برنامه یاد بعضی نفرات
 
در ادامه‌ی انتشار تک‌آهنگ توسط هنرمندان پاپ
بهنام بانی، رضا بهرام، رستاک حلاج و ماکان بند قطعات جدید منتشر کردند
موسیقی ما- خوانندگان پاپ که از تابستان امسال اثر جدیدی منتشر نکرده و کنسرتی را روی صحنه نبرده‌اند، به تازگی فعالیت‌ خود را از سر گرفته و آثاری را به صورت تک آهنگ در اختیار هواداران خود قرار داده‌اند. بهنام بانی، ماکان بند، رستاک حلاج و رضا بهرام از جمله خوانندگانی هستند که قطعات جدید خود را منتشر کرده‌اند.
 
«کجای این شهری» نام اثری به خوانندگی بهنام بانی است که به تازگی منتشر شده و برخلاف سایر آثار بهنام بانی که ریتم‌های شادی دارند این قطعه در فضایی غمگین ساخته شده است. ترانه این اثر را کارن موسوی سروده و ملودی آن ساخته علیرضاخان و حامد برادران است. تنظیم قطعه نیز توسط حامد برادران انجام شده است.
 
ماکان بند به خوانندگی امیر مقاره و رهام هادیان، قطعه جدیدی با نام «قصه من» منتشر کردند. گروه ماکان روز یکشنبه 23 بهمن کنسرتی را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد برد.
 
رضا بهرام قطعه‌ای که هفته گذشته تولید آن را به پایان رسانده در اختیار هوادارانش قرار داده است. او اثر «پناه آخر» را با ترانه‌ای از معین عمران و سجاد خیرآبادی و تنظیم امین آیین تولید کرده است.
تازه‌ترین تک آهنگ رستاک حلاج، خواننده موسیقی پاپ با نام «یک‌بار مصرف» نیز منتشر شد. این قطعه با ترانه مهدی ایوبی، ملودی هادی کلیوند و تنظیم سعید رضایی تولید شده است.
 
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 13:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام بانی، رضا بهرام، رستاک حلاج و ماکان بند قطعات جدید منتشر کردند | موسیقی ما