جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
رفتی و راه چاره نیست...
اختلافات و درگیری‌های خاموش «محسن چاوشی» و «امیر ارجینی» پس از چند ماه بالاخره علنی شد و آن‌ها رسما از اتمام دوران همکاریشان خبر دادند
رفتی و راه چاره نیست...
موسیقی ما - بهمن بابازاده: اتفاق خیلی وقت پیش افتاده بود ولی برخی مسائل مانع از انتشار و رسانه‌ای شدن آن شده بود. «اختلافات و درگیری محسن چاوشی و امیر ارجینی سرانجام به ختم همکاری این دو هنرمند منجر شد.» خبری که انتشارش می‌توانست جنجال بزرگی را در fan page‌های چاوشی باعث شود و بازتاب‌های عجیب و غریبی را در پی داشته باشد. اما در این میان ظاهرا حوصله «امیر ارجینی» از این اختلافات پنهان و بگو مگوهای مخفی پس از چند ماه سر آمد. او ظهر دیروز با نوشتن جمله‌هایی عجیب روی صفحه شخصی‌اش، آتش زیر خاکس‌تر جنجالهای این ماجرا را شعله ور کرد و همین جرقه کافی بود که محسن چاوشی هم وارد معرکه شود و خلاصه دعوا بالا بگیرد.
 
امیر ارجینی ترانه‌سرای سالهای دور محسن چاوشی بود. ترانه سرایی که سرقفلی اثار چاوشی به نام او و حسین صفا زده شده بود و امکان نداشت ترانه سرای دیگری وارد دایره انتخاب‌های این خواننده شود. «عشق دوحرفی»، «رفیق خوب»، «سنگ صبور» و‌ «ابرای پاییزی» از جمله شاخص‌ترین ترانه‌های ارجینی است که با صدای چاوشی فوق العاده مورد توجه اهالی موسیقی قرار گرفت و باعث شد آثار این تیم خیلی زود صاحب کاراک‌تر و مهر و امضایی ویژه در بین دوستداران چاوشی شود.

اما خبر قطع همکاری این دو هنرمند (که اولین بار ارجینی جمعه شب روی صفحه شخصی‌اش با صراحت به آن اشاره کرد)، ‌ تیر خلاصی بود به شایعه‌های این چند ماه و پیش بینی می‌شود واکنش‌های فراوانی را در بین دوستداران موسیقی موجب شود.

  • چرا «ارجینی» آن جملات را حذف کرد؟
جمعه شب خبر دهان به دهان پیچید و در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفت: ‌ «امیر ارجینی در صفحه شخصی‌اش خبر از قطع همکاری با محسن چاوشی داده». متنی هم که این ترانه سرا روی صفحه شخصی‌اش نوشته بود، از این قرار بود: «به اطلاع تمامی دوستان می‌رسانم که دیگر شاهد همکاری من و محسن چاوشی نخواهند بود و خواهش می‌کنم اگر این چالش قرار است به ناهنجاریهای لفظی در بحث‌ها برسد بنده حقیر را از همین حالا از لیست دوستان حذف کنند. من شاعرم و هر کسی که می‌خواهد با یک شاعر دوست باشد یا از فعالیتهای ادبی یک شاعر مطلع شود قدمش روی چشم. با ‌‌نهایت ادب و احترام/ امیر ارجینی.»

اما پس از چند ساعت ترانه سرای «سنگ صبور» در اقدامی سوال برانگیز کل این پست را از روی صفحه شخصی‌اش حذف کرد و در جملاتی جدید نوشت که بخاطر یکی از خواننده‌های جوان و تازه کار (شهاب رمضان که دوست مشترک چاوشی و ارجینی بود) و صحبت‌های او، پست قبلی را حذف کردم تا هیچ حاشیه‌ای بوجود نیاید.

  • جواب چاوشی
مثل همیشه که محسن چاوشی در این مواقع سکوت اختیار می‌کند، این بار هم پیگیری خبرنگار ما از این خواننده به جایی ختم نشد و چاوشی به هیچ وجه حاضر به گفتگو و اظهار نظر در این باره نشد.

اما پس از چند ساعت شعری از سوی او روی صفحه شخصی‌اش خطاب به دوستدارانش قرار گرفت تا سکوت این خواننده در این مورد جدی‌تر به نظر بیاید. متن این شعر این گونه بود: «نه تو می‌مانی و نه اندوه / و نه هیچیک از مردم این آبادی... /به حباب نگران لب یک رود قسم، /و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت، /غصه هم می‌گذرد، / آنچنانی که فقط خاطره‌ای خواهد ماند... / لحظه‌ها عریانند... / به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز...».

  • «ارجینی»: مشکل باید ریشه‌ای حل شود!
بهترین کسی که می‌توانست در مورد این ماجرا‌ها و اتفاقات قبل و بعش اظهار نظر کند، خود امیر ارجینی و محسن چاوشی بودند که در این بین چاوشی با گفتن: «حرفی برای گفتن ندارم» ترجیح داد سکوت کند و تقریبا همین رویه را خود ارجینی هم داشت. ولی در بین صحبت‌های این ترانه سرا بخش‌های جالبی بود که در صحبت‌های خصوصی با خبرنگار ما رد و بدل شد. بخش‌هایی از این صحبت‌ها را با اجازه خود امیر ارجینی منتشر می‌کنیم تا حرف و حدیث‌های بوجود آمده اندکی فروکش کنند: «بحث‌ها و ماجراهایی بین ما جدیدا بوجود آمده و باز هم جمعه شب این اختلافات دامن زده شد تا من در عصبانیت این جملات را در صفحه شخصی‌ام بنویسم. به هر حال خیلی‌ها می‌آیند و از طرق مختلف از من می‌پرسند چرا دیگر با محسن همکاری نمی‌کنم و از این صحبت‌ها. آن جملات را برای‌‌ رها شدن از الزام جواب دادن به این سوالات نوشتم. البته جمعه شب یک سری اتفاق‌هایی بین من و محسن افتاد که باز هم به این اختلافات دامن زده شد. شاید اگر دیروز شما به من زنگ می‌زدید من جزئیات این اتفاق را هم به شما می‌گفتم. ولی باز هم من به مرور سعی کردم که آرامش‌ام را حفظ کنم و همین باعث شد به پیشنهاد یک دوست خواننده آن پست را حذف کنم».

او همچنین می‌گوید: «هیچوقت هیچ مشکلی یک طرفه نیست و همیشه ماجرا‌ها و اتفاقت این چنینی، دو طرفه بوجود می‌ایند. حل و فصل شدن آن‌ها هم کاملا باید دو طرفه باشند. اگر مشکل از طرف دو طرف حل شود فقط این همکاری می‌تواند تداوم داشته باشد. ما بیش از یک سال و نیم بود که با هم همکاری نمی‌کردیم ولی در دو سه ماه اخیر باز هم آرام آرام داشتیم مشکلات را کنار می‌گذاشتیم و باز هم شروع به همکاری کرده بودیم ولی جمعه شب باز هم آن مشکل قدیمی باعث شد که دیگر خیلی چیز‌ها عوض شود و اگر آن مشکل به صورت ریشه‌ای حل نشود، قطعا نمی‌توانیم محصول و خروجی خوبی را با هم داشته باشیم. این مشکل نه مالی ست و نه کاری ولی قطعا تا حل ریشه‌ای آن دیگر همکاری جدی‌ای بین من وایشان نخواهد بود.»
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

من سال ها عاشق چاوشی و کاراش بودم. البته با کارای آخرش یه کم از علاقم کم شده بود ولی امیدوار بودم . ولی با این اتفاق می تونم بگم نه تنها علاقه ای بهش ندارم که .... . نه به خاطر این اتفاق، بلکه با کارایی که این اواخر ارائه کرده. چاوشی به جای ایکه افرادی مثل ایمان قیاسی و حجلزی رو بالا بکشه خودش داره می ره پایین. الان چاوشی می تونه این شعر امیر رو تو خلوت خودش بخونه: رفیق من سنگ صبور غم هام... به دیدنم بیا که خیلی تنهام... هیشکی نمی فهمه چه حالی دارم... چه دنیای رو به زوالی دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

شما توی مسائل خانواده ملیونی چاوشی دخالت نکن.
آره عزیزم ما تا آخر پشت محسن هستیم تا کور بشن دشمناش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

حیف...
ولی به نظر من همین یک ترانه سرا برای محسن وجود نداره
شاید باعث شه که با نفرات جدیدی همکاری کنه و بهترم بشه !
کی میدونه ...
در ضمن حسین صفا هم کاراش خیلی خوبه ...
توی پرچم سفید که با قطارش گل کاشت ...!
اما بازم حیف :(

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

آقای چاووشی کلا کارشون ناراحت کردن شاعرهاست.مگه خانوم های مکرّم و خانوم حیدرزاده و......نبودن؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

از نظر حرفه ای محسن چاوشی اختیار تام داره که با هرکس که خودش میخواد همکاری کنه
امیر ارجینی احتمالا از گروه 4نفره چاوشی-صفا-قیاسی-حجازی ناراحته که این رفتارا رو میکنه
جدا از این بحثا رفتارش واقعا تاسف بار بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

دوست عزیز شما از کجا میدونی که محسن چاوشی مقصره؟
چون همیشه سکوت کرده تقصیر کاره ؟
بجای قضاوت بیجا امیدوارم هرچی زودتر مشکلات این 2 بزرگوار حل بشه و قطعات جاودانه ای مثل "سنگ صبور,عشق 2حرفی,رفیق روزهای خوب,مام وطن,..." از قلم ارجینی و با صدای چاوشی بشنویم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

حیفه. تو رو خدا بیخیال شید. هرچند من مطمئنم این اختلاف ها تموم میشه. این شعر که چاوشی رو یایتش گذاشته یه جورایی امید بخشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

عشق است محسن چاوشی . این نشد یکی دیگه ... شهری نمونه بی کدخدا یکی بره یکی به جاش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

آقای رسول خیلی بی انصافیه که اینجوری بگی... ما همه با اشعار امیر ارجینی خاطره داریم، نمیشه بگیم تا دیروز که بود عالی بود حالا که رفته ،بره!!!
امیدوارم دوباره کنار هم باشن و دوباره دوست و همراه هم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

بهترین کاراش رو شعراش رو امیر ارجینی گفته بود حالا دیگه خودش باید بره شعر بگه که میشه مثل مترو؟ههههههه
خیلی غرور داره با هیچکس هوب نیست چاووشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

فقط استاد محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

توی این شب های عزیز از خدا میخوام این اتفاق در رابطه با اون یکی ترانه سراش -که پرچم سفید رو با ترانه های ضعیفش نابود کرد- هم بیفته تا شاهد همکاری سلطان "محسن چاوشی" با ترانه سراهایی در حد و اندازه خودش باشیم. برای مثال با "روزبه بمانی" عزیز.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

اینارو که خود محسن معروف کرد در ضمن محسن تنها خواننده ایه که اسم همه عواملشو پای کار مینویسه ..

از دوستی پر من
از دوست دلخور من

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

هیچ خواننده ای مثل محسن به ترانه سراهاش بها نمیده. (کاش لیاقتش رو داشته باشن) شما از آب گل آلود ماهی نگیر لطفا. از محسن با اخلاق تر نیست بین خواننده ها.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

چاوشی تو این چند سال با همه به مشکل خورده و سعی می کنه از طریق هوداراش قضیه رو به نفع خودش تموم کنه.چون میدونه هوادراش ازش حمایت می کنن

هواداراش هم که الحق واسشون مهم نیست کسی که عشق دو حرفی رو سروده..همینطوری تهمت می زنن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

عزیز من کگی گفته شهاب محو شده....؟
تنظیمای 13 واسه شهاب و کوشان و خود محسنه...همه ی کارشناسا میگن 13 بهترین فرصت واسه شهابه که مانوور بده...بعد تو اسم اشکان دباغ رو میاری؟
حالا یه تنظیم با هم داشتن...دلیل نمیشه که باهاش ادامه بده...ولی اگه کارش خوب باشه ادامه میده...اگه مترو ضعیف بود تو وهله ی اول به خاطر شعرش بود...محسن شعرای خوبی گفته ولی این آخری یکم خراب کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

به نظر من چاوشی به شعرای امیر ارجینی یه جورایی مدیونه و نصف موفقیتش به خاطر ه شعرایی مثه ابرای پاییزی-عشق دو حرفی-بانوی منو....!واقعا نبودن ارجینی تو کارای چاوشی احساس میشه-نبودش مساوی با آلبوم ضعیفی مثه پرچم سفید و تک تراک ضعیفی مثه مترو!!!

27
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

من خودم ازطرفداران محسن چاوشی بودم ولی دیگه نیستم. دیگه به اهنگهاش گوش نمیدم.چون دیگرازته دل نمی خواند وازشعرهای ضعیف استفاده میکنه .اون محسنی که یااون صدایی که دراهنگ سنگ صبوربودنیست.خیلی دلم ازمحسن گرفته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

خیلی بده که این دوتا اسطوره باهم مشکل دارن
کاش محسن همکاریشو با دوستای قدیمیش ادامه میداد مثلا با شهاب اکبری و امیر ارجینی و حتی محمدرضا آهاری عزیز.
متاسفانه انگار محسن مسحور مثلث حجازی و قیاسی و صفا شده.
حسین صفا شعراش داره نزول میکنه و قطار یه استثنا بود تو این چند سال اخیر. میتونم به جرات بگم که زخم زبونش می ارزید به کل شعراش تو این 3 سال
متاسفانه محسن انگار تو رودرواسی با بعضی از دوستاش گیر کرده و کمتر به حرفای ما طرفداراش توجه میکنه

به امید آشتی محسن و امیر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

کاملا موافقم با حرفت محسن چاووشی تازگی ها با همه اینجوری می کنه محسن یگانه به اون قشنگی شعر می گفت اونجوری کرد حالا امیر ارجینی که رفیق صمیمیشه اینجوری می کنه فردا هم حسین صفا حتما بده؟یعنی همه بدن فقط چاووشی خوبه؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

خیلی نامردیه اگه بگیم امیر ارجینی باعث موفقیت چاووشی نشد چاووشی با سنگ صبور عشق دوحرفی... اینا معروف شد نه با مترو خواب بعد از ظهر قطار
چاووشی تا دیده چندتا طرفدار داره همرو داره از دور ور خودش دور می کنه
مثل محسن یگانه امیر ارجینی سیامک شکوری ترنه مکرم ....
اینا بودن که الان چاووشی این شده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

با تسلیت خدمت تمام اذرباییجانی ها، عارضم من واقعا متاسفم ... بسیار این تیم رو دوئست دارم و اصلا در باورم نمیگنجه که اختلافی بخواد بین طرفین رو خراب کنه...برگردید...خواهش میکنم برگردید..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

خواهشا از آب گل آلود ماهی نگیرین ....
ایشا... همه چی حل میشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

ما به خاطر همه چی از امیر ممنونیم

اما

چاوشی عشق ماست و اخلاقش بهم میگه که تقصیر اون نیست

چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاوشــــــــــــــــــــــــــــــــی تا ابد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

احساسات و نبوغ یک شاعر واسه ی یک البوم به تنوع پرچم سفید اصلا کامل نبود
حتی واسه خود حسین صفا هم بهتر بود که غیر از 3و 4 تا کاره قوی اش، بقیه شعر ها رو شاعر دیگر می گفت
بعضی از ملودی های فوق العاده چاووشی عزیز، تو حسرت کلام بهتر موندن
طرفداراتو تو حسرت کار با بزرگان شعر ایران نذار

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

چه همه یهو شدن دلسوز محسن :))

برید کنار بابا الان شما دقیقا چیکاره اید این وسط که نظر میدین
نه چاوشی حرفای شما براش مهمه نه طرفدارا حرفای شما براشون مهمه نه حتی خود ارجینی حرفای شما براش مهمه الان دقیقا هدف شما از گفتن این حرفا چیه وقتی هیچکس براش حرفاتون مهم نیست :))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

دوست من مسئله این نیست که کی خوبه کی بده
مسئله اینه فعلا این دو نفر قطع همکاری کردن خیلی از گروه های بزرگ موسیقی تو دنیا پس از چندی از هم جدا میشن و این کار جدیدی نیس اختلاف همیشه پیش میاد
امیدوارم طرفدارای چاوشی نذارن این اختلاف باعث حاشیه برای محسن و توهین به ارجینی بشه ن وذارن عده ای از آب گل آلود ماهی بگیرن
حرمت شاعر شعرهای خوب چاوشی محفوظه
به امید همکاری مجدد این دو

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

قطع همکاری یه خواننده با یه ترانه سرا اینقدر موضوع مهمی نیست که خبرنگار شما اینقدر موضوع عجیبی جلوش میده...
به نظر من مشکلات مهمتری در موسیقی هست که باید بهش پرداخت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

همکاری بیش از حد حسین صفا با محسن بیشتر نگرانم میکنه تا قطع همکاریش با امیر!
امیدوارم این دلخوری هر چه زودتر رفع بشه و حداقل شاهد دوستی دوبارشون باشیم
امیر هم واسش بهتره یه استراحتی کنه تا مث سابق که با محسن کار میکرد بتونه بدرخشه
تو این مدت یه فکری هم بکنه شاید یادش بیاد با کی شده امیر ارجینی که........
ولی بازم خاطرت واسمون عریزه امیر جان
مگه اون روزا رو میشه فراموش کرد اون شعرهارو....
امیدوارم هر چه زودتر مشکلتون حل بشه
بعضیام استاد ماهیگری در ابهای گل الود هستن! /

واما مطلبی درمورد محسن
همه چی از محمدرضا اهاری شروع شد محسن با اهاری البوم خارق العاده یه شاخه نیلوفر و خلق کرد و محسن چاوشی "راک "هم درست از همینجا اغاز شد
اهاری رفته رفته محو شد و به سینما روی اورد ، محسن هم به علایق خودش که راک بود ادامه داد و طبیعتا شهاب اکبری باید کمرنگ میشد همینطورم شد ، خدا سینا حجازی رو گذاشت تو دامن محسن! و پیش به سوی راک تخصصی ،انگار نه انگار که پاپی هم وجود داشته.. صفا پررنگ شد و دیگه جایی برای امیر ارجینی که شعراش مناسب پاپ باقی نمیمونه..
و چشم باز کردیم دیدیم که اشخاصی محسن رو دور کردن که تا وقتی هم اونا دور محسنن همین اش و همین کاسه!
تا وقتی امثال حجازی وصفا جای شهاب اکبری ،امیر و... رو گرفتن بایدم محسن پاپ رو فراموش کنه،دور از انتظار نیست البوم بعدی اسم اشکان دباغ جای اسم شهاب ببینیم ........اصلا محسنو چه به روزبه !
راک خوبه اما نباید بشه تمام دغدقه محسن

ابراتفاق موسیقی دهه 80: ""محســـن چــــــــاوشی""
دهه 90 چشم امیدش به توئه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

دوستان یه جور حرف میزنید که انگار از همون اول امیر اون بالا بالا ها بوده و محسن رو اون بالا کشیده...!!؟؟؟
یه شعر هر چقدر خوب باشه اگه خواننده اونو نشون نده بازم شاعر میتونه معروف بشه؟؟؟؟
پس هر دو باعث پیشرفت همدیگه شدن....
من نمیخوام بگم کی مقصره...هیچکس هم نمیتونه بگه کی مقصره،ما اصلا از دلیل جداییشون هیچی نمیدونیم....پس چطور میتونیم بگیم کی مقصره!!!؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

چاووشی مغرور شده و ما هم چاووشی مغرور رو نمیخایم.اصلا ما طرفداراش چاووشی رو این جور خراب کردیم.مثلا یه اهنگ خیلی بد میداد بیرون همه میگفتیم به به چه شاهکاری...بسه دیگه....من که دیگه تحمل ندارم حتی یه بار دیگه چاووشی یه اهنگ ضعیف بده بیرون..خدا حافظ چاووشی تا وقتی که که غرور داریو کار ضعیف داری من یکی دیگه نیستم.باااااااااااااااااای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

... میگید اینا بودن که محسن چاوشی این شده؟!!! دوست عزیز محسن چاوشی با محسن یگانه این شد یا محسن یگانه با محسن چاوشی؟!!!!!! دوست عزیز وقتی اطلاع نداری چرا بحث می کنی؟ یه نیگا پشت کاور پرچم سفید بندازی اسم سیامک شکوری تو زل می زنه.چه جوری ندیدی؟ دوست عزیز ترانه مکرم باعث شده محسن این بشه ؟!!! مگه ترانه مکرم به غیر از خیانت و هق هق برای محسن چاوشی ترانه ی دیگه ای هم گفته؟!!! دوست عزیز کمی اطلاعاتت رو بالا ببری و بعد نظر بدی بهتره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

بهترین کارهای محسن چاووشی با امیر ارجینی بوده و نبود توی پرچم سفید کاملا حس میشد امیدوارم دوباره با هم همکاری کنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

امیدوارم همکاری ها ادامه داشته باشه
هم با امیر ارجینی
و هم دیگر ترانه سراها

محسن جان
تنوع در کارها خووبه اما به اندازه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

مریم حیدرزاده را محسن چاوشی معروف کرد آقا محمد؟ عجــــــــــــب

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

ترانه امیر ارجینی + ملودی محسن چاوشی + تنظیم شهاب اکبری + صدای محسن چاوشی = یک شاهکار

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

طرف حالا یه چیزی نوشته حالا لازم نیست شما اینقدر آتیش بیار معرکه باشید که.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

مشکل اینه که محسن چاووشی یادش میره دیگران هم در معروفیتش نقش داشتن،قبلا هم اینکارو در حق رضا فوادیان و آهاری و ... کرده بود خصوصا فوادیان که تو کارهای درخشان محسن نقش پررنگی داشت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

منتظریم 13بیاد.... .عشق است محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

به سلامت محسنم به همچین هوادارایی نیاز نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

دوست عزیز حتما میخوای بگی کبیری معروف کرد... خود مریم حیدرزاده میگه بهترین کار و معروفترینش نفرینه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

چرا حرفامو سانسور کردین؟ مگه چی گفتم؟ قابل توجه دوستان سه نقطه قرمز اصل حرفام بوده که موسیقی ما لطف کرده حذف کرده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

محسن چاوشی غرور داره....؟
توروخدا جک نگو...
این همه شاعر از خواننده ها جدا میشن کسی صداش در نمیاد حالا اینو انقد گندش کردن..موسیقی ما انقد واسه چاوشی جاشیه نساز...اون بنده خدا هیچی نمیگه شماها هم هرکاری میخواید میکنید...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

امیر حسین جوابتو داد...من چیزی نمیگم...
فقط میپرسسم چی فک کردی اسم یگانه رو آوردی...؟
کلا یدونه شعر واسه محسن گفت و یه آهنگ دوتایی با هم خوندن . نفس بریده رو هم که بدون اجازه ی چاوشی پخش کرد...واقعا لطف بزرگی کرده و کمک شایانی به چاوشی واسه پیشرفت کرده...

Ebi
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

به نظرم امیر ارجینی نسبت به حسین صفا ترانه های بهتری گفته.
بهترین تراکهای محسن از ترانه های آقای ارجینیه
من به شخصه با ترانه های ایشون بیشتر حال میکنم تا با ترانه های حسین صفا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

آره ترانه سرا زیاد برای محسن وجود داره ولی ارجینی مثل محسن خاص بود. با آهنگ هایی مثل ابرای پاییزی، پرنده، فلسطین، رفیق خوب،راه کربلا، سنگ صبور، من با تو خوشم، کاشکی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

داداشم امیر حسین شما چقد از موسیقی میدونی محسن یگانه 5 سال پیش یادت رفته چه ترانه هایی برا چاووشی می گفت ؟؟آره؟همون خیانت هق هق باعث معروف شدن محسن چاووشی شد ؟؟یه نوازنده های هم مثل آقای شکوری که به اون قشنگی گیتار می زد واسه آلبوم های چاووشی حقش نیست تو آلبوم پرچم سفید فقط تو یه ترک چند ثانیه گیتار باس بزنه؟اونم که از امیر ارجینی تو این چند سال به جز قطار کار قوی از چاووشی ندیدیم
چاووشی رو به عفول است

F
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

اگه محسن یگانه به اینجا رسیده به خاطر(نشکن دلمو)ی خودش بوده وشاید کمی حضور چاووشی توی اون ترانه تاثیری توی موفقیت یگانه داشته باشه ولی به همین اندازه واسه ی چاووشی هم خوب بود چون باعث شد بیشتر دیده بشه .انصاف هم خوب چیزیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

عاشق نیستی که نباش

آرزوی دشمنای چاوشی بود که بین طرفداراش 2 دستگی ببینند که دارن میبینن

عشق است محسن چاوشی تا ابد

ما فقط یک دسته ایم هر کی نیس یا علی

خوش کردید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

کاملا مخالفم,وقتی توی راک موفقه و صداش به راک هم میخوره چرا باید بره پاپ,اتفاقا به نظر من روش درستیو انتخاب کرده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

یه این میگن اطلاع رسانی که وظیفه شونه,نه آتیش بیار شدن,نمیدونی بدون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

تا وقتی هواداری چاوشی بهش گوش زد نکنن به محسن یگانه ها به ارجینی ها به مکرم ها به حیدرزاده ها به آهاری ها پشت خواهد کرد و هر روز هواداراش کمتر میشن!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

وای وای چه ترانه هایی می گفت این محسن یگانه!!!! دو تا ترانه گفته یکیش نشکن دلمو و دیگریش آهای خبر نداری ....محسن چاوشی تو رو دربایستی این ترانه هارو خوند. نکته ی دوم محض اطلاعتون محسن چاوشی با آهنگ هق هق هیچ وقت شناخته نشده و خیانت هم به علت شهرت فیلم سنتوری شناخته شده نه به خاطر خود ترانش نه این که بخوام بگم ضعیفه. نه، ولی اگه تو سنتوری نبود یه چیزی در حد همون هق هق بود. نکته ی سوم این که شما گفتید محسن اصل سیامک شکوری رو از خودش دور کرده. یه بار متن خودت رو بخون. نکته ی چهارم این که امیر ارجینی متأسفانه تو این دو سال ترانه ی نابی برای محسن نگفته . هم کابوس و هم مام وطن هر دوتاشون آن چنان قوی نبودن. قطار و هر روز پاییزه و ... حسین صفا می ارزه به صد تا از این ها. با تشکر از دوست موسیقی دان ما!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

البته از نظر من مثلت محسن چاووشی حسین صفا و امیر اجینی یعنی تمام موسیقی ایران ولی یک سری مسایل وجود داره که باعث این برنامه شده که محسن چاووشی در البومش از ارجینی استفاده نکرده فکر کنم بخاطر همکاریش با خواننده های بزرگ و مطرح مثل سیروان خسروانی شعر نه نرو که این شعر خیلی معروف شد محسن چاووشی دوست داره امیر ارجینی اگر برای خواننده ای بخواد شعر بده با خواننده های تازه کار باشه نه خواننده های مطر ح ـمثل حسین صفا که شعرهایش را به خواننده های تازه کار میده و خود ارجینی هم باید بدونه اگر معروف شده بخاطر محسن چاووشی بود ه ومحسن چاووشی باید بدونه اگر معروف شده یک بخاطر صدایش که واقعا زیباست وهم بخاطر امیر ارجینی و حسین صفاست به نظرمن محسن چاووشی نباید رابطه اش را با امیر ارجینی قطع کنه چون مثلت محسن چاووشی و امیر ارجینی و حسین صفا موسیقی ایران به حرکت وا میدارد خواهشا موسیقی ما این نوشته را از قلم نندازه واز محسن چاووشی عزیز میخوام که رابطه اش را با امیر ارجینی قطع نکنه چون این عمل باعث میشه کیفت شعرهایش تنزل پیدا کنه با تشکر از موسیقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

حقیقتش خوشحالم از اینکه بالاخره بعضیا چشمشونو رو حقیقت باز کردن. بله محسن محسن سابق نیست من نمیگم خودشو تکرار کنه بلکه نظرم اینه که آهنگایی بهتر از متاسفم ،سنگ صبور،ابرای پاییزی و عشق دو حرفی بخونه نه اینکه آهنگی بخونه در حد دلتنگی و مترو.
چند وقت پیشم گفتم که آخرشم کسایی مثل حجازی و قیاسی محسنو به نابودی میکشن.
من کاری به حرف ارجینی ندارم ولی از خدا میخوام یه سیلی به محسن بزنه تا به خودش بیاد. یه سیلی هنری

Ebi
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

موافقم
کاملا درست میگی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

به نظر من امیر ارجینی بهتر از حسین صفا ترانه می نویسه
حیف شد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

حالا اینایی که اسم اوردی کی هستن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

معلومه کامل مطلبو نخوندی ارجینی گفته مسئله مالی و کاری نیست حالا چه ربطی داره به سیروان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

ارجینی اینو بگو ولی اگر خوب توی جریانش بری غیر از این نیست اگر مسله کاری نیست چرا چاووشی نخواد از شعرهای او استفاده کنه لابد محسن چاووشی ته دلش از ارجینی ناراحتی داره که از شعرهای او استفاد ه نمیکنه اقا محمد حالا شخص امکان داره بگه مسله مالی وکاری نیست باید قبول کرد مثل مجتبی کبیری بخاطراینکه حیدرزاده گفت محسن چاووشی به بهترین نحو شعر مرا حوانده منظور نفرین است این باعث ااختلافشان شده بود تا مدتها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

اگه تو هواداری کم شی بهتره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

اینکه از محسن یا امیر میگین فقط باعث دلخوری بیشتر میشهو چیزی هم درس نمیشه
تو رو به خدا نه از محسن و نه از امیر طرفداری یه جانبه نکنیم چون نمی دونیم قضیه چیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

حرفای بعضیا رو میخونم واقعا کلی میخندم :دی طرف اومده میگه روز به روز طرفدارات کمتر میشد عزیزم با ای پی های مختلف نظر دادن که کاری نداره طرفدار رو فروش البوما مشخص میکنه که فعلا داریم میبینیم از سال 87 به ترتیب هر سال که محسن البوم داده پر فروش ترین البوم سال شده سال 87 یه شاخه نیلوفر سال 88 ژاکت سال 89 حریص سال 90 پرچم سفید و قول میدم امسالم البوم من خود ان سیزدهم که بیاد پر فروش ترین سال 91رو مال خودش میکنه اگه خیلی دشمنی داری اگه خیلی دوست داری محسن مثلااااا ضربه بخوره برو یه فکری به حال این پرفروش ترینا کن مثلا برو شورش کن نزار کسی البوم من خود ان سیزدهم رو بخره =)) کسی که میاد در مورد طرفدارا حرف میزنه باید خودش طرفدار محسن باشه و این طرفداری با گفتن یه 2 کلمه حرف  نیست اینکه بگی من سال سال 1300هجری شمسی کارای چاوشی رو دنبال میکردم شما رو طرفدار محسن نمیکنه :دی قبل از اینکه کسی بخواد در مورد محسن یا رابطش با بقیه هنرمندا یا حتی کلا اسمی از محسن بیاره باید طرفداریش رو بتونه ثابت کنه که اگه نتونست این کار رو بکنه حرفاشو خودش و کلا طرز فکرش و تک تک جمله ها و کلماتی که میگه ارزش نداره حالا بازم بیاید بگید من از 400سال قبل از میلاد طرفدار محسن بودم از عهد دایناسور ها طرفدار محسن بودم یه بار برای همیشه میگم طرفدار بودن به حرف نییییست باید این طرفداری رو بتونید ثابت کنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

عزیز من مشکل همین طرز فکرته. یعنی چی باید طرفدار، طرفداریش رو اثبات کنه!!! یعنی اگه یه خواننده ای هر اشتباهی کرد هر آهنگ ضعیفی خوند بگیم عالیه؟ اگه نمی دونی بدون که وظیفه خواننده هست که طرفداراشو راضی نگه داره چون هر چی داره از اونا داره. نه این که مخاطب بی خود و بی جهت از خواننده تعریف کنه. به این می گن تعصب نه طرفداری. لازم نیست زیاد خودتو ناراحت کنی هر کسی نظر خودشو داره. چاوشی این اواخر ضعیف بوده و اگه همین جوری بره کم کم فقط صداش براش می مونه. جالبه ملودی هاشم افت کرده. واقعا آهنگ مترو اوج اشتباه چاوشی در راهی که انتخاب کرده رو نشون می ده. اگه چاوشی راهش رو عوض کنه می تونه به دوران اوجش برگرده و دوباره من طرفدارش می شم. در ضمن متنی که نوشتی یه کم توهین به نظرات دیگران بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

یه بار جوابتو دادم تایید نشد دیگه هم حوصله ندارم ولی باز بهت میگم که اگه این اطلاع رسانی بود محسن چاوشی مصاحبه میکرد نه سکوت جناب طرفدار واقعی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

بنظرم عالیه که چاوشی سبکشو تغییر داد نمیشه همش غمگین خوند که
ما ایرانیا عادت کردیم وقتی از یه چیزی نتیجه میگیریم اینقدر اون سبکو تکرار میکنیم تا بهش گند بزنیم
من البوم پرچم سفید و خیلی دوس دارم ملودی وتنظیمش عالیه ولی قبول دارم شعراش در حد عالی نیست بجز قطار و هر روز پاییزه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

ما اصلا دوست نداریم این کدورت ها باعث بشه خیلی ها از این آب گل آلود شده ماهی بگیرن . چاوووشی با سکوتش بهترین کارو کرد. --- وقتی حباب ، موسیقی ایران را می بلعد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

نگران نباشید.مطمعن باشید اختلافها حل خواهد شد.پشت جفتشون هستیم مثل کوه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

اقای محمد علی اگه فکر میکنی مترو ضعیفه یا پرچم سفید ضعیفه بیا و به صورت فنی برامون نقدش کن از کوچیکترین تا بزرگترین نکاتش رو برامون به چالش بکش اون وقت اجازه داری بگی ضعیفه یا هرچیز دیگه ای که میخوای ولی نظری که بگه اوج اشتباهش بود یا خوب نبود و از اینجور حرفا کلا به هیچ دردی نمیخوره و هیچ ارزشی هم نداره مطمئنا حتی برای خودتم مهم نیست همچین حرفی فقط خواستی یه جوری مثلا نظر مخالفت رو بگی من تمام تعصب و حتی جانب طرفداریمم میزارم کنار اما نمیتونم هیچ ایراد فنی بزرگی از پرچم سفید بگیرم نمیتونم سبک رگی رو تحلیل کنم و از خواب بعد از ظهر ایراد بگیرم یا نمیتونم سبک بلوز رو شناخته باشم و از مردم ازار ایراد خیلی بزرگی بگیرم اگه شما فکر میکنی مثلا سبک شناس ماهری هستی بیا برامون اول یه توضیح در مورد سبک رگی بگو مثلا اصول و قوائدش رو برامون توضیح بده بعد خیلی واضح و بدون رودر بایستی برامون از خواب بعد از ظهر ایراد بگیر اگه کسی جرات کرد روی اون حرفی که با دلیل و منطق و فنی زده شده حرفی بزنه ...واقعا از وقتی که پرچم سفید اومد تا همین لحظه هر جایی مثلا خواسته نقدی بزاره ندیدم بتونه فنی و با دلیل و مدرک نقد کنه نظرات شخصیش رو خواسته به خورد ملت بده امثال شماها هم شاید چون خیلی زود باور بودین و تصمیمات و نظراتتون بستگی به حرف های بقیه داشته تحت تاثیر قرار گرفتین اما من توی پرونده پرچم سفید که حاوی نقد های مختلفی بود حداقل 3 4 تا نقد خوندم که تونستن با دلیل و مدرک نقد کنن ولی هیچ کدوم به این نتیجه نرسیدن که پرچم سفید بد بوده تا همین الان هم برای من واقعا سواله که اگه پرچم سفید به قول بعضی ها(!) البوم بدی بوده چطور ممکنه کسی نتونسته نقد فنی منفی کنه و بتونه طوری ازش ایراد بگیره که ملت بگن راست میگه دیگه چی بود این پرچم سفید حالا اگه هنوزم خیلی دوست داری فرق تعصب و طرفداری و هر چیز دیگه ای رو که دوست داری برامون مشخص کنی بیا با دلیل و فنی پرچم سفید یا حتی مترو رو به نقد و چالش بکش نه پرچم سفید 100% بی ایراد بوده نه مترو 100% بی ایراده شاید هر کدوم چند درصدی ایراد داشته باشن اما کسی اگه تونست بیاد و فنی و با دلیل این ایراد ها رو مشخص کنه نظرش قابل فکر کردنه در غیر این صورت... در ضمن بازم حرفم رو تکرار میکنم کسی میتونه در مورد روابط شخصی محسن نظر بده و بگه با کی رابطه داشته باش با کی نداشته باش که طرفدارش باشه و این طرفداری با حرف نیست و باید ثابت شده باشه و اگه اینقدر به خودت مشکوک هستی که واقعا طرفدارش بودی یا نه بهتره یا بتونی طرفداریت رو ثابت کنی یا نظرت رو در مورد موسیقی محسن چاوشی به عنوان یه فرد عادی بدی اگه حرفای با دلیل و مدرک و فنی بود قول میدم همه از جمله خود من بی چون و چرا حرفت رو قبول میکنیم اما اگه دوباره اومدی یه مشت حرف کلیشه ای زدی که چاوشی اشتباه کرد چاوشی اوج بود چاوشی ضعیفه همین الان بگم نظرت نه واسه من مهمه نه واسه اونی که برای وقت خودش و افکار خودش احترام قائله برای حرف اخرم خطاب به همه میگم به قول معروف حرف باد هواست هرکی واسه حرفی که زد مدرک داشت اون حرفش تبدیل به یه سند معتبر میشه اما اگه فکر کرد با چنتا کلمه کنار هم گذاشتن میتونه دلیل و مدرک درست کنه سخت در اشتباهه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

آره کسی که با عشق ما درگیر بشه بهتر بره(جواب مهسا)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

محسن خودش می فهمه چیکار کنه .درضمن اونایی میگن پرچم سفید ضعیفه یاشعرهایش ضعیفه اعصابمو خورد میکنن .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

آقای چاوشی،
نمیدونم نظرم و میبینی یا نه... ولی ما توقع داریم مثه 81-82 بشی، نه اینقد خاص که باهات غریبه بشیم
اگه مغرور نیستی بازم با حامدو محسن بخون،
اینجوری عزیزتر میشی.
ما شمالیا عاشقتیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

منم میگم کنار گذاشتن حامد هاکان اشتباه محض بود حامد صدای خوبی دارد هرچند که البوم جدیدش هم مجوز گرفت و قبل عید ماید

شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 23:01

سلام،به نظرمن آقای ارجینی یکی ازبهترین ترانه سرای آقای چاووشی بودن،وقتی این سه باهم میشدن یعنی آقایان چاووشی،ارجینی وحسین صفا یک آلبوم جنجالی وارد بازارمی شد مانندآلبوم یه شاخه نیلوفریاژاکت که بهترینهای این سه بودند ولی درآلبوم پرچم سفیدبجزآهنگ جوابم نکن دیگرآهنگهاش مثل قدیم غوغا نمیکرد.امیوارم بازگشت دوباره آقای ارجینی باعث بهترینترشدن آلبومهاش شه.باتشکر

شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 23:02

سلام،به نظرمن آقای ارجینی یکی ازبهترین ترانه سرای آقای چاووشی بودن،وقتی این سه باهم میشدن یعنی آقایان چاووشی،ارجینی وحسین صفا یک آلبوم جنجالی وارد بازارمی شد مانندآلبوم یه شاخه نیلوفریاژاکت که بهترینهای این سه بودند ولی درآلبوم پرچم سفیدبجزآهنگ جوابم نکن دیگرآهنگهاش مثل قدیم غوغا نمیکرد.امیوارم بازگشت دوباره آقای ارجینی باعث بهترینترشدن آلبومهاش شه.باتشکر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رفتی و راه چاره نیست... | موسیقی ما