جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
ریویویی بر تک آهنگ‌های جدید موسیقی پاپ
از لحظه سورپرایز خواجه‌امیری تا طهران به روایت بابک جهانبخش
[ مجید رئوفی - دبیر سرویس پاپ ]

موسیقی ما - بعد از وقفه‌ای که در نوشتن ریویوهای ماهانه تک‌آهنگ‌ها پیش آمد، دوباره با‌‌ همان رویکرد قبل، چند تک‌آهنگ مهم یکی دو ماه گذشته را انتخاب کردیم. رویکرد ما در این ریویونویسی، از یک سو، مروری بر ساخته‌های جدید چهره‌های محبوب و مطرح موسیقی پاپ است و از سوی دیگر، انتخاب قطعاتی است از چهره‌های جدید که سویه‌هایی از خلاقیت، تفاوت، استعداد و توانمندی را به زعم ما به نمایش گذاشته‌اند. ناگفته پیداست که این‌ها سلیقه شخصی نویسنده این ریویو‌ها هستند و الزاما سایر همکاران ما در موسیقی ما با این نظرات موافق یا مخالف نیستند.
  همین که احسان خواجه امیری خطر می‌کند و از کار جدید و متفاوت هراسی ندارد، قابل ستایش است. بعد از کار نه چندان موفق ماه عسل، احسان خواجه امیری یک کار پرشور و شنیدنی ضبط کرده است. هومن نامداری هم به نوعی خرق عادت کرده است. نامداری که پیش از این، تنظیم‌هایش از چند کیلومتری فریاد می‌زدند کار او هستند، در این قطعه جدید، توانایی‌هایش در تنظیم‌های ریتمیک و با تغییرات سازبندی مختلف را به خوبی نشان داده و به وضوح کارش نسبت به دو سال قبلش پیشرفت کرده است. کار جدید خواجه امیری نشان می‌دهد که او همچنان بی‌رقیب در عرصه موسیقی پاپ به پیش می‌رود. تنها نکته منفی این کار، اصرار بیش از حد خواجه امیری به تلفظ متفاوت حروف «دال» و «ت» است که بیش از اندازه است و از فرط تکرار، ملال آور می‌شود و حس خوب شنونده را کمرنگ می‌کند.

 
  یک کار تیپیک از محسن چاوشی که هواداران دو آتشه‌اش را راضی می‌کند. اما ترانه حسین صفا در بید بی‌مجنون، مغشوش و گیج است. مصراع‌ها فاقد ارتباط معنایی مناسب‌اند و شعر قوام درستی ندارد. غل و زنجیر و آه بی‌تاثیر قافیه‌های جوری‌اند اما مفهوم یگانه‌ای را در برندارند. ترس از خنده و آینده هم همین طور. شاید بیت درخشان این ترانه، این باشد: «ای چشم از دیدن خلاصم کن/ از چشم پوشیدن خلاصم کن» به نظر می‌رسد معشوق، عاشق مجنون را‌‌ رها کرده و رفته و حالا عاشق نمی‌داند نفرین کند یا نکند، چشم پوشی کند یا نکند. اگر این طور باشد و این اتفاق که ظاهرا ساده به نظر می‌رسد اما در واقع پیچیده و مهم است، چرا شاعر در مصراع بعد می‌گوید «از اتفاقی که نیفتاده»؟ راستی سوال مهم این است. بید بی‌مجنون چیست؟ اساسا مجنون صفت است برای بید ولی «بی‌مجنون» دیگر برای بید، صفت نیست و مفهوم بازی واژگانی و واژه‌سازی را هم از بین می‌برد.

 
  طهران عالی شروع می‌شود؛ طوری که به مخاطب، نوید یک آهنگ متفاوت می‌دهد. در عرصه تقریبا تکراری و مشابه تنظیم‌های امروز که همه فکر می‌کنند چقدر کارشان بی‌نظیر است اما فقط یکی از ده‌ها قطعه شبیه بازار را تولید کرده‌اند، تنظیم اویسی به ویژه در اورتور قطعه، شنیدنی است؛ کاری شبیه به دفت پانک با صدای غالب گیتار الکتریک و بیس. اما کار به نیمه که می‌رسد، می‌افتد. آن شور اولیه امتداد پیدا نمی‌کند و طهران در میانه راه، بیشتر تهران است؛ مثل بقیه کارهای امروز. متن ترانه هم نسبتا خوب است اما مفهوم طهران در ترانه بسط پیدا نکرده است. اما از همه این‌ها بهتر، اجرای خوب بابک جهانبخش است که سبکش را یافته است. طهران یک کار شنیدنی و خوب از بابک جهانبخش است که مدتهاست کار ضعیفی منتشر نکرده و همین، خیلی خوب است.

 
  انتقاد بزرگ به علی لهراسبی، تداوم نداشتن در یک مسیر مشخص و از این شاخه به آن شاخه پریدن مدام است. او پس از یک دوره فوق العاده موفق، طی دو سه سال گذشته، بی‌وقفه در حال آزمون و خطاست. وقتی کارهای شادمهر می‌گیرد، سراغ او می‌رود، وقتی ملودی‌های پاشایی عمومی می‌شود، شبیه او می‌شود و این قطعه جدید، فقط صدای لهراسبی را دارد و تمام پارامتر‌هایش به سبک کارهایی است که اعضای پازل بند، خودشان اجرا می‌کنند. پس جای علی لهراسبی کجاست؟ البته که این قطعه از سه چهار تک آهنگ آخر لهراسبی مخاطب بیشتری خواهد داشت ولی ترانه ضعیف اصلا با کاراکتر علی لهراسبی همخوان نیست. «پاره پاره قلبم/ عاشق بیچاره قلبم/ چه بی‌قراره قلبم/ آخه همش رو انتظاره قلبم/ نگو سر کاره قلبم/ نگو دوست نداره قلبم/ دست خودش نیست «واقعا این ترانه، شبیه لهراسبی نیست. در واقع، این کار را هرکسی می‌تواند بخواند.
 

 
یک کار بالا‌تر از استاندارد موسیقی پاپ امروز؛ با اجرایی متفاوت از یک چهره با استعداد که نشان می‌دهد خلاف آنچه برخی چهره‌های نامدار موسیقی ایران می‌گویند، هنوز می‌توان ملودی‌های جذاب و تاثیرگذاری روی ترانه‌های خوب گذاشت و به آن نقطه حساس گوش و ذهن مخاطب سخت گیر، چنگ انداخت.» هوای تو «یک کار پر حس و حال است از امیر عظیمی که طیف‌های مختلفی را جذب می‌کند. کمتر کسی را دیده‌ام که این کار را بشنود و بگوید خوشم نیامد. ملودی آن قدر روی ترانه محمدهیراد حاتمی خوب نشسته که شنونده نمی‌تواند لحظه‌ای از کار جدا شود. میکس صدای عظیمی هم خاص و ویژه است. امیر عظیمی را باید جدی گرفت. مطمئنم از او بیشتر خواهیم شنید.

 
  بعد از اشتباه استراتژیک روبوتیک که مشخص نبود با چه هدفی و بر مبنای کدام استراتژی منتشر شده بود، قطعه» بازگشت «با تنظیم ساده و نسبتا خوب سعید سام تا حدودی مهدی مقدم را به مسیر برگرداند. کار، شاخص و متفاوت نیست اما استاندارد است. اما باز هم او اشتباه دیگری کرده است. درست است که مقدم در دوره پرکاری‌اش، ترانه‌های آرام و غمگین هم اجرا کرده که بعضا در سطح خود موفق هم بوده‌اند، اما به نظر می‌رسید او باید پیش از کنسرتش در تهران، یک قطعه شاد و گیرا‌تر از «بازگشت» را منتشر می‌کرد. مهدی مقدم با آثار شش و هشت و ریتمیکش قطعا موفق‌تر خواهد بود؛ به ویژه اگر قرار باشد تک آهنگ منتشر کند و از آن مهم‌تر اگر قرار باشد پس از سال‌ها روی صحنه برود.

 
  موسیقی کاکوبند، یک موسیقی اکتیو، پرشور و تاثیرگذار است. البته نگاه من به این کانتکست موسیقی موسوم به ورلدموزیک نیست. من آثار کاکوبند و به ویژه تک آهنگ «هوکو هوکو» را در قالب پاپ می‌سنجم. این قطعه، رگه‌های فوق‌العاده‌ای از توانمندی‌های برادران صرافی مهر برای تنظیم آثار پاپ متفاوت را نمایش می‌دهد. اگر بدویت موجود و البته آگاهانه سازبندی کاکوبند در آلبومشان و به ویژه در قطعه «هوکو هوکو» حذف یا کمرنگ شود و از طرفی این تنظیم ِ بر پایه سازهای کوبه‌ای با مایه‌های موسیقی لاتین، عربی و افریقایی تقویت شود، با این ریتم و ملودی، قطعا می‌توان آثار پاپ بسیار موفقی ساخت. البته تنظیم هم باید کمی خلوت‌تر و به روز‌تر شود.

 
  دو کار از این گروه متفاوت منتشر شده که شنیدنی و خارج از دایره موسیقی امروز پاپ هستند. اعضای جوان و موزیسین گروه، کاراکترهای جالبی هم دارند که می‌توان از کاورهای بسیار پرانرژی و رنگین و شیکشان به گوشه‌ای از این شخصیت‌پردازی پی برد. خلا چنین گروههایی به شدت در موسیقی تک یا نهایتا دونفره پاپ ایران به چشم می‌خورد. چند جوان مدرن و امروزی که برای هم نسل‌هایشان و از از زبان آن‌ها بخوانند. پاپریکا در قطعه دومش یعنی شروع تازه هم هنوز به پختگی نرسیده و حتی یکی از صداهای گروه هم خام است اما آن‌ها قابلیت‌های بالایی برای بروز و ظهور دارند. شروع تازه با تنظیم و ترانه‌ای خاص و متفاوت این نوید را می‌دهد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 15:28

دیدگاه‌ها

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 16:02

لطفا بدون تاخیر، هر ماه این کار رو انجام بدین و آهنگ های علی عبدالمالکی رو هم نقد کنین... موسیقی ما لطفا از برنامه ی شب کوک شبکه ی نسیم گزارشی تهیه کنین... باید از این برنامه ها حمایت شه. تشکر

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 12:13
امین ( عشق فقط محسن خان چاوشی )

آقا این نقد نظر شخصی نویسنده هست دیگه؟؟؟!!!!

126.6.15.50
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 16:42

آهنگ علی اصحابی کجاست ؟؟؟؟؟ الان شهرت لهراسبی از علی بیشتره
والا ما طرفدار دیگر خواننده ها زورمون میگیره فقط برا اونایی که پر حاشیه اند کار میکنین
این درست نیست
به امید انتشار قطعه متفاوت " دیشب همین موقع " از امین حبیبی عزیز

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 17:11

دوست عزيزم آقاي متين خان اين سايت با آقاي وسعت صدا علي عبدالمالكي مشكل داره.........

....
....
.....

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 17:17

کاکو بند : سبک جدید و جالبی بود اما وقتی چنر بار گوش میدی خسته کننده میشه

محسن چاوشی : برای ما مخاطباش همه چی عالی ولی عموم شاید خوششون نیاد. البته خیلی ها روو راض ی کرده بود . اما به نظرم محسن نباید تیتراژ بخونه . مخصوصا برای صدا و سیما . چون شخصیتش در حد صدا و سیما نیست

خواجه امیری : کار ماه عسلش خوب بود اما موفقیت هیچکدوم از تیتراژهای قبلی برنامه رو نداشت و چیز جدیدی نبود و به جز هواداراش نتونست بقیه رو راضی کنه. (درحالی که تیتراژهای ماه عسل باعث افزایش مخاطب افرادی چون یراحی و پاشایی و علبزاده و ... شده بود) . این کار جدیدش هم چیز جدیدی نبود و اهنگ شادی بود(الکی نگید تغییر سبک) اما چون بلاخره جرات پیدا کرد متفاوت بخونه جای امیدواری هست

لهراسبی : اصلا امضا و سبک خاص خودش رو نداره و هر کی براش آهنگ سازی کنه میخونه . یه دوره شادمهر یه دوره یگانه الانم پازل بند و این اواخر ب شدت افت کرده و نباید از شعرهای ساده امیرخانی استفاده کنه . تنظیم و آهنگ های پازل هم جدیدا تکراری شده و تاریخ انقضا داره

مهدی مقدم : واقعا این حقش نبود این همه سال ممنوع الکاری . اما اون هم این اواخر افت شدیدی کرده و مهدی مقدم دهه 80 نیست و آدم اهنگشو 2-3 بار بیشتر گوش نمیده . امیدوارم به اوج خودش برگرده

امیر عضیمی هم دامن ساتن رو خیلی دوست داشتم .اما کار جدیدش رو گوش ندادم ....

چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 00:07
Reza A

در مورد نظرتون درباره ی کار چاوشی که گفتین برای ما مخاطباش همه چی عالیه باید بگم که برای هر مخاطب متعصب کار های خواننده مورد علاقش عالیه و با قسمت دوم نظرتون هم موافقم ، واقعا شخصیت چاوشی در حد صدا و سیما نیست :)
در ضمن کار جدید احسان خواجه امیری از "بغض" بهتر بوده ، این قضیه رو میشه از فیدبک هایی که گرفته متوجه شد و همینطور نظر کارشناس ها

139.66.161.150
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 17:18

بهترینش انصافا آهنگ احسان خواجه امیری بود لطضا آهنگ های سامان جلیلی رو هم نقد کنید

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 17:55

راجب احسان و علی لهراسبی کاملا درسته
واقعا انقد درک شعر خوب و بد سخته برا ی خواننده؟

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 18:16

به نطرم علیرضا طلیسچی هم اینجا جاش خالیه ها،انصافا آهنگ خیلی قشنگی خونده

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 19:04

دوست عزیز به اصطلاح کارشناس لطفا سواد مردم رو ب سخره نگیر خواهشا!عیب شما اینه که همه چیز رو مطلق براساس سلیقه و نگاه خودت میگی و اونو ب کل جامعه تعمیم میدی مثل این حرفت(کار جدید خواجه امیری نشان می‌دهد که او همچنان بی‌رقیب در عرصه موسیقی پاپ به پیش می‌رود!!!!!!!) که بیشتر شبیه یه جوک با مزه میمونه. دوست عزیز چه کسی در این عرصه بی رقیب تر از چاووشی هست ؟؟؟
یه نگاه به دوروبر خودت بنداز بعد بیانیه صدمن یه غاز بده !!
لطفا نقد تراته های سنگین و معنادار حسین صفا رو به اهلش بسپار و ایرادهای بی سر و ته نگیر که اصلا دیدگاهت در مورد دیگر کارها نشون داد که مخصوصا در این حوزه سواد خاصی نداری!
در ضمن تو این لیست من در اوردی که شما به اصطلاح کارشناسی کردی جای خالی قطعات زیبای دیگر خواننده های با جنم مثل اصحابی-طلیسچی-محمدعلیزاده-سعیدشهروز خالیه که همون بهتر که شما اونا رو نقد نکردی چون واقعا قشنگ نقد میکنین !!!!
موسیقی ما ثبت کن

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 20:46
سعید فلاحی

دوست عزیز عقیده ایشون اینه که خواجه امیری بی رقیب هستش, تو این موضوع که احسان یکی از بهترینهای حال حاضر هست شکی نیست در حالیکه معتقدم البوم اخرشون البومی خیلی قوی ای هم نبود.
در مورد ترانه های صفا هم باید بگم انقدر از این تشبیهات و استعارات استفاده میکنه که ترانه هاش گاهی وقتا از اون ور بوم می افته.
همین.

132.49.96.155
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 21:16
حمیدرضا

حتما محسن چاوشی با تور کنسرتهای متعدد در اقصی نقاط جهان و ایران و صدای افکتی بی رقیب هستند.
خخخخخخخخخ
لطفا تایید کنید. ممنون

74.78.93.49
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 22:10
مصطفی

واقا این نقد خنده داره
سوتی اول:خواجه امیری بی رقیب در عرصه ی پاپ خوب دوست عزیز با این حساب چاووشی یا لاقل شادمهر عقیلی باقلی هستند اخرین کار موفق خواجه امیری البوم عاشقانه ها بود و بس 3 ساله که تو کاراش هیچ پیشرفتی نداشته حتی به نظر اکثر افراد البوم مهدی یراحی از او بهتر بود

سوتی دوم.متاسفم برای کسایی که نه تنها درکی از شعر انتزاعی ندارند حتی درکی از نام انتزاعی ندارند بگذریم
سوتی سوم.بی انصافی است که علی لهراسبی رو به تقلید محکوم کنیم شاید به قول شما از این شاخه به ان شاخه بپرد ولی همیشه کار هایش کیفیت خود را حفظ کرده اند
منتظر چنگیز باشید

141.57.199.66
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 22:18
TaHa Only Amin Habibi

دوست عزیز شما از این کارشناسا فقط همین نام هارو میشنوین !!! خب چاره ای نیست
اینا نمیخوان به خواننده های خوب دیگه بپردازن ... شما امین حبیبی ,میثم ابراهیمی , مجید خراطها
فرزاد فرزین و ... رو به این لیستتون اضافه کنید !!! مگر اینکه خود اونها مصاحبه ای بشه و الا ... !!!!!!
بنظر من ایراد گرفتن از استاد چاووشی اشتباه بزرگیه ... تازه داریم میفهیم " پاروی بی قایق " چه آلبومی بود
و ما درکش نمیکردیم و درست نیست شعر رو پای کار خواننده آورد و کلا اونو اشتباه کرد
معمولا خود اسم ترانه هم خلاقیت میخواد ... محسن چاووشی و امین حبیبی و میثم تو این زمینه واقعا تکن
مثلا مسحن چاووشی : چشمه طوسی , پاروی بی قایق , بید بی مجنون رو انتخاب میکنه و نمیاد اسم تکراری بده
یا مثلا امین حبیبی : تکیه گاه , عاشق نشو , دیشب همین موقع , وقتی به تو فکر میکنم که اسم های جدیدی هستن و تا حالا نداشتیم
یا میثم ابراهیمی : عکس , بازبارون , نارنجی
حال اونکه خیلی خواننده ها تا یه قطعه معروف میشه فوری به همون اسم آهنگ میسازن
و تعدادشونم کم نیست

248.126.163.207
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 22:57
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آره آخه چاووشی هر روز کنسرت داره کل جهان میشناسنش :))))))))

185.3.107.239
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:14
مرتضی دیوونه ی احسان خواجه امیری

داداش دمت گرم حالم خوب نبود این نظرو خوندم شاد شدم :))))))
چاووشی؟ :)))))) خدا این مردم باحال و دوست داشتنی رو از ما نگیره :)

161.74.204.131
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:26
امیر (سلطان خواجه امیری)

خخخخ بله استاد چاووشی سالن های بزرگ دنیارو پر کرده واسه همین بی رقیبه :))
حسین صفا میاد یه شعر سنگین و بی محتوا میگه که خود شماها نمیفهمید بعد فکر میکنید چون سنگینه خوبه :)))))

243.121.103.110
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:43
fariba z

دوست عزیز به نظرتون کسی که پنج شب وزارت کشور کنسرت داره بی رقیبه یا کسی که اصلا تا حالا کنسرت نداشته؟ لااقل با یکی مقایسه کن صدا داشته باشه

63.160.51.205
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 11:41
mohsen jalali

سعید جان همین که اعتراف میکنی به ضعیف بودن آلبوم اخیر خواجه امیری باز جای شکرش باقیه ولی داداش مردم کار ریتمیک اگه بخوان گوش بدن نمونه های خیلی بهتر از این هست که گوش بدن که میدن ...
درمورد ترانه های مرد بی ادعای ترانه صفای عزیز هم باید گفت که اگه مردم دوسش نداشتن الان انقد پرطرفدار نبود ...

117.100.15.156
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 11:46
mohsen jalali

لاااایک مصطفی

158.81.7.137
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 11:50
mohsen jalali

طاهاجان منم از سلیقت ب شدت راضی ام ...بخصوص امین حبیبی ب اون استعداد شگرفش.
داداش اینا درکشون پایینه عادت کردن ب کارای تکراری...

4.143.245.172
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 12:40
mohsen jalali

خب من از شماها که هی میگید کنسرت مهمه سوال دارم خیلی هم مودبانه میپرسم؟
1-مخاطبین یک کنسرت حالا بگو ده شبی نهایتا چندنفرن؟
2-اگه کسی مثل سیاوش قمیشی و داریوش و خیلی از دیگه رو قبول دارین رجوع کنید و مصاحبه هاشون رو درباره موزیک پاپ داخل و کنسرت و چاووشی بخونین و ببینین و بشنوین-درضمن کنسرت هم میده نترسین خیالتون راحت شه
3-صدا و موزیک یک خواننده همیشه و همه جا باید حال مخاطب رو خوب کنه نه اینکه فقط یک شب اونم برای عده ای خاص ...
4-آیا شما آمار فروش آلبوم ها رو میخونین؟
5-آیا شما به نظرسنجی هایی ک در مجلات و صداسیما و سایت های برتر و...انجام شده و میشه نگاه کردین تا حالا؟
6-ادعای افکتی بودن و دستگاهی هم مث چرتی که فتح الله زاده درباره برد هشت تایی گفت میمونه که بسیار نخ نما شده هست دیگه ! بهروز صفاریان و مهدی یراحی و... قبول دارین؟برین مصاحبشون رو گوش بدین.
7-اگه چاووشی خاص نیست و بهترین و پرطرفدار پس چرا تموم پروژه های درجه یک سیما و سینما و امثال مهرجویی و غیره انقدر براش سرودست میشکنن و دعوت به همکاری میکننش یا از آهنگاش تو کاراشون استفاده میکنن مث همین فیلم پل دختر کو خیلیای دیگه...خواننده مطبوع شما تو کدوم پروژه درجه یک بوده تا حالا غیر از یه عده سریال سطحی و عشقولانه!!!!! برو ببین پیش فروش سریال شهرزاد بخاطر چاووشی چندبرابر شده بعد حرف از تاثیرگذاری بزن

دوستان عزیز محبوبیت رو نمیشه به زور لقب و ... نمیشه بدست اورد اینو بفهمین...
این رو هم در آخر بگم که احسان بسیار دوس داشتنیه ولی هرکسی مقام و جایگاه خودشو داره و بس

253.147.38.136
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 12:41
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

اوه اوه این آقای جلالی گل ما مثل این که خیلی چاوشیسته !!! داداش آروم تر قربونت !!! در مورد نظرات دوستان هم که هیچی نگم بهتره چون به قول یکی از دوستان روزه سکوت گرفتم تا نظرسنجی انجام بشه بعد اونموقع قیافه ی دوستان دیدن داره !!!

176.143.211.243
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 12:46
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

راستی اینم بگم هوادارای بعضیا اینجا خوب معروف شدنا !!! این معروفیت رو هم مدیون سلطان ما باشید !!!! تو رو خدا حرف از رقابت نزنید...واقعا غیر از محسن یگانه و هواداراش هیچ خواننده ای رو تو داخل ایران قابل رقابت نمیدونم...با کمال احترام

161.177.208.128
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 14:57
چاوشی و دیگر هیچ

ابوالفضل دستت رو شده با اون کامنتهای تقلبیت.خودت فکر میکنی خیلی زرنگی داداش ولی نیستی...:)

1.224.26.198
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 15:41
سامان ( هوادار چاوشی )

اقای جلالی با این سوالات چه میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط میگن کنسرت چاره ای ندارن دیگه فقط میتونن بگن کنسرت برگزار نمیکنه!!!!!!!!!!!!
امار فروش و تعداد طرفدار و .... مهم نیست فقط کنسرت مهمه
بدون کنسرت در حد ما نیستید حالا فکرشو بکنید کنسرت هم بده محسن چاوشی دیگه چی میشه
((راستی اینم بگم هوادارای بعضیا اینجا خوب معروف شدنا !!! این معروفیت رو هم مدیون سلطان ما باشید))
این معروفیت رو هم مدیون سلطان ما باشید این جمله خیلی عالی بود
فریبا خانم
نظر شما خیلی خنده دار بود مخصوصا جمله اخر شاد شدیم
تایید کن

135.104.245.193
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 16:56
سامان م

با وجود شاهکار پاییز، تنهایی حتماً همینطور هست که آقای کارشناس می فرمایند. تبریک به سایت موسیقی ما به خاطر این کارشناسای زبدش!
این اعتماد به نفس آقای کارشناس منو یاد طرفدار همیشه شاد جناب خواجه امیری میندازه.
شاید اگر آقای کارشناس شناخت بیشتری نسبت به سبک شعرای صفا داشتن این قدر ناشیانه و مغرضانه شعرای ایشون رو تحلیل نمی کردن.
"یک کار تیپیک از محسن چاوشی که هواداران دو آتشه‌اش را راضی می‌کند." اینم که دیگه آخرش بود.
دفعه ی بعد اگه گذاشتن نظر کارشناسی بدی این قدر ناشیانه طرفداری نکن جناب کارشناس.
بعضی از دوستان هم که بی رقیب بودن رو به برگزاری و عدم برگزاری کنسرت نسبت میدن. شاد باشید در کنار آقای کارشناس که اونم یکیه مثه خودتون.

179.195.84.184
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 16:57
علی-طرفدار آقای خاص

امیر (سلطان خواجه امیری)
جنابعالی از شعر هیچی نمیفهمی بعد اومدی از شعرای صفا ایراد میگیری.
من خودم شاعرم و بهت میگم که صفا جز بهترین های ایرانه.الکی قصه تعریف نکنید :)
به قول سعید کریمی:ترانه های حسین صفا از معدل ترانه های پاپ ما بهتره.

107.85.195.133
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 17:00
علی-طرفدار آقای خاص

تق تق تق
یک لحظه شکیبا باشید :)
شما اگه چاوشی کنسرت بده به چی گیر میدید؟هر بحثی میشه هیچی نمیتونن بگن فقط میتونن بگن آره چاوشی کنسرت نداده.

8.140.165.236
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 18:33
حسن عاشق چاوشی

خنده دارتر از این مطلب انصافا نخونده بودم ! یه کار دم دستی شیش و هشتی چطور باعث شده جناب نویسنده پی ببرن که خوانننده مورد علاقشون همچنان بی رقیب هستند ؟؟
حالا دو تا مسئله است : 1 بی رقب بودن خوانندشون که خیلی خنده دارِ با کارهایی که به مراتب بهتر از ایشون منتشر میشه مثل چاوشی یراحی یگانه فریدون که موفق تر عمل کردند
2 یه اهنگ شیش و هشتی دم دستی واقعا اینجور نویسنده رو سر ذوق اورده که میگه این اهنگ نشون داده خواننده مورد علاقش بی رقیبِ تو عرصه پاپ
:)
بی نهایت شاد شدم

232.218.187.158
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 19:44
محسن = فرهاد

آقای جلالی خودتو ناراحت نکن زمان ثابت میکند که چه کسی ماندگار است فقط زمان ...
فرهاد یا شهرام.ش.پ ...
یا علی

165.29.206.121
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 21:28
حسین مشکی پوش

یکم فکر کن قبل نظر دادن ....
چون تو چاوشی و دوست داری دلیل نمیشه یکه تاز پاپ باشه چون من صادقی دوس دارم یکی دیگه یگانرو دوست داره دلیل نمیشه اونا بهترین باشن برا همه.
چه بپذیری چه نپذیری خواجه امیری بخاطره ی کارهای سنگین در عین حال عام پسند و سواد موسیقیایی بالا طیف گسترده تری از اقشار و رده های سنی رو نسبت به باقی خواننده ها داره....ولی بین خواننده های ایرانی
هر کدوممون میدونیم خواننده های محبوبمون چقدر ضعف دارن چا سرپوشی بپذیریمش رشد کنن...

225.76.92.111
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 22:09
mohsen jalali

فریبا و سامان و دیگر دوستان ممنون از ابراز لطفتون ... من فقط از حرف حق دفاع کردم وگرنه همه هنرمندارو دوس دارم و دوس ندارم تو نظراتم به کسی توهین بشه...انشالله که دیگران هم کارهای خوب بسازن و از این رکود دربیان ....
درپایان هم باید بگم که=
به هر تقدیر شکلک در نیاوردم
فقط میخاستم شکل خودم باشم
گلومو پاره کردم اما این مردم
بهم گفتن دیوونست عاشق نیست
کسی باور نکرد این آدم بی شکل
به غیر از عشق با چیزی موافق نیست

116.197.18.125
چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 00:24
Reza A

دوست عزیز ، واقعا محسن چاوشی رو بی رقیب فرض کردی؟؟؟؟!!!!
خیلی بهتر از محسن چاوشی در حال حاضر هست ، نام میبرم براتون : احسان خواجه امیری ، محسن یگانه ، مهدی یراحی ، فرزاد فرزین ، محمد علیزاده ، رضا صادقی ، بابک جهانبخش ، حمید عسکری و ...
انتقاد کردن از کار خواننده مورد علاقتون اونم مودبانه ، لطفا انتقاد پذیر باشید.
ترانه های سنگین و معنا دار؟
ترانه هاشون بیش از حد سنگینه ، ادم کمر درد میگیره گوش بده و خیلی جاهای ترانه بی معنیه. اصلا اسم همین آهنگ بی معنیه ( بید بی مجنون)

102.236.129.154
چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 01:13
ساسان آرین (اصحاب علی اصحابی)

کاملا درسته، نویسنده فقط بر مبنای سلیقه خودش قضاوت کرده. انصافا شعر حسین صفا اینقدر که گفتن ایراد نداشت... نقد این نیست که یه آهنگ رو بکوبیم و یه آهنگ رو اونقدر بالا ببریم که خودمونم تعجب کنیم! کسی که نقد میکنه اول باید بر احساسات خودش غلبه کنه و بعد دست به قلم بشه...!

231.47.159.231
چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 10:47
محمد مهدی سلگی

چرا اینجورین هوادارای چاووشی؟
حالا اگه تعریف میکرد از بید بی مجنون بهترین نقد کننده بودا!!!!!!!!!
تعصبتون داره بیشتر آبروی محسن رو میبره.کاش محسن به جمع ضد زرد ها بپیونده تا یه ذره شماها یاد بگیرید.حالا چون از خواجه امیری خوب گفته بهش توهین میکنن !!!
واقعا یه قشر بی ادب و بدون علم و متعصب طرفدار چاووشی ان.متاسفم برای شما و محسن.الآنم میدونم میخواید جوابمو با توهین بدید ولی عادی شده...

206.252.166.62
چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 13:05
سامان م

جناب آقای سلگی هر کس جانبدارانه و سلیقگی بخواد نظر کارشناسی بده نظرش هیچ ارزشی نداره حالا چه از خواجه امیری بخواد طرفداری کنه چه از چاوشی. کسی که با وجود آلبوم پاییز تنهایی، تیتراز ماه عسل و این کار با اغماض معمولی اخیر میاد چنین حرفی در مورد خواجه امیری میزنه یا کارشناس نیست یا اگه کارشناسه بدون توجه به واقعیت ها داره از ایشون طرفداری می کنه.
در ضمن یه بار دیگه متنی رو که نوشتی با بقیه نطرات مقایسه کن ببین کی داره توهین می کنه.

249.224.65.207
چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 13:09
mohsen jalali

حسین آقای مشکی پوش استاد من رو دلیل و مدرک و سند حرف میزنم نه از سر تعصب!
اگر میگم چاووشی اصن یه چیز دیگست بخاطر دیدن اینهمه سند ومدرک میگم!
من یه مثال ساده میزنم همین نظرسنجی آلبوم های برتر سایت موسیقی ما رو دریاب.
اول ک البوم چاووشی اومد فقط طرفدارای خودش رو راضی کرد و بقیه یا بخاطر حسادت و یا بخاطر اینکه طرفدارش نبودن رای ندادن اما رفته رفته تونستن این آهنکای سنگین که با نبوغ بالا ساخته شده رو درک کنند و حتی بساری دیگر طرفدار دو آتیشه این شخص شدن و حالا شما میبینی که هفته های متمادی هست که رتبه اول رو گرفته حتی بالاتر از خواننده بسار پرطرفداری مث محسن یگانه !
هم در بین اکثریت مردم و هم خیل عظیم کارشناسان همواره جایگاه برتری داشته و دارد اینو هم میتونین تحقیق کنید حال اگه هضم این اتفاق برای امثال شما سخته این دیگه مشکل خودتونه...

225.118.225.246
چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 13:13
mohsen jalali

محمد مهدی جان اول خودت ادب رو رعایت کن بعد حرف بزن...
نقد باید از سر انصاف باشه نه از از سر عداوت!

18.136.234.148
چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 13:15
mohsen jalali

REZA A
میتونم بپرسم شما تو ایران زندگی میکنی یا فضا؟؟
دمت گرم ... عجب جوکی گفتی ... بهر حال بنظرت احترام میزارم شما راحت باش

148.118.48.16
چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 14:08
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

همینه که هست دوست عزیز...یا کامنت نزار یا باهاش کنار بیا !!!!!

184.90.167.12
چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 14:47
سامان ( هوادار چاوشی )

محمد مهدی سلگی
((واقعا یه قشر بی ادب و بدون علم و متعصب طرفدار چاووشی ان))
حالا طرفدارای خواجه امیری با ادب سرشار از علم و کارشناس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مخصوصا با ادب از نحوه نظر دادن یکی از طرفداران به اصطلاح طلایی در یکی از صفحات سایت موسیقی ما ادب طرفداران به اصطلاح طلایی رو هم دیدیم
کارشناس هر کسی میاد اینجا میشه کارشناس یکی از این کارشناس ها هم محمد مهدی سلگی
علم موسیقی هم که چیزی نگم بهتره اقای کارشناس با ادب
من هم برای اقای خواجه امیری با این طرفداران به اصطلاح طلایی و کارشناس و با ادب و سرشار از علم متاسفم
تایید

65.106.242.244
پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 19:00
حسن عاشق چاوشی

جالبِ دست پیش میگیرین پس نیفتین ؟؟
ما متعصبیم ؟؟
خب اوکی یکیتون بیاد جواب بده دیگه ! با یه اهنگ دم دستی کارشناس چجوری پی برد که خوانندتون بی رقیبِ ؟
دقت شود بی رقیب اونم بعد از البوم پاییز تنهایی و سیل انتقادات کارشناسی !
همین جمله نشون دهنده غرض ورزی نویسنده است !
حالا چاوشی رو مثال نمیزنم که نگن طرفداری کرد ! البوم اخر فریدون یراحی یگانه به مراتب هر کدوم به اندازه ای بالاتر از البوم اخر پاییز تنهایی بوده ! بعد نویسنده میگه این اهنگ نشون دهنده بی رقیب بودن خوانندشه ! چطور ممکنه اخه ؟ با یه اهنگ اونم این اهنگ ؟ :)

205.160.47.56
پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 21:52
mohsen 5678

حسن عشق چاوشی
اولا کاملا درباره اهنگ ثانیه موافقم که ضعیفه ولی ایشون کارشناسن نه منو شما!!!!
دوما توی همین سایت سیل انتقادات روانه البوم یگانه هم شد اگه اشتباه نکنم اقای کشتکار بودن که مطلبو نوشتن!!!!
سوما وقتی شما کارشناسای این سایتو که معتبرترین سایت موزیک ایرانه و کارشناساشو به جهت داری متهم میکنی قطعا مابقی هم با جانب داری تعریف و انتقاد میکنن!!!!!
چهارما پاییز تنهایی ضعیف نبود فقط یکی دو ترک جدید داشت و همه فضاها تکراری بود نه ضعیف!!!!!!
البوم فریدونم موافقم بهتر بود اما ایا فقط با یک البوم بهتر میشه گفت فریدون الان بهتره؟؟؟؟
به نظرم توی ایران هیچی قابل قبول نیست توی جوایز و اینکه کی بهتره الان اگه دقت کنی نظرات مردمی بر اساس تعصب و نظرات کارشناسی براساس رفیق بازیه!!!!امار فروش هیچ وجه رسمی نداره و راستی ازمایی نشدن سالن کنسرتا رو هم که الان اکثرا تین ایجر ها پر میکنن پس میشه این نتیجه رو گرفت موسیقی داغونه پاپ که همه پسرفت داشتن توش به جای پز دادن امار فروش و یا پر کردنه سالن کنسرت و تمدیدهای پی در پی ی البومی بدیم که بتونه حرفی برای گفتن داشتن داشته باشه توی دنیا نه اینکه با طرفداری و جانب داری الکی موسیقی پاپمون به این روز بیوفته من در مورد شعر با نویسنده موافقم به نظرم حسین صفا نسبت به روزبه بمانی و در البوم پارو دقت خیلی ضعیف تر عمل کرد و از تعابیر سنگین ولی مبهم استفاده میکنه اما ی شعر مثل قهوه قجری رو ببین چقدر استاندارد و عالیه متاسفانه حسین صفا بیش از حد تعابیرش مبهمه و این ضربه زنندست....

129.228.76.141
جمعه 27 شهریور 1394 - 22:33
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

حسن خان تو از این آهنگ خوشت نیومده یعنی دم دستیه؟ البته حق داری چون همش از مرگ و قبر و گور شنیدی و اومدی دوتا آهنگ شاد گوش بدی که بازار خرمشهر رو گوش دادی واسه همین درکی از کار خوب نداری.
پاییز تنهایی کی گفت ضعیفه؟ سایت برترین ها؟ :))))))))))) مدیر سایت برترین ها که نمیشناسیش بیشتر میدونه یا دبیر سرویس پاپ؟
بی رقیب یعنی هر آهنگی میدی هیت شه و هر تیتراژی میخونی مردم زنگ بزنن کامل پخش شه و هر سانسی میذاری سریعا پر شه و بتونی سالن های اروپا رو پر کنی و همیشه با بهترینا کار کنی و ...
به اینا میگن بی رقیب نه اینکه بشینی تو خونه به همکارات توهین کنی و یه کار بد میدی طرفدارات بیان توهین کنن.بی رقیب رو فهمیدی؟

135.94.210.75
شنبه 28 شهریور 1394 - 01:17
علی-طرفدار آقای خاص

ابوالفضل خان.عزیز دلم.عمویی
پر کردن سالن نوکیا که چیز خاصی نیست.باور کن چاوشی بره نوکیا دو برابر خواجه امیری اونجا رو پر میکنه.اینو به جرات میتونم بگم.
در ضمن انتقاد های وارد شده به پاییز تنهایی که فقط سایت برترین ها نبود که.اوووووووووف.چند تا سایت موسیقی و مجله و...خیلی بودن
در ضمن با یک تراک مشخص نمیشه که یه نفر بی رقیبه.کلا تو بین خواننده ها من کسیو نمیشناسم رقیب نداشته باشه.هرکسی یه رقیب کاری داره.حتی چاوشی،حتی خواجه امیری،حتی یگانه،حتی...

74.60.160.199
شنبه 28 شهریور 1394 - 05:40
حسن عاشق چاوشی

پسر خوب قبلا مقایسه نظرات کارشناسی افراد مختلف و سایتهای مختلف رو گداشتم بالغ بر ده دوازده شخص و سایتهای مختلف هم ک بماند نه یکی دو نفر :) ! پس باعث خنده نشو عزیزم :) دبیر سرویس پاپی که با یه تک اهنگ به بی رقیب بودن هر شخصی هر شخص ( فرق نمیکنه) پی ببره کلا زیر علامت سوالِ !

محسن کلا نظراتت یجوریه اخه قبلا گفته بودی تو این خواننده ها خواجه امیری که البومش هیچی نداشت فقط چاوشی خوب عمل داره میکنه ! این چرخش های صدوهشتاد درجه ایتم بنظرم دلیلی غیر از علاقه به بحث کردن چیز دیگه ای رو نشون نمیده !
عزیزم کار تکراری رسما کار ضعیفی محسوب میشه و اصلا دلیل زوال این روزای موزیک پاپ همین تکراری کارکردن اکثر خواننده است !
پس برای دفاع متعصبانه از خوانندت هیچ وقت این تعبیر رو به کار نبر که"" ضعیف نبود بلکه تکراری بود""
چون این عبارت اصولا مشکل داره و تکراری بودن دقیقا نشان دهنده ضعیف بودن یک اثرِ!

و ضمنا جواب سوال منو ندادی ! ایشون کارشناسه و فلان رو بزار کنار فعلا ! تو ببین چی گفته !
خدا به انسان عقل داده که بسنجه بعد قبول کنه نه اینکه چشم بسته !
میگه این تک اهنگ ( دم دستی ) نشون داده بی رقیبه !
از دم دستی بودن کار هم چشم بپوشیم اصلا نمیشه با یه ترک ثابت کرد که کسی بی رقیبِ اونم همچنان !
این سخن امکان نداره سخن کارشناسی باشه چون خیلی بار طنزش بالاست !
در مورد ترانه های صفا هم که بعد از البوم دقیقا دو نفر از دوستان با دلیل بشدت دفاع کردن از ترانه هاش تو همین سایت و به قل یکی از دوستان سخته تغییر ذائقه مخاطب از ترانه های از قبیل جونی جونم به
با دوتا میخ سیاه مونده رو دیوار سفید و امثالهم!
ب غیر از یوسف بقیه ترکا حتما قابل دفاع و مانور هستند !البته برای کسی که اندکی به فکر تفکر باشه و نه دنبال حاظری خوری و عاشقانه های ابکی باشه! ! ب غیر از یوسف بقیه ترکا حتما قابل دفاع و مانور هستند !
عاشقانه های درست مثل"" خیال میکردم برای پیشونیم یه خونه کوچیک رو شونه هات داری ""

19.201.253.153
شنبه 28 شهریور 1394 - 22:26
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

آقا قبول این آهنگ دم دستی.
یه سر به خیابون ها و سایتا بزن ببین این آهنگ ترکونده یا تیتراژ بید بی مجنون؟ :))
و من الله توفیق
در مورد پاییز تنهایی هم هنوز مونده تا تنهایی و پاییز و عشق 2 و هراس و عاشق و درد رو بفهمی :) البته حق داریا چون اشعار بی معنیه حسین صفا رو گوش میدی و آخرش که همه بهش بد گفتی میای عقده هاتو خالی میکنی.کاش همیشه از چاووشی خوب بگن بعضیا عقده ای نشن :) بعد میگن چرا خواجه امیری تیتراژ میخونه.اون از مادر اینم از بید بی مجنون.یکی از یکی بدتر و فقط تخریب کارشناسان رو به دنبال داشته :)
منم کلی سایت دارم که میتونم رو کنم که گفتن آلبوم خوبه البته کارشناسانش هم اسماشون معلومه نه سایت برترین ها :)))))
شایدم بی رقیب یعنی زیر پتو خوندن با دستگاه و ما نمیدونستیم :)
در هر صورت ادب رو یاد بگیر و به کارششناسا توهین نکن و عقده های کودکانت رو جاهای دیگه خالی کن و مطمعن باش سایت بزرگی مثل موسیقی ما به خاطر یه خواننده خودشو خراب نمیکنه و شما کودکستانی ها جز حسادت چیزی به چاووشی اضافه نمیکنید و همش ضررید واسش.به جا توهین به سلطان افکت بگو ایرادش تا یه تیتراژ خوب بخونه تا شابد بعد 15 سال یه آهنگ هیت بده یا حداقل یگانه بهش یه کمکی بکنه.

147.230.57.83
یکشنبه 29 شهریور 1394 - 13:52
حسن عاشق چاوشی

عقده ای که مشخصه کیه دیگه از هر قشری یه چیزی بهت گفتن زیر هر پستی :)
البته توقع بحث منطقی با امثال تو که خب از محالاته برای همینم نتونستی جواب بدی و بازهم حرفای
خنده دار در رنج سنی خودتو تحویل دادی!
اگه سند داشتی همون موقع که سیل لینک های انتقادی( از ده دوازده شخص و سایتهای مختلف نه یه دونه) رو به سمتت روانه کردم رو میکردی که انقد باعث خنده نمیشدی
که کل دوستانو شاد کرده بودی اون موقع ::)

در کودک بودن تو همین بس که تو پست قبلی به طرفدار یگانه میگی بین ترانه های با معنی روزبه و صفا و ترانه دم دستی یگانه باید فرق باشه که تو خیابون گوش میدن !
ای بابا تکلیفت رو روشن کن
یکم خلاقیت داشته باش تو دو پست پشت هم حرفت رو نقض نکن دیگه ! خیلی خندیدم :))))))))))
اخرش چی شد؟ شنیده شدن تو خیابون و ماشین خوبه یا بده ؟؟ به طرفدار یگانه میرسی میگی ترانه های بی معنی تو خیابون شنشیده میشن بعد به ما میرسی میگی برو ببین بیرون کیو گوش میدن !
:))
بازم باعث شدی بینهایت شاد بشیم ! دیگه اینو باید بعد این همه مدت یاد گرفته باشی که وقتی با بزرگترت بحث میکنی با خودت هماهنگ کنی که تهش اینجوری نشه پسر خوب ..
حالا هم مدرسه ها داره باز میشه برو عزیزم به وظیفه اصلیت برس افرین :)
تایید

180.202.185.28
یکشنبه 29 شهریور 1394 - 18:58
سامان م

والا ما هم تو این تهران زندگی می کنیم تا حالا که ندیدیم این چیزی رو که میگی. با فرض اینکه حرفت درست باشه همین که هیت شدن یه کار رو دلیل خوب بودنش می دونی درکت رو از آهنگ خوب نشون میده. تعجبی هم نداره که از پاییز تنهایی تعریف کنی و شعرای صفا رو بی معنی بدونی. قبلاً که می گفتی بید بی مجنون عالیه و باهاش زندگی می کنی چی شد رنگ عوض کردی؟
چند تا از این نظرات کارشناسی در تخریب مادر و بید بی مجنون و تعریف شاهکار پاییز تنهایی رو به ما هم نشون بده استفاده کنیم.
خیلی مضحکه که داری از مودب بودن و توهین نکردن و حسادت نکردن صحبت می کنی. نطراتت در پستای مربوط به چاوشی موجوده آقای مودب.

70.2.22.254
دوشنبه 30 شهریور 1394 - 14:38
ابوالفضل (اسطوره موسيقي ايران : احسان خواجه اميري)

جناب حسن خان من رنگ عوض نمیکنم و حرفم حرفه بالاخره هر آدم عاقلی فرق اینارو میفهمه:
باشم نباشم بمونم یا نمونم؟
تو یه طوفان من جزیره/ من ناپلعون تو دزیره
خب معلومه آهنگ بالایی بیشتر هیت شده ولی کدوم شعر بهتره؟؟
ولی هیت داریم تا هیت:
شما هیچ ایرادی از نابرده رنج و تاوان و احساس آرامش و ... نمیتونی بگیری و فرق خواجه امیری با بقیه اینه که آهنگای شادش فقط هیت نمیشه! و آلبوم پاییز تنهایی هم بهترینای ایران روش کار کردن و با حرف تو و امثال تو چیزیش تغییر نمیکنه و هفته بعد ایشالا تیزرش میاد بیرون و خواری میشه بر چشم حسودان

41.198.1.228
سه شنبه 31 شهریور 1394 - 15:23
حسن عاشق چاوشی

خا باشه ! فقط یه هویت مستقل داشته باش از این بعد نه اینکه یجا بگی من با اهنگ زندگی کردم یجا بگی
ترانه اش بی معنا بود
یه جا بگی اهنگ دم دستی تو خیابون میشنون و یجا دیگه بگی بیا برو ببین بیرون کیو گوش میدن !
چقدرم حسودی داره واقعا با این همه انتقاد(موزیسین ها و روزنامه نگارها) !
روز بخیر

80.105.143.63
چهارشنبه 1 مهر 1394 - 00:38
Reza A

mohsen jalali
اینکه گفتم این خواننده ها از محسن چاوشی بهترن جوکه؟؟
آقا بهترن دیگه ، همشون لایو میخونن بهتر از استدیو. حالا نظر خواننده محبوب شما در مورد کنسرت چیه؟؟؟ این اقا کنسرت رو به سیرک تشبیه کرده. (عروس بلد نیس برقصه میگه زمین کجه)
همه خواننده های بزرگ دنیا کنسرت میذارن تو ایرانم همه خواننده ها ارزوشون بوده که کنسرت بذارنو سالنشون پر بشه.
خواننده هایی که نام بردم از این اقا بیشتر اهنگ هیت دارن ، محسن یگانه (سکوت ، نشکن دلمو ، دوست دارم ، اخه دل من ، نفس های بی هدف) حمید عسکری (البوم کما 1 اکثر ترک هاش هیت شد ، خوشبختی) احسان خواجه امیری (سلام اخر ، دارم میام پیشت ، تاوان ، نابرده رنج ، غریبانه) در ضمن احسان "غریبانه" رو در سن 19 سالگی خونده که این اهنگ واقعا شنیده شد و مگاهیت هست
محسن چاوشی فقط یه کار هیت داره که اونم "سنگ صبور" هست (الان طرفدارای متعصب میان میگن چشمه طوسی هیته! غیر معمولی که مگاهیته!! بید بی مجنون رو هم که اصلا حرفشو نزن که درکش نمیکنی ، اونم هیته)
بنده هم از فضا اومدم شما هم بهترین اهنگساز و تنظیم کننده ایران تو جشنواره موسیقی ما شدید
نوع حرف زدن خیلی از طرفدارای اقای چاوشی همه چیزو روشن میکنه ، که فکر می کنن فقط خودشون موسیقی گوش می کنن و موسیقی رو درک می کنن و بقیه هیچی نمیدونن.
تایید بشه لطفا.

254.221.220.62
چهارشنبه 1 مهر 1394 - 04:19
حسن عاشق چاوشی

علاوه بر جوک بودن باز طنز بالایی هم داشت!
اینایی که گفتی دقیقا از خواننده درجازده به تکرار رسیدت بهترن !
خب اگه تشخیص میدادی که دیگه از البوم تکراری و نخ نمای خوانندت طرفداری نمیکرددی!
خب توقع نمیره هر کسی هر موزیک خوب درک کنه !
اینایی که گفتی از خوانندت همه به زور تیتراژ شنیده شد هیتش کجا بود بنده خدا !
اون موقعی که نفرین و خودکشی و مگاهیت البوم متاسف هیت شد شما مشغول گوش دادن تیتراژ بودی از
اوضاع خبر نداشتی پسر جون !
هیت ؟ :) بیخیال بابا ! چارتا تیتراژ که این حرفارونداره !

67.101.139.175
چهارشنبه 1 مهر 1394 - 11:24
mohsen jalali

نظر حسن آقا در مور گستاخی و حسد ورزی های آقا ابوالفضل و امثالهم کاملا واضح و جامع و روشن بود فقط من یه توصیه برادرانه به آقاابوالفضل دارم=
داداش حرمت اسمی که روته رو نگه دار لااقل...
(ابوالفضل)یعنی آزادگی یعنی شجاعت یعنی حق گفتن یعنی ایستادگی ...
هرچقدر هم تلاش کنی نمیتونی با کامنت های سراسر نامردی و عداوتت منزلت یه بزرگی رو بیاری پایین!
عزت و ذلت دست خداست...
هرکه بامش بیش برفش بیش ...
...من با زخم زبونات رفیقم
مرهم بزار با حرفات رو زخم عمیقم...از این عاشقانه تر شنیده اید؟

محسن عزیز با قدرت ادامه میدهد تا خاری باشد به چشمان کوته فکران و دشمنان قسم خورده اش

75.44.92.243
چهارشنبه 1 مهر 1394 - 23:01
علی-طرفدار آقای خاص

از آثار هیت محسن چاوشی میتوان به:
سنگ صبور-خیانت(گوشیو ور دار)-برقص آ-غیر معمولی-نفس بریده-نشکن دلمو و...اشاره کرد.
خطاب به دوستمون که از حسادت داره دق میکنه.
در ضمن مدرسه ها وا شده برین مشقاتونو بنویسید...

145.137.55.88
جمعه 3 مهر 1394 - 23:12
mohsen 5678

حسن عشق چاوشی
من نظراتم یکیه برداشت تو برای اینکه میخوای اثبات کنی من طرفدار فلانیم باعث میشه فکر کنی من دارم متفاوت نظر میدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من نگفته بودم ضعیفه بلکه از واژه تکرار مکررات استفاده کردم هنوزم میگم اون البوم هیچ حرفی برای گفتن نداره!!!!ولی اگه کاری تکراری باشه ضعیف نیست.ضعیف یعنی کار دم دستی و غیر قابله شنیدن فضای البوم کاملا شبیه بود با عاشقانه ها!!!!و همین موضوع انتقاد بر انگیزه تکراری بودن نه ضعیف بودن!!!
تکراری بودن نشان دهنده ترس خوانندست و ضعف خواننده نه اثر!!!!
من که گفتم اصلا خوشم نیومد از ثانیه قبول دارم نویسنده زیاده روی کرده اما اینیم که بگیم خواجه امیری تو صدر نیست اشتباهه الان منصفانش یگانه و چاوشی و خواجه امیری در صدرن ولی نه بی رقیب!!!
در مورد حسین صفا هم هنوز نظرم بر نگشته چون واقعا مبهم خیلی از تعابیر در صورتی که اشعار روزبه کامل و جامع بود مخصوصا قهوه قجری....

17.41.39.172
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 20:49

آهنگ احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش واقعا عالی بودن...ولی به نظر من بهترین اهنگ این لیست کار امیر عظیمیه....واقعا کارای امیر عظیمی فوق العادست....

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 20:53

چرا دیگه این قسمت ترانه های هیت تاریخ ایران رو تکمیل نمیکنید؟همینطورم قسمت ضدزرد رو دیگه ادامه ندادین چرا؟لطفا ادامه بدید این قسمتارو!ممنون!

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 21:28

با سلام. از سایت شما بعیده که این جوری نقد بشه. آقایون محترم! اگه ترانه یا اثری ضعیفه؛ از نگاه خودتون نقد کنید؛ نه اینکه نگاه تون رو به رُخ مردم بکشونید. هر کسی آزاد هر جور می خواد اثر منتخب اش رو نقد کنه. واقعا انتظار نداشتم. کاملا مشخصه که دارین حق به جانب بعضی خواننده ها مطلب می نویسین. وقتی سایت آزاد موسیقی این باشه؛ باید فاتحه بقیه رو خوند.
متاسفم

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 22:56

اسطوره ی موزیک پاپ:احسان خواجه امیری
دوس دارم دوستان چاووشیست که از تغییر سبک حرف میزدند مقاله رو بخونن. :)
ثانیه ثانیه صدات
حس آروم نفسات
مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم
میرسم از تو به خودم
شکل لبخند تو شدم
بیقرار این عشق و پریشونی و دیوونگیاشم

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 12:51
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

بله دوست عزیز مقاله رو خوندیم و من خودم به شخصه از آهنگ تعریف کردم...اما نکته ی مهم اینه که جسارت این تغییر سبک رو محسن به جون خرید و حالا خواننده ی شما اومده یک آهنگ شیش و هشت خونده و شما اسمشو گذاشتین انقلاب موسیقی !!!! تغییر سبک که دیگه مختص سلطانه دوست خوب من

41.123.33.248
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:00

کار جدید خواجه امیری نشان می‌دهد که او همچنان بی‌رقیب در عرصه موسیقی پاپ به پیش می‌رود.
سلطان موسیقی پاپ میگن همینه ها.
درود بر سلطان خواجه امیری بزرگ

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:04

انصافا احسان اصن تکراری نمیشه.به این میگن خواننده نه کسی که طرفداراش فکر میکنن شعر سنگین بخونه شاهکار کرده.
به قول امین رستمی خواننده ای که کنسرت نمیذاره مثل زنبوره بی عسل.
احسان خواجه امیری بی رقیب در موسیقی پاپ

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:13

کار جدید خواجه امیری نشان می‌دهد که او همچنان بی‌رقیب در عرصه موسیقی پاپ به پیش می‌رود.
سکوووووت
سلطان بی چون و چرای موسیقی پاپ:احسان خواجه امیری

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 11:18
mohsen jalali

بله کاملا مشخصه کی بی رقیب است ؟؟؟
داداش گلم منم مث شما به کارای خواجه امیری علاقه خاصی دارم و اونو یکی از بهترینا میدونم ولی این دلیل نمیشه چشمتو روی اینهمه سند و مدرک و آمار و ... ببندی

106.249.111.7
دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:24

احسااان تو ناجی موسیقی پاپ ما
احساااان صدای تو افتخار ما
مرد اول موسیقی پاپ و سلطان صدای ایران احسان خواجه امیری

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:33

اصن احسان مثه مدرسان شریف شده.
کار شاد میخوای:احسان خواجه امیری
کار غمگین میخوای:احسان خواجه امیری
بهترین خواننده ایران:احسان خواجه امیری
کی؟احسان خواجه امیری
چی؟احسان خواجه امیری
.........................................
کار جدید خواجه امیری نشان می‌دهد که او همچنان بی‌رقیب در عرصه موسیقی پاپ به پیش می‌رود.
دنیا قراره از تو اسطورشو بسازه

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:39

کار احسان و بابک از همه بهتر بود.
کار چاووشی هم افضاح.نمیدونم چرا حس میکنه شعر سنگین بخونه خیلی موفقه :/ بیا مثه سنتوری بخون تا همه ازت دفاع کنن نه اینکه هر آهنگی میدی ازت انتقاد کنن.

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:44

احسان همیشه بی رقیب در موسیقی ایران

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:51

هنوز مونده تا موسیقی ایران احسان خواجه امیری رو بفهمه.
چشم بد خواهاش ایشالا در بیاد.
مرد اول موسیقی ایران

دوشنبه 23 شهریور 1394 - 23:53

کار ثانیه احسان خواجه امیری که کاور اهنگ موج و صخره ( تیتراژ پایانی سریال موج و صخره) از رضا صادقی هست رو ،

در حد کارهای کلاپتون بردی بالا برادر!!

یه کاور که اینهمه تعریف و تمجید نداره. اونم با اون تنظیم نخ نما و تکراری شش و هشت!

موسیقی ما لطفا تایید کن تا مثل همیشه بی طرفی خودتو اثبات کنی. علاوه بر این اگر حرفام خلاف واقع باشه مخاطب خودش تشخیص میده. تشکر از سایت وزینتون

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 01:03
احسان خواجوی (احسان خواجه امیری)

واقعا خیلی شبیه هستند این 2 کار :))
مرسی از شما کارشناس حرفه ای :)))))
این همه کارناس داریم حیفه به خدا موسیقی ما از شماها استفاده نمیکنه :)
حیف احسان که همه جا از رضا صادقی دفاع میکنه ولی اینه محبت طرفداراش :)

102.233.18.204
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 08:31
میلاد

اولا که جالب هست . فاصله بین این نظرت با نظری که پایین تر دادی کلا 4 دقیقه ست ولی ای پی ها متفاوته. در نیجه میشه دلیل اینهمه کامنت از طرفدارای احسان خواجه امیری رو فهمید. یه ادم حوصله دار و یه نرم افزار ای پی چنجر!!!( به بقیه دو کامنتی های صفحه هم دقت شود)

دوما. ترجیع بند اهنگ احسان کاور اهنگ رضا صادقیه. تازه دارید رو کارای 3-4 قبل رضا کاور میزنید مونده به ما برسید. محبت طرفدار چیه عزیزم؟ وایسم و دزدیده شدن اهنگ خواننده مورد علاقمو ببینم؟ رضا هم کم واسه احسان مایه نذاشته و این هم جوابشه. متاسفم

موسیقی ما تایید لطفا

202.222.229.229
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 11:24
احسان خواجوی (احسان خواجه امیری)

دوست عزیز شما هم با هر با نظر آی پیت تغییر میکنه و البته میتونی وارد گروه های طرفداری احسان خواجه امیری بشی تا ببینی کی داره میاد نظر میده بعد اسم خودممونم میذاریم مسلمون هه

87.103.46.131
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 12:16
میلاد

عزیزم به کامنتم دقت کن. من نوشتم در عرض 4 دقیقه ای پیت تغییر کرده. من که فاصله نظراتم یک روز شده. و مودم خود به خود تغییر ای پی میده و این طبیعیه. ولی در عرض 4 دقیقه تغییر ای پی رو به هر کارشناس ای تی ای میخوای گزارش بده و جوابشو بگیر

شما جای نگرانی از من به خوانندت بگو اگه از کسی اهنگی رو کاور کرد حتما منبع رو ذکر کنه....چقدر هم خوشحالید برای این قطعه کاور. جالبه

97.5.188.55
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 00:04

این پاسخ صرفا در برابر متنیست که درباره بید بی مجنون محسن چاوشی نوشته شده.من واقعا برای کسی که این شعر رو تفسیر کرده متاسفم چون ...گفته ترس از خنده و آینده بی معنیه.کجا بی معنیه؟! میگه میخندمو از خنده میترسم یعنی نگرانم که این خنده دووم نیاره یا اینکه از سر دیوونگی و الکی باشه.هر روز از آینده میترسم هم که دیگه واضحه یعنی از آینده ی بدون معشوقش میترسه که قراره چی به سرش بیاد.گفته چرا اگه اتفاق ساده س تو مصرع بعد گفته از اتفاقی که نیفتاده! این دیگه اوج عدم درک یک انسانه.اصلا ارتباطی به اون چیزی که ایشون درک کرده نداره این مصرع.شاعر میگه از اتفاق ظاهرا ساده یعنی به ظاهر خب شکست خورده و شاید ظاهرا اوضاع اونقد بد نباشه و از پا نیفتاده باشه اما تو مصرع بعد منظورش اینه که از اتفاقی که حتی نیفتاده هم میترسه.این ربطی به مصرع قبلی نداره.میگه از آینده ای که نیومده و هیچیش معلوم نیستم میترسه که اتفاقا برمیگرده به بیت قبل که خیلی هم حرکت قشنگیه.راجب بید بی مجنون هم بازم جای سواله که آخه چیزی که انقد بدیهیه جای سوال داره؟! همه میدونیم که بید مجنون اسم یه درخته و یه واژه ی مستقله جدا از هم نیست که ایشون مجنون رو صفتی واسه بید میدونن! و اینکه بید مجنون یکب از نماد های عشقه.و وقتی با این کلمه بازی میکنه و میگه بید بی مجنون استعاره از عاشقیه که معشوقش رو از دست داده.در واقع میشه عاشق بی معشوق.واقعا جای تامل داره که کسایی دست به تفسیر میزنن که هیچ درکی حتی از زبان فارسی و واژگان ندارن خوبه نمیان اشعار کلاسیک رو تفسیر کنن.و بد تر اینکه هیچ نظارتی هم رو کارشون نیست.انقد تهی و خنده دار بود این تفسیر که مجبورم کرد صحبت کنم راجبش.واقعا جای تاسف داره همچین شخصی دبیر قسمت پاپ و نقاد باشه.خیلی متاسفم که سواد موسیقی و شعر و ترانه که هیچ سواد زبان فارسی و درک اون رو هم نداره نویسنده این مطلب.

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 12:52
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

شما ناراحت نشو دوست من...مطمئنا وقتی بخوان نقد کنن هرجور شده این کار و انجام میدن !!!

245.56.32.58
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 00:07

واقعا آقای خواجه امیری همیشه و همه جا میدرخشه .امیدوارم روز به روز موفق تر بشه .ثانیه ثانیه صدات /حس آروم نفسات /مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم...

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 00:16

فقط احسان خواجه امیری،واقعا هم بی رقیبه‌
ثانیه بین بقیه ی این ترک ها واقعا می درخشه و سروری میکنه

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 00:59

فقط ثانیه ی استاد خواجه امیری
احسان خواجه امیری همیشه بی رقیب خواهد بود در موسیقی ایران

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 01:48

....
اتفاقا تیتراژ ماه عسل با صدای احسان
به شدت عالی و شنیدنی بود
جوری که آدم سیر نمیشد از شنیدنش
....

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 01:50

......
....
...
کار جدید خواجه امیری نشان می‌دهد که او همچنان بی‌رقیب در عرصه موسیقی پاپ به پیش می‌رود
...
....
.....

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 03:24

تو این آهنگا تهران بابک جهانبخش از همه بهتر بود . آهنگ خواجه امیری برای من که اصلا جالب نبود مخصوصا ملودییش که حوصله سر بره .
درسته که خواجه امیری خواننده بزرگیه ولی این که نویسنده بگه بی رقیب در عرصه پاپ خیلی اغراق آمیزه .
از نظر موفقیت و تاثیر گذاری خواجه امیری و یگانه و چاووشی و تا حدودی سیروان تو یه سطحن

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 10:46

عزیز دل! صد بار «ریویو» گفتی و دیدی ثمرش را, «مرور» چه بدی داشت که یک بار نگفتی؟!

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 11:03

در مورد تیتراژ ماه عسل باید بگم که بسیار محبوب شده که میتوان از همخونی مردم تو کنسرت اخیر خرم آباد و اصفهان و کرمانشاه و همدان به این قضیه پی برد و البته امسال اولین سالی بود که مردم پیامک میدادند تیتراژ کامل پخش شه.
در مورد ثانیه هم فکر میکنم دیگه نتونستن چیزی بگن به تلفظ گیر دادن.
درود به بی رقیب موسیقی پاپ احسان خواجه امیری

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 14:09

ماه عسل کار خیلی زیبا و قابل قبولی بود و دوسش داشتم.
ثانیه هم که دیگه حرفی واسه گفتن نذاشت عالی بود.
موفق باشید.

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 16:07

همش تعریف و تمجید ! آخه چی بود این تک ترک ها! "ثانیه" خواجه امیری با اینکه یکی از دنبال کننده های کارهاش هستم اصلا در حد خودش نبود فقط یک ترک ریتمیک دیگه که زود از یاد میره! انقدر از "هوای تو " امیر عظیمی تعریف کردید که وقتی گوش دادم تمام انتظاراتم مثل سقوط از روی کوه به خاک نشست! بید بی مجنون چاووشی که خودتون به ترانه اشاره کردید نیازی به گفتن نیست ولی حداقل چند ده باری میشه گوشش داد البته بقیه ترک هایی هم که معرفی کردید ترانه هاشون کم بی مشکل نبود همش آبکی (فقط از دید یک مخاطب) بقیه آثار ی که تعریف و تمجید کردید با یک بار گوش دادن هم ازش زده میشید آخه ملودی کجا داشتن این ترک ها که از ملودیشون انقدر تعریف کردید!
آدم بره ترک People Help the People از یک دختر 17-18 ساله با نام هنریش Birdy گوش بده! ملودیش فقط با یک پیانو ساده از همه این ترک ها بهتره! ترانش که بماند! واقعا موسیقیمون رو به سقوطه.با این تعریف ها فقط بدتر میشه!

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 16:33

آقای مجید رئوفی دارین داستان تعریف میکنین؟
((به نظر می‌رسد معشوق، عاشق مجنون را‌‌ رها کرده و رفته و حالا عاشق نمی‌داند نفرین کند یا نکند، چشم پوشی کند یا نکند. اگر این طور باشد و این اتفاق که ظاهرا ساده به نظر می‌رسد اما در واقع پیچیده و مهم است))
منتظر بقیه داستان هم شخصا هستم.
در ضمن شما از یک شعر سر در نمیارید لازم نیست قصه تعریف کنید :)
در ضمن با یک تراک نمیشه گفت که کسی بی رقیبه.حالا با یه آلبوم میگفتید شاید یه چیزی.

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 18:32

کار امیر عظیمی واقعا زیباست.تا حالا حدود 4تک تراک ازش شنیدم و یک آلبوم بی کلام با دکلمه که خیلی زیبا بود
از معدود خواننده هایی هست که ترانه رو با دقت انتخاب میکنه و همیشه ملودی و ترانش خوب باهم جور میشه
واقعا باید با این دست خواننده ها و گروه های جدیدی مثه چارتار امیدوار شد به خواننده موسیقی پاپ

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 18:35

خنده دارتر از این مطلب انصافا نخونده بودم ! یه کار دم دستی شیش و هشتی چطور باعث شده جناب نویسنده پی ببرن که خوانننده مورد علاقشون همچنان بی رقیب هستند ؟؟
حالا دو تا مسئله است : 1 بی رقب بودن خوانندشون که خیلی خنده دارِ با کارهایی که به مراتب بهتر از ایشون منتشر میشه مثل چاوشی یراحی یگانه فریدون که موفق تر عمل کردند
2 یه اهنگ شیش و هشتی دم دستی واقعا اینجور نویسنده رو سر ذوق اورده که میگه این اهنگ نشون داده خواننده مورد علاقش بی رقیبِ تو عرصه پاپ
:)
بی نهایت شاد شدم
بقیشم نخوندم انصافا ! شاد باشید ک شادمون کردید

پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 23:07
mohsen 5678

حسن جان ی ذره به خود بیا!!!!
بازم میگم این اهنگ ضعیفه اما اگه اسلو میخوند میگفتی همش اسلو!!!!!!!!!!!!!
الانم شیش و هشت میگی دم دستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کلا شما چاوشیستا نمیدونم مشکلتون با خواجه امیری چیه و بلعکس!!!!!!
نقل چرا در گنجه بازه شده حکایت شما چاوشیستها و طرفدارای احسان!!!هرکاری چاوشی یا خواجه امیری میکنن میان طرفدارای اون خواننده میگن چرا این کاو کرد یا چرا اون کارو کرد!!!!!

239.144.116.147
شنبه 28 شهریور 1394 - 05:57
حسن عاشق چاوشی

متاسفانه چون یادم بود ک چی نوشتی حرفت رو در مورد این ترک کپی کنم! تو همون پست اینو گفتی :

((این اهنگ افتضاحه ی شیش و هشت افتضاح تنظیم هومن بد ملودی هیچ حرفی نداره در کل بسیار ضعیف و دقیقا مثل ترک هشت البومش ضعیف بود))

حالا میای یقه مارو میگیری باحالیا مشتی !
ضمنا کی گفته هر چی بگه من میگم بدِ ؟
تو قسمت البومش برو میتونی ببینی که از ترک تنهایی که کار خیلی خوبیه تعریف کردم! در عین حالی که البومشو ضعیف میدونم! چیزی که ضعیف بدونم انتقاد میکنم و چیزی که خوب باشه هم میگم خوبه!

201.34.75.110
دوشنبه 6 مهر 1394 - 00:30
mohsen 5678

حسن جان
دقت نکردی به کامنتی که نوشتم
توی کامنتم نوشتم میدونم ضعیفه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست عزیز من میخواستم بگم کلا هر مدلی ایشون بخونه شما میگی اون مدلی باید میخوند!!!!!!
نگفتم که ترک قوی بود که جمله های خودمو به خودم پس میدی!!!

195.93.139.19
سه شنبه 24 شهریور 1394 - 18:43

شما چرا نقد روبا نظر شخصی اشتباه میگیری آقای به اصطلاح محترم ...کارخواجه امیری در ماه عسل امسال با توجه به زمان کم برای تولید آهنگ بی نظیر و فوق العادست دل آدمو با حال و هوای ماه رمضان وبرنامه ماه عسل یکی میکنه ... . کارمحسن چاوشی و آهنگ بید مجنون باید گفت شما اگه فقط یک بار تنها یکبار فیلم رو دیده باشین می فهمین که شعر آقای حسین صفا بی نظیر و قشنگ در مورد داستان فیلم هستش وحال وهوای عاشقانه رو با هنرمندی تمام در شعر آورده و باید گفت بازی باکلمات یا قافیه ها که برای شما عجیب هست سبک شعر ایشون بوده و هست و در این چندسال محسن چاوشی اون هارو اجرا کرده و فوق العدن ... لطفا دیگه نقد نکنید یا نگاهتون رو نسبت به نقد درست کنید موسیقی ما منتشرکن لطفا

سه شنبه 24 شهریور 1394 - 20:32

نمی دونم چرا هر چی میشه به کنسرت گذاشتن یا نداشتن محسن تموم میشه؟
آخه مردم عزیز ، طرفدارای گل ، اون روز که محسن کنسرت گذاشت و دیدین که چجوری سالن هارو پر کرد، چه توجیهی برای این تهمتایی که میزنین دارین؟
حالا این دسته عزیزان به کنار، یه دسته هستن که تو مطالب سایت می گردن، هرچی که محسن چاووشی داره میان زیرش کامنت میذارن که بابا این چاووشی با این صدای ""افکتی"" ...
آخه عشقم، این افتی ای که شما میگی داری خوننده مورد علاقه خودت و متهم به دروغ گفتن می کنی؟ چرا؟ چون محسن یا اکثر این عزیزان ویا تنظیم کننده های مطرح کشور همکاری داشته. تنظیم کننده ها دروغ میگن؟ خواننده ها دروغ میگن؟ تهیه کننده ها؟ فرزاد فرزین؟ محسن یگانه؟ علی لهراسبی؟ سینا سرلک؟ مهدی یراحی؟ احسان علیخانی تیتراژ میده دست کسی که صداش افکتیه؟
ای خدا ... من برای همه این کسایی که گفتم احترام قائلم و با آهنگ های زیادی ازشون خاطره دارم.

چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 13:09
سامان م

این جماعت رو زیاد جدی نگیر دوست من!

198.251.160.144
چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 01:07

(( چند تک‌آهنگ مهم یکی دو ماه گذشته را انتخاب کردیم. رویکرد ما در این ریویونویسی، از یک سو، مروری بر ساخته‌های جدید چهره‌های محبوب و مطرح موسیقی پاپ است و از سوی دیگر، انتخاب قطعاتی است از چهره‌های جدید که سویه‌هایی از خلاقیت، تفاوت، استعداد و توانمندی را به زعم ما به نمایش گذاشته‌اند ))
عجب!
به نظر من اگه این متن رو اینطوری مینوشتید عاقلانه تر بود:
ضعیفترین تک آهنگ های یکی دو ماه گذشته را انتخاب کردیم. رویکرد ما در این ریویونویسی، مروری است بر ساخته‌های جدید چهره‌های ناشناخته پاپ (به استثنای چند نفر) که کلیشه ای ترین و تکراری ترین آثار خود را روانه بازار موسیقی کرده اند.
آقای نویسنده! شما زعم خودتون رو زیادی توی نقدتون دخیل کردین! نقد باید بر پایه انصاف باشه نه سلیقه شخص شخیص شما

چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 12:56

من طرفدار رضا صادقی و مهدی مقدم
اینکه بعضیا گیر میدن به محسن چاوشی بگم که مهدی گفته از صدای چاوشی بهتر نشنیدم.کسی که باهاش همکاری داشته.
ولی من آلبوم آخر چاوشی رو با اینکه دوس دارم در حد چاوشی نبود قبول کنید.من وقتی یاد سیزده میفتم کلا خاطرات خوبی یادم میاد ولی پاروی بی قایق رو واقعا تو مردم همه گیر ندیدم.
احسان خواجه امیری هم آلبوم آخرش واقعا در حد عاشقانه ها نبود .باعث تاسفه دو تا از بهترین ها به این روند ادامه بدن.البته بگم رضا صادقی هم فقط طرفداراش و راضی کرد و آلبوم همه گیر نشد با این که طرفداران.
مهدی مقدم هم خدا کنه آلبومش مثه تک آهنگ های چند ماه اخیرش نباشه.
با تمام وجود منتظر آلبومش هستم .

چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 21:36

بابک جهانبخش خیلی وقته که اهنگ ضعیف بیرون نداده ونخواهد داد ولی اینکه گفتی وقتی به نیمه میرسد می افتد را قبول دارم...
کلا اگر متن ترانه هم ضعیف باشه با صدای بابک جهانبخش این ضعف خیلی پیدا نمیشه...

پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 12:22

من فقط از طهران بابک جهانبخش خوشم اومد ، هم ترانه اش جدید و خاص بود هم آهنگ و تنظیمش حتی نوع خوندن بابک هم با قبلا فرق داشت ، بقییه تک آهنگ ها خوب نبود ، کاش راجب اهنگ سکوتش هم مینوشتین چون وااااقعا آهنگ زیبا و بی نقصی بود

دوشنبه 13 مهر 1394 - 23:44

من هم موافقم احسان خواجه امیری بعد از شاهکار آلبوم عاشقانه ها کارهاش افت کرده و تکراری شده ولی هیچ رقمه نمیتونم بپذیرم چاووشی با اون صدای خش دار و یکنواخت قابل مقایسه باشه با احسان خواجه امیری با اون صدای زیبا و با شکوهش. احسان در کنار اساتیدی مثل ایرج، شجریان، همایون، محمد اصفهانی جز نوابغ موسیقیه که سال ها طول میکشه مثل اون پیدا بشه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از لحظه سورپرایز خواجه‌امیری تا طهران به روایت بابک جهانبخش | موسیقی ما