جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
میراث
امتیاز: 

امتیاز : 81.4/100
تعداد رأی: 613
( امتیاز : 81.4/100 - 613 رأی)
(613 رأی)

آلبوم: 
خواننده: 
مهدی یراحی
ترانه سرا: 
روزبه بمانی
آهنگساز: 
مهدی یراحی
تنظیم کننده: 
هومن نامداری
توضیحات: 

قطعه شماره 4
میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد

دیدگاه‌ها

دوشنبه 13 آبان 1392 - 02:35

ترانه بی نظیر روزبه بمانی و ملودی عالی مهدی یراحی. یکی از بهترین ترک های آلبوم ..

چهارشنبه 15 آبان 1392 - 10:36

روزای خوبی پیشت این روزای من نیست ... هیچی کم نداره یعنی خارق العاده است این اهنگ

چهارشنبه 15 آبان 1392 - 15:26

شاهکار روزبه در این اهنگ.و تنظیم فوق العاده هومن نامداری استاد.بعد از سیروان و بهروز صفاریان بهترین تنظیم کننده ایرانه.

شنبه 18 آبان 1392 - 16:51

این آهنگو که گوش میدم دیوونه میشم
شعرش بی نظیره

چهارشنبه 22 آبان 1392 - 22:51

ترانه ها ی روزبه بمانی همیشه فوق العادن

دوشنبه 27 آبان 1392 - 17:56

ترانه بسیار زیبایی که ای کاش بهتر تنظیم و اجرا میشد!! فکر میکنم زیاده روی که در سوزناک کردن این کار شده چه در تنظیم و چه اجرا باعث شده ضربه جدی ای رو شاهد باشیم!!! بیش از حد به نوحه نزدیکه و فک میکنم احساس بیش از حدی که در اجرای یراحی هست هم یکی دیگه از ضعفها به شمار میاد ! دقت کنین بعضی از قسمتها درست خونده نمیشه یا بهتر بگم خورده میشه که ترانه سرایان عزیز هم از این اتفاق زیاد خوششون نمیاد!!.. و در پایان به عنوان یکی از دوستداران مهدی یراحی عزیز باید بگم که همون لحن شخصی یراحی (ندارمت - دیوار - زمستون- امپراطور و...) در اجرا ، با احساس به اندازه رو ترجیح میدم به نزدیک شدن به سبک خواننده های ضعیف مثل خراطها و پاشایی و... سوزناک بودن یک کار به گریه کردن در کار نیست!
ممنون...

سه شنبه 28 آبان 1392 - 14:13
امیررضا دادبخش

مهرداد من نظرتو خوندم.ولی یه چیزاییشو قبول ندارم.مهدی یراحی در این البوم علاوه بر سبک خودش (سازش و هر جای دنیایی) سبک های r&b مثل از خودت خبر بیار رو خوند تا بتونه علاوه بر مخاطب خاص مخاطب عام رو هم به طرفداراش اضافه کنه.مهدی به این معروفه که سوزناک می خونه.اگه دقت کرده باشی همیشه توی صداش یه بغض خسته ای هست که همین زیبایی اهنگو زیاد می کنه.در مورد تنظیم هومن نامداری هم که دیگه تو جز معدود افرادی هستی که میگی خوب نیست.با تیکه آخر نظرت کاملا موافقم. مجید خراطها.اصلا خواننده هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5.118.110.155
سه شنبه 28 آبان 1392 - 19:59
سید هادی کاظمی

به شدت با کلمه به کلمه نظرت مخالفم! من آلبوم قبلی یراحی رو نشنیدم و قبل از این آلبوم هم فقط ترانه همین خوبه رو گوش کرده بودم ، ولی این آلبوم رو گذاشتم و یکی یکی ترانه ها رو گوش کردم تا آهنگ میراث که رسید ، اینقدر از شنیدنش لذت بردم که شاید صد بار پشت سر هم گوش کردم. دوست عزیز ، احساس اندازه نداره و یه ترانه هر چقدر پر احساس تر باشه ، زیبا تره. در ضمن مرتضی پاشایی خواننده بسیار خوب و پرطرفداریه که در آینده ای نزدیک حرف های بسیاری برای گفتن داره. فراموش نکن کمتر خواننده ای داریم که تنها با یک آلبوم رسمی ، در سالن برج میلاد کنسرت برگزار کرده باشه.

88.150.200.51
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 11:41
مهرداد مشرقی

تشکر میکنم از دوستان عزیز بابت نظراتشون ، در جواب باید بگم که بحث ما بر سره چیزه دیگریست ! یراحی عزیز در این آلبوم به سبکهای دیگری هم میشه گفت که پرداخته ..همین از خودت خبر بیار که یه مدت این سبک خوندن با فضای ایرانی تر نسبت به اصلش که تقریبا تلفیق خوب و درستی هست ولی جای کار داره در بین خواننده ها جا افتاده و داره بیشتر هم میشه و یراحی هم کار کرده این سبک رو در آلبوم از این کار 100 درصدحمایت میکنم چون قابل دفاست و قدم روبه جلوست ، مهم تر از اون اینه که ما همون مهدی یراحی که باید ببینیم رو در این کار میبینیم به سمت دیگه ای نرفته و خودشه ! ولی در کارهای دیگه مثله میراث و فراموشی من احساس میکنم اجرا ، اجرایی نیست که از مهدی یراحی انتظار داریم! خیلی بده کسی مثل مهدی یراحی که یه سبک شخصی داره در لحن اجرا بیاد و در رکاب یک نوع خوندن زننده که تازگیا مُد شده قرار بگیره و متاسفانه کسانی مثله یراحی هم شاید اجبارن دارن استفاده میکنن از این سبک که چیزی جز ضربه به موسیقی نیست! در نوشته هاتون اشاره کرده بودین به این موضوع که در صدای یراحی در حالت عادی هم بغضی هست ، احساسی به اندازه و منطقی که غابل درک و دوست داشتنیه ! همون احساسی که در تمام کارهای یراحی میشنیدیم تا قبله تیتراژ ماه عسل (سازش).. اتفاقی جدید در صدای مهدی یراحی که چیزی جز ضربه به خودش نبوده ! موفقیت آلبوم منو رها کن که در همون حالت و لحن شخصیه یراحی هست روهیچ کس نمیتونه نادیده بگیره و رَد کنه ، ای کاش مهدی یراحی روی چیزهایی دیگه ای تمرکز میکرد که درش ضعف داره..
(برای توضیحات بیشتر بهتره به متن آقای افشین مقدم در یادداشت روز یه سری بزنید چون خیلی بهتر و باز تر به این موضوع پرداخته شده!)
در مورد تنظیم آقای نامداری من فکر میکنم ایشون راهی نداشته جز این تنظیم ! در حالتی که من دارم یه نوحه گوش میدم فکر میکنم خیلی خوب این کار رو انجام دادن ولی من با اصله موضوع مشکل دارم که چرا کاربلدهایی مثله این دو باید به این سمت برن..؟! یه مثال میزنم برای اینکه متوجه بشین ضربه وارده کجاس!!! چند ماهه پیش در یکی از وب سایتهای مجلات معتبر موسیقی پاپ نظر سنجی انجام شد با سوال احساسی ترین خواننده موسیقی پاپ ، نفر اول مجید خراطها.....! موسیقی ما داره به چه سمتی میره؟!پیشرفت یا عقب گرده کامل؟!
در مورد نظر دوست دیگمون ، خودتون جواب خودتون دادین شما آلبوم منو رها کن رو نشنیدین...!! در جایی هم گفتین احساس اندازه نداره و هر چه بیشتر بهتر در واقع!! نمیدونم باید چی بگم چون نگاه اولیتون به موسیقی اشتباهه و توضیح دادنش سخت و طولانیه! (با احترام) من نمیدونم چرا ضجه زدن رو به احساس زیاد داریم تعبیر میکنیم..؟!
در مورد آقای پاشایی عزیز هم نمیدونم چی بگم..! سکوت میکنم و به وقتش جواب میدم!

151.239.251.98
چهارشنبه 29 آبان 1392 - 20:44
امیررضا دادبخش

من کاملا با نظر هادی موافقم.اولا راجع به مجید خراطها نمی دونم شما نسبت به ایشون نظر مثبت دارید یا منفی.به هر حال .من ایشونو اصلا خواننده نمی دونم.نمی دونم چطور احساسی ترین صدا شده.دوما مهدی یراحی به نظرم بهترین خواننده و آهنگساز ایرانه.یه دوستی گفته بود من وقتی این آهنگو گوش دادم به گفته خودشون 5 ساعت گریه کرم.شما یه اهنگ مثال بزنید که اینقدر تاثیرگذار باشه.حالا از حقم نگذریم مرتضی پاشایی هم خودشو توی این یک سال نشون داده.

5.117.198.77

صفحه‌ها

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
8 + 12 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود میراث | موسیقی ما