برنامه یاد بعضی نفرات
 
شششمین شبِ ساز ایرانی برگزار می‌شود
پویا سرایی و حمید خبازی در تالار رودکی تک‌نوازی می‌کنند
موسیقی ما - ششمین شب سلسله کنسرت‌های تکنوازی موسیقی دستگاهی با عنوان «شب ساز ایرانی» در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود. این برنامه اول و دوم مهرماه، با حضور هشت نوازنده‌ی جوان در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود و این هنرمندان در دو شب و در ۱۵ دقیقه تک‌نوازی خواهند کرد.

در ششمین شبِ سلسله کنسرت‌های تکنوازی، «حمید خبازی» نوازنده تار، «امیر شریفی» نوازنده تار، «فرهاد زالی» نوازنده نی، «اسحاق چگینی» نوازنده نی، «سعید نایب محمدی» نوازنده عود، «سپیده مشکی»‌نوازنده‌ی سه تار، «فرشاد صارمی» نوازنده‌ی کمانچه به همراه  «پویا سرایی» نوازنده‌ی سنتور به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

آن‌طور که برگزار کنندگانِ این برنامه می‌گویند: «شب ساز ایرانی خصوصیات خاصی برای خود دارد. اولین خصوصیت این است که مشخصا به تکنوازی پرداخته و در ادامه نیز خواهد پرداخت.  شب ساز ایرانی هیچ وقت به موسیقی تلفیقی و غیرایرانی نخواهد پرداخت؛ اما به مرزهای موسیقی ایرانی با سعه صدر نگاه می‌کند.»

اولین اجرای شب ساز ایرانی در اردیبهشت سال 93 اتفاق افتاد و پس از آن در شهریور و بهمن 93 شب های ساز ایرانی 2 و 3 به روی صحنه رفت و سال گذشته هم این برنامه به مدتِ سه شب به روی صحنه رفت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 11:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پویا سرایی و حمید خبازی در تالار رودکی تک‌نوازی می‌کنند | موسیقی ما