برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش «موسیقی ما» از اجرای گروه «سون» در شب چهارم جشنواره موسیقی فجر؛
آرش قنادی: امیدواریم دیگر هیچ هنرمندی ممنوع‌الکار نشود
موسیقی ما – گروه موسیقی «سون» در روز چهارم بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر و در بخش جنبی، در سالن همایش های برج میلاد به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش «موسیقی ما»، اعضای این گروه در حالی روی صحنه رفتند که مخاطبان حاضر در سالن عمدتا از قشر نوجوان و جوان بودند و نکته جالب توجه این کنسرت نیز حضور پدر و مادر «آرش و امیر قنادی» در ردیف نخست سالن برگزاری برنامه بود. ملودی شروع کنسرت که نواخته شد، خبری از خواننده‌های گروه نبود و به یک باره آرش قنادی از انتهای سالن و از بین تماشاگران وارد سالن شد و کنسرت این گروه با این سبک برای اولین بار آغاز شد.

در حالی که نخستین قطعه این گروه در حال اجرا بود مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد (دکتر پیروز ارجمند) به همراه هیئت همراه وارد سالن شدند تا همچون بقیه برنامه های اجرا شده در بخش جنبی جشنواره، این بار نیز آقای مدیر کل از نزدیک شاهد اجرای اعضای این گروه باشد.

همین حضور سرزده باعث شد که آرش قنادی در همان بدو برنامه، رو به حضار بعد از سلام و احوالپرسی بگوید: «می‌خواهم کسی را به شما معرفی کنم که در همین مدت زمان اندک شروع به کارش، امید را به دل همه ما هنرمندان حوزه موسیقی برگردانده. در همه این سال‌ها و در اوج مشکلاتمان هم هرگز اهل خودشیرینی نبوده و نیستیم ولی در یک کلام می‌خواهم رو به مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد که امشب اینجا تشریف دارند بگویم: همه چیز بهتر شده آقای ارجمند! این جمله را گروه «سون» با تمام وجود می‌گوید و مطمئن باشید وقتی ما این صحبت را با این صداقت و راحتی می گوئیم، قطعا شرایط بهتر شده و همه به آینده خوشبین شده اند.» پس از این معرفی ویژه «آرش قنادی» از حاضرین خواست که برای مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد دست بزنند و ایشان هم پس از این معرفی با ایستادن و تعظیم به سوی مردم، نسبت به همه حاضرین ادای احترام کرد.

«ستاره» قطعه بعدی بود که به قول «امیر قنادی»، «سون با این قطعه به مردم معرفی شد». «خواهش » و «پریا» قطعات دیگری بودند که اجرا شدند و در این بین اعضای گروه تشکری ویژه را هم از «صدرالدین حسین خانی» مدیر شرکت ایرانگام انجام دادند.

در ادامه «کیارش پوزشی» از همه حاضرین خواست که برای همه پدر و مادرهای حاضر در جمع دست بزنند تا این بار «آرش قنادی» وارد گود شود و رو به پدرش بگوید: « من و امیر، هیچوقت برای کار موسیقی از پدرم توقع کمک مالی نداشتیم ولی پدر من به ما یاد داد که در زندگی فقط از راه درست می شود به همه چیز رسید و ما به این موضوع ایمان داریم.» با گفتن این جمله آرش قنادی پدرش را به حاضرین معرفی کرد و خانواده این هنرمند نیز با تعظیم در برابر حضار، پاسخ ابراز احساسات حاضرین را دادند.

«دوست دارم خیلی زیاد» عنوان قطعه دیگری بود که در سالن اجرا شد و پیش از آن «امیر قنادی» رو به همه گفت: «این قطعه به زمانی تعلق دارد که ما حال و روز خوبی نداشتیم. نمی توانستیم کنسرت برگزار کنیم و دلایل‌اش را هم حتماً خود شما می دانید. «آرش» همیشه در مورد این قطعه حرف‌های خوبی می زند و شاید بهتر باشد او در این باره حرف بزند. حرف‌های او همیشه باعث می شود که من بغضم بگیرد.»

«آرش قنادی» هم که در پشت پیانو نشسته بود، رو به همه گفت: «این کار را زمانی ساختیم که حالمان خیلی بد بود. فقط تا این حد بگویم که امیدوارم هیچ خواننده‌ای دیگر هیچ وقت و هیچ کجا ممنوع‌الکار نشود و نباشد. این خواسته جامعه هنری کشور از دست اندرکاران فرهنگی است.»

اجرای موسیقی بی‌کلام و ریتمیک بخش بعدی برنامه بود که خواننده‌های گروه هم در این بخش به اعضای ارکسترشان پیوستند و شروع به نواختن موسیقی بی‌کلام کردند. در این بین هنرنمایی «حسین شریفی» (از نوازنده‌های سرشناس سازهای بادی در کشور)، و اجرای «goal» ریکی مارتین اختتامیه ویژه‌ای برای این بخش بود.

اجرای قطعات پرطرفدار «بی تو میمیرم» و «دوستت دارم» هم اختتامیه‌ای بود برای کنسرت گروه «سون» که پس از مدت‌ها اجازه برگزاری برنامه در سالن همایش‌های برج میلاد را پیدا کرده بود و گفته می‌شود مسئولین برج میلاد هنوز هم این مکان را  کنسرت‌های خارج از جشنواره این گروه و سایر گروه‌های پاپ واگذار نمی‌کنند.

«بهروز علیاری» رهبری ارکستر این برنامه را به عهده داشت و نوازنده های سرشناسی چون حسین شریفی، علیرضا میرآقا و ... نیز برای این گروه ساز می‌زدند.

گفتنی‌ست پرس و جوی خبرنگار «موسیقی ما» از مسئولین برگزاری کنسرت‌های بخش جنبی جشنواره مشخص کرد که مسئولین این سالن همکاری لازم را با مسئولین بخش جنبی داشته اند و آنها از این بایت رضایت کامل دارند.

 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1392 - 14:45

دیدگاه‌ها

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 13:09

گروه سون همیشه بهترینه*******

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 15:13
سعید

مسلما خوب و موفقن ولی بهترین به قول اقای دایی اصلا و ابدا....................

188.136.240.25
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 15:44
سعید

خانوم زهرا خانوم! بهترین گروه ممکنه باشن ولی مسلما بهترین نیییییییییییییییستن که! البته با عرض ادب و احترام به شما و نظر شما.............

188.136.240.25
دوشنبه 28 بهمن 1392 - 14:28

بهترین گروه موسیقی ایران

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 15:10

در کل سون باند در این چند سال خیلی موفق بودن ولی امیدوارم تو این مطلب دیگ سر و کله ی خانوم باران و اقای نوید که فقط قصد تخریب خواننده های عزیز رو دارن پیدا نشه ولی همیشه نظرات اقای دانش جمشیدی رو بهش احترام میزارم حتی اگه باهاشون مخالف باشم موسیقی ما جان ما تایید کن

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 18:03

عاشقششششششششششششونم، کل آهنگاشون خاطره ساز و خاطره آفرینه...عاشقانه های آرااااااام

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 18:53

ابن نوع اوپنینگ برا اولین بار توسط مازیار فلاحی انجام شده !

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 21:01

بچه ها تعداد دانلود قطعه "همسایه" چاوشی به شدت روبه افزایشه و میخواد جای قطعه "24ماه" سلطان رو تصاحب کنه. مثل اینکه هوادارای چاوشی متحد شدن!

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 22:07

من آهنگای گروه سون و خیلی دوست دارم . امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشن :)

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 23:34

بى نظير و عالى ترين و حرفه اى ترين گروه هستن...
واقعا عاشق شونم هم خودشون هم اهنگاشون عاليه عالييييى
ايشالا همييييييييشه موفق باشن*******

دوشنبه 28 بهمن 1392 - 23:40

ببخشید اقا ی سعید من نمی خوام بگم شما حق دادن نظر ندارین .البته که میخوام خیلی هم تشکر کنم که انقدر مودبانه نظر خودتون رو بیان کردین اما فکرنمیکنم این درست باشه که با یک کسی که طرفدار این گروه است این طوری بگید وبگید نه انها به هیچ عنوان بهترین نیستن این درست نیست علاوه بر این واقعیته سون الان بهترین و پرطرفدارترین گروه پاپ هست

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 00:57
سعید

امیرجان با سلام خدمت شما من هم اعتقاد راسخ دارم که سون باند الان گروه بسیار موفقی هستن و کاراشون فوق العاده ولی من فقط نظرمو گغتم با این حال از شما و خانم زهرا و همه طرفدارای این عزیزان عذرخواهی می کنم در ضمن در مورد کامنت بالام باید بگم که حساب طرفدارنماها از بقیه همیشه جداست با عرض پوزش...............

188.136.240.25
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 00:58

بنده قبلا هم گفتم صدای کیارش پوزشی قشنگتر از صدای اقایان امیر و ارش قنادی هستش و تکنیک خوندن رو هم بهتر بلده و من اصلا صدای امیر و ارش قنادی رو نمیپسندم و از اقای پوزشی تقاصا دارم یه البوم منتشر کنن فقط با صدای خودشون و البته فقط خواننده باشن و اهنگساری و تنظیم و ترانه های البوم رو به هنرمندان به نام مانند حسین صفا و روزبه بمانی و مونا برزویی و سیروان و شهاب اکبری و نیما وارسته و غیره بسپارن تا البومی زیبا رو بتونن روانه ی بازار کنن. (اسم استاد چاوشی رو برای این نیاوردم چون شان استاد بیشتر از اینهاست)

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 15:14
Ava

سلام اقا نوید همه خواننده های گروه سون بخوص امیررررررررررررررررررر عالی اجرا میکنن

2.190.109.89
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 09:20

یکی از بهترین کنسرتهایی بود که در تهران برگزار شد از همشون ممنون هستم که دو ساعت ذهن ما رو از تمام مشکلات زندگی رها ساختن و لحظلات دلپذیری رو برای ما بوجود آوردند

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 13:21

تبریک میگم به طرفدارهای گروه سون عزیز ایشالله آهنگها و کنسرت های بعدی
.......
.......
.

... یکی از طرفداران اون بالا نوشتم هستم

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 13:46

سلام به همه ی دوستان به خصوص به طرفداران گروه دوست داشتنی سون****
شما اگر اون جا بودید حتما حرف منو تایید میکردید که با احساس ترین ،نجیب ترین وخوش صداترین خوانند ه های کل ایران هستند***به امید موفقیت برای همه به خصوص*امیر*،آرش *وکیارش* عزیز

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 19:22

یه نفر یه خبری ازخواجه امیری به مابده.معلوم نیست اصلا کجا هست؟

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 23:23
قیماخ

منم دارم نگرانش میشم :))
احتمالا قرارداد تیتراژ جدیدشو داره امضا میکنه

151.247.94.204
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 01:49
حسین مشکی پوش

همون تیتراژم هنره هیچکس نتونسته یه کار در حد کاراش بده

2.191.139.35
چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 22:19
سعید

فاطمه جان احسان تا همین چند وقت پیش تور کنسرت امریکا داشت.... فک کنم فردا پس فردا هم تو بندرعباس کنسرت داره البته با اجازه ی اقای قیماخ!!!!!!!! هرچند احسان گفته حتما از قیماخ رخصت میگیره......

188.136.240.25
سه شنبه 29 بهمن 1392 - 22:38

اجراتون خیلی عالییییی بود خیلی پرشورو حرارت خیلی با انرژی
خیلی دوس داشتم این کنسرتو
برعکس فکری که قبلش داشتم
هنوزم انرژی اون شب تو وجودمه
کاش بازم توی برج کنسرت بزارید چون شنیدم سالن نمایشگاه زیاد خوب نیست :(

سه شنبه 29 بهمن 1392 - 22:52

با تشکر از همه دوستان.باید بگم این حق همه ست که نظراتشونو بگن.آقاسعید نظر شما محترم.این نظر من بود که سون بهترین گروه.به نظر من کاراشون خیلی خوبه.بازم هر یک از کسانی که اینجا هستند نظری دارند،که در هر صورت محترم!

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 22:10
سعید

زهرا خانوم با سلام...........من قبلا هم گفتم که سونی ها الان موفق هستن و با وجود اینکه من طرفدار احسان خواجه امیری هستم ولی معتقدم اهنگ "نرو خواهش میکنم" سون تا الان بهترین تراک سال بوده با این حال از شما عذرخواهی مینکم.........

188.136.240.25
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 12:02

با به همه ی دوستای گل به خصوص آقا سعید.من اصلا ناراحت نشدم وصدای آقای خواجه امیری رو خیلی دوست دارم.من دیشب کنسرت حمیدعسگری هم رفتم خیلی خوب بود. راستی روز یکشنبه تونستم از امیر،آرش وکیارش عزیز امضاءبگیرم وبهشون گل دادم.*****به امید موفقیت برای تمام ایرانیان*****

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 23:28
سعید

باران جان در مورد احسان نظر لطفته........

188.136.240.25
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 12:04

آخ *سلامم *جا موند ببخشید

جمعه 2 اسفند 1392 - 10:19

عاشقشونم
ایشالا همیشه موفق باشن

شنبه 3 اسفند 1392 - 23:48

باسلام*ببخشید آقای احمدزاده هزار بار خواستم در مورد کامنتتون یه چیزی بگم:من خودم به شخصه کارای مازیار فلاحی رو می پسندم،تا حالا تو بخش لعنت به من کامنت نذاشتم ولی جدی میگم اما اینکه اولین بار مازیار اون ابتکار رو بکار برد درست اما اگه بخوایم بگیم که سون از اونا تقلید کردن اشتباه!چون مثلا سوکی(خواننده کره ای)هم سال 2010یه بار این کارو کرده بود!!!!!
راستی آقانوید شما اگه علاقه دارید نظراتتون به خوده کیارش پوزشی به صورت شخصی بگید!!!!!!!!!!!!!!!!!در ضمن بهتره شما یه ذره از این همه انتقادات زیاده تون دست بردارید،من چند جای دیگه هم دیدم شما همش درحال ایرادگرفتن از دیگرانید!!!!!!!!!!!!!1

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آرش قنادی: امیدواریم دیگر هیچ هنرمندی ممنوع‌الکار نشود | موسیقی ما