برنامه یاد بعضی نفرات
 
طبق تفاهم‌نامه‌ی خانه‌ی موسیقی
موزیسین‌های ایرانی می‌توانند سرتیفیکیت کانی کالج دریافت کنند
موسیقی ما- خانه موسیقی و کانی‌کالج (یکی از دانشگاه‌های کانادایی) در رابطه با دریافت سرتیفیکیت (گواهی‌نامه) موسیقی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. طبق این تفاهم‌نامه از این‌ پس هنرمندان عرصه موسیقی در رشته تخصصی خود می‌توانند با تقاضا از خانه موسیقی سرتیفیکیت کانی کالج را دریافت کنند. نوازندگان و خوانندگان موسیقی کلاسیک و ایرانی که به‌ صورت تجربی یا دانشگاهی موسیقی را آموخته‌اند، می‌توانند درخواست خود را مبنی بر صدور این سرتیفیکیت به خانه موسیقی ارائه دهند.
 
این درخواست توسط استادان پیشکسوت موسیقی ایران بررسی می‌شود و در صورت قبول شدن از این مرحله، علاقه‌مندان مدرک خود را دریافت خواهند کرد.
 
دارنده مدرک کانی کالج کانادا از مزایایی به شرح زیر برخوردار می‌شود:
 
این مدرک در مراکز علمی و هنری جهان قابل ترجمه و تأیید است. کانی کالج کانادا زیر نظر وزارت علوم کانادا است. با مدرک کانی کالج در آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌های طرف قرارداد در ایران می‌توان مشغول به فعالیت و تدریس شد. شخص دارنده مدرک در صورت مهاجرت به کانادا می‌تواند در ساختمان اصلی کانی کالج مشغول به تدریس شود. نام و مشخصات دارنده مدرک در سایت کانی کالج کانادا و ایران به‌عنوان مدرس کالج معرفی خواهد شد. در صورت تدریس به مدت ۵ سال پس از دریافت مدرک، شخص دارنده مدرک گواهی استادی دریافت خواهد کرد. دارنده مدرک پس از گذشت یک سال از صدور مدرک، می‌تواند از کانی کالج کانادا، دعوت‌نامه کاری یا تحصیلی درخواست کند. این مدرک در روند ویزا بی‌تأثیر نیست و ادامه روند را راحت‌تر می‌کند.
 
علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه دریافت این مدرک به سایت خانه موسیقی مراجعه کنند.
 
«کانی کالج» از کالج‌های معتبر کانادا و دارای تمامی مجوزهای رسمی از استان بریتیش کلمبیا است. این کالج زیر نظر وزارت علوم کانادا در حال فعالیت و پرورش متخصصان در رشته‌های مختلف است و برنامه‌های آموزشی حرفه‌ای، هنری، زبان و کسب‌وکار را برای مدیران، کارمندان و دانشجویان در سراسر جهان ارائه می‌دهد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 تیر 1401 - 11:13

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیسین‌های ایرانی می‌توانند سرتیفیکیت کانی کالج دریافت کنند | موسیقی ما