برنامه یاد بعضی نفرات
 
واكنش علي قمصري به صحبت‌هاي محمد معتمدي
4 سال برای انتشار برفخوانی نشان دهنده صبر است نه عجله!
موسیقی ما - علی رضوی: علي قمصري آهنگساز آلبوم برف‌خواني نسبت به صحبت‌هاي اخير محمد معتمدي در مورد عدم حضورش در اين اثر واكنش نشان داد. علي قمصري در گفت و گو با موسيقي ما گفت:« فرض کنیم انتشار برفخوانی پس از 4 سال(دوسال بعد از اعلام آمادگی برای ضبط صدای خواننده) از روی عجول بودن من صورت گرفته! این عجله حق طبیعی آهنگسازی است که می خواهد مخاطبین با جریان فکری زمان حالش برخورد داشته باشند.»

قمصري با اشاره به طولاني شدن زمان آماده سازي آلبوم گفت:«اگر قرار باشد به زمانی که در فرایند دریافت مجوز از دست می‌دهیم 2 سال را به خاطر یک عضو گروه اضافه کنیم، و انرژی‌های زیادی را انباشته کنیم، فرسایش مولف و نوازنده در این فرایند اجتناب ناپذیر است. از طرفی مدیر برنامه‌های ایشان درخواست اضافه کردن قطعاتی با معیارهای جمعیت پسندانه تری را مطرح کردند که برای نفس این درخواست برایم نامطلوب بود. اگر نظام اجتماعی رایج ,به خواننده , حق همسو کردن برنامه های کل گروه با برنامه های شخصیش را می‌دهد،عدم توجه خواننده به این ضد فرهنگ، نشانه درک بالای او و تسلیم نشدن نوازنده و آهنگساز به این ضد فرهنگ، نشانه عزت نفس‌شان است.»

قمصري همچنين در خاتمه افزود:«به کیفیت هنری برف‌خوانی آنقدر اعتماد دارم که برای رسیدن به صدادهی مناسب برای خواننده جدید کار را دوباره ضبط کردم.  این مجموعه کاملا ایرانی (همانطور که آقای معتمدی فرمودندغیر سنتی) کاری را که باید برای من ومعتمدی انجام می‌داد را درهمان کنسرت محقق کرد.»

محمد معتمدی در حالی در کنسرت «برفخوانی» حضور یافت و به اجرای برنامه پرداخت که علی‌رقم استقبال بسیار خوبی که از اجرای او در این کنسرت شد به عنوان خواننده در آلبوم «برف‌خوانی» از ساخته‌های علی قمصری حضور ندارد.

این خواننده پيش از اين در پاسخ به اینکه چرا در آلبوم «برف‌خوانی» و در جایگاه خواننده حضور ندارد، اما در کنسرتی با همین عنوان به اجرای قطعات این آلبوم پرداخت، به سایت موسیقی ما گفته بود: «این اقدام دلیل خاصی ندارد جز اینکه من در شرایطی بودم که زمان لازم برای اجرای این قطعات را نداشتم. من به دلیل مشغله کاری به غم اینکه تمایل به حضور در این آلبوم را داشتم نتوانستم در اجرای آن سهیم شوم چرا که کمبود زمان این اجازه را به من نمی‌داد و از طرفی نیز علی قمصری برای انتشار «برفخوانی» و حضور آن در بازار عجله داشت.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1392 - 19:49

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:52

خوشم اومد.بالاخره یکی جلوی این خواننده ها ایستاد.بدون توهین.بدون خاله زنک بازی.بدون خراب کردن شخصیت.خواننده سالاری در ایران اذیت کننده شده برای موزیسین ها.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود 4 سال برای انتشار برفخوانی نشان دهنده صبر است نه عجله! | موسیقی ما