برنامه یاد بعضی نفرات
 
مجموعه آثار آریا عظیمی‌نژاد به بازار می‌آید
به زودی و در قالب یک آلبوم
مجموعه آثار آریا عظیمی‌نژاد به بازار می‌آید
موسیقی ما- لی لا رضایی: خالق موسیقی «می‌م مثل مادر» از انتشار مجموعه‌ای از آثار خود در قالب یک آلبوم خبر داد و در این باره گفت: این آلبوم شامل مجموعه‌ای از آثار گلچین شده از موسیقی‌هایی است که طی سال‌ها آن‌ها را ساخته و جمع آوری کرده‌ام.

آریا عظیمی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار موسیقی ما با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر تمامی فعالیتهای خود را به جمع آوری آهنگهای ساخته شده خودم اختصاص داده‌ام و قرار است آلبومی شامل موسیقی‌هایی که تا کنون ساخته‌ام را به صورت گلچین روانه بازار موسیقی کنم.

این آهنگساز در ادامه گفت: از آنجایی که مدتهاست هواداران، تقاضای جمع آوری و انتشار یک آلبوم از مجموعه کار‌هایم را داشته‌اند، تصمیم گرفتم به این خواسته آن‌ها جامه عمل پوشانده و در صدد انتشار مجموعه‌ای از کارهای خود بر آیم. به همین دلیل تا اطلاع ثانوی کار بر روی موسیقی فیلم را کنار گذاشته‌ام و مشغول جمع آوری آثارم هستم تا به صورت یک آلبوم آن‌ها را در اختیار علاقه مندان قرار دهم.

وی افزود: آثار این آلبوم کارهایی از گذشته است و مجموعه گلچین شده‌ای از موسیقی فیلمهایی است که تا کنون ساخته‌ام و همچنین ترانه و تیتراژهای فیلم‌ها و نیز موسیقی‌هایی بی‌کلام که تا کنون اجرا شده‌اند. باید ببینم تعداد کارهایی که انتخاب می‌کنم و قرار است آن‌ها را به دست انتشار بسپارم چقدر است. اگر تعداد قطعات زیاد بود مجبوریم آلبوم را در قالب دو سی دی مجزا منتشر کنیم که زمان زیادی صرف آن خواهد شد. چرا که می‌خواهم مجموعه‌ای با کیفیت و خوب به دست علاقه مندان برسانم.

عظیمی‌نژاد همچنین خاطر نشان کرد: مدت‌ها بود که به فکر انتشار چنین آلبومی بودم اما به دلیل کمبود وقت موفق به انجام آن نمی‌شدم تا اینکه فرصتی پیدا شد و آن را مغتنم شمردم که برای جمع آوری قطعات آلبومم استفاده کنم. در حال حاضر نیز علاوه بر اینکه جمع آوری این قطعات زمانبر است، به لحاظ حرفه‌ای نیز با کار سختی مواجه هستیم. چرا که برخی از این قطعات احتیاج به مرمت و بازسازی دارند و برخی‌ها نیز مجددا باید میکس و مس‌تر شوند. بعضی از آن‌ها نیز که برای تلویزیون بوده باید مرتب شوند تا به شکل یک مجموعه خوب و شنیدنی منتشر شوند. برای جمع آوری این قطعات باید به آرشیوهایی رجوع کنم که سال‌ها بر روی آن‌ها کار کرده‌ام و پیدا کردن قطعات از این آرشیو کار راحتی نیست.

وی ادامه داد: تاکنون چون درگیرپروژه‌های مختلفم بوده‌ام زمان چنین کاری برایم فراهم نمی‌شد. من بر روی کار‌هایم با حساسیت زیادی وقت می‌گذارم و الان می‌خواهم با فراغ بال چنین آلبومی را جمع آوری و منتشر کنم. این آلبوم در واقع یک کار دلی است مانند همه کار‌هایم. چرا که اگر من کار‌ها را به صورت دلی انجام ندهم، هیچ وقت آن‌ها را منتشر نمی‌کنم.

عظیمی‌نژاد در پایان متذکر شد: تمام تلاشم بر این است که این آلبوم به بهترین شکل ممکن منتشر و در اختیارعلاقه مندان قرار بگیرد. به همین دلیل عجله‌ای برای انتشار آن ندارم و هر وقت جمع آوری قطعات تمام شد سر فرصت بر روی آن‌ها کار کرده و به انتشارشان اقدام خواهم کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

واقعا تبریک میگم به این آهنگسازی فوق العاده. شخصی که همه جور سبک بسازه به نظرم یک نابغست. آثاره خوب زیاد داشتی ولی من کارهای مداح استاد کریمخانی رو بیشتر میپسندم. بقیه هم عالیه اما این خیلی خاصه.در کل خدا کنه مردم فقط منفی منو نبینند و تعریفهای به حق منو هم ببینند.حتما البوم خوبی در میاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

tashakor mikonam musicema

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

اقا این من نیستم . موسیقی ما چرا رسیدگی نمیکنید ایشون اسم من رو جعل میکنه و به جای من نظر میده مردم ای پی من رو با این اقا فرق میکنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

به شدت منتظریم...آریا تکه....نابغست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

دوست جعلی من که باز اومدی شروع کردی من تو سایتم همین نظر راجب آریا غظیمی رو میزارم تا ثابت بشه کی راست میگه کی دروغ. فقط متاسفم واسه خیلی ها که به خاطر علاقه به خوانندتون دارین انقد بچه بازی در میارین همین. نظر من و عین همین نوشته رو میزارم تو سایتم و معلوم میشه کی حمیدرضا یزدانی واقعی هست. خدا رو شکر سایت منو این سایت داره. آدما باید صادق باشه سند حرفام امروز در سایت من. با اجازه سایت همین نوشته این صفحه رو میزارم تو سایتم و فقط نظر خودم که ثابت شه کی دروغ میگه. با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

احسنت!چقدر خوووووووووووووووووب!
منتظر میمونیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

آقای یزدانی شما فکر میکنین فقط یه دونه حمیدرضا یزدانی تو کل ایران وجود داره و اونم شمایین ؟

NBA
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

سلام بر شما آقای عظیمی نژاد
واقعا خوشحالم کارای شمارا دوست دارم تنظیم استاد کریم خانی
وهمچنین موسیقی متن کارای آقای سیروس مقدم و...
کار نفوذی و طلا و مس هم قشنگ بود
موفق باشی منتظر آلبوم هستیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

دوست من کسی که میگه اسم اون راسته و من دروغ یعنی چی؟ من نقدام معلومه و تازه من پیشنهاد دادم به طرف یکبار برای اشتباه نشدن که تو حمید یزدانی باش منم حمیدرضا یزدانی ولی وقتی میبینم با کمال تاسف میگه من نظر ندادم شما چیکار میکنید؟ گناه من اینه نظر مخالف دادم تو این سایت بدون هیچ نیتی و حتی میتونستم الکی بگم همه البوم ها رو به به و دارم چوبشو میخورم از هک شدن سایتم - ایمیلم - فحش خوردن - بد خوندن نوشته من - اسم جعل کردن و هزار چیزه دیگه.
تمام دنیا صلح کنن طرفدارهای فلان خواننده ها ول نمیکنن. من تو سایتم نظرمو گذاشتم تا اقایی که میگه من نظر ندادم و دروغه سایت متوجه بشه کی راست میگه. جالبه واسم شما چرا این همه اتفاق رو دوستای فلان خواننده راه انداختن اونم به نا حق دفاع میکنید.من نظراتمو میدادم چی میشه یهو یه نفر چند ماه یه بار میاد تو اولین نظر میگه اسم و فامیلی من که سایتم دارم همه چیم مشخصه جعلیه؟ و سندش هم اینه ای پی فرق داره. من همه داستانها رو میدونم چیه نمیشه باز کرد ولی هر انسانی برای حق خودش دفاع میکنه و منم یکیش حالا شما چرا طرفدار اون شخصی عجیبه؟ چون الان کسی نمیدونه حمیدرضا یزدانی کیه و دقیقا شما جواب منو دادین. خیلی مشکوکه خیلی چیزها. البته هر حرفی به دروغ از بون من در بیاد تو این سایت من درجا واکنش نشون میدم و سند درست رو از این سایت تو سایت خودم میزارم یعنی نظر واقعی خودمو.تازه من راجب البوم های مثل یگانه - احسان و.. نظر دادم چی شد یهو اینجا طرف گفت نظرش نیست؟
خنده دار و ناراحت کنندست خدایی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجموعه آثار آریا عظیمی‌نژاد به بازار می‌آید | موسیقی ما