برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی باسابقه‌ی موسیقی پاپ روی صحنه رفت
کمکِ چند میلیاردی رضا صادقی به زلزله‌زدگانِ خوی
موسیقی ما- شب گذشته کنسرت رضا صادقی در قالب فراخوان «رنگ لبخند ٣» برای همراهی و کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و به همت موسسه لیما برگزار شد. به گفته‌ی این خواننده‌ی باسابقه، تمام درآمد کنسرت برای تهیه ملزومات مردم این شهر هزینه خواهد شد.

این خواننده چند روز گذشته قطعه «شانس آخر» را برای قدردانی از همراهی مردم با فراخوان «لبخند ۳»؛ کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی منتشر کرده بود که در کنسرت نیز این قطعه را اجرا کرد. پس از انتشار این قطعه سه میلیارد تومان اقلام غیرنقدی به مردم خوی اختصاص پیدا کرد.

این کنسرت با همراهی و استقبال مخاطبان همراه بود و از همین روی «صادقی» از مردمانی که در این کار خیر او را همراهی کرده بودند، تشکر کرد: «همیشه گفتم که با تمام قلبم احساس می‌کنم خداوند همیشه مرا در آغوش گرفته و با این بودن شما، به این ماجرا اطمینان پیدا کردم.»

صادقی در بخش دیگری از این کنسرت یاد «علی انصاریان» را زنده کرد و طی سخنانی گفت: «چند روز پیش سالگرد پرواز یکی از بهترین دوستان منعلی انصاریان بود. من هیچ‌وقت رفتن را قبول ندارم و گمان می‌کنم پس از مرگ آدم‌ها در قلب ما زندگی می‌کنند.»

او قطعه‌ای به یادِ انصاریان اجرا کرد و فیلمی که سال‌های گذشته با بازی علی انصاریان به مناسبت روز جهانی ناشنوایان ضبط شده بود، نمایش داد.

«فاطمه دانشور» (رئیس موسسه مهرآفرین و عضو اسبق شورای اسلامی شهر تهران) نیز دیگر مهمانِ این کنسرت بود و صادقی اعلام کرد که در ماجرای خوی نیز او را همراهی کرده است.  

قطعه‌ی تو کی هستی، من و یادت، اون چشات دنیامه نگیریشون ازم، یه فرضِ محال و گمونم از دیگر قطعاتی بود که صادقی در این کنسرت آنان را به اجرا درآورد و گفت: «همواره دوست داشتم علاوه بر اجرای کنسرت‌هایی در ایران، در کشورهای دیگر هم در کنار ایرانیان و غیرایرانیان باشم و این اتفاق در حال انجام است.»

صادقی همچنین به مناسبت روز جهانی عشق قطعه «همه اون روزا» را اجرا کرد. قسمت پایانی کنسرت به اجرای آثار نوستالژی و قدیمی صادقی اختصاص داشت. دلم برات تنگ شده جونم، نرو، آشنا و وایسا دنیا از جمله قطعاتی بود که در این بخش اجرا شد.
 
این خواننده سال‌های گذشته نیز فراخوان‌هایی را با عنوان «لبخند یک» و «لبخند ۲» در پی بلایای طبیعی در استان‌های خوزستان، شیراز، لرستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و جاسک برای همدردی با مردم این مناطق منتشر کرده بود و با «رنگ لبخند ٣» نیز سعی کرد حال دل مردم را با همراهی خودشان آرام و شاد کند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 12:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کمکِ چند میلیاردی رضا صادقی به زلزله‌زدگانِ خوی | موسیقی ما