برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش «موسیقی ما» از اجراهای پاپ جشنواره موسیقی فجر؛
با «محمد علیزاده»؛ یک سال و یک روز پس از اولین حضور
موسیقی ما – وحید لشکری: کنسرت «محمد علیزاده» شامگاه سه شنبه ۲۹ بهمن ماه و در قالب بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر، برگزار شد. او سانس دوم برج میلاد را در اختیار داشت و در کنار دوستدارانش به مرور خاطرات هفت کنسرت قبلی تهران خود پرداخت. این برنامه در اصل سالگرد اولین حضور رسمی خواننده آلبوم «سورپرایز» روی استیج بود. زیرا او برای نخستین بار در ۲۸ بهمن ۹۱ روی صحنه رفت و در آن کنسرت موفق به جلب نظر مخاطبان و منتقدان نیز شد. در ادامه گزارش اختصاصی سایت «موسیقی ما» از وقایع این کنسرت را بخوانید:

پس از ورود نوازنده‌ها و شروع قطعه «برگرد»، محمد علیزاده وارد استیج شد و جمعی از طرفدارانش که در ردیف‌های نزدیک به استیج حضور داشتند با هیجان خاصی به ابراز احساسات پرداختند. هیجان عجیب و جنب و جوش جالب آن‌ها حیرت علیزاده را به دنبال داشت تا جایی که او بیت اول این قطعه را کلا فراموش کرد! وی در ادامه و پس از قطعه «غم دنیاس» گفت: «من اولین کنسرتم را ۲۸ بهمن سال گذشته و در همین سالن و در قالب جشنواره موسیقی فجر برگزار کردم. از همه شما سپاسگزارم که حضور دارید و حضور شما باعث شد که امسال هم در این جشنواره برنامه داشته باشیم. همچنین امروز سالگرد تولد سایتی است که توسط دوستان عزیزم ساخته شد و امروز یکی از پربیننده‌ترین سایت‌های ایران است. می‌خواهم با هم تولد سایتی که متعلق به من و همه مخاطبانم است را جشن بگیریم».

بعد از قطعات «تورو می‌خواستم» و «هواتو کردم»، پرطرفدار‌ترین اثر این خواننده یعنی «جز تو» توسط او و دوستدارانش زمزمه شد. علیزاده در هنگام اجرای این قطعه دختر کوچکی را از ردیف یک روی استیج آورد و از او با لفظ کوچک‌ترین طرفدارش یاد کرد و این دختر هم بخشی از قطعه جزتو را خواند! در هنگام اجرای قطعه شاد «بی‌حوصله» به درخواست طرفداران این خواننده و توسط یکی از مسئولین برگزاری شال سفیدی برگردن او انداخته شد. محمد علیزاده این شال را برگردن «علی پورنگهبان» نوازنده گیتاربیس ارکستر انداخت.

وی پس از قطعات «فکرشم نکن» که چندی پیش منتشر شده بود، «دلت با منه» و «دل بی‌تو غم زده» و برای معرفی قطعه «شهر باران» گفت: «در جشنواره قبل همه دوستانم حضور داشتند ولی در نظرسنجی مردمی به لطف خدا بنده اول شدم. فقط خواستم خودم باشم و هر آنچه که در زندگی هستم را روی استیج نشان بدهم. بعد از آن کنسرت یکی از دوستان گفت که خوشحال هستی و من گفتم که فقط در این برنامه خدا را می‌دیدم. اکنون می‌خواهم این قطعه را فقط به خدای خودم تقدیم کنم».

 «ساری گلین» که یکی از قطعات فولکلوریک آذری است برای پایان برنامه انتخاب و برای نخستین بار اجرا شد. علیزاده در طول اجرای این قطعه و بعد از پایان آن بار‌ها عبارت «به افتخار ایران» را بر زبان آورد.

تراژیک‌ترین بخش این کنسرت در پایان رقم خورد و خواننده آلبوم «دلت با منه» گفت: «خیلی‌ها به من گفتند که این جملات را روی استیج بیان نکن اما من می‌گویم. من و اعضای ارکسترم همانند یک خانواده برای همدیگر عزیز هستیم. اگر دقت کرده باشید در طول اجرا من بیشتر به سمت یکی از نوازنده‌ها می‌رفتم و او را در آغوش می‌گرفتم و سرش را روی شانه‌ام می‌گذاشتم. حدودا شش یا هفت ساعت پیش به ما خبر دادند که پدر «علی پورنگهبان» فوت شده است. همه ارکس‌تر امشب حال خرابی داشتند ولی به عشق شما سعی کردیم که یک شب خوب را رقم بزنیم. اکنون از مسئولین سالن می‌خواهم که نور را کم کنند و به احترام این عزیز سی ثانیه سکوت داشته باشیم». پس از این سکوت به درخواست حضار قطعه برگرد مجددا اجرا شد و این نوازنده با سابقه گیتاربیس با چشمانی اشک آلود ساز زد...

 «سایت موسیقی ما وقوع این ضایعه اسف بار را به علی پورنگهبان تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال شادی روح آن مرحوم و صبر برای بازماندگان را مسالت دارد.»

*حاشیه‌ها:

*به جز «میلاد ترابی»، «مهرزاد امیرخانی» دیگر مه‌مان این کنسرت بود که ظاهری کاملا متفاوت نسبت به گذشته داشت و موهای سر خود را کاملا تراشیده بود.

 * امیرحسین اویسی (درامز)، پویا صرافی مهر (سیتی سایزر)، امیر غلامی (گیتار الکتریک)، عظیم روحانی (گیتار الکتریک و اسپانیش)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، محمد شعبانی (پرکاشن)، اشکان موسوی (ویولن)، سعید عباسی (کیبورد)، بهمن میرزاده (گیتار الکتریک و بوزوکی) و «امیر علیزاده» (تنظیم و رهبر ارکس‌تر، پیانو) به عنوان اعضای ارکس‌تر در کنار محمد علیزاده حضور داشتند.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1392 - 01:08

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 22:08

از محمد علیزاده عزیز به خاطر این اجرای باشکوه بسیار بسیار سپاسگزارم ... آرزو میکنم امسال هم به حق خودشون برسن و باز هم عنوان بهترین اجرای کنسرت موسیقی فجر رو از آن خود کنن

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 22:11

آقای پور نگهبان مصیبت وارده رو بهتون تسلیت میگم ؛ ما رو هم در غم خودتون شریک بدونید

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 18:39

با تشکر از سایت موسیقی ما بابت گزارش تصویری و متنی خودش از اجرای باشکوه و پرجمعیت محمد علیزاده در 29 جشنواره موسیقی فجر
ممنونم از سعیید عبداللهی عزیز بابت شکار لحظه ها از این کنسرت
به امید اینکه محمد علیزاده به موفقیت خود در جشنواره گذشته و کسب رتبه اول در اجرا برسد
مثل همیشه بینظیر بود
از خدای بزرگ نهایت صبر و شکیبایی رو برای آقای پورنگهبان خواستارم
*سایت رسمی هواداران محمد علیزاده *

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 22:39

اول ازهمه جاداره این غم بزرگ روبه آقای پورنگهبان تسلیت بگم وبابت کاربزرگی که این عزیز انجام دادن تشکر کنم....همچنین ممنونم ازسایت موزیک ما بابت پوشش دهی اخباراین مراسم باشکوه....
ازمحمد علیزاده ی عزیز صدای احساسم هم ممنونم که یه شب به یادموندنی وتولد به یادموندنی روبرای بچه های سایت وهمه ی هواداراش رقم زد...

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 13:51

خدای احساس ایران و خدای قلب هواداران خیلی خیلی ممنونم که یه شب
بینظیر و فوق العاده رو برای بچه های سایت رقم زدین
پایدار بمونید الهی

اقای پور نگهبان عزیز درگذشت پدر عزیزتون رو تسلیت میگم و بسیار سپاس گزارم که
در کنسرت حاضر شدید ممنون
و ممنون از سعید عبدالهیه عزیز به خاطر عکس ها و موسیقیه ما به خاطر پوشش خبری عالی

سایت هواداران محمد علیزاده

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 22:51

مرسی بابت عکسا همون طور که انتظار میرفت استقبال بینظیری از این کنسرت شده بود و شلوغ ترین اجرا شناخته شد :) همینه دیگه :) مطمئن بودم ایشون میترکونن هم ایشون هم گروهشون و هم هوادارا .. یه شب به یاد موندنی
یکی از اعضای سایت هوادران محمد علیزاده

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 23:27

بهترین هارا برای صدای احساس آرزو می کنم
فاطمه از سایت رسمی هواداران محمد علیزاده

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 23:33

واقعا اجراهای زنده محمد علیزاده جایی برای حرف باقی نمیذاره
دیشب بهترین شب زندگی من بود
خدایا جز محمد علیزاده اخه کی میتونه عزیز من باشه

چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 23:57

باز هم محمد علیزاده و یه کنسرت بینظیر و پر از شور و هیجان...
از اجرای بینظیر ایشون و گروه نوازنده ها بینهایت ممنونم،یک شب به یاد موندنی رو برامون رقم زدن.
جا داره تولد یک سالگی سایت محمد علیزاده رو به همۀ هوادارن تبریک بگم و یک تشکر ویژه داشته باشم از زحمات بی دریغ مدیریت محترم سایت هواداران،آقای مجید جعفری.

| از طرف سایت هواداران محمد علیزاده |

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 00:15

محمد علیزاده خواننده ی خوبیه اما متاسفانه دچار تکرار شده، این تکرار بیشتر به فضای موسیقی و تنظیم قطعات مربوط میشه، ترانه های انتخاب شده توسط محمد علیزاده هم ترانه های فاخر و قابل تاملی نیستن، متاسفانه کارهایی مثل: "جز تو"، "سراب"، "دلت با منه" کمتر توسط این خواننده اجرا میشه. کار اخیر هم به اسم "فکرشم نکن" موسیقی و تنظیم واقعا ظعیفی داشت که البته اصلا از میلاد ترابی بعید نبود. میلاد ترابی تنظیم کننده ی درجه دوئه که تنظیمای تکراری و ضعیفی رو انجام میده. امیدوارم علیزاده تیم کاری آلبوم دوم رو با دقت بیشتری انتخاب کنه. آلبوم اخیر ایشون به اسم "دلت با منه" آلبوم خوبی بود اما بعد از چند بار گوش دادن اون تازگی اولیه رو نداشت و زیباییشو از دست میداد، البته این مشکل بیشتر آلبومهای این روزهاست که به سختی میشه دوبار گوش داد.

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 16:26
احمد

خوبه همین جز تو که میگی رو میلاد ترابی تنظیم کرده ... حمید عسکری - شهرام شکوهی - مرتضی پاشایی - امین رستمی - رضا صادقی - احسان خواجه امیری و محمد علیزاده ، اینها همه خواننده های درجه 2 هستن که با میلاد ترابی کار کردن !!!!! تا امثال شما هستن با این طرز فکر موسیقی به هیچ جا نمیرسه !!!!!!

217.170.244.198
جمعه 2 اسفند 1392 - 15:04
pooch

دوست عزیز این چند وقت میلاد ترابی چه تنظیم شاخصی انجام داده؟ تراک "جز تو" مربوط به چند سال پیش هست حرف من اینه که تنظیمهای میلاد ترابی تکراری و ضعیف هست. تنظیمای متوسط ایشون تو آلبوم "کولیِ عشق" شهرام شکوهی یادت رفته آره؟
وای به حال موسیقیِ ما که بخاد با به به و چه چه های بیخود شما پیشرفت کنه

109.125.170.43
جمعه 2 اسفند 1392 - 15:08
pooch

دوست محترم کدوم یکی از کارهای هیتِ "احسان خواجه امیری"، "رضا صادقی" یا حتی "مرتضی پاشایی" رو ایشون تنظیم کرده؟ لازم نیست بیخود از کسی تعریف کنید

109.125.170.43
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 01:29
milad-7(طرفدارِ محمد علیزاده قبل از کنسرت 28 بهمن91)milad-72

سلام دوست عزیز موافقم.از همه اهنگ ها عوام پسندانه تر توسط ایشون اجرا میشه و کارهای فاخر که عموما قبل از کنسرت 28 بهمن 91 هستن مورد کم توجهی قرار میگیره....متاسفانه طرفداران محمد علیزاده که همشون با اطلاع رسانی در سایت هواداریش به اینجا میان،از سطح درک موسیقی پایینی بهره مندن و نظراتشون کلا احساسیه...من مطمئنم نیت شما از این نقد خیر تر از تعریف و تمجیدهای بیهوده اوناس....موفق باشید

2.190.206.97
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 01:17

یک سال و یک روز دیگه گذشت
انقدر زود مث یک چشم برهم زدنی گذشت
اما خدای بزرگ را شکر که یک شب به یادماندنی دیگر هم اتفاق افتاد
و 29 بهمن 92در تقویم زندگی همه ی ما یادآور یه خاطره ی خوش از یک شب به یادماندنی خواهد بود

فکرشم نکن که جزتو کس دیگه ای بتونه عزیز ما باشه
مرسی مرسی

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 01:38

آقای علی پورنگهبان امیدوارم که غم آخرتون باشه
صلوات

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 01:42

مثل همیشه فوق العاده ، بی نظیر و عالی.آقای علیزاده پایدار بمونید

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 01:48

مثل همیشه فوق العاده ، بی نظیر و عالی.آقای علیزاده پایدار بمونید

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 01:54

مادر من خیلی از صدای محمد علیزاده و اهنگاش خوشش میاد و همیشه به من میگه اهنگاش رو برام بذار گوش کنم و منم میگم چشم ولی برعکس خود من اصلا صدای ایشون رو دوست ندارم و اذیتم میکنه و صداش طوریه گوشم رو بعد از مدتی کوتاه اذیت میکنه.البوم دلت با منه رو که گوش میدادم برای بار اول خیلی خوشم اومد برای بار دوم خوشم اومد برای بار سوم حسی نداشتم و برای بار چهارم دیگه زده شدم و برای بار بعدی دیگه خیلی کم سراغ این البوم رفتم و این تاریخ مصرف کوتاه از معایب کارهای اقای علیزاده ست.

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 10:48
بی نام

دوست برزگوار ، شما همیشه میای زیر پستهای مربوط به محمد علیزاده این صحبت ها رو میکنی ... به خدا من که حفظ شدم... به خدا فهمیدیم که شما طرفدار آقای چاووشی هستین و صدای آقای علیزاده رو نمیپسندین.
برای دیگران هم کاری نداره که بیان نظر بدن در مورد خواننده شما که صداش گوش رو اذیت میکنه یا آلبومش دفعه چهارم اینجوری بود اونجوری بود. بهتره اگه انتقادی هم داریم سازنده باشه نه اینکه یه سری حرفهای حاشیه ای.

2.146.120.76
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 11:28
.

من که یه بارم نمیتونم آهنگهای چاوشی رو گوش کنم سرم درد میگیره. ولی نوید اگه میخوای آهنگ برات تکراری نشه<< مجید خراطها >>گوش کن حالشو ببر

178.157.46.73
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 11:41
شکیبا

شگفتا!
معایب؟
ممد علیزاده؟ من ولی فک میکنم احساسی ترین صداس! بدون تاریخ مصرف....وانقضا!
در حالیکه این ویژگی واسه همی خوانند های دیگر قطعا دصدق می کنه!

151.239.22.115
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 11:48
mehrnoosh garmabi

جدی نگیرید
لطفا دیس لایک هم نزنید

151.247.162.65
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 16:52
Eli Alizadeh

اقا نوید این مطلبی که گفتی واسه من درمورد اقای چاووشی حقیقت داره انقدر که صدای ایشون اذیتم میکنه که اصلا نمیتونم حتی یه بار گوش کنم بازم برای اقای علیزاده جای امیدواریه که شما تا سه بار گوش میدی ولی چاووشی اصلا نمیشه به صداش گوش داد هروقت اتفاقی صداش از تی وی پخش میشه مامان من میگه خواهشا کانالو عوض کنید که گوشمون درد گرفت.

178.131.145.119
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 01:36
milad-7(طرفدارِ محمد علیزاده قبل از کنسرت 28 بهمن91)milad-72

به توهین هاشون دقت نکن دوست گلم...این جماعت کلا اهل مباحثه و نظر نیستن و هیچ احترامیی برای نقد قائل نیستن...مشکل اصلی البوم شعرهای تکراری و ضعیف و همچنین تنظیم ها و موسیقی کاور شده از موسیقی حمید عسگری و بنیامین بهادریه....فضا کلا تکراری و خسته کنندس...اینها کجا و ترانه های قدیمیش کجا؟//به هر حال حرفت درسته..ممنون از نقدت

2.190.206.97
پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 04:24

ديشب پور نور ترين ستاره روي استيج برج ميلاد بود اقاي عليزاده به معناي واقعه اي روي استيج درخشيد مثل هميشه.يكي از اعضاي سايت هواداران محمد عليزاده

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 10:40

واقعا کنسرت عالی بود ، جمعیت زیادی که اومده بودن نشون میداد که چقدر محمد علیزاده طرفدار داره و توی دلها جا داره. من واقعا لذت بردم. مخصوصا "ساری گلین" رو خیلی زیبا اجرا کردن.
ممنون آقای علیزاده.پایدار بمونید الهی.

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 10:50

محمد جان تو بی نظیری.
گل کاشتی داداش گلم. واست بهترین ها رو آرزو میکنم. خدا نگهدارت باشه.
*از اعضای سایت هواداران *

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 12:06

آهنگ فکرشم نکن محمد علیزاده فوق العاده بود

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 16:54

ازمحمدعزیزبرای اجراوانرزی فوق العاده ش ممنون ارزوی موفقیت مجدد درجشنواره را دارم عزیزم بینطیری سایت هواداران محمدعلیزاده

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 16:58

یک شب تکرار نشدنی دیگه.. شلوغ ترین اجرا... انقدر که جمعیت سر پا داشتند کنسرت رو میدیدند خودش نشان گر محبوبیت این خواننده نازنین بود. چیزی که در شبهای قبل اصلا اتفاق نیافتاد و حتی صندلی خالی هم زیاد بود. فقط میتونم بگم کل گروه بخصوص اقای علیزاده خسته نباشید. دست مریزاد که با شرایطی که توش قرار داشتید نزاشتید حتی یه نفر تا اخر برنامه متوجه قضیه بشه. هرچند من همون اول برنامه شک کردم که چرا کل گروه لباس مشکی به تن دارند ولی با خودم گفتم شاید برای هماهنگیه. در هرصورت ممنون.

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 17:21

دوستانی که میگن نمیتونیم صدای چاوشی رو گوش کنیم اول برن آهنگ صبوری،سنگ صبور،کو به کو،هر روز پاییزه،دوست داشتم،همسایه رو گوش بدن بعد کامنت بذارن...
محسن تو صداش یه سوزی داره که قبلا فقط تو صدای قمیشی بود و بس...

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 18:02

سپاس از موسیقی ما برای گزارش و عکسها.
از محمد علیزاده و تک تک اعضای گروهش سپاسگزارم که یک شب رویایی رو برامون رقم زدن. علی پورنگهبان درگذشت پدرت رو تسلیت میگم و از خدا برای اون مرحوم طلب آمرزش و برای تو و خانواده ت طلب صبر میکنم. کاش این حس تعهد در وجود افراد باشه تا با توجه به جایگاهشون درست عمل کنن.
*از طرف سایت هواداران محمد علیزاده*

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 18:33

دلم میخواست باشم.

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 18:55

سالروز شبی خاطره ساز با حضور همه دوستداران محمد علیزاده عزیز رقم خورد . از تمام خواهران و برادران خودم به خاطر این همه احساس تشکر میکنم.
محمد عزیز اجرای بینظیرتر از گذشته داشتند و با اجرای ساری گلین گوشه ای دیگر از توانمندی خود را به نمایش گذاشت
علی پورنگهبان عزیز ازت متشکریم که بزرگواری کردی ما رو در غم خودت شریک بدون
سایت هواداران محمد علیزاده

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 20:43

خیلی قشنگ می خونی محمد علیزاده عزیز. ما خانوادگی همه طرفدار آهنگات هستیم و همیشه تو خونه و ماشین و همه جا آهنگاتو گوش میدیم. مرسی از آهنگ آذریت.

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 20:53

کنسرت واقعا عالی بود مثله همیشه.تشکر از اقای علیزاده و ارکستر همراهشون
و غم وارده به اقای پورنگهبان رو به ایشون تسلیت عرض میکنم

ویه تشکر ویژه هم از دوستای خوبم توی سایت هواداری دارم .که به معنی واقعی کولاک کردن.

یه خسته نباشید هم به مجید جعفری عزیز مدیریت سایت.

(سایت هواداران محمدعلیزاده)

پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 23:54

محمد علیزاده ی عزیز باز هم مثه همیشه فوق العاده بود و شب خاطره انگیزی رو رقم زد
اجرای محمد بی نقص و همراهی مردم فوق العاده بود که این نشون از محبوبیت محمد داره،به همین خاطر هم بود که اون کنسرت لقب شلوغ ترین کنسرت و سالن اجرای جشنواره رو به خودش گرفت
امیدوارم اامسال هم مثه پارسال عنوان بهترین اجرای زنده پاپ رو بگیره که واقعا این عنوان حقشه
**از اعضای سایت هواداران **

جمعه 2 اسفند 1392 - 10:39

کنسرت عالی بوده اجرای محمد بینظیر و همه چی عالی | تسلیت به علی آقای پورنگهبان | خیلی ماهی |

مرسی موسیقی ما |

جمعه 2 اسفند 1392 - 10:51

برنامه کنسرت مجمد علیزاده فوق العاده بود . ژست ها و ترکیب زبان بدن و همچنین اجرای ماهرانه , مدیریت صحنه , حرکات حساب شده , انتقال حس , صدا و انرژی بخصوص و بینظیر بود . هنرمندی متقاوت از دیگرانه که خلاق باشه . من این خلاقیت رو باز مه از جانب محمد علیزاده لمس کردم . نکته قابل توجه اینه که ایشون اجرای زنده اشون حتی خیلی بهتر از track ضبط شده شون هست و این برای یک هنرمند قابل تحسینه. امیدوارم که امسال هم به سان سال پیش منتخب بهترین اجرای پاپ جشنواره بشوند.
" از طرف سایت هواداران محمد علیزاده"

جمعه 2 اسفند 1392 - 12:29

با ارزوی موفقیت روز افزون برای محمد علیزاده عزیز.

جمعه 2 اسفند 1392 - 19:07

موفق باشی

جمعه 2 اسفند 1392 - 20:26

باتشکر ازسایت موسیقی مابابت گزارش و عکس ها
یه دنیا سپاس از محمد علیزاده عزیز که بازم با اجرای بی نظیرشون یه شب رویایی روبرای هوادارارقم زدن
صمیمانه تولد1سالگی سایت روبه همه هوادارن تبریک میگم واز مدیر عزیز سایت بابت زحمت های بی دریغی که میکشه کمال تشکر رودارم
وسپاس ویژه ازعلی پورنگهبان عزیز که باوجود غم بزرگی که داشتن محمدعزیز روتنهانذاشتن
<ازخداوندبرایتان صبری عظیم وبرای آن مرحوم روحی شاد طلب میکنم ماراهم درغم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید>
سایت هوادارن محمد علیزاده

جمعه 2 اسفند 1392 - 22:40

اول ازهمه جاداره این غم بزرگ روبه آقای پورنگهبان تسلیت بگم وبابت کاربزرگی که این عزیز انجام دادن تشکر کنم....همچنین ممنونم ازسایت موزیک ما بابت پوشش دهی اخباراین مراسم باشکوه....
بالاخره تونستم تو کنسرت شرکت کنم عجب شبی بود همه چی عالی و عالی تر از همه محمد علیزاده عزیز بود که مسلط و همه نگاها رو پیش خودش برده بود...محمد جان مرسی مرسی.

" از طرف سایت رسمی هواداران محمد علیزاده"

شنبه 3 اسفند 1392 - 12:19

خیلی سپاسگزارم از همه ی عزیزان موزیک ما هم بابت گزارش متنی وهم بابت گزارش تصویری...
گویا این کنسرت به شدت هم شلوغ بوده وبه خاطر استقبال فوق العاده هم خداروشکر
محمد علیزاده ی عزیز یه شب مجشر دیگه رو برای هواداراش ومردمش رقم زد ازش یه دنیا ممنوم
از خدای بزرگ میخوام طنین این صدای بینظیر همیشگی ومانا بماند وبماند
جاداره به علی پور نگهبان عزیز هم تسلیت بگم وبابت دل دریایی که داشت وبااون حال مردمش تنها نذاشت ازش بینهایت تشکر کنم ...
الهی که محمد عزیز خودت, همه ی هوادارای بینظیرت وهمه ی اونایی که ته دلشون برای تو میتپه وحتی اونایی که نقدت میکنن منصفانه همیشه تو کنف حمایت همون خدایی باشن که تو عاشقشی وشاگرد اول کلاسشی به حق...

اونایی هم که حرف تلخ وتند وبیربطی میگن ازتو وپشت سر تو اصلا مهم نیس چون جاشون درست پشت سرتوئه شک نکن عزیز...

"سایت رسمی هواداران محمد علیزاده"

یکشنبه 4 اسفند 1392 - 09:19

باز هم آسمان تهران، هاله ای گرم از عشق و احسـاس را تجــــربه کرد. باز هــم دل هـای مشتاق هوادار با تمام وجودشــان کنار هم بودن را لمس کردند . باز هم خداوند عشق را در دفتر عاشقان پـررنگ تر از همیشه نوشت.محمد علیزاده، این بار گرمای احساست گرم تر از همیشه بر عشق ما تابید و هجوم لحظه های نابت، گرما بخـش احساسمان بود.خدای بزرگ را شاکریم که لحظه هایمان را غرق رسیدن به آرزویمان کرد و نفس هایمان را در تب عاشقی به اوج آسمان رساند. ...
محمد علیزاده،بچه های محترم ارکستر و مدیریت سایت هواداران محمد علیزاده...از همه شما بخاطر زحماتتون سپاس گزارم و از خدای بزرگ برای شما بهترین هارو آرزومندم...
هواداران محمد علیزاده

دوشنبه 5 اسفند 1392 - 14:24

محمد پایدار بمونی الهی . . . .

دوشنبه 5 اسفند 1392 - 14:48

تا تهش باهاتیم..
خدای احســـــــــــــــــــــــــــــاس ایران!!!

سه شنبه 6 اسفند 1392 - 16:33

تا تهش باهاتیم اقای خاص ایران
منتظر کنسرت بعدیتون هستیم
پایدار بمونید
از طرف فرنوش یکی از بچه های سایت هوادارانت

سه شنبه 6 اسفند 1392 - 23:10

صدای محمد علیزاده از جنس آرامشه....
اجرای جشنوارش خیلی عالی بود مثل همیشه باشکوه....
مرسی صدای احساس ایران...
*سایت هواداران محمد علیزاده*

سه شنبه 6 اسفند 1392 - 23:37

شبی بی نظیر بود برای تک تک ماهواداران در کنار محمدعلیزاده عزیز...
به امید موفقیت محمدآقای علیزاده ...
یکی از بچه های سایت محمدعلیزاده...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود با «محمد علیزاده»؛ یک سال و یک روز پس از اولین حضور | موسیقی ما