برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «ارغوان» برای اولین بار «سودایی» را اجرا می‌کند
«کیمیا» هدیه ویژه علیرضا قربانی به اصفهانی‌ها
موسیقی ما - برای اولین بار در ایران «سودایی» به آهنگسازی «سامان صمیمی» و خوانندگی «علیرضا قربانی» در روزهای دهم و یازدهم دی ماه در بجنورد اجرا می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، در این اجرا «سامان صمیمی» کمانچه می‌نوازد و «میلاد محمدی» تار و «زکریا یوسفی» نیز سازهای کوبه‌ای را خواهد نواخت. این در حالی است که این خواننده‌ی خوشنام پنج‌شنبه و جمعه‌ی هفته‌ی گذشته، در چهار سانس در اصفهان روی صحنه رفت و اجرای «کیمیا» را به صورت هدیه‌ای ویژه به مردم این شهرستان تقدیم کرد.

علیرضا قربانی شامگاه پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ دی‌ماه در چهار سانس در اصفهان روی صحنه رفت. در این کنسرت که در تالار رودکی برگزار شد، نوازندگانی چون بهنام ابوالقاسم (پیانو)، سامان صمیمی (ویلن و کمانچه)، امین غفاری (ویلن)، میثم مروستی (ویولا)، سالار غفارجویی (ویلنسل) و بهتاش ابوالقاسم (سازهای کوبه‌ای) او را همراهی کردند.

«علیرضا قربانی» در این اجرا برای اصفهانی‌ها قطعه‌ی «کیمیا» را اجرا کرد؛ قطعه‌ای برای تیتراژ سریالی به همین نام که هم‌اکنون از تلویزیون در حال پخش است. «قربانی» پیش از اجرای این قطعه گفت: «تنظیم این قطعه تنها چند ساعت است که به پایان رسیده و نت‌های آن هنوز داغ داغ است و این اولین بار است که آن را به صورت زنده اجرا می‌کنیم.» تنظیم قطعه «کیمیا» و قطعات دیگر در این کنسرت را بهنام ابوالقاسم به عهده داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 دی 1394 - 16:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کیمیا» هدیه ویژه علیرضا قربانی به اصفهانی‌ها | موسیقی ما