برنامه یاد بعضی نفرات
 
به جای تحمیل، مشورت می‌کنم
نیما وارسته در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
به جای تحمیل، مشورت می‌کنم
موسیقی ما- لی لا رضایی: نیما وارسته گفت: در ساخت و تولید یک اثر موسیقی اصلا خود و سلیقه موسیقی‌ام را به کسی تحمیل نمی‌کنم. به جای ینکه سلیقه‌ام بر دیگری تحمیل شود، سعی می‌کنم با ارتباط تنگاتنگ و دوستانه، با هم مشورت کرده و به یک نقطه اشتراک برسیم.

این نوازنده وآاهنگساز در ادامه گفت: به اعتقاد من تحمیل کردن کاری از پیش نمی‌برد و اگر مشورت و رابطه دوستانه نباشد، نمی‌توان موسیقی اسخت. این تنظیم کننده که این روز‌ها ساخت قطعات آلبومی بدون عنوان برای ثمین وطن دوست را به پایان می‌برد در ادامه گفت: تا جایی هم که من مربوط نباشد سعی می‌کنم در هیچ مساله‌ای دخالت نکنم.

وی که همزمان با آلبوم ثمین آلبوم پیام صالحی را نیز در دست آهنگسازی دارد در این باره نیز یادآور شد: این آلبوم نیز مراحل پایانی خود راطی می‌کنو فعلا نامی برای آن انتخاب نشده است. پیش از این قرار بود «حس۲» نام داشته باشد که با پرهیز از اینگونه نام‌ها قرار است نام آن تغییر یابد. از آلبوم‌های دیگری که این آهنگساز در دست تولید دارد می‌توان به آلبوم‌های خوانندگان جوانی همچون محسن همتی، امیر طبری و سهراب پاکزاد نام برد.

وی درخصوص نحوه همکاری خود با این خواننده‌ها گفت: از آنجایی که من هرگز اجازه نمی‌دهم هیچ کس نظرات و سلیقه‌اش را به من تحمیل کن خود نیز از چنین چیزی می‌پرهیزم. و در این آلبوم‌ها همیشه سعی‌ام بر این بوده که پیشنهادهای خوب به دوستان خواننده‌ام بدهد.

به گفته وی دو آلبوم ثمین و پیام صالحی، نهایتا امسال وارد بازار می‌شوندو دو آلبوم دیگر هنوز آینده نامعلوم و مبهمی در زمینه زمان انتشار خود دارند. در آلبوم ثمین وطن دوست، رشید وطن دوست که پدر ثمین است به عنوان خواننده می‌ه‌مان حضور دارد. گفتنی است که تمامی قطعات آلبوم‌های یاد شده را نیما ساخته و خودنیز تنظیمشان کرده است.. ترانه‌های این آلبوم را روزبه بمانی و علی حسین‌زاده سروده‌اند.

بر اساس گفته‌های این نوازنده و اهنگساز، نام آلبوم امیر طبری وسهراب پاکزاد نیز از زیر بارون ۲ تغییر خواهد یافت. وارسته در پایان افزود: آلبوم محسن همتی و امیر طبری و سهراب پاکزاد هنوز در دست بررسی بوده و فعلا در حال مشورت و رایزنی با کلیه عوامل هستیم تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن ان‌ها را تولید و منتشر کنیم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

به نظر من نیما وارسته با بنیامین 85 و تا حدی با زیر بارون، می تونست یکی از بهترین تنظیم کننده های ایران باشه .
ولی تقریبا با کما 2 (مخصوصا با آهنگ اول این آلبوم، فرشته) و تا حد خیلی زیادی با حس وجهه خودش رو خراب کرد .
کاری مثل من امشب می میرم بنیامین رو با ترک هایی که تو حس بودن مقایسه کنید، اصلا انگار اونی که من امشب می میرم رو ساخته این نیما وارسته نیست .
نمی دونم چی میشه که یه تنظیم کننده، شاعر، خواننده یا آهنگساز به تکرارهای زیاد و بی شمار می افته .
امیدوارم نیما وارسته بشه همون نیما وارسته ای که اگر نبود شاید بنیامین مثل الان سوپر استار نبود .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

با تشکر از وبسایت خوبتون!
نیماجان هم استایل خاص خودش رو تو کارای خودش رو داره،یجورایی امضاش پای کاراشه!
آلبوم "زیربارون از امیرو..."میپسندم،چون حرف جدیدی واسه گفتن داشت.
از تنظیمهای اخیرش هم کاری که واسه سیاوش قمیشی کار کرده بود جالب توجه بود!که این نشون میده که نیما جان ظرفیت کار با بزرگان موسیقی پاپ رو هم داره!
فقط خدا کنه از اونجا که درآن واحد برای چند نفر آهنگسازی وتنظیم میکنه،کاراش دارای یک تم ودچار تکرار نشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

سلام
بی نهایت ممنون از شما ...و خیلی ممنون از اقای وارسته عزیز ..زمان انتشار البوم فرهاد جواهر کلام کی هست؟؟ ...اقای وارسته خسته نباشی ....ما که منتظریم ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

کلا از کاراش خوشم نمی یاد ...
معنی تحمیلم نفهمیدم ...
اینکه محسن رجب پور هر کی رو می خواد بیاره ایشون براش تنظیم می کنه ینی چی ؟ نمونش سهیل تهرانی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

سلام
اول اینکه اقای وارسته بهترین تنظیم کننده و اهنگساز و نوازنده ایران هست ...درسته بنیامین 85 یه شاهکار بود ..و البته زیر بارون هم فوق العاده بود ..ولی تا اونجایی که من یادمه البوم حس هم با فروش و هم با همراه کردن نظرات خیلی از منتقدین اقای وارسته یه البوم فوق العاده شد ..البته با جنجال هواداران بعضی از افراد گروه آریان یه کم در موردش بی رحمی شد ...ودر مورد کما 2 ...نظر شخصی من این هست که اگر اقای وارسته و تنظیم زیباشون ..و رهبری ارکستر بی نظیرشون و کلا همراهیشون با اقای عسکری نبود ..این سریال کماها به 3 نمیرسید ...و به جرات میتونم بگم کسایی که کما3 رو شنیدن الان نظرات منفی شون نسبت به کما2 کاملا عوض شده ... با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

خیلی کاراشو قبول دارم..........استاد سیاوش نمیاد با هر کی کار کنه
در ضمن بنظرم تو کما 2 خیلی ه خوب کار کرد ........ من کما 2 رو خیلی از بقیه کارای حمید عسکری بیشتر قبول دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:48

مدتهاست که منتظر آلبوم محسن همتی هستیم
این آلبوم یکی از شاهکارای نیما وارسته است

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به جای تحمیل، مشورت می‌کنم | موسیقی ما