برنامه یاد بعضی نفرات
 
معاون وزیر بهداشت می‌‌گوید مجوزی برای کنسرت‌های کیش داده نشده است
محسن فرهادی: کنسرت‌ها تنها باید به صورت مجازی برگزار شود
موسیقی ما- معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه از این پس باید کنسرت‌ها به شکل مجازی برگزار شود، به ایسنا گفته است که در مورد برگزاری کنسرت‌های جزیره کیش مجوزی از سوی وزارت بهداشت صادر نشده است.

مهندس محسن فرهادی درباره‌ی برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شرایط کرونایی، گفت: «از روز سه شنبه (۲۸ بهمن ماه) کنسرت‌ها موظف هستند به شکل آنلاین و اینترنتی به اجرای برنامه بپردازند. جلساتی میان وزارت بهداشت، وزارت ارشاد و وزارت کشور برگزار و قرار شد کلیه کنسرت‌ها از جمله جشنواره موسیقی فجر به شکل الکترونیک برگزار شود.»
 
وی با اشاره به اینکه در مورد برگزاری کنسرت‌های جزیره کیش مجوزی از سوی وزارت بهداشت صادر نشده است، اظهار کرد: «کیش اگر به رنگ آبی درآمده باشد تنها می‌تواند با ظرفیت حداکثر ۵۰ نفر و تامین ۴ متر مربع برای هر نفر در یک سالن کنسرت برگزار شود که ما برای این موضوع هم مجوزی صادر نکرده‌ایم. فعالیت‌های فرهنگی بر اساس رنگ بندی‌ها و در رنگ آبی می‌توانند فعال باشند؛ البته منوط به حضور حداکثر ۵۰ نفر در یک سالن آن هم با تامین ۴ مترمربع فضا برای هر نفر. در جزیره کیش متاسفانه عدم رعایت پروتکل زیادی رخ داده است که موجب برخورد جدی همکاران ما شده است.»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 13:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن فرهادی: کنسرت‌ها تنها باید به صورت مجازی برگزار شود | موسیقی ما