برنامه یاد بعضی نفرات
 
خانه‌ی موسیقی درباره هنرمندان موسیقی بازداشت‌شده بیانیه داد
وظیفه‌ی همیشگی خانه موسیقی، حمایت همه‌جانبه از هنرمندان عرصه موسیقی است
موسیقی ما- خانه‌ی موسیقی ایران درباره آخرین وضعیت هنرمندان موسیقی بازداشت شده در چند هفته گذشته، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
در متن این اطلاعیه با اشاره به همراهی خانه موسیقی، خانه تئاتر و خانه سینما درباره‌ی ایجاد شرایط آزادی هنرمندان بازداشت شده، توضیح داده شده است: «از اواسط مهر ماه، با توجه به وقایع اخیر و خبر بازداشت تعدادی از هنرمندان و بر اساس وظیفه اصلی هر نهاد صنفی در جهت حمایت کامل از اعضا خود اعضاء هیئت مدیره خانه موسیقی ایران، خانه تئاتر و خانه سینما گرد هم آمدند و با تشکیل کمیته‌ای تصمیم بر آن شد با مشورت گرفتن و همراهی تعدادی از وکلای طراز اول هرچه سریعتر زمینه آزادی هنرمندان موسیقی، تئاتر ، سینما و... را فراهم کنند.»
 
این نهاد اعلام کرده که در قدم اول، اسامی افراد را با پیگیری‌های هر صنف جمع‌آوری کرده که در قدم بعدی، رایزنی‌ها و اقداماتی برای آزادی هنرمندان شروع شده که ادامه دارد.
 
همچنین در این اطلاعیه گفته شده: «بخشی از هنرمندان بازداشت شده با خانواده‌های خود در این مدت تماس داشته و طبیعتا ما از شرح حال آنها مطلع‌تریم اما متاسفانه تعدای از هنرمندان فرصتی برای اطلاع به نزدیکان خود نداشته‌اند و پیگیر شناسایی و آزادی هرچه سریع‌تر این افراد هستیم. از جمله این افراد محمود میرزایی، آهنگساز و رهبر ارکستر است که خانه موسیقی ایران از مدتی قبل پیگیر آزادی این هنرمند است.»
 
خانه موسیقی ایران همچنین درخواست کرده‌ که اگر کسی از بازداشت شدن هنرمندی اطلاع دارد، این نهاد را در جریان بگذارد تا پیگیری لازم برای آزادی آنها صورت گیرد.
 
 در پایان این اطلاعیه نیز آمده است: «وظیفه مهم و همیشگی خانه موسیقی، حمایت همه‌جانبه از هنرمندان عرصه موسیقی و دور بودن از حواشی‌های بی‌اساس و بی‌منطق است که متاسفانه این روزها و در پیرامون همه ما بسیار دیده می‌شود».
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 - 09:58

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وظیفه‌ی همیشگی خانه موسیقی، حمایت همه‌جانبه از هنرمندان عرصه موسیقی است | موسیقی ما