جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با «موسیقی ما» عنوان شد:
مجموعه ترانه‌ها و غزل‌های «حسین صفا» منتشر می‌شوند
موسیقی ما – ترانه سرای سرشناس کشور در آستانه انتشار آثارش به صورت مکتوب است.

به گزارش «موسیقی ما»، حسین صفا که پیش از این ترانه های زیادی از او با صدای بزرگان موسیقی کشور منتشر شده است، تصمیم گرفته ترانه های خود را در قالب آثاری مکتوب منتشر کند.

این ترانه سرا در این باره به «موسیقی ما» گفت: «مدیران انتشارات «شانی» که قرار است این آثار را منتشر کنند، در آخرین صحبتی که با هم داشتیم خبر از انتشار این آثار تا آخر بهمن ماه امسال را به من داده اند.»

وی در ادامه افزود: «وصیت و صبحانه» که مجموعه غزل های من از اواخر 88 تا همین چند ماه قبل است عنوان یکی از این کتاب هاست و «من کم تحمل ام» مجموعه ترانه های من از سال 81 تا کنون است که ماهیت مکتوب داشتند و قابلیت ارائه شدن دارند. این اثر از تقریبا 90 ترانه تشکیل شده است. تنها چیزی که باعث شد کمی برای انتشار این مجموعه ها ناراحت شوم جرح و تعدیل هایی بود که برای این آثار صورت گرفت. «جذاب» و «گلخونه» ترانه هایی بودند که با صدای «سینا حجازی» منتشر شده بود و استقبال خوبی هم از آنها شده بود ولی به دلایل نامعلوم کاملا سانسور و حذف شده اند. همچنین ترانه «ماهی سیاه کوچولو» که برای هموطنان آذربایجانی ساخته و سروده شده بود هم حذف شده است. ترانه «فیلم قدیمی» هم که توسط کسی اجرا نشده و برای من خیلی مهم بود، متاسفانه سانسور شد که ترانه ای معترض بود و خود من شخصا خیلی آنرا دوست داشتم. ولی در کل مجموعه هایی قوی و منسجم را حاضر و وآماده کرده ام که امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد.»

این ترانه سرا درباره حضورش در آلبوم جدید محسن چاوشی نیز گفت: «حدود هشت ترانه در آلبوم جدید محسن چاوشی دارم. ترانه های آلبوم همان خط سیر آلبوم «پرچم سفید» را در این اثر ادامه داده ایم البته با نگاهی رو به جلو و حسی قوی تر. اعتقاد دارم آلبوم جدید محسن واقعا از همه لحاظ یک سر و گردن از همه آثار او بالاتر است و امیدوارم مورد توجه دوستدارانش قرار بگیرد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 09:16

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 10:24

واقعا دایره لغات وسیعی دارید آقای صفا.موفق باشید

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 18:56
حامد

یعنی باز دوباره بعد از شعرای قوی آلبوم 13 باید منتظر شعرهای سخیفی مثل :مردم آزار،تقاص،جوابم نکن،خواب بعد از ظهر،پرچم سفید... باشیم.شعرایی که نه قواره شعری خوبی داشت و از لحاظ معنا هم ظاهرا فقط بچه های استودیوی کار محسن و دوستان نزدیک اون متوجه معناش بودن.من فقط نمیدونم اگه حسین صفا انقد خوبه ( که قبلا بنظرم تا پرچم سفید خوب بود) پس چرا فقط محسن اونو دعوت به کار میکنه.یکی جواب منو بده تا بدونم؟!

23.92.31.49
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 09:05
Masoud chavoshi

ایشون فقط با چاوشی کار نمی کنه تو البوم شهاب رمضانم 2 تا کار داشت
در ضمن تو البوم جدید فریدون آسرایی هم کار دارند
ترانه های حسین صفا حرف نداره چرا قطار و دیوار بی درو و دوست داشتم و همسایرو نمی گی

79.127.17.56
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 10:40
نبی سروی

آقای حامد

مدت ها پیش یک غزل از صائب تبریزی دیده بودم و به شدت از ایشون بدم میومد ! و فکر میکردم یه ذره احترامی هم که بعضی ها بهش میذارن بیخوده ! یک سال پیش به صورت اتفاقی چند تک بیت خوندم و دنبالش رفتم و فهمیدم کار صائب بوده ! کلا نظرم عوض شد ! اونقدر عوض شد که هیچ شعر فارسی رو در حد آثار صائب نمیدونم ! اینقدر به سبک هندی علاقه مند شدم که دیگه به حس و حال شیخ شیراز حال نمیکردم ...
حال روز شما همینه ...
به نظر من حسین صفا واقعا در راستای سبک ارزشمند هندی داره قدم برمیداره " خداگاه یا ناخداگاه " اگر ارتباط برقرار نمیکنین سکوت کنین . تا یه زمانی که مثل من ارتباط برقرار کردین شرمنده ی اون احساسات بدی که به شاعر داشتین نشین . من واقعا از طرز تفکری که نسبت به صائب داشتم شرمندم !
امیدوارم روزی پیش نیاد که شرمنه ی صفا بشین !

151.246.15.41
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:11
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

تو آلبوم فریدون آسرایی هم هست... عزیز من مردم آزار و خواب بعد از ظهر بخاطر فضاشون گفته شده...
غوغاش تو آلبوم جدید رو میبینی

151.247.68.47
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:47
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

جوابی نداره اول طرز بیانت رو درست کن تا یکی بیاد جوابتو... اشعار کلاسیک رو با اشعار روز مقایسه نکن...
بعدشم جوابم نکن و پرچم سفید سخیف بودن!!!!!!!!!!

5.201.243.41
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 12:40
amir mahmudiyan

خیلی جالبه!!!
جوابم نکن و پرچم سفید رو ترانه ی بی معنی میدونن...!!!!!!!!!!
وزن و قافیه های فوق العاده ی جوابم نکن رو درک نکردن واقعا عجیبه.
پرچم سفید هم من نمیدونم مشکلش چی بوده که در کنار مردم آزار و تقاص قرارش دادین...
در ضمن من فکر نکنم کسی انتظار داشته باشه برای کاری توی سبک مردم آزار از شعری مثل قطار استفاده کنن....!

2.190.77.39
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 19:14
وبلاگ سعداباد مذهب(هوادارمحسن چاوشی)

اقاحامد
وقتی شما به شعر پرچم سفید میگید سخیف پس بلاشک از شعروشاعری چیزی نمیدونید

2.184.123.244
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 22:00
حامد

من نمیدونم چرا اگه از کسی تعریف کنیم خوبیم ولی اگه انتقاد کنیم بده ایم؟!من میگم ایشون (آقای صفا )خوب بودن و اوجش تو حریص بود که سه تا شعرش کارای هیت آلبوم بود.مشکل من با صفا بعد از این آلبومه.جاییکه اون میشه تنها شاعر محسن.چطور من خوبو میفهمم ولی اگه بگم بده چیزی حالیم نیست؟!!!برای حرفام دلیل دارم که در این مقال نمیگنجه ولی مثلا بنظرم پرچم سفید سفارشی و خالی از احساس بود،و تو شعری مثل جوابم نکن تو دو بیت اولش 4 بار جواب توش تکرار شده،یا اینجا رو ببینید"این قصه اولش با غم شروع شده پس باید آخرش با غم تموم بشه..." و یا "دوست داشتن یا عشق دوست دارم با عشق عشق من به دوست داشتن قابل تصور نیست!!!!)و در مورد شعر قطار هر اندیشمند شعردان! یه معنی ازش درک میکنه .حالا همه اینا رو بیاین با خود صفا مقایسه کنیم.وقتی کافه های شلوغو گوش میدیم با ظرافتی وصف ناشدنی غرق در این شعر میشی بدن اینکه لازم بشه خیلی بش فکر کنی و هیچ جا هم تو ذوق آدم نمیخوره.من روزی رو یادم نمیار صدای محسنو نشنیده باشم تو این 7-8 سال ولی معتقدم آدم باید واقع بین باشه دوستان متعصب

173.255.232.79
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 23:58
نبی سروی

به حس و حال شما در روان شمناسی میگن در حال ماندگی ...
همه چیز در حال تغییره ... همه چیز ... چون شباهت و یکرنگی کسالت میاره ...
سبک صفا سبکی نیست که یک روز گوش کرد و تمام ! مدت ها ذهن رو مشغول نگه میداره و این یعنی تنوع با تفکر ... هر چند صفا کارهای ساده تری هم داره ولی من شخصا پیچیدی های هندی وارش رو دوست دارم .
در مورد اینکه میگی جواب 4 بار اومده باید بگم تکرار همیشه غلط و زشت نیست . ساده ترین مثالی که میتونم بزنم عبارت معروف " عشق و عشق و عشق " هست یه عبارت 3 کلمه ای که 3 تاش عشق ه ! ولی معنا و زیبایی خودش رو داره !

در مورد اینکه میگین این قصه اولش با غم شروع شده پس باید آخرش ... میگین چیزی نداره ؟! در باطن ایرانی ها اخلاقی وجود داره که طبق اون فرض میکنن مثلا اگه اول مسافرت تلخ شروع بشه تا آخرش تلخ ه که مثال کاملش "ضرب المثل سالی که نکوست از بهارش "پیداست هست . حالا شاعر داره میگه باید آخرش هم غم باشه تا طبق باورهای موجود درست دربیاد ! یعنی داره به نوعی پایان تلخ رو توجیح میکنه .! و این عالی ه! یعنی میگه اگه آخرش غم نباشه غلط ه ... ایت ترکیب واقعا دلنشین ه دوست من ...
اگر با سفارشی بودن پرچم سفید مشکل داری باید بگم شاعر میگه واسه پرچم سه رنگ ... نمیگه واسه پرچم سه رنگی که وسطش الله هست ... تا جایی که من یادمه پرچم سرزمین ایران خیلی وقت ه سه رنگ ه ! پس کار سفارشی نیست ! باز هم هرچه هست بگو جواب میدم ...

صفا واقعا باصفا ترین حسین دنیاست ... من با ترانه هاش زندگی کردم ...

151.246.15.41
جمعه 4 بهمن 1392 - 00:28
قیماخ

عزیزم اون شعری که گفتی مال تقاص بود چه ربطی به جوابم نکن داره؟؟
پرچم سفید به هیچوجه سفارشی نبود اگه سفارشی بود اولا اسم آلبوم رو به یدک نمیکشید ، ثانیا محسن چاوشی تنظیم عالی واسش نمیذاشت و ثالثا توش از گیتار الکتریک استفاده نمیشد... یه چیزی تو مایه های خلیج ایرانی... "سیل خون جاری بود... از عطش تا کارون...خیلیا خاک شدن... زیر سقف خونشون..." فاقد احساسه؟؟ شما یک جاشو واسه من بگو که احساس نداره...
اگه میگی بیشتر ترانه ها مال حسین صفا نباید باشه ماهم موافقیم ولی ترانه های حسین صفا توی هرروز پاییزه، جوابم نکن، پرچم سفید و با من بمون، و قطاری که شما نمیفهمیش بد بودن؟؟؟

151.247.68.47
جمعه 4 بهمن 1392 - 16:52
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

اگه نگاه کنی چیزی از سر تعصب گفته نشده
همه میخوان نظرات خودشون به کرسی بشینه...

5.201.232.212
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 10:45

آلبوم قبلی چاووشی چی بود که حالا این بخواد یه سرو گردن از اون بالاتر باشه

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 11:21
علیی

خوب شد البوم قبلی(من خود آن سیزدهم) چیزی نبود که کل نظرسنجی ها اول شد و همه تندیس های موسیقی ما رو هم درو کرد اگه چیزی بود دیگه چی میشد :دی

79.127.28.129
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 13:13
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

عزیزم تعصبی نظر نده... سیزده رو همه قبول دارن... اگر ایراد فنی میخوای بگیری بسم الله وگرنه نظراتت بدرد بخور نیستن...

151.247.68.47
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 13:28
زمان بزرگی

پاروی بی قایق = حسودای بی چشم.
تا چشم حسودا درآد

2.181.17.171
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 13:32
صفوی

دوست عزیز در مورد مسائلی که چیزی ازش نمیفهمی خواهشا اظهار نظر نفرمایید
همین البوم بی برو برگشت بهترین البوم سال 91 بود و اکثر جوایز رو هم برد
با تشکر از طرف جمعی از طرفداران محسن چاووشی

37.254.37.240
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 13:36
kamyab

آقای arian , من میدونم که شما قصد تخریب چاوشی رو دارید چون تو هر پستی که مربوط به چاوشیه پیداتون میشه و به ایشون می توپید. آلبوم قبلی چاوشی نگاه جدیدی به اشعار کلاسیک بود که تونست نظر کارشناس ها رو از جمله آقای محمد اصفهانی جلب کنه.

109.162.218.203
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 14:40
danesh jamshidi

چیزی نبود همه جا اول شد
چیزی قراره باشه که به خوانندت بگو از میادین خداحافظی کنه!!

5.238.15.195
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 19:37
حسین مشکی پوش

کار پر ریسکی بود از لحاظ اشعار ولی خوب اجرا شد....من ارتباط برقرار نکردم....ولی کار خوبی بود سخت بود برای اون کارها یه همچین ملودی و تنظیم هایی ساختن

2.191.168.227
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:28
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

همونی بود که تو همه نظرسنجی ها مردمی یه سر و گردن بالاتر از خواننده ی محبوبت شد
من که میدونم شما از کدوم دسته هستید

همونایی که کمین می کنن و از روی غرض حرف میزنن بلکه توجهی بهشون بشه

5.201.243.41
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 11:00

آرزوی موفقیت واسه حسین مکیکنم.
ضمنا دیوونه ی یه شاخه نیلوفر و پرچم سفید هستم.
این آلبوم قطعا میترکونه

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 11:02

درود بر حسین صفا ...

ازیه چیز شدیدا نگرانم و انم اینه که تعداد ترک های حسین تو البوم چاوشی بیش از حد هست
کاش از بقیه ترانه سراها هم بیشتر استفاده میکرد هرچند من به اشعار صفا ایمان دارم ...
امیدوارم محسن چاوشی موفق باشد ...
عشق است محسن چاوشی

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 17:13
محمدرضا محمدی

از پرچم سفید که بیشتر نیست.در ضمن 1شاه ماهی داره به نام خواب که محسن گفته ازقطارپیچیده تره

2.177.59.174
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 19:17
وبلاگ سعداباد مذهب(هوادارمحسن چاوشی)

از پرچم سفید شعراش بیشتره

2.184.123.244
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 11:19

موفق باشه.ولی عمرا اگه البوم رو دست یه شاخه نیلوفر باشه....

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 13:10
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

حسین مشکی پوش من با چند تا از هواداران رضا صادقی در ارتباطم و نظراتشونو دنبال میکنم... بیشترین تمرکزشون روی شعر هست و بعد موزیک... بخاطر همین احساس میکنی یه شاخه نیلوفر سرتره... وگرنه پاروی بی قایق خیلی قویتر هست... ممنون

151.247.68.47
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 19:34
حسین مشکی پوش

من خودم چندین ساله کار میکنم و دقیقا مشکلم با چاوشی تو ترانه هاشه اونم بعضی البوم ها و کاراش وگرنه ملودی و تنظیم هاش حتی البومی که اصلا باهاش ارتباط برقرار نکردم خوب بوده.....ولی خب موسیقی فارسی خیلی ترانه محوره وگرنه ذائفمون مثله اونور بود که تنظیم و میکس و مستر حرف اول رو میزد....حتی تک کارهای قدیمیش یه سر و گردن از هم نسل هاش بالاتر بود

2.191.168.227
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 20:32
سعید فلاحی

وقتی البوم اقای چاووشی بیرون نیومده چطور میگین قوی تر از فلان البومه...
موسیقی ما این دو تا شاخ های منم میشه نشون بدی.

5.238.205.91
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:14
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

حسین عزیز... چنتا شعری که تو پرچم سفید ذهنتونو مغشوش کرده بخاطر اشتباه محسن چاوشی به میدان دادن به سینا حجازی بود که این اشعار رو میطلبید... وگرنه نیمه دوم اون آلبوم فوق العاده بود... ژاکت هم خیلی وقته ازش گذشته و دیگه اون تفکرات پشتش نیست...

151.247.68.47
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:15
قیماخ

سعید فلاحی عزیز... پیگیر کاراش هستیم... در ضمن هرکسی به اون آلبوم دسترسی داره گفته بهترین آلبومشه... فضاهای آلبوم با جزئیات زیادی دستمونه

151.247.68.47
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:53
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

مشکلی که همه ی خواننده ها دارن
همه از خواننده هاشون یخوان برگردن به دوران قدیم. این یعنی درجا زدن

یه تفکر غلط که گریبان گیر همه س...
مرور زمان همه چی رو درست میکنه
آینده ماله چاوشیِ که به دور از کلیشه س

5.201.243.41
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 20:22
حسین مشکی پوش

اون دوستی که گفت نشنیده میگی....
من رو حساب دیدن اثار چندین و چند ساله خواننده ها میگم همه هم میدونن هیچ خواننده ای بعد از یک البوم که همه گیر شد دقت کن همه گیر شد دیگه البومی در اون حد و اندازه نداشت ...بله شاید بعدش البومی داد باره علمی موسیقیاییش بیشتر بود شکی توش نیست ولی یه سری البوم ها بین همه اقشار محبوب میشه

2.191.168.227
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 22:42
قیماخ

حسین عزیز نظرت محترمه اما واقعا حریص بیشتر از یه شاخه نیلوفر همه گیر نشد؟؟

151.247.68.47
شنبه 5 بهمن 1392 - 00:25
حسین مشکی پوش

دوست من اگه منطقی انصافا نگاه کنیم حریص از یه شاخه نیلوفر بیشتر شنیده ولی بیشتر پسندیده نشد....چون هنوز هر کس من دیدم میگه بهترین البومش یه شاخه نیلوفره....

2.191.168.227
شنبه 5 بهمن 1392 - 17:08
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

این هرکسی که شما ازش می پرسید و همه میگن از هرکسی پرسیدم فلان گفت
این" هرکسی" چه نوع قشری هستن...
منم از دوستای چاوشیستم می پرسم میگن بهترین آلبوم من خود آن سیزدهم بود
از دوستم می پرسم میگه حریص
از اقوام که می پرسم میگن پرچم سفید. از آدمای کوچه و بازار می گن یه شاخه نیلوفر.

آخر مشخص نمیشه این" هرکسی" چه قشری رو فرا می گیره

79.175.140.111
شنبه 5 بهمن 1392 - 22:48
قیماخ

اتفاقا بیشتر مخاطبای محسنم یه شاخه نیلوفر رو بهترین آلبوم میدونن حالا نه از نظر موسیقایی...ضمن اینکه بهترین راک چاوشی تو این آلبومه... شما که خودت همه جا حضور داری که...

151.247.68.47
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 11:36

آقا آرین آلبوم قبلی آلبومی بود تحول موزیک ایران من خود ان سیزدهم اشعار خیام مولانا وحشی بافقی باباطاهرعریان شهریار نه آلبوم خواجه امیری خوب بود بس کن تورو خدا حوصله حرفای صدمن یه غاز ندارم آقای صفا بهترین شاعر پست مدرنه کسی که دایره لغات قوی داشته باشه اون ترانه سراس نه روزبه جهنم بهشت پله گنده زمین اما حسین ابروی ماه دنیای سرد برو برو بزرگترتو بیار مرسی از سایت موسیقی ما واقعا زحمت میکشید ایشالله سایت همینجوری بچرخه

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 11:42

آلبوم سيزده كه فوق العاده بود اميدوارم اينم خوب باشه

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 12:21

بلوغ تنظیم یعنی محسن چاوشی

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 12:22

حسین صفا حرف نداره.
شعر "وصیت نامه" یه چیز تازه و معرکه بود.
امیدوارم همکاری محسن چاوشی و حسین صفا همیشه ادامه پیدا کنه و باعث پیشرفت جفتشون بشه.

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 12:24

شک ندارم حسین ترکونده و از زیاد بودن ترانه هاشم ناراحت نیستم...
به قول محسن: " حسین مرا می نویسد و من حسین را می خوانم"

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 12:29

میترکونه آلبوم شک ندارم...منتظر تراک خواب باشید

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 12:56

منتظر اشعار زیبای آقای صفا و همچنین آلبوم بی نظیر پاروی بی قایق هستیم

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 13:01

Arian...اريان البوم سيزده چاووشي بد بود؟؟اهنگ ستمگر-كوبه كو-نگار-غلط كردم-من خود ان سيزدهم و قراضه چين رو دوبار گوش بده اون وقت ميفهي محسن چاووشي چي خونده
مصاحبه دكتر محمد اصفهاني راجب البوم سيزده رو بخون شايد يه كمكي بهت بكنه

موسيقي تو خون محسن چاووشيه هر 8 ماه يه البوم اماده داره كه ميتونه صرف 7-8 ماه بده بيرون

كسي ميدونه من چجوري بايد تو اين سايت عضو بشم؟؟هرچي صفحه رو ميگردم ثبت نام و عضويت رو پيدا نميكنم

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 13:01

درود بر حسین صفا که بدون شک جزو 3 ترانه سرای برتر ایرانه و اگه همینطور پیش بره به زودی به تنهایی در صدر بهترین ترانه سرای ایران هم جا خواهد گرفت.واقعا ترانه های این مرد خارق العاده ست و خیلی خوشحالم که محسن چاوشی کبیر چنین ترانه سرای فوق العاده ای رو در کنارش داره و جدا از این که ترانه سرای محسنه با محسن خان رفاقت دیرینه هم داره.من که به محض انتشار کتاب حسین صفا میرم و میخرمش و میخونم و لذت میبرم و همچنان هم منتظر شاهکار عظیم محسن چاوشی پاروی بی قایق هستیم

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:44
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یوسف و وصیت نامه و خواب
این ها به نظرم برترین اشعارش بشن... مخصوصا یوسف که چاوشی گفت از یوسف خوشش میاد

5.201.243.41
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 13:11

کسانی که دسترسی به این آلبوم دارن میگن بهترین آلبومشه... اما حسین صفا بیش از حد ترانه داره... و این کیفیت اشعار رو کم میکنه...

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 19:35
حسین مشکی پوش

کارهای ارجینی خیلی با صدای چاوشی عالی میشد

2.191.168.227
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:16
قیماخ

ارجینی دوباره باهاش همکاری میکنه... اما شعرهای این اواخرش ناامیدکنندست...

151.247.68.47
شنبه 5 بهمن 1392 - 00:26
حسین مشکی پوش

نمیشه گفت کاراش افت کرده .....بعنوان مثال فضای کار روزبه بمانی تو شعری که برای خواجه امیری و یراحی میگه یکیه؟؟

2.191.168.227
شنبه 5 بهمن 1392 - 19:28
قیماخ

اعتقاد دارم یک هنرمند هیچوقت نمیمیره مگر اینکه خودش بخواد... ارجینی هم اشعار زیادی تو آرشیوش داره

151.247.68.47
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 14:09

شدیدا منتظر انتشار آلبوم پاروی بی قایق و کتاب غزلیات و ترانه های حسین صفا هستم....

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 14:21

بعضی از شعراش خوبه این آقای صفا،امیدوار بودم آلبوم جدید یک حرکت رو به جلو باشه اما متاسفانه از همین الان بوی یکنواختی میاد!
ظاهرا باز هم محسن چاووشی عزیز دچار اشتباهی بزرگ شده!امیدوارم یه روزی شاهد این باشم که این آهنگساز خوب از اشتباهاتش درس بگیره و بتونه دل هواداراش رو شاد کنه،آمین...

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 20:04
قیماخ

نه اتفاقا دوست خوبم... برو شعر وصیت نامه که موجوده رو ببین... اصلا یکنواختی یادت میره!!
هرکسی به این آلبوم دسترسی داره از غوغای حسین صفا میگه... سبکش هم که راکه... اینو یادت باشه که تنها خواننده ای که یکنواخت نمیشه محسن چاوشیه حتی اگه ضعیف بشه...

151.247.68.47
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 16:19

پاروی بی قایق خیلی وقته که استارت خورده به طور حتم از البومای قبلی بالاتره
حسین صفا واقعا استاده با وجود این همه ترانه ای که گفته هنوز خیلی حرفا واسه گفتن داره

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 17:00

چه بشود البوم محسن

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 18:39

عرض كردم چجوري بايد ثبت نام كنم چرا نظرات من تاييد نميشه

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 22:19
غزال نصريان

پايين صفحه سمت چپ نوشته ( در سايت موسيقى ما عضو شويد- ورود اعضا) رو قسمت عضو شويد كليك ميكنى ديگه بقيه اش معلومه

109.110.184.250
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 21:02

اخه عزيزي كه نظرات منو تاييد ميكني حداقل تو كه ميدوني بايد چجور عضو بشم مدير عزيز يه راهنمايي ميكردي قوربون شكلت برم

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 21:40

آقا ارشیا این حرفو نزن انقد گستره کلمات صفا بالاست احساس یکنواختی نمیکنی این ینواختی نیست کسی که تموم شعراشو خودش میگه ینواخته ممنون از سایت موسیقی ما

چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 22:21

كلا به آلبوم اميدوارم چون تنظيم هاي محسن خيلي پيش رفت محسوسي داشته ضمن اين كه صفاريان رو كار محسن نظارت داشته واين تأثير خوبي خواهد داشت ولي با دو تا چيز مخالفم:١-تنظيم اكثريت آهنگ ها توسط خود محسن چاوشي٢-سرودن اكثر ترانه ها توسط يك فرد
محسن چاوشي با وجود اين كه اعتراض مخاطب رو در اين دو مورد در آلبوم پرچم سفيد ديد ولي متأسفانه پافشاري بر رويه ي قبلي مي كنه كه اين ناراحت كننده هست و نوعي بي احترامي به مخاطبه. اميدوارم روزي محسن چاوشي حرف هاي ديگران براش اهميت ادشته باشه و از يك سو نگري پرهيز كنه.

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:17
قیماخ

مورد دوم رو قبول ندارم... همه ی تنظیم های محسن توی پرچم سفید فوق العاده بودن... حتی تقاصی که خیلیا باهاش ارتباط برقرار نکردن جزو بهترین تنظیمای راک اون سال بود...

151.247.68.47
شنبه 5 بهمن 1392 - 10:17
danesh jamshidi

امید حجتم تو فانکراک زیاد کار نداره ولی باز نسبت به بقیه بیشتر تو شاخه های راک تجربه داره...
اینکه میگه سراغ فلان کار رفتم نه که الزاما خودش ساخته..محسن جمع کننده ی البومه, ازین لحاظ..

در هر صورت اینا همش حدس و گمانه بر پایه ی حرفای خودش که تجربه ثابت کرده دیفی میاد یچی میگه و میره! خود محسنم میگم دو تا روزبه!
هیچی معلوم نیست

5.238.15.195
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 22:37

من تقريباً بعد از آهنگاى دوره ى غيرمجاز بودن چاووشى ديگه آنچنان جذب آهنگاش نشدم تا اينكه رسيد به سيزده كه خيلى خوب بود
ولى هنوز هم فكر ميكنم آلبومهاى نفرين و خودكشى ممنوع يه جور خيلى خاصى زيبا بودن
و از بين همه ى آهنگاش هم آهنگاى فاصله و سه شنبه ها و چه كسى باور كرد و زخم زبون رو بى اندازه دوست دارم اميدوارم آلبوم جديدش بتونه يه فضاى خيلى زيبا و كامل رو به وجود بياره يه فضاى بكر مثل حال و هواى نفرين كه تو دوره ى خودش خيلى نو بود
يا مثلاً شعرى مثل سه شنبه ها يه شعر ساده كه هيچ پيچيدگى عجيبى نداره ولى فوق العاده دلنشينه و خودش به تنهايى خيلى رو احساس مخاطبش تاثير ميذاره ( لعنت خدا به اين سه شنبه ها…)

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:20
قیماخ

خاص و زیبا بودن اما قدرتمندی نداشتن... من هم سه شنبه ها رو خیلی دوست دارم اما واقعا خودت قضاوت کن سه شنبه ها منهای دو اورتورش چی داره؟؟؟
همه ی آهنگایی که اسم بردین منهای زخم زبون تنظیم ضعیفی دارن... احساس تا یه حدی خوبه ولی پایدار نیست... محسن چاوشی تکنیک رو انتخاب کرده.

151.247.68.47
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:34
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

بی انصافی تا چه حد!!!!!!!!!!
واقعا ما تا کی باید این روند رو ادامه بدیم
یعنی یه شاخه نیلوفر و حریص و ژاکت و پرچم سفید چیزی نداشت!!!!!!!!!!!!!!

واقعا باید به نوید حق داد

5.201.243.41
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:41
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

خواننده ی خودت چی!
نمیخوام مثه شما برخورد کنم وگرنه راحت می شه کل کارایِ خواننده ی شما رو ببرم زیر سوال...
بعد اون آلبوم پرحرف و پرحدیثش...

صد رحمت به بقیه حداقل یذره انصاف داشتن

5.201.243.41
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:58
Masoud chavoshi

فضای آلبوم جدیدش نزدیک یه شاخه نیلوفر
یه ترانه تو البوم هست به اسم خواب که به گفته ی محسن چاوشی ترانش بیشتر از قطار ادمو درگیر می کنه
بهترین ترک البومم محسن گفته اسمش "یوسف"
یوسف اگر برادر داشت کی توی چاه می افتاد
و وصیت نامه و پاروی بی قایق جز اهنگای تاپ البومن
بهترین البوم محسن تا الان از نظر ما هواداراش یه شاخه نیلوفر
توصیه می کنم یه بار دیگه البوم یه شاخه نیلوفر و با تک اهنگ دیوار بی در و گوش کنید تا بیشتر با فضای پاروی بی قایق اشنا بشید

79.127.27.193
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 12:39
حمید

در کل موافقم
البته من بیشتر خاطرات خوبمو با آلبوم متاسفم داشتم واسه همین آلبوم متاسفم همیشه واسم یه چیز دیگست.
این آلبوم نشون میده که محسن میتونه تو موسیقی راک ایران جاشو محکم کنه یا نه که به شخصه خیلی امیدوارم به این آلبوم چون الان محسن دیگه تو آزمون و خطا نیست و هرچی که باید میفهمیده با دو سه آلبوم آخر فهمیده.
به حسین صفا عزیز هم تبریک میگم

188.245.75.59
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 14:26
غزال نصريان

ممنون از شما اتفاقاً رفتم شعر وصيت نامه رو خوندم خيلى جالب و زيبا بود
آقاى خواجه زاده چقدر شما عصبانى هستى من كى بى انصافى كردم؟ نگفتم ضعيف بودن كه گفتم آنچنان جذب نشدم
بعد هم شما اگه از بعضى حرفا بين چاووشى و يگانه عصبانى هستى من كه مقصرش نبودم اتفاقاً يگانه تو به مصاحبه با وبلاگش همون قضيه رو كاملاً توضيح داد كه خواستم لينكش رو براتون بذارم منتهى تاييد نشد ولى تو صفحه ى آهنگ همسايه تو همين سايت گذاشتم كه اون موقع تاييد شد اگه دوست داريد بريد گوش كنيد بعد هم اگه آلبوم حباب پرحاشيه بود نود درصدش اصلاً به يگانه ربطى نداشت طبق معمول شما هم درجريان باج خواهى بعضيا و نشر اكاذيبشون نيستى و اتفاقاتى كه افتاد به قول خود يگانه ( مثل كسى مى مونم كه هزار تا مشت خورده و حالا داره ميره براى قهرمانى…)
جناب قيماخ حرفاى شما درسته و اتفاقاً من هم از آلبوم جديدش همين انتظار رو دارم

109.110.169.188
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 20:15
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

اتفاقا خیلی ریلکسم و دارم برقص آ رو گوش میدم خیلی هم شنگولم و عصاب خراب یه 100کیلومتری باهام فاصله داره
حرف غیر منطقی دیدم که اینو گفتم ... من تا یاد دارم یگانه مشت به چاوشی زده با اون صحبت های آتشینش همه ر و از خودش زده کرده.(جالب اینجاس که تو مجله ی ترانه ماه گفتن خیلی سکوت کردم، من که سکوتی ندیدم) !!
اگه یه نگاه به پایگاه های چاوشی تو فضای مجازی بندازی متوجه می شید که تا چه حد دلخوری ها زیادِ(چاوشی دانلود-چاوشی نیوز- فنز چاوشی و صفحه ی هوادارا تو ف و ب)

لطفا این نظرات کارشناسیتون رو واسه خودتون نگه دارید که جز آلبوم سیزده بقیه ش به دلتون ننشسته!!!!!!!

5.201.133.143
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 20:24
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

در ضمن شما احتمالا عصبی هستید که می گید 4تا آلبومش جالب نبودن.حمایت کردن رو عصبی بودن تلقی نکنید لطفا چه ربطی داشت به عصبانی بودن مگه قیافه ی کامنت من ترسناکِ یا دادو فریاد زده!!!!!
چاوشی سرش تو لاک خودشه و کار با کسی نداره و بقیه هستن که دنبال حاشیه درست کردن هستن
آخه مشکل اینجاس حرفاهای یگانه یکی دوتا نیس که بخواد واسش توضیح بده... تو مصاحبه ش هم که کل آهنگ نشکن دلمو رو زد به نام خودش...

موفق

5.201.133.143
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 21:17
مهدی عباسی

یعنی شما جذب یه شاخه نیلوفر و حریص نشدید؟؟خیلی عجیبه یه بار دیگه چمدون و بوف کور و کافه های شلوغ و پروانه ها و خاکستر و تو که نیستی و عصا رو با دقت گوش کنید قطار و هرروز پاییزه نیز همینطور موسیقی کلا سلیقه است ولی وقتی یه کاری خوب باشه نباید از حق گذشت من خودم کار ماه عسل 86 یگانه رو دوست دارم و به دلم میشینه اونجوری هم نیست بگم محسن چاوشی یه اهنگ بد تو عمرش نخونده چون خونده ولی این که شما میگی 4 تا البوم چاوشی جذاب نبود دور از انصافه ببخشید طولانی شد

2.191.48.234
جمعه 4 بهمن 1392 - 01:33
غزال نصريان

آقاى عباسى مرسى از نظرتون بله اون آهنگها خوبى هايى داشتن كه نبايد از حق گذشت ولى من فقط نظر شخصيم رو گفتم مثلاً يكى از آهنگاى چاووشى كه ميگه ( اما روح من يه درياست پره از موج و تلاطم…) به نظر من يه شاهكاره ولى جزء اون دسته آهنگاى چاووشيه كه به اندازه ى كافى بهش توجه نشده و اين خيلى حيفه مطمئناً همه ى طرفدارانش اين آهنگ رو شنيدن ولى غيرطرفداراش خيليا با اين آهنگ آشنا نيستن ولى از نظر من اين آهنگ فوق العاده است و خيلى منتظرم تا آلبوم جديدش رو بشنوم چون اينجور كه ازش تعريف شده ديگه بايد خيلى خوب باشه

89.165.34.18
جمعه 4 بهمن 1392 - 10:19
غزال نصريان

آقاى خواجه زاده نظر قبليم تقريباً خيلى مبهمه دليلش اينه كه نصفش تاييد نشد چون من اون قضيه سكوت كردم و اينا رو توضيح دادم موسيقى ما تاييد نكرد شما درجريان اصل قضيه نيستى كلاً اون مسئله ربطى به چاووشى نداشت
موسيقى ما من كه ميدونم چرا تاييد نكرديد! لطفاً اندكى صادق باشيد خودتون هم ميدونيد ولى نميخوايد به روى خودتون بياريد

89.165.34.18
جمعه 4 بهمن 1392 - 11:30
danesh jamshidi

غزال جان البوم جدید چاوشی از نظر فنی در سطح خیلی بالایی قرار داره و تمپوی پایینی هم داره, اکثر کارها اسلو هستش و بیشتر شعرها مال صفاست ( به گفته ی میثم یوسفی ترکونده!)
ولی در کل این البوم هم با چاوشی غیر مجاز خیلی فاصله داره و اکثر کارها سافت راکه به علاوه ی یکی دوتا پاپ راک که کار صفاریانه و یکی هم دابستپ و یکی فانک راک که به احتمال زیاد کار امید حجت باشه...
تنها شباهتش با یشاخه نیلوفر اسلو بودن اکثر کارهاست و از نظر عنصر ترانه و ملودی هیچ شباهتی به هم نخواهند داشت...

5.238.15.195
جمعه 4 بهمن 1392 - 16:49
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

یه روز خوب نمیاد
اینو میدونم

5.201.232.212
جمعه 4 بهمن 1392 - 17:53
قیماخ

دانش جمشیدی محسن گفته بود "دو تا پاپ راک هم در آلبوم ساختم" این یعنی چی؟؟
در ضمن فانک راک آسون نیست بعیده دست امید حجت باشه... یک الکترواسلو هم که داره همون خواب... یک لاو سانگ تقریبا ارکسترال هم داره...

151.247.68.47
جمعه 4 بهمن 1392 - 22:09
danesh jamshidi

قیماخ عزیز احتمالا منظورش بوده که دوتا کار پاپ راک تو البوم دارم که بعید میدونم کار صفاریان نباشه!!
در مورد اسلو الکترو بله درست میفرمایین از قلم انداختم ..
درمورد فانک راک بعله کمی پیچیده تر از سافته و به نظر من فقط امید حجت از پسش بر میاد..من امیدو تو عوامل البوم قوی ترین میدونم( امیر جمالفرد که تو غلط کردم ناامیدم کرد و فرشاد حسامی ایده هاش جدیدن ولی تجربه ی امید حجت میچربه بنظرم , صفاریانم من تو پاپ شدیدا قبولش دارم نه در شاخه های راک نسبت به امید حجت)
ازون جایی که1 محسن روال کاری ایندشو سافت راک معرفی کرده , 2اکثر کارا سافت راکن, 3و اکثر تنظیما مال محسنه, به نظر میاد 5 یا 6 تنظیم محسن سافت راک باشه

توی عوامل البوم هم فقط صفاریان از پس ارکسترال برمیاد..

5.238.15.195
شنبه 5 بهمن 1392 - 00:06
قیماخ

من میگم نه
زمانی این آمار ها اعلام شدن که 9 تا ترک ساخته شده بود...
الکترو اسلو فرشاد حسامی که مطمئنم بهترین ترک مال اونه چون محسن ازش تعریف میکنه...
امیر جمالفرد هم که داب استپ و یا الکترودنس میسازه که امیدوارم بهش اتفاقا
وصیت نامه که اگه دست محسن بود اسپیس راک میشد اما الآن دقیقا ژانرش مشخص نیست...
یک فانک راک که بعید میدونم امید حجت تنظیم کنه... عزیزم مگه چقد اصلا تجربه داره تو این فضا که میگی حرفه ای ترین اثر مال اونه؟؟ البته این احتمالم هست که آلترنتیو راکی که اشکان دباغ تنظیم کرده بود به جاش امید حجت قرار داده شده... اما قطعا بهترین نیست
دو تا پاپ راک هم که وقتی خودش میگه ساختم ینی واقعا ساخته!!
دوست داشتم که منتشر شد و سافت راک بود...
و اینکه لحن محسن این بود که گفت: "سراغ یه لاو سانگ "رفتم" که تقریبا فضای ارکسترال داره" و این یعنی خودش رفته!! مگه بهرام گور که ارکسترال بود کار محسن نبود؟؟ خودش تو مصاحبه گفت که با شهاب اکبری با هم کار کردیم تو این قطعه و این یعنی خودم...
این شد هشت تا...+ یکی که هویتش معلوم نیست...
بعدا دو قطعه بهش اضافه شدن و وصیت نامه خط خورد... بعدشم که وصیت نامه تو آلبوم قرار گرفت یک قطعه از همون تعدیلیا خط خورد... یعنی همون 8 تایی که گفتم+ دو قطعه دیگه که اسلو راک هستن و یا پاپ_راک و احتمالا مورد اول

حالا با این حساب بهروز صفاریان یا فانک تنظیم کرده یا یک اسلوراک و شاید پاپ-راک+ وصیت نامه
نظر من اینه... بر پایه تحلیل حرفاش

151.247.68.47
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 22:47

بهتره یه یادی از امیر ارجینی بزرگ بکنم...
که دوستان اونو از چاوشی دور کردن

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:20
قیماخ

برگشته

151.247.68.47
چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 23:31

امیدوارم شعرای خوبی باشه ٰ بهتر از "پرچم سفید"

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 08:35

چاوشی نباید فقط با صفا کار کنه. امیر ارجینی و روزبه بمانی ... بقیه هم هستن. از روزبه فقط یک ترک تو آلبومه.ارجینی هم که نیست

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:35
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

امیر ارجینی رو باهات موافقم

5.201.243.41
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 10:47

محسن..... مرد بدون تکراره فابل توجه اونایی که گفتند تکراری......
این آلبوم سبکش راکه و شاعرانی چون میثم یوسفی که اشعارو دیدن گفتن حسین صفا غوغا کرده ...
اندکی صبر

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:44

اكثر شاهكاراي چاوشي مثل پروانه ها و بامن بمون و قطار و زخم زبون همه از شعراي صفا بوده پس بهتره با صفا همكاريشو ادامه بده...خوشحالم كه از روزبه بماني ام فقط يه شعر هس
ضمنا شعراي غياثي رو هم خوندم واقعا شاعر خوبيه ولي حيف شعراش خيلي سانسور ميخوره بعيد ميدونم از شعراي خفنشو خونده باشه
در كل پاروي بي قايق خيلي دشمناي محسنم رو نگران كرده..چون از نظر رسانه اي هنوز نيومده خيلي سروصدا ب پا كرده و طرفداراي محسنم نشنيده منتظر بهترين البوم تاريخ موسيقيه ايران هستند

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 13:17
♥حامد خواجه زاده♥ http://chavoshcover.mihanblog.com//

متاسفانه این آلبوم هم خیلی از شعراش سانسور شد
از جمله وصیت نامه
محسن هم گفته حوصله ی شلوغی رو ندارم. این آلبومش اکثرا اسلو هستن

5.201.243.41
پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:55

من که ارجینی رو خیلی دوست دارم
مثه اینکه آشتی کردن و مشکلی ندارن
ارجینی تو صفحه ی محسن نوشت که ایشاا... همکاری صورت خواهد گرفت

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 12:00

خدایی چاووشی یه سر و گردن از همه بالاتره .هر روز در حال پیشرفته .بی صبرانه منتظر البوم جدیدم .از برای خاطر اغیار خارم میکنی.....

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 19:24

مرد تکرارنشدنی موسیقی پاپ محسن چاوشی ...
محسن هرچه زودتر مجوز بگیر من یکی دارم دیوونه میشم ...

پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 20:44

مامنتظررررررررررررررالبوم

شنبه 5 بهمن 1392 - 15:17

دوست دارم محسن تا آخر عمرم

یکشنبه 6 بهمن 1392 - 03:04

محسنه ما خیلی باهوشه ، چون بیشتر از نصف موسیقی ایرانی شعره محسن نمیگمکل کاراش اما بیشتره کاراش ترانه هاش پرمعنی و پربار بودن چه مجازاش چه غیر م.
به قول بنده خدایی هم محسن هم س.ق شعراشون خیلی قوین ، آهگنسازی هم که تو خونه جفتشونه...
* صدای خاص برای انسانهای خاص *

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 10:16

ممنون از سایت بسیار خوبتان

سه شنبه 8 بهمن 1392 - 21:41

بی صبرانه منتظره آلبوم محسن جان هستم با ترانه هایه فوق العاده ی حسین عزیز . عاشقه ترانه ها و اون احساسه زیباتم حسین جان .

پنجشنبه 17 بهمن 1392 - 13:30

محسن جان آلبوم جدیدت به منزله ی عیدی برای ما جماعتی است که با آهنگ های تو زندگی می کنیم عیدی رو زودتر به دستمون برسون سالار ...

جمعه 18 بهمن 1392 - 09:21

سلام به تك تك نظر دهندگان محترم
سلام به تك تك طفداراي جيگر

فقط در قبال چند تن از دوستاني كه ادعا كردن چاووشي فلان يا صفا فلان بايد صبر كرد فقط صبر كرد كه زمان همه چيو ثابت ميكنه..از "نفرين " تا قو ترين آلبوم ايران زمين "من خود آن سيزدهم..." قدم به قدم باهاشيمو بهموم ثابت كرده توي كارش چه عجوبه اي هستش.........به قول خودم :
all we for Mohsen Chavoshi
Mohsen Chavoshi for all we

خوب گفتم؟قشنگه؟بروبچ پسنديديد؟؟؟

جمعه 18 بهمن 1392 - 09:27

سلام به تك تك نظر دهندگان محترم
سلام به تك تك طفداراي جيگر

فقط در قبال چند تن از دوستاني كه ادعا كردن چاووشي فلان يا صفا فلان بايد صبر كرد فقط صبر كرد كه زمان همه چيو ثابت ميكنه..از "نفرين " تا قو ترين آلبوم ايران زمين "من خود آن سيزدهم..." قدم به قدم باهاشيمو بهموم ثابت كرده توي كارش چه عجوبه اي هستش.........به قول خودم :
all we for Mohsen Chavoshi
Mohsen Chavoshi for all we

خوب گفتم؟قشنگه؟بروبچ پسنديديد؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجموعه ترانه‌ها و غزل‌های «حسین صفا» منتشر می‌شوند | موسیقی ما