برنامه یاد بعضی نفرات
 
اهالی پاپ و آهنگ پیشواز!
واکنش شرکت های تولید کننده آلبوم های موسیقی، به موضوع آهنگ های پیشواز
اهالی پاپ و آهنگ پیشواز!
موسیقی ما - بهمن بابازاده : دو سه سالی هست که شرکت ایرانسل با رو نمایی و اجرایی کردن طرحی به نام آهنگ پیشواز و ویترین، توانسته مشترکین این شرکت را وارد بازی جذابی کند و مخاطبان فراوانی را که عشق موسیقی اند به سمت محصولات شرکت خود جذب کند. ایرانسل از این طریق سوای همه راهکارهای تبلیغاتی اش، از محبوبیت برخی قطعات موسیقی استفاده کرده تا روز به روز تعداد مشترکانش بیشتر و بیشتر شوند. این در حالی است که از نگاه صاحبان آثار موسیقی، نوع قراردادهای منعقد شده میان شركت هاي واسطه ايرانسل و تهیه کننده ها، غير منطقي به نظر مي رسد و ماجرا به جايي رسيده كه آرام آرام سر و صداي هنرمندان و صاحبان آلبوم هاي بازار موسيقي در آمده و آنها در تصميمي خودجوش به اين نتيجه رسيده اند كه شاید پخش ترانه هايشان از اين اپراتور را لغو كنند.

پيش از هر چيزي اين توضيح براي اين گزارش الزامي است. در عقد و تنظيم اين قراردادها، خود شركت ايرانسل هيچ نقشي ندارد و برخي شركت هاي واسطه اند كه با گنجاندن بندها و شرايط خاص، باعث بوجود آمدن چنين حاشيه هايي شده اند. روال كاري اين اتفاق هم اينگونه است كه شش شركت واسطه ( كه در اين گزارش از آنها با نام شركت هاي تامين كننده محصولات فرهنگي ويترين ايرانسل نام برده مي شود) با صاحبان آلبوم هاي موسيقي (اعم از خواننده يا صاحب امتياز آلبوم) وارد مذاكره مي شود و در توافقي دو طرفه، بخش هايي از ترانه هاي معروف آنان به عنوان آهنگ پيشواز مورد استفاده قرار مي گيرند. اما نكته اصلي ماجرا در قراردادهاي رايج است كه تنها 5 درصد سود به صورت مساوي بين خواننده و صاحب اثر تقسيم مي شود! اما اين همه ماجرا نيست. دریافت آن 5 درصد هم در صورتی است كه ترانه ها به مدت يك ماه مورداستفاده مشترك انتخاب كننده قرار بگيرد و در صورتي كه آهنگ پيشواز مورد نظر، كمتر از يك ماه مورد استفاده مشتري ايرانسل باشد ، آن 5 درصد هم خود به خود «كان لم يكن» مي شود!

  • ما تحريم كرده ايم!
ميثم دهقان مدير عامل گروه بين المللي «نيم رخ» (توليد و عرضه كننده آلبوم هاي پاپ) درباره شرايط قرارداد هاي شركت ايرانسل می گوید: «نبود بستر هاي در آمد زا براي خواننده و شركت هاي موسيقي و همچنین ماركت آشفته ای كه به نبود كپي رايت و نظارت بر فضاي اينترنت برمی گردد، باعث افت شديد آمار فروش در كليه آلبوم هاي موسيقي شده است. در حوزه موسيقي، راه های کسب درآمد، محدودند كه يكي از آنها آهنگ پيشواز است. كسب درآمد از آهنگ های پیشوازهم با قراردادهاي يك طرفه به سود شركت هاي مجري، اجحافي است كه اين شيوه درآمدزايي هنرمندان و تهيه‌كنندگان را تحت تاثير قرار مي دهد. آرتيست و تهيه كننده‌اي كه يك يا دو سال روي آلبومی زحمت مي كشند، بايد بتوانند از «موزيك – ماركتينگ» استفاده كنند تا باز هم بتوانند محصولات بهتری توليد كنند. در بحث آهنگ هاي پيشواز هم سهم دو ونيم درصدي تهيه كنندگان، بیشتر تحقير اهالي موسيقي است تا سهم مالی. من به شدت‌ چنین قراردادهایی را محكوم مي كنم و آنها را ضد موسيقي مي دانم. در تصميمي كه در نشست اخير موسسه نيم رخ هم گرفته شده، ديگر هيچ كدام از آلبوم هاي شركت را به ايرانسل واگذار نخواهیم كرد تا اعتراض به اين قوانين يك طرفه را نشان دهیم. در همین راستا آلبوم جديد آقاي فرهاد جواهر كلام را به ایرانسل واگذار نكرديم و آلبوم هاي بعدي نيز همين مسیر را خواهند رفت. باشد كه متن اين قراردادها تغييراتي گسترده را به خود ببينند. از بقيه همكاران هم حمايت از اين حركت را خواهانیم.»

  • روابط عمومی ایرانسل: ما الزامي براي اين قراردادها نداريم
اما از سوی دیگر آرش كريم بيگي، مدیر روابط عمومي شركت ايرانسل، درباره كليت اين قراردادها به خبرنگار ما مي گويد: «همه اين قراردادها از طريق شش شركت تامين كننده محتوا منعقد مي شوند كه هيچ وابستگي اي به خود شركت ايرانسل ندارند. يعني نه سهامدار اين شركت اند و نه زير مجموعه ايرانسل. موسسات مستقلي هستند كه وظيفه تامين محتواي فرهنگي را براي ويترين بر عهده دارند. در مورد درصد بندي ها و متن قرارداد هم بايد بگويم كه اين ارقام بيشتر رقابتي است و به نظر من براي صاحبان اثر هم بستر مناسبي براي تبليغات است. ما الزامي براي اين قراردادها نداريم. این طرفين معامله هستند که با هم به توافق مي رسند و ما هم بر اساس آن قرار داد كار را به مرحله اجرا در مي آوريم. ولي ايرانسل هيچ نقشي در اين قراردادها ندارد. ما با دارنده اثر طرف نيستيم. به نظر من صاحبان آثار موسيقي بايد خوشحال باشند. چون تا زماني كه چنین سرويس هایی وجود نداشت ، آنها در استثمار عده اي دلال در بازار موسيقي بودند. ولي حالا بدون هيچ واسطه‌اي مي توانند محصولاتشان را به جامعه بزرگي به نام مشتركين ايرانسل عرضه كنند. اگر اين شرايط مهيا نبود صاحبان اثر نه همين مبالغ را كسب مي‌كردند و نه از اين بستر تبليغاتي مي توانستند استفاده کنند. وقتي بازي دو سر برد باشد ، ديگر بحث ضرر بي معنا است».

  • چه كساني ركورد دار پيشوازند؟
در سايت ايرانسل رده بندي ركوردداران آهنگ پيشواز هم ذكر شده كه جالب توجه است. در اين‌آمار بيشترين تعداد استفاده از آهنگ هاي پيشواز به ترتيب این است: سكوت (با صداي محسن يگانه)، ستاره (با صداي عليرضا قميشي)، به عشق تو (با صداي حميد عسكري)، نباشي(با صداي محسن يگانه)، دلم گرفته (امين رستمي) ، جز تو (محمد عليزاده)، باور (پيام مقامي)، رگ خواب(محسن يگانه)، كاش عاشقت نمي شدم (احسان خواجه اميري) و بمون (محسن يگانه)؛ البته اين سايت هيچ عدد و رقمي را براي اين آمار اعلام نکرده است. همین موضوع و همچنین عدم وجود چهره هاي سرشناس موسيقي كشور همچون رضا صادقي و محسن چاوشي و ... در این جدول، باعث می شود که عده‌اي از كارشناسان و تهيه‌كنندگان اين آمار را غيرقابل اعتماد بدانند.

  • چه كسي برنده مي شود؟
این روزها و با این اتفاقات، كمپين هاي فراواني در مورد تحريم آهنگ هاي پيشواز در سايت هاي موسسات فرهنگي هنري راه افتاده و گفته مي شود در آينده اي نه چندان دور هم تعدادي از خواننده هاي سر شناس در اقدامي مشترك به تحريم اين شركت خواهند پرداخت. بايد نشست و ديد آخر و عاقبت پیشواز ایرانسل به كجا ختم مي شود. آیا همان بوق قدیمی خودمان دوباره توی بورس می آید یا می توانیم همچنان صدای خواننده های محبوبمان را موقع انتظار پاسخ به تلفن، بشنویم و لذت ببریم.
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

محسن یگانه باید رکورد دار باشه . البوم رگ خواب فوق العاده بود مخصوصا اهنگ سکوت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خب راست میگه
محسن یگانه دشمن زیاد داره بیچاره
خیلیا سوختن وقتی که محسن یگانه با رگ خواب بهترین البوم سال 90 شد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

نکته جالب اینه شما هم چنان 6 ماه از تاریخ عقبید

اون بحث کاور سکوت که کلا تموم شد و خیلی ها آتیش گرفتن

لطفا خودتون رو یکم UPgrade کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من همون شنیدن بوق تلفن موقع تماس بیشتر حال میکنم این اهنگ پیشواز هم بیشتر واسه نوجوونای کم سن و سال هست و اکثرا این رنج سن میذارن
تو این امار هم تا حالا ندیده بودم کاملا عجیب غریبه
1- سکوت یگانه 2- ستاره قمیشی 3- به عشق تو حمید عسکری
6- باور پیام مقامی 8- عاشقت نمیشدم خواجه امیری
!!!!
تو این لیست به جز خواجه امیری و امین رستمی خواننده خوب دیگه نمیبینم
پیام مقامی کیه دیگه ؟ کسی میشناسه ؟

از این امار الکی هاس که تو ایران زیاد داده میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آقای بهمن بابازاده، محاسبه این آمار به صورت کاملا کامپیوتری است و بالای 99 درصد سالم و بدون خطا کار میکنه! چون محسن یگانه رکورددار آهنگ های پیشواز است و محسن چاوشی و رضا صادقی جز 10 نفر برتر نیستند، صحت این آمار رو غیر قابل اعتماد میدونید؟؟؟ آقای بابازاده فرافکنی نکنید خواهشا.. بله شاید در بندهای شروط قرار داد ، ایراداتی وارد باشه ولی در صحت آمار خیر!!
موسیقی ما تائید لطفا..

E.T
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بنظر من خوبه وباعث رشد موسیقی میشه.
من خودم تا حالا چندین آهنگ از ایرانسل گوش کردم و خوشم اومده و اگه قبلا آهنگشو بهم میدادن قبل از گوش کردن میگفتم خوشم نمیاد.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ahaaaaaaay mibinin chegad yeganeh mahbobe?

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چه ربطی داره به محبوبیت مثلا پس الان علیرضا قمیشی و یگانه و عسکری و پیام مقامی محبوب ترین هان !!! تازه امارشم واقعی نیست واسه شرکت ...هست البومای اینا این کارا رو میکنن واسشون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

خداوندا از خلقت محسن یگانه متشکریم

میبینم که بازهم صحبت از محسن یگانه شده و برخی ها باز آتیششون شعله ور شده :)))

خدایا محسن یگانه را نگه دار تا همیشه دشمنانش سرافکنده باشن !!

آمیــــــــــــــــــــــــن ...

مرسی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من تو نظرم حرف خاصی نزدم تایید نشد
فقط گفتم امارش واقعی نیست و یکی از اشنایان ما تو ایرانسله
این چند تا اهنگ اولم دقت کنید میبینید البوما همشون واسه شرکت پخش خاصیه که قرارداد بسته با ایرانسل و تو کاورای البوماشون هم میزنه همزمان با پخش البوم پیشوازا رو
البومای علیرضا قمیشی و یگانه کلی بار هنوزم ارسال میکردن واست
ایرانسلم کلی تبلیغ میکنه البومای این شرکتو و چندین بار پیامک میفرسته واسه همه مشترکینش که این اهنگا رو تبلیغ میکنه
ولی واسه شرکتای دیگه هم یه بارم نمیفرسته
مثلا البومای چاوشی یا صادقی یا همین البوم اخر چاوشی پرچم سفید یه بار هم پیامک نکرد یا همچنین بقیه البومایی که از شرکت های دیگه پخش میشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من هم شنیدن بوق تلفن موقع تماس بیشتر حال میکنم
اما نمیشه کفت امار الکیه
بیشتر این اهنگها مناسب پیشوازن
مثلن فکر کنی یکی از اهنگای البوم اقای صادقی دیگه مشکی نمیپوشم و یادگاری و خوب وبد وچراغ رو خاموش کن و...اهنگای خوبی هستن اما وقتی پشت خط بگه " حتی برات مشکی نمیپوشم" و"سکوت قلبتو بشکن برگرد" کجا؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

faghat yegane va hamid askari ghabele bavar hastand. baghi kheyr

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چیز اهمیت داری نیست که
ولی صد بار sms میزنن بعضی البوما رو تا به زور انتخاب کنی من سر همین چیزا رفتم همون همراه اول اعتباری گرفتم نصفه شب sms میزنن پیشواز فلان
خواننده ها پول میدن بهشون سند کنن واسه همه پیشوازاشونو
چاوشی وصادقی و ... نیاز به این کارا ندارن که خودشون یا شرکت های تهیه کننده البومشون از این کارا کنن که پول بدن ایرانسل واسشون پیشواز بسازه و ده بار ارسال کنه واسه مشترکین ایرانسل
تازه امارشم که اصلا جدا دقت کنی میبینی 80 درصد این لیست البوماشون از یه شرکت پخش شده که همه البوماشون واسشون پیشواز گذاشته زمانی که البومشون میخری
دیگه مشخصه چی به چیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

ببخشید37.63.190.61
به محبوبیت خواننده و هیت بودن اهنگ ربط نداره به چى ربط داره پس?!?!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

agar neshan az mahboobiat nabashe az ziba budane kar ke hast !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

عزیزم چرا بیخود تهمت میزنی؟
آمار الکی یعنی چی؟ این آمار کاملا دقیق و کامپیوتریه و شما اگه کد مورد نظر رو به 7575 بفرستید از طرف ایرانسل براتون پیامک میاد و میگه شما چندمین نفری هستید که از این آهنگ استفاده میکنید.
خواهشا به سلیقه مردم احترام بذارید!
این که شما پیام مقامی رو نمی شناسید یا محسن یگانه رو خواننده خوب نمی دونید!! که دلیل نمیشه مردم هم کاراشون رو دوست نداشته باشند.
با توجه به فراگیری ایرانسل به نظر من این آمار به خوبی میتونه میزان محبوبیت آهنگها رو در بین مردم نشون بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

پس به چی ربط داره؟!
شما اگه از یه آهنگی خیلی خیلی خیلی خوشت بیاد اونو به عنوان پیشواز انتخاب میکنی دیگه

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

فقط پیشواز محمد علیزاده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

جالبه چاوشی!!!!!

just yeganeh

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چرا الکی حرف میزاری دهن خواننده ها

همشون که حتی کد پیشواز رو روی کاور آلبوماشون مینویسن حتی دوستاتون

ولی این دلیل دیگه ای نداره جز حسادت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

قسمتی که از آهنگ باور آقای مقامی رو گذاشتن بسیار دلنشین هست . من خودم دنبال این آهنگ گشتم و همین قسمت آهنگ پیشواز واقعا شنیدنیه .
به نظر من هم آمار درسته . خیلی از این آهنگ ها هدیه ی خود ایرانسل هستش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

منم با آقا عماد موافقم فقط آهنگا و خواننده های خاصی هستن که ایرانسل براشون تبلیغ میکنه و smsمیفرسته بعضی آهنگای دیگه هم که خیلی دوسشون داری پیشوازش تو ذوق آدم میزنه یا کیفیت صدانداره و نمیفهمی چی داره میخونه یا از ترجیع بندهای معروف اهنگ استفاده نشده.مثلا آلبوم شلیک پیشوازای خوبی نداره و از ترجیع بند آهنگ استفاده نشده و صدای فرزاد فرزین خیلی کیفیت بدی داره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من کار به آمار ایرانسل ندارم فقط میخوام بگم که آهنگ سکوت محسن یگانه کاور بوده و کاور کردن آهنگ هنر نیست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

از دست تو بهمن خان
هیچی نمیگم بهت معلومه بعد از اون ویدئو چه حالی !!!!
فرا فکنی نکنین لطفاً تو آلبوم رگ خواب ما تبلیغی از پیشواز رو کاور ندیدیم!!
و اینکه اونایی که میگن یه شرکت خاص اوله سال 87 و 88 رو نگاه بندازن پیش از ورود آلبوم رگ خواب
نفسهای بی هدف و گناهی ندارم اول بودن پس اون موقع هم با شرکت آوای نکیسا دستشون تو یه کاسه بوده؟؟
وای شگفتا از دست این مردم حسود
عجبا
ضمناً یه نکته رو هم بگم همیشه آهنگ های پیشواز محسن چاوشی بدترین جاهای آهنگ و میذارن یا بریده بریده یا فقط آهنگش من هیچ وقت اون قسمتی که از آهنگ چاوشی رو دوست دارم تو پیشواز ندیدیم واسه همین خاطر هست که آمار چاوشی پاییینه
مثلاً همین بگو مگو که خیلی دوست دارم و آهنگ پیشوازم بود آهنگو داغون کردن ببینین:
http://rbt.irancell.ir/user/userdowntone.screen?toneID=158994&toneCode=3...

فقط ترجیع بند اصلی و بقیش آهنگ!!!
به نظر من باید تو زمینه انتخاب قسمت های هر آهنگ کنترل خوبتری بشه این مهمه نه اینکه بگیم چرا اون اوله این آخره
ممنون موسقی ما که 10 دقیقه زحمت تایپینگ منو نمی بینی و تایید نمیکنی!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

مشکل ما که اینقدر داریم از تمام دنیا عقب می مونیم اینه که یکم فکر و تحقیق نمی کنیم. ایرانسل معلومه عدد و رقم اعلام نمی کنه! فک کنم شما توی ایران بیزینس نمی کنید، کجای ایران وقتی دو تا رقیب به این سرسختی دارن با هم کار می کنن عدد و رقم و امار می دن؟
قرارداد ها یک طرفست ویل ،یکم به این سوالا پیش خودمون جواب بدیم:

کجای ایران یه همچنین رسانه هست که صدای خواننده شنیده بشه؟
کجا خواننده های جدید می تونن کارشون رو به گوش همه برسونن؟
رسانه ای قانونی تر از ایرانسل هم هست؟

البته این طرف ماجراست.

مشکل از ایرانسل نیست! مشکل از جایی که خواننده های نو پا برای این که مطرح بشن حاضرن هر کاری انجاتم بدن و حتی به ایرانسل یه پولی هم بدن برای این که کارشون رو پیشواز کنه.
جامعه موسیقی از خودش داره ضربه می خوره.
تعجب می کنم از آقای بهمن بابازاده که توی جامعه موسیقی هست ، خیلی حرفه ای هم کار می کنه ولی عین واقعیت رو نمی نویسه.
آقای بابازاده خودش بهتر از هرکسی می دونه تو جامعه موسیقی چقدر اختلاف نظر هست و هنرمندا (بهترین هنرمندا) گاهی حتی حاضر نیستن توی یه آلبوم با هم باشن، چه برسه به داشتن یه صنف واحد که حرفشون رو بزنه

موسیقی ما لطفا نظرم رو تایید کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

جالب اینجاست که روی کاور رگ خواب هیچ کد پیشوازی نوشته نشده بود!
با این حال باز هم آهنگهای این آلبوم رکورد دار هستند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

چرا نظرم تایید نشد من گفته بودم علاوه بر ایرانسل ، همراه اول هم برترین هاش رو گذاشته و از 10 تا 3 تاش برا محسن یگانه است ؛ هیچ ایرادی برا ایرانسل و همراه اول قابل قبول نیست .
موسیقی ما تایید کن لطفا ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

آخرین اس ام اس که ایرانسل واسم فرستده رو عینا واستون میذارم! (مربوط میشه به 2 روز پیش)
آهن پیشواز رایگان هدیه ایرانسل برای 75 دقیقه تماس دریافتی خارج از شبکه شما:
1- خدا چرا عاشق شدم(محمد حشمتی) 5513466
2- گریه نکن (مهدی سعادتی 88)551799
3-بیا بیا(فرزاد فرزین.90)3313867
4-طاقت ندارم (بهنام صفوی) 3313675
5- خوان هفصد (محسن چاوشی 90) 3313992
ارسال کد به 7576127

خدا رو شاهد میگیرم که تا حالا تبلیغی از آهنگ های محسن یگانه واسم اس ام اس نشده
مرسی موسیقی ما..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بابا شما که یه سه چهار ماهى عقببببببى کلا"...!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

کذب محضه ...
چرا نمی تونی موفقیت آلبوم "رگ خواب" و قطعه ی بی نظیر "سکوت" رو توی ذهنت هضم کنی ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

میگم امید جان الآن شما خوبی؟؟!بد نیست اول کمی تحقیق کنی یه مقدار پرس و جو کنی و نظرات رو یه دور خوب بخونی و مهمتر از همه از منبع موثق پرس و جو کنی بعد بیای اینجا بگی سکوت کاوره...اون یه تهمت بسیار بسیار ناروا بود که حدود4ماه پیش با دلیل و مدرک رفع شد و دوستانی که این تهمتها رو به محسن یگانه و آهنگ فوق العاده سکوت و بقیه آهنگای رگ خواب زدند رسوا شدند....بهت پیشنهاد میکنم سری بزنی به این لینک و یه دور نظرات رو یه نیم نگاه بندازی!البته نظرات اصلی که در اون دوستان راجع به این ادعای خیلی خیلی خنده دار که رگ خواب کاور بوده توضیح دادن،چند نظر اول هستش داداش!
http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-pid-4675.html

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

موافقم....به شدت!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

یگانه علاوه بر اینکه محبوبیت زیادی داره صداش برای پیشواز گذاشتن میخوره . گوش تو هم اذیت نمیکنه.
.
.
.
.
نتیجه کار خوب اینه:
مردم میبینند و بهترین رو انتخاب میکنند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

برادران وخواهران گل محسن یگانه برای شما کار میکنه چرا بهش حسودی میکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

کلا دوستان سختشونه ببینن یه کسی محبوبه!
آقا خواننده مورد علاقه شما کیه بگیم همون محبوبه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوست عزیز میشه بگی کجای آلبوم محسن یگانه این کدها نوشته شده که بنده هرچی میگردم پیدا نمیشه؟
لینکه شکرت آوای هنر قرارداد میبنده با ایرانسل و این آهنگها رو پخش میکنه یک بحثه اینکه این آهنگ ها چقدر شنیده بشن بحث دیگست ... چرا آهنگ محبوب "دوریت" زیاد شنیده نمیشه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

با تشکر از سایت موسیقی ما که بعد از اینهمه بحث و جدل باز هم این مورد رو تایید فرمودن!!!
دوست عزیز کاور بودن سکوت وقتی شما خواب بودی با مدرک رد شد
مگه اینکه خودتو به خواب زده باشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

مهدی جان که طرفدار چاوشی هستی کلا شما مشکل فهمیدنی دارید به سلیقه مردماحترام نمیزارید با اطلاعات ویکی پیدیایتون که احساس میکنید با نظر منفی دادن و نقد کردن هر چیزی چقدر اطلاعات بالایی دارید....------------
کسی که خواب باشد را اگر صدا کنیم بیدار میشود اما هستند کسانی که خود را به خواب زده اند و با هیچ صدایی بیدار نمیشوند

asa
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

این آمار الکیه
آهنگهای رضاصادقی خیلی محبوبند تو پیشوازها
چراغارو خاموش کن محبوبترین پیشواز پارسال بود
ما که به هرکی زنگ میزدیم میگفت فکر نبودن تو دنیامو میسوزونه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

یعنی دوس دارم خود محسن یگانه با آلبوم حباب سکوت رو بیاره پایین

امکان داره نظر سنجی ها الکی باشه ولی این اماره اهنگ پیشوازا کاملا درست هستش .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوستان عزیز آمار الکی نیستن چون ایرانسل شرکتیه که همه ساله تمام جوایز رو درو میکنه نیازی نداره به خاطر این آمار خودشو زیر سوال ببره یا از یک خواننده حمایت کنه.آهنگ یا آلبومی که خوبه ، خوبه و نمیشه براش حرفی درآورد همه میدونیم آلبوم رگ خواب محسن یگانه رکورد باور نکردنی زده تازه خیلی ها کپی رایت زدن وخرید نکردن اما جایی هست که نتونسته باشه آلبوم رگ خواب رو بفروشه یا رو دستش بمونه؟ خودتون قضاوت کنین
www.bestirancell.blogfa.com

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بی منطقی تا کجا؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

مردم بهتر می دونن ...
محسن یگانه بیش ترین هوادار رو در ایران داره ، قبول کنید ...
موسیقی ما تایید کن لطفا ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

من نمی دونم چرا یه عده نمی تونن محبوبیت آقای عسکری و یگانه رو ببینند...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

عشق است حمید عسکری !!!!!!!!
به عشق عشق تو زنده ایم حمید جان!

امضا
هوادارانت!:-)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوستان چقدر ایرانسل براشون اس ام اس میزنه,ماکه چندروزه اس نزده,فکر کنم داره بهم خیانت ئیکنه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

شما حمید عسکری رو نمیشناسی؟؟!!!!!!

این دیگه واقعا زیاده رویه!
عجب!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

حرف آخر من اینه وقتی اسم چاوشی تو لیست نیست = فاجعه دیگه خود به خود همه چیز معلوم میشه..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

"و همچنین عدم وجود چهره های سرشناس موسیقی کشور همچون رضا صادقی و محسن چاوشی و ..."
.
.
موسیقی ما کلا رو این دو تا میچرخه! وای دیگه حالم از سیاست هاتون بهم میخوره بخدا!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

مسخره کردین ما رو نه متاسفم براتون.چرا نظرم تایید نشد.انتظار دیگه ای ازتون داشتم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بابا شما هوادارای یگانه هم که فقط توهم دشمن دارید
زشـــته به خدا
من صدای محسن یگانه رو دوست دارم ولی این کارای هواداراش رو اصلا نمی پسندم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

دوستان عزیزی که چشم دیدن پیشرفت یگانه رو ندارید انشاالله البوم حباب اومد بخرید گوش کنید مطمین باشید خوشتون میادو از اهنگاش به عنوان پیشواز استفاده میکنید البوم هیچ خواننده ای رو دانلود نکنین والا واسش زحمت کشیدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

والا سکوت کاور نیست با این حرفا ارزش کاری یه خواننده رو پایین نیار والا گناه داره تهمت زدن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

تشکر از مقاله...
کل متن جدا..اون جمله هم که میگه عدم وجود چهره ی سرشناس موسیقی کشور...مـــحـــســــــن چـــــــاوشــــی...در این لیست هم جدا...
واقعا که تعجب برانگیزه...
معلومه وقتی که ایرانسل هر دقیقه پیام میده و آهنگ های سکوتو ستاره و ... رو کدشونو معرفی میکنه باید هم آمارشون از همه بالاتر باشه
البته که در محبوبیت خواننده هایی مثل محسن یگانه و قمیشی و... شکی نیست
اما توی این لیست باید افرادی مثل چـاوشی اول باشن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

بابا هی میگین آمار درسته آمار غلطه...!!!!
میگین چشم دیدن پیشرفت یگانه رو ندارین!!!!!
اولا که همونطور که میبینین نفرات اول زیاد آشنا نیستن حالا یگانه به کنار.
این شرکت ایرانسل خودش میاد هر دقیقه یه پیامک میده و دقیقا اهنگ همین افرادی که زده نفرات اول رو تبلیغ میکنه...خب معلوووومه که بایدم اول بشن
خداوکیلی به عقل کی جور درمیاد که افراد نام ناآشنا بیان اول بشن اما آقای خـــاص و مرد مشکی پوش و فرزین و... نباشن؟؟؟!!!!!
کار خودشونه دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:55

سلام خسته نباشیدمیشه اهنگ محکوم به عشق روبرامون توپیشوازاتون بزاریدممنون ازتون

چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 13:44

گذاشن آهنگها فقط برای بزرگتران هست یا میشه یه کمی هم به کودکان اختصاص داد ؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اهالی پاپ و آهنگ پیشواز! | موسیقی ما