برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیر کل دفتر موسیقی از چالش‌های جشنواره امسال سخن گفت
ترابی: ارز دولتی شامل جشنواره موسیقی فجر نمی‌شود
موسیقی ما - «علی ترابی» مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر برای تامین ارز لازم برای حضور گروه‌های خارجی این دوره سخن گفت.

«ترابی» در برنامه‌ی رادیویی «شب موسیقی» شبکه رادیویی تهران با اشاره به چالش‌های پیش روی دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر درباره حضور گروه‌های خارجی در این دوره از جشنواره با توجه به مشکلات ارزی کشور توضیح داد: «بر اساس سیاست‌های دولت، ارز دولتی تنها به کالاهای اساسی تعلق می‌گیرد و ما نمی‌توانیم از آن برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر استفاده کنیم. در نتیجه امسال بحث ارز یکی از چالش‌های مهم ما است. بیشتر اتفاقات مخصوصاً در بخش بین‌الملل وابسته به ارز و بودجه است و ما این مساله را پیگیری کردیم که خوشبختانه در چند روز اخیر خبرهای امیدوارکننده‌ای می‌رسد.»

مدیرکل دفتر موسیقی با اعلام این‌که نسبت به سال گذشته وضعیت مالی خوبی در جشنواره موسیقی فجر وجود ندارد، گفت: «ما باید با نهایت صرفه‌جویی و دقت گروه‌ها را انتخاب کنیم و کیفیت را حفظ خواهیم کرد. ممکن است از نظر کمیت گروه‌های شرکت کننده دستخوش تغییر شویم، اما تأکید این است که گروه های باکیفیتی در جشنواره امسال حاضر شوند.»‌
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 13:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ترابی: ارز دولتی شامل جشنواره موسیقی فجر نمی‌شود | موسیقی ما