برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دلیل تراکنش بالای مخاطبان
سایت بلیت فروشی «همایون» متوقف و روزهایش افزایش یافت
موسیقی ما- در حالی که طی روزهای گذشته «همایون شجریان» (خواننده ی برجسته ی موسیقی ایران) طی اطلاعیه‌ای از برگزاری کنسرت تهران خود با همراهی ارکستر سیاوش به رهبری آرش گوران در تالار وزارت کشور طی روزهای آغازین تیرماه سال جاری خبر داده بود، اما با شروع مرحله فروش بلیت کنسرت این خواننده، اختلالاتی در روند فروش بلیت نمایش به وجود آمد که منجر به ارائه توضیحاتی از سوی همایون شجریان در صفحه شخصی خود شد.
 
«همایون» در این توضیحات نوشته است: «دوستان عزیز با پوزش بسیار در همان دقایق اولیه سامانه فروش بلیت با تراکنش بی سابقه‌ای رو به رو شد که با وجود تمهیدات قبلی باعث کندی بسیار زیاد در سامانه شد. اندکی از مراجعان در دقایق اولیه موفق به تهیه بلیت گردیدند و بسیاری دیگر با مشکل رو به رو شدند. در این وضعیت از سایت تقاضا کردم که فروش متوقف شود تا به ساز و کاری کارآمدتر برسیم و خدمتتان اعلام می‌کنیم. خواهشمندم از خرید بلیت از سایت‌های دیگر و با قیمت گزاف خودداری فرمایید.
 
عزیزان به غیر از روزهای اول، دوم، سوم، پنجم و ششم تیرماه که شروع مجدد ارائه بلیت آنها متعاقباً اعلام خواهد شد، با تمدید روزهای بیشتر کنسرت تاریخ‌های دهم، یازدهم و دوازدهم و هفدهم، هجدهم و نوزدهم تیرماه نیز برای حضور شما علاقه مندان به آنها اضافه خواهد شد.»
 
مهیار طریحی نوازنده سنتور، حسین رضایی نیا نوازنده دف، آیین مشکاتیان، آزاد میرزاپور نوازنده تار و عود از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه کنسرت‌ها همایون شجریان را همراهی می‌کردند. این در حالی است که در کنسرت تهران آرش گوران از رهبران ارکستر شناخته شده و مطرح موسیقی کلاسیک همراه با همایون شجریان خواهد بود.
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 خرداد 1401 - 16:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سایت بلیت فروشی «همایون» متوقف و روزهایش افزایش یافت | موسیقی ما