جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
ویدئو؛ صحبت‌های حامی درباره مافیای موسیقی در ایران
در تماشاخانه ببینید؛
ویدئو؛ صحبت‌های حامی درباره مافیای موسیقی در ایران
موسیقی ما - سعید عبداللهی:  حمید حامی خواننده خوش‌ضدای موسیقی ایران در ماه‌های گذشته بحث‌هایی را پیرامون مافیای موسیقی در ایران مطرح کرده بود. این‌بار نیز در گفت‌و گوی تصویری که با سایت موسیقی ما انجام داده است توضیحاتی را در این باره داد که این‌جا می‌توانید ببینید.  قسمت دوم این گفت و گوی تصویری که درباره کنسرت و آلبوم جدیدش است در روز‌های آینده در سایت منتشر خواهد شد.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

بی خیال!!!
هرچی بحث بود انجام شد!
دوستان مخالف به یادداشت حامی مراجعه کنن و جوابشون رو بگیرن!
راستی موسیقی ما، سوژه ی دیگه ای نداری که باز همه رو انداختی به جون حامی؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

ببخشید خانوم افسانه! شام مطمئین کارهای حامی رو با دقت گوش دادین؟!
فقط یکی از اوج های حامی به سر تا پای بعضی از خواننده ها می ارزه از نظر تکنیک و قدرت صدا و احساسی که توش هست!
تا حالا به لحن ادا کردن کلمات دقت کردین؟ تو اجرای اتود (یعنی کار تمرینی!) دست بهار ببینین کلمه باد رو با چه پیچ و تابی می خونه! دقیقا حس وزیدن باد و پیچ و تاب خوردن باد رو القا می کنه...

و شما جناب بابک شبرو!
واقعا فکر می کنین امثل محسن چاووشی و محسن یگانه و علی لهراسبی یا علی عبدالمالکی مثلا! از نظر استعداد ازحامی بالاتر باشن؟ شما چه فاکتورهایی رو برا خواندی لازم می دونین؟
احساس؟ رنگ صدای خوب؟ لحن مناسب؟ قدرت صدا؟ تکنیک خوانندگی؟ درک شعر و ترانه؟ قیافه و تیپ مناسب؟ قد بلند؟؟؟
خب همه اینا رو حامی یه جا داره! فکر کنم مجموعه همه اینا بشه استعداد دیگه! مگه نه؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

خانم افسانه.بهتره اول از موسیقی پاپ کلاسیک. اطلاعاتی بدست بیارید.بعد جسارت نظر دادن به حرف های حامی رو پیدا کنین.وقتی میگین ترانه های حامی حس نداره.من شخصا به حس شما شک میکنم.که البته شما فقط میتونین حامی رو دوست نداشته باشین. ولی حق نظر دادن و مقایسه رو ندارین.موفق باشین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

همش حقیقته محضه

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

به نظرم اسم بردن از شخص خاصی کار درستی نیست!
اون خواننده ای که درامد 2میلیاردی داره به قول خودشون تا اینجا که رسیده رو ÷اهای خودش وایساده!
اگه مافیایی هم در کار باشه کسای دیگری رو حمایت میکنه!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

دوستای خوبم بهتره اینقدر بی جهت بحث و جدل نکنیم!
همه میدونیم که حق با حامیه!!!!!!
نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه میگید نیست که واقعا چشماتون کره و گوشاتون کور !!!!!!!
(دو تا سمعک واسه چشم بخرید و دوتا عینک واسه گوش)!!!!!!
ممنون سعید عبداللهی نازنین.
این آقایون زیرزمینی که حالا روزمینی شدن واقعا اشک آدمو در میارن،تنها سودی که وقت شنیدن کاراشون نصیب من وتو میشه اینه که با تکنیکای جدید کامپیوتری آشنا میشیم !!افسانه عزیز به نظرت احترام میذارم اما من حاضرم یه روبات برام بخونه و خودم به خودم حس بدم تا اینکه یه خواننده که خودتم میدونی منظورم کیان جای خوندن با ضجه زدن و آه و ناله تو من حس ایجاد کنه!!!!!
ای وااااااااااااااااای واقعا نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه !!!!
آخدا!!!!!!!!!!!!!!!!

S
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

dame hami garm

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

واقعا خانم افسانه خیلی خوب گفت آهنگ بوی گندم ...رو با بازخوانی بوی گندم توسط حامی مقایسه کنید- بوی گندم حامی هیچ حسی رو القا نمیکنه حتی اگه دقیقترین سلفژ دنیا باشه- دوستانی که به موسیقی الکترونیک گیر میدن: به گفته ونجلیس تکنولوژی و موسیقی همیشه با هم بوده‌اند و موسیقی هرچه باشد، یک علم است. من خودم خیلی وقته پیانو کلاسیک میزنم اما اعتقاد راسخ دارم که موسیقی خوب از دید افراد متفاوته و فقط به حس مطلوبیت فرد بستگی داره ، شاید به همین خاطره که داریوش اقبالی اینقدر طرفدار داره ، یادمون نره مجید خراطها هم طرفدار داره ، یادمون نره ساسی مانکن هم طرفدار داره ، شادمهر عقیلی ، محسن چاوشی رو که نگو حالا ما هی بیایم بگیم سلیقه مردم ما بده؟؟؟؟؟ شک نکنین اگه یه آهنگ خوب نوشته بشه مردم از گوش دادنش لذت میبرن و بهش علاقه پیدا میکنن و هیچکس از غیر موزیسینها هم به اینکه دور آکوردهای اون آهنگ چیه یا با چه دستگاهی نواخته شده فکر نمیکنه. ما مجبوریم موسیقی الکترونیک رو بپذیریم و همین رو بپذیریم که موسیقی حرف دل انسانه مثل نامه ای به الیزه ، آیا مردم این آهنگ رو درک نکردن؟؟؟ یا لاو استوری- اینو چطور؟؟؟ جدید تر - تنظیم های یانی؟؟؟ کلاسیکهای یانی؟؟؟ شک نکنید موسیقی که حرف برای گفتن داشته باشه مخاطبشو داره و هیچ مافیایی هم نمیتونه جلوی نت نوشتن کسی رو بگیره... آقای حامی شما هم در حیطه ی کاری خودت نتهات رو بنویس و امیدوارم موفق بشی شخصا مخاطب کارهای اینجوریم و آلبوم مانی رهنما رو عاشقش شدم ولی با آخداا جز ترک سوگندش با بقیه ترکها هیچ ارتباطی برقرار نکردم از موسیقی الکترونیکتر از ق.. و چاوشی لذت میبرم البته اصلا انتظار یک کار فوق العاده قوی مثل کافه های شلوغ از چاوشی نداشتم که منو بیشتر مخاطب خودش کرد موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

از بالا به پایین اومدن همیشه سخت بوده و دردناک...
حامی عزیز از هنرمندای خوب ایران بودن ولی الان که دیگه میبینن جوونای با استعدادتر از خودش اومدن و ازش پیشی گرفتن نباید این حرفهارو بزنن..
یک روز هم هنرمندای دیگه ای میان و از همین کسایی که الان تو راس هرم هستند جلو میزنن...

خیلی کم پیدا میشه هنرمندی که بتونه تا زمانی که فعالیت هنری میکنه خودش رو بالا نگه داره...که این استعداد بالایی میخواد که هر هنرمندی نداره و اگر کسی نتونسته خودش رو جایی نگه داره که قبلا بوده مشکل از کسی نیست مشکل از خودشه...

هنرمندایی که الان تو راس این هرمی هستند که حامی عزیز میگه خیلی کم اند و انگشت شمار که به نظرم همشون با استعداد خودشون به این جایگاه رسیدن...

چون اگه کسی استعداد نداشته باشه به زور هم ببری بزاری بالا بازم میوفته پایین...

با کلیت حرفهای حامی موافقم که مافیا همیشه و همه جا بوده نه تنها در موسیقی بلکه همه چیز...پس هنرمند واقعی کسی هست که در حضور همین مافیا خودش رو بالا بکشه و قدرتش رو به همون دستهای پشت پرده نشون بده...

پنجشنبه 14 شهریور 1392 - 22:52
سیاوش

ببخشد بابک جان، کدوم جوونای با استعداد تر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدومشون الان تکنیک خوندن حامی یا نیما مسیحا رو دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان برگرد ببین میتونی کارهای پارسال خیلی از این خوانندها رو گوش کنی؟ موسیقی هاشون تاریخ مصرف داره، اکثر آهنگهاشون دزدی و کپی از روی خواننده های خارجی هست.
درسته موسیقی سلیقه ای هست اما چون طرفدارهای فلان خواننده زیادن دلیل بر خوب بودنش نیست

151.241.127.63
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

البوم جدید علی عبدالمالکی که میاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البوم حامد هاکان و مسعود سعیدی داریوش شهریاری که میاد

بی صبرانه منتظر البوم بنیامین و بهنام صفوی هستیم

و رضا صادقی وسعید شهروز که میاد البومشون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

باز شروع شد ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

راستی خبری از البوم امین رستمی میخواستین بدین یادتون نرفته که؟؟؟؟؟؟؟

Roz
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

Wooooooow

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

عالی بود...
ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

حامی عزبز من شما رو دوست دارم... صداتون فوق العاده ست ولی فقط همین ! شما فقط صداتون خوب هست و بلدید چطور بخونید اما کارهاتون قدیمی هستن... ترانه هاتون حس ندارن... البته به غیر ار ترانه ی معروف دلم گرفت !
شما بهتر بود خواننده ی اپرا میشدید چراکه خوانندگی پاپ فقط صدای خوب و علم موسیقی نمیخواد..
نمیخوام جسارت کنم اما شما برای من مثل یک روبات هستید که فقط میخونه.. و خیلی هم خوب میخونه... ولی هرکاری کنه بازم روبات هست
موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

به نام خداوند هنر
خدایا شکرت ......
به خدا من زبونم مو درآورده که یه جمله ی حامی عزیز رو به مردم بگم !
کسایی که هر لحظه ممکنه حباب شهرتشون بترکه ! همه هم میدونن که کیارو میگم .
مخصوصا کسی که نصف تجربه ی حامی هم نداره ولی رکورد اجرای زنده رو امسال زد !
دعا میکنم هر چه زودتر ریشه ی این آدما از موسیقیمون کنده شه ...
با تشکر فراوان از سعید عبداللهی عزیز و سایت موسیقی ما .....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

گفته 5 یا 6 نفر نمیگذارن کسی نفس بکشه؟؟؟ این حرف خیلی غیر منطقیه
دوما خوشم نیومد از خودش به عنوان هنرمند واقعی نام برد حتی اگر هم باشه درست نیس به خودش این لقبو بده . آقای حامی به قول شاعر:
هر که نقش روی خود بیند در آب
بس خراب است و خراب است و خراب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

خانوم افسانه، حامی رو دوست نداشته باشین! چه اصراریه آدم یه روبات رو دوست داشته باشه!
آره حامی روباته بقیه کوووه احساس...
به هر حال خداحافظ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

بخشی از حرفاش درسته ولی همش نه
به نظرم دوره فعالیت حامی تو موسیقی به پایان رسیده و ایشون خودشون برن کنار بهتره!!!
اون آدم معلوم الحالی هم که با اسم مهران کامنت گذاشته فکر نکنم نیاز به پاسخ داشته باشه (کلا هر دلیلی بیاری و هر چی بگی فقط حرف خودش رو میزنه!)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

حمید حامی عزیز صدای فوق العاده قشنگی داری ولی اصلا صحبتهات رو قبول نداشتم
به نظر من همونایی که بهشون میگین مافیا با شعرها و اهنگای خوبی که منتشر کردن تونستن به موفقیت برسن
مطمئن باشید اگر همون مافیاها اهنگای خوبی رو ارائه نمیدادن اینقدر رشد نمیکردن
مطمئنا اگر شما هم شعرا و اهنگای بهتری رو انتخاب کنید موفقیتتون از اینی که هس خیلی بیشتر میشه و حتما به اون نقطه ای که شایستگیش رو دارید میرسید :)))))))))))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

دوستای خوبم بهتره اینقدر بی جهت بحث و جدل نکنیم!
همه میدونیم که حق با حامیه!!!!!!
نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه میگید نیست که واقعا چشماتون کره و گوشاتون کور !!!!!!!
(دو تا سمعک واسه چشم بخرید و دوتا عینک واسه گوش)!!!!!!
ممنون سعید عبداللهی نازنین.
این آقایون زیرزمینی که حالا روزمینی شدن واقعا اشک آدمو در میارن،تنها سودی که وقت شنیدن کاراشون نصیب من وتو میشه اینه که با تکنیکای جدید کامپیوتری آشنا میشیم !!افسانه عزیز به نظرت احترام میذارم اما من حاضرم یه روبات برام بخونه و خودم به خودم حس بدم تا اینکه یه خواننده که خودتم میدونی منظورم کیان جای خوندن با ضجه زدن و آه و ناله تو من حس ایجاد کنه!!!!!
ای وااااااااااااااااای واقعا نمیدونم تونستم منظورمو برسونم یا نه !!!!
آخدا!!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

adamaye bozorg niaz be taiide digaran nadaran. bozorgvari dar vojoode hamid hami hast. hamie aziz music iran bedoone har bahso jadali be to madyoone
to bozorgvar tar az un hasti ke bade kasi ro bekhay. bekhatere delsoozit baraye farhange mardomet nemishe padashi barat dar nazar gereft. dar panahe khodavande bozorg bashio sayat salhaye sal roo sare music iran

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من خودم طرفدار دو اتیشه محسن چاوشی هستم
حامی از خواننده ها خوب موسیقی ماست و با مفهوم کلی حرفاش موافقم که مافیا هست تو همه جا همینطوره
فقط دوست عزیز که با اسم حمید حامی نظر دادی خواهشا بی جهت اسم چاوشی رو وسط بحث نکش چون اصلا نه چاوشی نه طرفداراش ربطی به این بحث نداشتن کسی هم نظر نداد حالا شما خودت اسم میاری بعد که یکی یا بقیه میان میگی چرا بقیه میان جنجال ایجاد میکنن
خواهشا رعایت کن دوست گلم
با احترام به اقای حامی و طرفداراشون

سه شنبه 7 خرداد 1392 - 01:56
علی

شما به چاووشی عزیز بگید بعد این همه سال یک اجرای زنده بزارن
تا متهم نشن به آقای صدای تصنعی و دیجیتالی.
هه...
برو روش فکر کن دوست عزیز

37.254.39.228
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اه اه !
خیلی کارش درسته
ولی چقدر مغرور !
عجیبه واسه من ...
یعنی همه مافیان ، بعد این و رهنما جزو مافیائه نیستن ؟!
مثلا محسن یگانه به کاراش اهمیت نمی ده ؟!
خرج نمی کنه ؟!
تازه عرزه(عرضه ، ارزه! نمیدونم کدوم درسته!) داره و شعرم می گه و ملودیم میسازه و تنظیمم می کنه !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آقای حامی من بهترین آلبوم شما رو همون آلبوم اولتون (حامی) می دونم.. هنوز هم خیلی از آهنگهاشو گوش میدم.
اما شما هرچی جلوتر رفتی ضعیفتر آلبوم دادی... من علت این ضعف رو همکاری با کسانی میدونم که به روز نیستند البته تو این قسمت مرحوم بیات و پسرش رو منظورم نیست..
وقتشه همکاران دیگه ای رو تجربه کنید... من خیلی دوست داشتم یه آلبوم از شما با همکاری بهروز صفاریان و روزبه بمانی بیرون میومد... یا حتی همون استاد چراغعلی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

سلام ما طرفدارهای حامی ومانی درک موسیقی بالایی داریم به خاطر همینه موسیقی دیگران رو نمی فهمیم چون موسیقی نیست و مانی وحامی جان هم قطعا باید بدونند که این سبک موسیقی میراثی است در دست ایشان که باید به نسل بعد به سلامت داده شود البته اگر نسل بعدی وجود داشته باشد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

نمی خواستم دیگه نظر بدم ولی نمیشه سکوت کرد!

چرا حرفای حامی غیر منطقیه؟ یعنی قبول ندارین که 5، 6 نفر به صورت اساسی دارن ساپورت میشن؟ شما اصلا حامی رو نمی شناسین که غرورش رو کاذب می دونین، غرور حامی دلیل داره، دلیلش هم خوب بودن حامیه! حامی تو موسیقی ایران بی رقیبه. درسته که تعداد کنسرتاش به بعضی دوستان نمی رسه ولی کیفیت کنسرتای اون دوستان هم تا 1000 سال دیگه به پای کیفیت کنسرتای حامی نمی رسه!
بحث سر استعداد شد و انکار استعداد ذاتی حمید حامی! با استعداد تر از حامی؟ یعنی شما اعتقاد دارین کسایی که این روزا بیشترین تعداد آلبوم و کنسرت رو دارن از حامی با استعدادتر هستن؟ دلیلی برای این حرفتون دارین؟ یعنی با دهان آهنگ ساختن استعداد محسوب می شه؟ جایگاه حامی هنوز هم خیلی والاست، نیاز به دقت هم نداره چون خیلی عیانه!
متاسفانه یه عده معلوم الحال دوره حامی رو تموم شده میدونن که باید براشون تاسف خورد! نمی دونم این دوستان فکر اینو کردن که در صورت کناره گیری حامی و امثال اون کیا می خوان جاشو پر کنن؟ آقایون آه و ناله؟ عزیزان یادتون باشه که دوره ی موسیقیه خوب هیچ وقت تموم نمیشه و حامی هم موسیقی خوب داره!
مهتاب جان، آهنگ خوب؟ منظورت کدوم آهنگاست دقیقا؟ همون آهنگایی که دوستان از رو دست هم کپی می کنن؟ ترانه های حامی همیشه جزو بهترین ترانه ها بوده و جایگاه آهنگسازایی هم که باهاشون کار کرده اونقدر واضحه که نیاز به توضیح من نداره. از سوسن خانوم هم استقبال شد، این نشون میده دوستان مافیایی کار چندان بزرگی نکردن!!! کار بزرگ رو حامی و امثال اون کردن که با موسیقی خوب مخاطب رو جذب می کنن و موسیقی رو تو وطنشون زنده نگه می دارن...

آقای بنیامین با دهن آهنگ ساختن که عرضه نمی خواد! یعنی کیفیت ترانه ها و تنظیم های دوستان همه فن حریف انقدر بالاست که شما دارین رو عرضه شون مانور میدین؟
حامی جان قبلا گفتم بازم می گم به عنوان یه هوادار بهت افتخار می کنم، ممنونم به خاطر شجاعتت... حــــــــامــــــــی ما............

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من نمیفهمم چرا این آقا به نظر مردم توهین میکنه
وقتی یه خواننده ای کنسرتاش پر فروش باشن همه اونو دعوت میکنن
کسی به ما پول نداده تا بریم آلبوم مخسن یگانه یا چاوشی رو بخریم ما بخاطر زیبایی کار اونها این کار رو میکنیم
اگر اونطوری که میگین و خودش میگه حامی بهترینه پس چرا آلبومش فروش نمیره؟
واسه من خیلی عجیبه که همه میرن پوستر میزنن واسه تبلیغ آلبوم این معرکه میگیره!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

حامی برای من یک افسانه است چون با صداش به من یاد داد که چه جوری عاشق بشم و از عشق نترسم،حامی همدم تمام لحظات تنهایی منه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آقای امین! من محسن چاووشی رو بین خواننده های احتمالا پرطرفدارتر از حامی نوشتم و منظور خاصی نداشتم! پرطرفدارتر بودنش هم از همین که تو کانت دونی هر خبری رد پای دو سه نفر از طرفدارهای دو آتیشه اش پیدا میشه مشخصه! آقای امیر! بین این همه مثال دست رو چه آهنگی گذاشتین؟؟ واقعا انتظار داشتین حامی تو سال های اول خوانندگیش (که آلبوم بوی گندم تو اون سال ها ضبط شده) بتونه پا به پای ....که از بزرگان موسیقیمون هستن بخونه؟ منم موافقم که اون کارها زیاد جالب نشده و البته انتظار دیگه ای هم نمیره! ولی توجه کنین خود حامی تو انتشار اون آلبوم نقشی نداشته.. و شما آقای بنیامین! اگه به نظر شما آهنگ ها و ترانه های محسن یگانه استانداره که من حرفی ندارم! ولی این رو هم بدونین که اگه حامی 8تا آهنگ هیت داشته باشه، نصفش رو بابک بیات آهنگسازی کرده و نصفش رو خود حامی!! از طرف دیگه همکاری با این همه آهنگساز و ترانه سرای بزرگ نشونه استعدادیه که حامی داره! بابک بیات و بامداد بیات و محمدرضا چراغعلی و بابک زرین و مجید انتظامی و امیر بکان و یغما گلرویی و بابک صحرایی و ........ کم کسایی نیستن!! دوستان عزیز به این نکته هم توجه کنن که اگه حامی توان انتقال حس رو نداره چرا مجید انتظامی (کسی تو کاربلد بودنش شک داره؟) برا خوندن سمفونی ایثار ازش استفاده می کنه؟؟ چرا خوندن سمفونی خلیج فارس رو میذارن به عهده حامی؟!! راستی خانوم نازنین! شما نگران کسایی که میگن دوره حامی تموم شده نباشین! اینا همون کسایی هستن که میگن دوره بابک بیات هم گذشته!! لابد دوره آهنگ های کلاسیک و بتهوون و باخ و شوپن هم گذشته و ما خبر نداریم!! اینا همون کسایی هستن که به تنظیم کننده های معروف این روزا میگن استااااد!! یا نمی دونن "سمپلر" چیه و یا فکر می کنن استفاده کردن ازش هنره! همون کسایی که از رقابت نابرابر موسیقی های مجاز و کارهای زیرزمینی خبر ندارن! نمی دونن همین حامی برای مجوز هر آلبومش چقدر باید دوندگی کنه و آخرش هم مجبور به تغییر شعر و آهنگ بشه ولی آقایون زیرزمین نشین بدون هیچ محدودیتی کار خودشون رو می کنن و جالبه که صدا و سیما و وزارت ارشاد هم با سکوتشون از اونا حمایت می کنن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

وای من باورم نمی شه آقای حامی خودشون افتخار دادن و تو این سایت جواب همه رو دادن!
من از موسیقی چیزی نمی دونم ولی می دونم حامی واقعا خواننده خوش صدا و فهمیده ای .............
در کل حرف ندارن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

درود برشما.خب آیا بابک بیات هم اجازه ی تنفس بقیه ی اهنگسازان رو گرفتن که حامی و مانی بیشتر با ایشون کار کردن؟نه. آیا بابک صحرایی و ترانه مکرم هم اجازه ی تنفس بقیه ی ترانه سراها رو گرفتن که تقریبن فول آلبوم مانی و حامی و نیما مسیحا با اینا کار میکنن؟نمی دونم.هرکی میدونه بگه. بله بحث سواستفاده خواننده های مافیایی نیس. اگه برای حامی هم این امکان بوجود بیارن که سالی صدتا کنسرت بذاره آیا میگه نه؟مسلمن قبول میکنه. مشکل از سیاستگذاریهای سلیقه ایه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

مافیا وجود داره. اگه نداشت تیتراژ فیلمها رو به حامی نمیدادن بخونه . اگه وجود نداشت سمفونی خلیج فارس و ایثار و سمفونی پیامبر رو به حامی نمیدادن بخونه. در حالیکه خواننده های باسابقه تری هم بودن حامی دیگه برا پیشرفت چی کم داشت؟ شانس و افتخار کمک بابک بیات و بزرگان اهنگساز که نصیبش شد. بقیه ش با خودش بود.تنها صدا کافی نیست.. عصر تبلیغاته. با غرور و کنسرت خشک دادن نمیشه پیشرفت کرد. مافیا یعنی این که حامی آثار دهه ی 50 رو اجرا کنه و تا مرحله ی اخذ مجوز هم بره و آلبومش یواشکی منتشر بشه . آلبوم بوی خوب گندم و کسی کاری به کارش نداشته باشه در حالیکه همین آهنگا رو تو عروسی ها یکی اجرا کنه شاید بگیرنش.من دوس دارم این سبکو اما یه کم به بنیامین و بقیه نگاه کن که تو کنسرتاشون چه ارتباط صمیمانه ای و چه کارایی هست.برای کشف این مافیا نیازی به سالها تحقیق نیست . چون یه بچه ی 9ساله هم میدونه اینارو که حامی گفت.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ویدئو؛ صحبت‌های حامی درباره مافیای موسیقی در ایران | موسیقی ما