برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگوی این هنرمند با «موسیقی ما» عنوان شد
فریمن: ساختار و کیفیت آلبوم «برگرد» با همه آلبوم‌های ایران تفاوت دارد
موسیقی ما - «فریمن» با انتشار نخستین آلبوم خود، به عرصه موسیقی رسمی قدم می‌گذارد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، این هنرمند که چند ماه پیش موفق شد مجوز نخستین آلبوم خود را دریافت کند، به زودی این اثر را در اختیار مخاطبین قرار خواهد داد.
 
فریمن با اعلام این خبر به «موسیقی ما» گفت: «اولین آلبوم من پس از اخذ مجوزهای لازم، با عنوان «برگرد» و با یازده قطعه در فضای پاپ، راک، RnB و... منتشر می‌شود. این آلبوم که در آذرماه روانه بازار خواهد شد بدون شک از نظر ساختار و کیفیت با همه آلبوم‌هایی که تا به حال در ایران منتشر شده متفاوت است.»
 
او درباره عوامل آلبوم «برگرد» گفت: «به غیر از قطعه «آدم کوکی» که شعر و ملودی آن از امیرعلی بهادری است و قطعه «من از اینجا میرم» که توسط Diego Massanti (موزیسین آرژانتینی) تنظیم شده، در تمامی قطعات خودم به عنوان ترانه‌سرا، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده حضور داشته‌ام. البته علاوه بر من، مسعود همایونی، پیمان جوانمرد و فیروز ویسانلو نیز در این آلبوم نوازندگی کرده‌اند. همچنین شاهین شاهانی و علی سریری در زمینه عکاسی و طراحی کاور آلبوم با من همکاری داشته‌اند.»
 
فریمن پیش از انتشار این آلبوم، یکی از قطعات آن با عنوان «برگرد» با ترانه و موسیقی خودش و هم‌خوانی «علی میرحسینی» را در اختیار مخاطبین قرار داده است. این قطعه را از «تماشاخانه» یا اپلیکیشن موبایل سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 14:13

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 16 آبان 1395 - 19:18

لطفا از البوم جدید اقایان علی اصحابی و سامان جلیلی و مهدی احمدوند و بهنام علمشاهی و نریمان و رامین بی باک و مجتبی شاه علی و شهاب رمضان و فرهاد جواهر کلام هم خبر بگزارید وبنویسید که در چه مرحله ای هستند وکی منتشر می شوند وبا انها هم گفت وگو کنید با تشکر .

دوشنبه 17 آبان 1395 - 12:26

فریمن جان تبریک میگم
بسیار دوست داشتم که ایران بودم و شادی خودمو از بازگشت بسیار پرقدرت رسمی تو حضورا نشون میدادم. همونطور که بارها گفتم تو یکی از خاطره های به یادماندنی نسل جدید ایرانیان خواهی بود . خودت باش و ادامه بده موفق باشی. در چهره تو و افکار تو من و بلندپروازی شاهین وار تو من فرهاد مهراد دیگری میبینم و تاریخ موسیقی ایران نشان خواهد داد که من به خطا نرفته ام.
اینجا در امریکا در جامعه آماری مهاجران ابرانی تبار از هر جوانی که میشناختم ، از دانشجویان سابقم در ایران که گروه هایی در تلگرام دارند ، حتی از همسانان خودم که نسل پدران آنها را داریم و معمولا با موسیقی نسل تو میانه ای نداریم فیدبک آماری با پرسش های مختلف گرفتم و نتیجه بسیار عجیب و خواندنیست :
من کسی رو ندیدم که از کارت خوشش نیومده باشه (معمولا ماتوی آمار اجنماعی چنین چیزی نمیبینیم 100%)
من کسی رو از جوونا ندیدم که کارت رو فقط یکبار گوش داده باشه کمترین تعداد 3 مورد بوده
تقریبا نصف جامعه آماری جوان من عدد تعداد پلی کردن کار برگرد تو رو در 48 ساعت گذشته بالای 10 عنوان کرده بودند.
و چیزی که عجیب بود : من معمولا اگر از موسیقی خاصی حوشم بیاد دو سی بار اونو گوش میدم و خسته میشم و میرم رو یه کار دیگه ولی 34 درصد جامعه آماری من توی این آهنگ گرفتار شدند.بنا به اظهار خودشون از موقعی که کار رو شنیدند نتونستنن خودشونو از فضای موسیقی برگرد رها کنند. چیزی شبیه اعتیاد و البته از نوع مثبت آن مثل اعتیاد به ورزش رخ داده. این به نظرم به خاطر حس همذات پنداری ست که بدلیل ووکال بسیار با احساست برای ما پیش میاد تا با این کار به خاطرات عاطفی خود گریز بزنیم.
به امید موفقیت های بیشتر برای تو و همه جوان هایی که اگر بهشون فرصت داده بشه جامعه هنری ما را بارورتر خواهد کرد

سه شنبه 18 آبان 1395 - 11:59

خیلی خیلی خیلی خوبه جالبه دم فریمن گرم که با مجوزم عالیه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فریمن: ساختار و کیفیت آلبوم «برگرد» با همه آلبوم‌های ایران تفاوت دارد | موسیقی ما