برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهران مدیری
با تغییراتی در ارکستر و به میزبانی رویال هال تهران
«مهران مدیری» پس از یک سال در تهران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - «مهران مدیری» پس از یک سال دوباره در تهران روی صحنه می‌رود. این هنرمند سرشناس روز بیست و هشتم مرداد و به همت شرکت «رویال هنر پارس» بیست و هشتم مرداد در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس تهران با دوستدرانش دیدار می‌کند. این کنسرت در حالی برگزار می‌شود که شنیده‌های خبرنگار «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که تغییرات عمده‌ای در ارکستر مهران مدیری رخ داده است. البته به نظر می‌رسد حضور نوازندگان سرشناسی نظیر «مسعود همایونی» و «سامان احتشامی» که سال گذشته هم با مدیری روی صحنه رفتند در این کنسرت هم قطعی باشد. از سوی دیگر جزئیات رپرتوار مهران مدیری برای اجرای بیست و هشتم مرداد هم هنوز مشخص نیست.
 
آخرین کنسرت مهران مدیری به شهریور سال گذشته برمی‌گردد. این خواننده طی چهار سانس در برج میلاد تهران اجرای زنده داشت و آن برنامه از چند جهت خبرساز بود. در آن مقطع بازگشت دوباره مدیری به صحنه کنسرت پس از سال‌ها و همچنین حاشیه‌های مجموعه «دورهمی» به شدت مورد توجه مخاطبان و رسانه‌ها قرار گرفته بود. حالا باید دید بازگشت دوباره مهران مدیری به صحنه کنسرت تداوم خواهد داشت یا اینکه کماکان تلویزیون و شبکه نمایش خانگی و سینما برای این هنرمند محبوب‌تر است.

یکی دیگر از نقاط مبهم درباره فعالیت مهران مدیری در عرصه موسیقی، آلبومی به آهنگسازی «مهیار علیزاده» است که مدیری قطعاتش را خوانده است. مجموعه‌ای که تقریباً سه سال پیش زمزمه‌های تولید و انتشارش به گوش می‌رسد ولی هنوز خبر دقیقی درباره زمان توزیعش منتشر نشده است. موفق‌ترین همکاری مدیری و علیزاده هم قطعه تیتراژ مجموعه دورهمی بود که در آستانه نوروز 95 منتشر شد.
 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 15:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مهران مدیری» پس از یک سال در تهران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما