نه ملودی میسازه نه تنظیم میکنه
تفاوت اینجاست
--------
خانوم
حامی بیاد حسادت کنه؟ :)))
همین چن تایی که میگین خیلیه ها !!
تیتراژ فلان شبکه با تایم پرت خیلی فرق داره با تیتراژهایی با تایم عالی ...
این مسئله مافیای تیتراژ چه بخواین چه نخواین وجود داره

درمورد این جملتون : (( تونظرسنجی مگه فقط شماهستین که رای میدین؟یعنی طرفدارای خواننده های دیگه به کارای چاوشی رای نمیدن؟!!همینطور که همه به پاروی بی قایق منفی دادن میتونن تو نظرسنجی هم رای ندن.))
اینایی که اینجای رای دادن به 2- 3 هزار تا هم نمیرسن ولی نظرسنجی اخرسال بالای 100 هزارتا رای دهنده داره
بالای 90 درصد رای دهنده ها تعصبی رای میدن و فقط به خواننده خودشون رای میدن و این چیزیِ که کاملا مشخصه
پس رای طرفدارای دیگه تاثیری نداره و نتیجه نهایی بر میگرده به رای خود طرفدارای خواننده ...

95.38.184.181
پنجشنبه 11 دی 1393 - 19:13
Saeed Arbabpour

به نظرم خودش خواسته بیشتر خواننده حرفه ای باشه
وگرنه ملودی هایی که ساخته اصلا پایین تر از خیلی های که فول آلبوم واسه خودشون میسازن (اصلا کس خاصی مد نظرم نیست) ....اگه آهنگ های قبل از عاشقانه ها رو ببینی ملودی خوب زیاد توش میبینی که نت های کشیده هم زیاد داشت و خوب هم بود
آهنگساز حرفه ای ولی نیست کلا همچین چیزی داخل ایران خیلی کم داریم
آهنگساز حرفه ای افکاریه که میتونه واسه صداهای متفاوت ملودی بسازه
مرسی

178.157.52.6
پنجشنبه 11 دی 1393 - 20:52
حسن عاشق چاوشی

دقیقا همینِ
می خواسته کارش دقیق تر و بهتر باشه که فقط خوانندگی رو انتخاب کرده
حتما قبول داری که البوم عاشقانه ها با البوم های قبلیش فاصله زیادی داره
که تو این البوم عملا ملودیسازی رو کنار گذاشته تنظیم هم به همچنین !

من در مقام مقایسه با محسن چاوشی گفتم که احسان ملودی ساز نیست . چرا؟ چون البوم پاروی بی قایق هم که بهترین البوم چاوشیِ(( بدون شک)) ,,تمام ملودیاشو خودش ساخته و نصف البومشو تنظیم کرده
در صورتی که احسان تو عاشقانه ها 2-3 تا ملودی ساخته بدون هیچ تنظیمی!

مطمئنا اگه تمام ملودی ها رو احسان میساخت و تعدادی رو تنظیم میکرد نصف این موفقیت البوم عاشقانه ها هم حاصل نمیشد
و کاملا هوشمندانه کار رو سپرد به کاردان!
البته از البوم جدیدش خبر ندارم که این روند رو ادامه داده یا نه ! (امیدوارم ادامه داده باشه و یه خواننده خوب باشه تا یه ملودیساز متوسط )

با 2 خط اخرت هم کاملا موافقم
اگه دقت کنی من هیچ وقت از لفظ اهنگساز واسه چاوشی استفاده نکردم
چون نه چاوشی اهنگسازِ نه یگانه نه ... .
اهنگساز حرفه ای همونطور که گفتی امثال افکاری و کارن همایون فر و .. هستند!

95.38.163.71
پنجشنبه 11 دی 1393 - 22:54
سامان ( هوادار چاوشی )

خانم موسوی میشه بگی این متن رو کی نوشته اولین کامنت همون پست ((.کسانی که میگویید آلبوم خوانندتون 500 هزار تا فروش کرده.آیا خوانندتون میتونه چنین اجرای زنده ای رو در مقابل 14 هزار نفر داشته باشه؟؟؟)) همون هوادار شادتون بحث منطقی کردن با طرفدارای از جنس طلا فقط یک شوخی و محاله اول به اون صفحه برید و ببینید بعدا هفت خط جواب بذارید
به قول سایت موزیک ما ((محسن چاوشی که از او به عنوان محبوب‌ترین خواننده موسیقی پاپ یاد می‌شود))
یادتون باشه محبوب ترین خواننده موسیقی پاپ
هیچکس به گرد پاش هم نمیرسه البوم خوانندتون هم میاد منتظریم

46.251.189.106
جمعه 12 دی 1393 - 17:07
Saeed Arbabpour

خوشحالم که بحثمون مجادله نشد
درسته ولی به نظر میرسه خودش نخواسته تو این مورد به پختگی کامل برسه
من مطمئنم که اونقدری که چاوشی برا کاراش وقت گذاشته یک پنجم هم خواجه امیری نذاشته (به غیر از ضبط وکال) و این انتقاد هم بهش وارده چون گفتم که علاقه ای به شخصیتش ندارم ولی کارنامش انصافا کارهایی استاندارد زیاد داره
تب تلخ-خودت خواستی-میوه ممنوعه-کاش عاشقت نمیشدم-مسری-کجایی-جدایی و ... ملودی های خوبی هستن
شاهکار نیستن ولی خوبن

63.141.204.50
جمعه 12 دی 1393 - 17:36
M.A 36

واقعا جای تاسف داره هنرمندی مثل آقای چاوشی طرفدارانی دارن که سعی می کنند با پایین کشیدن بقیه ی هنرمندان خواننده ی محبوبشون رو بالا ببرن.
این رفتارها خیلی خجالت آوره!!!...

5.235.194.122
دوشنبه 25 اسفند 1393 - 13:50
دخترپاییز(جاست یگانه)

اینکه همه ی این آمار ها دروغه جای خود...
موسیقی ما یه جوری نوشته مطرح ترین و بهترین خواننده ی موسیقی ایران فرزاد فرزینه...که یعنی چاووشی و یگانه و خیلی های دیگه هیچ...
تندیس محسن یگانه توی بزرگترین سالن آمریکا...
این همه شنونده های چاووشی و قطعه های خاطره انگیزش...
بابک جهانبخش با صدای آرامش بخشش...
و خیلی های دیگه...
خواستم یادتون بندازم که بدونید این آمار های مجازی ثابت کننده ی طرفدارای یک خواننده نیستن

2.178.40.65
چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 18:15
محدثه رضوی نیا

آقای *حسن عاشق چاوشی* اینجا که شما خودتون بحث رو شروع کردید !!!!
میشه بپرسم به چه حقی اینکارو کردید ؟؟
به چه حقی وقتیکه ما به خواننده ی شما هیچ گونه توهینی نکردیم همچین مسئله ای رو عنوان کردید ؟؟
برای دفاع از خودتون چی دارید که بگید ؟؟؟ من می شنوم !!!
حالا هم نکنه مصرید که ما دنبال جنگ و دعوا هستیم ؟؟؟
هر کسی به صدر این کامنت ها نگاه کنه متوجه میشه که حق اینجا با کیه ....
فکر کنم حقیقت امر برای همه آشکار شده باشه ... این طرفداران آقای خواجه امیری نیستند که به دنبال بحث و دعوا هستند ....
نمیدونم با این کارها چی رو میخواید ثابت کنید ، اما من نظرم در موردتون کاملا عوض شد جناب ...
اولا این بحث فالوور و لایک خیلی مسخره هست و من خودم این تیتر رو که توی موسیقی ما دیدم خواستم کامنت بزارم که این بچه بازیا از موسیقیه ما بعیده ، که با کامنت شما روبرو شدم !! و از تعجب شاخ درآوردم چون تو موضوع قبلی گفتم حداقل عملی بوده که با عکس العملی روبرو شده اما اینجا .... واقعا متاسفم !!!
هی میگید نظر سنجی آخر سال و فلان و از این حرف ها .. باشه مگه نمیگید اون مهمه و خواننده ی مورد علاقتون هم که مطمئنید رای میاره ، پس دلیل این کامنت های مغرضانه چیه ؟؟
هنر کاملا سلیقه ای هست .. کاملا ..
نه من و نه شما و نه هیچ کس دیگه این حق رو نداره که به علاقه مندی های دیگران توهین کنه ... من خب شاید از کسی بدم بیاد اما هرگز این رو جلوی طرفداراش عنوان نمیکنم ....
امیدوارم دیگه همچین موردی رو نبینم و شماها توی ذهنم همون جایگاهی که قبلا داشتید رو پیدا کنید ... همون موقعی که صادقانه بابت موفقیت های آقای چاوشی بهتون تبریک می گفتم ...
گرچه الان که بهش فکر میکنم میبینم خیلی ساده لوح بودم ...

217.248.90.189
دوشنبه 8 دی 1393 - 16:17

پیج احسان خواجه امیری مرج شد پارسال

دوشنبه 8 دی 1393 - 16:17

مسخرس اگر اینارو ملاک پرطرفداری بدونید

دوشنبه 8 دی 1393 - 16:18

این یادداشت مربوط به لایک های واقعی و خریدنی بود. یعنی باید باور کنیم لایک های گروه سونو !

دوشنبه 8 دی 1393 - 18:41
f.7

بله چرا باور نکیند!!!!!؟ گروه سون خیلی طرفدار دارن و این تعداد لایکا و طرفدار خیلی عادیه چیز عجیبی نیست برای گروه سون .........

5.237.104.138
دوشنبه 8 دی 1393 - 16:20

پیج احسان خواجه امیری پارسال مرج شد که به این رقم رسید بنابراین شتاب این روند ربطی به افزایش محبوبیت ایشون نداره.
راه های افزایش میزان لایک در فیس بوک کم نیستند
خیلی ها امکان دسترسی به اینترنت رو ندارند. لطفا ارزش و محبوبیت خوانندگان رو به میزان لایکا و یا دنبال کنندگانشون ربط ندید. با اینکار هنرشون نادیده گرفته میشه.

دوشنبه 8 دی 1393 - 17:18

چه ربطی به تعداد لایک ها داره؟؟؟؟؟؟

دوشنبه 8 دی 1393 - 17:34

# جاست محسن یگانه ... نابغه ی دوست داشتنی ، منتظر آلبوم چهارم هستیم .

دوشنبه 8 دی 1393 - 17:47

من به شخصه چند ساله که هر روز پیج بنیامین رو دیدم و با یه ریتم خاصی بصورت طبیعی تعداد فالوورهاش رفته بالا!!ولی بعضی از این خواننده ها به طرز عجیبی یه شبه 100 200 هزارتا لایک هاشون رفته بالا!!!
خیلیا میدونن که خریدن این لایک هارو و اصلا ملاک نیست این چیزا!!
یه جور تلقین الکیه به مخاطب این کارا!!محبوبیت زووری

دوشنبه 8 دی 1393 - 17:49

موسیقی ما از سایت شما با این پیشینه بعیده همچین پستایی رو بذارید!
مطمئنم هر کسی که کمی با دنیای موسیقی و این شبکه های اجتماعی آشنایی داشته باشه با یه ذره انصاف کاملا میدونه که تعداد فالور (به قول شما طرفدار) تو این شبکه ها اصلا و ابدا معیاری برای فهمیدن پر طرفدار بودن یا نبودن یه خواننده یا مقبولیت یا عدم مقبولیت اون نیست! جایی که این لایک ها و طرفدارها به ارزانترین قیمت فروخته میشه و بعضی خواننده های زیر زمینی که از موسیقی در حد زیر صفر هم چیزی نمیدونن به لطف همین خرید و فروش ها و حضور دختر بچه های مدرسه ای!!! در این شبکه ها خیلی بیشتر حتی از مجموع این 10 نفر، طرفدار دارند پس واقعا این آمار و ارقام هیچ چیزی رو نشون نمیده!
بالا بردن بازدید سایت و تعداد نظرات و ایجاد یه چالش و جنجال بین طرفداران به هر قیمتی درست نیست.

"ممنون بابت تایید این نظر سایت محترم موسیقی ما!"

دوشنبه 8 دی 1393 - 18:07

درسته همه ی این خواننده ها محبوبن و طرقدارای زیادی دارن ولی نباید از رو لایک فهمید کی بیشتر طرفدار داره!!چون اصن با عقل جور در نمیاد که طرفدارای فرزاد فرزین بیشتر از طرفدارای احسان خواجه امیری باشند!!!یا اصن از احسان نمیگم.واقعا طرفدرای گروه سون از محسن یگانه بیشتره؟؟؟یا طرفدارای بنیامین و سیروان واقعا از طرفداری چاووشی کم ترن؟؟؟؟/

دوشنبه 8 دی 1393 - 23:16
حسن عاشق چاوشی

اصل حرفت درسته ولی یک یای اصلی رو از قلم انداختی !
یا طرفدارای چاوشی از احسان کمترن؟؟؟؟؟

95.38.185.217
سه شنبه 9 دی 1393 - 00:23
علامت سوال؟

فیسبوک هم متاسفانه مافیا داره. با پول دوستان مافیایی شبانه چند صد هزار لایک میخرند!
من هم همیشه تعجب میکنم لایک بنیامین و زانیار و سیروان و صادقی و یگانه و چاوشی و خیلی های دیگه از احسان کمتر باشه!
هر چند فرزاد فرزین تعجب بر انگیز نیس امارش!
موسیقی فاخری که فرزاد فرزین و محسن چاوشی و رضا صادقی تولید میکنن کجا و هنرِ موروثی از نام پدر کجا؟

2.190.236.126
سه شنبه 9 دی 1393 - 07:22
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

نام پدر؟؟؟؟ به خاطر نام پدر فروش آلبوماش؟؟ یا به خاطر نام پدر نحوه ی فروش کنسرتا و آمارش؟؟ دیگه حسودی هم حدی داره!! الآن همه میدونن احسان خواجه امیری داره تو موسیقی پاپ پادشاهی میکه فقط یه عده حسود و طرفدار نما چشم دیدنشو ندارن!! بهترین تیتراژ از انقلاب تا حالا چی بوده؟؟ حتما نام ایرج بوده.تحریرایی که احسان میده و اون اوجی که میگره صد تای چاووشی و فرزین و صادقی هم نمیتونن انجام بدن!!

2.177.181.45
سه شنبه 9 دی 1393 - 23:25
سامان

تیتراژ ویژه برنامه آب و آتش (روز آتش‌نشانی)
((تحریرایی که احسان میده و اون اوجی که میگره صد تای چاووشی و فرزین و صادقی هم نمیتونن انجام بدن!!))
مخصوصا در این قطعه صدق میکنه چیزایی که گفتی امیدوارم این قطعه رو شنیده باشی از جنس طلا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5.236.115.166
چهارشنبه 10 دی 1393 - 11:15
معصومه موسوی

جالب اینه که از سر حسادت به هر چیزی متوصل میشن و مثال های بارزشم هم همین مافیا و تیتراژ خونه.
بله احسان مافیا داره مافیا احسان طرفدارای بی شمارشن.تا کور شود هر آن که نتواند دید.
یکم جنبتونو ببرین بالا که در این مواقع اینطور واضح حسادت نورزین.
و اینکه احسان انقد تیتراژاش محبوبه و این خاری شده تو چشم امثال شما کمیت کارهاش نیست بلکه کیفیتشه.کدوم خواننده به اندازه خواجه امیری انقد تیتراژاش موفق بوده و محبوب؟؟؟مگه اخشابی کم تیتراژ خونده یا علیزاده؟لهراسبی؟یراحی؟کدومشون مثل احسان پرطرفدارن و محبوب؟!

2.187.27.50
دوشنبه 8 دی 1393 - 18:10

شادمهر از همشون بیشتره راستی منتظر آهنگ فوق العاده (معروف) شادمهر باشد

دوشنبه 8 دی 1393 - 18:14

من قبل از اینکه صفحه باز بشه میدونستم اولیش یا فرزاده یا زانیار خب اصلا جای تعجب نیست فرزاد هم خوش صدا هم خوش تیپ

پنجشنبه 11 دی 1393 - 12:52
yusef

آره درسته تازه طرفدارای فرزاد خیل از این حرفا بیشتره.ما که هر کیو دیدیم طرفدارفرزاده تو فیسبوک نیس.پس خیلی زیادترن.تازه طرفدارای فیسبوکشم صد هزار تا ازین آماری که نوشتن بیشتره.البته طرفدارای فرزادم مث خودش خوشتیپن

188.159.135.156
دوشنبه 8 دی 1393 - 18:44

خدایی فرزاد فرزین تو همه چی تکه

سه شنبه 9 دی 1393 - 13:01
farima 78528

این آمارنشون میده که چقدرطرفدارای فرزادفرزین بهش اهمیت میدن وواسشون مهمه...
اونایی که اعتراض دارن بهتره به خواننده محبوبشون بیشتراهمیت بدن وپیگیرکاراش باشن تااسمش صدر باشه...
**شومن**خداییش لایک داری(:
پرچمش بالاستͺͺͺ
زیاداون بالارونگاه نکنین سرتون گیج میرهااااا...(;

66.249.93.211
دوشنبه 8 دی 1393 - 18:47

اگه ملاک برتر بودن به چهارتا و فالو باشه اين خواننده هاى مجاز ما که معلوم نيست چقدر اين امارشون واقعى باشه (چون خودتون گفتيد يك شبه و ناگهانى اين اتفاق افتاده )بايد برن يه گوشه اروم بشينن چون لايك و فالوور خواننده هاى زير زميني خيلي بيشتر از اينهاست.ولي همه از محتواي سبك و بي معني موسيقي اين خواننده ها خبر دارن و نميتونن انكارش كنن!!!!!!در ضمن فضاي مجازي راه واسه گول زدن زياد داره!!!!!خدا ميدونه اين ارقام تا چه حد درسته!!!!!!!

دوشنبه 8 دی 1393 - 19:04

فــــــــــــــــــــــــــرزاد فــــــــــــــــــرزین
سلطان دیگه نمیشه کاریش کرد

موسیقی ما خبر جدید چی داری ؟این از وضوحاته ..................................
فیلم جشن رو کی منتشر میکنید

دوشنبه 8 دی 1393 - 19:31

این چیزا که اصلا ملاک نیست.
کافیه هر نفر دوسه تا اکانت فیسبوک داشته باشه!!!

دوشنبه 8 دی 1393 - 19:54

مرسی موسیقی ما ولی قابل استناد نیست این لایک ها پارسال یادمه که:
فرزاد فرزین و خواجه امیری یه شبه 300-400 هزار تا به طور خودجوش رفتن بالا
یهو طرفدار پیدا کردن

مگر نه امثال صادقی و چاوشی چندین برابر محبوب تر از این ها هستن
خواجه امیری بیشتر به خاطر تیتراژخونی هست که تعدادی طرفدار داره مگر نه در فروش البوم ها یا نظرسنجی های اینترنتی و مطبوعاتی ببینید اکثرا تو 3 نفر اول هم نیست
با این حال هیچی از ارزش های ایشون و خواننده های دیگه کم نمیشه به هر حال شاید یه خواننده دوست داره با این کار میزان طرفداراش بالا نشون بده

دوشنبه 8 دی 1393 - 23:18
حسن عاشق چاوشی

دقیقا .. اقای خواجه امیری بصورت خودجوش یهو امار لایکاش بالا رفت و دلیلش هم کاملا مشخصِ
به هیچ وجه قابل استناد نیست

95.38.185.217
سه شنبه 9 دی 1393 - 07:27
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اخسان خواجه امیری جز 3 نفر اول نیس؟؟؟ مهدی جان یه ذره علم موسیقیتو ببر بالا.بعدشم تیتراژ دارین تا تیتراژ/چرا تیتراژایی که بقیه میخونن انقد محبوب نمیشه؟؟؟؟ اصن کسی یادشه محسن چاووشی و فرزاد فرزین با هم تیتراژ خوندن؟؟؟ یا خیلیای دیگه.ولی همه تیراژای احسان خواجه امیری محبوب شده چون واسه طرفش ارزش قاءله. و کار بد بیرون نمیده!!لطفا از موفقیت های دیگران حسودی نکنیم !!

2.177.181.45
سه شنبه 9 دی 1393 - 15:23
صالح روحانی

ابوالفضل مگه فقط احسان تیتراژ خوب خونده؟؟؟تیتراژ های مهدی یراحی برای ماه عسل هر سال جزء محبوب ترین تیتراژ ها بوده..آهنگ ماه عسل فرزاد فرزین هم یکی از زیباترین تیتراژ هایی بود که تو این چند سال خونده شد....نگران منی مرتضی پاشایی عزیز هم که فکر کنم برای همه خاطره ساز شد

109.169.49.70
سه شنبه 9 دی 1393 - 20:01
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

خب فقط میخواستم به این نتیجه برسید که فقط احسان تیتراژ نمیخونه خخخخخ.خودتونم با خودتون درگیرید.از حسودی یه چی میپرونین.مهدی یراحی کم خونده؟؟ محمد علیزاده کم خونده؟ مجید اخشابی کم خونده؟؟ پس خودتون فهمیدید که دارید به احسان حسادت میورزید.در مورد مرحوم پاشایی هم خب معلومه تیتراژش موندگار میشه.الآن منم بمیرم همه ازم به عنوان بهترین کاربر موسیقی ما یاد میکنن!! و همه میدونیم مرده پرستیم.درسته با آهنگای مرحوم پاشایی ارتباط برقرار نمیکردم ولی از اون دسته افرادم نبودم که بعد مریضیش هوادارش بشم!! خانواده ی من اون زمانی که هیچ کس نمیشناختش آهنگاشو گوش میدادن و دنبالش بودن!!
پیام اخلاقی: حسادت و مرده پرستی را کنار بگذاریم.
لطفا تایید

2.177.181.45
چهارشنبه 10 دی 1393 - 10:56
معصومه موسوی

بد نیست وقتی دارید آمار نظرسنجی ها رو نگاه میکنید دقت بیشتری داشته باشید.
جملتون رو تصحیح میکنم:اگر خواجه امیری را در فروش البوم ها یا نظرسنجی های اینترنتی و مطبوعاتی ببینید اکثرا اول هست.اگر به فرض محال اول نباشه حتما دوم هست.
و ممنون از نظرت ابوالفضل که ایندفعه واقعا عالی بود.
واقعا یه آدم تا چه حد میتونه در برابر موفقیت دیگران حرص بخوره و حسودی کنه!!!!!!!!!!
تا کور شود هر آن که نتواند دید...

2.187.27.50
چهارشنبه 10 دی 1393 - 12:31
صالح روحانی

الان به نتیجت رسیدی؟؟؟...الان خوشحالی؟؟؟؟شما خوشحال باش ولی جواب سوال من این نبود...شما جو گرفتت فکر میکنی فقط احسان تیتراژ خوب میخونه....بارها تو پست های قبلی هم گفتی به احسان تیتراژ میدن چون هر کسی تیتراژ نمیتونه خوب بخونه...اولا این که تیتراژ کار خیلی مهم و ویژه ای نیست که خوندنش کار هر کسی نباشه.تیتراژ مثل بقیه کار های خواننده ها یه تک آهنگ حساب میشه فقط آخر یه فیلم یا سریال پخش میشه...ثانیا شما فکر نکن فقط احسان تیتراژ خوب میخونه.اون خواننده هایی که اسمشون رو تو نظر قبلیم آوردم نمونه های کمی از تیتراژ های موفق این چند سال بودن..نمونه های دیگری مثل محسن یگانه هم هست.ولی شما تعداد تیتراژ هایی که این خواننده ها خوندن رو با تعداد تیتراژ هایی که احسان خونده مقایسه کن خودت متوجه همه چیز میشی.در مورد مرحوم پاشایی هم باید بهت بگم اون کار به خاطر اجرای فوق العاده مرتضی عزیز اون قدر محبوب شد نه به خاطر بیماریش...مرتضی فقط یه آلبوم داد که اون قدر محبوب شد و کارش همه گیر شد.شما قدرت کار مرتضی رو میتونی با این موضوع بفهمی.مرتضی بدون هیچ پشتوانه ای به این جا رسید نه مثل بعضی ها که قدم اول رو با اسم اطرافیانش برداره.فکر کنم دیگه متوجه شدی که فقط احسان تیتراژ خوب نمیخونه...اون قدر خواننده ی خوب و توانا تو کشورمون داریم که بتونن تیتراژ های خوبی بخونن..نمونه هاش رو هم که واست اوردم..در ضمن واسه من شعار الکی نده...شاید مردم ما مرده پرست باشن ولی فوت مرتضی عزیز هیچ ربطی به این موضوع نداره..مرتضی به خاطر اون همه خاطرات خوبی که واسه هواداراش ساخته بود شایسته چنین برخوردی بود...پس الکی عینک روشنفکری نزن

109.169.49.70
چهارشنبه 10 دی 1393 - 14:26
حسن عاشق چاوشی

اگر خواجه امیری را در فروش البوم ها یا نظرسنجی های اینترنتی و مطبوعاتی ببینید اکثرا اول هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:)))
فروش البوم اولِ؟؟؟ :))
نظرسنجی اولِ؟؟ :))
فروش البوم که هرساله بدون حتی یک مورد محسن چاوشی پرفروش ترین البوم سال رو در اختیار داره همیشه... خداییش فروش البوم ؟ :))
تو سایت موزیک ما که هرساله محسن چاوشی اولِ تو ترانه ماه هم همین و مجلات دیگر هم به همین ترتیب
شبکه ایرانیان هم که محسن چاوشی اول شد با 1000000 میلیون شرکت کننده
خواجه امیری تو نظرسنجی های تیتراژ ممکنِ اول بشه و شده و خب فضیلت انچنانی نیست...

تو نظرسنجی ها همیشه محسن چاوشی اولِ یا محسن یگانه
رقابتی هم باشه بین این دو محسنِ

95.38.184.181
چهارشنبه 10 دی 1393 - 15:30
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

صالح خان اگه پی گیر موسیقی بودی متوجه بودی که اون سالی که آلبوم مرحوم پاشایی اومد آلبومای یگانه و چاووشی و خواجه امیری و خیلیای دیگه هم اومده و هیچ کس پاشایی رو نمیشناخت تا سال پیش.که با مریضیش اهنگاش فراگیر شد تا حالش بهتر شه و تو کنسرتاش همه اشخاص معروفم رفتن حتی!!! اگه تیتراژ خونی کار هرکسی نیست چرا به بقیه زیاد پیشنهاد تیتراژ نمیشه؟؟؟؟ چون نمیتونن مثه احسان کار قوی بدن.
در جواب طرفدار چاووشی: افتخار ما فروش آلبوم نیس.افتخار ما کنسرت گذاشتن خوانندمونه که میدونیم صدا خودشه! فروش بالای آلبوم بدون شنیدن صدای واقعی خواننده مفت نمی ارزه!!امسال ببینم تو جشن سالانه به کجا میرسید؟؟ از زمانی که احسان شروع به خوانندگی کرد روز به روز رو به پیشرفت بوده و شک نکن آلبوم جدیدش 100 برابر عاشقانه ها بهتره و چاووشی و امثالش به گرد پاشم نمیرسن!راستی انقد به تیتراژ خوندن گیر میدی اصن یادته چاووشی با فرزاد فرزین آهنگ خونده؟؟؟ ولی همه آهنگ غریبانه رو که مربوط به سن 17-18 سالگی احسان بود یادشونه.
هر چی آرزوی خوبه مال تو.
من حتی فکر نکنم چاووشی به جز سنتوری آهنگ موندگار دیگه ای داده باشه!!

2.177.181.45
چهارشنبه 10 دی 1393 - 16:48
حسن عاشق چاوشی

به کنسرت افتخار میکنین بعد به فروش البوم افتخار نمیکنین؟ :)))
والا همه جا به فروش البوم اهمیت میدن شما خیلی باحالین پس :))
باشه خوش باشین ...
ما که میدونیم صدای خودشِ دلایلش هم که همه گفتن نیازی نیست تکرارش کنیم ...حالا تو بگو صدای خودش نیست اصلا مهم نیست .. تو توهماتت باش

سال 91 با البوم سیزده همه جوایز مردمی رو درو کردیم که احسان شما ی دونشو نتونست بگیره
امسال هم خواهیم دید ...

اینکه محسن چاوشی رو با احسان مقایسه کردی نشان دهنده خوش خیالیتِ
احسان فقط خواننده است همین ...
مقایسه کسی که تنظیم کننده است و ملودی ساز با کسی که فقط میخونه کفاره داره !!

بازم تو تیتراژ مقایسه کردی که
تعداد تیتراژهای احسان خواجه امیری اندازه موهای سرشِ
درصورتی که تیتراژهایی که محسن خونده به اندازه انگشتای یک دستم نمیرسه
ولی همین محسن چاوشی یک تیتراژ سینمایی خوند که تا ابد ماندگار شد و تیتراژهای احسان پیشش بیشتر شبیه شوخیِ

بهترین تیتراژ تی وی هم که مال محسن یگانه است برای ماه عسل...

مارو با این مقایسه هات نخندون بابا ...
اقا تایید کن

95.38.184.181
چهارشنبه 10 دی 1393 - 21:37
معصومه موسوی

هنوز امسال و سالهای دیگه هست میبینید که این آمار هم تغییر میکنه.فقط منتظر انفجار پاییز,تنهایی خواجه امیری باشین.
امسالم دیدیم که چاوشی تو موسیقی ما چطور جوایزو درو کرد!!!:))
خوشم میاد هر نظرسنجی که چاوشی اوله فقط براتون ملاکه و نتیجش واقعی و هرجا که احسان اول میشه بخاطر تیتراژ و ...است مثلا اول شدناش تو مجله ایده آل و موسیقی پارس وموسیقی ماو...به چشتون نمیاد.
باشه برادر شما راست میگی.اصن چاوشی ستاره محبوب.الان احساس آرامش کردی؟
یکم استراحت به خودت بدی بد نیستا!موسیقی ما شما رو مامور کرده که به هر کامنتی که اینجا گذاشته شد حتما جواب بدی؟!!!ماشال...چقدر پاسخگو...!!!
چرا فقط فروش آلبوم رو ملاک قرار میدید؟اینکه احسان کمتر از یه روز بلیط کنسرتاش رو میفروشه نشون دهنده چیه؟تو فروش آلبومم که بعد من خودم سیزدهم عاشقانه ها بود.و صددرصد عاشقانه ها از نظر کیفی خیلی بالا بود.
هزار جور نظرسنجی برگزار شده که تو هرکدوم یکی بالاتر از دیگران بود ولی بیشترین آمار شرکت کننده هم تو یک برنامه ماهواره ای خارج از کشور برگزار شد که اونجا هم دیدیم که آهنگ سلام آخر احسان بالاترین رتبه خواننده های پاپ داخلی رو داشت بعد از اون آقای چاوشی با سنگ صبورشون بودن.رتبه سلام آخر حدود 36 و سنتوری حدود 60!!!!
و بهتر دقتتونو ببرید بالا و به کاور آلبوم های خواجه امیری یه نگاه بندازید و ببینید که احسان آهنگسازی و تنظیم تعدادی از قطعاتشو در هر آلبوم برعهده داشته.یکیش کجایی که چاوشی تبریک ویژه ای بابت این آهنگ به خواجه امیری گفت.
یکبار دیگه صرفا جهت اطلاع دوستان که خودشونو به خواب زدن:نابرده رنج احسان بهترین تیتراژ بعد از انقلاب شد.
و دیگه دلیلی نمیبینم که به کامنت های شما که فقط از روی غرض ورزی و حسادته جواب بدم.
چون کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده هرگز....

80.191.185.215
پنجشنبه 11 دی 1393 - 04:20
حسن عاشق چاوشی

درمورد سالهای دیگه هر موقع نتایجش اومد و دیدیم بحث میکنیم
ولی سال 91 که هر دو در شرایط یکسان بودن و البوم دادن تمام جوایز مردمی رو محسن درو کرد ...

امسال مگه محسن چاوشی البوم داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب فقط در زمینه تک اهنگ امکان شرکت کردن داشت
سالی که البوم داده بیاین مقایسه کنین
عجب حرف خنده داری بودا :))

تو موزیک ما کی احسان اول شد در رقابت با محسن چاوشی؟؟؟؟؟؟؟؟ ( تو بخش مردمی )
والا تو بالای 80 درصد نظر سنجیها محسن چاوشی اول میشه که اگه اون نشه محسن یگانه اول میشه !
دیگه توضیح بیشتر در این مورد گزافه گوییِ

((یشترین آمار شرکت کننده هم تو یک برنامه ماهواره ای خارج از کشور برگزار شد که اونجا هم دیدیم که آهنگ سلام آخر احسان بالاترین رتبه خواننده های پاپ داخلی رو داشت بعد از اون آقای چاوشی با سنگ صبورشون بودن.رتبه سلام آخر حدود 36 و سنتوری حدود 60!!!! )) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جان ؟؟؟؟؟
اون نظرسنجی تعداد شرکت کننده هاش به نظرسنجیای سطح پایین داخلیمون هم نمیرسید و انقد رو هوا بود که بعدا
به پلی لیست تغییر اسم داد

صرفا جهت اطلاع ... بزرگترین نظر سنجی در مورد محبوب ترین خواننده مربوط به شبکه ایرانیانِ
که یـــــک مــیلــــیون شرکت کننده داشت و محــــــسن چاوشــــــــی اول شد !!!

دقت من بالا هست ولی ایشون به جایی رسیده که عملا ایده هاش ته کشیده و حرفی
تو ملودی سازی و تنظیم نداره که در البوم موفق عاشقانه ها تنها 2-3 ترک رو خودش ملودیسازی کرده
و از تنظیم که خبری نیست ...
کسی که به اینجا میرسه و از 10 ترک 2-3 تا ترک رو ملودیسازی میکنه اصلا قابل مقایسه با محسن چاوشی ای نیست که کل ملودیاشو خودش میسازه و نصف ترکای البومشو تنظیم کرده...
و اگه تحسینی هم باشه فقط برای صدای ایشونِ نه چیز دیگه!!!
تو تیتراژها مشخصه که رای میاره با اون همه تیتراژی که خونده ... کار شاقی نکرده ... کاملا قابل پیش بینی!
تایید کن برادر

95.38.184.181
پنجشنبه 11 دی 1393 - 13:04
صالح روحانی

ابوالفضل اون سال که آلبوم مرحوم پاشایی اومد کسی نمیشناختش؟؟؟؟بعد به من میگی پیگیر موسیقی نیستم!!!!هر ماشینی که رد میشد آهنگ یکی هست رو میشد شنید.بعد شما با اون نظرات گرانبهات میای میگی کسی نمیشناختش؟؟؟شاید به اندازه ی آلبوم های کسانی مثل چاوشی-یگانه-جهانبخش و خواجه امیری که اون سال اومدن شنیده نشد ولی به عنوان آلبوم اول خوب تونست خودش رو نشون بده... در ضمن در مورد تیتراژ هم باید بگم یه خواننده ای مثل آقای خواجه امیری اون همه تیتراز میخونه و چند تا کار موفق هم از اون تیتراژ ها درمیاد(مثل کارهای سریال های تاوان و نابرده رنج و میوه ممنوعه که انصافا کارهای بسیار زیبایی بودن)یه کسانی هم مثل فرزاد فرزین و مرتضی پاشایی و خیلیای دیگه با تعداد تیتراژ های کمتر نسبت به احسان کارهاشون همه گیر میشه(کارهایی مثل ماه عسل فرزاد فرزین و نگران منی مرحوم پاشایی اگه بیشتر از نابرده رنج احسان خواجه امیری شنیده نشده باشن کمتر هم شنیده نشدن).در مورد این که چرا اون قدر به اقای خواجه امیری تیتراژ میدن هم.......................................................
چی بگم؟؟؟!!!!
بعضی وقت ها با خودم فکر میکنم حرف های حمید حامی با این که خیلی تند بودن بعضی هاش واقعا درسته....

91.98.201.5
پنجشنبه 11 دی 1393 - 14:33
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

اولا آهنگ يكي هست خيلي قبل تر از آلبومش منتشر شده بود!!!
دوما كدوم تيتراژ احسان به جز اينا محبوب نبوده؟؟؟
سوما الآن منم شك ندارم نگران مني محبوب تر از نابرده رنج ولي الآن نه قبل مرگش!!
در جواب آقاي طرفدار چاووشي كه حسادت كاملا ميريزه ازش ميگم:
خب همين آهنگسازياي محسن باعص شد آلبومش بد بشه و انقد راي منفي بخوره!!!بعدشم خواننده اي كه معلوم نيس صدا خودشه يا نه رو با خواننده اي كه از 6 سالگي نوازندگي ميكرده مقايسه نكن!!!
موسيقي ما تاييد لطفا

2.177.221.227
پنجشنبه 11 دی 1393 - 23:35
سامان ( هوادار چاوشی )

((امسالم دیدیم که چاوشی تو موسیقی ما چطور جوایزو درو کرد!!!:))
میشه این سوال رو جواب بدی محسن چاوشی امسال البوم داد ((منظور سال 92))
((چرا فقط فروش آلبوم رو ملاک قرار میدید؟)) به این دلیل که هیچ خواننده ای نمیتونه در عرض 24 ساعت 500000 نسخه از البومش فروش بره وقتی البوم احسان اومد ((منتظرم ببینم چه کار کرده )) شما و طرفدار شادتون هرکدوم 50 تا بخرید شاید تونستید که فکر نمیکنم بتونید !!!!!!!!!!!!
این نکته هم یادتون باشه به جز خواجه امیری خوانندگان دیگه ای هم هستن که بلیط کنسرتاشون خیلی زود فروش میره
((خب همين آهنگسازياي محسن باعص شد آلبومش بد بشه و انقد راي منفي بخوره!!!بعدشم خواننده اي كه معلوم نيس صدا خودشه يا نه رو با خواننده اي كه از 6 سالگي نوازندگي ميكرده مقايسه نكن!!!))
بحث کردن با شما هم که همیشه هرجا اسم چاوشی میاد اتیش میگیری فایده نداره شاد باش طلایی

46.251.189.106
دوشنبه 8 دی 1393 - 20:29

اکثر خواننده های به اصطلاح مطرح، خواننده های لایکی هستند متاسفانه!
تاسف برای جامعه موسیقی که اکثر عموم مردم طرفدار سینه چاک که قشر نوجوان و جوان رو تشکیل میدن دنبال خواننده های لایکی هستن و اساتید و موسیقی دانان مطرح هم در گوشه عزلت...
پشتوانه و توانمندی امروزه اکثر خواننده های و موزیسین های امروزی:
فضای مجازی+کامپیوتر شخصی برای آهنگسازی

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 18:04
sami(uk)in iran

eyyyyyyyyy vallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

188.158.231.116
دوشنبه 8 دی 1393 - 20:45

فرزاد فرزین ..... پرچم ها بالاست .

دوشنبه 8 دی 1393 - 20:49

فرزاد فرزین؛ ‎ ‎ ۱،۱۷۹، ۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده

رقم شگفت انگیزی خیلی خوبه

دوشنبه 8 دی 1393 - 21:30

میدونم موسیقی ما فقط قصد خبر رسانی داشت، ولی امیدوارم این خبر باعث جنگ و دعوای بین طرفدارا نشه...هر کسی خواننده ی مورد علاقشو اگه واقعا دوست داشته باشه، واسش اصلا لایک و فالوور مهم نیست...

دوشنبه 8 دی 1393 - 21:33

چیز جدیدی نبود. همه تو عالم میدونن که فرزاد فرزین پرطرفدارترینه.

دوشنبه 8 دی 1393 - 21:58

شادمهر: 2/300/000
ببینید فاصله رو !

من دیگه حرفی ندارم.

دوشنبه 8 دی 1393 - 23:05

چاوشی 2 تا پیج داره. یه شخصی هم داره واسه همین لایکاش کم شد.
دوم اینکه لابک های فیسبوک الکی هستند و با پول خریداری میشن و ملاک طرفذار بیشتر نیستند

دوشنبه 8 دی 1393 - 23:27

به عنوان یه سیروانی میگم... اینا هیچ اهمیتی واسم نداره.چه سیروان اول باشه چه آخر چه وسط، کیفیت و سطح کاری و هنری و حرفه ایه که مهم و تعیین کننده ی برتری یه آرتیسته.
راجع به طرفدارها هم بگم که واقعا طرفدار داریم تا طرفدار و کیفیت طرفدار هم بحثیه که خیلیا غافلن ازش و فقط کمیت طرفدارها اهمیت داره واسشون.تفاوت طرفدارها رو میشه از سطح درک و فرهنگ اونا توی فضای مجازی و کنسرت ها و همچنین طرز همراهی شون توی کنسرت ها و ... بخوبی حس کرد

سه شنبه 9 دی 1393 - 00:12

دم امیر تتلو گرم - پیجش از زیر زمینا سوراخ کرده ....

سه شنبه 9 دی 1393 - 00:26

یه بار نشد یه ماشین رد بشه آهنگ فرزاد فرزین ازش شنیده بشه
چه آمار کودکانه ای وقتی همه میدونن لایک خریدنیه با مستر کارت یا کارت بازرگانی

سه شنبه 9 دی 1393 - 11:28
!!!!!!!!!!!!!!!!!

شاید شما کم بیرون میری . یا ماشین ها شیشه هاشون بالاست . والا ما هر ماشینی رو دیدیم اهنگ های فرزاد فرزین گوش میداد . شب کنسرتش از چمران که رد میشی سرسام میگیری . تو اون ترافیک هر کی یه اهنگ داره گوش میده ازش . چاره ای نداری جز اینکه صدای آهنگ را بالا ببری . به هر حال این آمار وجود داره میتونی خودت چک کنی . هیچ محبوبیتی هم بی دلیل نیست .فرزاد فرزین خوبه .لایک خریدنی ؟ چرا باید همچین کاری کنه ؟ توجیه نکنید لطفا .

93.118.159.3
سه شنبه 9 دی 1393 - 21:26
ارشیِا پایدار

عزیزم فرزاد ترانه ی کوتاه مدت نمیده بیرون که یه مدت تو دستا .به قول شما تو ماشین بچرخه بعد فراموش بشه

همین که ترانه ها با صداش موندگار میشن آخر ارزش

2.187.191.139
سه شنبه 9 دی 1393 - 01:12

اصلا باورم نمیشه یه همچین مطلبی رو تو سایت موسیقی ما میخونم!!!! واقعا جای تعجب داره،مردم رو سایت شما حساب دیگه ای باز میکنن.
بر فرض که همه این آمارا درسته باشه، باید بگم که مهم کیفیته نه کمیت

سه شنبه 9 دی 1393 - 01:31

آره واقعا نمیشه میزان طرفدار خواننده ها رو از رو لایکاشون مقایسه کرد ولی خب آمار جالبی بود!
ما که در هر صورت و همه جوره طرفدار سیروان و میلاد درخشانی و زانیار هستیم و کار درست بودنشون بهمون ثابت شدس

سه شنبه 9 دی 1393 - 01:50

این آمار لایکه و صفحه کسی مثل خانم katty perry هم آمار لایکه با 76.600000 لایک

قررررررررررررررررن ها جا داره تا خواننده های ما به اینطور آماری برسن

سه شنبه 9 دی 1393 - 07:28
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

هر کسی با عکسای ناجور و مبتذل میتونه لایک جمع کنه!!1

2.177.181.45
سه شنبه 9 دی 1393 - 12:20
Hv

احسنت ابوالفضل. درضمن جمعیت انگلیسی زبونا با فارسی زبونا قابل قیاس نیستن

2.184.137.41
سه شنبه 9 دی 1393 - 11:16

ما به خوانندمون افتخار میکنیم تا به لایک هاش.

سه شنبه 9 دی 1393 - 11:31

طرفدار واقعی بیرون از دنیای مجازیه

سه شنبه 9 دی 1393 - 11:43

نکته جالب اینه که لایکای مهدی یراحی 140 هزار تاست ... نمیدونم.منطق اون لایکای میلیونی چیه واقعا ؟

سه شنبه 9 دی 1393 - 12:49

به نظرمن تعدادلایک ها نشاندهنده اینه که اون خواننده چه میزان موردقبول وموردپسندوموردتاییدطرفداراشه...
من به عنوان یکی ازطرفدارای فرزادفرزین میگم:چه این آماردرست وچه اشتباه باشه فرزادفرزین برای ماقابل احترام وباارزشه ودوسش داریم وباشنیدن کاراش انرژی میگیریم...
تعدادطرفداراش هرچقدرم که باشه مهم نیست (البته ماشالله زیادن)مهم اینه که هرکی طرفدارشه درحدلالیگاقبولش داره وتاییدش میکنه...
حالاهی شمابگوآماردرست نیست وغیرممکنه فرزادفرزین اینقدرطرفدارولایک داشته باشه...
فرزادفرزین=بیگ لااااااااااااااااایک...
پرچمش بالاست(;

سه شنبه 9 دی 1393 - 13:51

اصلا ميدونين چيه؟ من همه ي اينارو قبول دارم ولي خداوكيلي گروه سون خيلي بحث برانگيزه!!!!!!!

چهارشنبه 10 دی 1393 - 14:14
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

باز گروه سون خوبه!!! چاووشی از بنیامین و سیروان بالاتره این عجیبه!! چاووشی؟؟؟؟؟؟؟

2.177.181.45
سه شنبه 9 دی 1393 - 13:53

اره مشخصه محسن چاوشی محبوب ترین خوانندس.خخخخخ.ههههه.فعلا البومش تو سایت موسیقی ما پنجمه.البوم ماهان بهرام خان از چاوشی بیشتر امتیاز اورده.همین یک ماه پیش بود که تلویزیون نظرسنجی گذاشت(شبکه یک)محسن یگانه با اختلاف بهترین خواننده شد.پارسال هم شبکه دو نظرسنجی گذاشت محسن یگانه اول شد خواجه امیری دوم.چاوشی سوم

سه شنبه 9 دی 1393 - 17:44
حسین چاووشیست

همین تلویزیون تا حالا چندین بار اهنگای پاروی بی قایق رو پخش کرد ولی اثری از آلبومای دیگه نبود که نبود. درضمن تو جشنواره میبینی کی جایزه ها رو درو میکنه

2.184.137.41
سه شنبه 9 دی 1393 - 21:13
حسن عاشق چاوشی

فرزاد فرزین پارسال جایزه بهترین البوم مردمی رو از سایت موزیک ما دریافت کرد در عین حالی که
امتیاز البومش پایین بود ... پس این امتیازی که الان میبینی اصلا ملاک نیست
که اگه ملاک بود فرزاد نباید جایزه بهترین البوم رو میگرفت...
نظرسنجی اخرسال مهمه که 100 هزارتا شرکت کننده داره ... نه این امتیازا که رای دهنده هاش
فوقش به 3-4 هزار تا میرسه ..
-------------------------
درمورد نظر سنجی تی وی
اخه یه چی بگو نخندیم بهت
اون نظر سنجی ها تعداد شرکت کننده هاش به 100 - 200 هزارتا هم نرسید
ولی نظرسنجی شبکه ایرانیان 1000000 (( یـــــــــــک مـــــــــیلیــــــــــــــــون )) رای دهنده داشت
که محــــــــــــــسن چاوشــــــــــــــــــی اول شــــــــــــــد ...
شب بخیر

95.38.188.244
سه شنبه 9 دی 1393 - 14:55

just FARZAD

سه شنبه 9 دی 1393 - 15:10

بنظرم این ملاک اصلی نیست . من نظرسنجی ها رو که دنبال میکنم بیشتر یا آقای خواجه امیری در صدر هستن یا آقای چاووشی . آقایان یگانه ، مرحوم پاشایی ، فرزین ، صادقی و ... هم در رتبه های دوم .
در رتبه های سوم هم آقایان بهادری ، یراحی ، شکوهی ، س خسروی ، عسگری و گروه هنری سون ، مد نظر مردم بوده
و رتبه های بعی هم لهراسبی و اصحابی ، اصفهانی و شجریان ...
البته بنظر من و نظر شما کاملا محترمه

سه شنبه 9 دی 1393 - 16:02

آقا هرچی که شما گفتید قبول.ولی با اینکه از صدای چاووشی خوشم میاد محبوب ترین خواننده پاپ یعنی چی اصن؟؟؟!!!مترتون چیه؟فازتون چیه؟از کجا به این نتیجه رسیدین.؟وقتی از تک تک 70میلیون ایرانی و ایرانیای خارج پرسیدید اون وقت میتونی قطعی حرف بزنی.افتاد؟؟کیا با نظر من موافقن؟؟

سه شنبه 9 دی 1393 - 16:41

آقای فرزین همیشه سعی کردند که متفاوت باشند روند رشد کاری از آلبوم شراره به این طرف داشتن
تنوع در کنسرت هاشون ،انتخاب وسواسی شاعرا واسه ترانه ها ، اکیپ عالی و خاص بودن نام آلبوماشون کاملا بیانگر این امر که ایشون خاص هستن .
اگه جایزه ها و افتخاراتی که برای کشورمون کسب کردن رو هم به این کارا اضافه کنیم خودش مهر تاییدی برای برتر بودن ایشون نسبت به رقباشون .
و صد البته این کارا وظیفه ی ایشون رو در قبال هوادارا و مردم دیگه سنگین تر می کنه چون انتظار مردم بیشتر می شه .
از خدا می خوام که همیشه موفق و سربلند باشن و روز به روز به خیل هواداراشون افزوده شه .

سه شنبه 9 دی 1393 - 17:46

اصلن ملاک درستی نیست که بخوایم با لایکای یه صفحه به بهتر بودن یا پرطرفدارتر بودن خواننده ها پی ببریم. همون طور که دوستان دیگه هم اشاره کردن دیگه خرید و فروش لایک خیلی ساده شده و خیلی از شخصیتای معروف تو همه جای جهان این کارو کردن. البته من نمیخوام کسی رو زیر سوال ببرم و این 10تا خواننده خوب که اسماشون مطرح شد هم واقعن شایستگی این لایکا رو دارن. به نظر من ملاک تشخیص تعداد حدودی طرفدارای یه خواننده باید مقدار فروش آلبوم یا شنیده شدن صداشون تو خیابونا و بین مردم و تو مراسمای مختلف و همینطور نظرسنجی هایی که رسمیه و هر شخصی فقط حق دادن یک رای رو داره به حساب آورد. به هرحال اون چیزی که من تو اجتماع می بینم با احترام به بقیه خواننده ها طرفدارای بنیامین،محسن یگانه،محسن چاوشی و مرتضی پاشایی (البته تا قبل از فوتشون) بسیار بیشتر از طرفدارای خواننده های دیگس. البته خواننده های خوب دیگه ای هم هستن که نسبت به بعضی از خواننده های نامبرده شده در متن بالا (قرن21) طرفدارای بیشتر دارن: مثل یاس و مهدی یراحی و علی اصحابی و علی لهراسبی و محمد علیزاده

سه شنبه 9 دی 1393 - 18:40

اگه این آمار بر اساس کیفیت کار بود الان باید رضا یزدانی در صدر میبود

سه شنبه 9 دی 1393 - 19:27

لایک داره فرزاد فرزین.فرزاد تو خود تورکها کلی طرفدار داره چون خودشم ترکه (به همین خاطر خوشتیپ و خوشصداست).جمعیت ترکها هم که تو ایران زیاده.پس یاشاسین فرزاد فرزین

سه شنبه 9 دی 1393 - 19:40

چه ربطی به لایک داره واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موسیقی ما یعنی شما از روی لایک ها پر طرفداراترین خواننده رو میبینید؟؟
مگه میشه زانیار به عنوان مثال از علی عبدالمالکی بیشتر هوادار داشته باشه ؟؟
دوستان شما توو خیابونا یا بین دوستاتون اسم علی عبدالمالکیو بپرسین همم اسم زانیارو ببینین کدومش معروفتره!!!
طرفدار که از روی اینا معلوم نمیشه.، درضمن من خودم توو صحفه ف.ب دیدم که هر پست علی عبدالمالکی بالای 20 هزار تا لایک میخوره اونوقت احسان خواجه امیری کمتر از 10 هزار تا.

سه شنبه 9 دی 1393 - 20:20

دارم به همه میگم فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرزاد فــــــــــــــــــــــــــــــــــــرزین بهترین خواننده ی ایران و جهانه.حالا هرکاری میخواید بکنید .... آخه مگه ب زوره خواجه امیری اول میشه ... مهم طرفداراس مه فرزاد توله .... منو تـــــــــــــــــــــــــــــو تنهایییییییییییییم

چهارشنبه 10 دی 1393 - 14:13
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

بذار آلبوم پاییز تنهایی بیاد فروش و استقبالشو ببینی ساکت میشی!! به هر کی بگی فرزاد فرزین از خواجه امیری بهتره خندش میگیره جز هوادارای متعصب خودتون :) تو نظرسنجی سه ستاره حتی با یاری طرفدارای چاووشی بازم به ما نرسیدید.مونده تا برسید هه

2.177.181.45
پنجشنبه 11 دی 1393 - 02:55
سارا پویافر

هههه اقای ابوالفضل اب یخ بدم خدمتتون؟؟؟؟؟؟معلومه که بدجورسوختینا!!!!عیبی نداره طبیعیه!!!منم اگه هوادار خواجه امیری بودم و بعد اهنگ دروازه های دنیا همه اونجوری به خواننده ی مورد علاقم انتقاد میکردن و تو نظر سنجیا جنون فرزاد فرزین اول میشد و به دروازه های دنیا فقط طرفدارای متعصب خواجه امیری رای میادن و الانم دوباره از فرزاد عقب میموندیم همینجور مثل شما جری میشدم!!!حتما شما ها وقتی با خودتون صحبت میکنین وقتی به روتون میارن طرفدارای فرزاد از احسان بیشترن از بغض و ناراحتی میمونین گریه کنین یا بخندیدن خنده رو ترجیح میدین!!!!!!!!اینجوری حداقل ظاهر قضیه حفظ میشه!!!!!!والا اینکه کی بهترینه و کی پرطرفدار و مردمی تره دیگه از واضحاته! و تازه خارجیاهم فهمیدن دیگه!!!شما اونجوری خودتونو گول بزنین تا کمتر حرص بخورین و ناراحت شین!

151.244.181.137
پنجشنبه 11 دی 1393 - 14:07
معصومه موسوی

خانم پویافر
میشه چن نمونه از اون نظرسنجی هایی که جنون اول شد رو بفرمایین؟!!!!
توموسیقی ما که دروازه های دنیا اول شد.توموسیقی پارس هم دوبار پشت هم دروازه های دنیا اول شد.
تو ترانه ماه هم که آقای زیرزمینی اول شد.
نظرسنجی مهم دیگه ای هم وجود داشته و ما خبر نداشتیم؟!!!!
و این بخش از حرفتون بله همه میدونن که کی از کی بهتره و کاملا واضحه کسی که آلبوماش اگه اول نباشه صددرصد دومه و آهنگ هیت داشته و فروش بلیطاش کمتر از یه روزه و تو سالن نوکیا هم ترکونده.
فکر کن به یکی بگی فرزین از خواجه امیری معروف تره!:))))

93.117.22.68
پنجشنبه 11 دی 1393 - 17:11
سارا پویافر

خانوم موسوی من تا اونجایی که یادم میاد و نظراو که میخوندم شما ادم منطقی ای بودین از شما هوادار با فرهنگ اقای خواجه امیری انتظار چنین صحبتیو نداشتم عه عه عه یادتون رفته انگار؟؟؟؟همه ی کارشناسا و مردم (به غیر از طرفدارای متعصب اقای خواجه امیری) و حتی فوتبالیستا تو مراسم بدرقه ی جام جهانی به اهنگ دروازه های دنیا انتقاد کردن و اعتراضشونو نشون دادن!!!حتی میخواستن اهنگ تیم ملی رو هم عوض کنن اما نکردن...البته من خودمم ناراحت بودم از اون طرز برخورد با احسان بالاخره زحمت کشیده بود یا باید از اول فکراشونو میکردن و اهنگو بهش نمیدادن یا اینکه بعد از اینکه معرفی شده اهنگ نباید اونکارو میکردن بالاخره ادمی که کلی طرفدار و ابرو داره بین مردم نباید اونجوری باهاش برخورد بشه.اما در مورد نظرسنجیا اطلاعتتون کاملا غلطه متاسفانه!!!وا راجب طرفدارا هم فکر میکنم برای اینکه دفاع کنید و کم نیاورده باشین همچین حرفیو زدین!!در اخر باید بگم که من اصلا اهل اونجوری حرف زدن تو کامنت قبلیم نیستم ولی وقتی برخورد یا صحبت بدی میبینم سعی میکنم مثل خودشون جواب بدم.و برای اقای خواجه امیری و طرفدارای با فرهنگشون احترام زیادی قائلم!امیدوارم البوم پاییز تنهاییشون موفق باشه!دیگه هم یکی به دو کردن بسه...هم اقای فرزین و هم اقای خواجه امیری جزء بهترین ها هستن و از امارم میشه اینو فهمید!!بهتره رقابت سالم باهم داشته باشیم نه کل کل!!!و مثل خود اقای فرزین و اقای خواجه امیری با فرهنگ و حرفه ای رفتار کنیم!یا علی.

144.76.216.81
پنجشنبه 11 دی 1393 - 18:24
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

كاش همه طرفدارا مثه شما بودن!!!! بعضي طرفدارا (م.چ) چشم موفقيت ديگران رو ندارن و هر تلاشي ميكنن تا خوانندشونو با ما مقايسه كنن ولي همش تلاش بيهودس!!!

2.177.221.227
پنجشنبه 11 دی 1393 - 20:22
معصومه موسوی

خانوم حرف شما در کامنت اولتون تخریب بود نه انتقاد.همینم باعث شد برخورد من به این شکل شد که اصلا راضی نبودم.
منم حوصله بحث و کل کل بیخود ندارم.
باآرزوی موفقیت برای همه خواننده های پاپمون.
پاییز,تنهایی بزودی....

85.185.20.106
پنجشنبه 11 دی 1393 - 23:17
سامان ( هوادار چاوشی )

((هر تلاشي ميكنن تا خوانندشونو با ما مقايسه كنن ولي همش تلاش بيهودس!!!)) خیلی خوانندتون رو دست بالا گرفتی تا اونجایی هم که من یادم میاد همیشه شمایی که اسم چاوشی رو در هر صفحه ای میاری چون هر جا اسمش میاد یا البوماش هست خوانندت پایین تره !!!!!!!!!! امیدوارم سال 91 یادت بیاد امسال هم منتظریم هم منتظر پاییز تنهایی هم جشن موسیقی ما
به نوشته بالای صفحه اکتفا میکنم ((محسن چاوشی از او به عنوان محبوب‌ترین خواننده موسیقی پاپ یاد می‌شود)) به لطف بخش داوری همین جشن سالانه موسیقی ما بالاخره در یک بخش یه تندیس هم به خواجه امیری میدن در بخش مردمی چی میدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بحث کردن با طرفدارای یکی از خوانندگان وقت تلف کردنه ((اون هم از جنس طلا))!!!!!!!!!!!!!!

46.251.189.106
سه شنبه 9 دی 1393 - 20:41

چقد خوبه که همه رو اینجور وقتا در نظر بگیرین
بیشترین فالوور شبکه های اجتماعی رو (فالوور ایرانی) رو کسی داره که قدرش رو ندونستن (ش.ع)
هرچند اینا هیچ افتخاری نیست واسه هیچکس

سه شنبه 9 دی 1393 - 20:45

چقد خوب بود آمار "تلو" و "حامی" رو هم میزدین و یه مقایسه میکردین از روی لایک ها ...

سه شنبه 9 دی 1393 - 23:57

من چندین ساله پیگیر صفحات هستم انصافا لایک پیج احسان خواجه امیری و سیروان و رضا صادقی ایمان دارم واقعی چون هیچوقت نجومی بالا نرفت رو یه ریتم ساده بود ولی یه زمانی باقی این اقایان لایک هاشون به نصف رضا صادقی و سیروان نمیرسید یهو رفتن بالاتر . با این همه این ها مهم نیست کی بهترینه مهم اینه هر کسی یکی رو ستایش میکنه و احساسش هم با کارهای اون خواننده درگیر میشه.تلاش همه هم برای نشون دادن بالاتر بودن خوانندشون اثبات درست بودنه ایده و نظرشونه.

چهارشنبه 10 دی 1393 - 14:11
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

داداش بذار هر چی میخوان بگن!! منم خواانده مورد علاقم نتونه کنسرت بذاره و تو نظرسنجیا کم رای بیاره دوس دارم که بقیه خواننده هارو خراب کنم!!! حسادت از نظرات میباره :)

2.177.181.45
چهارشنبه 10 دی 1393 - 17:11
حسن عاشق چاوشی

ببین کی حرف از تخریب میزنه
تویی که هر کی البوم میده میای میگی اصلا خوب نبود و فلان ... چون احسان میخاد البوم بده بعدش بگی
به این میگن البوم
هه
اگه یکم درک موسیقی داشتی به البوم موفق فریدون نمیگفتی خوب نبود و نیست...

95.38.184.181
چهارشنبه 10 دی 1393 - 20:51
حسین مشکی پوش

این رفتارها بده از یکجا این تخریب های بی اساس رو کنار بذاریم اگه میخوایم موسیقیمون وضعش از این بدتر نشه.یه نگاه کنید پاپ با چه کسایی شروع شد کسایی که نابغه بودن با چه کسایی به اوج رسید کسایی که به جرات نصف اون اسطوره هام علم نداشتن و با کسانی داره ادامه پیدا میکنه که هیچی از موسیقی نمیدونن.
من روی حرفم با محسن چاوشی نبود چون اقای چاوشی فعالیت نداشتن اون موقع ممکن از وقتی شروع کرده هواداراش سمتش رفتند و لایک هاشم درست باشه و برای کسی که زندگیش چاوشی بقیه بی معنی هستن همینطور برای من هوادار رضاصادقی و هوادار دیگر خواننده ها پس بیایم اصولی انتقاد کنیم که پیشرفت ببینیم نه هر روز بدتر از دیروز
مرسی

2.191.172.37
چهارشنبه 10 دی 1393 - 20:58
حسین مشکی پوش

این رفتارها بده از یکجا این تخریب های بی اساس رو کنار بذاریم اگه میخوایم موسیقیمون وضعش از این بدتر نشه.یه نگاه کنید پاپ با چه کسایی شروع شد کسایی که نابغه بودن با چه کسایی به اوج رسید کسایی که به جرات نصف اون اسطوره هام علم نداشتن و با کسانی داره ادامه پیدا میکنه که هیچی از موسیقی نمیدونن.
من روی حرفم با محسن چاوشی نبود چون اقای چاوشی فعالیت نداشتن اون موقع .ممکنه از وقتی شروع کرده هواداراشم قطعا از اون موقع لایک کردن و زود پیشرفت کرده. در مورد اجرا زنده هم امیدوارم یه روزی بذاره چون منم خیلی کاراش رو دوست دارم زنده بشنوم اما نذاشتن کنسرت بهتر از اینه تا بذاری و مثله خیلیها کل اجرا یا همه خواب باشن یا بدتر همرو فالش بخونه .برای کسی که زندگیش چاوشی بقیه بی معنی هستن همینطور برای من هوادار رضاصادقی و هوادار دیگر خواننده ها پس بیایم اصولی انتقاد کنیم که پیشرفت ببینیم نه هر روز بدتر از دیروز
سپاس

2.191.172.37
چهارشنبه 10 دی 1393 - 00:01

*همه نظرات رو خوندم. 80 درصد نظرات در مورد این بود که این فالور های فیکه.

بچه ها واقعا بعضی از شماها واقعا بی انصافین. حالا چونکه خواننده ایی که شما دوسش دارین بیشترین تعداد فالور رو نداره به این معنی نیست که همه اونایی که فالور های زیادی دارن پول دادن و فالور جمع کردن.

تا از چیزی مطمین نشدین خواهشا حرفی نزنین.تهمت نزنین.*

چهارشنبه 10 دی 1393 - 01:14

فــــــــــرزاد فــــرزین ♥
خیلی خوشحالم طرفدارتم!واسه من چی بهتر از این که طرفدار تو باشم؟:)♥

چهارشنبه 10 دی 1393 - 01:48

جم کنین این مسخره بازیارو!!!!!!!!!!!!لایک فیسبوک میخرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه مریضن اخه؟؟؟؟مگه با عقل جور در میاد؟؟؟؟تموم کنین این بحثارو....فرزاد محبوب ترینه دلیلشم کاملا مشخصه چون واسه مردم واسه مخاطباش واسه طرفداراش ارزش قائله...متفاوته...واسه گوش مردم ارزش قائله هر اهنگیو به خورد مردم نمیده کاراش کاملا حرفه ای و رو به پیشرفته برای پولی که مردم میدن میرن کنسرتش تو این بی پولی و گرونی ارزش قائله و برای کنسرتاش خرج میکنه و طراحی میکنه و خلاصه بهترین کنسرتا و بهترین اجرای زنده رو داره سعی میکنه با تمام محدودیتا و کمبود امکانات به موسیقی بین المللی و روز دنیا نزدیک باشه با وجود همین محدودیتا کارای تصویری و تیزرای خوبی میسازه با همه این کمبود امکانات و محدودیت ها کنسرتای عالی برگزار میکنه سعی میکنه در جا نزنه و روبه پیشرفت کار کنه وکارای متفاوتی ارائه بده تا الانم هیچ کار تکراری ازش نشنیدیم اینایی که گفتم همش یعنی احترام به مخاطب و ارزش قائل شدن واسه مردم و طرفدارا...سیر صعودی فرزاد کاملا مشخصه از سال 83 که البوم شراره منتشر شد تا سال 92 که شخصی منتشر شده و تک اهنگایی که تو این مدت بیرون اومده قشنگ روند صعودی و روبه پیشرفتش کاملا معلومه و خلاصه واسه ابروی موسیقی ایران خیـــــــــــلی زحمت میکشه!واسه اینه که طرفداراش زیاد شدن اون روند صعودی قابل توجه برای اینه نه چیز دیگه...بالاخره یه زمانی میرسه که ادم نتیجه زحماتشو میبینه دیگه...فرزاد یه ارتیست واقعیه یه ارتیست کامل از همه لحاظ خیلیم مردمیه. همه ی جایزه ها تو بخش مردمی به فرزاد داده میشه بلیطای کنسرتش sold out میشه و شلوغ ترین کنسرتارو داره و البوماش همیشه جزء پرفروش ترین البوم هاست اینا همش محبویبت فرزاد و میرسونه تعداد لایکای فیسبوکشم نشونه محبوبیتشه نه هیچ چیز دیگه ای!یه سریا یاد گرفتن خواننده محبوبشون اول نمیشه میگن مافیا در کاره و لایک براش میخرن و اهنگش کاوره و....بسه دیگه این حرفا یکم خجالت بکشین حرفی که میخواین بزنینو اول مزه مزه کنین.به لطف خدا فرزاد فرزین موفق و محبوبه ایشالا محبوبیت و موفقییت و طرفداراشم همینجور مثل حالا روند صعودی داشته باشه.فرزاد خیــــــــلی لایک داری چشای هرکی نمیتونه محبوبیت و موفقیتتو ببینه کـور!!!!عزتت روز افزون اقا فرزاد

چهارشنبه 10 دی 1393 - 04:05

رتبه بندیتونو اصلا قبول ندارم!کافیه ی سر به اینستاگرام بزنید اونوقت میبینید که سیروان‌نزدیک به ۵۰۰ هزار و محسن یگانه و زانیار‌۳۰۰هزار فالوور دارن این در حالیه ک فرزین که در صدر رتبه بندی شماست فقط ۱۵۰هزار فالوور داره!توی فیس بوک هم آمار به نفع ۳ نفر اوله! بعدشم اینو دیگه همه میدونن که محسن یگانه پرطرفدار ترین خواننده ایرانه!حالا اگه کسی میتونه بیاد منکر این قضیه شه!حتی اگه به ظاهر قبول نکنید اما باطنا این قضیه رو همه قبول دارن.

پنجشنبه 11 دی 1393 - 02:36
سارا پویافر

میدونی برای چیه؟برای اینه که فرزاد فقط یه ساله اومده تو اینستا ولی اونا حداقلش دوسالی هست که تو اینستان!!!بعدم فرزاد 160 هزارتافالوور داره نه 150 هزار تا!!!بعدم فیسبوک خیلی عمومی تر از اینستاگرامه

151.244.181.137
چهارشنبه 10 دی 1393 - 11:06

خیلی خوشحالم که یه طلایی ام و به لایک و .... هم اهمیتی نمیدم چون سطح بالای کاری خوانندم برام مهمه و همیشه بهترین برای من احسانه در همه جا چه از نظر شخصیت و چه صدا و...
و به نظر خودم رتبه اول باید برای یگانه باشه همیشه و همه جا هم اینو گفتم.
با آرزوی موفقیت برای آقای عاسقانه های ایران.
پاییز,تنهایی به زودی...

چهارشنبه 10 دی 1393 - 14:06
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

مرسی از نظرات خوبتون.به نظر منم الآن نبض موسیقی دست احسان و یگانه و جهانبخش هست.ولی خب بعضی طرفدارا(م.چ) دوس دارن خودشونو با مقایسه کنن دیگه.اینارو نباد اذیت کرد باید بگی باشه هر چی شما میگین خخخخ.

2.177.181.45
چهارشنبه 10 دی 1393 - 13:31

متاسفم واقعا!!!!متاسفم که بعضی از مردم ما انقدر کوته فکر شدن که تا یه خواننده اومد این کلمه "مافیا"رو مد کرد...راه به راه ازش استفاده می کنن برای کوبیدن خواننده های دیگه....
خدایی قبل از اینکه آقای حامی کلمه مافیا رو مد کنه کی به احسان خواجه امیری می گفت مافیا؟!
مهدی یراحی این همه تیتراژ خونده،مجید اخشابی همینطور...اینا همشون مافیان؟!!!
خود آقای حامی مدام تو رادیو هفت داره آهنگ اجرا میکنه...الان یعنی چون کلی آهنگ تو رادیو هفت خونده مافیاس؟!!!!
یا مثلا اینکه میگین محبوبیت احسان به خاطر پدرشه...یه لحظه خودتونو بذارید جای احسان...اصلا فرض کنید پدرتون یه پزشک معروفه...شما هم یه پزشک خیلی معروف و زبردست میشید...این به علم و زحمات خودتون بستگی داشته یا به خاطر پدرتون بوده؟!
به حرفایی که می زنید فکر کنید لطفا....حرفای آدم نشان دهنده شخصیتشه....

چهارشنبه 10 دی 1393 - 13:49

با دوستان موافقم،تعداد لایک یا فالوور نشون دهنده محبوبیت یا کیفیت کار یک هنرمند نیست ولی واقعا به نظر شما یه خواننده چرا باید بره برای پیجش لایک بخره؟حالا اگه یه خواننده ی ناشناخته و تازه کار باشه شاید اینکارو بکنه ولی کسی مثل احسان خواجه امیری که اینقدر معروف و پرطرفداره اصلا نیازی به این کارا نداره!
چون تعداد "لایک" معیار و ملاک درستی برای سنجش یه خواننده نیست،بلکه فروش آلبوم،فروش کنسرت و... این چیزا رو مشخص میکنه!
در آخر هم تبریک میگم به هوادارای فرزاد فرزین

چهارشنبه 10 دی 1393 - 14:27

به نظر من لایک های در فیس بوک ملاک خوبی برای اینکه چه کسی بیشترین هوادارو داره نیست...
مثلا امیر تتلو از همه ی این عزیزان بیشتر لایک خورده . واقعا در جامعه هم همینطوره ؟؟؟ مسلما این طور نیست...
دیگه همه اینو میدونن که بیشترین طرفدارو محسن یگانه داره چون هم در نظرسنجی تلوزیون و هم در همه ی سایت های موسیقی اوله...
به هر حال برای همه ی خواننده ها آرزوی موفقیت میکنم و بی صبرانه منتظر آلبوم چهارم نابغه هستم...

چهارشنبه 10 دی 1393 - 15:03

خیلی جالبه فرزاد فرزین رو خیلی ها اصلا نمی شناسن آهنگ خاصی هم نداشته که هیت شده باشه ، اما محسن یگانه حداقل چندتا آهنگ داشته که فراگیر شده و هر کسی حتی اگه طرفدارش نبوده اونو شنیده اما به خاطر اکانت های فیک زیادی که متاسفانه ساخته شده خیلی ها صفحه اصلی رو لایک نکردن این معیار مناسبی نیست ،

چهارشنبه 10 دی 1393 - 15:34

بسیار خوشحالم که " قـلب " های مردم همانند " لایـک " های فیس بوک " خریدنی " نیست .. !
محسن یگــانه " قلب " های میلیون ها مردم رو تسخیر کرده و برای اثباتش هم بدون شک نیازی به این آمـارهای " فیـک " که دیگه همه به آن اذعان دارند ,
ندارد ...

متشکرم از مطلبتون ...

چهارشنبه 10 دی 1393 - 15:37

اینکه فرزاد بهترینه شکی توش نیست و اینکه هم چشه بعضیا داره از پیشرفته فرزاد کووور میشه دور از انتظار نیست ،چون بلاخره یه خواننده موفق توو راهش خیلی موانع به وجود میاد،فرزاد فرزین هم الکی به اینجا نرسیده که بخواد محبوبیتشو با پول به دست اورده باشه،همش لطفه مردم بوده و هست که خودتونم شاهدش هستین.جاست فرزاد فرزین

چهارشنبه 10 دی 1393 - 16:28

علت اینکه لایکهای پیج احسان به صورت خیلی نگهانی بالا رفت این بود که یه پیج بود که توسط خودشون اداره میشد و یه پیج دیگه هم توسط طرفداران.ایشون برای اینکه یک صفحه ی واحد تشکیل بشه ،با هماهنگی ادمین اون پیج،دو تا صفحه رو با هم ادغام کردند و برای همین لایکهاشون 200 هزار تا بیشتر شد .حتی تو صفحه اصلیشون هم این مسئله رو اعلام کردند(پارسال)
حالا نمیدونم چرا بعضی از افراد بدون اینکه دلیل چیزی رو بدونن،قضاوت نا به جا میکنن و میگن احسان لایکهاشو خریده!
بگذریم؛ولی خدا رو شکر که احسان دوم شده و بعضیا دارن اینجوری حسودی میکنن!اگه اول میشد که دیگه هیچی!!!

پنجشنبه 11 دی 1393 - 02:41
سارا پویافر

اره شما کاملا درست میگی فرزاد فرزین هم به خاطر همین مساله بود که لایکاشون به قول دوستان یهویی رفت بالا!!از وقتی صفحش توسط خود فیسبوک رسمی اعلام شد این کارو کاردن و لایکاش یهویی خیلی رفت بالا البته سیر افزایشی لایکای صفحش انصفا خوب بود چون هر چن وقت یکبار که دقت میکردم سرعت بالارفتنش بیشتر از دفه ی قبل میشد اما از وقتی صفحه ی فیسبوکش توسط خود فیسبوک تایید شد تمام فن پیج هارو ادغام کردن تو همون صفحه ی خودش برای همین یهویی شتاب افزایشی لایکاش زیاد شد و فاصله گرفت.ممنون که این موضوع رو گفتین.

151.244.181.137
چهارشنبه 10 دی 1393 - 20:42

سلام
اولا پرطرفدار بودن خواننده به فالوورای پیجش ربطی نداره،فقط و فقط به فروش آلبوم و هیت شدن آهنگاش و تعداد و تمدید کنسرتاش ربط داره..
که باز هم به نظرم تو هرسه عامل محسن یگانه اول هست.چون هم آلبوماش پرفروش ترین آلبوم های سال بوده و هم حداقل نصف آهنگاش هیت شدن..کنسرتاش هم که هم تو ایران و هم خارج (که طبق آمار سایتای معروف تابه حال خواننده هایی همچون خواجه امیری و بنیامین بهادری و حمید عسگری و ...تو اروپا و آمریکا کنسرت داشتن و فقط بین این خواننده ها خواجه امیری در بعضی از شهرها ظرفیت سالن اجراش پرشده اما کار به تمدید نرسیده ولی محسن یگانه تو آمریکا همه ی کنسرتاش تمدید میشن)زیاد تمدید میشن.
دوما طبق هر نظرسنجی که تابه حال من دیدم (چه شبکه های سیما،چه شبکه ایرانیان و چه سایت های دیگه )همیشه یا محسن یگانه اول بوده یا محسن چاووشی،تازه رأی هاشون خیلی به هم نزدیک بوده.
سوما پیج های فیک زیادن که هر کدوم بالای 2000تا فالوور دارن که باعث میشه پیج اصلی خواننده ها کمتر فالوور داشته باشن..

جمعه 12 دی 1393 - 14:34
reza 67

دوست عزیز چرا آمار الکی میدین؟!؟!؟!
من خیلی بدم میاد بخوام حرفی بزنم که بخوام خواننده ای رو بیارم بالا ولی وقتی میبینم یکی داره آمار اشتباه میده ترجیح میدم سکوت نکنم!!
اون موقعی که بنیامین سال 89 تو سالن گیبسون کنسرت گذاشت و سالن پر پر شد و تموم خواننده های لس آنجلسی سر و صدا کردن- این خواننده هایی که میگی کجا بودن؟!چون به تنهایی یه خواننده از ایران ااون سالن رو تو اون سال پر کرد!!!دوست عزیز بنیامین تقریبا تو کل آمریکا و استرالیا و اروپا کنسرت گذاشته و همیشه پر شده سالن ها!!!تقریبا بین 140 150 تا اجرایی که بنیامین داشته 60 70 درصدش خارج کشور بوده!!
سال 85 جشنواره خاورمیانه که قرار بود از خواننده های فارسی زبان چه لس آنجلسی و چه ایرانی یه نفر انتخاب شه بین آقای س.ق و بنیامین - بنیامین انتخاب شد و به عنوان نماینده فارسی زبان رفت سوئد اجرا کرد!!
تورو خدا یکم با وجدان تر حرف بزنین و واسه بالا بردن اسم خوانندتون آمار خنده دار ندین!!!
حداقل از خوانندتون تعریف کنین اما عمدا آمار اشتباه ندین واسه پایین آوردن بقیه!
درضمن این دفعه چندمه که یگانه رفته آمریکا کنسرت گذاشته که میگین همیشه تمدید شده؟! :))
نمیدونم چی باید گفت به بعضیا...
موفق باشید

178.131.79.139
پنجشنبه 18 دی 1393 - 20:20
b.y

ببینید منم برای بنیامین و بقیه دوستان احترام قائلم اما امار ایشون غلط نیست ! :)
شما سالنی که میگید با سالن 7500 نفری نوکیای لس انجلس که یکی از باشکوه ترن سالنهاست خیلی فرق داره !
ایشون پرشدن کامل این سالن بزرگ و تمدیدشو دارن میگن که یک ماه پیش برای محسن یگانه اتفاق افتاد !
وگرنه بله خب سالنهای بیشماری وجود داره که خیلی از خواننده های عزیز توش کنسرت اجرا کردند و شاید پر شده باشه مثل همون کنسرت محسن یگانه که 7 سال پیش در هلند اجرا شد و مردم استقبال خوبی هم ازش شد

91.99.44.114
چهارشنبه 10 دی 1393 - 21:49

هنوز که هنوز سایه استاد ایرج انقده سنگینه که اسحان تا صد سال هم بخونه نمیتونه از زیر این سایه در بیاد.
واقعا احسان اگه پسر استاد ایرج نبود این همه طرفدار داشت؟
این صدا رو داشت؟
به نظر من خواننده هایی چون محسن چاووشی و فرزاد فرزین موفق تر از احسان هستن چون از زیر شنل غول آواز ایران : ایرج درنیومدن! فقط خودشون بودن و خودشون!

پنجشنبه 11 دی 1393 - 10:40
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

شما کاملا معلومه طرفدار ایرج نیستی و قصد تخریب احسانو داری!!! ولی خب اینا مهم نیس عزیز.من خودم به شخصه عاشق ایرج هستم چون پدر اسطورمه!! ولی مردم میرن کنسرت احسان که ایرجو ببینن؟؟ یا آلبوماشو میخرن که صدای ایرجو گوش بدن؟؟ اسم طرفدار ایرج رو هم از بغل اسمت بردار چون لیاقت میخواد طرفدار احسان و ایرج خواجه امیری بودن!!در ضمن هرکسی برای خوانندگی یه استادی داشته.حالا احسانم باباش استادش بوده دلیل نمیشه یه عده طرفدار نما بیان حسودی کنن.
احسان موفقیت های زیادی رو بدون نام پدر کسب کرده و اینا باعث میشه ایرج به پسرش افتخار کنه و این موفقیت ها خار بشه و بره تو چشم بعضیا که چشم دیدن موفقیتاشو ندارن!!!
شک ندارم طرفدار چاووشی هستی ولی در یک اسم دیگه!!

2.177.221.227
پنجشنبه 11 دی 1393 - 02:07

بازم آقافرزادگـــــــــــــــــــــــــــــــل کاشت خخخخ پرچمت بالاس

پنجشنبه 11 دی 1393 - 11:00

ممنون از موسيقي ما
متاسفانه جو و حرفاي دوستاي جوريه كه آدم تو دلش شك ميافته ولي من به شخصه نميتونم قبول كنم كه هيچ كدوم از خواننده هايي كه ذكر كردين بخواد با پول و تقلب لايك جمع كنــه چون شخصيت و ذاتشون بهشون اجازه نخواهد داد...
به زودي آلبوم مجيد خراطها ( به گفته مجيد خراطها تو اين آلبوم ديگه قهرمان ترانه اش به عشقش ميرسه و سورپرايز ويژه اي دارم)

پنجشنبه 11 دی 1393 - 11:25

واقعا من عذرخواهی میکنم بابت این صحبت ولی واقعا کمی غیر قابل " درک " و " دور از " ذهن " به شمار میره که شخص هایی در صدر جدول هستند که حداقل در زمینه " محبوبیت " و " طرفدار " جز حتی 7 نفر برتر ایران هم نیستند ... حالا صرف نظر از آقای خواجه امیری که به نظرم در بین سه نفر اول باید میبودند ...

ولی همگی این رو دیگه حداقل قبول دارند در اکثر نظرسنجی ها محسن یـگانه و یا محسن چـاوشی رتبه های اول و دوم رو دارند و اگر معیار و پایه و اساس این لایک ها هم بر اساس " واقعیت " بود شک نکنید محسن یگانه و چاوشی باید رتبه های اول و دوم رو داشتند ...

نمونه های خیلی ناچیز و کوچک از محبوبیت محسن یگانه صرف نظر از صحبت های تکراری و اضافه در مورد محبوبیت محسن یگانه در جامعه که البته یک امر غیر قابل انکاریست ولی میخوام چند نمونه نظرسنجی های مهم رو بذارم که از شبکه های ملی " یک " و " دو " سیما برگذار شدند ...

لازم به ذکره این نظرسنجی های جز برگترین نظرسنجی های مردمی که تا به حال برگذار شدند و شک نکنید " معتبرترین ها " هم به شمار میرند :

سال 91 شبکه " دو " سیما :
http://8pic.ir/images/ch8bpg094j40inu97efb.jpg
1_ محسن یگانه
2_ احسان خواجه امیری
3_ محسن چاوشی
و رتبه های بعدی ...
که نه اسمی از " فرازد فرزین " به چشم میخوره نه " گروه سون " و این نشان میده درصد آمار انقدرها پایین بوده که در 7 نفر اول هم جای نداشتند ...

نظرسنجی شبکه " یک " سیما سال 93 :
http://8pic.ir/viewer.php?file=q10i1uwxe1hn6qf12bpv.jpg
1_ محسن یگانه
2_ احسان خواجه امیری
3_ محمد علیزاده
4_ محسن چاوشی
5_ حمید عسگری
6_ علی لهراسبی
7_ بنیامین
8_بابک جهانبخش
9_ فرزاد فرزین
و
...
نکته جالب اینجاست حتی گروه سون در نظرسنجی آراش به اون حدی نرسیده که جز 10 نفر اول باشه ...

و یا مثلا پربازدید ترین آهنگ های سایت " رادیو جوان " که بزرگترین و مهم ترین سایت دانلود موسیقی در ایران به شمار میره که در تاپ 10 دوتا از آهنگهای محسن وجود دارند که رتبه های اول و هفتم رو دارند :
http://8pic.ir/images/ptb8ud3ov2mak48jy067.jpg

حتی پرفروش ترین البوم های 89 که در اون سال آلبوم های " محسن یگانه " و " احسان خواجه امیری " همزمان شدند :
http://8pic.ir/images/m59zjrvu7mve6mzs5i7d.jpg

و یا مثلا نظرسنجی شبکه ایرانیان که اونجا هم محسن چاوشی و محسن یگانه اول و دوم شدند ...
و یا مثلا آمار آهنگ های پیشواز شرکت " ایرانسل " که " سکوت " محسن یگانه در رتبه اول قرار داره با آمار خیره کننده بالای 20 میلیون پیشواز ...

و خیلی های دیگه که نشان از محبوبیت واقعی افرادی مثل محسن یگانه ها , محسن چاووشی ها , احسان خواجه امیری ها و ... هست و مطمئنا اگر واقعیتی وجود داشت باید رتبه ها به این 3 نفر خصوصا محسن یگانه و محسن چاوشی میرسید ...

البته همونطور که همه می دونند در همه جای دنیا درصد و مقدار لایک های فن پیج ها خصوصا در 2-3 سال اخیر فاقد اعتبار و ارزش شناخته شدند اون هم به خاطر به وجود آمدن برنامه هایی مثل " خریدن لایک " و " یکی کردن لایک های چند پیج باهم " و ...

پنجشنبه 11 دی 1393 - 12:13
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

دوست عزيز منم قبول دارم جاي فرزاد فرزين بايد محسن يگانه ميبود ولي آقاي چاووشي ديگه انقد محبوب نيس فكر نكنم!!!

2.177.221.227
پنجشنبه 11 دی 1393 - 13:22
Qasem Dalirian

درستش همینه .

5.236.253.80
پنجشنبه 11 دی 1393 - 17:56
حسن عاشق چاوشی

دوست عزیز با اصل حرفت موافقم
ولی پرفروش ترین البوم همه این سالها به چاوشی تعلق داره
این عکسی هم که گزاشتی هنوز البوم حریص نیومده بود و نوشته پرفروش ترین ها طی ماههای گذشته و پرفروش ترین البوم سال نیست !
پرفورش ترین البوم سال 89 ""حریص"" بود !

ولی این نظرسنجیهای شبکه 2 و 1 شرکت کننده هاش 200 300 هزارتا حدودا و درسته جز بزرگترین ها بوده ولی

ولی بزرگترین نظرسنجی خواننده محبوب از نظر تعداد شرکت کننده مال نظرسنجی شبکه ایرانیانِ که "" یـــک میـــلیـــون "" شرکت کننده داشت که :
1- محسن چاوشی 24.83% 248360 رای
2-محسن یگانه 20.15% 201552 رای

محسن چاوشی با 248 هزار رای اول شد .

تو سایت موزیک ما هم که هر ساله محسن چاوشی اول شده و تو مجله ترانه ماه هم البوم های محسن تو این چن سال اول شدن ...

سال 91 هم ترانه ماه نظر سنجی ای رو با عنوان محبوب ترین خواننده برگزار کرد که
محسن چاوشی اول شد!

از نظر من محسن چاوشی محبوب ترینِ و شاید نظر تو روی محسن یگانه باشه !

ولی چیزی که به قطعیت میشه گفت اینِ که رقابت بین محبوب ترین خواننده بین 2 محسنِ نه کس دیگه!

95.38.163.71
پنجشنبه 11 دی 1393 - 21:31
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

چاووشي كلا همين نظر سنجيو اول شده كه هي همينو ميگين؟؟ خخخخ

2.177.221.227
جمعه 12 دی 1393 - 20:40
حسن عاشق چاوشی

هی همینو میگیم؟؟ هه
خیلی دمای بدنت رفته بالا با این امارایی که دادم :))
اینم بخون تا بیشتر دمای بدنت بره بالا
توی بزگــــــترین نظرسنجی از نظر تعداد شرکت کننده
محســـــــن چاوشی با 248 هزار رای اول شد و
پسر استاد ایرج با 176 هزار رای سوم شد

اختلاف رای این دو حدود 70 هــــــــــــــــزار رای میباشـــــــــــد
یعنی اختلاف این دوخواننده در حد کل شرکت کننده های بعضی نظرسنجیاست :)))

و این نظر سنجی درمورد محبوب ترین خواننده است و هیچ نظرسنجی تعداد شرکت کننده هاش به نصف این تعداد شرکت کننده هم نرسیده ... ( نظر سنجی محبوب ترین خواننده نه نظرسنجی تیتراژ :) ...)

این دیگه انتخاب تیتراژ نیست که کسی از یه تیتراژ خوشش بیاد به اون رای بده !
تو این نظر سنجی هر کسی به خواننده محبوبش رای میده !
نه به تیتراژ :)))
که اگه نظرسنجی تیتراژ ملاک پرطرفدار بودن بود که الان لهراسبی و علیزاده از محسن چاوشی و محسن یگانه باید طرفداراش بیشتر باشه... که به هرکی بگی میخنده بهت :))
پس اون نظرسنجی ای که خوانندت توش رای اورده ملاک پرطرفداری تیتراژ هست :)
ولی ملاک پرطرفداری خواننده نیست بنا به همین دلیل ساده!

حالا چن نمونه دیگه هم میزارم اینجا تا یکم دمای بدنت بالاتر بره !
سال 91 البوم سیزده تمام جوایز مردمی رو درو کرد و خواجه امیری هیچ جایزه مردمی ای نگرفت :) http://www.musicema.com/node/181596
نتایج سال 90 موزیک ما و اول شدن چاوشی با البوم پرچم سفید
http://www.musicema.com/node/167450
نتایج سال 89 و اول شدن چاوشی در رقابت با خواجه امیری :)
http://www.musicema.com/node/167449
نتایج سال 88 و اول شدن چاوشی با البوم ژاکت
http://www.musicema.com/node/158544
نتایج سال 87 و اول شدن چاوشی در رقابت با خواجه امیری :)
http://www.musicema.com/node/158547

این از نتایج موزیک ما!

نظرسنجی های ترانه ماه
سال 91 و اول شدن چاوشی در تمامی قسمت های مردمی در رقابت با خواجه امیری :))
http://www.taranehmah.com/behtarin/sal?id=4
سال 90 و اول شدن چاوشی در تمامی قسمت ها
http://www.taranehmah.com/behtarin/sal?id=3

و اما نظرسنجی ترانه ماه درمورد محبوب ترین خواننده که باز هم محسن چاوشی اول شده!
محسن چاوشی با 33 درصد در رقابت با خواجه امیری که 4 درصد رای اورد اول شد :))
http://www.taranehmah.com/taranehmah/newsdetails?id=88

نظرسنجیای دیگه هم بوده که به همین بسنده میکنم
بلــــــــــــــه ما خیلی چیزا واسه گفتن داریم
امیدوارم با دیدن این صفحات زیاد خودت رو ناراحت نکنی :))
بالاخره حقیقت را باید پذیرفت :)
موزیک ما کلی نوشتم تایید کن برادر تا جواب بعضیا داده بشه تا خیالات به سرشون نزنه !

95.38.172.96
شنبه 13 دی 1393 - 00:50
احسان

هه خیلی جالبه میگن فرزاد فرزین جاش اونجا نیست
مدرکشونم 2 تا نظرسنجی تو تلوزیون ایرانه که از 70 میلیون نفر 5 نفرم نگاش نمیکنن
تعداد شرکت کننده هاش خدایی بالای 100 نفر بوده؟
شما اگه نظر سنجی معتبر میخواستی بگی نظرسنجی خود موزیک مارو میگفتی
جناب یگانه و چاووشی جوری نبودن که موندگار شن. اسمشون اومد یه مدت سر زبونا و بعد دیگه رفتن. اما فرزاد فرزین و آقای خواجه امیری سالهاست که صدر موسیقی پاپ کشورن. چاووشی و یگانه فقط یه آلبوم خوب داشتن بعدم دیگه خدانگهدارشون

5.237.212.101
پنجشنبه 18 دی 1393 - 20:28
b.y

محسن یگانه طوری نبود موندگار شه ؟؟ :)))))))))))))))))
این کسی که اسمشو زیاد دور و برت میشنوی محسن یگانه نیستا سرابه :))
اخه جوک میگین چرا؟؟؟؟
حسادت درست نیست دوست عزیز :)

91.99.44.114
پنجشنبه 11 دی 1393 - 11:37

حرف زیادی نزنین احسان بهترینه همیشه البوماش بهترین البوم سال میشده و تک اهنگاش جایزه میبرده صداشم که حرف نداره در ضمن پیجشم تیک ابی خورده

پنجشنبه 11 دی 1393 - 12:45

سلام
واقعا واسه بعضی طرفدارای چاوشی و یگانه متاسفم...
فرزادفرزین از ده سال پیش شروع کرده و ازهمون اهنگ اولش سروصدا به پاکرده و همیشه تو دل مردم جاداره.
شماها که میسبینین خوانندتون پیشرفتی نداره و روز به روز طرفداراشون کم میشه چرا تهمت الکی میزنین به فرزاد و احسان؟
ببینین وقتی دارین میبینین فرزاد و احسان همیشه درصدرن میسوزین.خیلی حسودیتون میشه واسه این کاردیگه ای ندارین جز اینکه به ما طرفدارای فرزادفرزین و خودش توهین کنین و پشت سرش حرف دربیارین.
حتی بعضیاتون به خانوادش بی احترامی کردین.احسان خواجه امیریم همینطوره.
فرزاد واحسان انقدر موفقن که کسی چشم دیدنشونو نداره.والا ما که هرجا از هرکی میپرسیم میگن فرزاد و احسان و شادمهر و تاجایی که من یادمه محسن یگانه بین مردم دوس داشتنی نیس.
من قصد توهین به هیچ خواننده ی محترمی رو ندارم فقط از شما خواهش میکنم انقد نسوزین.
یکم ادب داشته باشین و انقد واسه بقیه حرف درست نکنین.
مطمئن باشین اگه وضع هینطوری ادامه پیدا کنه تا چندسال دیگه موسیقی در ایران وجودنخواهدداشت
درضمن به طرفدارای فرزاد فرزین و احسان جان تبریک میگم
یوسف یکی از طرفدارای بی شمارفرزادفرزین

جمعه 12 دی 1393 - 04:03
پارسا

اولا طرفدارای محسن یگانه هیچ توهین و یا تهمتی نزدن ، فقط گفتن که شبکه های اجتماعی ملاک خوبی برای اینکه کی بیشتر طرفدار داره ، نیست...
دوما میگی محسن یگانه بین مردم دوست داشتنی نیست!؟!
من دیگه حرفی ندارم...

213.207.247.14
جمعه 12 دی 1393 - 15:48
parisa:))

آقای یوسف
هیچ کدوم از طرفدارای آقای یگانه به آقای خواجه امیری و فرزین توهین نکردن بلکه فقط با دلیل و مدرک ثابت کردن که تو اکثر نظرسنجی ها که در مورد پرطرفدارترین خواننده پاپ بوده محسن یگانه اول بوده..
محسن یگانه بین مردم دوست داشتنی نیست؟؟؟واسه ی همینه که بیشتر مردم آهنگایی مث آخه دل من،سکوت،نباشی،دوست دارم،هوایی شدی،باورکنم و...حفظن و هنوزم پلی میکنن؟؟
میشه بگید کدوم آهنگ آقای فرزاد فرزین هیت شده؟غیر از آهنگ ماه عسل
شما که از بقیه میخواین با ادب باشن ،لطفا اول یه نگاه به نظر خودتون بندازین.

151.239.255.240
شنبه 13 دی 1393 - 00:53
احسان

اکثر نظرسنجیا منظورتون همون دوتا نظر سنجی تلوزیونه؟ که فکر نکنم 100 نفرم شرکت کنن

5.237.212.101
چهارشنبه 17 دی 1393 - 13:58
ar.m

ما به کسی توهین نکردیم آقای خواجه امیری واسه طرفدارهای آقای یگانه عزیز و قابل احترام هستند ولی شما خودت یه آهنگ از فرزاد فرزین بگو که هیت شده باشه نداره آهنگ هیت برادر من نداره ...
فعلا پرچم ما جاستیا بالاست واسه افتخار آفرینی خواننده محبوبمون تو نوکیا تیاتر ...
به افتخار محسن یگانه ...... جاست یگانه

209.190.112.246
پنجشنبه 18 دی 1393 - 20:39
b.y

"هیچکدوم "از طرفدارای محسن یگانه به کسی توهین نکردن !!! میشه یه نمونه توهینشونو مثال بزنید ؟!
در ضمن محسن یگانه بین مردم دوست داشتنی نیست ؟؟!! اینو دیگه همه میدونن که محسن چقدر محبوبه شما اشتباه میکنید کاااملا ! :))
اقا احسان نخیر فقط نظرسنجی تلویزیون نیست! تمام نظرسنجیاییه که خودتونم میدونین
اما از اونجایی که مشخصه هدفتون فقط تخریبه و اعتقاد جالبی دارید ( که محسن یگانه و چاوشی فقط یه البوم خوب داشتن و موندگار نشدن ! ) میدونم هیچ چیزی نمیتونه توجیهتون کنه و بازم حرف خودتون رو میزنید :) پس فقط میتونم بگم شاد باشید !

91.99.44.114
پنجشنبه 11 دی 1393 - 23:36

از قدیم گفتن که هر کی که دشمن زیاد داره بدونین که آدمه موفقی است و دلیله اینکه احسانو فرزاد دشمن دارن دلیلشم همینه
دوستان عزیز هر چقدرم مدرک بیارینو از خوانندتون دفاع کنین هیچی عوض نمیشه پس لطفا خودتونو اذیت نکنین در موفقیت های احسانو فرزاد هیچ شکی نیس
یعنی از بابته کامنتای بعضیاتون واقعا آدم از خنده روده بر میشه خخخخخخخخخ
به طرفدارای این دوتا عزیز تبریک میگم
برین مصاحبه و بیوگرافی های احسانو بخونید بعدا حرف بزنید که لایک میخره ذاتش بهش همچین اجازه ای رو بهش نمیده
در ضمن تو یکی از بیوگرافی و مصاحبش نوشته بود که احسان خواجه امیری در کودکی اصلا پدرش کاری بهش نداشته (به دلیل موقعیت کاری و کنسرت ها ی پدرش)
احسان خودش تو یکی از مصاحبه هاش گفته بود که من هر کاری ام بکنم نمیتونم به صدای برسم و در ضمن آقای طرفدار ایرچ صدا یه چیزه ای هست که به تغیرات خود آدم ربط داره چه ربطی به باباش داره

جمعه 12 دی 1393 - 20:56

تا وقتی که این دوست شادتون ( فقط و فقط ) بخاد تیکه بندازه و حرف خنده دار بزنه و بحث رو شروع کنه
حتما جواب خواهد شنید و عکس العمل وجود داره !
احترام 2 طرفه است ! چیزی که عوض داره گله نداره !
پس بهتره کنترلش کنین وگرنه ما تا اخر پشت محسن چاوشی ایستاده ایم !

شنبه 13 دی 1393 - 10:37

واااااااااااااای
مبارکشون باشه
شما چرا حسودیتون میشه ؟!!!!!!!!!!
به خدا با این نظر سنجیا ی فله ای به هیشکی جام طلا نمیدن اگرم دادن نوش جونشون
اه اه
هوادار نیستین که...
دایه مهربون تر از مادر
ضمنا این نظرسنجیا اصلا لازم نیست...
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است؟

شنبه 13 دی 1393 - 14:42

این کل کلایی که شما دارین بین خواننده های محبوبتون میکنین اصلا درست نیست.
همه ما خوب میدونیم که نبض موسیقی کشور دست احسان خواجه امیری و محسن یگانه و محسن جاوشیه.
تو این چند ساله کارای حرفه ای ای از هر سه شون دیدیم و نمیتونیم بگیم که کدومشون بهتر بوده
در مورد احسان خواجه امیری باید بگم بعد از آلبوم موفق عاشقانه هاش باید منتظر آلبوم پاییز تنهایی این خواننده باشیم که مطمئنا از آلبوم عاشقانه ها هم بهتر خواهد بود.
محسن یگانه هم از تک آهنگ های که خوند(مثل خیابونا و قرصای خواب آور) معلوم میشه که آلبوم جدیدش از آلبوم حباب قوی تر خواهد بود.
اما در مورد محسن چاوشی باید بگم درسته که آلوم پاروی بی قایقش در سطح من خود آن سیزدهم نبود ولی بازم تو آلبومش شعر خوب و موسیقی قوی دیده میشد و نمیشه گفت که آلبومش خوب نبود.
به امید آنکه دیگر شاهد این جور قضایا و کل کل بین خوانندگان را نبینیم...
ابراهیم>طرفدار احسان و محسن و محسن

شنبه 13 دی 1393 - 22:46
حسن عاشق چاوشی

شناختت از البومای محسن خنده دار بود

95.38.190.233
یکشنبه 14 دی 1393 - 13:21
ابراهیم

میتونم دلیلشو بدونم؟

2.181.134.228
یکشنبه 14 دی 1393 - 18:54
حسن عاشق چاوشی

دلیلش اینه که میگی پارو در سطح سیزده نبود
سیزده درسته خیلی کارای خوبی داره در مقایسه بابازار و سرتر از ماکتِ
ولی سیزده سطحش از پرچم سفید پایین تره حالا چه برسه به بهترین البوم اقای خاص ینی پاروی بی قایق

95.38.166.206
دوشنبه 15 دی 1393 - 02:01
حسن عاشق چاوشی

سرتراز مارکتِ

95.38.166.206
دوشنبه 15 دی 1393 - 10:35

من الان تمام نظراتو خوندم.به نظر من هیچ وقت آدم نباید اینجوری درمورد خواننده هاحرف بزنه.خب نظرسنجی اینجوری دراومده.چرا تهمت میزنین ومیگین که لایک ها رومیخرن؟واقعا شرم آوره...من برای همه ی خواننده ها احترام قائلم وهرکدومشون صداهای زیبا وخاص خودشونو دارن.ماکه ردموردشون چیزی نمیدونیم که پشت سرشون حرف بزنیم.به این دلیل آقای فرزین اول شدن چون واقعا واسه کاراشون زحمت میکشن و وقت میزارن.البته چون هوادار چن آتیششون هستم اینو نمیگم ودفاع هم نمیکنم فقط حقیقتو میگم ولی تااون جایی که میشناسمشون این حرفارومیزنم.همیشه سعی میکنن کنسرت هایی برگزارکنن که مردم خوششون بیاد وکنسرت هایی متفاوت وپرهیجان برگزار میکنن.آلبوم هاشون هم که حرف ندارن وخداروشکر روزبه روز پیشرفت میکنن.البته تلاش سایر خواننده هارو هم تحسین میکنم ولی بازم میگم...آقای فرزین بخاطرتلاش زیادی که کشیدن به این محبوبیت دست پیداکردن(نابرده رنج گنج میسر نمیشود)

دوشنبه 15 دی 1393 - 12:24

پیج هوادران رضا صادقی با داشتن حدود 89 هزار لایک بزرگترین پیج هواداران(نه پیج خود خواننده) کلیه خواننده داخلی است و قابل توجه است که این پیج بدون هیچگونه حمایتی از ارگان و شخصی اداره میشود و کاملا هواداریست.
نوشته شدن اسم دولت عشق در این متن بعد از اسم رضا صادقی هم به همین مسئله اشاره دارد.
دولت عشق هم اکنون در سایت های فیسبوک، اینستاگرم، توئیتر، فید، فیس نما، آپارات و یوتیوب صفحه اطلاع رسانی دارد.
رسم ما رسم اخلاق است و به کلیه اهالی موسیقی و خواننده های دیگر احترام میگذاریم ...
دولت عشق با تمامی خبرگذاری ها و تمامی سایت ها آماده تعامل و همکاری است.
از مجله موسیقی 21 و سایت موسیقی ما هم کمال تشکر را داریم.
www.DolatEshgh.com
info@dolateshgh.com

دوشنبه 15 دی 1393 - 22:32

هر کی پشت سر داداش احســـــــان من حرف بزنه حق داره!!!
چون جای خودشو خوانندۀ مورد علاقش دقیقا همونجاست...
یعنی پشت سر استـــــــــاد احسان.
طرفدارای ایرج هم که به استاد احسان توهین کردن انگار بی خبرن.
یه زمانی بهش میگفتن پسر ایرج! اما حدود ده سالی میشه که به جایگاهی رسیده که به "استـــــــاد ایرج " میگن پدر احسان خواجه امیری!
اینم عین واقیعته. نمونش که تو خونواده ما موج میزنه.
اسطوره اخلاق و موسیقی پاپ فقط احسان خواجه امیری.
حنجره طلا...

جمعه 19 دی 1393 - 08:26

سلام
چرا اصلاً به حامد زمانی اشاره نمیکنین
خداییش کلی طرفدار داره
هم صداش خوبه هم خوانندگیش هم آهنگسازیش هم ترانه سراییش هم اجراش
خداییش یکه یکه
خواننده فقط حامد زمانی, محسن چاووشی و احسان خواجه امیری
بیشتر کاراشون مفهوم داره همین جوری یه سری شر و ور ردیف نمی کنن تحویل ملت بدن.

شنبه 20 دی 1393 - 19:05

من امیر قنادی عزیزمو خیلی خیلی دوس دارم امیدورام همیشه موفق باشه و امیدوارم ی بار دیگه اراک کنسرت بزارن لحظه شماری میکنم تا دوباره از نزدیک ببینمش خیلییییییییییییییییییییییییییییی خیلللللللللللللللللللی دوست دارم امیر جون موفق باشی

یکشنبه 21 دی 1393 - 00:53

جوک بالاتر از این نمیشه پیدا کرد که چاوشی و یگانه مقام چهارم و پنجم رو داشته باشن و سون-خواجه و فرزاد بالاتر دو قطب محبوبیت باشن

دیگه همه میدونن معنای واقعی هواداری دوتاست
چاوشیست و جاست

وسلام

یکشنبه 21 دی 1393 - 09:37

بابا آدرس و آی دی شون ر هم می نوشتین

پنجشنبه 25 دی 1393 - 23:27

اگه به لایک باشه شادمهربا 2371000بیشترین لایک داره اگه به دانلود این حرفا باشه اهنگ معروف شادمهررکورد بیشترین دانلود وبازدید توسایت های موزیک زد جمع کنید .اونقدریگانه وچاوشی و....نکنید بابا همشون عین همن هیچ نواوری توکاراشون ندارن اهنگشاشون همش تکراری وضعیفه یا هم که کاور البته من جدیدا طرفدار شادمهرشدم کاراش دنبال می کنم ولی تنها خواننده ای که کاراش تکراری نیست همش به روزکارمیکنه و الگوی اکثرخواننده های ایرانی من که دیگه فقط شادمهرگوش می کنم توایران

یکشنبه 12 بهمن 1393 - 17:22

مدیزیت سایت بهتره بری تعداد فالورها و لایک های بنیامین رو در اینستاگرام ببینی و با فرزاد فرزین مقایسه کنی اونوت بیا بگو تعدا فالور هاش میلیونیههههههه

یکشنبه 2 فروردین 1394 - 10:13

واقعا به طرفدارای اقای فرزین تبریک میگم که همچین طرفدارای بافرهنگی داره. بیشترشون بدون اینکه به کسی توهین کنه به ایشون افتخار میکنند.اما من طرفدارای خواننده های دیگه روکه دیدم هریکیشون چند تا نظر میذاشت

یکشنبه 9 فروردین 1394 - 13:25

محسن چاوشی که از او به عنوان محبوب‌ترین خواننده موسیقی پاپ یاد می‌شود...
نتیجه:ما چاووشیستا بیشتریم.فقط خاص پسندیم نه عام پسند

دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 19:38

خیلی برام جالبه که فرزاد فرزین اوله بعد کسی مثه بنیاااااااامین آخر...البته اصلا ملاک لایک و فالو نیستا...
نمونش خودم نه فیسبوک عضوم و نه اینستاگرام که بنیامینو لایک کنم...این لایکا نشونه بیشترین طرفدار نیست...
به نظر من کسی مثه بنیامین طرفدارای خیلی بافرهنگی داره چون تو همین چندتا نظری که داشتن بدون هیچ توهینی ازش حمایت کردن...خداوکیلی اون موقعی که بنیامین اون کنسرت جنجالی تو لس انجلسو با اوووووون همه جمعیت برگزار کرد این خواننده هایی که میگین کجا بودن؟اون وقتی که آلبوم بنیامین85و اهنگ خاطره ها یه شبه کل ایران رو زیر و رو کرد اینا کجا بودن؟
واقعا کی میتونه بعد از همچین حادثه وحشتناکی تو زندگیش بازم با موفقیت کارهنریشو ادامه بده؟حتی بهتر از قبل؟
امثال بنیامین.یگانه و احسان خواجه امیری به گردن موسیقی ایران خیلی حق دارن...جای تاسف داره که هوادارای چاووشی و فرزادفرزین اینقدر راحت همه رو زیر سوال قرار میدن...
تابستون امسال می بینیم که کی بازم میتونه سالن نوکیا رو پر کنه...با ارزوی بهترینها برای آقای عشق...منتظر البوم بنیامین94 تا اواخر خرداد باشید.

جمعه 8 خرداد 1394 - 22:20
محدثه رضوی نیا

میدونید آبکی ترین خواننده ها چه کسانی هستند ؟؟؟
کسایی که طرفداراشون هی میپرن به بقیه و یه طوری حرف میزنند انگاری میخوان گلوی طرف مقابل رو پاره کنند ... آخه نه که خواننده شون مطرح نیست باید هواداراشون بالاخره یه کاری کنند !!!!
اگه اسم سایت رو نمیدیدم فکر میکردم اومدم سایت برنامه کودک ...
این حرف ها
این رفتار ها
اصلا در شان شماها هست ؟؟
هنر کاملا سلیقه ای هست ... ممکنه من از یه چیزی خوشم بیاد و به نظر شما کاملا بد باشه و به نظر یه نفر دیگه خیلی زیبا ...
عقاید هر کس مثل مسواک میمونه ، نباید به زور تو حلق بقیه کرد ... تعجب میکنم بعضی ها با این همه دبدبه و کبکبه چطور این اولین قانون آداب معاشرت رو بلد نیستن ؟؟؟؟!!!!!!

149.165.45.3
شنبه 27 تیر 1394 - 12:49

خخخخخخخخخ
فرزاد فرزین اوله بنیامین آخره
خخخخخ

پنجشنبه 15 مرداد 1394 - 19:08

لیستتونو برعکس کنید تا درست بشه

شنبه 14 شهریور 1394 - 05:47

اهای شما هایی که میاین سر لایک ها بحث میکنین مطمئنم هیچ کدومتون یه بار هم که شده مثل ادم های متمدن اهنگ گوش ندادین
معلومه وقتی یکی فقط محسن چاوشی یا خواجه امیری یا... گوش میده از کیفیت کار خواننده های دیگه خبر
نداره من خودم طرفدار سونم ولی هم سیروان گوش میدم هم چاوشی هم صادقی هم خیلی های دیگه رو .اونی که می خواد موزیک گوش کنه نباید احساسی بر خورد کنه اره سون هم بعضی کاراشون ضعیفه ما سونی ها هر انتقادی رو می پذیریم
پس قرار نیست به خاطر خواننده ی مورد علاقمون دیگران رو خفه کنیم
اخه چه ربطی به لایک ها داره ؟؟؟
من خودم هر پستی که سون بذاره رو لایک میکنم واز دوستام هم می خوام که لایک کنن
خیلی از دوستام به خوطر من سون رو دنال میکنن یا خیلی از فرزادی هاو طلایی ها رو میشناسم که سون
رو هم دنبال میکنن .در نتیجه هیچ ربطی به لایک ها نداره تعداد طرفداران اصلیشون
با تشکر از سایت موزیک ما

یکشنبه 29 شهریور 1394 - 20:59

آقایان به قول یکی از دوستان محسن چاوشی و محسن یگانه و رضا صادقی فقط دو تا آلبوم به درد بخور دادند{اکثر خوانندگان بعضی اثر هایشان به یاد ماندنی است}ولی احسان خواجه امیری به جز اولین آلبومش همه ی آلبوم هاش حرف نداره مخصوصا عاشقانه ها.این هم که احسان جان خیلی از تیتراژ ها رو خونده این رو میرسونه که چه خواننده ی بی نظریه که همیشه برای تیتراژ ها انتخاب میشه{که میلیون ها نفر بعد از دیدن برنامه ها صداش رو میشنوند}بعدشم چرا حسادت میکنید؟حتما که نباید خواننده ی مورد علاقه ی شما اول یا دوم بشه.گذشته از اون احسان اصلا8ساله که به صورت جدی وارد موسیقی شده و این تحسین بر انگیزه که تو این مدت کم توانسته این همه پیشرفت کنه.

یکشنبه 29 شهریور 1394 - 21:05

آقایان به قول یکی از دوستان محسن چاوشی و محسن یگانه و رضا صادقی فقط دو تا آلبوم به درد بخور دادند{اکثر خوانندگان بعضی اثر هایشان به یاد ماندنی است}ولی احسان خواجه امیری به جز اولین آلبومش همه ی آلبوم هاش حرف نداره مخصوصا عاشقانه ها.این هم که احسان جان خیلی از تیتراژ ها رو خونده این رو میرسونه که چه خواننده ی بی نظریه که همیشه برای تیتراژ ها انتخاب میشه{که میلیون ها نفر بعد از دیدن برنامه ها صداش رو میشنوند}بعدشم چرا حسادت میکنید؟حتما که نباید خواننده ی مورد علاقه ی شما اول یا دوم بشه.گذشته از اون احسان اصلا8ساله که به صورت جدی وارد موسیقی شده و این تحسین بر انگیزه که تو این مدت کم توانسته این همه پیشرفت کنه.

شنبه 19 تیر 1395 - 00:42

اصلا بدون نظرسنجی هم میشه قضاوت کرد که کی پرطرفدارترین خواننده ایرانه..............................
کسی که در مسابقات فیستوال مسکو برنده شد و مقام بین المللی اورد....................................
کسی که زیباترین و استثنایی ترین صدا مال اونه..............................................................
کسی که صاحب حنجره طلاییه................................................................................
میبینین در بین نظرات همه دارن درباره چاووشی و خواجه امیری و ............بحث میکنن کسی روی اول بودن فرزاد شکی نداره.تبرییییییییییییییک اقای فرزین امیدوارم همیشه موفق باشین هر چند که هستین.
بترکه چشم حسوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لایک‌ها به میلیون رسید | موسیقی ما