برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمید حامی: آقایون خواننده برای حفظ آبرویشان در مورد حرفهای من مصاحبه نکنند!
وقتی خواننده «یک لحظه عاشق شو» به سیم آخر می‌زند:
حمید حامی: آقایون خواننده برای حفظ آبرویشان در مورد حرفهای من مصاحبه نکنند!

موسیقی ما – تقریبا همه تاریخ‌هایی که برای انتشار آلبوم «یه لحظه عاشق شو» در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، گذشت و هنوز اثر جدید «حامی» وارد بازار موسیقی کشور نشده است. ماجرای عدم انتشار این آلبوم، رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک بحران در بین دوستداران موسیقی کشور است ولی این خواننده به گفته خودش در حال جنگ نابرابر با «مافیا» این عرصه است. عده‌ای گفتگوهای جنجالی این اواخر «حامی» را نوعی بازار گرمی برای آلبومش عنوان کرده اند و خیلی‌ها هم اعتقاد دارند که صحبت‌های او درست و در واقع منطقی ست.

*مدام از مافيای موسيقی صحبت می‌كنی، مافيا كيست؟
مافيای موسيقي ايران يعني تعدادی خاص از اهالي موسيقي (از خواننده و آهنگساز گرفته تا نوازنده و شاعر) كه به واسطه روابط خود لابی می‌كنند و از رانت برای پيشرفت و درآمدزايی و ايجاد شهرت روز افزون استفاده می‌كنند! البته در اين ميان تعدادی از اين خودفروختگان از كمی استعداد و توانایی هم برخوردارند ولي بيش‌تر آن‌ها از كم‌ترين استعداد و توانايی در رشته خود محرومند و فقط و فقط به خاطر داشتن لابی و حمايت‌های دولتی و غيردولتی پيشرفت می‌كنند. غافل از اين‌كه همه چيز پول نيست!

*راهی هم براي مقابله با اين مافيا داری؟
اگر بنده مسئوليت و يا سمت دولتی می‌داشتم، طوری فضای هنر ايراني را از آلودگی‌ها، دزدی‌ها، كلاه‌برداری‌ها، لابی بازی‌ها و مافيا بازی‌ها، رانت خواری‌ها و بی‌بند و باری‌ها پاك می‌كردم كه اسمم يكي از برجسته‌ترين اسامی تاريخ هنر ايران می‌شد! اما افسوس كه دل‌سوزان فرهنگ ايرانی هيچ قدرت و مقامي برای تغيير فضای آلوده هنر ايران نخواهند داشت.

* اصلاً چرا به اين جريان به قول خودت مافيا نزديك نمي‌شوی تا شايد راحت‌تر كار كنی؟
مسلم است كه وقتی يك هنرمند از ابتدای فعاليت هنری خود و بر مبنای خط فكری خود برنامه‌ريزی و يا فعاليت مستمر داشته باشد، از او نبايد انتظار آثاری غير‌از آن‌چه فرهنگ هنری اوست داشت، به قول معروف از كوزه برون همان طراود كه در اوست! اگر می‌بينيد بازار موسيقی و سينمای ايران پرشده است از حنجار شكنی، تفاوت و گرايش به هنر غيرايرانی و اگر تقريبا تمامی هنرمندان موسيقي پاپ و سينمای بازاری ايران صد‌درصد به سمت درآمدزايی و تجارت از راه هنرگرايش دارند، به اين دليل است كه اين افراد به صورت خود نقاب زده‌اند كه خود سرپوشی‌ست به فقر فكری و شخصيتی و هم‌چنين فقر مالي آن‌ها در گذشته!

* انگار هنوز دل پری از فضای موسيقی داری...
حكايت موسيقی بی بند و بار امروز ايران حكايت همان موسيقی است كه برای جشن‌های عقد و عروسی تدارك ديده می‌شود. با اين تفاوت كه اين عروسی بدون عروس و داماد و در سالن‌های كنسرت برگزار می‌شود! همان موسيقی كه فقط و فقط برای جلب مشتری و درآمد بيش‌تر برنامه‌ريزی می‌شود كه در اين ميان از نوازنده، آهنگساز و ترانه سرا گرفته تا تهيه‌كننده و مركز پخش و كنسرت گذار، همه و همه به دنبال يك چيز هستند... يك لقمه نان، ولی به چه قيمتی خدا می‌داند! شايد به قيمت زيرپا گذاشتن شرف و غرور و انسانيت خود و شايد به قيمت از دست دادن دين! شايد هم به قيمت زير پا گذاشتن هم وطن، هم كار، دوست و حتی خانواده خود! به‌ هرحال كسی كه برای پيشرف كردن و جا نماندن از آشفته بازار پول و شهرت عقب مانده ايرانی، دست به هر كاری می‌زند، بايد هم در دسترسی و نزديكی به هدف خود از هر حركت كثيفی بری نباشد، تا در نهايت به موفقيت برسد.

* انتشار آلبوم جديدت چند بار به تعويق افتاده، ماجرا چيست؟
پاسخ اين سوال كه برای مخاطبانم تبديل به معما و مايه گلايه از من شده جوابی‌ست كه در صورت بيان آن اگر بخواهم هم ديگر نمی‌توانم در موسيقي ايران فعاليت كنم! پس بهتر است جواب اين سوال را بگذاريم برای بعد از خداحافظی‌ام از موسيقی، بگذاريم برای آخرين مصاحبه‌ام، برای وقتی كه ديگر قرار است هيچ اثری از من در موسيقی و هنر ايران متولد نشود.

* پس هنوز هم نمی‌توانی تاريخ دقيقی از انتشار آلبومت اعلام كنی؟
در مورد تاريخ انتشار شما را به خدا به من فرصت بدهيد تا در اين جنگ نابرابر پيروز شوم! از مخاطبانم می‌خواهم كه به جای كنايه و بی‌حوصلگی، صبر و تحمل پيشه كنند، چون من جز خدمت به چيزی فكر نمی‌كنم، من جز اين‌كه پانزده سال تلاش‌م را بدون انتظار در اختيار مردم قرار دادم سهمی از موسيقی ايران نداشته‌ام! پس اگر طرفدار حق هستيد و اگر قدر هنر و هنرمند واقعی را می‌دانيد بگذاريد تا «يك لحظه عاشق شو» سر فرصت مناسب وارد بازار شود، پيشاپيش هم تشكر می‌كنم از حمايت و مهربانی مخاطبين عزيزم.

* اكثر خواننده‌ها برای جذب مخاطب بيش‌تر بعد از مدتی دست به تغيير سبك می‌زنند، تو در «يك لحظه عاشق شو» اين كار را انجام داده‌ای؟
من هيچ‌وقت بدون فكر و برنامه‌ريزی دست به تغيير در موسيقی خودم نمی‌زنم، اين بار هم فضای  آلبوم فضایی عجيب و غريبی نيست. همه خواننده‌ها حق دارند فضاها و يا حتي سبك‌های مختلف موسيقي را تجربه كنند، البته بماند كه در موسيقی امروز ايران در كل سبك خاصی وجود ندارد و موسيقی پاپ ملغمه‌ايست از چندين سبك و فضاهای مختلف و گاهی ثبت نشده موسيقی كه تاريخ موسيقی دنيا تا امروز چنين فضاهایی را تجربه نكرده است. يكي از آن‌ها فضای ناله و زجه است كه از گاهي هم مورد توجه مردم قرار می‌گيرد! هرچه بيشتر ناله كني و زجه بزنی، بيش‌تر مورد توجه قرار می‌گيری و در كنار اين ناله‌ها كافی‌ست چند قطعه‌ی عروسی و عقدكنان هم توليد كنی كه ديگر وقع دروی محصولی‌ست كه كاشته‌ايد!

* در اين مورد مصداق هم داری؟
اگر توجه كنی در بيش‌تر آلبوم‌هايی كه به تازگي يعني اين چند ساله منتشر شده، چند قطعه مخصوص زاری و گريه است كه يا كپی برابر اصل يك ترانه يونانی وتركی استانبولی است و يا به شيوه‌ی دزدهای غيرحرفه‌ای تغييراتي كودكانه در آن داده شده است، كه همگی در كل با زجه‌ها و ناله‌های مرثيه گونه خواننده‌ها برای عزاداری تدارك ديده شده‌اند! البته ريتم چهار چهارم تند كه صدای متوالی كيك و غرش گيتار باس از ابتدا تا انتهای قطعه خودنمايی می‌كند، باعث می‌شود كه عامه مردم كه عاشق و شيفته‌ی موسيقی فرنگی هستند ديگر از گوش دادن نمونه‌های غير‌ايرانی پرهيز كنند كه اين خود از پديده‌ی شوم غرب زدگی جلوگيری می‌كند. خصوصيات ديگر اين آلبوم‌ها فضای ترانه‌هايی است كه به جای حرف عشق و مهربانی، به جای ستايش خداوند و كائنات، به جای اين‌كه به فرزندان اين سرزمين عشق و محبت را آموزش دهد، جز لعن و نفرين چيزی نيست! لعنت به تو كه رفتی و نموندی، بيا و بمون پيش‌م، نرو كه می‌ميرم و... هجوياتي كه وقتی روی كاغذ نوشته می‌شوند به فاجعه در حال رخ دادن پی خواهيد برد! به هر حال، مردم كه راضی، خواننده‌ها و ديگر عوامل از جمله تهيه‌كننده‌ها و مراكز پخش كه از اين رونق بازار پول كلان به جيب مي‌زنند راضی، پس... وای به حال ناراضی.

* نسل اول موسيقی پاپ مثل اعتمادی، عصار، مانی رهنما و... بعد از مدتی ميدان را خالی كردند؟ فكر نمی‌كنی اين موضوع يكی از دلايل مسموم شدن شدن فضای موسيقی است؟
در مورد ماني رهنما كه يكي از مفاخر موسيقی ايران است حرفی برای گفتن نيست. چون او قبلا با موسيقی، شعرهای زيبايش و با پرورش استعدادهای موسيقی ايرانی حرف‌هايش را زده و به حق كه به جا و مطمئن گفته است! اما در مورد ديگر خواننده‌های نسل اولي (كه اسمی از آن‌ها نخواهم برد)، بايد بگويم نود و چند‌درصد آن‌ها به دليل اين‌كه از حمايت‌های دولتی و نه از استعداد لازم و كافی برای ماندگاری و حتي فعاليت در هنر ايران برخوردار بودند، فراموش شده‌اند! وقتی يك هنرمند تكيه به ديواری زده كه بدون شك ويران خواهد شد، زمانی كه حمايت اين ديوار يا از بين برود، قطعا هنرمند هم از ميان برداشته خواهد شد‍! مثل دو فرزند از يك خانواده كه يكي حمايت كامل پدر را دارد و ديگری بر اساس توانايی و استعداد خود پيشرفت كرده است، كه بعد از فوت پدر... ناگفته پيداست كه چه كسی باقی خواهند ماند و چه كسی فنا خواهد شد. شك نكن كسی باقي خواهد ماند كه بدون تكيه به بندگان خدا بلكه با تكيه بر توانايی و استعداد خود و چشم اميدواری به درگاه خدا پا عرصه‌ای خطرساز گذاشته!

* پس راه ماندگاری چيست؟
بی دليل نيست كه هر خواننده‌ی بي‌تعهد و وابسته‌ای كه روزی گل می‌كند روز بعد افول می‌كند. بي‌دليل نيست كه از ازل تا ابد كسانی ماندنی شده‌اند كه از جنس خود مردم هستند و بس! پس بی‌دليل نيست كسانی كه فلسفه خلقت هستی و انسان و هنر را درك كرده‌اند ماندنی می‌شوند. كم نيستند نمونه‌هايی معاصر در سينما، تئاتر، موسيقی، شعر و فرهنگ و ادب ايران كه به واسطه همين خصوصيات انسانی هميشه در قلب مردم در ذهن تاريخ باقي خواهند ماند.

* اين فضایی كه در مورد حمايت گزينشی از خواننده‌ها شد، گاهی در مورد ترانه سراها هم ديده می‌شود، قبول داری؟
مشكل اين‌جاست كه به غير‌از چند ترانه سرای متعهد، بيش‌تر ترانه سرايان نيز گرفتار همان موج دلال گونه‌ی بازاری موسيقی شده‌اند و عقده‌ی شهرت و پول گريبان آن‌ها را هم گرفته! چه بسا كه همكاری رايگان با يك خواننده نام‌دار بيرونی و قديمی كه ديگر ازكار افتاده و صدايی برای خواندن ندارد را به فعاليت و همكاری با خواننده‌های جوان و مستعد داخلي ترجيح می‌دهند و نتيجه اين عمل يك عكس‌العمل پول‌ساز است! چون تا ديروز قيمت يك ترانه از اين دوستان 200 هزار تومان بوده ولی بعد از درج اسم آن‌ها پای كليپ آقای ايكس، هر ترانه را بالغ بر پنج تا ده ميليون تومان با منت و شرايط خاص به خواننده‌های داخلي می‌فروشند! البته من به تمام كسانی كه اين روش را برگزيده‌اند حق می‌دهم چون برای فقرها، عقده‌ها و بی‌فرهنگی‌ها يك سرپوش قطور لازم است كه اين سرپوش چيزی نيست جز پول و شهرت.

* در مصاحبه قبل گفتی كه برای هميشه از ايران مهاجرت‌ خواهی كرد. اين مهاجرت به معنای خالی كردن ميدان نيست؟
چه حالا و چه بعد از من برایم مهم نيست كه، چه كساني و چگونه فعاليت می‌كنند! اين مهم نيست كه چه كسي و چگونه تيشه به ريشه فرهنگ ايرانی می‌زند! اين مهم نيست كه بي‌استعدادها و نابكارها نبض بازار را به دست گرفته‌اند. وقتي مي‌گويم مي‌روم، مي‌روم! زندگي خانوادگي خود را به آلودگی كثيف موسيقی ايرانی ترجيح می‌دهم، و اين يعني خداحافظ موسيقی ايرانی! ديگر برايم اهميتی ندارد كه چه كسی كجای دنيای موسيقی ايران ايستاده و تيتراژ فلان سریال را به چه قيمتي و يا با چه رابطه‌ای خوانده! ديگر مهم نيست كه چگونه مجوز كنسرت خارج از ايران به تعدادی داده می‌شود و نه به همه! اين مهم است كه فقط و فقط از اين فضای مسموم فاصله بگيرم، زندگی شخصي من و هم خانواده‌ام برای من خيلي عزيزتر از آن است كه باقيمانده عمر خودم را بيش‌تر از اين فدای فرهنگ به پول آلوده ايرانی كنم. بهتر آن‌كه آن‌ها هم به ورطه پول باره خود رها شوند و كسی به اسم حامی كه حقيقت‌ها را فرياد می‌كند و بنا را به افشاگری گذاشته در ميان نباشد.

* اين روزها برخی از خواننده‌ها از صحبت‌های شما در مورد مافيا انتقاد می‌كنند، چه واكنشی در مقابل اين حرف‌ها داری؟
بهتر اين است كه برای حفظ آبرويشان ديگر دست به مصاحبه نزنند چون با اين حركت دست خود را به عنوان يكی از عوامل لابی بازی و رانت خواری و مافياگری در موسيقي ايران رو می‌كنند .  نمونه‌های زيادی از مافياگری اين دوستان وجود دارد كه سه نمونه از آن‌ها را در زير متذكر مي‌شوم: 1. ترانه سرا و آهنگسازی كه به واسطه همكاری  با خوانندهای سياسي لس آنجلسی ممنوع الفعاليت هستند و همه‌ی خط قرمزها را رد كرده‌اند چگونه تنها اجازه فعاليت با يك خواننده را دارند؟ چگونه اسم اين ترانه سرا و آهنگساز با فونت درشت روي جلد سی دی و تمام پوسترهای آلبوم اين خواننده درج مي‌شود ولي در عين حال ممنوع الفعاليت هستند؟ 2. چگونه می‌شود كه حامی به عنوان خواننده‌ی تيتراژ سریال فلان از شبكه‌ی سه سيما انتخاب می‌شود و قطعه منتخب مورد تاييد كارگردان و نويسنده و تهيه‌كننده و حتي مدير شبكه هم قرار مي‌گيرد و مجوزهای مورد نظر هم صادر مي‌شود و پنجاه‌درصد مبلغ قرارداد هم به عنوان پيش پرداخت به حامي پرداخت مي‌گردد، اما تنها دو ساعت مانده به پخش اين سریال، خواننده ديگری جايگزين حامي می‌شود؟ 3. چگونه ممكن است در روز عاشورا و تاسوعای حسيني سال 1388 و وقتي كه ايران و جهان تشيع، سوگوار و عزادار اين واقعه تاريخي بود، دو نفر از همين خواننده‌هايي كه فرافكني مي‌كنند در امريكا و كانادا آن هم با قطعاتي كه دست كمي از پيرهن صورتي ندارند روی صحنه بروند؟ چگونه ممكن است كه مرجعي براي صدور مجوز اجرای كنسرت خارج از ايران وجود نداشته باشد و فقط چند خواننده‌ی خاص حق اجراي بيرون ايران را داشته باشند؟ چگونه؟ چرا؟ و صدها سوال بي‌پاسخ ديگر. جالب اين‌كه: "چند سال است كه سوالات زيادی را راجع به لابي و رانت و مافيا و آلودگي‌های موسيقی ايران مطرح كرده‌ام اما تا امروز مسئولين خرد و كلان و نه حتي خواننده‌هايي كه فرافكني می‌كنند نه تنها جوابي برای حتي يكي از سوالات من ندارند، بلكه حتي جرات نزديك شدن به بحث و تبادل نظر راجع به مسائل مطرح شده را نداشته‌اند" و فقط گاهي برای فرار از وجدان خوابيده‌ی خود و نيز سرپوش گذاشتن به گناهشان، مصاحبه‌هايی مبني بر عدم وجود مافيا در ايران می‌زنند، و اين يعني اين‌كه: "حرف حق پاسخی جز سكوت ندارد". حالا به نظر شما مافيا يعنی چه؟ نه يعني همين كسانی كه به واسطه لابی و رانت جيب مردم معصوم ايران را خالی می‌كنند؟

* حرفی مانده كه بخواهيد در انتها بزنيد؟
"اندكی صبر سحر نزديك است، اندكی صبر سحر نزديك است، اندكی صبر سحر نزديك است".
منبع: 
روزنامه تماشا
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1392 - 23:54

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 13:10

فقط 2تا آرزو برای آقای حامی دارم 1-امیدوارم موفق باشن هرجا که هستن 2-امیدوارم که بعد از این مصاحبه هایی که دارن بلایی سرشون نیاد!!!!!!

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 13:32

سلام ..جناب آقای حامی شاید بعضی از حرفهای شما درست و ارزشمند باشه بخصوص اون نکته در خصوص کنسرت روز تاسوعا و عاشورا و...
ولی اگه به کلیت نگاه کنیم نمیشه حرفهای شما رو کاملا حجت قرار داد ..من کاری به برگذاری کنسرت و درامد و..که شاید حق با شما باشه ندارم ..من حرف حسابم اینه شما تو نقطه ای تکیه کردی که به نظرم هیچ ربطی به موسیقی و مافیا نداره و اون هم مردم هستند که یک خواننده رو میپذیرند و اجازه خودنمایی بهش میدند ..اگه این مافیا با این شدت و حدتی که شما میگید وجود داشته باشه همه خوانندها فقط ازین راه به اسم و رسم میرسن ؟؟ پس مردم چه کار هستند ؟؟؟
اقای حامی مازیار فلاحی هم خیلی زیاد نیست خواننده شده ببینید چطور خودش رو تو دل مردم جا انداخته ..یا مهدی یراحی و..یه خواننده اگه ذائقه مخاطب رو پیدا کنه میتونه حرفهای زیادی برا گفتن داشته باشه و بدون مافیا میتونه موفق باشه .. شاید باشن خوانندگانی مثل محسن یاحقی که در حقشون ظلم شده و علی رغم اینکه تو خود تهران هستند هیچ صدایی ازشون به گوش نمیرسه و این ظلم در حقشون شده باشه ..
تازه شما دارید یک کسایی رو مافیا میدونید که بزرگترین خوانندگان لس انجلس نشین دست به تمجیدشون زدند و صد حیف که به هر دلیلی نمیتونند جهانی بشن تا موسیقی ایران رو به دنیا معرفی کنند .. ..
مسلما محمد اصفهانی از شما خیلی بالاترن اقای حامی ..اصفهانی یک استاد و قابل احترام بین تمام خوانندها هستند ..مطمئنم اگر این چیزایی که شما میگید با این حدت حقیقت داشت ایشون به این نکته بارها و بارها اشاره میکرد در حالی که همیشه و همه جا ازشون حمایت کرده و حتی قرار کار مشترک رو هم باهاشونگذاشته ..
اگرچه باز به نظرم بخشی از حرفهای شما قابل احترام بوده و هست ولی مافیای واقعی مردم هستند که یک خواننده رو بزرگ میکنند و بهش معنا میبخشن ..

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 17:33
جواد

منظورش دکتر اصفهانی نیست که.....تابلوئه منظورش تیتراژ خوانان دائمی سریال هاست....نام نمیبرم خودتون بهتر میدونید...

91.99.198.15
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 17:48
reza ey

با نظر شما موافقم
وقتی مردم یه اثر رو نمی پسند و قبول نداشته باشند
هر چه قدر هم این گروه مافیا بیانو این اثر رو بزرگ جلوه بدن باز هم مورد پسند مردم نیست
مردم بزرگترین منتقد یک هنرمندن

109.162.178.139
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 20:23
ايمان ناشری

من نگفتم منظورش دکتر اصفهانیه گفتم اگه این حرفاش صحت داشت محمد اصفهانی به این موارد اشاره میکرد ..اون حرفاش در مورد همون تیتراز خوانها صحیح نیست ..نمیدونم حمید حامی چرا نمیخواد قبول کنه ..اونا رو خود مردم پسندیدن و با این حرفا فقط داره خودش رو خراب میکنه ..همون 5 خواننده معروفی که ایشون میگن مردم بزرگ کردند ..محسن چاووشی و یگانه سالی چند بار تیتراز تو تلویزیون میخونند ؟؟ فرزاد فرزین چند تا میخونه ؟؟ فقط یکی احسان خوا امیری که اون هم حقیقتا بزرگی خودش رو اثبات کرده و مخاطب از خداشه که ایشون بخواد تیترازیر رو بخونه اگر چه خوب تنوعی هم ایجاد بشه بد یست ..

151.245.94.210
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 20:50
amin amin

دوست عزیز مطمئن باشید که حامی طرفداراهای خاص خودشو داره همینطور که خودش چندین بار اشاره کرده .
سبکش هم بله ، همه پسند نیست .
شما به این دقت کن که نزدیک به 2 سال هست انتشار آلبوم عقب می یوفته و این 100% خواسته ی خود حامی نیست .
محمد اصفهانی هم از آخرین تیتراژی که خونده خیلی گذشته و رسما دیگه اسمی از محمد اصفهانی نمونده و خیلی وقته که آهنگاش به گوش نمی رسه .

198.143.159.148
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 22:33
بابک مخاطب موسیقی

دوست عزیز صدای حمیدحامی یه صدای کلاس دیده وخاصه مسلمه که عام مردم اینجورصداهاروقبول ندارندوزیادباهاشون ارتباط برقرارنمیکنند.ولی برای خودمن هم سواله روزبه بمانی گرامی که همیشه توکاورالبومها به اسمهای مختلف ازجمله بهزادو..ازش نام برده میشه مثل البومهای اخر هنرمندان گرامی سعیدشهروز-خشایاراعتمادی-علیرضاعصار چطور میتونه اسمشو به شکل حقیقی روی جلد اصلی اقای خواننده(اسم نمیارم ) ببینه ؟؟؟لطفا یکی بهم جواب بده که این کار اسمش چیه؟؟

37.254.86.248
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 22:43
ايمان ناشری

محمد اصفهانی اسمی ازش نمونده ؟؟!!
جوابتون رو نمیدم چون حرفی بود که هیچ نیازی به جواب نداشت ..

151.245.123.180
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 10:16
حیدر داریس

هر وقت تو کنسرته یه نفر دیدی خواننده بیشتر از هواداراش میخونه به اون بگو خواننده . نه اونی که فقط گریه میکنه.قش میکنه.دستاشو باز میکنه و چشماشو میبنده تا تو چشم کسایی که با حیله واسه یه ساعت شنیدن صدای خودشون!!!! ازشون50 -60تومن گرفته رو نگاه نکنه
میگی مردم خواننده رو میکشن بالا - فکر میکنم تو کتاب زیست اول دبیرستان نظریه ی داروین رو خوندی که میگه موجودات مجبورن خودشون رو با شرایط وفق بدن - پس وقتی چیز خوبی واسه شنیدن نیست از بدتر و افتضاح مردم بدتر رو انتخاب میکنن و اینه که صدای دوستانه عزیز تبدیل به بهترینها میشه D:

37.98.111.107
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 17:13
حمید

گوش مردم از این حرفا پره. مافیا و دلال همه جای دنیا هست اینجا که دیگه ایرانه. اگه قراره همه یه سبک موسیقی گوش بدن همه یه جور باشن و یه سلیقه داشته باشن که فقط آقای حامی و آقای مانی رهنما واسه موسیقی کافین بقیه هم بزنن کنار.
هرکس بسته به حال و شرایطش یا به قول شما نوحه گوش میده یا شش و هشت یا سنتی یا چیزای دیگه.
هیچوقت به شعور و سلیقه دیگران بی احترامی نکنید.
کسی هم که روز عاشورا تو یک کشور دیگه کنسرت میذاره بسته به اعتقادات خودش اینکارو میکنه و به من و شما ربطی نداره چون لااقل تو ایران نبوده.
در ضمن شما اومدید با سایتی مصاحبه میکنید که یه نگاه به سایت بندازید میفهمید تبلیغ آلبوم کسایی رو میکنه که مدتها به دلیل مسائلی مجوز نمیتونستن بگیرن و به فول شما کار عقد و عروسی میخوندن. پس زیاد سخت نگیر آقای حامی. اینجا ایرانه

91.98.89.12
یکشنبه 26 آبان 1392 - 11:08
پژمان

جناب ناشری
این که مازیار فلاحی تو دل مردم جا باز کرده دلیلش اینه که چندین ساله به خاطر وجود مافیا شاید, موسیقی به سمت و سوی اشتباهی رفته مردم هم ناگزیر به همچین خواننده هایی رو میارن!صحبت های حمید حامی عزیز کاملا درست و دلسوزانست,این که شما میگید محمد اصفهانی خیلی بالاتر از حامی هست یه مقایسه ی کاملا اشتباه و بی جهته در این که محمد اصفهانی کارشو خوب بلده هیچ شکی نیست ولی این که محمد اصفهانی از مافیا حرفی نمیزنه و این چنین مصاحبه های انتقادیی نداره دلیل نمیشه که اون مقایسه رو بکنید!بدون شک تنها خواننده هایی که واقعا کارشونو بلدن و زنده خوندنشون هم مثل کارای ضبط شدشون تو استودیوست همین حمید حامی و محمد اصفهانین!

217.219.217.100
جمعه 19 شهریور 1395 - 10:37
ایمان

دوست من حرفات علمی نیست و کاملا غیر منطقیه و احساسی صحبت میکنی !!! اولا مردم عامه مردم درک درستی از موسیقی ندارند چون تو مفاهیم آموزشیشونموسیقی جا نداره عزیز و صدا سیما هم موسیقی فاخر نشون نمیده و همین لابی هاست که باعث میشه همون یه ذره موسیقی که پخش میشه از افراد ضعیف هست ببین پسر خوب موسیقی پاپ الان ما شده نوحه و مداحی طرف تیونر میبره رو استیج صداشو کوک کنه پلی بک میکنه امثال تو میرند واسش سوت میزنند همین آقای (خانوم) فلاحی که میگی به طرز فاجعه باری از استاندارد های صداسازی روز دنیا دوره و اینو کسی میفهمه که داره با متد جدید که الان برت منینگه کار میکنه ...دوم اینکه محمد اصفهانی یه استاد برجسته هست اما سبکش با سبک حامی فرق داره و مقایسه این دوبا هم از کوتاه فکری و یک بعدی نگاه کردن شماست !!! ظاهرا شما هیچی راجع به دانش صدا نمیدونید پس لطف کنید اظهار نظر نفرمایید

89.44.132.59
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 14:24

حامی عزیز ،
وقتی به این فکر می کنم که چرا انتشار آلبومت مدام عقب میوفته .
2سال هیچ اجرای زنده ای نداشتی .
و اینکه 100% تو هم طرفدارای خودتو داری که چند سانس سالن پر کنی.
واقعا حق داری برای رفتن .
و کاش که باز هم بخونی و ما رو از نعمت شنیدن صدات بی نصیب نکنی.
این مافیا وجود داره ولی کمرنگ می شن یه روزی .

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 15:02

آقای لطفا از ایران برید ما رو هم راحت کنید از این مصاحبه های خیالی

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 08:57
مافیا

حامی هرجای این دنیاهم بره راحتش نمی زارم!چی خیال کردین به من میگن مافیا!

2.179.89.113
سه شنبه 7 آبان 1392 - 13:47
امیر

جناب شما فرق نت دو تا سیرو میدونین چند پرده فاصله داره که میاین و اظهار نظر میکنین؟! شما کی هستین میگین حامی بره

مسئله و درد اصلی حامی اینه چرا یه سری خواننده یکی چون پدرش استاده یکی چون پدرش شهیده و ... باید بیان بالا

محسن یگانه که هم داره جیغ میزنه تو موزیکاش و هم دراه کاور میکنه. قطعه نرو که همه تون دوست دارین مثلا! از آهنگ خواننده خوش صدا معروف lara fabian هستش که ملودی رو از اون برداشته و اشتفاده کرده!!!

لطفا با چشم و گوش بسته قضاوت نکنین

151.246.53.207
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 15:25

نردبام این جهان ما و منی ست؛ عاقبت این نردبام بشکستنی ست؛ لاجرم آن کس که بالاتر نشست؛ استخوانش سخت تر خواهد شکست.خدا کنه فقط این آلبوم بیاد بیرون، اونوقت قیافه ی آقایون دیدنیه. امیدوارم حامی عزیز همیشه موفق باشه.

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 17:19
ايمان

مرسي خانوم ميشه.بذاريد البوم بياد بيرون.اون موقع است كه ميفهميد حامي خواننده ي مردمي وبا استعداديه كه كساني جز مافيا و وزارت ارشاد و...راهش را سد نكرده اند.كه اين افراد بايد محكوم شوند

212.71.248.81
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:02
مافیا

من هم این افرادرامحکوم می کنم:
1-هرکس باهوش وبااستعداده
2-هرکس عرضه داره
3-هرکس موفقه
4-هرکس پولداره
5-مخلص کلام هرکس که میتونه

2.179.89.113
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 11:37
Misha

هفده یا هجده سال پیش رو نمیدونم کی یادش میاد؛ اما من اون موقع 18 ساله بودم،وقتی کار شادمهر و خشایار اعتمادی اومد،تو ایران انگار بمب ترکید. کسی فکر نمی کرد که پاپ متولد بشه. سریال روزگار جوانی که رو آنتن رفت دیگه بدتر... آخه همه ی مردم آهنگ تیتراژ رو با خودشون میخوندن. دهه ی 80 پاپ خونا راه خودشون رو کم کم پیدا می کردن؛ چند وقت بعد دوباره یه بمب ترکید؛ حمید حامی اومد و معادله ی خیلی ها رو بهم ریخت. یه اسم که با کلاس موسیقی کار میکرد...ماها خیلی وقته پدیده ندیدیم.
قیاس هایی که دارید همه مضحکه. ماها الآن باید متحد شیم که حامی نره. آلبومش بیاد رفته؛ اونوقت خیلی عذر میخوام؛ کفش آهنی بپوشید بیفتید دنبالش... کافیه یه کار قوی از اونور منتشر کنه؛ اون موقعست که میگید" دیدید؟ تا اینور بود عمرا از این کارا نمی داد! " خب عزیزان تقصیر کار خود ما هستیم که حمایتش نکردیم. بعدشم لابد مشخصه. مثل شادمهز اینور عزیز میشه و هزار تا خواننده تلاش میکنن از بغل کاراش ؛ کار بدن بیرون.

2.177.216.199
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 15:35

آقای حامی عزیز
داری رسما شعور مخاطب ایرانی رو زیر سوال می بری قرار نیست سلیقه ی مردم با سلیقه شما یکی باشه
اگه مردم این آهنگ ها و ترانه هایی رو که به نظرتون زجه توش زده می شه رو نمی خواستن و دوست نداشتن که گوش نمی دادن ، حق انتخاب با مردمه که چی گوش بدن و بگن کدوم خواننده بهتره

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 19:49
مائده کلانتری

عزیز من ایشون می فرمایند مردم هم نمیفهمن دیگه...
ایشون رسما داره میگه هیچکی از این موسیقی سردر نمیاره و نمیفهمه چه خبره جز من!
همه توی مافیا هستن جز من!
هرکسی به این خواننده ها گوش میده آدم نیست فقط اونایی که آهنگای منو گوش میدن با فرهنگن!
اونایی که منو نمیپسندن سلیقه ندارن و از موسیقی چیزی نمیفهمن!

"زندگی شخصي من و هم خانواده‌ام برای من خيلي عزيزتر از آن است كه باقيمانده عمر خودم را بيش‌تر از اين فدای فرهنگ به پول آلوده ايرانی كنم " دیگه زیادی داره ایشون به قول خودش افشا گری میکنه .. اینا توهینه...! آقای حامی بزرگوار اینا توهینه...
شما که بافرهنگی درست صحبت کن!
موسیقی ما لطفا تایید کن!

5.201.219.153
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 22:14
armin

کاملا باهاتون موافقم. حامی داره مخاطب و سلیقشو زیر سوال میبره. این خودرایی تمامه که واقعا داره بیخودی این کارو میکنه. فقط برای اینکه تیتر بشه. خب آقای محترم حتما کارت ایرادی داره که همینجوری مونده. همون بهتر که زودتر بری چون ایران جای افرادی مثل شما که میگن هنرمندن ولی اخلاق هنرمندی ندارن نیست. اون هنرمندانی که میگی سکوت کردن چون میدونن حق با شماست به این دلیل سکوت نکردن. این از نجابتشونه از اینه که اخلاق هنرمندی دارن و نمیخوان در بحث الکی شما خودشون رو قاطی کنن.

2.178.107.212
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:16
مافیا

بعضیاکه نمی تونن موقیعیتیوکه تواون قراردادن درک کنن دچارتوهم میشن!

2.179.118.20
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 23:04
melika

کاملا موافقم.دیگه کار ندارم چی کارستو چرا البومش نمیادو چرا کسی ساپورتش نمیکنه...این اقا معنای عقده رو نشون داده.نمیدونم چرا نمیفهمه مردم خودشون شعور دارن که کار خوبو انتخاب کنن و گوش بدن.چرا دوست داره انقد دیده بشه اونم با یه سری حرف مفت و جنجالی...دیگه مسخرشو در اوردی اقای با استعداد!!!

2.178.154.246
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 12:41
omid gholizadeh

به خدا من فقط یه چیزی رو فهمیدم ...
این حامی اگه خواننده خوبی هم بود....با این کارا و حرفایی که زد....
بهترین آلبوم تمام ادوار تاریخ رو هم بده.....
من یکی محاله واسش تره خورد کنم...

مرد مومن زندگیه دیگه!!! یه بالایی داره ... یه پایینی داره!!!!چیه تا ولت می کنن میای میشینی به عالم و آدم وصله می چسبونی....
خوب بالاخره آلبومت میاد دیگه.... تا ابد که قرار نیست نیاد... خوب باشه خیرشم می بینی... این کارا دیگه چیه!!!!!
موزیک ما تایید کن
یا علی...

یا علی...

37.19.88.234
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 16:05

اصلا نمیدونم چی رو باید باور کرد خواننده های دیگه هم اصلا انگار در این مورد بحث نمیکنند لاقل یه چیزی بگن همه بفهمن حق با کیه برام جالبه اون خواننده هایی که تو مراسم عاشورا اون ور کسنرت داشتن کی بودن

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 23:17
حميدرضا نيك عزم

احسان خواجه اميري، بنيامين بهادري

38.99.123.214
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 00:26
sadaf

مطمئنید داداش ؟ من نمیدونستم اصلا ادعای با ایمان بودن و مومن بودن ندارم ولی خب این کا درستی نیست

5.201.216.182
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 00:33
hh

احسان خواجه امیری هیچوقت تو این زمان کنسرت خارجی نداشته... لطفا اول یه تحقیق بکنین بعد جواب بدین!

2.178.107.212
پنجشنبه 11 مهر 1392 - 16:19
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

رضاصادقی هم توی این مخمسه گیر کرد .... ولی خودشو کشید بیرون
وقتی بعضیا از ترس از اسطوره موسیقی ایران رضاصادقی حمایت نکردن چه توقعی میره از حامی حمایت کنن
ولی خوشم میاد همه منتظرن بره ... ولی آخر نمیره حالا ببینید
من میگم قرص محکم وایسه .... چون ما تجربه داریم نه تنها مافیا رو به رو دنیا هم وایسادیم

2.178.80.69
پنجشنبه 11 مهر 1392 - 16:25
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

دوست عزیز اشتباه میکنی
آقای خواجه امیری اینقدر شخصیت داره که توی عاشورا کنسرت برگزار نکنه
کاملا اشتباه میکنی .....
آقای حامی هم یه حرفی زده ولی نگفته کی که شما همینجوری میگی احسان خواجه امیری

2.178.80.69
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 16:24

آقای حامی حکایت خوانندگی شمامثل این میمونه که زمان قدیم مردخونه میخواست خربخره زنش گفت من دیگه راحت میشم باخرمیرم خونه بابام شوهرش کتکش زدکه خرمنوسوارمیشی حالا هم نه آلبومی اومده نه کنسرتی برگزارکرده این همه الم شنگه داره به پامیکنه درسته که درهرصنفی یک سری ازرانت بازی هاوجودداره ولی نه دیگه اینقدری که شمامیگین شماهم مثل بقیه خواننده هافعالیتهای هنریتون رودنبال کنید

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 16:33

آقای حامی با اینکه آهنگای قشنگی دارید اما همهی خواننده های بزرگ و قوی هم کارهای شاد دارن
من درباره ی موسیقی های ساخته ی شما نظرم اینه که واقعا فضای غمگین کار میکنید در حالی که یک انسان همونقدر که ممکنه غمگین باشه و به موسیقی سنگین گوش بده دوست داره آهنگای شاد هم گوش بده ،مافیا هرقدر هم که باشه موسیقی کاره حسیه اگه مردم با صدا و ترانه ها حس نگیرن مطمئن باشید چیزی اتفاق نمی افته حتی با مافیا

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 23:32
انوشیروان

تایید میکنم ۱۰۰ درصد حرف دل منو زدید

151.245.98.249
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 17:07

هر وقت مصاحبه اي با حامي وجود دارد بعيد است كه كلمه ي "ًمافيا" به چشمم نخورد.

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 17:31

کاملا بهش حق میدم. از مردمی تعجب میکنم که بلیت کنسرت این خواننده های بی هنرو میخرن! گوش مردم هم ظاهرا زیادی مریض شده. توی هر مغازه یا تاکسی این بدصداها شنیده میشن. نمیدونم واقعا برای مردم مهم نیست چی گوش میدن! کاش صداشون بد بود.افتضاحه!

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 20:37
Khaab Abad

از یه عده تعجب میکنم که چطور به خودشون اجازه میدن به سلیقه ی بقیه بی احترامی کنن
به صداهای بقیه بگن افتضاح
شاید خیال میکنن از بقیه بیشتر میفهمن!
تو فلسفه سوم دبیرستان یه درسی داشتیم که میگفت (( داناترین شما آدمیان کسی است که چون سقراط بداند که هیچ نمی داند ( و بر عکسش رو هم خودتون حدس بزنید!) ))

109.110.171.135
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 00:31
sadaf

اخه مگه میشی بگیم این جمعیت زیادی که هر دفعه میرن کنسرت همین خواننده ها هیچ کودمشون نمیفهمن بابا مردم هم خودشون میتونن تشخیص بدن البته به نظر من

37.221.10.228
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 16:05
مصطفی

اکثر مردم سالن هارو پر می کنن نه واسه این که به صدا ها علاقه دارند بلکه فضایی رو واسه تخلیه انرژی نیاز دارن.من به شخصه سینما خیلی به ندرت میرم ، چون باعث میشه غم و غصه های روزمره زندگیم بیشتر بشه.فیلم های شاد ما هم که 90 در صد چرت و پرت گیشه ایه.پس مخاطب موسیقی تو ایران حق انتخاب درستی نداره.صدای حامی نباید از فضای موسیقیمون حذف بشه.چون صاحب سبکه.اگه عرصه برای یه عده خاص مهیا باشه ،مردم از بین چی و کی میخوان انتخاب درست یا غلط داشته باشن.در کل حامی راست میگه،مافیا وجود داره...ولی باید جنگید و تسلیم نشد

213.171.197.150
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 17:34
sadaf

یعنی شما میگی مردم هیچی نمیدونن و فقط یه جایی رو میخوان که برن تخلیه انرژِی کنن ؟ خب این درمورد چند نفر صدق میکنه داداش ؟ یعنی هیچکی به خاطر خود اهنگا یا اصلا چی میدونم شایدم خود خواننده نمیره ؟ مگه میشه ؟ وقتی توی سالن بیشتر جمعیت نه تنها تو اهنگای شاد بلکه تو اهنگای غمگین وملایم با خود اون فرد هم صدا میشن به نظرم موضوع فقط تخلیه انرژِی نیست درمورد سینما هم باید بگم فیلم خوب و بد یا به قول شما گیشه ای تو هر جایی وجود داره ما این اواخر از لحاظ سینمایی هم توی دنیا پیشرفت کردیم ولی بهتون پیشنهاد میکنم فیلم حوض نقاشی و هیس رو ببینی البته میدونم اینجا کافه سینما نیست موسیقی ما لطفا منتشر کن

37.221.14.71
شنبه 23 شهریور 1392 - 09:19
مصطفی

ببینید خواهرم،من از کلمه "اکثر" تو جمله استفاده کردم و به هیچ عنوان قصد اهانت به شخص یا اشخاص خاص ندارم و نداشته ام.پس این فقط یک اظهار نظر در مورد مسئله مهمی مثل کوچ کردن یکی از بهترین خواننده های عصر ماست.پس یکم با موضوع جدی تر برخورد کنید تا اینکه در مورد خواننده های دیگه جبهه بگیرید.این موضوع کاملا سلیقه ایه.من با این حرف حامی که اکثر خواننده ها بدن،زیاد موافق نیستم.

213.171.197.150
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 17:57

آقا حامی حرفای شما تا حدی منطقی و درست هستن...اما میدون رو خالی کردن دیگه چیه؟البــته اینکه اعتراض میکنی به این آشفتگی خیلی خوبه...اما تا بوده همین بوده...سبک موسیقی شما نمی تونه کنسرت بزار تو آمریکا یا کانادا/چون گوش اکثریت مخاطب موسیقی پاپ حوصله ی شنیدنش رو نداره...اما یه دوره ای هم میرسه این نوع موسیقی که شما بهش اعتراض کردین از دور خارج میشه..به قول خودت اندکی صبر سحــر نزدیک است

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:24
مافیا

آره خب سبک موسیقی حامی چیزی درحدماوراست!

2.179.118.20
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 18:31
Khaab Abad

مافیا جان بد جور باهات موافقم !

109.110.183.244
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 12:56
omid gholizadeh

یا ابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر سبک!!!! آقای حامی!!!

37.19.88.234
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 18:06

متاسفانه حمید حامی داره به هر چیزی چنگ میزنه تا تیتر باشه. زمانی که مسئولین آهنگ های پاپ رو حرام میدونستن این آقا داشتن کنسرت برگزار میکردن در ایران، حتما شما هم مافیا بودی دیگه جناب حامی. تهمت زدن به بقیه خواننده ها دردیو دوا نمیکنه. هستن افرادی که این حرفا شامل حالشون میشه اما اشارات آقای حامی به افرادیه که اگر از ایشون بهتر نباشن ضعیفتر نیستن

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 23:09
melika

موافقم اقا سعید!مرسی از کامنتتون.امیدوارم این کامنتا رو بخونه و یه چیزی دستگیرش شه.البته شاید از اسم مافیا که تو بعضی کامنتا هست بترسه.از کامنتای جالب ایشون هم ممنون!

2.178.154.246
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 18:35

ما که نفهمیدیم... اگه بقیه خواننده ها جواب بدن میگی همونا که جواب دادن خودشون جزو مافیا هستن ، یعنی میشن مصداق "چوبو برداری گربه دزده در میره"

بعد از اون ور میگی کسی جوابی واسه این حرفا و ادعاهای من نداره پس یعنی حقیقت محضه ...

آقای حامی ... مارو گیر آوردی؟؟ :)))))

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 20:31
Khaab Abad

باهاتون موافقممممممممم

109.110.171.135
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:36
مافیا

چون درهردوحالت به حامی برمی خوره !چون خیلی دل نازکه!خیلی شفافه !دیگه بقیه این وسط چی میگن؟!

2.179.118.20
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 18:47

صحبتتون درمورد مافیا که چیز جدیدی نداشت اگه مدرکی دارید بهتر که رو کنید و شفاف همه ی حرفتون روبزنید
( دو ساعت مانده به پخش اين سریال، خواننده ديگري جايگزين حامي ميشود؟)
شدنی؟ داریم؟ اصلا یه همچین چیزی هم ممکن؟
اما با این روی صحبتتون کاملا موافقم یعنی عاشورا و تاسوا فقط برای داخل کشور توی این روز که همه ی مسلمانان مشغول عزاداری هستن خیلی زشته که یه خواننده ی ایرانی مجوز برگزاری کنسرت در این روز رو از مراجع قانونی داخل کشور دریافت کنه
مخصوصا حالا که خیلی از خواننده ها هم قرار تور کنسرت های اروپایی رو در پاییز امسال برگزار کنن که جای بحث داره !!!...
زجه و گریه زاری روهم که یه سری از تازه وارد ها خوب یاد گرفتن
هرچی زجه و گریه زاریه بیشتر باشه تعداد طرفدارآ بیشتر تازه کلی هم لقب و القاب بی مورد رو هم به طرف نسبت میدن

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 22:45
نيك عزم حميدرضا

اينكه بيشتر نظرات مخالف آقاي حامي از طرف كساني هست كه يا اسم دروغ دارند ويا اجير شده ي مافيا هستند، سريال "نابرده رنج" فيلم سينمايي "هم نفس" و ... اگه اطلاعات بيشتر ميخواين توي گوگل سرچ كنيد عزيزم :)

38.99.123.214
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 22:45
نيك عزم حميدرضا

اينكه بيشتر نظرات مخالف آقاي حامي از طرف كساني هست كه يا اسم دروغ دارند ويا اجير شده ي مافيا هستند، سريال "نابرده رنج" فيلم سينمايي "هم نفس" و ... اگه اطلاعات بيشتر ميخواين توي گوگل سرچ كنيد عزيزم :)

38.99.123.214
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 23:23
حميدرضا نيك عزم

سريال "نابرده رنج"

38.99.123.214
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:33
مافیا

نیک عزم! یادم نیست که تواجیرکرده ی منی یایکی دیگه!به هرحال تو گوگل سرچ کردم دیدم کارگردانی که حامی گفته بود:ازکارم راضی بوده (کارگردان سریال نابرده رنج)گفته :احسان خواجه امیری افتخارداد!که برای این سریال خوند!البته همیشه حامی راست می گه ها!

2.179.118.20
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 15:45
mehrnoosh garmabi

چی میگی اقا واسه ی خودت کی اجیر شده ی مافیاست کی اسم دروغ داره من دیگه کم کم دارم به عضو ثابت موزیک ما تبدیل میشم من حدس میزدم که خواننده ی اون کار اقای خواجه امیری باشن ولی نمیدونستم که کدوم سریال ... این که عوامل سازنده کار درستی رو از نظر اخلاق حرفه ای نکردن درست ولی باید به اون ها هم حق داد اگه تیتراز اون کارو احسان خواجه امیری نخونده بود محال بود این قدر سریال و موسیقی اون فیلم دیده و شنیده بشه حمید حامی هم بهتر یه تغییر اساسی توی کارش بکنه کسی نمیشینه به ماهی تنگ بلور گوش کنه اقا !!!!!!!!!!!............

151.247.183.139
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 00:44
samane

خود ایشون میگه 1 ساعت به پخش سریال خواننده عوض شده اگه روزبه بمانی ممنوع بود اخ بود بد بود خودت چرا میخواستی نابرده رنجو بخونی
فقط احسان خواجه امیری با بمانی و افکاری کار کرده؟ امسال همه تیتراژای تی وی کارای ایشون بود ول کنید خواجه امیری بیچاره رو

2.187.110.94
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 18:50

یکم فکر کنید میفهمید .... من طرفدار دو آتیشه ی خواجه امیری هستم ولی شما نگاه کنید چجوری امکان داره اسم روزبه و افکاری بزرگ رو البوم احسان باشه ولی مثلا یکی مثل خشایار اعتمادی که البومش با فاصله ی یه هفته ای نسبت به خواجه امیری اومد اسمی از روزبه و افکاری روش نبود ؟ اگه قانون یکیه باید برا همه یکسان اجرا شه .... اگه مثلا روزبه ممنوعه باید برا همه ممنوع باشه ..... البته من کلا مخالف ممنوع بودن هستم ولی وقتی این قانون هست باید یکی باشه دیگه نیست ؟ این خیلی واضحه دیگه .... وقتی یکی چند سال وقت بذاره رو البوم و باهاش برخورد سلیقه ای شه حق داره هر حرفی بزنه ..... شوق اون خواننده از بین میره ... به قول شادمهر میگفت وقتی یبار یه تنظیم و عوض کنی وقتی ده بار عوض کنی دیگه اون شوقی که داشتی از بین میره ..... الان چند ماه یا ساله که قراره این البوم بیاد ولی خبری نیست .... واقعا چرا ؟ در مورد زجه و گریه زاری هم دقیقا درست میگه ..... موسیقی ما فاجعه شده دیگه ..... گوش مردمم عادت کرده به این نوع موسیقی ..... یه کنسرت میذارن چند نفر میرن هر چی بخونه کف و دست میزنن و تموم .... هیچ خواننده ای هم جرات نداره یه اهنگ متفاوت بده ..... فقط خدا رحمی به حال این موسیقی کنه ...

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 22:41
بابک مخاطب موسیقی

من کاملا با نظرت موافقم برای خودم هم سواله؟ تو البوم های اخرعلیرضا عصار -سعیدشهروز-مهدی یراحی خشایار اعتمادیو.....
اسم روزبه به اشتباه وفقط به اشتباه!بهزاد نوشته میشه ولی تو البوم عاشقانه ها روی کاور اصلی وبا فونت درشت روزبه درج میشه!
بابک ازهواداران رضایزدانی وموسیقی ایران

37.254.86.248
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 00:39
aria

برای اینه که احسان خواجه امیری به تیمش بیشتر اهمیت میده. پاشون می ایسته. چقدر قبل عاشقانه ها گفت من حاضرم آلبومم دیر بیاد یا اصلا نیاد ولی اسم روزبه و افکاری رو کاورم باشه؟ این پیگیری خودش و طرفداراش بود که کسی نتونست چیزی بگه و آلبوم اومد...

2.178.107.212
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:29
نیایش

به خاطر اینکه احسان خواجه امیری از تیمش حمایت کرد . مثل اینکه یادتون رفته برای مجوز همین آلبوم عاشقانه ها چقدر اذیت شد و این موضوع رو توی برنامه دستان هم گفت . روزبه بمانی هم توی مصاحبه ای گفت تنها کسی که صد در صد خواسته حتی به قیمت تاخیر آلبوم خودش، که اسم ایشون حتما کامل و صحیح روی کاور آلبوم بیاد ، احسان خواجه امیری بوده . پس این مافیا نمیشه ، این اهمیت دادن به تیم کاریه که احسان بیشتر از بقیه اینکار رو کرده .

5.52.134.237
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 12:38
سارا

به پیگیری چه ربطی داره من با نظرتو مخالفم. وقتی یکی غیر مجازه ینی غیر مجازه، لابی ینی همین دیگه مافیا همینه دیگه. با اصرار و پیگیری که نمشه قانون رو دور زد دلیل خوبی نیست.خود حامی هم می گفت ( چرا قانون رو من و مانی رهنما رعایت می کنیم ولی بقیه رعایت نمکنن). در ضمن غیرمجاز بودن ینی تنبیه که اون فرد دیگه این کار رو نکنه یه مدت از فعالیت هنری باز بمونه ، نه اینکه بازم اسمش با یه اسم دیگه ای حالا بهزاد بیاد در حالی که همه بدونن همونه حتی مسولای ارشاد.اینا خودشون رو گول می زنن حتی واسه قانونای خودشونم ارزش قایل نیستن.این غیرمجاز بودن از نظر آقایون نمی دونم دیگه چه صیغه ایه.

5.52.105.177
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 13:29
مرتضی

اریا جان این چه حرفیه .... طرف ممنوع هست .... منظور از ممنوع بودن چیه از دید شما ؟ ممنوع هست ولی اصرار کرده و از ممنوع بودن در اومده ؟ اینها توجیح هست برا خودتون نه دلیل منطقی ..... کدوم خواننده هست که فکر هوادارا و کسایی که باهاش کار میکنن نیست ؟ همه اصرار میکنن ، دو سال هست البومش به تعویق افتاده خواجه امیری چند سال البومش به تعویق افتاد به خاطر همکاری با روزبه و افکاری ؟ این دوتا اونقدی ممنوع هستن که یه هفته هم بازداشت بودن بنا به دلایلی که افکاری و افشین مقدم گفتن :))) ..... یعنی ما از این دوتا ممنوع تر نداریم ....... خودتون هم میدونید که تبعیض قائل میشن .... حالا اسمش رو مافیا نذاریم ولی خیلی واضحه دیگه به یه دید نگاه نمیکنن ...... اگه با اصرار کردن قرار بود کسی از ممنوعیت در بیاد شک نکن هیچ کس ممنوع نبود الان

207.182.133.220
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 14:20
mary.k .

با نظر آریا کاملا موافقم...احسان خواجه امیری واقعا روی گروهش تعصب داشته و داره

151.241.83.67
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 13:17
omid gholizadeh

یه بحثی هست سر این کاور آلبوما....
گاهی وقتا کاور یه آلبوم از مدت ها قبل آماده شدست و اگه اشتباهی هم توش باشه... چون تعداد زیاده ... دیگه کاریش نمی کنن.... مثله کاور یک از آلبومای چاوشی که حتی اشتباه تایپی داشت اما چون زیر چاپ رفته بود دیگه نمیشد کاریش کرد....
شاید اعتمادی کاورش از مدت ها قبلتر آماده شده بود و رو حساب ممنوعیت بمانی اسمی ازش نیاورده.... و دیگه زمان پخش حتی اگه اون ممنوعیت برطرفم شده باشه.... تغییرش نداده

یه یحث دیگه هم اینکه یه زمانی هست شما میری می گی میشه این کارو کرد و میگن نه و شما سرتونو میندازی پایین بر میگردی.....یه زمانی هم هست که پا فشاری می کنی و به هر دری می زنی تا اونی که میخوای بشه!!!بین این دوتا زمین تا آسمون فرق هست..!!!!

یه بحث دیگه هم این که آقای مرتضی اومدی فرمودی که زجه ها تکراری شده.... برادر من ... شما ها چرا فک می کنید از جامعه جدایید؟؟؟؟؟ با بزرگایی مثه چاوشی و یگانه و صادقی کار ندارم... همین یراحی!!!! واقعا چیزی کم داره در حد خودش؟؟؟ بس کنید تورو خدا این حرکتا و حرفای کزایی رو....

37.19.88.234
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 12:50
سعید رضوانی

دوستان وقتی آهنگ نابرده رنج از تلویزیون پخش شد نام چه کسی با فونت بزرگ به عنوان شاعر تو تیتراژ سریال بود؟ روزبه بمانی پس یعنی اون موقعی که احسان خواجه امیری داشتن رو آلبومشون کار میکردن هنوز روزبه بمانی ممنوع الکار نبود. میتونید برید و تخقیق کنید. چون قطعه نابرده رنج به گفته خود احسان خواجه امیری قبل از پخش سریال آماده بوده و از قطعات آلبومش بوده.
وقتی کسی یک حرف را چند بار تکرار میکنه و کسی هم توجهی بهش نداره حتی رسانه های زرد بدونید اون فرد مشکل شخصی داره. بله حامی صدای با کلاسی داره، سواد موسیقی داره و خیلی چیزای دیگه اما وقتی یه نفر مثل احسان خواجه امیری میاد که تمام این فاکتورارو داره به علاوه صدای گرمی که مردم پسند هم هست خوب معلومه همه ناخودآگاه جذبش میشن و نفر قبلیو کنار میذارن. حامی وقتی میبینه نمیتونه مردمو جذب خودش کنه تلاش میکنه تا چهره احسان خواجه امیری عزیزو مخدوش کنه، مثل آدمی که داره غرق میشه و به همه چیز چنگ میندازه. از صحبت های حامی عزیز فقط همینو میشه برداشت کرد.

2.183.228.250
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 18:59

ای دوستانی که هی از سوپراستارانتان دفاع می نمایید. آیا تا حالا توجه نموده اید که چرا این خواننده های عزیز حتی واقف به این نکته ساده نیستند که نباید سر هرجمله نفس گیری نمایند یا شاید نفس ندارند یا اصلا تعمدا قصد دارند قضیه را احساسی تر کنند؟ با صدای بلند و با دقت به تراکها گوش دهید، آنهم بعد از میگس و ماستر اساتید معظم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
بابا هر که صدای خوب یا قریحه خوبی داشته باشد که خواننده حرفه ای نیست. من صدای حامی را مثل خیلی های دیگر دوست دارم ولی با روش مبارزه اش با احترام مخالفم، چراکه سلیقه اکثریت دوستان اینست و بس. نمیشود کاری کرد ، شما رسالتت را انجام و بده و با هنرت بدرخش شاید عیار واقعی هنر در کشورمان هویدا گردد. با آرزوی بهترین ها

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:41
مافیا

توچه کارداری به خوندن مردم !خودت بخون ببینم چجوری می خونی! فقط مثل حامی نخونی ها! "هرکه صدای خوب یا قریحه خوبی داشته باشد که خواننده حرفه ای نیست"قریحه چیزخوبی است .

2.179.118.20
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 19:47

آقای حامی خودشون با یکی از بزرگترین مافیای موسیقی ایران کار کردن و می کنن: بابک صحرایی.

اول از ایشون شروع کنن بعد در مورد بقیه صحبت کنن

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:44
مافیا

انکارمی کنم .من بابک صحرایی نمی شناسم.اگه می شناختم حامی می گفت.

2.179.118.20
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 19:51

چه خبر داداش بد جور داری با سرعت می ری هاااا .... آروم برو ماهم بیاییم.....
داداش با این حساب همه بدن شما خوب ...... !!!! ؟؟؟؟؟ این که نشد ....
آقای حامی پشت هر خواننده ای یه عده ای هستن که بهشون می گن "طرفدار" این دیگه تنها چیزیه که هی ربطی به مافیا و این جور چیزا نداره .... اصلا فرض بگیریم که آقای ایکس با هزار مدل دوز و کلک اومدن تیتراژی رو خوندن و این تیتراژ پخش شد .... این مردم هستن که یه تیتراژی رو قبول می کنن یا اصلا ازش خوششون نمیاد و وقتی فیلم تموم شد می زنن کانال دیگه ..... این هواداران یک خواننده هستن که یک خواننده رو حمایت می کنن ... حالا یه خواننده ای بلده چه جور هوادارشو راضی نگه داره یه خواننده بلد نیست .....

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 20:13

من اصلا متوجه نشدم

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 20:13

کاش تو مصاحبه ی بعدی اسم اون بنده خدا رم بیاره راحت کنه ملتو چقد کنایه داری تو حرفات اسم بیار خلاص همه میدونن کی منظورته که
والا
به قول فردوسی پور ما رو جیگر فرض کردی؟ به نظر من دفعه بعدی اسم طرفات رو با مدارکت رو کن خلی خوبه ها

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 20:40

دوستان عزیز همه میدونین حامی راست میگه و اینکه خودتونم میدونین نباید حامیو با بقیه خواننده ها مقایسه کنین چون سطحش خیلی بالا تره میتونین صداشو دوست نداشته باشین اما قیاس نکنین

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:47
مافیا

من صداشواصلا دوست ندارم.دیگه قیاس برای چی؟!

2.179.118.20
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 21:55

موسیقی ما چرا نمیری یه مصاحبه در این مورد با خواننده های پر کار دیگه که حالا بامافیا و رانت خوارا سرو کار دارن یا ندارن نمیکنی ؟ ببینیم اونا چی میگن

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 22:20
Khaab Abad

موافقم

109.110.185.137
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 13:27
omid gholizadeh

آخه این حرفا چیه شما می زنید!!!!
بابا قرن بیست و یکه به خدا ...
تو هر شغل و هر حرفه ایی همه دست به هرکاری می زنن تا بزرگ بشن و بالا بکشن خودشونو...
یه عده به یه اصولی پای بندن ... یه عده نیستن... قرار نیست اونی که صاف و ساده کار میکنه بیاد هی خودشو به رخ دیگران بکشه ، اونم در حالی که موفقیتی نداره الان!!!

انگار تو فوتبال ، تیم حریف خشن بازی می کنه و می زنت!!! توام بازیو ول کنی بیای بگی که من بازی نمی کنم چون خطا میکنن!!!! خوب پس تاکتیک چی میشه؟؟؟ سیاست چی میشه؟؟؟؟ بینش چی میشه؟؟؟؟ مردم شناسی، جامعه شناسی چی میشه؟؟؟؟
به قران الان حامی می تونست طوری صحبت کنه که هزار برابر بیشتر مردم منتظر آلبومش باشن... اما حالا چی ؟؟؟ فقط یه عده رو از خودش متنفر کرده....
آقا مگه شما زندگی نمی کنید؟؟؟ تو زندگی شکست نمی خورید؟؟؟ وقتی اینطوری میشه میاید بگید که خدا چرا به فلانی فلان چیزو دادی ، به من ندادی !!!! اعتراضم راه و روش داره به خدا.....

یا علی...

37.19.88.234
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 20:16
sadaf

اقا امید داداش قبول دارم حرفتو نوع صحبت کردن خیلی مهمه اما به نظر من با بقیه خواننده ها هم باید یه صحبتی بشه شاید ما داریم یه طرفه قضاوت میکنیم

5.201.220.125
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 22:27

واقعا اگه تیتراژ نبود بعضی ها چطوری معروف میشدن؟؟؟!!!
بعضی ها رو همه میشناسن....

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 00:36
sadaf

ببین داداش اون بعضایی که میگی فقط با تیتراژ بالا نیومدن خودتم میدونی اون بعضیابقیه اهنگاشون و البومشون هم از نظر خیلی از مردم بهترین شد

37.221.10.228
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 10:27
جواد

درسته sadaf...ولی خیلی ها اول آلبوم و کنسرت میذارن بعد که از طریق مردم محبوب و معروف شدن میان تیتراژ میخونن،،اما بعضی نور چشمی ها اول تیتراژ میخونن بعد که یه معروفیت نسبی بدست آووردن آلبوم میدن و کنسرت میذارن...!!!!!

91.99.210.148
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 16:47
sadaf

حتی اگه نور چشمی هم باشن نور چشمی بودنشون یا پارتی داشتنشون باعث نمیشه که مردم بپذیرنشون بابا حتی اگه نور چشمی هم بوده مردم کارشو پسندیدن یه کم منطقی باشیم بد نیستا

37.221.3.156
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 19:51
narges

این نور چشمی ها که میگی قبل از خوندن تیتراژ 1 البوم بیرون داده بودن اه چرا فقط میخواید کامنت بزارید و یه چیزی گفته باشید؟ حداقل قبل این کار یه سرچ توی گوگل بکنید

2.185.158.191
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 13:50
omid gholizadeh

آقای عزیز خیلی ها هم بودن کهبه قول شما با تیتراژ خونی اومدن بالا اما الان اثری ازشون نمونده...

یه مثال...خوب دقت کن.... کاش حامی هم بخونه

1-محسن چاوشی زمانی که حامی مجاز بودو کنسرت میداد و تیتراژ می خوند یه زیر زمینی محض بود...
2- محسن چاوشی بعد از سال ها تلاش مجاز شد و این درحالی بود که قبل از اون هم کارهای شریفی ارایه داده بود
3- محسن چاوشی شاید بعد از خوندن 4 آلبوم ، اولین تیتراژ خودش رو خوند و کل آثار تلویزیونیش شاید به سه نرسیده باشه
4- محسن چاوشی از اسامی ممنوع الفعالیت استفاده نکرده
5- محسن چاوشی کنسرتی نزاشته که تو اون بخوان ملت بجاش بخونن و گریه کنه و از این کارا...
امـــــــــــــــــا...

الان موفقه ..... خارج از همه فاکتورایی که آقای حامی ازش به عنوان مافیایی بودن نام می برن!!!
خوب....
میشه بگی مشکل کجاس آقای حامی ؟؟؟؟ به محسن چاوشی التماس تیتراژ میشه و به راحتی رد می کنه،، پس دلیل این محبوبیت چیه؟؟؟؟

دلیل این موفقیت فقط احترام به مردمه... مخصوصا به مخاطباش و اینکه آدم باید واقعا صبور باشه... نه اینکه فقط از صبوری حرف بزنه....

همه اینا که گفتم در مورد یگانه، صادقی و خیلی از خواننده های شریفمون هم صدق می کنه

37.19.88.234
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 21:41
Khaab Abad

آقای قلیزاده حرف ما هم همینه اون زمان که صادقی تو رستوران هتل هما آهنگ میخوند و منتظر مجوز بود چرا آقای حامی که با بدی مخالفه اعتراض نمیکرد؟
اون 5 سالی که یگانه زیرزمینی بود و آهنگاش رو تو یه دخمه ضبط میکرد ومنتظر مجوز بود چرا نمیگفت همه مافیان؟
یا اون 5 سالی که چاووشی منتظر مجوز واسه آلبوم 13 بود چرا ایشون اعتراض نکرد؟
لابد اون موقع مشکلی نبود و همه چیز گل و بلبل بود!

109.110.185.121
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 23:25

سريال "نابرده رنج"

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:48
مافیا

سریال" همچون سرو"

2.179.118.20
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 14:28
mary.k .

چی چی سریال نابرده رنج ؟؟ احسان مافیاس ؟؟ آقا اصلا ما خودمونو میزنیم به اون راه و میگیم هست
همین نابرده رنج چندبار کاندید بهترین ترانه شد؟چندبار بعد از تموم شدن سریالم مردم بهش گوش دادن و باهاش هم صدا شدن...از روی رانت و پارتی شد بهترین ترانه تیتراژ بین 100تای دیگه؟؟؟ یه کم منصف باشین حداقل در حق خودتون...خواجه امیری کارشو بلده...موزیکم خیلی خوب بلده و سلیقه ی مخاطب رو میدونه..کارای همیشه موفقشم باعث میشه کارگردانا و تهیه کننده ها بهش اعتماد کنن.

151.241.83.67
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 15:06
mt

خانم کاظمی!
گگگگگگگگگگگگلللللللللللللللل گفتین،اما کیه که درک کنه ،گوش حامی و این هفت هشت تا طرفداراش کلا بسته ست.!

188.136.146.156
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 16:49
sadaf

مریم باهات موافقم

37.221.3.156
دوشنبه 1 مهر 1392 - 19:14
negar57

مریم جون باهات موافقم

5.250.92.246
یکشنبه 17 شهریور 1392 - 23:43

آقای حامی یکی از خوانندگان خوب کشور هستند و در اون هیچ شکی نیست و اینکه این مدت اینقدر اذیت شدن که وادار شدن بعد از 15 سال یه همچین حرفایی رو بزنن کاملا قابل درکه. ولی آقای حامی من می خواستم بگم تیتراژ خوندن همچین کاره مهمی نیست.شما در خیلی از مراسم ها و جشن های تلوزیون حضور دارید و شناخته شده هستید. در ضمن محبوبیت ربطی به تیتراژ نداره مگه حمید عسگری چنتا تیتراژ خونده، یه بار اونم پارسال خوند قبل از اون طرفدارای خودشو داشت،یا مازیار فلاحی چندتا تیتراژ خونده؟ یا بهنام صفوی؟ یا بابک جهانبخش؟(یک تیتراژ) یا رضا صادقی تازه امسال یه تیتراژ خوند.قبل از اینکه تیتراژ بخونن محبوب و معروف بودن. اگه منظور شما از تیتراژ خون ها اصفهانی، لهراسبی و یا خواجه امیریه؟ نمیدونم منظورتون از آهنگ ساز غیر مجاز کیه؟ شاعر هم که احتمال غریب به یقین اقای بمانی هستن.

یکشنبه 17 شهریور 1392 - 23:51

می خواستم به آقای حامی بگم که تمام آدم هایی که اهل لابی و حق خوری نیستن همین سختی ها رو تحمل کردن.بدست اوردن چیزای درست همیشه سخته .میدنم که کارد به استخونتون رسیده ولی این راهش نیست که شما پیش گرفتین .قبل از شما هنرمندای دیگه ای هم بودن که همین سختی ها رو کشیدن ولی مقاومت کردن.شما خودتون با بابک بیات کار کردین، اگه رفتن موفقیت آمیز بود کسی مثه بابک بیات نمیموند اینجا. مسلما بابک بیاتم وقتی موند شرایط گل و بلبل نبود براش ولی موند. شما اگه واقعا چیزی می دونی و مدرک داری شفاف سازی کن بهترین راه. حداقل اونایی که دارن حق خوری می کنن راحت نباشن یه ترسی تکونی احساس خطری بکنن.

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 00:13

اقای حامی بسه تورو خدا خجالت بکش دیگه خیلی داری تند میری...!
داری به بهترین خواننده های ایران توهین می کنی!
به پر طرفدار ترین های موسیقی ایران....

الان نبض بازار دست کیه؟ پر طرفدار ترینا کیان؟
اسم میبرم:
فرزاد فرزین
احسان خواجه امیری
محسن چاوشی
بابک جهان بخش
سیروان خسروی
محسن یگانه
مازیار فلاحی
و و و...

اینا بهترینهای ایرانن هم با استعدادن هم بره کارشون زحمت کشیدن... جون کندن تا به اینجا رسیدن
!
برای اینکه بمونن جنگیدن نه اینکه میدون رو خالی کنن بشینن به بقیه توهین کنن!
واقعا خجالت اوره که انقدر راحت داری به بقیه توهین میکنی به اینایی که انقدر بره کاراشون زحمت میکشن میگی بی استعداد و نابکار....
اینا بره کاراشون زحمت کشیدن اگه استعداد نداشتن الان اینطوری نبود اضاعشون... الان اینجا نبودن!
ولی باشه تو خوب... برو به سلامت!

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 10:20
جواد

از کجای حرف های آقای حامی توهین به چاوشی و یگانه و فرزین و جهانبخش و سیروان و مازیار فلاحی رو برداشت کردید؟؟؟....این چند نفر کلا 15 تا قطعه برا تلویزیون درست نکردند....اما بعضی ها هر سال دو تا تیتراژ برا تلویزیون دارن!!!!!
منظور آقای حامی کاملا واضح و مشخصه...چرا خودمونو به اون راه میزنیم؟؟؟!!!

91.99.210.148
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 16:53
sadaf

اهان گرفتم پس الان مشکل خواجه امیریه بابا درسته این ادم خیلی تیتراژ کار کرده قبول دارم حالا اصلا لابیه پارتیه هر چیز دیگه ای ولی این همه مردمی که هر دفعه میرن کنسرتاش رو دنبال میکنن مافیا مجبور به این کار کرده باید قبول کرد که مردم هم سبک کاریش رو پسندیدن

37.221.3.156
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 16:53
sadaf

اهان گرفتم پس الان مشکل خواجه امیریه بابا درسته این ادم خیلی تیتراژ کار کرده قبول دارم حالا اصلا لابیه پارتیه هر چیز دیگه ای ولی این همه مردمی که هر دفعه میرن کنسرتاش رو دنبال میکنن مافیا مجبور به این کار کرده باید قبول کرد که مردم هم سبک کاریش رو پسندیدن

37.221.3.156
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 18:32
جواد

نه که برای آقای یگانه و فرزین اصلا آدم جمع نمیشه تو کنسرت ها!!!!خواجه امیری یه خواننده معمولیه که با لطف تلویزیون به اینجا رسیده......

91.99.195.189
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 20:09
sadaf

خواجه امیری یه خواننده معمولیه که با لطف تلویزیون به اینجا رسیده......اصلا چنین چیزی رو قبول ندارم

5.201.213.66
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 21:10
Ava

باهاتون موافقم حسابییییییییییییییی

بعد آقای جواد
یگانه وفرزین که شما اسم بردی تا حالا تیتراژ نخوندن
اتفاقا من صدای این دونفرو گوش میدم ودوست دارم ولی دلیلی واسه توهین به بقیه نمی بینم
کسی هم نگفته که این دونفر هوادار ندارن؟دارن خوبم دارن
اگه احسان خواننده معمولیه و به لطف تیتراژبود با یکی دوتا آهنگ میرفت کنار
فعلا میبینی که جزوتاپتریت هاست ایتخواننده معمولی با استعدادو صدای وپشتکار خودش
بقیه دارن بسم اله ما که بخیل نیستیم
ببینم به احسان میرسه دوستتون یانه؟

93.115.84.219
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 22:35
Armita Parsa

آقای خواجه امیری با سریال غریبانه اومد تو تلویزیون که آقای افشار که کارگردان بودن و ایشونو انتخاب کردن از آلبوم من و بابا شناختشون... پس با تیتراژ به اینجا نرسیده... یه خواننده سطح بالا و حرفه ایه. تو هر زمینه ای. اینو چه هنرمندا و چه کارشناسا میدونن و میگن...

2.178.4.75
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 14:10
omid gholizadeh

به خدااگه به مدت یک سال کل تیتراژای تلویزیون رو بدن به آقای حامی...من یکی که محاله یکیش رو هم گوش بدم!!!!
بابا به خدا این موسیقیه!!! هنره!!!! کشتی نیست که طرف میاد اینطوری خط و نشون میکشه!!! هنرمند به متانتش به صبوریش ، به تفاوت نگاهش با دیگران شناخته میشه!!!!

این آقای حامی با این سبک برخورد بیشتر به درد رینگ و تاتامی می خورن!!!! بگم بگم تو موسیقی نداشتیم که به لطف آقای حامی این هم به روز شد!!!!
شما رو نمیدونم ...اما واسه من شان و شخصیت و نحوه تعامل هنرمند م ارزشش بیشتر از استعدادش نباشه... کمتر نیست
هر کی ندونه فک میکنه آلبومش می خواد دنیا رو تکون بده که انقد زمین و زمونو به هم میدوره....
فریدن فروغی با اون ابهت 10-12سال نزاشتن بخونه انقدر حرف نزد!!!! این آقا واسه چند سال داره ای کارارو میکنه!!! بعدشم !!!! یه کم دقت کنید واقعا... به هر حال هر کاری یه روندی داره دیگه!!!! نمیشه شما بری هی با سنگ بزنی شیشه یه اداره ایی رو بشکنی، بعد انتظار داشته باشی فردا واست کاری هم انجام بدن!!! نمی گم بره پاچه خواری کنه... اما اون دفعه هم گفتم... وقتی می خوای به قول خودت با یه چیزی بجنگی ... پی این مشکلات رو هم به تنت بمال و کمتر ناله کن

موزیک ما تایید کن عزیزم!!
یا علی

37.19.88.234
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 15:11
omid gholizadeh

به خدااگه به مدت یک سال کل تیتراژای تلویزیون رو بدن به آقای حامی...من یکی که محاله یکیش رو هم گوش بدم!!!!
بابا به خدا این موسیقیه!!! هنره!!!! کشتی نیست که طرف میاد اینطوری خط و نشون میکشه!!! هنرمند به متانتش به صبوریش ، به تفاوت نگاهش با دیگران شناخته میشه!!!!

این آقای حامی با این سبک برخورد بیشتر به درد رینگ و تاتامی می خورن!!!! بگم بگم تو موسیقی نداشتیم که به لطف آقای حامی این هم به روز شد!!!!
شما رو نمیدونم ...اما واسه من شان و شخصیت و نحوه تعامل هنرمند م ارزشش بیشتر از استعدادش نباشه... کمتر نیست
هر کی ندونه فک میکنه آلبومش می خواد دنیا رو تکون بده که انقد زمین و زمونو به هم میدوره....
فریدن فروغی با اون ابهت 10-12سال نزاشتن بخونه انقدر حرف نزد!!!! این آقا واسه چند سال داره ای کارارو میکنه!!! بعدشم !!!! یه کم دقت کنید واقعا... به هر حال هر کاری یه روندی داره دیگه!!!! نمی گم پاچه خواری کنه ...و لی هر کاری یه سیاستی می خواد که اینم جزو استعدادای هنرمنده

37.19.88.234
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 22:46
سحر

بابا چرا نميفهميننننننننننننننننننننننننننننننننننن؟منظور حامي از مافيا احسان خواجه اميري و رضا صادقي و بقيه خوانندگان خوب كشور نيست منظور خالق سوسن خانم و پس تو كوجاي و از اين جور آهنگ هاس.....

37.254.234.154
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 00:19

داشتم نظرات دوستان رو ميخوندم ... چقدر تاسف خوردم براي خودم .. اگه يك درصد هم شك داشتم و دوست نداشتم كه حامي از ايران بره الان دعا ميكنم كه هرچه زودتر حامي از ايران بره. زندگي من با صداي حامي شروع شد با صداي حامي زندگي كردم . حامي تو قلب منه .. حامي جان تنها يه جمله ميتونم بگم گر دايره كوزه ز گوهر سازند از كوزه همان برون تراود كه در اوست . برادر برو تو تو قلب مايي دوست دارم هم نفس / از صميم قلب برات ارزوي بهترين هارو دارم از راه دور دستت رو ميبوسم تمام گفته هات رو بايد طلا گرفت و به قول خودت اندكي صبر سحر نزديك است...

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 14:15
omid gholizadeh

به خدا امثال شما دارید این آدما رو خراب می کنن!!!

حالا اصلا صد تا آهنگ خوب خونده.... قراره هرچی گفت درست باشه!!!!!
به خدا اشباس این کارا

37.19.88.234
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 00:50

چرا همه هی بعضیا بعضیا میکنن منظورتون از بعضیا و همه میشناسید و........ چیه؟ خوب شفاف حرف بزنید اگه مطمینید .اگرم نه که دیگه گفتن نداره.

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 00:50

واقعیته این حرفها نه تنها در زمینه هنری ... هر گوشه این مملکت ...

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:52
مافیا

یه نمونشم شما

2.179.115.5
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 01:05

من دوست دارم خیلی حامی
اما به نظرم دلیل اصلیت واسه رفتن اینا نیسسسسسسسست
عزیز من همه جای عالم میشه سالم زندگی کرد
حاضرم قسم بخورم به خداوند که مریض میشی بدون موزیک
بدون خوندن
افسرده میشی
دووم نمیااااااری
دوست و دشمنتو بشناس برادر من
نکن اینکارو با خودت
اندکی صبر خب...........

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 01:07

اصلا حتی نمیخوام به این قضیه فکر کنم که حامی از ایران بره...............
خواننده ای که یه دنیا با آهنگاش زندگی کردی و خاطره داری....
یکی از بهترینهای موسیقی ایراااااااااااااااااااان
واقعا نمیدونم جی بگم به اینهمه بی عدالتی و بی قانونی
فقط امیدواررررررررررررررررررم که این مشکلات تا حدودی حل بشه تا حامی از رفتنش منصرف بشه
امیدواررررررررررررم

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:54
مافیا

نگران نباش حامی هیچ جانمی ره!کجابره بهترازاین جا.اونایی هم که رفتن پشیمونن

2.179.115.5
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 01:45

دوستان مافیا نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همون اقای اصفهانی که میگید یه روزی هر مراسمی که بود یه اجرا زنده ایشونو در بر داشت . ولی از خودتون پرسیدید ک الان توی 3الی4 سال اخیر اصلان یه جوری ایشون فعالیت کمرنگ یا اصلان بی رنگی داشتن که سهون به یه خواننده بازنشست تبدیل شدن به خاطر چی ؟؟؟؟ فقط 1 اهنگی که 99% اصلان به گوششونم نرسید . بی شک حامی عزیز برا داغ کردن بازار قبل از انشارالبوم همچین حرفهایی که همه میدونید برای ادامه کاره هنری ایشون در ایران یه خط پایان هست ,نبوده . از نظر صدا ایشون بی شک کسی قابل مقایسه نداریم . صداهای خوب هست ولی نه تو این سطح .هالا اینکه سبک ایشون خیلی به گوشهای فقیر مردم نمیتونه زرو سیم بده بحثش مجزاست.

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 22:05
mehdei007

دوست عزیز احسانم هم با هیچ کس قابل مقایسه نیست تحریرای بالا حنجره ی احسانم بی نظیره از اواز گرفته تا دیسکو وجز وهاوس رو براحتی میخونه کوک صدا ی احسان شهره س هیچ چزمطلق نیست همه چی نسبیه احسانم ضعف داره همونطورکه بقیه دارن حامی کسل کننده و حوصله سر بر میخونه حالا شما دوست داری من ندارم سلیقه ای. احسان یه خواننده ی تنور بی نظیره اگه روزیبا شناسی الحان بیشتر کارکنه تاریخ ساز میشه چون احسان نزدیک 10 سال از امثال حامی سنش کمتره بعدا چهل سالگی احسانم میبینیم

78.39.216.118
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 02:47

من موندم چرا هر کی از دیدگاه خودش به حرفای حامی نگاه می کنه .
حامی اگر نمی گه ، چون که آخر سر هم قراره یکی از کمپانی های عضو مافیا آلبومش منتشر کنه.
چون کل موزیک ایران مافیاست با درجات مختلف .
چون هیچ کسی تنها با استعدادش به جایی نمی رسه .
یا همون بند پ خودمون . پول و پارتی (مافیا)
چون که کلا 10 نفر به زور می شن تعداد کسایی که هر سال آلبوم می دن و مدام کنسرت .
در بین این همه خواننده ... .
چون 2 سال مجوز بهش ندادن و ... .
چون با صدا و موزیکش به معنای واقعی هنر رو نشون می ده .

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:56
مافیا

باشه چشم ازدیدگاه شمانگاه می کنیم!

46.100.171.243
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 03:03

به نظر من یه هنرمند واقعی هیچ وقت پشت سر افراد دیگه ای حرف نمیزنه و کسی رو زیر سوال نمیبره! این کار خاله زنکاس!!!

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 23:21
melika

باحال گفتی!کوتاه و مفید درباره یک هنرمندنما!

2.178.154.246
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 03:15

متاسفانه طرفدارهای یه عده از خوانننده ها نمیخوان قبول کنن که اوضاع موسیقی واقعا خرابه. کسایی که از دور ماجرا رو میبینن خب طبیعتا خبر ندارند چه زیر آب زنی هایی بین خود خواننده ها هست. اصلا بحث ارشاد و مجوزو هم که بذاریم کنار خود آقایون خواننده ها با هم لابی دارند. اینو دیگه اونایی که دستی توی بازار موسیقی دارن میدونن. فلان خواننده با رهبر ارکسترش لابی میکنه که فلان نوازنده نیاد تو ارکسترش، آقای خواننده ی معروف هر جا میشینه پشت سر همکارش حرف میزنه و ... از این داستان ها زیاده. روی صحبتم با اوناست که میگن مردم یه کاری رو قبول میکنن. بله حرف شما ذرسته به شرطی که شرایط برابر برای همه وجود داشته باشه نه اینکه یه خواننده ای در طول سال 2تا البوم بده و بلافاصله کنسرت برگزار کنه و شخص دیگه ای مثل ایلیا منفرد با وجود پخش شدن ترانه هاش از صدا و سیما 15 سال( تعجب نکنید واقعا15 سال) در انتظار مجوز بمونه! مشخصه که مردم صدایی رو که نشنوند فراموش میکنند حالا هر چقدر هم میخواد خواننده خوبی باشه. اگر قانون هست باید برای همه یکسان باشه اگر در این شرایط اسم فلان ترانه سرای غیر مجاز میاد رو جلد آلبوم غیر از باند بازی دلیلش چی میتونه باشه؟
امیدوارم سایت خوب موسیقی ما یه پرونده هم در مورد این موضوع کار کنه. واقعا توی این شرایط لارمه.

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:58
مافیا

ایناچه ربطی به مردم داره اونوقت؟چه ربطی به هوادارای خواننده هاداره؟

46.100.171.243
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 17:03
فاطمه

شما اگه کامنت منو با دقت خونده بودی ربطش به مردم و هوادارها رو متوجه میشدی. شما یه مدت به کسی خوراک بد بده بعد یه مدت عادت میکنه! به همین راحتی. گوش مردم ما هم به شنیدن ترانه های بد عادت کرده چون جلوی کارهای خوب و پر محتوا گرفته شده و به گوش مردم نمیرسه و در عوض کارهای ضعیف پشتیبانی و حمایت میشه. البته مردم تا حدودی حق دارند که وقت گشتن دنبال موسیقی خوب رو ندارند اما مخاطب حرفه ای موسیقی که میاد توی سایت و اخبار موسیقی رو دنبال میکنه باید یه فرقی با عامه مردم داشته باشه.

2.191.2.124
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 15:28
omid gholizadeh

تورو خدا ...
بس کنید این مدل حرف زدن هارو
شما و آقای حامی مطمینن جزو اون آدم هایی هستید که اگه انگار باید همه چی واستون آماده باشه...نه؟؟؟؟
چطوره ؟؟؟؟

شما تو دنیا زندگی میکنید !!!! و این دنیا بهشت نیست که عاری از هرگونه ناپاکی باشه ؟؟؟؟ گرفتید مطلبمو یا باز ادامه بدم؟؟؟؟
چرا حامی باید بیاد به اونی که دو تا آلبوم میده نگاه کنه ؟؟ بس کنید!!! یه زمانی هم همین آقای حامی خیلی آلبوم میداد و تیتراژ می خوند... اونوقت رو حساب حرف شما و خودش ، مافیا بود دیگه!!!!
مشکل واسه مرده!!! مردونگی کنه بجنگه!!!!.... اگه بقیه خواننده به زعم ایشون تو آهنگا زار می زنن ، ایشون داره تو خارج از آهنگ زار می زنه!!!! آريالا تخلفی شده؟؟؟؟ بسم ا.. بگو تا پدر متخلف در بیاد!!!! اگه هم مدرک نداری بشین سر جات!!! و به خودت بگو اندکی صبر..... ولی به خدا این حرکتا صبر نیست

37.19.88.234
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 03:47

حامی عزيز من خيلى خىلی صداتو دوست دارم و برای انتشار آلبوم جديدت لحظه شماری ميکنم.. حرفت درست، به اعتقاد من تو اين زمونه داشتن بند پ يا همون پارتی از داشتن استعداد واجب تره... اما اين دليل به زير سوال بردن برخی خواننده ها و سليقه مردم نميشه... من خودم به شخصه آرزوم موندن شما در ايران و موفقيت روزافزونتونه

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 04:01

لعنت به تو كه رفتی و نموندی، بيا و بمون پيش‌م، نرو كه می‌ميرم و... هجوياتي كه وقتی روی كاغذ نوشته می‌شوند به فاجعه در حال رخ دادن پی خواهيد برد! به هر حال، مردم كه راضی، خواننده‌ها و ديگر عوامل از جمله تهيه‌كننده‌ها و مراكز پخش كه از اين رونق بازار پول كلان به جيب مي‌زنند راضی، پس... وای به حال ناراضی.

مرسی حامی
تحمل شنیدن حقیقت رو ندارید نه دوستان؟؟؟؟؟

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 10:01
مافیا

وحتماحقیقت همون چیزیه که شمافقط می شنوین!بیاوبمون پیشم،نروکه میمیرم بی تو!

46.100.171.243
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 14:02
Khaab Abad

دوست عزیز تا حدودی با حرفت موافقم ولی نه کاملا
این که خیلی از آهنگا با همین موضوع ( تو رفتی و بردی...) واقعا فاجعه اند حرف درستیه ولی نه همه ی آهنگا
از اسمی که برای خودتون انتخاب کردید میشه فهمید که طرفدار استاد س.ق هستید که هنرمند محبوب خودم هم هست ( اگه درست گفته باشم)
این استاد وهنرمند بزرگ هم از این دست آهنگا کم نداره ولی هیچ کدومشون نه تنها فاجعه نیستن که فوق العاده هم هستن
مسئله اینه که خیلی از آهنگای واقعا زیبا وماندگار همین موضوع رو دارن
ولی حامی تو صحبتاش جوری این مسئله رو عنوان میکنه که انگار همه ی خواننده ها آدمای داغونی هستن و همه ی آهنگا فاجعه اند در حالی که واقعا اینطور نیست
ایشون میتونه حرفای دلش رو و ناراحتی هاش رو خیلی مودبانه تر بیان کنه نه این که با لحنی این حرفا رو بزنه که کسی قبول نکنه مطمئن باش اگه همین حرفا رو با یه لحن بهتر بیان میکرد همه حرفش رو قبول میکردن
این که ایشون میگه آقای x و y برای سود بیشتر با یه خواننده ی قدیمی که از کار افتاده و صدایی برای خوندن نداره! همکاری کردن...
شما چه برداشتی از این حرف دارید؟ فکر کنم متوجه شده باشید که منظور از اون خواننده ی قدیمی کیه؟
آیا ایشون از کار افتاده؟ اصلا این حرف درسته؟
اندکی ادب و احترام بد نیست!

109.110.184.214
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 14:43
sadaf

چیه شما که قبلا خواننده های اونور از نظرتون خیلی سطح بالات بودن چی شده داری از حامی دفاع میکنی

5.201.226.179
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 15:44
omid gholizadeh

آخ من چقدر دلم به حال شما روشن فکرایی که به فکر گوش مردمو این جور چیزایید میسوزه!!!!
اصلا شما قشری از جامعه هستید که واقعا بهتون کم لطفی شده!!!!
آقای عزیز هر شعر و ترانه ایی که ساخته میشه الزامن خوب نیست که!!! شما بگرد خوباشو پیدا کن!!!!
آخه برادر یا خواهر من...واسه مثال .... ترانه های یگانه رو گوش میدی؟؟؟؟ آلبوم حبابو قشنگ گوش دادی ؟؟؟؟ کجای ترانه هاش بری میمیرم بود؟؟؟؟ بیا بمون پیشم بود؟؟؟
چقدر قصه گفتم که دریا بخوابه؟؟؟؟ این کم ارزشه؟؟؟؟
بیت آخر رو گوش دادی؟؟؟؟ نرو رو گوش دادی ؟؟؟؟
رضا صادقی چطور؟؟؟ دوتا دریاچه تو چشماته ولی.... گوش دادی ؟؟؟
محسن چاوشی چی ؟؟؟ از 13 می خوای ایرادی شعری بگیری؟؟؟؟ از هرروز پاییزه؟؟؟ از قطار؟؟؟ موهات کهکشونا چشمات ستاره هاشن.....
آره؟؟؟؟؟
از چی داری می گی شما؟؟؟؟ برو آهنگ خوب گوش بده!!! قرار نیست هرچی اومد بیرون شما گوش بدیو خوشت بیاد!!!!

واا... من فک میکنم که تو ایران در حال حاضر کسایی آلبوم رو اورجینال تهیه می کنن که موسیقی واسشون جدی تره!!! واسه همینم کارای بی ارزش موفقیت نداره که تهیه کننده بخواد سود کنه!!!!

نمی دونم الان تو 13 چاوشی یا حباب یگانه کدوم یکی از فاکتورای شما بود که گل کردن!!!!ها؟؟؟؟

37.19.88.234
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 03:53
بی سرزمین تر از باد

sadaf
شما اگه لطف کنی فقط یه جا رو نشون من بدی که من در اونجا به داخلی و خارجی و یا اینکه کدوم بهتره اشاره کردم، من کلا نت رو میبوسم میذارم کنار :)

188.253.71.208
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 16:41
sadaf

اهان یادتون نمیاد؟ کنسرت محسن یگانه تو ساری تفاسیر شما درمورد شبکه اجتماعی و اینکه در شبکه اجتماعی خواننده های کجا پرطرفدارترین هستنکی بیشتر لایک میخوره اصلا لازم نیست چیزی رو بذاری کنار حرفایی که میزنی یادت بمونه

5.201.225.80
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 21:54
بی سرزمین تر از باد

یکی از خوبی های گفتن حقیقت اینه که لازم نیست حرفات رو به خاطر بسپاری :) منم بر خلاف شما تلاش نمیکنم حرفام رو به خاطر بسپارم.
یه بار گفتم دوباره هم میگم، من مسئول چیزی هستم که میگم، نه چیزی که شما برداشت میکنی! ok؟
اینجا جاش نیست اینا رو توضیح بدم! ولی واسه بهتر شدن قضاوتت میگم! برای فهمیدن اینکه کی بیشتر لایک میخوره (یعنی اینکه کی بیشتر طرفدار داره) نیازی به داشتن دانش و حافظه بالا نیست! چیزی که عیانه نیازی به بیان نداره! اما اینکه کی حرفه ای تره (چیزی که تو جمله اولت گفتی) از نظر هرکسی متفاوته! هرکس با توجه به دانش و دیدی که داره قضاوت میکنه! حالا گفتن از ما لجاجت از شما

188.253.66.200
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 22:11
بی سرزمین تر از باد

غزال نصریان
بین عزیزانی که زیر نظر من نظر دادن تنها شما بودید که منطقی و بدون حب و بغض صحبت کردید. سپاسگزارم.
بنده هم همه ی حرف ها و ادبیات آقای حامی رو تایید نمیکنم (گرچه هنرشون و صداشون رو بسیار بسیار قبول دارم). نقد بر حرف های ایشون ریاد دارم. امانکنه مهمی که تو ذهنم اومد همونی بود که گفتم. حرف من تایید همه ی حرف های حامی نبود :)
به قول خودش:
طاقت بیار رفیق . . .

188.253.66.200
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 17:07
sadaf

مگه من گفتم حافظتون مشکل داره خدایی نکرده که انقدر حرف حافظه رو میزنی ؟ چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است نه ؟ پس حرف من درست بود

37.98.14.150
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 04:17

اندكي صبر ، سحر نزديك است !
حامي عزيز ، برات آرزوي توفيق دارم و خواهش ميكنم از دنياي موسيقي خداحافظي نكني !
منتظر انتشار آلبوم جديدت هستم .

...
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 07:31

یه بخشی از نظرات رو خوندم ، از مطالعه باقیمونده منصرف شدم چون دیدم تکرار همون بحث های گذشته است . 2 سال پیش که تازه بحث مافیای موزیک شروع شد هم همین دوستان ( منظورم قشر نوعی مخاطبین عام موسیقی هست ) دقیقا همین بحث ها و تخریب ها رو در کامنت ها عنوان می کردند و خب در برابر تمامی توضیحات و استدلالات ما چشم بسته عقاید خودشون رو بیان می فرمودند . با این که اطمینان دارم نرود میخ آهنی در سنگ ، با این حال باز هم به عنوان یک ایرانی طرفدار موسیقی سالم و نه صرفا شخص حامی ، یه سری مسائلی رو عنوان می کنم :
ببینید هموطن شما نمی تونید وجود مافیا رو انکار کنید ، چون نه فقط در ایران ، یکی از مشخصه های جوامع جهان سوم جایگزینی روابط به جای ضوابط هست و در واقع همین فقدان شایسته سالاریه که موجب عدم پیشرفت میشه . موسیقی هم مستثنی نیست . حالا در وادی موسیقی این امر چطور اتفاق می افته ؟! به شکل پیشتیبانی های همه جانبه از افراد نالایق و در مواردی پیش میاد بعضی از همین خواص به دلیل این که همین پشتیبانی ها کاملا تضمینشون می کنه رفته رفته همون توانایی هایی رو هم که درا بودند از دست میدند ، چون نیازی به صرف وقت و انرژی نمی بینند وقتی بازدهی و نتیجه کار قراره یکسان باشه ! در واقع وقتی دقیق تر نگاه می کنید متوجه میشید همین دسته هستند که بیشتر از مخاطب و هنر به منافع شخصیشون توجه می کنند و خودخواهند نه امثال حامی .
به طور مثال عرض می کنم خدمتتون : آقای X در سال چندین و چند کنسرت در شمال کشور برگزار می کنه که سالن فول میشه ؛ اولا از لحاظ منطقی کاملا غیر ممکنه که در چنین شرایط اقتصادی فقط توی یه شهر خاص سالانه حداقل سه اجرا داشته باشند ایشون و هواداراشون هم اونقدر از قشر مرفه باشند که تمامی این اجراها رو شرکت کنند ، نفرمایید شرکت کنندگان کنسرت های بعدی از کسانی هستند نتونستند در اجرای قبل به دلیل عدم دست یابی به بلیط حضور پیدا کنند ، چون ایشون و سرمایه گذارانشون بیش از آنچه شما فکر کنید به مادیات علاقه مندند و همیشه با کمترین هزینه کنسرت ها رو برگزار می کنند ، در نتیجه چنین اشخاصی هیچ ابایی ندارند چندین سانس اضافه کنند به برنامه وقتی در واقع برنامه ریزی خاصی وجود نداره . آقای خواننده به گواه خیلی ها ( که مثل اکثر شما صرفا از مخاطبین عام موسیقی هستند ) نت های فالش زیادی دارند هنگام اجرا ، گام های بالا رو نمی خونند و خیلی وقتا هم وسط بیت کلا بی خیال خوندن میشند . هر سه باری که در سال تشریف میارند به یکی از شهرهای شمال ، مخاطبین از صدابرداری غیراستاندارد شکایت دارند اما ایشون یک بار هم به خودشون زحمت نمیدند که حداقل سری بعد این نقص رو مرتفع کنند چرا ؟؟؟ چــــــون اکثر کنسرت هاشون سازمانی هستند . یعنی چی ؟ یعنی حداقل 50% کسانی که اونجا نشستند بلیط رو رایگان از نهادی که باهاش در ارتباطند دریافت کردند و فقط اومدند ساعاتی رو خوش باشند حالا چه فالش و چه ... به همین راحتی !
حالا فقط ایشون نیست ، مثال هایی از این دست بسیاره . خب نتیجه چی میشه ؟ کاملا ساده است ، شما آلبوم اول همین آقا رو با آلبوم آخرش مقایسه کنید ! ترانه ها ، آهنگسازی و حتی نوع خوندن ایشون به شکل واضحی تنزل پیدا کرده چون دلیلی برای خوب بودن نمی بینه وقتی ساپورت همه جانبه میشه ، نه تنها پیشرفت نمی کنه بلکه رفته رفته پسرفتش رو هم شاهد هستیم .
منکر طرفدار داشتن ایشون نیسنیم و امثال ایشون ، ببینید وقتی می فرمایید مافیا مگه طرفدار ایجاد می کنه باید بگم بله ایجاد می کنه ! چون وقتی در سطح وسیع این حمایت های نادرست صورت می گیره رفته رفته گوش مخاطبینی که هیچ اطلاعی از موزیک فنی و اصولی ندارند به آثار نازل عادت می کنه و نتیجه چی میشه ؟ آقای x تو آلبومشون حتی به خودشون زحمت نمیدن خیلی از واژه ها رو صحیح تلفظ کنند و هوادارشون حتی متوجه هم نمیشه !
ببینید این که من نوعی بتونم از آهنگ ضبط شده فلان خواننده که تازه تو استودیو چندین بار خونده و کلی ضایعات صداش گرفته شده نت فالش رو به وضوح و چندین و چند مرتبه بشنوم ، یعنی فاجعه اتفاق افتاده ! نت فالش یعنی فاجعه ، صدای ناکوک یعنی فاجعه ، آثار کاور سطح پایین یعنی فاجعه ...
خیلی گفتم و باور کنید خیلی بیشتر از این هم می تونم بگم ، درکش فقط دیده حقیقت بین نیاز داره .
و به عنوان یه طرفدار خیلی قدیمی به جناب حامی عرض می کنم : این مصاحبه ها دردی رو دوا نمی کنه متاسفانه که اگر می خواست موثر باشه تو این مدت اثر میذاشت . اون ها قوی تر از این حرف ها هستند و مخاطبین ناآگاه تر از اون چیزی که پیش بینی می کردیم متاسفانه ...
براتون بهترین آرزوها رو دارم چون تعداد خواننده های استاندارد داخلی به زحمت به انگشتان دو دست میرسه
و یک نکته دیگر هم : دوستان می تونید جنس صدای حامی رو دوست نداشته باشید ، با آثارش ارتباط برقرار نکنید و ... اما اگه به اندازه یه سر سوزن از موزیک آگاهی داشته باشید هیچ ایراد هنری و نقص تکنیکی نمی تونید از صدای استاندارد ایشون بگیرید ! قدر هنرمندای استانداردتون رو بیشتر بدونید ، المان ها رو رعایت کنید خواهشا ! حداقل شما با خوب انتخاب کردنتون موزیک رو از انحطاط نجات بدبد ...
( موسیقی ما امیدوارم تایید بشه نظرم چون نه اسمی بردم و نه توهینی کردم :) )

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 16:54
فاطمه

حرف حساب جواب نداره. کاش بقیه دوستان هم یه کمی بدون تعصب و جانبداری به قضیه نگاه میکردن.

2.191.2.124
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 17:10
sadaf

اکثر شما صرفا از مخاطبین عام موسیقی هستند )ببین جناب پروفسور خیلی متوجه این جملتون که چند بار هم تکرار کردید نشدم ففط موندم بفهمم مافیا چه طور میتونه مخاطب جذب کنه یا مردممجبور به انتخاب کنه من فکر میکنم شما مردم رو خیلی ساده فرض کردید

37.221.3.156
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 18:03
...

ببینید سرکار خانم صدف من کاملا مودبانه صحبت کردم ! پس بهتره مثل یه ایــــرانـــــی فهیم اگر هم بحثی هست مطرح کنید ، نه کسی که از ... راهش اشتباها به این بحث کشیده شده !
اولا که مخاطب عام یعنی کسی که اطلاعات فنی و تخصصی از مبحث موردنظر نداره ! که این امر در تمام موارد جامعه مشاهده میشه و عیب هم محسوب نمیشه ! تا زمانی که به امر موردنظر خدشه ای وارد نکنه ! برای مثال من و شما به عنوان افراد جامعه می تونیم در مورد مسائل اجتماعی اظهارنظر کنیم ولی هیچ وقت نمی تونیم مثل کسی که تحصیلات آکادمیک جامعه شناسی داره قضایا رو بررسی کنیم .
پس من نوعی ، شما و امثال شما که از نت و ریزه کاری های موزیک سررشته ای نداریم تنها می تونیم با قوی کردن گوش موسیقاییمون موزیک سالم رو از ناسالم تشخیص بدیم . شما به دهه 50 دقت کنید ! نمی دونم چند سالتونه و چقدر با موسیقی اون دوران آشنا هستید ، ( هرچند منم سن زیادی ندارم ولی کاملا آشنام با تک تک آثار اون زمان ) به اون دهه میگن دهه طلایی موزیک پاپ ایران ... چرا ؟! کاملا واضحه ! چون یک موزیک تماما استاندارد رو شاهد هستیم . در واقع همون هنرمندان متعهدی که تمامی المان ها رو رعایت می کردند ذائقه موسیقایی عوام رو به سمت درست سوق می دادند . در واقع والدین ما اونقدر موزیک استاندارد شنیده بودند به راحتی خواننده فالش رو تشخیص می دادند .
حالا از همین بحث سوال مافیاتون رو هم جواب میدم : ببینید اگر مافیا خوانندگان نازل رو ساپورت همه جانبه کنه یعنی شنیده شدن هرچه بیشتر و بیشتر این قبیل هنرمندنماها ، و هموطن اون جاست که همین مخاطب عام چون سررشته ای از موزیک نداره وقتی 90% اصواتی که می شنوه فالش و ناکوک و سطح پایینه ، وقتی می بینه که از همین شخص داره حمایت میشه و روز به روز هم به امثال ایشون افزوده میشه خب به راحتی به سمتش سوق پیدا می کنه ! ببینید در این برهه وظیفه متخصص ها و صاحب نظراست که مخاطبین رو آگاه کنند که خب از طریق همون مافیا طرد شده و عزلت نشین میشند !
به همین سادگی ...
من نگفتم ملت ایرانم ساده ان ، ولی حداقل در مورد موسیقی سال هاست ناآگاهانه و آماتورگونه برخورد می کنند .

95.82.41.141
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 18:39
مافیا

" خب در برابر تمامی توضیحات و استدلالات ما چشم بسته عقاید خودشون رو بیان می فرمودند"یکی ازمشخصه های جوامع رشدنیافته جریان های شبه روشنفکری ست.جریانی که علی رغم ادعاهایی ازقبیل احترام به دیدگاه های متفاوت ومخالف وآزادی عقیده ونظردربطن خودروحیه ی دیکتاتوری دارد.بااینکه فریادهمدیگرراقضاوت نکنیمشان بلنداست همیشه درحال قضاوت هستندیعنی خودشان قضاوت می کنندکه قضاوت نمی کنند.احترام به حقوق دیگران فقط درحدیک شعاردراین جوامع نمودداردوجریان های شبه روشنفکراولین ناقضان حقوق دیگران هستند واولین هتاکان .اینکه ازیک فردعامی این افعال سربزندناخوشایند است ولی وقتی کسانی که ادعادارند هم همانگونه عمل کنندواقعامصیبت است.
"جوامع جهان سوم جایگزینی روابط به جای ضوابط هست و در واقع همین فقدان شایسته سالاریه که موجب عدم پیشرفت میشه . موسیقی هم مستثنی نیست "پس اگراینطوراست جوامع جهان سومی بروندوبمیرند چون بااین توضیحات عملا هرکاری باروابط پیش می رودوهمه دردام مافیاگرفتار.یک سوال دارم آنوقت چه کسانی جامعه راپیش ببرند؟چون همه ناصالحند.شایسته هاازطریق مکانیزم جامعه نمی توانندبروزکنندچون فقط مامی دانیم چه کسی شایسته است .چراتاوقتی که منافع ماتامین می شودیادمان نیست درکجازندگی می کنیم ودرمیان چه کسانی.چراکسانی راکه می پسندیم درهمین جامعه ی عقب مانده ازکل جامعه جدامی کنیم ؟به دلیل اینکه ماآنهاراتائیدمی کنیم؟چراملاک تمیزخوب ازبدراخودمان قرارمی دهیم؟چرافکرمی کنیم فقط ماشعورداریم؟درقبل ازانقلاب این جریان درموسیقی ریشه دواندوهرجاکه موسیقی ایی راباب طبع خودنمی دید هومی کرد.بدبختانه این جریان شناخت درستی هم ازموسیقی ندارد.این جریان نسبت به توده مردم همیشه ناامیداست .یک نوع یاس متظاهرانه .ملاک های زیبایی شناسانه این جریان بسیارایدئولوژیک است برای همین هوشنگ ابتهاج بعدازسی سال درخاطراتش به این موضوع اذعان می کند."رفته رفته گوش مخاطبینی که هیچ اطلاعی از موزیک فنی و اصولی ندارند به آثار نازل عادت می کنه و نتیجه چی میشه ؟ آقای x تو آلبومشون حتی به خودشون زحمت نمیدن خیلی از واژه ها رو صحیح تلفظ کنند و هوادارشون حتی متوجه هم نمیشه !"بازهم قضاوت!موزیکی فنی واصولی است که مامی گوییم!هنری که ماتعریف می کنیم !سلیقه ایی که مامی پسندیم!هنراین است که مامی گوییم!اصلااینگونه بایدباشد.این آلبوم بداست چون مادوست نداریم!احساسات بایدبه گونه ایی که مامی گوییم بروزپیداکند!مامی دانیم که آنهامتوجه نشدند!که صدای حرف دمثل صدای حرف ت به گوش رسید.آنهافقرفکری ،شخصیتی،مالی دارند!"دیده حقیقت بین"فقط ماداریم!چون هرکس دیدمتفاوتی داشت متعصب است ،جمودفکری دارد." دوستان می تونید جنس صدای حامی رو دوست نداشته باشید ، با آثارش ارتباط برقرار نکنید و ... اما اگه به اندازه یه سر سوزن از موزیک آگاهی داشته باشید هیچ ایراد هنری و نقص تکنیکی نمی تونید از صدای استاندارد ایشون بگیرید ! قدر هنرمندای استانداردتون رو بیشتر بدونید ، المان ها رو رعایت کنید خواهشا ! حداقل شما با خوب انتخاب کردنتون موزیک رو از انحطاط نجات بدبد ..."درهنراگرکسی اثرهنری رادوست نداشت برای چه بایدقدرش رابداند؟هنرتکنیک نیست .هنرازجنس علم وتجربه نیست .هنروادبیات حوزه جزمیت وقطعیت نیست که بگوییم هیچ کس!هیچ ایرادی!به هنرفلانی نمی تواندواردکند.هیچ کس نمی تواندبه انتخاب دیگری خرده بگیردمگراینکه فقطنظری شخصی خودرابگویدحتی اگردرآن نظرقضاوتی درکارباشد."ینید این که من نوعی بتونم از آهنگ ضبط شده فلان خواننده که تازه تو استودیو چندین بار خونده و کلی ضایعات صداش گرفته شده نت فالش رو به وضوح و چندین و چند مرتبه بشنوم ، یعنی فاجعه اتفاق افتاده ! نت فالش یعنی فاجعه ، صدای ناکوک یعنی فاجعه ، آثار کاور سطح پایین یعنی فاجعه ..."نت ناکوک فاجعه نیست ،صدای فالش فاجعه نیست.وقتی که صادق نباشیم حتی باخودمان ودرزندگی فالش بزنیم فاجعه است.تفکرواپسگرافاجعه است.جامعه ایی که رروشنفکرانش به توده مردم بدبین باشدفاجعه است.جامعه ایی که نای رسیدن نداشته باشدفاجعه است.حقیقتی که وارونه جلوه داده شودمصیبت باراست.آیاصداهای ناهنجارموسیقی های متال وهاردمتال فاجعه است؟آیارفتارهای ناهنجارولباس های ناهنجارخوانندگان فاجعه است؟آیابی دانشی وبی ادبی فاجعه است؟آیاهتاکی فاجعه است؟آیاصاحب نظرشدن درموسیقی بدون اگاهی فاجعه است؟اگرموسیقی که شمامی گویی گوش کنیم انحطاط رخ نمی دهد؟"منکر طرفدار داشتن ایشون نیسنیم "ولی بااین اینکه آنهااکثریت هستندوچون اکثریت ،مخاطب زیاد،ثروت،امید،تفریح بداست پس بازهم حق باآنهانیست.اقای حامی هم ازعروسی بدش می آیدومی نویسدامشب شب عروسیه !چراازعروسی بدمان می آید؟

2.179.86.109
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 18:47
Khaab Abad

دوست عزیز همه ی حرفات درست
من فقط یه سوال دارم
این که میگید شما مخاطب عام هستین یعنی چی؟
مگه شما میدونی که من نوعی که طرفدار فلانی ام چه نوع موسیقی دیگه هم در خلوت خودم گوش میدم؟
یا شاید ساز خاصی میزنم یا پیگیر جدی اخبار موسیقی ام یا نه؟
خودتون رو تافته جدا بافته ندونید خواهشا
به قول استاد همایون خرم( مردم موسیقی ای رو گوش میدن که دوست داشته باشن و حالشون رو خوب کنه نباید مدام به سلیقه ی موسیقایی مردم ایراد گرفت و گفت ملت سلیقه و سواد ندارن! نباید گفت چرا موسیقی پاپ بیشتر مخاطب داره یا چرا آهنگایی که الان خیلی شنیده میشه بار هنری کمی دارن
خب این آهنگا محصول همین جامعه اند! اگه می خواید چیزی در موسیقی عوض بشه باید کل جامعه تغییر کنه)
البته این عین گفته های ایشون نیست خلاصه شده است

109.110.183.244
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 18:50
Khaab Abad

مافیا ی عزیز ! یعنی عاشق کامنتاتم!

109.110.183.244
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 18:55
مافیا

" خب در برابر تمامی توضیحات و استدلالات ما چشم بسته عقاید خودشون رو بیان می فرمودند"یکی ازمشخصه های جوامع رشدنیافته جریان های شبه روشنفکری ست.جریانی که علی رغم ادعاهایی ازقبیل احترام به دیدگاه های متفاوت ومخالف وآزادی عقیده ونظردربطن خودروحیه ی دیکتاتوری دارد.بااینکه فریادهمدیگرراقضاوت نکنیمشان بلنداست همیشه درحال قضاوت هستندیعنی خودشان قضاوت می کنندکه قضاوت نمی کنند.احترام به حقوق دیگران فقط درحدیک شعاردراین جوامع نمودداردوجریان های شبه روشنفکراولین ناقضان حقوق دیگران هستند واولین هتاکان .اینکه ازیک فردعامی این افعال سربزندناخوشایند است ولی وقتی کسانی که ادعادارند هم همانگونه عمل کنندواقعامصیبت است.
"جوامع جهان سوم جایگزینی روابط به جای ضوابط هست و در واقع همین فقدان شایسته سالاریه که موجب عدم پیشرفت میشه . موسیقی هم مستثنی نیست "پس اگراینطوراست جوامع جهان سومی بروندوبمیرند چون بااین توضیحات عملا هرکاری باروابط پیش می رودوهمه دردام مافیاگرفتار.یک سوال دارم آنوقت چه کسانی جامعه راپیش ببرند؟چون همه ناصالحند.شایسته هاازطریق مکانیزم جامعه نمی توانندبروزکنندچون فقط مامی دانیم چه کسی شایسته است .چراتاوقتی که منافع ماتامین می شودیادمان نیست درکجازندگی می کنیم ودرمیان چه کسانی.چراکسانی راکه می پسندیم درهمین جامعه ی عقب مانده ازکل جامعه جدامی کنیم ؟به دلیل اینکه ماآنهاراتائیدمی کنیم؟چراملاک تمیزخوب ازبدراخودمان قرارمی دهیم؟چرافکرمی کنیم فقط ماشعورداریم؟درقبل ازانقلاب این جریان درموسیقی ریشه دواندوهرجاکه موسیقی ایی راباب طبع خودنمی دید هومی کرد.بدبختانه این جریان شناخت درستی هم ازموسیقی ندارد.این جریان نسبت به توده مردم همیشه ناامیداست .یک نوع یاس متظاهرانه .ملاک های زیبایی شناسانه این جریان بسیارایدئولوژیک است برای همین هوشنگ ابتهاج بعدازسی سال درخاطراتش به این موضوع اذعان می کند."رفته رفته گوش مخاطبینی که هیچ اطلاعی از موزیک فنی و اصولی ندارند به آثار نازل عادت می کنه و نتیجه چی میشه ؟ آقای x تو آلبومشون حتی به خودشون زحمت نمیدن خیلی از واژه ها رو صحیح تلفظ کنند و هوادارشون حتی متوجه هم نمیشه !"بازهم قضاوت!موزیکی فنی واصولی است که مامی گوییم!هنری که ماتعریف می کنیم !سلیقه ایی که مامی پسندیم!هنراین است که مامی گوییم!اصلااینگونه بایدباشد.این آلبوم بداست چون مادوست نداریم!احساسات بایدبه گونه ایی که مامی گوییم بروزپیداکند!مامی دانیم که آنهامتوجه نشدند!که صدای حرف دمثل صدای حرف ت به گوش رسید.آنهافقرفکری ،شخصیتی،مالی دارند!"دیده حقیقت بین"فقط ماداریم!چون هرکس دیدمتفاوتی داشت متعصب است ،جمودفکری دارد." دوستان می تونید جنس صدای حامی رو دوست نداشته باشید ، با آثارش ارتباط برقرار نکنید و ... اما اگه به اندازه یه سر سوزن از موزیک آگاهی داشته باشید هیچ ایراد هنری و نقص تکنیکی نمی تونید از صدای استاندارد ایشون بگیرید ! قدر هنرمندای استانداردتون رو بیشتر بدونید ، المان ها رو رعایت کنید خواهشا ! حداقل شما با خوب انتخاب کردنتون موزیک رو از انحطاط نجات بدبد ..."درهنراگرکسی اثرهنری رادوست نداشت برای چه بایدقدرش رابداند؟هنرتکنیک نیست .هنرازجنس علم وتجربه نیست .هنروادبیات حوزه جزمیت وقطعیت نیست که بگوییم هیچ کس!هیچ ایرادی!به هنرفلانی نمی تواندواردکند.هیچ کس نمی تواندبه انتخاب دیگری خرده بگیردمگراینکه فقطنظری شخصی خودرابگویدحتی اگردرآن نظرقضاوتی درکارباشد."ینید این که من نوعی بتونم از آهنگ ضبط شده فلان خواننده که تازه تو استودیو چندین بار خونده و کلی ضایعات صداش گرفته شده نت فالش رو به وضوح و چندین و چند مرتبه بشنوم ، یعنی فاجعه اتفاق افتاده ! نت فالش یعنی فاجعه ، صدای ناکوک یعنی فاجعه ، آثار کاور سطح پایین یعنی فاجعه ..."نت ناکوک فاجعه نیست ،صدای فالش فاجعه نیست.وقتی که صادق نباشیم حتی باخودمان ودرزندگی فالش بزنیم فاجعه است.تفکرواپسگرافاجعه است.جامعه ایی که رروشنفکرانش به توده مردم بدبین باشدفاجعه است.جامعه ایی که نای رسیدن نداشته باشدفاجعه است.حقیقتی که وارونه جلوه داده شودمصیبت باراست.آیاصداهای ناهنجارموسیقی های متال وهاردمتال فاجعه است؟آیارفتارهای ناهنجارولباس های ناهنجارخوانندگان فاجعه است؟آیابی دانشی وبی ادبی فاجعه است؟آیاهتاکی فاجعه است؟آیاصاحب نظرشدن درموسیقی بدون اگاهی فاجعه است؟اگرموسیقی که شمامی گویی گوش کنیم انحطاط رخ نمی دهد؟"منکر طرفدار داشتن ایشون نیسنیم "ولی بااین اینکه آنهااکثریت هستندوچون اکثریت ،مخاطب زیاد،ثروت،امید،تفریح بداست پس بازهم حق باآنهانیست.اقای حامی هم ازعروسی بدش می آیدومی نویسدامشب شب عروسیه !چراازعروسی بدمان می آید؟

2.179.86.109
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 19:18
مافیا

"شما به دهه 50 دقت کنید ! نمی دونم چند سالتونه و چقدر با موسیقی اون دوران آشنا هستید ، ( هرچند منم سن زیادی ندارم ولی کاملا آشنام با تک تک آثار اون زمان ) به اون دهه میگن دهه طلایی موزیک پاپ ایران ... چرا ؟! کاملا واضحه ! چون یک موزیک تماما استاندارد رو شاهد هستیم . در واقع همون هنرمندان متعهدی که تمامی المان ها رو رعایت می کردند ذائقه موسیقایی عوام رو به سمت درست سوق می دادند . در واقع والدین ما اونقدر موزیک استاندارد شنیده بودند به راحتی خواننده فالش رو تشخیص می دادند ."دهه پنجاه گذشته است .هنرآینه ی جامعه است .درهمین دهه بودکه تفکرشبه روشنفکری به موسیقی راه یافت .آیااگرهمان خوانندگان درجامعه فعلی بی هیچ مزاحمتی ظهورپیداکنندشنیده می شوند؟مطمئنن نه.درهمان زمان هم آن خواننده هاموسیقی رانمی شناختند.

2.179.86.109
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 20:06
sadaf

مافیا جان خیلی خوب جواب میدی دیگه حرفی واسه گفتن نیستش درمورد اینکه گفتی موسیقی دهه 50 اگه برگرده باز هم مخاطبان زیادی نداره تقریبا موافقم چون فکر میکنم سلیقه این نسل همش داره تغییر میکنه جناب پروفسور شما هم داری خیلی فلسفه میبافی ما کاملا متوجه شدیم که دارای علم بسار هستید در ضمن فکر نکنم شما در جایگاهی باشید بگید که کدوم ایرانی کاملا فهیمه و کی از چه راهی وارد بحث شده

5.201.213.66
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 20:57
...

خانم نصیریان خواهشا این جمله استاد همایون خرم رو چندین و چند بار در همون خلوتی که فرمودید مطالعه بفرمایید : خب این آهنگا محصول همین جامعه اند! اگه می خواید چیزی در موسیقی عوض بشه باید کل جامعه تغییر کنه ...
هموطن می بینید ؟ استاد هم این موزیک رو تایید نکردند ، میگن این موزیک در حد اطلاعات همین افراده ، در حد بضاعت شنیداری که در جریانه ! اگر خواستار پیشرفتید مردم رو تغییر بدید !
من حرف جبر و اجبار نزدم که بخوام به دیکتاتور بودن محکوم بشم ! مثل اینه که شما در دانشگاه سرکلاس استاد بنشینید ، استاد بگه دانشجوی محترم شکل قلب به این حالته با این عروق و ... بعد دانشجو در پاسخ استادش بگه ببخشیدا استاد نه ! قلب شبیه همون شکلکیه که ما واسه نشون دادن عشق به همدیگه می کشیم ! شما معلوماتت به درد خودت می خوره مــــــن ایـــــنــــــجــــــــوری دوســــت دارم !!!
می بینید این میشه تفکر کودکانه ! مافیای محترم البته بخش بالای توضیحاتم بیشتر در پاسخ به شما بود ! هموطن ! ایرانی ! کجای دنیا سیر می کنید ؟! تفکراتتون از کجا نشات می گیره ؟! من شبه روشنفکرم یا شمایی که با کنار هم قرار دادن یه سری واژه تز صادر می کنید !!!
هنر از بقیه مباحث جـــداســــت !؟!؟! عجب !!!! یادمون باشه من بعد به نوازنده ها بگیم هرچه خواستید بنوازید دوستان ، خواننده محترم هرچی که دوست دارید بخونید ... آخه می دونید وادی هنر ورای اصوله ، مهم اینه که مردم چی می خوان ! دوست من ! هرج و مرج یعنی این !!!
امشب شب باحالاست ... دست بزنید ایولا ... دستا بالا دستا بالا گوگولی ...
به به به به ... به افتخار ترانه سرای این اثر دست بزنید خواهشا ! آخه می دونید چرا ؟ هم خواننده اش کلی طرفدار داره ، هرچند صداش فوق العاده معمولیه و هم مردم اینکارو دوست دارن و تو مجالس ازش استقبال وافری به عمل میاد ! شمایی که میگید وادی هنر مقدسه ، ترانه ساختار و واژه حرمت داره ، ذهن مخاطب زباله دانی نیست که هر هجو و هزلی رو بهش منتقل کنید ... جمع کنید این افکار واپس گرایانه رو لطفا ! هنر اصول نمی شناسه ؛ این جا هر کی به هر کیه ، هر کی هر چی دلش خواست !
آقا یا خانم محترم همین تفکراتو دارید که اساتید خانه نشینن و بی سر و صدا و مدعیان پوشالی در حال جولاد دادن !!!
پس بریم بگیم در تمام دانشکده های هنر و ادبیاتو گل بگیرند دیگه ! آخه به درد نمی خوره که ! چی دارن یاد میدن ! اما باید خدمتتون عرض کنم دانشجویان همین رشته ها در حال تحصیل همون چیزهایی هستند که شما واپس گرایانه می دونید ! اصـــــول و چارچوب و باید خدمتتون عرض کنم 95% فعالین حال حاضر موسیقی ( اونم با ارفاق ) در این چارچوب جای نمی گیرند !!!
ببینید من اصول بحثای منطقی رو خوب بلدم ، سفسطه رو هم خوب می شناسم ، پس حداقل در بحث با من سفسطه نکنید ! چون دارم با دلیل و برهان باهاتون صحبت می کنم .
خیر ، من عقیده تحمیل نمی کنم ! میگم موزیک ایران به صداهای غیر استاندارد آلوده شده ، شما صدای استاندارد معرفی کنید یا همین آقایون فعلی من بعد استاندارد و بدون فالشی بخونن ، اون وقت ببینید کیه که بگه چرا شما به موزیک این آقا گوش میدید !
اگر میشد به جهان گفت که این ها از تولیدات موسیقی ایران نیست و به عنوان هنرمند ایرانی نمی شناختنشون بازم مهم نبود ! اما اینجا دیگه بحث من و شما و امثال این آقایون مطرح نیست ، موسیقی ایران زمین مطرحه که شما آلبوم های این افرادو ببرید پیش موزیسینای خارجی باور کنید خیلی از آهنگا رو به عنوان اتود هم قبول نمی کنند ! شما متال و هارد راک رو فرض می گیرم که قبول می شناسید اما انسان خوب ! متال و هارد راک سبکشون اینطور خوندنه ! اونا فالش نمی خونند ، به کار بردن تکنیک های پاپ همونقدر مسخره خواهد بود در این سبک موزیک که استفاده از المان های اون سبک در موزیک پاپ ! بذارید واسه این که "متوجه بشید" یه مثال واضح بزنم مثل اینه که برید یه کنسرت اپرا بگید ای بابا این خواننده چقدر صداش گوشخراشه !!! آخه من پاپ دوست دارم ! شما مثل کسی میشید که میره کنسرت پاواروتی انتظار آهنگ انریکه داره !!! حالا دیگه قضاوت این که شما چقدر از موزیک مطلعید با کسایی که دیالوگ بین من و جنابعالی رو می خونند ، من هرچی بگم میشم گستاخ و دارای جمود فکری !!!!
من تعجبی نمی کنم از این واکنش ها ! گفتم که امثال شما رو زیاد دیدم ، در هر زمینه ای ...
این تجویزهای آنارشیستی شما هم به درد هنر قرن 21 نمی خوره ، باید برید بین بومی های آمازون که صرفا یک سری اصوات از دهانشون خارج میشه پیاده کنید تزتون رو و البته جسارتا شک دارم اون ها هم با این عقاید موافق باشند ، چون مطمئنا بومیان هم طبق سنت رفتار می کنند .
سنت فی نفسه بد نیست ، تلفیقش با مدرنیته موجب پیشرفت میشه ، که بهش میگیم درس گرفتن از تجربیات برای آینده ای بهتر ! اتفاقا من همیشه بهترین ها رو برای کشورم خواستم ، ولی پیشرفت با هرج و مرج به دست نمیاد !
در مورد موزیک دهه 50 هم کلا هــــیـــــچ حرفی باهاتون ندارم ! چون نادیده پیداست در چه عوالمی سیر می کنید هموطن !
و در نهایت من باز هم تاکید می کنم نمیگم حامی رو قبول داشته باشید ، حرف من موسیقی متعهد و راستین هست ... حامی نه ... برید بشینید با وجدان بیدار فکر کنید چرا دیگه امثال دکتر اصفهانی کمتر مطرح میشند و چرا شخصی مثل حمید خندان که قدرت اجرای بالایی داره کلا محو میشه !

95.82.41.141
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 00:56
فاطمه

نمیدونم چرا دوستان واقعا فک میکنن ما دشمن خواننده های مورد علاقشون هستیم؟! خوبه تا حالا هیج اسمی از کسی نبردم. من با توجه به آشنایانی که در حوزه موسیقی مشغول هستند و حرفای حامی رو تقریبا تایید میکنند جواب دادم. دوست دارم بدونم تعدادی از همین آوازه خوان ها و هنرمندهایی که شما میگید سالن کنسرت هاشون پر میشه!( البته به مدد بلیت های دایگان)همین ها مثل حامی و خیلی های دیگه چند سال اجازه فعالیت نداشته باشن و هیچ اثری ازشون پخش نشه. نه البومی نه کنسرتی نه حتی تک اهنگی روی نت. اون وقت مردم چقدر یادشون میمونه اینهارو؟ من دشمن هیچ خواننده ای نیستم اما معتقدم قانون باید برای همه یکسان باشه. تنها در شرایط برابره که مردم میتونن انتخاب آزادانه داشته باشن.

2.191.31.137
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 10:21
مافیا

خانم نصیریان خواهشا این جمله استاد همایون خرم رو چندین و چند بار در همون خلوتی که فرمودید مطالعه بفرمایید : خب این آهنگا محصول همین جامعه اند! اگه می خواید چیزی در موسیقی عوض بشه باید کل جامعه تغییر کنه ...
هموطن می بینید ؟ استاد هم این موزیک رو تایید نکردند ، میگن این موزیک در حد اطلاعات همین افراده ، در حد بضاعت شنیداری که در جریانه ! اگر خواستار پیشرفتید مردم رو تغییر بدید !
"من حرف جبر و اجبار نزدم که بخوام به دیکتاتور بودن محکوم بشم !"من گفتم شخص شمادیکتاتوراست ؟؟آیاقضاوتی درموردشمادرنوشته ی من وجودداشت؟من ازجریان شبه روشنفکرصحبت کردم !نگفتم شمادراین جریان قرارداریدیانداریدچون ارتباط من وشمادراینجافقط یک ارتباط ذهنی وعمل مایک بحث نظری ست وابرازعقیده که می توانددرست باشدیادرست نباشد.طرف مقابل بپذیردیانپذیرد.توهین واجباری هم درکارنیست.چراناراحت شدید؟آیااینجادادگاه است ومن قاضی که حکم صادرکنم؟آیابه شماتوهین شد؟آیاآبروی شمابه خطرافتاد؟آیادل شماشکست؟حال شمابدشد؟مگردیکتاتورحرف زشتی است؟کلمه مافیا زشت تراست یا کلمه دیکتاتور؟آیاوجهه شماتخریب شد؟آیادیگران نسبت به شخصیت انسانی شماسوءظن پیداکردند؟"مثل اینه که شما در دانشگاه سرکلاس استاد بنشینید ، استاد بگه دانشجوی محترم شکل قلب به این حالته با این عروق و ... بعد دانشجو در پاسخ استادش بگه ببخشیدا استاد نه ! قلب شبیه همون شکلکیه که ما واسه نشون دادن عشق به همدیگه می کشیم ! شما معلوماتت به درد خودت می خوره مــــــن ایـــــنــــــجــــــــوری دوســــت دارم !!!
می بینید این میشه تفکر کودکانه ! "بازهم قضاوت !آیاتفکرمن کودکانه بود؟تفکرکودکانه یعنی چه؟"مافیای محترم البته بخش بالای توضیحاتم بیشتر در پاسخ به شما بود ! هموطن ! ایرانی ! کجای دنیا سیر می کنید ؟! تفکراتتون از کجا نشات می گیره ؟! من شبه روشنفکرم یا شمایی که با کنار هم قرار دادن یه سری واژه تز صادر می کنید !!!"آیامن گفتم شماشبه روشنفکرهستید؟آیامن تزصادرکردم ؟آیااینجادانشگاه ست ؟آیاکسی اینجامن رابه استادی قبول دارد؟آیامن میخواهم نظراتم رادرجامعه عملی کنم؟آیامن قدرت دارم؟
"هنر از بقیه مباحث جـــداســــت !؟!؟! عجب !!!! یادمون باشه من بعد به نوازنده ها بگیم هرچه خواستید بنوازید دوستان ، خواننده محترم هرچی که دوست دارید بخونید ... آخه می دونید وادی هنر ورای اصوله ، مهم اینه که مردم چی می خوان ! دوست من ! هرج و مرج یعنی این !!!"من گفتم هنرازبقیه مباحث جداست؟فکرمی کنم گفتم: هنرتکنیک نیست.هنرمهندسی کامپیوترنیست.پزشکی هم نیست که به آاناتومی بدن ربط داشته باشد.هنرپدیده ایی درحوزه فرهنگ است وفرهنگ امری انسانی وانسان موجودی انتخابگرومخیرومجبور.فکرمی کنم یک باربه شماعرض کردم که هنربدون تکنیک بدوی به نظرمی آیدولی بدون عشق داخل آدمیزادنیست واین به معنی نفی تکنیک نیست وجالب این است که هنر فطری ازلحاظ تکنیک دردرجات بالای زیبایی شناسی قرارمی گیردچون صدآمدنودهم پیش ماست اگربخواهیدبرایتان مثال هم می زنم.هنرمندبرای بزرگی بایدچیزی بیشترازیک ربات باشدواین نیازبه وقت وپیگیری وتمرین وتعلیم احساس دارد.این موارد لزومادرمحیطهای مخصوص بوجودنمی آید.درمواردی نیازبه استادهم ندارد.استادسعدی!استادحافظ!استادشاملو!استادفروغ!استادصائب!استاد...
"امشب شب باحالاست ... دست بزنید ایولا ... دستا بالا دستا بالا گوگولی ...
به به به به ... به افتخار ترانه سرای این اثر دست بزنید خواهشا ! آخه می دونید چرا ؟ هم خواننده اش کلی طرفدار داره ، هرچند صداش فوق العاده معمولیه و هم مردم اینکارو دوست دارن و تو مجالس ازش استقبال وافری به عمل میاد ! شمایی که میگید وادی هنر مقدسه ، ترانه ساختار و واژه حرمت داره ، ذهن مخاطب زباله دانی نیست که هر هجو و هزلی رو بهش منتقل کنید ... جمع کنید این افکار واپس گرایانه رو لطفا ! هنر اصول نمی شناسه ؛ این جا هر کی به هر کیه ، هر کی هر چی دلش خواست !"بازهم قضاوت !بازهم توهین!لازمه ی عروسی شادی ست ! آقای حامی هم که نوشته بودند ملت ماعروسی ندیده اندوچون همه مابه شادی نیازداریم پس یک جاآن رابایدنشان بدهیم نه؟!هنرمقدس نیست!هنرمی تواندقداست پیداکند.
"آقا یا خانم محترم همین تفکراتو دارید که اساتید خانه نشینن و بی سر و صدا و مدعیان پوشالی در حال جولاد دادن !!!"من چه تفکراتی دارم؟چه گناهی مرتکب شده ام ؟چه عملی انجام داده ام؟کدام حقی راازکسی گرفته ام؟کدام اساتیدخانه نشین شده اند؟آسیبی به آنهاواردشده ؟آیامن آسیب واردکرده ام؟کدام اساتید؟آیااگربه من آسیبی واردشوددرزندگی این اساتیدمحترم جوابگوهستند؟حال من رامی پرسند؟اصلاماچه چیزهایی رابه چه چیزهایی ربط می دهیم!
پس بریم بگیم در تمام دانشکده های هنر و ادبیاتو گل بگیرند دیگه ! آخه به درد نمی خوره که ! چی دارن یاد میدن ! اما باید خدمتتون عرض کنم دانشجویان همین رشته ها در حال تحصیل همون چیزهایی هستند که شما واپس گرایانه می دونید ! اصـــــول و چارچوب و باید خدمتتون عرض کنم 95% فعالین حال حاضر موسیقی ( اونم با ارفاق ) در این چارچوب جای نمی گیرند !!!"من حرفی درباره آموزش زدم؟درباره دانشگاه ؟درباره ی اصول؟اصول وچارچوب تعییت کردم؟سرفصل کتب دانشگاهی نوشته ام؟مقاله ی انتقادآمیزدررداین چیزهانوشته ام؟
"ببینید من اصول بحثای منطقی رو خوب بلدم ، سفسطه رو هم خوب می شناسم ، پس حداقل در بحث با من سفسطه نکنید ! چون دارم با دلیل و برهان باهاتون صحبت می کنم ."آیامن سفسطه کردم؟آیاحرف من غیرمنطقی بود؟بازهم قضاوت!بازهم توهین!آیامن باشماخصومت دارم؟چرااصلابایدشماراقانع کنم؟
"خیر ، من عقیده تحمیل نمی کنم ! میگم موزیک ایران به صداهای غیر استاندارد آلوده شده ، شما صدای استاندارد معرفی کنید یا همین آقایون فعلی من بعد استاندارد و بدون فالشی بخونن ، اون وقت ببینید کیه که بگه چرا شما به موزیک این آقا گوش میدید !"بازهم قضاوت!اگرمن دوست داشته باشم صدای فالش البته ازنظرشمافالش گوش کنم آنوقت چه؟عقیده من هم این است که فالش چیزی است که شماگوش می کنید!حالاشماعلم بیاورید،قاضی بیاورید ثابت کنید!می شود؟امامن باهنربه شماثابت می کنم چیزی که می گویم درست است!
"اگر میشد به جهان گفت که این ها از تولیدات موسیقی ایران نیست و به عنوان هنرمند ایرانی نمی شناختنشون بازم مهم نبود ! اما اینجا دیگه بحث من و شما و امثال این آقایون مطرح نیست ، موسیقی ایران زمین مطرحه که شما آلبوم های این افرادو ببرید پیش موزیسینای خارجی باور کنید خیلی از آهنگا رو به عنوان اتود هم قبول نمی کنند ! "سالهادل طلب جام جم ازمامی کرد/آنچه خودداشت زبیگانه تمنامی کرد.به فرض همان موسیقی که شمادوست داریدرابرای موزیسن خارجی پخش کردندوبازهم اوخوشش نیامد چه ؟این امکان وجودداردنه؟" شما متال و هارد راک رو فرض می گیرم که قبول می شناسید اما انسان خوب ! متال و هارد راک سبکشون اینطور خوندنه ! اونا فالش نمی خونند ، به کار بردن تکنیک های پاپ همونقدر مسخره خواهد بود در این سبک موزیک که استفاده از المان های اون سبک در موزیک پاپ ! بذارید واسه این که "متوجه بشید" یه مثال واضح بزنم مثل اینه که برید یه کنسرت اپرا بگید ای بابا این خواننده چقدر صداش گوشخراشه !!! آخه من پاپ دوست دارم ! شما مثل کسی میشید که میره کنسرت پاواروتی انتظار آهنگ انریکه داره !!!"آیاچون هاردراک ومتال خارجی هستند پس تقدس هنررابی خیال شویم؟ذهن مخاطب رابی خیال شویم؟ژباله رابی خیال شویم ؟بعدمگرنه اینکه این سبک ها سبک های موسیقی هستندونتهای ناکوک وصداهای فالش شماراآزارمی دهد؟مگرسبک های موسیقی وافرادموسیقی به خودخودی تقدس دارندومثل انسان ها بواسطه ی برخی فضایل می توانندبرهم برتری داشته باشند؟مثل این است که بگوییم هنرمندان اپرابرهنرمندان موسیقی سنتی ایرانی برتری دارد!هنرمندان متال برهنرمندان اپرا!هنرمندان جازبرهنرمندان متال! احالا دیگه قضاوت این که شما چقدر از موزیک مطلعید با کسایی که دیالوگ بین من و جنابعالی رو می خونند ، من هرچی بگم میشم گستاخ و دارای جمود فکری !!!!
من تعجبی نمی کنم از این واکنش ها ! گفتم که امثال شما رو زیاد دیدم ، در هر زمینه ای ...
"این تجویزهای آنارشیستی شما هم به درد هنر قرن 21 نمی خوره ، باید برید بین بومی های آمازون که صرفا یک سری اصوات از دهانشون خارج میشه پیاده کنید تزتون رو و البته جسارتا شک دارم اون ها هم با این عقاید موافق باشند ، چون مطمئنا بومیان هم طبق سنت رفتار می کنند ."آیامن آنارشیستم؟آیامن عملی خلاف قانون های اجتماعی ،عرفی،شرعی انجام دادم؟آیامن درغارزندگی می کنم؟آیاشمامی دانیدمن چگونه زندگی می کنم؟شمامی دانیدمن چه موسیقی گوش می کنم؟شماازکجامی دانیدعقایدمن درجنگل های آموزن هم طرفدارندارد؟بازهم قضاوت!بازهم توهین!من چون دراجتماعی زندگی می کنم که حقوقم به راحتی پایمال می شود چه ازطرف کسانی که نمی دانندوچه ازطرف کسانی که ادعادارند می دانم قانون ومدنیت چه گوهرهایی هستند.
"سنت فی نفسه بد نیست ، تلفیقش با مدرنیته موجب پیشرفت میشه ، که بهش میگیم درس گرفتن از تجربیات برای آینده ای بهتر ! اتفاقا من همیشه بهترین ها رو برای کشورم خواستم ، ولی پیشرفت با هرج و مرج به دست نمیاد !"برای همین است که درمحل کارمن هرکس بی نظمترواززیرکاردرروتراست رده ی بالاتری داردوطلبکارتر!
"در مورد موزیک دهه 50 هم کلا هــــیـــــچ حرفی باهاتون ندارم ! چون نادیده پیداست در چه عوالمی سیر می کنید هموطن !"
و در نهایت من باز هم تاکید می کنم نمیگم حامی رو قبول داشته باشید ، حرف من موسیقی متعهد و راستین هست ... حامی نه ..." برید بشینید با وجدان بیدار فکر کنید چرا دیگه امثال دکتر اصفهانی کمتر مطرح میشند و چرا شخصی مثل حمید خندان که قدرت اجرای بالایی داره کلا محو میشه !"آیااینهاراهم من بایدجواب بدهم؟چرا؟

2.179.118.74
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 14:08
Khaab Abad

آقا یا خانم ... اگه همه چیز فقط قدرت اجرایی باشه که الان باید قمرالملوک وزیری بیشتر از همه مخاطب داشته باشه!
شما این قسمت رو خوندی؟
( نباید مدام به سلیقه ی موسیقایی مردم ایراد گرفت و گفت مردم سواد ندارن مردم موسیقی ای رو گوش میکنن که حالشون رو خوب کنه)
مافیا راست میگه ( یکی از نشانه های جوامع در حال توسعه پیدا شدن جریان های شبه روشن فکریه)

109.110.184.129
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 16:49
omid gholizadeh

"و یک نکته دیگر هم : دوستان می تونید جنس صدای حامی رو دوست نداشته باشید ، با آثارش ارتباط برقرار نکنید و ... اما اگه به اندازه یه سر سوزن از موزیک آگاهی داشته باشید هیچ ایراد هنری و نقص تکنیکی نمی تونید از صدای استاندارد ایشون بگیرید "

امان از این اعتماد بنفس زیادی!!! آقا شما داری در مورد کی حرف میزنی انقدر هندونه دادی زیر بغلش؟؟؟

موسیقی پاپ مگه چند دهه ازش گذشته که اون دهه بشه دهه طلایی؟؟؟ ... والدین ما اون موقع اصلا موسیقی گوش نمیدادن!!! شما کجا بودی من خبر ندارم!!!1

بابا شما که انقدر بلدی!!! چرا به خودت زحمت نمی دی که فکر کنی مافیا تو هر زمینه ایی فقط به دنبال سود بیشتره !!!! خوب مگه این مافیا دیوانست که بیاد رو یه بی استعداد زوم کنه!!!! چرا اینو نمی فهمید شما دوست عزیز؟؟؟؟

از این مدل بت ساختن دنبال چی می گردی ؟؟؟ استاد فلان گفت و استاد چنان گفت؟؟؟ حالا چون استاد یعنی همه حرفاش درسته؟؟؟ بضاعت شنیداری یعنی چی ؟؟؟؟؟
بس کنید این حرفارو!!!! من اگه واسه بابا بزرگم هم که تو شهرستان بزرگ شده و چیزی از موسیقی نمیدونه یه قطعه ایی که از لحاظ ترانه بالاست، از لحاظ ملودی ایده آل بزارم لذت میبره!!!! مثله همه!!!! بابا شما چرا نمی فهمی که این ملت شاید واسه خاطر حفظ آبرو تو دور هم جمع شدنا ساسی مانکنو .... گوش میدن تا بگن شادیم!!!! برو ببین تو تنهایی چی گوش میدن!!!! برو ببین وقت روندن ماشین که تنهان چی گوش میدن!!!! معلومه که می فهمن موسیقی چیه!!! معلومه که میدونن چی بهتره و چی بدتر!!!! هنری که نتونه این عام رو جذب کنه که هنر نیست!!!!

بابا مگه کسی گفت اصول و چارچوب بده؟؟؟ میفهمی ؟؟؟ اینا خوبه..... اما اگه به خروجی خوب منجر بشه!!!! جواب بده سوالمو که وقتی کسی استعداد داره و از این استعداد بهره می بره...ما باید با چوب اینکه شما آکادمیک نیستی بزنیمشو پرتش کنیم بیرون؟؟؟؟؟ مگه کم داریم از این پدیده ها ؟؟؟؟ تو بازیگری ، موسیقی و هزار تا مثال دیگه!!!

شما داری رو چه حسابی موسیقی ما رو با موسیقی جهان مقایسه می کنی ؟؟؟؟ اصلا ما به طور کلی امکانتمون قابل مقایسه هست که بخوایم موسیقیمون رو مقایسه کنیم!!!!
آفرین به شما که این همه اصطلاحات خوب بلدی!!!!!
مگه تو دوره همین آقایان عقیلی و اعتمادی و حامی و.... کم این ها ایراد گرفته شد؟؟؟؟ کم در مقابل پوست اندازی موسیقی مقاومت شد؟؟؟ دوست عزیز علت خانه نشینی خندان، دکتر اصفهانی فقط یک دلیله ، عدم انعطاف پذیری در برابر تغییر زمان!!!! چرا شادمهر عقیلی دچار این اتفاق نشد؟؟؟؟ چون تغییر کرد ... چون هنرمندیه که بینش جامعه شناسی و مردم شناسی قوی داره!!!! فکرنکنم درست باشه که بگی اونور بود!!! چون قطعاتش به جز چند قطعه جوری نبوده که حتی اگه داخل بود هم ممانعتی واسه پخشش نبود

خانم فاطمه!!!! این اتفاقی که داره الان واسه حامی میوفته 7-8 سال پیش واسه امثال چاوشی و یگانه میفتاد ... اون وقت اگه شما جزو طرفدارای اونا بودی آسمونو به زمین می دوختی.... چون نه خبری می شد ازشون ، نه کنسرتی بود، نه عکسی ، نه مصاحبه ایی!!!! می فهمیید اینارو؟؟؟؟؟؟ ولی چی کار کردن؟؟؟؟ سخت کار کردن!!! شریف کار کردن و مزد این شرافت رو گرفتن !!!! ما منتظر میشستیم تا خبری ازشون بیاد.... آلبومی ، تک آهنگی و....

در ضمن آقا یا خانم .... فک نکنم لازم باشه بگم که ما تو چه عصری زندگی می کنیم!!!! عصری که همه چیز به راحتی در دسترسه و مردم به راحتی به انواع و اقسام هنر و موسیقی خارجی و داخلی دسترسی دارن ، و در این رقابت کسی موفق تره که فاکتور های جامعه رو بهتر بشناسه که چگونه و در چه مشی حرکت کنه.... و فرد ضعیف تر ملزم به ترک صحنه میشه.... نمیشه این سیستم رو تغییر داد، چون سیستم جامعه جهانی امروزه.... پس بهتره کسی که ادعای کار بلدی داره، کمی هم به این مسایل فکر کنه و اگه دید کاری از دستش بر نیاد ... محترمانه .....بکشه کنار

و باز دوباره میگم که ما مردم جهان سومی شاید در مقابل دیگران همان "امشب شب باحالاست ... دست بزنید ایولا ... دستا بالا دستا بالا گوگولی " رو گوش بدیمو کلی هم تعریفش رو بکنیم اما لاجرم تو تنهاییامون قطعاتی رو گوش میدیم که ارزش تنهاییامون رو داره... پس سطحی و ظاهری قضاوت نکن دوست عزیز
این ایراد مربوط به لایه رویی زندگی افراد جامعه ماست ... لایه های درونی تر زندگی اشخاص بسیار هنر شناس و خوش سلیقه عمل می کنند..... شک داری .... تو جامعه کوچیک اطراف خودت امتحانش کن.....البته نیای بگی که من فقط حامیو بزرگ میدونم!!!!پس هرکی حامی گوش نده....

یا علی

37.19.88.234
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 18:03
...

آقا یا خانم مافیا ... خوبید هموطن محترم ؟! ...شما اومدید در نقد نظر من کامنت گذاشتید و نظراتتون رو ابراز کردید و من با این که اصلا قبول نداشتم حرف هاتونو بازم با سعه صدر استدلال آوردم براتون !
ببینید من وقتی مطلبی رو می نویسم یعنی اعتقادمه ، جنابعالی اومدید از جریان شبه روشنفکری گفتید و عقایدی از قبیل گفته های منو مستند حرف هاتون قرار دادید ! دو دو تا میشه چهار تا ! چرا خودتونو می پیچونید ؟ این یعنی منی هم که این عقیده رو دارم ، دیکتاتور مآبانه رفتار می کنم دیگه !!!
کامنت اول " پس اگراینطوراست جوامع جهان سومی بروندوبمیرند چون بااین توضیحات عملا هرکاری باروابط پیش می رودوهمه دردام مافیاگرفتار.یک سوال دارم آنوقت چه کسانی جامعه راپیش ببرند؟چون همه ناصالحند.شایسته هاازطریق مکانیزم جامعه نمی توانندبروزکنندچون فقط مامی دانیم چه کسی شایسته است "
کامنت آخر " برای همین است که درمحل کارمن هرکس بی نظمترواززیرکاردرروتراست رده ی بالاتری داردوطلبکارتر! "
بعدش معیار بی نظمی رو شما مشخص می کنید ؟ اصلا من و شما کی هستیم که بخوایم این معیارو مشخص کنیم ؟ در مورد بی نظمی محل کار شما هم من باید جواب پس بدم ؟ ... می بینید این نوع جواب دادن چقدر خنده داره ؟! این دقیقا همون شیوه پاسخگویی شماست ! آسمون و ریسمون بافتن ! البته سپاس ، حداقل خوندنش موجبات انبساط خاطر منو فراهم آورد ...
ولی اگه بخوام به شیوه خودم بهتون پاسخ بدم همین مثال کوچیک عدم ثبات عقاید شما رو به خوبی نمایان می کنه ! ببخشید بالاخره در جوامع جهان سوم شایسته سالاری هست یا نه ؟
ببینید من سعی کردم به زبان ساده ذات هنر رو که برخلاف شما به نظرم قداست داره بهتون نشون بدم . تفاوت امثال من و شما در همینه ! من هنر برام اصله و اون رو مقدس می دونم و هر چه که این تقدیس رو خدشه دار کنه و مثل آلودگی در تاریخ هنر این مملکت نامش وارد بشه و پاکیش رو به خطر بندازه طرد می کنم ، شما و امثال شما خیر ، خودتون اصل و محورید ، و طبق همین استدلال هست که اصطلاح سطح پایین موسیقی دلی رو به ادبیات موزیک ایران وارد کردید . آخه انسان خوب ! من میگم آقای x و y ناکوک می خونند طبق اصول و مبادی میگم ! برادر عزیز ، خواهر خوبم نت فالش همه جای دنیا فالشه ! میگید حامی فالش می خونه ؟ باشه !!! من که کورکورانه طرفداری نمی کنم ! شما نت و آهنگ فالش از ایشون پیدا کنید و بیارید ، صدای ضایعاتی و ناکوک بیارید من نــــادونــــــم اگه مخالفت کنم !
مگه من گفتم شما بهم جواب بدید ؟ خیر ... شما نمی تونید که جواب بدید ! چون نمی تونید هم در جواب استدلالای من تو کامنت آخر صرفا یه سری سوالی که هیچ ربطی به مبحث نداره مطرح کردید !
البته من بهتون خرده نمی گیرما ! شایدم شما حق دارید ، من دارم بالاتر از حد معمول افرادی چون شما صحبت می کنم . من پوزش می خوام ، از این ساده تر بلد نیستم بگم چون واقعا اطرافیانم در این سطح نیستند و با افرادی در این حد و حدود هم هم صحبت نمیشم . اگر هم اینجا نظر گذاشتم بخاطر هنر ایران و البته حمید حامی بود که یه سری اشخاص غیرمطلع تصور باطل نداشته باشند طرفداران حامی راه و رسم حرف زدن رو نمی دونند ! باز هم اگر در پاسخ کامنت هاتون چیزی نوشتم به احترام هموطن بودن بوده صرفا ، وگرنه من جدا با کسایی که اصول بحث رو یاد نگرفتند ، مباحثه نمی کنم و از سوی دیگه وقت و حوصله اینم ندارم که به کسی آموزش بدم !
و سرکار خانم نصیریان اسم قمرالملوک وزیری رو آوردید پس فرضو بر این می گیرم که ایشونو می شناسید ، حالا جهت احترام نمیگم مثالتون بی ربطه اما در مقام قیاس اگر اوضاع این زمان در اون دوران حاکم بود الان یکی از بانوان نورچشمی قاجاریه رو شما باید در تاریخ به عنوان یک بانوی خواننده میدید ، نه بانو وزیری رو که بخاطر هنر والا و قابل تحسینشون مطرح شدند و نامشون موندگار شد !

ببینید من دیگه پاسخی نخواهم داد ، چون نه وقتش رو دارم و نه حوصله صغری کبری چیدن های منطقی رو برای کسانی که چیزی از قیاس و استدلال علمی و اصولش نمی دونند و صرفا خیلی توان به خرج بدند به سفسطه میرسند . با این بحث ها هم اوضاع تغییر نمی کنه !
نسل گذشته که صحیح می شنید نتیجه اش شده این دوران ، آیندگان ما چه خواهند شد تنها خدا داند و بس ...
در پناه خداوند ... خداوند به ما صبر بده و به شما توفیقاتی روز افزون و بیش از حالا ... خوش باشید ...

2.187.18.153
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 20:30
sadaf

من تعجبی نمی کنم از این واکنش ها ! گفتم که امثال شما رو زیاد دیدم ، در هر زمینه (واقعا فکر میکنی الان تو چه سطحی هستی که اینطور با بقیه میزنی)

5.201.220.125
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 21:32
Khaab Abad

آقا یا خانم... کامنت قبلیم کامل نبودالان ادامه اش...
من که نمیگم شما داری کلا غلط میگی
خانه نشینی اساتید تقصیر ماست؟ الان من چند ساله آرزومه بتونم برم کنسرت علیرضا افتخاری ولی نمیشه
نمیگم حامی داره کلا دروغ میگه اتفاقا یه جاهایی رو راست میگه ولی بین بفرما و بشین و.. فرق هست!
جوری که شما داری به نت فالش اشاره میکنی از اغراق گذشته...
اگه یه مترونوم پیشرفته رو با خودت ببری کنسرت اینقدر فالش خونی رو نشون نمیده که شما داری میگی
مسئله اینه که اگه حامی این حرفا رو مودبانه گفته بود همه باهاش موافق بودن
خیلی راحت میگه آقایx و y با یه خواننده ی قدیمی که از کار افتاده و صدایی برای خوندن نداره همکاری کردن...
فکر کنم متوجه شدید که اون خواننده ی قدیمی کیه؟
اصلا هر کی هم باشه اگه واقعا هم صدایی برای خوندن نداشته باشه حامی خودش رو در چه جایگاهی تصور کرده که به خودش اجازه میده در مورد پیشکسوتش اینجوری حرف بزنه؟
ازش میپرسن چرا هم نسلات کمرنگ شدن میگه چون هنر چندانی نداشتن و به دیواری سست تکیه زده بودن...
الان خود حامی هم که کمرنگ شده پس میشه اینجوری حساب کرد که هنر چندانی نداشته و بعد از فوت پدر( بابک بیات) در واقع او هم رفته!
شما تو کامنتت به یه آهنگی اشاره کردی که به بچه دو ساله نشون بدی میگه این آهنگ داغونیه
الان مسئله موسیقی مجاز داخل ایرانه نه غیرمجاز اونجوری...
بالاتر تو جواب خانم فاطمه به یه جمله اشاره کردم که در مورد سقراط بود پیشنهاد میکنم بخونید چون لابد دارید با خودتون فکر میکنید که تمام تلاشتون رو کردید تا یه عده رو از خواب غفلت بیدار کنید!
بندیکت اسپینوزا میگه (انسانی که به درستی پی برده است که همه چیز از وجوب ذات الهی ناشی میشود و مطابق قوانین و فرامین طبیعت حرکت میکند هیچ چیز کشف نمیکند که بشود به آن خندید یا تحقیرش کرد یا از آن بیزار بود . دلش هم به حال کسی نمیسوزد اما تلاشش این است که تا آنجا که می شود و چنان که ما می گوییم اعمال نیک انجام دهد و لذت ببرد )

109.110.185.121
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 21:55
Khaab Abad

و البته دوست عزیز شما تو کامنتتون به دانشکده ی هنر اشاره کردید
می خواستم بگم هزار و یک استاد و دانشگاه هنر و امثالهم فقط وفقط به شما یاد میدن که چجوری خلق کنید ونه اینکه چه چیزی خلق کنید!
به این سخن از استاد امین الله رشیدی دقت کنید ( آهنگسازی چیزی است که در آکادمی یا کنسرواتوارها قابل دسترسی نیست.هفتاد درصد آهنگسازی طبیعی و غریزی است یعنی این علمی است که در مدرسه آموختنی نیست.همه ی آهنگسازان ما در آن دو دهه ی سی و چهل که اوج شکوفایی موسیقی و ادبیات ایران بود هیچ کدام تحصیلات آکادمیک نداشتند. تجویدی خرم مرتضی خان محجوبی معروفی و...همه به صورت ذاتی آهنگساز بودند)

109.110.185.121
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 15:14
sadaf

بس کنید این حرفارو!!!! من اگه واسه بابا بزرگم هم که تو شهرستان بزرگ شده و چیزی از موسیقی نمیدونه (منظورت از لفظ شهرستان چی بود میشه واضح تر بگی داداش ؟ از نظر شما اونی که تو شهرستان بزرگ شد اصلا چیزی از موسیقی نمدونه ؟ جملت رو اصلاح کن داداش هر چند بقیه حرفات رو قبول دارم)

37.221.11.116
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 17:22
مافیا

" جنابعالی اومدید از جریان شبه روشنفکری گفتید و عقایدی از قبیل گفته های منو مستند حرف هاتون قرار دادید ! دو دو تا میشه چهار تا ! چرا خودتونو می پیچونید ؟ این یعنی منی هم که این عقیده رو دارم ، دیکتاتور مآبانه رفتار می کنم دیگه !!!"بازهم قضاوت!
"می بینید این نوع جواب دادن چقدر خنده داره ؟! این دقیقا همون شیوه پاسخگویی شماست ! آسمون و ریسمون بافتن ! البته سپاس ، حداقل خوندنش موجبات انبساط خاطر منو فراهم آورد ...بازهم قضاوت!بازهم توهین!البته خوشحالم که نظرمن موجب انبساط خاطرشماشد.
"ولی اگه بخوام به شیوه خودم بهتون پاسخ بدم همین مثال کوچیک عدم ثبات عقاید شما رو به خوبی نمایان می کنه ! ببخشید بالاخره در جوامع جهان سوم شایسته سالاری هست یا نه ؟"بازهم قضاوت!بازهم توهین!
"ببینید من سعی کردم به زبان ساده ذات هنر رو که برخلاف شما به نظرم قداست داره بهتون نشون بدم . تفاوت امثال من و شما در همینه ! من هنر برام اصله و اون رو مقدس می دونم و هر چه که این تقدیس رو خدشه دار کنه و مثل آلودگی در تاریخ هنر این مملکت نامش وارد بشه و پاکیش رو به خطر بندازه طرد می کنم ، شما و امثال شما خیر ، خودتون اصل و محورید ، و طبق همین استدلال هست که اصطلاح سطح پایین موسیقی دلی رو به ادبیات موزیک ایران وارد کردید ."بازهم قضاوت !بازهم توهین!" آخه انسان خوب ! من میگم آقای x و y ناکوک می خونند طبق اصول و مبادی میگم ! برادر عزیز ، خواهر خوبم نت فالش همه جای دنیا فالشه ! میگید حامی فالش می خونه ؟ باشه !!! من که کورکورانه طرفداری نمی کنم ! شما نت و آهنگ فالش از ایشون پیدا کنید و بیارید"من شنیده ام می گویند طرف فالش می خواند،فالش می زند!خارج می خواند نه اینکه این نت فالش است!معمولا می گویندنتِ ناکوک!
"مگه من گفتم شما بهم جواب بدید ؟ خیر ... شما نمی تونید که جواب بدید ! چون نمی تونید هم در جواب استدلالای من تو کامنت آخر صرفا یه سری سوالی که هیچ ربطی به مبحث نداره مطرح کردید !"بازهم قضاوت !بازهم توهین!
"البته من بهتون خرده نمی گیرما ! شایدم شما حق دارید ، من دارم بالاتر از حد معمول افرادی چون شما صحبت می کنم . من پوزش می خوام ، از این ساده تر بلد نیستم بگم چون واقعا اطرافیانم در این سطح نیستند و با افرادی در این حد و حدود هم هم صحبت نمیشم ."بازهم قضاوت!بازهم توهین! " باز هم اگر در پاسخ کامنت هاتون چیزی نوشتم به احترام هموطن بودن بوده صرفا ، وگرنه من جدا با کسایی که اصول بحث رو یاد نگرفتند ، مباحثه نمی کنم و از سوی دیگه وقت و حوصله اینم ندارم که به کسی آموزش بدم "!بازهم قضاوت!بازهم توهین
"و سرکار خانم نصیریان اسم قمرالملوک وزیری رو آوردید پس فرضو بر این می گیرم که ایشونو می شناسید ، حالا جهت احترام نمیگم مثالتون بی ربطه اما در مقام قیاس اگر اوضاع این زمان در اون دوران حاکم بود الان یکی از بانوان نورچشمی قاجاریه رو شما باید در تاریخ به عنوان یک بانوی خواننده میدید ، نه بانو وزیری رو که بخاطر هنر والا و قابل تحسینشون مطرح شدند و نامشون موندگار شد !"برای اینکه درزمان قاجاریه اصلاموسیقی تمامادرباری بود!
"ببینید من دیگه پاسخی نخواهم داد ، چون نه وقتش رو دارم و نه حوصله صغری کبری چیدن های منطقی رو برای کسانی که چیزی از قیاس و استدلال علمی و اصولش نمی دونند و صرفا خیلی توان به خرج بدند به سفسطه میرسند . با این بحث ها هم اوضاع تغییر نمی کنه !"بازهم قضاوت!بازهم توهین!
"در پناه خداوند ... خداوند به ما صبر بده و به شما توفیقاتی روز افزون و بیش از حالا ... خوش باشید ..."
هرچی آرزوی خوبه مال برای همه

2.179.87.156
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 01:02
کیان

دوست عزیز از صحبتهای منطقی تون بسیار سپاسگزارم.بله،خواننده ای که اشاره کردید دو آلبوم اولش قوی بود.ولی بعد متاسفانه گرفتار پسرفت شد چون تلاش کرد به جو عام جامعه نزدیک بشه.به هر حال موجی که سالهاست در موسیقی پاپ کشور راه افتاده و مردم هم اثرا باهاش همراه شده اند،موجی است که از موسیقی پاپ فاخر و متعهد فاصله ی زیادی گرفته و نه در ترانه های اون مفاهیم ارزشمند مشاهده میشه و نه حتی در آهنگسازی و تنظیمش متانت و سنگینی سابق مشاهده میشه.(منظورم متانت و صلابت همون دهه ی طلایی یا حتی نسل اولی های موسیقی پاپ بعد از انقلاب هست.)

151.239.7.2
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 12:08
omid gholizadeh

خانم صدف حق با شماست ...
من معذرت می خوام
مطمین باشید منظورم چیزه بدی نبود ... منظورم این بود که بابابزرگ من که تو یه جای دور افتاده بزرگ شده که امکانات خاصی واسه شنیدن موسیقی نبوده هم ....
حق با شماست... کلمه ایی که استفاده کردم اشتباه بود
مرسی...

یا علی

37.19.88.234
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 09:56

آقای حامی با این حرفاشون به خواننده ها و هواداراشون توهین می کنه . شما سبک خاص خودت رو داری، صدات هم انصافا عالیه ، طرفدارای خودت رو هم داری . حالا قرار نیست به بقیه خواننده ها که سبک شما رو ندارن توهین کنی و مسخره کنی یا هواداراشون رو زیر سوال ببری که به ضجه و ناله عادت دارن یا کار ضعیف و پیرهن صورتی گوش میدن و ......شما هم اگر میخواستی بری اینقدر سر و صدا نمی کردی ، تا الان رفته بودی . فکر می کنم با این حرفا فقط می خوای خودت رو مطرح کنی .

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 10:16

حامی جان مشتاقانه منتظر آلبوم جدیدت میمونیم ...
امیدوارم شرایط برای فعالیت هرچه بیشتر و بیشتر تو در ایران فراهم شود .

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 11:34

من یه سوالی برام پیش اومده من چند سال قبل صدای یه آدمی رو شنیدم صدای یه خواننده ای رو شنیدم به شدت به دلم نشست اون موقع نه از حرفای آقای حامی خبر داشتم نه چیزای دیگه زیادم اهل موسیقی نبودم تک و توک آهنگ گوش میکردم از بین اون همه صدا صدای یه نفر به دل من نشست من شدم طرفدار اون خواننده به نظر شما این مافیاست؟
این که من صدای یه نفرو دوس دارم صدای یه نفر دیگه رو دوس ندارم مافیاس؟ خیلی واقعا جالبه درمورد کنسرت عاشورا تاسوعام دوستان تا مطمئن نشدید تهمت نزنید لطفا ...تقاضا دارم تهمت نزنید

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 11:57

آقای حامی!!! ترانه سرای 90درصد کارهای شما بدون هیچ مشکلی با تمام خواننده های لس انجلسی همکاری کرده و ممنوع الکار هم نشده!!!!!!!! لطفا در قبال تیم کاری خودتون هم پاسخگو باشید آقا!!!

در ضمن شما همون کسی هستید که یک آلبوم از آهنگ های همون خواننده های لس انجلسی خواندید و بهش افتخار هم کردید!!!

خدا بر احوال همه ما آگاه و شاهده!!!

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 22:39
Armita Parsa

آفرین!

2.178.4.75
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 12:28

حرف های آقای حامی رو قبول دارم، با اینکه خوب تو این چند سال که در جریان مصاحبه های ایشون هستم
مشخص که فشار های زیادی رو متحمل شدن.
دوستان نمی دونم فکر می کنید که اینا همش یه مشت حرف پوچ یا نه ولی من که تو صدا و سیما مشغولم
کملا در جریان این دنیای مافیای موسیقی ایران هستم از همه جهت،
و اونایی هم که خوب قبول دارن که خواننده هایی که در این دنیای مافیایی فعالیت می کنند و واقعا به طور 100% مردم آوردنشون رو کار، خوب می تونید فقط امتحانش کنید ...

البته هرکی به هرحال سلیقه ی موسیقیایی خودشو داره ولی حرف های آقای حامی کاملا منطقی.

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 14:04

من خودم آهنگای همون خواننده ی مورد نظر حامی توی قسمت آخر مصاحبه رو دوست دارم و گوش میدم ولی اون سه نمونه ای که توی قسمت آخر متذکر شد عینه حقیقته واین تبعیض وجود داره بین خواننده ها
و آقای ا.خ.ا کلا تافته ی جدا بافتس !!!!!

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 15:12
mt

بله!
استاد بزرگ و عزیز و محترم و هنرمند ایران زمین ،به قول شما"استاد ا.خ.ا"تافته ی جدا بافتس!چون هر خواننده ای که معلوم نیست از کجا شده خواننده و کی اسمشو خواننده گذاشته هرکاری می کنه و از هر دری وارد میشه و از هر حربه ای استفاده می کنه نمی تونه بهش برسه،پس تافته ی جدا بافتس!بگو خب!

188.136.146.156
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 20:36
ava

خیلی راحت حرف میزنی استاد کجاش عینه حقیقته؟؟؟؟؟
آقای ا.خ.ا (یا همون احسان خواجه امیری )که مخفف کردی مثلا
تافته جدا بافتس چون واسه مردمش ارزش قائله به سلیقه مخاطب توهین نمیکنه مثله این آقا
تحقیق نکرده حرف نمیزنه ,
تافته جدا بافتس که سر عاشقانه ها 7- 8ماه اذیتش کردن سر این آلبوم نه ؟
تافته جدا بافته است ریختن کنسرتشو لغو کردن
ببرید و بدوزید واسه خودتون ندونسته
این تافته جدا بافته رو مردم مشهورش کردن مردم دوسش دارن که واسه کنسرتاش سر و دست مسشکن از بزرگ و کوچیک توی کنسرتاش شرکت میکنند وصداشو دوست دارن
این تافته جدا بافته با تلاش و کوشش خودش بهترین نه باچیزای دیگه...
آقای حامی چرا تا مصاحبه میشکنی به شعور دیگران توهین میکنی یعنی چی اینایی که میگی مافیان
مردم بزرگشون کردن مردم دوسشون دارن به سلیقه وعلایق دیگران احترام بذار
هرچقدر که شما میفهمی ماهم میفهمیم میدونیم کی مافیاست کی غیر مافیاست
میفهمیم کی صداش خوبه کی بد
دوستان سر اون عاشورا تاسوعا توروخدا تحقیق کنید بعد حرف بزنید دو روز به محرم تا روز عاشورا تاسوعا خیلی فرق میکنه
اگه یه سرچ بزنید و تحقیق کنید بد نیست

93.115.84.219
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 16:20
میلاد

بابا تورو خدا یکم این تعصب بزارید کنار ! من خودم آهنگهای خواجه امیری و دوس دارم
از طرفدارای دو آتیشه ی روزبه بمانی و علیرضا افکاری هم هستم . ولی کلا خواجه امیری دستش از خواننده های دیگه باز تره . میتونه با یه شاعر و آهنگساز ممنوع الکار یه آلبوم 10 ترکه بده بیرون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تازه n سانس کنسرتم
بزاره هرموقع و هر جایی که دوست داره ( حالا الان بیاید جواب بدبن که این طور نیست !!! ). الان نزدیک 7,8 ماهه که به فرزاد فرزین دیگه برج میلاد نمیدن و همش مجبوره تو نمایشگا میلاد کنسرت بزاره
توی این یک سال تمام پیشرفتش و مدیونه بمانی و افکاری و بس !! پس خواهشا اینقد استاد استاد نکنین لطفا ...

87.236.208.198
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 16:48
sadaf

اینا رو قبول ندارم بدون هیچ تعصبی میگم درسته خواجه امیری با امثال بمانی کار میکنه ولی خودش ادم با استعداد و کاربلدیه داداش

5.201.225.80
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 15:47

جناب حامی اگه حرفات درسته و مطمئنی که حقت رو خوردن و مافیا وجود داره و فلان خواننده ها با مافیا همکاری می کنن مدارک و دلایلت رو نشون بده مطمئن باش اگه حرفات راست باشه ، همه پشتت هستن
ولی متاسفانه هر دفعه بگم بگم راه میندازی و هیچی نمیگی و فقط می خوای جنجال سازی کنی
به نظر من ممکنه زد و بند هایی صورت بگیره (که تو کل دنیا یه چیز عادیه و همیشه بوده و هست) ولی نه دیگه در این حد که شما بزرگش می کنی یه طوری هی میگی مافیا ، کسی ندونه فکر می کنه یه شبکه مخوف مافیایی داره موسیقی ایران رو مدیریت می کنه
اگه برفرض یه تهیه کننده فلان خواننده رو برای خوندن تیتراژ انتخاب می کنه می دونه که اون خواننده محبوبیت بیشتری تو جامعه داره و این یکی از راه های جذب بیینده برای سریالش محسوب میشه
برای اثبات حرفم لطفا به صفحه فیسبوک احسان خواجه امیری و حامی مراجعه کنید به نظرتون وقتی 663 هزار نفر صفحه خواجه امیری رو پسند می کنن و صفحه ی حامی رو 18 هزار نفر به نظرتون تهیه کننده سراغ کدومشون میره ؟
به نظرتون این مافیا است ؟

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 18:22
sadaf

من لایکتون میکنم منطقی گفتی بابا یه فرصت بدید خواجه امیری از خودش دفاع کنه

5.201.213.66
دوشنبه 1 مهر 1392 - 19:30
negar57

عاشق این جواب دندون شکنتم...

5.250.68.206
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 17:17

موسیقی ما بابا بیا حرف منو گوش کن هر دفعه یهمصاحبه با حامی میکنی هیچکی هم به هیچی نمیرسه لااقل یه مصاحبه با اقای فلان و فلان انجام بده ببیثن حرف اونا چیه اصلا چرا ساکتن باید یه چیزی برای گفتن داشته باشن شاید ما د اریم اشتباه میکنیم

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 17:46

این مافیا چه بامزست
خوشم اومد از کامنتاش!

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 17:56

اگه همه ی ملت آدمای بی سوادی ( به قول حامی) بودن هیچ وقت آهنگایی مثل درخت و هوای خانه و کویر و سوغاتی و بوی عیدی و... آهنگای ماندگارشون نمیشدن
دوستان اندکی فکر بفرمایید و ببینید که آهنگای ( درب و داغون)! خودشون از حافظه ها بعد از یه مدت پاک میشن و کلا فراموش میشن دیگه این همه توهین وتحقیر نداره که !

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 19:12

خواننده يعني كسي كه از صداي خوبي برخوردار است خوب طبيعتأ كسي كه از اين ويژگي برخوردار نيست در بين مردم به عنوان يك خواننده مطرح نمي شود و در اين بين نبايد به دانبال مقصراني همچون مافيا و ... گشت و يا نبايد به تخريب خوانندگاني كه واقعأ صدايي زيبا و دلنشين دارند و از سطح بالايي در موسيقي ايران برخوردارند پرداخت بلكه بايد به فكر چاره بود كه رفتن از ايران هم راهي است ولي به دور از اين همه حاشيه و تخريب ديگران.

پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 00:51
کیان

آهان الان یعنی به نظرتون حامی صدای زیبایی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
پس با این حساب استاد بیات،استاد چشم آذر،استاد انتظامی و .... که با حامی کار کردن همشون سر کار بودن دیگه درسته؟
در قدرت و وسعت صدای حامی هیچ شکی نیست.

151.239.7.2
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 19:17

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدحسودداری احسان!!!!!!!!!!!!!!!مراقب خودت باش خداحفظت کنه.سخته واسشون باورکردن واقعیت ک تویچی دیگه ای...

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 22:42
Armita Parsa

معصومه مرسی!
ایشالا... احسان بهترینه (:

2.178.4.75
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 23:27
mt

واقعا که استاد احسان خواجه امیری خیلی حسود داره!
عزیز من به جای مافیا مافیا گفتن یکم برو تلاش کن شاید یک هزارم احسان عزیز طرفدار به درد بخور و تحصیلکرده پیدا کنی!

78.38.233.211
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 19:30

اقای حامی ... یعنی کل خواننده ها مافیا ن و ادم های بی بند و بارین و فقط شما هستین که خوبین الان 7 وشهرام شکوهی مافیان که کانادا برنامه دارن خواننده محترم پس الان همه دارن اهنگ های خالتور می خوانند و اهنگاشون کاوره بعد فقط شما خوبی قبل از همه ی این مصاحبه ها واقعا فکر میکردم ادم معقولی هستین ولی در حال حاضر شک دارم مثل اینکه وقتی با ادمای بزرگ کار کردین فکر کردین خودتون هم مانند او نهایی ولی نیستی خودتون گفتین رو پیغامگیر بابک بیات براش ترانه تون رو خوندین و ایشون با شما تماس گرفت یک لحظه فکر کنید وببینید اگه کسی رو پیغامگیر براتون بخونه گوش میدیدین؟؟
فکر نمیکنم شما در این حد باشین که بگی ترانه سرا های در حال حاضر همه ادم های فقیر(فقیر بودن مسیله ای نیست) و عقده ای بودن که حالا میخوان باشهرت تمام این مشکلاتو برطرف کنن!!!!!
ایکاش یک ذره خاکی بودی و همه رو با یه چوب نمیروندی حرف من این نیست که مافیا وجود نداره این که شما داری میگی همه بدن شما اون افرادی که با شما کار میکنن ادمهای خوبین. واقعا که....

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 20:19

من فکر کنم موسیقی به قول همین بچه ها یه چیز دلیه حتی بدون اینکه نیاز به تخصص تو این زمینه داشته باشی گاهی روحت با یه اهنگ اروم میشه گاهی درونت هیجان ایجاد میکنه و فکر میکنی اون اهنگ داره چیزی رو میگه که توی دلته و مطمئنم خیلی از ادمایی که تو کنسرتا شرکت میکنن یا فقط به اهنگا گوش میدن همچین حالتی رو دارن وهمشون از سواد موسیقایی برخوردار نیستن نمیدونم چرا یه سریا با اطلاعاتی که دارن میان کامنت میذارن و فکر میکنن فقط خودشون میدونن و توهم پروفسور بودن میزنن البته مافیا با تو نیستم

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 20:36

تو کشور آمریکا یه آهنگ خونده میشه به اسمblurred lines ( کاری به خوب یا بد بودن آهنگ ندارم)
این آهنگ به مدت21 هفته در صدر جدول بیلبورد قرار میگیره
اگه این آهنگ تو ایران خونده شده بود افراد روشنفکر! ( مثل حامی) میگفتن این دیگه چه آهنگ داغونیه؟خیلی کار سخیفیه و از این حرفا
تو اکثر کشورهای دنیا به جز ایران فهمیدن که وقتی میشه از یه نوع موسیقی لذت برد دیگه چرا این همه مته به خشخاش گذاشتن و سلیقه ی ملت رو زیر سوال بردن و ادای آدمای روشنفکر و تحصیل کرده رو درآوردن؟
به خاطر همینه که اونا تو موسیقیشون پیشرفت میکنن و تو اکثر کشورهای دنیا مخاطب دارن ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم...
واقعا حدود واندازه ی هنر رو چه کسی تعیین میکنه؟
آقای حامی؟
طرفدارای آقای حامی؟
کی؟
واقعا چجوری یه عده به خودشون اجازه میدن به جای همه فکر کنن ( چون خیال میکنن بقیه یا اصلا فکر ندارن یا دارن ونمیتونن ازش استفاده کنن) و این چنین نظرات تندی رو بدن؟

دوشنبه 18 شهریور 1392 - 21:40

اقای حامی انی اکرمکم عندالله اتقاکم کسی که رو شونه ایرج بزرگ بشه هم سفره ی شهناز ها ویاحقی ها باشه از علیرضا قربانی وهمایون و معتمدی تا امید سلطانی تاییدش کنن به هیچ بنی بشری احتیاج نداره اصلا بنده ی خدا کی باشه که بخواد جلو عدل خدا رو بگیره . همه دنیا بخواد و توبگی نه نخوادو تو بگی اره تمومه!!من این مافیا رو همچون اهورا همچون مسیحا همچو عطر پاک گلها دوست دارم می پرستم

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 12:38
Armita Parsa

بله...صدرصد موافق!

2.178.55.208
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 04:14
نیایش

من هم کاملا موافقم

5.52.221.155
mt
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 23:50

دوستان عزیز ؛
سلام
خداوکیلی یه خواهش ازتون دارم،خودتون کلاهتون رو قاضی کنید،یه ذره هم که شده احساسات غلط خودتون رو بذارید کنار،چرا اینقدر بی خودی از آقای خواجه امیری به عنوان مافیا اسم می برید؟چرا به طور غیر مستقیم و بدون هیچ شاهد و مدرکی به ایشون توهین می کنید؟خداییش آلبوم هایی که سال 91 و 92 در حوزه ی موسیقی پاپ پخش شدن رو کامل گوش کنید،خداوکیلی شعراش معنی داره؟صدای خواننده از خودشه؟تنظیم،میکس،آهنگاش به درد می خوره؟خداوکیلی آلبومی که احسان داده(عاشقانه ها)رو با این آلبوم هایی که توصیف کردم براتون یه مقایسه منصفانه کنید!کم کم کمش آلبوم عاشقانه های احسان شعراش معنی داره،صدای احسان مال خودشه نه مال دستگاه!با احساس که خونده می شن!مگه یه آلوم خوب چه ویژگی باید داشته باشه که آلبوم احسان نداره؟خوب وقتی که آلبوم به درد بخوره باید که سریع(البته به زعم بعضی ها چون آلبوم احسان هم چند وقت روی میز ارشاد بود)مجوز بگیره،باید اونو تو همه ی شهر ها و کشور ها اجرا کرد!اینا که باند بازی نیست...اگه باند بازیه پس چرا این همه مردم مشتاق رفتن به کنسرت و هزینه کردن برای دیدن احسان اند؟مردم با تیتراژ و امثالهم گول کسی رو نمی خورن،خدا وکیلی شخصیت و منش و اخلاق و کلا مدل احسانو هیچ کدوم از خواننده های پاپ ایران ندارن!ایشون از بچگی با موسیقی بزرگ شدن .مثل کسایی نیستن که حداکثر 10 سال باشه تو عرصه ی موسیقی پا گذاشتن و با هیچ کدوم از اساتید بزرگ موسیقی رو ندیده باشن.ایشون خانوادتا در عرصه ی موسیقی بودن و از همان بچگی با بزرگانی ملاقات داشتن که بعضی از خوانندگان که خودشونو زیر علامت سوال می برن نه تنها خودشون بلکه استادشون و استاد استادشون هم آنها را ندیدن!احسان خواجه امیری الآن در هر موقعیتی هست حقشه !حتی کمش هم هست!ایشون لیاقت بالاتتتتتر از اینها رو دارن!امیدوارم یه کم اگه انصاف دارین خرجش کنین و درست قضاوت کنید،گول حرفای بعضی ها رو نخورید...تهمت زدن به دیگران جواب پس دادن داره...
همین...
و من الله التوفیق
یاعلی مدد

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 12:50
Armita Parsa

بسیار عالی... (:

2.178.55.208
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 13:59
جواد

منصفانه بخوام بگم من خود آن سیزدهم استاد چاوشی از همه بهتر بود که تو جشن موسیقی ما نظر مردم هم همین بود....

188.245.62.18
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 23:57

آقای حامی تمام حرف هاتون درسته.موسقی پاپ در ایران بعد از مرگ استاد بیات از بین رفت.تنها خواننده های مورد قبول من آقای دکتر اصفهانی,شما{حامی} و علیرضا عصار هستند که متاسفانه هر کدومشون به نحوی کم کاری می کنند که از نظر من این مورد مهم ترین عامل بروز تعدادی از خواننده های بی استعداد شده.

پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 00:44
کیان

به خاطر سلیقه تون بهتون تبریک می گم.خوانندگانی که نام بردید+مانی رهنما مورد قبول من هم هستند.بابک بیات نازنین رفت و موسیقی پاپ کشور لطمه ی شدیدی خورد.و نوابغی مثل داریوش تقی پور هم متاسفانه کم کار شده ن.

151.239.7.2
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 00:28

احسان باید از خودش دفاع کنه چرا قضاوت میکنید اقای محترم؟حسادت شمارو کور کنه!هنر شما محترمه ولی خودتون رو دارین هنرتونو زیر سوال میبرین!روزبه بمانی مصاحبشو بخونین لطفا گفت احسان برای تیم کاریش ارزش قائل بودهههههه!احسان خیلی سختی کشیده ک شد خواجه امیری چرا سعی میکنین بکوبونینش احسان تلاش کرد و جزو معدود افرادی هست ک از زیر سایه پدر اومد!سلیقه مردم محترمه!اگه احسان مافیاست اگه بی استعداده شما چرا خودت باهاش اهنگسازی میخواستی کارکنی!؟غیراین بود میوه ممنوعه واسه تو بود!؟؟؟؟کارشو قبول نداشتی ن!کور کرده حسادت چشماتو

ati
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 00:43

نه به نظرهای قبل خودم و نه به نظرای بعدش کار دارم
فقط اینکه حامی عزیز صدای بسیار زیبایی داری.صدایی که انتها نداره و اگر هزاران بار شکستنت تو نشکن.هنر تو واقعیه و ماندگار و هر کسی که درک موسیقی داشته باشه هنرت رو می فهمه. برات آرزوی موفقیت میکنم هرجا که باشی...

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 00:47

خب طبیعیه چون احسان بهترین خواننده ایرانه باید هم همه بهش حسودی کنن و احسان ابروی موسیقی پاپ ایران...

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 12:52
Armita Parsa

The King Of Pop Music.... Ehsan Khajeamiri

2.178.55.208
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 01:35

حامی شاید صدای خوبی داشته باشه ولی اصلا و ابدا اهنگای خوبی رو نمیتونه خلق کنه و بیشتر اهنگاش مثل قرص خواب اور میمونه و به شدت حوصله سربره.این که بگیم چون موسیقی پاپ کلاسیک میخونه پس حتما باید خواب اور باشه خیلی خیلی غلطه.در ضمن اقای حامی همیشه و هرزمان از زمین و زمان شاکیه و فقط در حال غر زدنه خب اگه اینجا نمیتونی کار کنی برو کشور دیگری تا راحت بتونی کار کنی.

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 02:31

جواب احسان خواجه امیری عزیز ...

شما می‌توانی با زور مافیا به یک نفر بگویی که «منو دوست داشته باش»؟ موسیقی با حس آدم‌ها درگیر است، مگر می‌شود روی حس آدم‌ها نرخ گذاشت و نه‌تنها به آنها پولی نداد، بلکه از آنها پول گرفت و کاری کرد تا به فلان کنسرت بروند؟!
در موسیقی ما مافیا وجود ندارد، اما آدم قوی وجود دارد. در موسیقی ما آدمی مثل محسن رجب‌پور حضور دارد که کارش را بلد است یا مثلاً آقای جلیل‌پور. یکی از بی‌فرهنگی‌های ما این است که به آدم‌های توانمند می‌گوییم مافیا و اصلاً حواسمان هم نیست که لفظ مافیا، بار «منفی» دارد. به هر آدمی که فکر و برنامه و هوش و سیاست کاری دارد، لقب «مافیا» می‌دهیم تا ناکارآمدی خودمان را پوشش بدهیم!

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 02:34

ادامه ی صحبت های احسان خواجه امیری عزیز پیرامون این موضوع:
چند نفر از کسانی که اتفاقاً دوست من بودند، پشت سرم حرف زده بودند و گفته بودند که احسان جزو مافیای موسیقی است! از یکی از آنها پرسیدم: «جریان مافیا چیه»؟ گفت: «منظورم تو نبودی»! خواننده دیگری گفته بود: «کسی که رفته آمریکا کنسرت داده و از اسم پدرش استفاده می‌کنه، یک نت هم بلد نیست بخونه و صداش هم شبیه خروسه»!
تو به دنبال جواب دادن به این حرف‌ها نبودی؟
این نفر آخری آنقدر سن و سالش زیاد است که من اصلاً به خودم اجازه ندادم فکر کنم می‌خواسته خودش را با من مقایسه کند و به معروفیت برسد!

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 12:48
Armita Parsa

مرسی مرجان گل.
ببینید چقدر مودبانه میشه پاسخ داد بدون توهین به کسی؟! این یعنی فهم بالا یعنی اخلاق یه هنرمند واقعی و حرفه ای رو داشتن... ممنون احسان عزیز

2.178.55.208
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 17:45
مرجان

خواهش میکنم آرمیتا جان..
از احسان عزیز تشکر میکنم که انقدر مودبانه جواب داده،نه مثل بعضیا که فقط بلدن دیگران رو ببرن زیر سوال!

91.98.165.97
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 03:08

دوستان عزیز من خودم یه موزیسینم. از زمانیم که سام و نرگس مرحوم قادری اومد تو سینما بیش از همیشه محو موسیقی حامی شدم. اما خب هیچ وقت نتونستم ایشون رو به عنوان کسی فراتر از یه موسیقی دانِ کلاسیک که تبهرش رو تحت تعلیم اساتیدی مثل مرحوم بیات، که خودش بارها به شاگردی این سالار بالیده، بدست آورده تصور کنم. دلیلش رو به هیچ عنوان مطلق در نظر نمی گیرم. اما معتقدم خواص رو راضی کردن نهایت فعالیت یه هنرمند نیست. بی نهایت خواننده ها، آهنگسازها، ترانه سراها و تنظیم کننده هایی هستند که دارن ازین طریق امرار معاش می کنن؛ آیا باید برن ترک کار و دیار کنن و سرشون رو بزارن زمین و "دور از جونشون" بمیرن؟ اونم فقط به این دلیل که نبض بازار و ذائقه مخاطباشون دستشونه؟ این که نشد استدلال آقا حمید حامی. خود شما با "آخدا" رضا تاجبخش و بابک زرین رو کشوندی تو گوشای مردم. کسانی که شاید از برترین های ایران باشن، اما ازونا بهترم بود.حالا اونا دارن می سازن و می فروشن و یکی بعد از دیگری در قالب عوامل پشت صحنه یا به خوانندگی خودشون کار منتشر می کنن و شما نشستی و دل خوش کردی به اینکه به این عروه الوثقی چنگی نزدی؟ پس کو اون هم نفس و آخدا خوندنات؟ اونا وقتی اومدن که مافیا هدفون زده بود و نمی شنید؟
راجع به روزبه بمانی و علیرضا افکاری هم لازمه به نظر همه دوستان برسونم که بنده به صورت موثق باخبر شدم که اسامی این دوستان با همکاری دوستان و روابط دیرینه ای که احسان خواجه امیری بواسطه سابقه پدر و فعالیت چندساله خودش بدست آورده بود بی هیچ تغییری بروی پوسترها و جلد آلبوم درج شد که تعریف نوینش میشه همون مافیا!
اما حمید خان حامی! من همیشه تحسین می کردم کارای قبلیتو. اما یهو دیدم زدی تو خط مناسبتو این جور نقلها که نتیجه اش دو چیز بیشتر نبود: یا میشی علی لهراسبی و هر کار درجه صدی رو هم می دی بیرون با اخذ مجوز آسون، یا میشی حامی و بدون بربستن طُرفی از حلاوتهای موسیقایی ترک دیار می کنی. همونطور که بسیاری هم گفتند لطفا اینقدر شعور مخاطب رو منگنه نکن. چون با یه سرفصل "دلخوش بودن به گرمای طرفدارا" نمیتونی صورت مسئله رو پاک کنی. مردمن که می برن بالا. نخوان، سقوط می دن پایین. اینکه دیدت انتقادیه جالبه واسم. ای کاش بقیه هم به حساب و کتاب خالتورهایی که می دن بیرون میرسیدن. شما که فاخر کار کردی خداروشکر. اما خب باید قبول کنی. شاید خیلیا از بُعد تکنیکالیتی و موزیکالیتی از شخصی مثل سیروان خسروی بالاتر باشن، اما امروز دوران ارکسترال و آکوستیک آمیخته شده با صوت الکترونیک. یعنی پرداخت صدای بهتر.یعنی چیزی که در حد و اندازه ایران فقط سیروان داره. شما که به زعم خودت از همه مقتضیات زمان باخبری تواین رشته، خب تن بده به جریان آب و ببین کجا می رسیم...
و من الله توفیق.

پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 00:38
کیان

دوست عزیز به نظر من دوران موسیقی ارکسترال نگذشته و گذر از موسیقی ارکسترال به الکترونیک به عقیده ی من یک انحرافه.چون صدایی که بخواد با نرم افزار خلق بشه اسمش موسیقی نیست و بیشتر به درد ربات می خوره تا انسان.

151.239.7.2
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 03:11

هم آقای حامی و هم خواجه امیری دچار یک اشکال هستند و اون یونیک نبودن صدا و تکنیکشون هست.آقای حامی حالت نیمه کامل خوانندگان دهه 50 و خواجه امیری حالت ناقص اصفهانی.به همین دلیل حامی زودتر فید شد و خواجه امیری دیرتر خواهد شد چون کسانی مرتب به ظهور میرس که میتونن این تکنیکها رو ادا کنن شاید با چهره و ارائه بهتره همون سبک موزیک.ولی امثال اصفهانی و سرشاخه سبک حامی(در خارج)با هر سن و موقعیتی خودشون رو حفظ میکنن چون یک سری فاکتورهای واقعی در خوانندگی دارن که کسی بهتر از خودشون به اجرا در نمیاره و مگر خوانندگی صدای خوب و تکنیک درست داشتن نیست؟

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 09:06

هیچ وقت کسی که دستش پر نیست اینجوری حرف نمیزنه.حتما و قطعا دستش پر و سکوت اونایی که محکوم کرده نشون دهنده اینه که حرفاش درسته.

من دیگه مطمئن شدم حق با حامیه .جالبه که همه کسانی که او به کنایه ازشون حرف زده سکوت کردن

مطمئنا بازنده این ماجرا حامیه اما این شجاعت در روشنگری رو هیچ وقت نمیشه از یاد برد.

و متاسفانه سلیقه موسیقایی مردم همونی شده که مسئولین میخوان.زاری و ناله و جیغ و داد

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 16:56
omid gholizadeh

شما از حامی هم جالب تری!!!!
اگه کسی جواب بده میشه مصداق حرف ها و اگه جواب نده میشه ترسو!!!

واقعا که....

37.19.88.234
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 11:17

خداییش این زجه و ناله رو خیلی خوب اومد.احساسی خوندن این نیست که شما تو اهنگ خود زنی کنی.
فکر میکنم کسایی که به این صورت میخونن و این ترانه ها رو مینویسن تصور درستی از احساس ندارن و اینگونه خوندن و نوشتن به یقین هنر نیست

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 11:33

خیلی بی انصافید بخدا... آدمی که تو 20 سالگی غریبانه رو خوند صدا نداره؟ کدومتون اون روز که اون آهنگو شنیدید خوشتون نیومد ... یکی بیاد بگه من اون روز که اولین بار غریبانه رو شنیدم دوسش نداشتم همون هرچی آرزوی خوبه مال تو رو میگم...یکی بیاد بگه من سلام آخرو دوس نداشتم دیگه از سلام آخر بالاتر میخواید؟
خیلی بی انصافید چرا میگید روز عاشورا احسان خواجه امیری کنسرت داشته برید تحقیق کنید آبروی یه آدمو نبرید
به نظر من آقای حامی و من جمله کسایی که با نظرشون اینجا موافقت کردن (البته من با بعضیا موافقم) قصد اینو ندارن که ریشه مافیا رو بزنن اینجا فقط حرف از یه نفره احسان خواجه امیری اینا فقط قصد زدن ریشه این آدمو دارن ... فقط ایشون مافیاس؟ روزبه بمانی ممنوعه امسال همه تیتراژای ماه رمضون کار ایشون بوده احسان علیخانیم مافیاس رضا صادقیم مافیاس مهدی یراحیم مافیاس اصفهاینیم مافیاس خشایار اعتمادیم مافیاس خب خدا رو شکر همه مافیا شدن حالا برید پی زندگیتون

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 23:21
Armita Parsa

آفرین..صدرصد باهات موافقم...

2.178.33.249
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 11:52

حامی میرود...
و این بحث ها سودی ندارد.

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 12:23

به نظرمن حق وجایگاه حامی عزیز اصلا این نبوده.اون کاملا سالم موسیقی رو به مردم نشون داده.اینکه در مورد مافیا صحبت می کنه حرف همیشگی حامی بوده وما هم میدونیم وجود داره.من وقتی کنسرت این عزیز رو رفتم فهمیدم هنر وتواناییش حقیقت داره.وقتی از چند سال قبل میشینه وبرای آلبومش فکرمیکنه یعنی واسه خودش ومردمش واقعا ارزش قائله.
شاید8-7 سالی باشه که طرفدار این خواننده ی قدرتمندم.وکاش به خاطر کسایی که این هنرمند رو دوست دارن از تصمیمش برگرده.هنوز نمیشه آلبوم دو نیمه ی رویا رو با هیچ آلبومی در اون زمان مقایسه کرد.ویاحتی الآن.!!!
خواهش می کنم همه از این هنرمند عزیز که حتی یه نت از کسی یاد نگرفته وبا استعداده حمایت کنن.

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 12:28

آقای حامی یه کم واقع بین باشی بد نیست ها ... شمایی که میگی احسان و امثال احسان به واسطه پدرش رو بورس اومده و بعده مرگ پدرش از بین میره به این فکر نکردی که بعد انقلاب نقش استاد ایرج تو موسیقی ایران کمرنگ تر و کمرنگ تر شد ولی پسرش هر روز بیشتر از دیروز نورانی تر شد ... بعد انقلاب صدایی از استاد تو ایران نبود چون دوره ی کاریش موقع شاه بود ... اگه احسان میخواست به پدرش تکیه کنه مثله پدرش میرفت دنباله موسیقی ملی و سنتی نه اینکه راه شو جدا میکرد و میرفت دنبال پاپ تا صدای مثل شماها در نیاد ... احسان رو پای خودش وایساده و تا آخر هم وایمیسه ... خیلی از شما اینطوری هستین وقتی یکی رو نمی کشین از حسودی روش اسم مافیا رو میذارین واستون متاسفم واقعا ... احسان کسی نیست که به یه فوت بند باشه احسان بزرگ شده و آموزش دیده ی دسته ایرجه پس خوب بلده چیکار کنه ... اگر بخواد شما رو یه شبه به قعر میکشونه ... بعد اون کنسرتی که میگی رو شاید امثاله شماها تو ماهه محرم اجرا کنن ولی نه خواجه امیری که واسه اینکه تو یه ترانه کلمه عشق زیاد تکرار شده به خاطره خدایی بودن و محجوب بودنش نخونده ... شما اول نوع و نحوه تکلمتون رو تقویت کنین و ... !!!

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 23:21
Armita Parsa

mer30

2.178.33.249
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 14:36

نمیدونم چی تو سرت میگذره...معلومه که هوادارا باید به خواننده محبوبشون دلگرمی بدن.معلومه خواننده ها به مخاطباشون وابستن.اگه یه روزی جوری شد که کار اقای ایکس دیگه خوب از اب درنیومد مردم و همون هوادارا میکشن کنار و میرن سراغ کار خوب.یا فکر میکنی اون مافیا که تو هی پاش اب میریزی که بزرگش کنی میاد هوادارا رو تهدید میکنه تا پشت خواننده محبوبشون باشن؟فکر میکنم هرچقدر هم که سختی کشیده باشی بهتره هرروز صبح یه نگاه به قدوقواره و هیکلت بندازی که فکر نکنی دو سالته و با چغلی کردن و اینو اونو زیر سوال بردن کاری درست میشه و به چشم میای.

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 17:42

:: مافیا :: خیلی باحالی!! چه قدر تفکراتت آشناس!!!
( اینجا منظورم با اون دوستیه که کامنتای خیلی قشنگیم گذاشته بود! )
...
اگه مافیا احسان خواجه امیری باشه ، من مافیارو دوستدارم!
نیرویی که از مافیا پشتیبانی میکنه رو هیچ کس نمیتونه جلوشو بگیره!
همه ی دنیارم جمع کنی بگی نه اون میگه آره!
همه ی دنیا بگن آره ، اون میگه نه!
من فقط اینو میدونم که خدا خیــــــلی احسانُ دوستداره!
من فقط اینو میدونم که احسان پاکه!
من فقط اینو میدونم احسان به هر جا برسه از تلاشش و اعتقادشه!

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 18:14

جناب حامی واقعا خسته نشدی؟...شما کامنتایی ک مردم زیر مصاحبه هات میذارنم میخونی یا فقط حرفاتونو میزنیدو میرید.؟بعید میدونم تاحالا ی بارم کامنتا رو خونده باشی!وگرنه دیگه تمومش میکردی.تا کی میخوای ب احسان خواجه امیری گله های بی فایده و بی سندو مدرک بکنی؟!منی ک طرفدارشم از نجابتش خسته شدم.تاکی سکوت کنه؟البته داره بهترین کارو میکنه ها.سکوت واسه حرفای شما بهترین جوابه.
بهترین و تنها پاسخی ک باید به شما داد همون حرفیه ک خود احسان زد.
مافیا یعنی هوادارها.
تا مردم و مخاطبا از صدا و کار کسی خوششون نیاد اونو بالا نمیبرن.کسی مجبورشون نکرده ک آلبوما رو بخرن یا کنسرتا رو برن.احسان اگه ب این جایگاه رسیده بخاطر تلاشاش،استعدادش،جدیت تو کارش بوده.چون سرش تو کار خودش بوده.البته از همه مهمتر خواست خدا بوده.اگه قرار بود احسانم مث شما جواب بده و دعوا کنه و توهین کنه دیگه ن چیزی از موسیقی ایران میموند ن چیزی از موفقیتای خود احسان.شما ک این همه مدت میدونو خالی کردیو فقط نشستی ب اینو اون توهین میکنیو تهمت میزنیو لقب الکی و بدون سند بهشون میدی ...
احسان اگه مافیا بود،اگه پارتی داش عاشقانه ها هفت ماه تو وزارت ارشاد نمیموند.پارتی یکی دو ماهم طرفشو معطل نمیکنه چ برسه ب هفت هش ماه.احسان اگه مافیا بود کنسرتش تو گرگان با اون وضعیت برگزار نمیشد.اگه مافیا بود کنسرت دزفولش بخاطر دلایل الکی کنسل نمیشد ک شصت میلیون خودشو اسپانسرش ضرر کنن.
با پارتی دوسال متوالی نود و نودو یک شده بهترینو پرطرفدار ترین خواننده ایران از نظر مردم؟با پارتی و پول آهنگ نابرده رنجش شد بهترین تیتراژ تلوزیون تو بیست سال اخیر از نظر مردم؟؟؟!
با پارتی آلبوم عاشقانه هاش شد یکی از پرفروش ترینو شنیده شده ترین البومای سال؟ک از همون هفتم آبان صداش از تو ماشینا و پاساژا و مغازه ها میومد تا همین الان؟!
بسه یا بازم بگم؟
اینکه اسم علیرضا افکاری و روزبه بمانی رو آلبومش اومده بخاطر اینه ک تعصب داره رو گروهش.آلبومش هیچ مشکلی نداشته ک بخواد هفت هشت ماه تو ارشاد بمونه.بخاطر اسم همین دو نفر معطل شده.و البته ی دلیلشم بخاطر مطرح شدن سلیقه های مسئولین دفتر موسیقی بوده.ک اون بحث دیگه ایه.شما شک نکن اگه خشایار اعتمادی و دیگر دوستانی ک با این دو نفر کار کردن اگه ب سختی و محکمی احسان پافشاری میکردن و خیلی براشون مهم بود میتونستن اسمشونو رو کاور بزنن.خود بمانی گف هیچکس مثل احسان خواجه امیری تعصب به خرج نداد ک اسم منو علیرضا افکاری رو کامل بزنن.
... راجع به کاور آلبوم عاشقانه ها.باور کن اگه ب این اندازه ک تو این مدت نشستی انتقاد الکی کردیو پشت اینو اون حرف زدیو تهمت زدی رفته بودی درستو حسابی و با جدیت و پافشاری دنبال کارای آلبومت زودتر از اینا اومده بود.
ولی دوتا حقیقتو باید قبول کنی جناب حامی.
یکی اینکه خواجه امیری اگه ب هرجا رسیده با تلاشش و استعدادش رسیده و حقشه.و اگه خدا بخواد موفق تر از اینا هم خواهد شد.
و دوم اینکه دوران موسیقی شما و امثال شما مث مانی رهنما،خشایار اعتمادی،علیرضا عصارو قاسم افشارو...تموم نشده،ولی دیگه ب اون بازار گرم اون سالها برنمیگرده.الان موسیقی رایج کشور پاپه.الان امثال خواجه امیریو یگانه و صادقیو بابک جهانبخشو فرزاد فرزینو مازیار فلاحی رو بورسن و طرفداراشون زیاده.کار همشونم خوبه ولی خوبو خوبتر دارن دیگه طبیعتا.
از این ب بعد هرکی خواس وارد دنیای موسیقی بشه من میگم ازشما اجازه بگیرن ک اوشون مافیاس یا ن!اگه اجازه دادی وارد شه!
چطوره؟!
مطرح شدن توسط تیتراژاصلا اشکالی نداره.خوداحسان همیشه گفته تیتراژ غریبانه باعث شدتا شناخته بشه.ولی اگه کارش بد باشه،ب نظرتون کسی ک داره اون تیتراژو میشنوه میره اون آهنگو دانلودکنه؟میره آلبومای اون خواننده روبخره؟میره کنسرتش؟طرفدارش میشه؟نه!
تو هنر،مخصوصا موسیقی این مردمن ک میگن کی خوبه کی بد.کی کاربلده کی نابلد.
کارگردانا هم ب کسی پیشنهاد میدن تیتراژشونو بخونه ک پرطرفدار باشه تانکته مثبتی باشه برای فیلمشون.همونطور ک خیلی فیلمسازا گفتن خواجه امیری افتخاردادو تیتراژسریال مارو خوند.
دوستان مخاطب خواهشا وقتی راجع ب چیزی نمیدونیدنظر ندید.خواجه امیری هیچ وقت در تاسوعا و عاشورادرخارج کشور کنسرت نداشته.کنسرت چندسال پیش ایشون درخارج کشورچندروزی قبل ازشروع حتی ماه محرم بوده چ برسه ب روزعاشورا.آقای حامی اینجااگه میبینی هیچکس ب حرفات کاری نداره هیچکی ازت مدرکو سند نمیخواد واحسان عزیزسکوت کرده،بدون ی زمانی بایدجواب پس بدیا.چ اینجاچ اون دنیا.انقد راحت ب کسی تهمت نزنوپشت سرش حرف نزن.
دوستانی ک میگن احسان باید جواب بده،اگه احسانم مث حامی بخواد ج بده دیگه چیزی ازموسیقی خودش و ایران نمیمونه.بعدم جواب حرفیو میدن ک باسندو بامنطقواز همه مهمترمودبانه زده بشه.
من ازاحسان عزیزعذرخواهی میکنم.هم ازطرف کسایی ک باهاش دشمننو بهش تهمت میزننو میخوان زیرسوال ببرنش،که عمرا بره زیرسوال.وهم از طرف خودم و طرفداراش که نتونستیم مث خودش نجیب باشیمو سکوت کنیم.
چیکار کنیم طرفداریم دیگه!تعصب داریم!نمیتونیم ببینیم کسی ب ناحق راجع بهت قضاوت کنه!کنارت و پشتت هستیم تا آخر دنیا.
ایشالا روزب روزموفق تر باشی.تایید کن موسیقی ما!

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 11:44
Armita Parsa

خاطره جان
خیلی خوب یود. دیگه فکر کنم حرفی نمونده باشه از طرف ما هوادارای احسان با این کامنتت... مرسی

2.178.14.247
چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 15:30
sadaf

خاطره جان حرفات کامل بود اگه منم تو کامنتم گفتم احسان باید جواب بده منظورم اینه که باید به اونم فرصت داده بشه تا از خودش دفاع کنه یا توضیح بده که موضوع بیشتر روشن بشه

5.201.225.80
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 04:25
نیایش

خاطره جان من هم کاملا با حرفات موافقم . امیدوارم آقای حامی حسادت به احسان رو کنار بذاره و اینقدر تهمت نزنه و از احسان عزیز هم می خوام همینطور متانت داشته باشه و جوابی نده . چون حقیقت کاملا مشخصه و کسی نمی تونه منکر صدای قشنگش و استعدادش بشه . من که عاشق صداش هستم

5.52.221.155
پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 10:10
دريا

حرف حق جواب نداره ديگه .مرسي از كامنت خوبتون اينا حرف دل منم بود...

78.39.237.240
شنبه 23 شهریور 1392 - 20:37
taraneh.e

خاطره جان کاملا باهات موافقم...
چه عجب بالاخره یکی پیدا شد که حرف حساب بزنه...
ممنون عزیزم...

2.180.53.21
دوشنبه 1 مهر 1392 - 19:53
negar57

دقیقا درست میگی.الان احسان رکوردداربیشترین طرفداروجوایزه طبیعیه که یه عده اینجوری به جلزوولزبیفتن
هرچی آرزوی خوبه مال تو...

5.250.86.156
سه شنبه 19 شهریور 1392 - 20:39

به نظرم مافیا هر چه قدرم توان داشته باشه نمیتونه جذب مخاطب کنه و کسی وادار به انتخاب کنه مردم خودشون خواجه امیری رو انتخاب کردن میبینید که دوباره کنسرتشم تمدید شد ولی وقتی درمورد کنسرت تو زمان تاسوعا و عاشورا مطمئن نیستید چرا میگید فلانی بوده ادم شک میکنه اینم میشه تهمت

سه شنبه 19 شهریور 1392 - 23:15

زنده باد احسان خواجه امیری...همه دنیا بخواد و تو بگی نه....

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 21:00

اقای حامی قبول کن که دورت به سر اومده الان دیگه مردم سبکتونو دوست ندارن
این حسادت ها دلیلش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه شما تیتراز نخوندی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برو دنبال یه راه حل بگرد که بتونی حداقل نصف احسان موفق بشی
تیتراز مافیا داره قبول!!!!!!
همون مافیا میاد مردمو بزور میبره کنسرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مافیا امار فروشو میبره بالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدم یه سرچ کردن لازم بود تا بفهمین کنسرت دوروز قبل محرم بوده نه روز عاشورا

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 21:37

دوستان باید قبول کنیم فضای موسیقی امروز عموما نسبت به فضای نسل اول پاپ یعنی حدود 15 سال پیش افت و پسرفت شدیدی داشته.الان که گاهی اوقات موسیقیهای اون زمان پخش میشه با خودم فکر می کنم که کارهای اون موقع اکثرا کارهایی فاخر بوده ن.با حرفهای آقای حامی به خصوص در مورد فضای ترانه ها و آهنگهای امروزی کاملا موافقم.من به عنوان یه جوان 22 ساله با افتخار فقط به موسیقیهای اون دوران گوش میدم و از موسیقیهای امروز هم فقط کارهای بازماندگان آن دوران رو که هرگز با این موج همراه نشدند گوش میدم.امثال حامی و مانی رهنما.

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 22:42

آقای حامی!!
اصلا کار درستی نیست که توی تمام مصاحبه ها دیگران رو متهم میکنین..
اونم با حرفای دروغ..
اگر احسان خواجه امیری تیتراژ میخونه،خب بهش پیشنهاد میشه و میخونه..
کسی که یک نت هم بلد نباشه و یه تیتراژ بخونه،میتونه مخاطب جذب کنه؟؟
مردم میرن دانلود میکنن آهنگاش رو و آلبوماش رو میخرن؟؟
اگر اسم روزبه بمانی روی آلبوم احسان خواجه امیری بود دلیلش این بود که روی گروهش غیرت داره.
آلبومش کلی با تاخیر مجوز گرفت برای همین..
مطمئن باشین اگر شما به جای این کارا و متهم کردن دیگران یکم تلاش میکردین الان آلبومتون اومده بود بیرون.
کسی به زور مافیا نمیتونه مردم رو ببره کنسرت..
بلیت های کنسرت احسان خواجه امیری همیشه سریع فروش میرن،ایشون رکورد دار هستن اصلا برای فروش رفتن بلیت های کنسرت هاشون.
با زور مافیا مردم میرن بلیت ها رو میخرن؟؟
حداقل نظرات رو بخونید و ببینید که احسان خواجه امیری چقدر پر طرفداره.
در ضمن یه چیزی رو نمیدونید الکی تهمت دروغ نزنید..
احسان خواجه امیری دو روز قبل از اول محرم کنسرت داشته نه عاشورا..
اگر هم جوابی نمیده بهتون برای شعور و اخلاق هنرمندیشه..
امیدوارم دست از این کارا بردارین چون احسان خواجه امیری اونقدر محبوب و موفق هست که نخواد با چهارتا حرف دروغ از محبوبیتش کم بشه.
ما هوادارن احسان خواجه امیری همیشه پشتشیم و همیشه هوادارش میمونیم..
هرچی آرزوی خوبه مال احسان خواجه امیری عزیز و هوادارانش که پشتش رو خالی نمیکنند.

چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 23:59

بچه ها با همتونم اين متنو براي همه شما مينويسم:
بي خجالت و دعوا بگم من آهنگ هاي حامي رو دوست دارم اما...... اگه يكم منطقي به نظر هايي كه دادين نگاه كنين(به عنوان يك فرد بي طرف)ميبينيد شما هم ادب رو رعايت نكردين دوستان(مثل نظر يا! خواهش ميكنم به حرف من فكر كنين
نبايد به هر خواننده اي (چه حامي كه دوستش دارم چه احسان چه رضا صادقي چه همه خواننده هاي مورد علاقتون) نبايد به هر خواننده اي بگين استاد و القابي مثل كبير،بزرگ و .. بهشون بدين.خودتون بسنجيد همه شما استاد شجريان رو ،د ... رو،استاد بنان رو و بقيه استاد هاي واقعي رو ميشناسين.خودتون بفهميد به كي ميگين استاد؟؟؟؟؟؟؟
به حرفام فكر كنين
آيا واقعا شما به د... ميگين استاد اون وقت به محسن يگانه،محسن چاووشي،حامي و احسان و ...هم لقب استاد رو ميدين؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد هم بدون فكر نظر ميدين؟؟؟؟توهين نكنين دوستان....
هر آدمي يه سليقه اي داره....نبايد توهين كنين....
يكم مهربون تر باشين بابا......

من واقعا آقاي حامي رو دوست دارم و ميفهمم چي ميگن.... منظور حامي توهين نبوده
ياسمن جان از ادبت تشكر ميكنم آقا يا خانم مافيا از تو هم همين طور!!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!!
منم با همتون موافقم حامي يكم داره تند ميره اما شما هم يكم كوتاه بياين اون يه چيزايي ميدونه كه ما نميدونيم ما فقط محيط بيروني رو ميبينيم.....هي ميگيد مردم مردم فكر كردين مردم كين؟مردم از من و شما تشكيل شده به خدا......
آهاي مردم كه ادعاي با فرهنگي و شعور ميكنين،شماهايي كه به راحتي به يك انسان توهين ميكنين بدونين دارين چيكار ميكنين..
ازتون درخواست ميكنم درك كنين حامي چي ميگه، چرا ميگه؟چرا انقدر اعتراض ميكنه،بفهمين منظورش از مافيا چيه(نه كيه)،آخه مگه حامي(ببخشيدا)درد داره الكي اعتراض كنه؟؟؟؟؟؟؟؟
"زود قضاوت نكنين عزيزان"
اينا همه سرمايه هاي كشورمون هستن...اگه وضع موسيقي همين طوري پيش بره به زودي روزي ميرسه كه احسان هم از اينجا ميره...مگه حامي شب خوابيد صبح بلند شد گفت ميخوام برم؟نه خير 15 سال طول كشيد.اگه همين طوري پيش بره و "مردم" رو بيارن به آهنگ هايي مثل سوسن خنم و واي واي پس تو كوجاي و اينا روزي احسان هم خواهد رفت.يگانه و چاووشي هم خواهند رفت.
به جاي توهين به خواننده هاي با ارزش كشورمون بياين سليقه ها رو درس كنيم....

پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 03:20

حامي
عزيزم... من ٢٥ سالمه، ١٥ ساله كه همه زندگيم موزيك بوده....
تو اين چند سال اخير بزرگترين آرزوم اين بوده كه شايد تو خيابون ببينمت يا صداتو از تو خونه اي بشنوم... با تمام وجود بغلت كنم و ببوسمت و بهت بگم كه چقدر براي من و طرفدارات ارزشمندي...
تو اين چند سالي كه اينقدر اذيت شدي... ميدونم تنها دليل ادامه دادنت عشق بوده نه فقط طرفدارات! چون بيشتر از همه عاشق خودت بودي كه تونستي عشق واقعي رو تو موزيك و شخصيتت به طرفدارات بفهموني و تمام و كمال تا جايي كه ميتونستي به مخاطبت موزيكت رو بشناسوني...
حامي اينو بدون كه تفاوت اصلي تو با خيلي از خواننده هاي خيلي باحالو و خوش صدايي كه هستند اين بوده و هست كه؛ حامي هاي تو با تمام وجودشون و با تمام عشقشون هر لحظه اي كه تو اراده كني برات ميميرن...
حامي جونم،،، من تمام حرفاي تو رو تاييد مي كنم و من و ديوونه هاي تو كه خيلياشونو ديدم و ميشناسم، هميشه پشت سرت خواهيم بود و مطمئنم مخالفين تو ، نمي تونن بفهمن كه چه صدا و چه شخصيت بزرگي رو از دست ميديم اگه...
و امّا...
حميد حامي عزيز... صداي زيباترين لحظه هاي زندگي من، ميدونم كه هر چيزي كه گفتي و نوشتند و هر حرفي كه زدي از انرژي بي نهايتي بود كه از كسايي مثل من گرفتي... نه كل جامعه.... چون تو هنرمند مردمي نيستي... چون تو خودت نخواستي كه باشي و شخصيتت اجازه اين كار رو بهت نداد...
چون تو طرفدار خاص خودت رو داري چون تو هنرمندي نه شخصيت طرب انداز يا حزن انگيز مردمي كه هر كسي بتونه باهاش كنار بياد و هيچ وقت موزيك تو گوش هر شنونده ي عادي و عرف پسندي رو نميتونه راضي كنه.
حامي من متاسفانه با علاقه خيلي زياد، خودم هم مثل اكثر جهان سومياي دور و برم، از صبح تا شب نه تنها به اين غم زدگي گوش مي كنم، تازه اين آهنگ هايي كه از صد تا مواد مخدر ، هزار تا بدبختي و هزار تا دشمن بدتره رو به همه معرفي مي كنم و تازه همش دارم لعنت ها رو زير لبم زمزمه مي كنم و با سازم تو هر فرصتي كه مي تونم به اين آهنگ هاي به ظاهر زيبا اعتبار مي بخشم! كه يه وقتايي ميگم اگه قراره شنيدن موزيك حروم باشه اين ناله هاي شيطاني كه فقط از غم، بدبختي و نا اميدي حرف مي زنه بايد حروم باشه.
حامي جان من همونطور كه گفتم حرفاي تو رو تاييد مي كنم، من درد جامعمو ميدونم، من آلوده شدنِ خوب ها رو به رانت و رشوه خواري و در كل پول پرستي جهان سومي رو كاملاً ميبينم و ميدونم... و پول حروم درآوردن توي اكثريت جامعه از مدير و كارمند گرفته تا خواننده و وكيلش و شغلهاي ديگه رو متاسفانه و بدبختانه كه به يك روتين تبديل شده رو ميدونم...
حامي جونم فراموش نكن كاري كه توكردي كار خيلي بزرگيه،،،
ولي واقعيت اينه كه ذهن ها ذهن هاي جهان سوميه و منيّت، خود شيفتگي و غرور كاذب و خودخواهي مردم جلوي ديد واقعي رو، كاملاً ازشون مي گيره..
حامي ميدونم داري بدجوري از بغض و فشاري كه بهت آوردن و انزجارت از سيستم معيوب و فاسد كشور منفجر ميشي،،،، ميدونم از اين نامهربوني ها... دلت گرفت، پرت شكست و يه قفس بزرگ برات درست كردند... و تو... ديگه خسته شدي از اين قفس.
حامي عزيزم، خيلي خوب ميشد اگه يه جاهايي، يه كمي،، تو حرفات به سليقه ي راحت پسنده مخاطب جهان سومي كه من خودم هم جزيي از اونم و متاسفانه به دليل كمبود موزيك پر انرژي و مثبت و فضاي يأس آلود جامعه كه شديداً سليقه هاي اكثريت رو به سمت خودش ميكشونه، يه كَمَكي كوتاه ميومدي :)
و البته ناگفته نمونه كه خود تو هم، استاد بزرگ، تا حدي آلودش شده بودي( كم با آهنگات دپ نشديم:) )!
اينجا جهان سومه،، همه ي كشوراي جهان سوم ، امروز... وضعشون همينه... در يك كلام " غم زده"!؛؛؛و البته بعضياشون بقول تو مثل ما غرب زده! نه البته ما فكر كنم بيشتر شرق زده ايم تا غرب زده!
فكر كنم خيلي راه سختيه كه آدم چيزيو كه همش داره مي شنوه و يواش يواش.... توي تاكسي،توي فيلم، توي ماشين استاد و رئييسش و توي مراسم مختلف، به گوش كردنش عادت ميكنه رو، به راحتي فراموشش كنه... و سليقش بوي سليقه ي آدمايي كه باهاشون زندگي مي كنه رو نگيره!! هر چند كه سليقه هاي خوب هم كم نيستند... البته غم و غرب و شرق هم كه هيچ ربطي به هم ندارند وجودشون الزاميه..
به هر حال عاشقتم با تمام وجود! كنسرت اكثر خواننده ها رو رفتم خيلياشون تركوندن و عالي بودند! ولي كنسرت تو، موزيك تو، شخصيت تو و صداي تو بخشي از وجود من شد...
اگه بري... بخشي از وجود چندين هزار طرفداري كه تو به نگاهشون به موزيك ايراني اعتبار بخشيدي و البته اونا هم به تو ... با خودت مي بري.
و اينو مطمئن باش كه بايد هواي اين خاك رو با وجود تمام نابرابرياش، هر روز صبح استشمام بكني تا درد مردم رو بفهمي... تا يك خواننده و يك هنرمند بزرگ خاص باشي... و سليقه ي طرفدار و مخاطبت رو بيشتر درك كني... مثل هميشه.
به هر حال هر تصميمي كه بگيري ما پشت سرت هستيم،،، بري يا نري، بخوني يا نخوني... چون تو خودت رو خيلي وقت پيش اثبات كردي.
اگه هم براي رفتن مصمم بشي، مطمئنم با استعداد فوق العاده اي كه تو داري هر جاي اين دنيا مي توني مثل هميشه بي نظير باشي...

خيلي دوست داريم

پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 03:20

سلام.یکی از اهالی موزیک هستم.تمام حرفاش درسته.اگه مافیا نخواد کسی خواننده نمیشه.هیچکی از دل مردم بیرون نمیاد تا اونا نخوان و شما بشنوید و حال کنید.تیتراژهای گرون قیمت با شرایط خاص.اگه مافیا نخواد همین کامنتهای شما اینجا وجود نخواهد داشت.اوضاع موزیک خیلی داغن تر از این حرفاست.پس بیخیال.

جمعه 22 شهریور 1392 - 11:20

واقها واسه حامی متاسفم با این حرفا که به جایی نمی رسه فقط خودشو خراب می کنه تو چی کار داری کی چی کار می کنه وایستا کارتو بکن مثل بقیه خسته شدیم از این مصاحبه ها مافیا مافیا مافیا جنگ جنگ جنگ تگزاسه مگههههههههههههههه

جمعه 22 شهریور 1392 - 17:44

حرفایی که حامی جان زد دقیقا مشکلاتی که ما اینقدر سر سری از آنها گذشتیم که بهشون عادت کردیم و الان کسی که هنوز هوشیاره و این مسائل عذابش میده این ها رو بیان میکنه و آقایون مخالفت میکنند
حمید حامی عزیز صحبت هاتون رو کاملا قبول دارم و بنده هم این حرفا زدم و کسی توجه خاصی نکردند دیگه نا امید شدم ولی خوشحالم که هنوز در وادی هنر کسانی بهوش هستند و مسیر موسیقی درست و انسانی رو ادامه میدهند. زنده و سر بلند باشی هر جا باشی. به اهداف و راه خودت مشغول باش بذار بقیه هر کاری خواستند بکنند نتیجه رو خدا میبینه . کاری که استاد بیات عزیز کرد. سبک و راه خودتو ادامه بده مردم هم پشتت هستند . موفق و سر زنده باشی

جمعه 22 شهریور 1392 - 21:38

میدونین چیه دوستان؟؟؟
من دیگه حوصله ندارم همه ی کامنتارو بخونم!!!
چون اکثرا شبیه به همه و هم اینکه ی عده که خودشونم میدونن واسه اینکه ی حرفی زده باشند میان اینجا کامنت میذارن و از نظر بقیه نظر میدن فقط دلشون میخواد ی بحث الکی راه بندازن من منظورم به ی شخص خاصیه که خودشم میدونه از این قبیل بحثا زیاد راه انداخته خودشم نمیدونه از هنرمنده محبوبش چی میخواد!و حتی هنرمندش کی هس!!!!!!!!!!!!!
قبلا گفتم الانم میگم و خواهم گفت فقط @@@احسان خواجه امیری@@@
درسته هرکی ی سلیقه ای داره ولی بعضی ها دقیقا دارن به سلیقه هم وهم به هنرمند توهین میکنند که باید جوابشونو داد اگرنه فکر میکنن جایی خبریه!!!
و آقای حامی
آقای حامی دیگه حوصله شما رو هم ندارم ی زمانی بد نبودی اما با این حرفای بی شرمانه ای که میزنی از چشمم افتادی@
د آخه چقدر حرفای تکراری و گیر دادن به اینو اون !
فقط زورت به این بنده خدا رسیده که اونم قربونش برم انقدر شعور و مردانگی تو وجودش هس که چیزی نمیگه!
کاشکی این کامنتو بخونی...
موسیقی ما خواهش میکنم کامنتمو تایید کن!

شنبه 23 شهریور 1392 - 13:13

واقعا جالبه...اسم ترانه سرایی که همه عالم و آدم به خاطر چاپ درستش توی آلبوم احسان خواجه امیری,دارن خودشونو میکشن...خیلی کامل و درست توی رسانه ی ملی (ساعت25) پخش میشه. اونوقت دوستان عزیزی میگن به خاطر مافیا بودن احسانه

دوشنبه 25 شهریور 1392 - 14:41

به نظرمن بهترهمه چیزروبه دست زمان بسپاریم .زمان همه چیزرومشخص میکنه.

دوشنبه 25 شهریور 1392 - 17:53

از زمانی که بليت های کنسرت احسان شروع می شه چند ساعت بعدش سالن مخصوصاً جاهای خوبش پر شده. آيا پول اين بليت های گران قيمت رو مردم می دند يا مافيا؟

شب 14 آذر سال 1388 شب هفتم و آخرين شبی بود که احسان تو اون سال تو برج ميلاد کنسرت داشت و پس فرداش اول محرم بود. من خودم اونجا بودم. احسان اونجا اعلام کرد که بعد از دهه اول محرم من و گروه ارکسترم برای کنسرت به کشور کانادا می ريم. بعد که برگشتم روی آلبومم کار می کنم تا انشالا تا عيد بيرون بياد. منظورش آلبوم يک خاطره از فردا بود که 31 شهريور 89 بيرون اومد و احسان تا اون موقع هيچ کنسرتی نذاشت. نکته ای که بايد توجه کنيم اينکه هر کنسرتی که تو خارج از کشور هم می خواد برگزار بشه بايد وزارت ارشادبه خواننده و گروهش اجازه بده. آخه می شه اين مجوز برای روز عاشورا باشه. اگر تقويم اون سالی نگاه کنيد کنسرت احسان تو تورنتو 2 ژانويه بوده که خيلی از عاشورا گذشته و هفته بعدش هم تو ونکوور کنسرت داشت. حالا اگر حسودی می کنيم درست حرف بزنيم.

دوشنبه 25 شهریور 1392 - 17:56

لطفاً مصاحبه آقای روزبه بمانی رو در مورد چاپ نامش روی آلبوم احسان و تلاش هايی که احسان برای اين کار کرده را بخونيد بعد حرف بزنيد.

دوشنبه 1 مهر 1392 - 20:09

آقای حامی شما لازم نیست دلتون به حال مردم معصوم بسوزه!مردم به خاطرعشقشون به هنرمندمحبوبشون میرن کنسرتش وباجون ودل بلیطشومیخرن.مافیا هم هیچ اصراری بهشون نمیکنه...
(((فقط احسان)))

دوشنبه 8 مهر 1392 - 10:01

آقای حامی مافیا میدونه با کی کار کنه
مافیا اگه سود توکارنباشه اون کارو نمیکنه،وقتی طرف رو مردم دوست دارن نمیتونی کاریش کنی
همین مافیارو که میگی،موقع غریبانه چند روز صداشو بخش نکردن
ولی به اصرارمردم مجبور به بخشش شدن-نزدیک700000لایک داره تو فیس بوک چی داری میگی واسه خودت
اصلا فک کن بلد نیست بخونه ولی ما مردم دوسش داریم،حتی اگه هیچ کسم گوشش نده ماطرفدارشیم
نکنه منم مافیام!!!!!!!!!!!!!!!!!
آره حامی مافیا منم

شنبه 28 دی 1392 - 13:03

اگه تا چند سال پیش این حرفو میزدید قبول میکردم چون زیاد موسیقی ایرانو قبول نداشتم یه جور ضعف تو کاراشون میدیدم من به شخصه تا قبل از این مصاحبه شما رو قبول به عنوان کسی که با استادانی مثه بابک بیات کار کرده ولی سبکتون یه نواخت شده اقای حامی عزیز چیزی که هرگز در کارای سیروان خسروی،رضا یزدانی و ... نمیبینیم . اگرم میبینید احسان خواجه امیری پیشرفت کرده صرفا واسه مافیا نیست واسه استعدادشه واسه تلاششه یعنی ملت مزخرف گوش میدن هر چی شما گوش میدی عالیه

پیشنهاد میکنم کنسرت یه سری از این خواننده ها برید واسه تخلیه انرزی نمیرن واسه این میرن چون عاشق اون خواننده هستند کسی که با مافیا بیاد مطابق میل مردم نباشه میره اقای حامی میره یکی مثه رجب پور بنیامین بهادری وارد این عرصه کرد اوایل شاید مورد توجه قرار گرفت ولی الان چی!!!! موسیقی نیاز به خلاقیت داره ما کسیو میخوام که اسم موسیقی ایرانو بالا ببره چرا همه باید یه سبک باشن ؟ چرا نباید تنوع باشه؟ چرا فقط یه سیروان خسروی تو کشور ماست؟ خلاصه کلام اینکه اقای حمید حامی اقای با استعداد ای کاش یه ذره فقط یه ذره سنجیده تر حرف بزنید اینقد بی گدار به اب نزنید

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 21:19

احسان دوست داریم

جمعه 2 اسفند 1392 - 21:54

بالاخره اومد.
عاااااااالیییییییییییی
حامی جون تورو خدا نرو از ایران.
امیدوارم بزودی همه چیز برای حضور پاکتون محیا بشه.

چهارشنبه 25 تیر 1393 - 02:17

حامی جان کارت خیلی درسته به احترامت باید کلاه از سر برداشت (افتاده دردت تو سرم یه قرص ماه به من بده)

چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 17:20

zendeh bashi hami jan

سه شنبه 16 آبان 1396 - 20:06

درود بر حامی عزیز دوستان هیچ کس نمیتونه بحثهای تخصصی موزیک رو جواب بده مگر اینکه کارش موزیک باشه حامی عزیز کاملا درست میگه خود من هم تا پای بستن قرارداد آلبوم پیش رفتم که مافیا مانع از این کار شد متاسفانه نمیتونم اسمم رو بگم البته من موسیقی سنتی کار میکنم من کار به هیچ خواننده ای ندارم ولی موزیک پاپ داره به بیراهه میره مردم فقط گوش میدون و واقعا از ماجرا بدورن ونمیدونن که بیشتر خواننده هلی پاپ صداشونو با نرم افزار نت میکنن کاور کردن آهنگهای ترکی و یونانی کاور کردن تنظیمها ، نبودن یه اورتور خوب در یک آهنگ همه و همه موزیک پاپ رو داره ویران میکنه راند خواری و مافیا که دیگه جای خود دارد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید حامی: آقایون خواننده برای حفظ آبرویشان در مورد حرفهای من مصاحبه نکنند! | موسیقی ما