برنامه یاد بعضی نفرات
 
همکاری من با بهرام رادان در حد تنظیم یک قطعه است
آریا عظیمی‌نژاد خبر داد:
همکاری من با بهرام رادان در حد تنظیم یک قطعه است
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: خبر تکذیب همکاری آریا عظیمی‌نژاد با بهرام رادان در یک آلبوم مشترک در برخی از رسانه‌ها پیچید اما طی تماسی که با آریا عظمی‌نژاد داشتیم وی نه تنها همکاری با این بازیگر هنرمند را تکذیب نکرد، بلکه تایید کرد که در آلبوم وی به ساخت آهنگ اقدام کرده است.

عظیمی نزاد در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با بیان این مطلب در خصوص تکذیبیه خود گفت: جریان تکذیبیه از این قرار است که چندی پیش یکی از نشریاتدر یکی از مطالب خود عنوان کرده بود که بهرام رادان قرار است در مجموعه تلویزیونی به کارگردانی آقای افخمی که توسط من آهنگسازی شده، بخواند. این سریال توسط این کارگردان برای ماه رمضان ساخته شده و قرار است به صورت روتین هر شب این ماه از یکی از شبکه‌ها پخش شود.

در این مطلب عنوان شده بود که آقای افخمی، رادان را برای خوانندگی تیتراژ این مجموعه به من معرفی کرده‌اند ولی من گفته‌ام که ایشان صدایشان مناسب این تیتراژ نبوده وکلا صدایشان خوب نیست و نمی‌توانند در آهنگ من بخوانند. این خبر کاملا کذب است.

وی ادامه داد: این خبر به هیچ وجه صحت نداشت و من برای این خبر تکذیبیه فرستادم اما گویا دوستان طور دیگری متوجه شدند و تکذیب من را به همکاری در آلبوم آقای رادان نسبت دادند.

وی در توضیح این خبر گفت: باید عرض کنم که من در آلبوم آقای رادان با ایشان همکاری داشته و یکی از قطعاتی را کیوان هنرمند برای ایشان ساخته را تنظیم کرده‌ام. گفتنی است که همکاری من با ایشان در حد همین یک قطعه بوده که کار آن نیز به پایان رسیده است. بر این اساس، همکاری من با بهرام رادان صحت دارد.

 «پنج کیلومتر تا بهشت» عنوان سریالی است که در این زمینه شایعه ساز شده بود. آهنگ این مجموعه تلویزیونی را که توسط علیرضا افخمی ساخته شده، آریا عظیمی‌نژاد انجام داده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

کارگردان این کار برای تیتراژ این کار فقط محسن چاوشی رو مد نظر داشت که قبول نکردند باز بخونند و برای همین اقای افخمی دنبال خواننده دیگری نرفتند
تیتراژ سریال کانال یک احتمالا خواجه امیری تیتراژ سریال شبکه دو که این سریال هم محسن چاوشی رو مد نظر داشت و قبول نکرد فعلا خواننده ای نداره سریال کانال سه بدون خواننده کانال 5 هم احتمالا محمد اصفهانی این گزارش تو مجله اتفاق نو خوندم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

از ابتدا هم قرار نبوده تیتراژ این کار خواننده ای داشته باشه همونطور که تو این خبر خود آریا گفته:
http://www.musicema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-1-
pid-3822.html
این خبرای دروغ(خوانندگی محسن چاوشی و ...) معلوم نیست از کجا در میان

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری من با بهرام رادان در حد تنظیم یک قطعه است | موسیقی ما