برنامه یاد بعضی نفرات
 
در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف حمایت از موسیقی ایرانی
علیرضا قربانی و پی پاد تفاهم نامه همکاری امضا کردند
موسیقی ما- در ادامه‌ی فعالیت‌های فرهنگی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، 6 قطعه‌ی موسیقی به خوانندگی «علیرضا قربانی» با حمایت پی پاد و آرپا تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف حمایت از موسیقی ایرانی، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد طی تفاهم‌‌نامه‌ای، مفتخر به حمایت از 6 تک آهنگ استاد علیرضا قربانی شد. این 6 آهنگ به‌صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. نخستین تک آهنگ از این مجموعه به زودی منتشر خواهد شد.

در جلسه امضاء تفاهم‌نامه، «مسیح مشهدی تفرشی» (مدیر عامل این شرکت) با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های توسعه‌ای این مجموعه، ضمن تاکید بر اهمیت همکاری بخش‌های اقتصادی و فرهنگی گفت: «ما در این مجموعه سعی داریم با انجام مجموعه‌ای از انتخاب‌های حرفه‌ای و درست علاوه بر ایفای مسئولیت‌های حرفه‌ای خود، نقشی هم در حمایت‌های فرهنگی و هنری غنی این سرزمین داشته باشیم و در همین راستا حوزه‌ی موسیقی را به عنوان یکی از بخش های مهم فرهنگی در دستور کار قرار داده‌ایم.»

«علیرضا قربانی» نیز ضمن آرزوی دست‌یابی به اهداف پی پاد و آرپا و موفقیت در ایجاد بستر مناسب برای انتشار آثار هنرمندان، از انعقاد این تفاهم‌نامه ابراز خرسندی کردند.

تلویزیون اینترنتی آرپا که از طریق اپلیکیشن پی‌پاد در دسترس است خدمتی متمایز است که توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با هدف تعامل موثر با کاربران پی‌پاد راه‌اندازی شده است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 16:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا قربانی و پی پاد تفاهم نامه همکاری امضا کردند | موسیقی ما